Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | ДЕРЖАВНЕ ПІДПРИЄМСТВО "НАЦІОНАЛЬНА АТОМНА ЕНЕРГОГЕНЕРУЮЧА КОМПАНІЯ "ЕНЕРГОАТОМ" |
Код ЄДРПОУ: | 24584661 |
Вебсайт: | http://www.energoatom.com.ua |
Місцезнаходження: | 01032, Україна , Київська обл., Київ, ВУЛИЦЯ НАЗАРІВСЬКА, будинок 3 |
Контактна особа: |
Орлянська Світлана Аркадіївна 380442069767 tender-naek@direkcy.atom.gov.ua |
Категорія: | Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 28 лютого 2023 16:57 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 20 березня 2023 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 20 березня 2023 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 23 березня 2023 11:00 |
Очікувана вартість: | 4 860 000,00 UAH без ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 24 300,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Вид та умови надання забезпечення пропозицій учасників: | Учасник для забезпечення виконання зобов’язань, які виникають у зв’язку з поданням тендерної пропозиції (далі – ТП) надає забезпечення тендерної пропозиції у формі: •Банківської гарантії (далі- БГ), згідно з якою первинне зобов’язання несе банк (за винятком гарантій банків, до яких застосовано персональні спеціальні економічні та інші обмежувальні заходи (санкції) згідно з відповідним рішенням Ради національної безпеки і оборони України, введеним у дію Указом Президента України), який на останню звітну дату відповідно до інформації, розміщеної на офіційному сайті НБУ входить до ТОП-20 банків за розміром загальних активів. Перебування банку у ТОП-20 підтверджується показником фінансової діяльності (Активи банків України) згідно з офіційним сайтом НБУ за посиланням: https://bank.gov.ua/ua/statistic/supervision-statist/data-supervision#3 згруповані балансові залишки. БГ (подається окремим файлом у вигляді електронного документа) з обов’язковим накладанням електронного підпису уповноваженої особи банку. Учасники-нерезиденти мають право надавати БГ, видану банком-нерезидентом. БГ банка-нерезидента повинна бути авізована виключно через банк, що обслуговує ДП «НАЕК «Енергоатом» (АТ «Укрексімбанк» (JOINT STOCK COMPANY «THE STATE EXPORT-IMPORT BANK OF UKRAINE» SWIFT: EXBSUAUX), АТ «Ощадбанк» (Public Joint Stock Company «State Savings Bank of Ukraine» SWIFT: COSBUAUK) та АБ «УКРГАЗБАНК» (PUBLIC JOINT-STOCK COMPANY JOINT STOCK BANK «UKRGASBANK» SWIFT: UGASUAUK). Лист-авізо авізуючого банку подається учасником-нерезидентом в електронній формі з обов’язковим накладанням електронного підпису авізуючого банку (БГ та лист-авізо подаються одним файлом). Форма та зміст БГ повинні відповідати вимогам, затвердженим наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 14.12.2020 № 2628 «Про затвердження форми і Вимог до забезпечення тендерної пропозиції/пропозиції». БГ може бути надана в будь-якій валюті, перераховується у гривню за офіційним курсом гривні, встановленим Національним банком України на дату видачі БГ. БГ не має містити умов, що ускладнюють або унеможливлюють задоволення вимог замовника щодо отримання грошових коштів від гаранта по забезпеченню, наданому учасником у формі БГ. БГ повинна набувати чинності виключно з дня її видачі банком, без будь-яких застережень та додаткових умов. БГ повинна бути безвідкличною та безумовною або •Страхової гарантії, виданої страховою компанією, перелік яких розміщений на офіційному сайті ДП «НАЕК «Енергоатом» (→ www.energoatom.com.ua → «Закупівлі» → «Інформація для учасників» → «Перелік страхових компаній, що здійснюють забезпечення тендерних пропозицій учасників процедур закупівель, замовником яких є ДП «НАЕК «Енергоатом», а також забезпечення виконання договорів про закупівлю») з обов’язковим накладанням електронного підпису уповноваженої особи страхової компанії (подається окремим файлом у вигляді електронного документа). Зміст страхової гарантії має відповідати вимогам до забезпечення ТП/пропозиції, затвердженим наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 14.12.2020 № 2628 «Про затвердження форми і Вимог до забезпечення тендерної пропозиції/пропозиції», та Формі, яка затверджена розпорядженням ДП «НАЕК «Енергоатом» від 20.10.2020 № 846-р (www.energoatom.com.ua → «Закупівлі» → «Інформація для учасників» → «Страхова гарантія (забезпечення тендерної пропозиції, Додаток 1»). Для підтвердження дійсності/чинності страхової гарантії учасник надає докази її оплати (платіжне доручення, або прибутковий касовий ордер, або чек) або лист страхової компанії, яка видала страхову гарантію, яким підтверджується повна оплата та дійсність/чинність такої страхової гарантії (подаються окремими файлами). Строк дії забезпечення ТП має становити не менше 120 днів з дня кінцевого строку подання ТП (кінцевий день подання ТП враховується). Усі витрати, пов’язані з поданням забезпечення ТП, здійснюються за рахунок учасника. |
Розмір надання забезпечення пропозицій учасників: | 48600 UAH |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:24310000-0: Основні неорганічні хімічні речовини
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Оплата товару здійснюється наступним чином: якщо учасник є резидентом – оплата товару проводиться Замовником шляхом перерахування коштів протягом 30 робочих днів з моменту підписання сторонами акту приймання-передачі товару. якщо учасник не є резидентом – оплата товару проводиться Замовником шляхом перерахування коштів протягом 30 робочих днів з моменту поставки, за умови належним чином оформленої митної декларації та позитивних результатів проведення вхідного контролю, що підтверджується відповідними актами та ярликом на придатну продукцію. Учасник має право зазначити більший термін відстрочки оплати товару. | Пiсляоплата | 30 | Робочі | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
14 березня 2023 16:00 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
14 березня 2023 16:00 |
Додаток 3 до ТД - інформ про тех харак-2.docx | |
14 березня 2023 15:55 |
7151-перелік ЗТД-2.doc | |
14 березня 2023 15:55 |
7151-ТД-2.doc | |
07 березня 2023 15:37 |
7151-перелік ЗТД-1.doc | |
28 лютого 2023 16:57 |
Додаток 1 до ТД- Тендерна пропозиція (цінова).docx | |
28 лютого 2023 16:57 |
Додаток 12 до ТД - анкета.docx | |
28 лютого 2023 16:57 |
Додаток 9 до ТД - довідка ст. 17 для об'єднання.docx | |
28 лютого 2023 16:57 |
Додаток 11 до ТД - перелік формальних (несуттєвих) помилок.doc | |
28 лютого 2023 16:57 |
Додаток 7 до ТД- лист-згода.docx | |
28 лютого 2023 16:57 |
Додаток 6 до ТД - Довідка про досвід.docx | |
28 лютого 2023 16:57 |
Додаток 2 до ТД - Інф-я про ПЗ.docx | |
28 лютого 2023 16:57 |
Додаток 5 до ТД - Проект договору.pdf | |
28 лютого 2023 16:57 |
Додаток 4 до ТД -ТСдоПЗ.pdf | |
28 лютого 2023 16:57 |
Додаток 10 до ТД - митні платежі.docx | |
28 лютого 2023 16:57 |
Додаток 8 до ТД - Довідка ст. 17.docx |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Вимоги про усунення порушення
Інформація про моніторинг
- UA-M-2023-04-27-000051 ● 30172a9703244619bc48763b1b0d40b8
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 27 квітня 2023 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 27 квітня 2023 18:29 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНО-СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
27.04.2023 № 114
(дата)
м.Харків
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Північно-східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Підстава: доповідна записка в.о. начальника відділу контролю у сфері закупівель Північно-східного офісу Держаудитслужби Аляб’євої О.М. від 27.04.2023 року.
Начальник Станіслав КОСІНОВ
Додаток
до наказу Північно-східного офісу
Держаудитслужби
від 27.04.2023 № 114
Витяг з переліку процедур для здійснення моніторингу закупівель
№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу
20 UA-2023-02-28-008995-a 28.02.2023 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель оприлюдненій в електронній системі закупівель
В.о. начальника відділу
контролю у сфері закупівель Ольга АЛЯБ’ЄВА
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2023-05-01 15:50:27
Запит про надання пояснень
КЕРІВНИКУ
ДЕРЖАВНОГО ПІДПРИЄМСТВА "НАЦІОНАЛЬНА АТОМНА ЕНЕРГОГЕНЕРУЮЧА КОМПАНІЯ "ЕНЕРГОАТОМ"
__________________________________
01032, Україна , Київська обл., м. Київ, вулиця Назарівська, будинок 3
Запит щодо надання інформації
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі «Гідразин-гідрат технічний для ВП РАЕС, ВП ПАЕС» (ДК 021:2015:24310000-0: Основні неорганічні хімічні речовини), інформацію про проведення відкритих торгів з особливостями опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2023-02-28-008995-a, відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України від 25.12.2015 р. №922-VIII «Про публічні закупівлі» (далі – Закон України), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Північно-східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02 червня 2016 року № 23, виникла потреба в отриманні пояснень (інформації та відповідних документів) з наступного питання:
- Яким чином та на підставі яких документів Вами здійснено обґрунтування розміру бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, та визначено його очікувану вартість на суму 4860000,00 грн.
- Надати посилання на сторінку власного веб-сайту (або офіційного веб-сайту суб’єкта господарювання державного сектору економіки), на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі.
- Надати інформацію з документальним підтвердженням щодо виконання ТОВ "Спільне українсько-латвійське підприємство "Хімімпекс" вимог частини другої статті 41 Закону України.
Пояснення, інформацію та документи, які буде зазначено в поясненнях та які обґрунтовують позицію Замовника з поставлених питань, необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Головний державний аудитор відділу контролю у галузі промисловості енергетики, транспорту та фінансових послуг Північно-східного офісу Держаудитслужби Роман ГРОМИКА
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2023-05-04 16:04:14
процедура закупівлі UA-2023-02-28-008995-a № 19510214
Відповідно до ч. 5 ст. 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) Замовник надає пояснення на вищезазначений Запит.
ПОЯСНЕННЯ:
Предметом вищезазначеної закупівлі є гідразин-гідрат технічний, який використовується для корекційної обробки теплоносія першого контуру. Гідразин-гідрат технічний застосовується в системах важливих для безпеки АЕС.
Технічні характеристики предмета закупівлі (гідразин-гідрат технічний) визначені у «Технічній специфікації до предмета закупівлі. Гідразин-гідрат технічний. ТСдоПЗ-У(т).03.060-2021» (Додаток 4 до ТД) на підставі нормативних документів ДП «НАЕК «Енергоатом», а саме:
- СОУ НАЕК 041:2022 «Інженерна, наукова і технічна підтримка. Хімічна продукція для АЕС. Вимоги до якості, закупівлі, вхідного контролю, зберігання»;
- СОУ НАЕК 171:2018 «Водно-хімічний режим другого контуру атомних електростанцій з реакторами типу ВВЕР. Технічні вимоги до якості робочого середовища другого контуру»;
- СОУ НАЕК 191:2020 «Водно-хімічний режим першого контуру ядерних енергетичних реакторів типу ВВЕР-1000.Технічні вимоги. Способи забезпечення якості»;
- СОУ НАЕК 193:2020 «Водно-хімічний режим першого контуру ядерних енергетичних реакторів типу ВВЕР-440.Технічні вимоги. Способи забезпечення якості».
Для визначення очікуваної вартості закупівлі підрозділом-ініціатором процедури ВП «Централізовані закупівлі» ДП «НАЕК «Енергоатом» перед оголошенням процедури закупівлі здійснено актуалізацію ОВЗ шляхом:
- проведення аналізу закупівель продукції з відповідними технічними характеристиками в попередніх договорах ДП «НАЕК «Енергоатом»;
- аналізу комерційних пропозицій виробників та потенційних постачальників з цінами та умовами постачання.
За результатами проведеного цінового аналізу з урахуванням наявного бюджету, очікувану вартість закупівлі встановлено на рівні комерційної пропозиції (відповідна комерційна пропозиція та інформаційна довідка станом на 04.01.2023 додаються).
Посилання на сторінку власного веб-сайту ДП «НАЕК «Енергоатом» з інформацією щодо обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, очікуваної вартості предмета закупівлі: https://energoatom.com.ua/e-procurement-years2023.html#february 28.02.2023 ДК 021:2015 24310000-0 Основні неорганічні хімічні речовини (Гідразин-гідрат технічний для ВП РАЕС, ВП ПАЕС).
Відповідно до статті 7 Закону України «Про ліцензування видів господарської діяльності» та Закону України «Про Перелік документів дозвільного характеру у сфері господарської діяльності» отримання ліцензії або дозволу на такий вид діяльності, як постачання гідразин-гідрату технічного для ВП РАЕС, ВП ПАЕС, не передбачено законодавством.
Додатки:
1. Інформаційна довідка ВП «Централізовані закупівлі» від 04.01.2023 на 1 арк.
2. Комерційна пропозиція ТОВ СУЛП «ХІМІМПЕКС» від 06.01.2023 № 18/01 на 1 арк.
Надання інформації про усунення порушення замовником
18.05.2023 в електронній системі закупівель оприлюднено висновок Державної аудиторської служби України (далі – ДАСУ) про результати моніторингу закупівлі: ДК 021:2015 24310000-0 Основні неорганічні хімічні речовини (Гідразин-гідрат технічний для ВП РАЕС, ВП ПАЕС), URL-адреса закупівлі https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2023-02-28-008995-a, відповідно до якого Держаудитслужба зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень в установленому законодавством порядку, шляхом недопущення установлених порушень у подальшому, зокрема шляхом забезпечення притягнення до відповідальності осіб, якими допущені такі порушення, та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів. За результатами опрацювання висновку органу державного контролю в сфері публічних закупівель повідомляємо таке. Замовником розглянуто питання щодо дотримання відповідальними особами під час здійснення закупівель товарів, робіт та послуг вимог законодавства України з питань публічних закупівель, зроблені відповідні висновки щодо оцінки роботи відповідальних осіб, які допустили визначені у висновку порушення. Разом з тим повідомляємо, що відповідно до висновку ДАСУ Замовником вирішено питання стосовно вжиття заходів щодо попередження та недопущення встановлених порушень у подальшому шляхом посилення контролю за роботою відповідальних осіб та проходження додаткового навчання з питань публічних закупівель. Оскільки дії Замовника жодним чином не вплинули на подальший перебіг процедури закупівлі, не порушили принципи здійснення публічних закупівель, просимо орган державного фінансового контролю підтвердити факт усунення Замовником порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку, та зазначити про це в електронній системі закупівель.
2023-05-24 16:15:32
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 18 травня 2023 |
Кінцевий строк оскарження: | 02 червня 2023 |
Порушення виявлено
- Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 23 березня 2023 11:00
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВ "Спільне українсько-латвійське підприємство "Хімімпекс"" |
4 475 250,00
UAH
|
4 475 250,00
UAH
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ "Спільне українсько-латвійське підприємство "Хімімпекс"" #14345702 |
Переможець |
4 475 250,00
UAH
|
30 березня 2023 16:46
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | зміни до договору |
29 травня 2023 13:39
|
Додаткова угода 1.pdf | зміни до договору |
29 травня 2023 13:38
|
Електронний підпис | укладений |
12 квітня 2023 14:48
|
53-129-01-23-02733.pdf | укладений |
12 квітня 2023 14:47
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 26 травня 2023 |
Дата публікації змін до договору: | 29 травня 2023 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Уточнення місця поставки продукції. Пункт 3.3 Договору викладено у новій редакції. |
Номер договору про закупівлю: | 53-129-01-23-02733 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |