Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | військова частина А0339 |
Код ЄДРПОУ: | 07987191 |
Місцезнаходження: | 12420, Україна , Житомирська обл., село Тетерівка, село Тетерівка |
Контактна особа: |
Саєць Олександр Вікторович +380972773212 respers0339@post.mil.gov.ua |
Категорія: | Замовник, що здійснює закупівлі для потреб оборони |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 28 лютого 2023 15:09 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 07 березня 2023 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 13 березня 2023 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 17 березня 2023 13:00 |
Початок аукціону: | 20 березня 2023 14:17 |
Очікувана вартість: | 5 050 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 50 500,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:42990000-2: Машини спеціального призначення різні
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Пiсляоплата | 10 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
01 березня 2023 11:37 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
01 березня 2023 11:34 |
ТД нова редакція.docx | |
01 березня 2023 11:34 |
Перелік змін.docx | |
28 лютого 2023 15:09 |
ТД.docx |
01 березня 2023 11:37 |
Електронний підпис
Друкувати оголошення PDF
|
|||
01 березня 2023 11:34 |
ТД нова редакція.docx
|
|||
01 березня 2023 11:34 |
Перелік змін.docx
|
|||
28 лютого 2023 15:09 |
ТД.docx
|
Інформація про моніторинг
- UA-M-2023-05-02-000024 ● f2c9fb75af8d441b8e51de29620fb234
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 02 травня 2023 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 02 травня 2023 10:49 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
В РІВНЕНСЬКІЙ ОБЛАСТІ
Н А К А З
01.05.2023 № 32
м. Рівне
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 10 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Рівненській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 22.02.2022 № 116, доручення державної аудиторської служби України від 21.04.2023 №003100-18/4590-2023.
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до Додатку 1, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у Додатку 1 до цього наказу.
3. Контроль за виконання даного наказу залишаю за собою.
Начальник Управління Західного
офісу Держаудитслужби в
Рівненській області Анатолій КАРП’ЮК
Додаток 1 до наказу Управління Західного офісу Держаудитслужби в Рівненській області від 01.05.2023 № 32
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі Унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
6 UA-2023-02-28-006823-a 28.02.2023 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Заступник начальника відділу контролю у сфері
закупівель Управління Західного офісу
Держаудитслужби в Рівненській області Людмила НИКИТЮК
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2023-05-02 16:08:24
Запит Замовнику на пояснення
У межах проведення моніторингу закупівлі по предмету «Мішеневе обладнання (радіокерована легка мішенева установка)» (інформацію про закупівлю опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2023-02-28-006823-a ) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 р № 43, постала потреба в отриманні наступних пояснень.
1. Відповідно до вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами), головним розпорядникам бюджетних коштів (розпорядникам бюджетних коштів нижчого рівня), суб’єктам господарювання державного сектору економіки з метою прозорого, ефективного та раціонального використання коштів необхідно забезпечити: обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі; оприлюднення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі шляхом розміщення на власному веб-сайті (або на офіційному веб-сайті головного розпорядника бюджетних коштів, суб’єкта управління об’єктами державної власності, що здійснює функції з управління суб’єктом господарювання державного сектору економіки) протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення оголошення про проведення конкурентної процедури закупівель або повідомлення про намір укласти договір про закупівлю за результатами переговорної процедури закупівель.
Враховуючи вищенаведене, просимо надати пояснення (інформацію та документи), яким чином та на підставі яких документів вами здійснено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення та визначено його очікувану вартість? Також просимо надати посилання на сторінку веб-сайту, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі.
2. Відповідно до вимог 28 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (далі - Особливості) тендерна документація формується замовником відповідно до вимог статті 22 Закону з урахуванням цих Особливостей.
Так, відповідно до вимог п. 44 Особливостей, переможець процедури закупівлі у строк, що не перевищує чотири дні з дати оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, повинен надати замовнику шляхом оприлюднення в електронній системі закупівель документи, що підтверджують відсутність підстав, зазначених у підпунктах 3, 5, 6 і 12 та в абзаці чотирнадцятому цього пункту. Замовник не вимагає документального підтвердження публічної інформації, що оприлюднена у формі відкритих даних згідно із Законом України «Про доступ до публічної інформації» та/або міститься у відкритих публічних електронних реєстрах, доступ до яких є вільним, або публічної інформації, що є доступною в електронній системі закупівель, крім випадків, коли доступ до такої інформації є обмеженим на момент оприлюднення оголошення про проведення відкритих торгів.
Однак, згідно з п.п. 3.5.5 п. 5 розділу III Тендерної документації Замовника, учасник - переможець торгів у строк, що не перевищує 10 календарних днів з дати оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу повідомлення про намір укласти договір, повинен надати замовнику через електронну систему закупівель документи, що підтверджують відсутність підстав, визначених пунктами 5 або 6, 12 і 13 частини першої та частини другої статті 17 Закону, а саме: 1) Довідку (витягу), виданої уповноваженим органом, про те, що фізичну особу, яка є учасником, чи службову (посадову) особу учасника, яка підписала тендерну пропозицію, не було засуджено за злочин, пов'язаний з порушенням процедури закупівлі, чи інший злочин, вчинений з корисливих мотивів, судимість з якої не знято або не погашено в установленому законом порядку станом не більше місячної давнини відносно дати розкриття тендерних пропозицій; 2) довідка, складена учасником у довільній формі, що підтверджує відсутність підстави, передбаченої п.12 частини 1 ст.17 Закону; 3) довідка**, видана уповноваженим органом, про відсутність заборгованості щодо сплати податків і зборів перед бюджетами всіх рівнів (для іноземних осіб – довідка уповноваженого органу щодо сплати податків і зборів (обов’язкових платежів) та її офіційний переклад українською мовою).
Поряд з тим, в Тендерній документації Замовника не передбачено подання учасником – переможцем процедури закупівлі документів, що підтверджують відсутність підстав, зазначених у підпункті 3 Особливостей (керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією).
Також, відповідно до вимог п. 44 Особливостей, учасник процедури закупівлі підтверджує відсутність підстав, зазначених в цьому пункті (крім абзацу чотирнадцятого цього пункту), шляхом самостійного декларування відсутності таких підстав в електронній системі закупівель під час подання тендерної пропозиції.
Однак, в п.п. 3.5.4. п. 5 розділу III Тендерної документації Учасник процедури закупівлі в електронній системі закупівель під час подання тендерної пропозиції підтверджує відсутність підстав, передбачених пунктами 5, 6, 12 і 13 частини першої та частиною другою статті 17 Закону у вигляді довідок (зведеної довідки, тощо), складених учасником у довільній формі, зміст яких підтверджує відсутність відповідних підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі.
Відповідно до п. 11 частини другої статті 22 Закону строк дії тендерної пропозиції, протягом якого тендерні пропозиції вважаються дійсними, але не менше 90 днів із дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій.
Проте, підпунктом 3.4.1 п. 4 розділу III Тендерній документації Замовника визначено, що тендерні пропозиції вважаються дійсними протягом не менше дев’яносто календарних днів з дати розкриття тендерних пропозицій.
По якій причині Тендерна документація сформована Замовником без урахування Особливостей?
3. По якій причині перелік формальних помилок, зазначених в п.п.5.33 п.3 розділу V Тендерної документації не відповідає вимогам «Переліку формальних помилок», затверджених наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України 15.04.2020 №710.
4. Згідно з п.п. 3.5.2 п. 5 розділу III Тендерної документації Замовника, для підтвердження відповідності кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям, учасник повинен надати у складі тендерної пропозиції, зокрема, документальне підтвердження обсягу річного доходу (виручки) у розмірі очікуваної вартості предмета закупівлі даної процедури закупівлі. У складі пропозиції надається фінансова звітність за формою №1 та №2 (для суб’єктів малого підприємництва форма №1 – м та 2 – м) за останній звітній період (рік) із додаванням документу, що підтверджує подання такої звітності до уповноваженого органу.
В складі пропозиції учасника ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДА¬ЛЬНІСТЮ «ВИРОБНИЧО-ТЕХНІЧНЕ ПІДПРИЄМСТВО «МЕТАЛОКО¬НСТРУКЦІЯ» (далі – ТОВ «ВТП «Металоконструкція») наявна фінансова звітність малого підприємства ТОВ «ВТП «Металоконструкція» за 2022 рік, згідно якої чистий дохід від реалізації продукції (товарів, робіт, послуг) за 2022 рік становив 1422,8тис.грн, тобто є меншим, ніж очікувана вартість предмету закупівлі (5 050 000,00 грн).
Обґрунтуйте відповідність тендерної пропозиції учасника ТОВ «ВТП «Металоконструкція» вимогам п.п. 3.5.2 п. 5 розділу III «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» Тендерної документації.
5. Згідно з п.п. 3.5.2 п. 5 розділу III Тендерної документації Замовника, для підтвердження відповідності кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям, учасник обов’язково повинен зазначити наявність власного або залученого спеціалізованого автотранспорту для поставки товару. На підтвердження права власності чи користування спеціалізованим автотранспортом зазначеним у довідці учасники подають наступні документи:
- у разі наявності власного спеціалізованого автотранспорту: скановані з оригіналів свідоцтва про реєстрацію транспортних засобів (що посвідчує право власності учасника);
- у разі залучення спеціалізованого автотранспорту:
- сканований з оригіналу чинний договір оренди спеціалізованого автотранспорту (на кожну одиницю техніки, вказаної в довідці) та/або договір надання послуг спеціалізованим автотранспортом, що містять підпис і печатку Учасника та контрагента за договором, який діє протягом усього строку поставки товару згідно умов тендерної документації;
- скановані з оригіналів свідоцтва про реєстрацію транспортних засобів (що посвідчує право власності учасника).
В тендерній пропозиції учасника ТОВ «ВТП «Металоконструкція» міститься Довідка, що підтверджує наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій ТОВ «ВТП «Металоконструкція» від 13.03.2023 №1 наявна інформація про орендований автомобіль ГАЗ 33023.
Однак, в складі пропозиції учасника ТОВ «ВТП «Металоконструкція» відсутні: сканований з оригіналу чинний договір оренди спеціалізованого автотранспорту (на кожну одиницю техніки, вказаної в довідці) та/або договір надання послуг спеціалізованим автотранспортом, що містять підпис і печатку Учасника та контрагента за договором, який діє протягом усього строку поставки товару згідно умов тендерної документації та скановані з оригіналів свідоцтва про реєстрацію транспортних засобів.
Обґрунтуйте відповідність тендерної пропозиції учасника ТОВ «ВТП «Металоконструкція» вимогам п.п. 3.5.2 п. 5 розділу III Тендерної документації.
6. Додатком № 2 Тендерної документації визначено документальне підтвердження відповідності технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам предмета закупівлі:
- Довідка про продукцію в довільній формі завірена підписом учасника про продукцію що пропонує Учасник, з зазначенням виробника, стандартів (ТУ У, ДСТУ або еквівалент стандартів) згідно яких виготовляється продукція та Довідка з інформацією про відповідність з декларативним підтвердженням повної відповідності товару технічним вимогам Замовника.
- Копія Сертифікату відповідності (з усіма додатками якщо передбачено сертифікатом) на бланку Держспоживстандарту України, виданий органом з сертифікації відповідної галузі акредитації або їх копії завірені органом, який видав сертифікат (свідоцтво), або територіальним центром стандартизації, метрології та сертифікації (строк дії сертифікату відповідності повинен бути дійсним на момент розкриття тендерної пропозиції) (завірена підписом Учасника), або копію декларації постачальника про відповідність, або копія декларації про відповідність виробника (завірена підписом Учасника), або проток проведення випробувань (проведення випробувань, які надали право поставки даного обладнання).
В складі пропозиції учасника ТОВ «ВТП «Металоконструкція» відсутня Копія Сертифікату відповідності (з усіма додатками якщо передбачено сертифікатом) на бланку Держспоживстандарту України, виданий органом з сертифікації відповідної галузі акредитації або їх копії завірені органом, який видав сертифікат (свідоцтво), або територіальним центром стандартизації, метрології та сертифікації (строк дії сертифікату відповідності повинен бути дійсним на момент розкриття тендерної пропозиції) (завірена підписом Учасника), або копію декларації постачальника про відповідність, або копія декларації про відповідність виробника (завірена підписом Учасника), або проток проведення випробувань (проведення випробувань, які надали право поставки даного обладнання).
Обґрунтуйте відповідність тендерної пропозиції учасника ТОВ «ВТП «Металоконструкція» вимогам Додатку №2 Тендерної документації.
7. Згідно з п.п. 6.3.1 п. 3 розділу VI Тендерної документації проект договору про закупівлю передбачений у Додатку № 4 Тендерній документації. Згідно п.п.6.3.2 п. 3 розділу VI Тендерної документації учасником в складі тендерної пропозиції надається заповнений проект договору (заповнюються реквізити Учасника).
В складі пропозиції учасника ТОВ «ВТП «Металоконструкція» відсутній додаток № 4 (проект договору про закупівлю).
Обґрунтуйте відповідність тендерної пропозиції учасника ТОВ «ВТП «Металоконструкція» вимогам п.п. 6.3.1, 6.3.2 п. 3 розділу VI Тендерної документації.
Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому, до пояснень просимо долучити їх документальне підтвердження
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2023-05-05 14:26:41
Відповідь
У межах проведення моніторингу закупівлі по предмету «Мішеневе обладнання (радіокерована легка мішенева установка)» (інформацію про закупівлю опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2023-02-28-006823-a ), обґрунтування якісних та технічних характеристик предмету закупівлі здійснюється за рахунок наявного обладнання у військовій частині, що прописано в тендерній документації додаток №2 (технічні характеристики) «Головна вимога: дане обладнання повинно забезпечувати сумісність, в системі керування, конструктивно з наявним обладнанням військової частини з метою уникнення проблем технічного характеру, пов'язаних з експлуатацією та обслуговуванням».
Визначення очікуваної вартості ціни предмету закупівлі здійснюється шляхом проведення моніторингу та проведення розрахунку, документи додаються.
Оприлюднення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі шляхом розміщення на власному веб-сайті (або на офіційному веб-сайті головного розпорядника бюджетних коштів, суб’єкта управління об’єктами державної власності, що здійснює функції з управління суб’єктом господарювання державного сектору економіки) – розміщення інформації на веб-сайті є неможливим, так як у військові частині немає власного сайту та у головного розпорядника бюджетних коштів відсутній сайт, що не дає можливості оприлюднення даної інформації.
Розмір бюджетного призначення визначено річним планом удосконалення навчальної матеріально-технічної бази військової частини А0339, кошторисними призначеннями коштів на 2023 рік та затвердженим річним планом закупівельна 2023 рік.
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 22 травня 2023 |
Кінцевий строк оскарження: | 06 червня 2023 |
Порушення виявлено
- Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
- Інші порушення законодавства у сфері закупівель (Замовником не дотримано вимоги пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11.10.2016 № 710 «Про ефективне використання державних коштів» в частині не оприлюднення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі шляхом розміщення на власному веб-сайті (або на офіційному веб-сайті головного розпорядника бюджетних коштів, суб’єкта управління об’єктами державної власності, що здійснює функції з управління суб’єктом господарювання державного сектору економіки) протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення оголошення про проведення конкурентної процедури закупівель.)
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 20 березня 2023 14:40
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «ВИРОБНИЧО-ТЕХНІЧНЕ ПІДПРИЄМСТВО «МЕТАЛОКОНСТРУКЦІЯ» |
5 049 726,00
UAH з ПДВ
|
5 049 726,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ФОП "МИХАЙЛОВ ЄВГЕН ЛЕОНІДОВИЧ" |
5 050 000,00
UAH з ПДВ
|
5 050 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «ВИРОБНИЧО-ТЕХНІЧНЕ ПІДПРИЄМСТВО «МЕТАЛОКОНСТРУКЦІЯ» #44881790 |
Переможець |
5 049 726,00
UAH з ПДВ
|
21 березня 2023 09:52
|
Повідомлення про намір укласти договір
Дата і час публікації: 21 березня 2023 09:52
Учасник | Пропозиція | Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «ВИРОБНИЧО-ТЕХНІЧНЕ ПІДПРИЄМСТВО «МЕТАЛОКОНСТРУКЦІЯ» #44881790 |
5 049 726,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
---|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
15 травня 2023 11:16
|
Додаткова угода №1 від 15.05.2023 | зміни до договору |
15 травня 2023 11:14
|
Електронний підпис | укладений |
03 квітня 2023 08:44
|
Договір 26.pdf | укладений |
03 квітня 2023 08:42
|
Ціни за одиницю:
Конкретна назва предмета закупівлі | Кількість | Одиниці виміру | Ціна за одиницю |
---|---|---|---|
Радіокерована мішенева установка (РМУ-Л) для показу легких мішеней | 79 | комплект |
53 698,00
UAH
|
Антено-фідерний устрій (АФУ) | 10 | комплект |
31 160,00
UAH
|
Пульт управління (ПУ) | 8 | комплект |
21 998,00
UAH
|
Пульт управління всепогодній (ПУ всепогодній) | 2 | комплект |
160 000,00
UAH
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 15 травня 2023 |
Дата публікації змін до договору: | 15 травня 2023 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Розірвання договору у зв’язку з виявленням порушень у проведенні процедури закупівлі під час проведення моніторингу Державною Аудиторською Службою України Західним офісом Держаудитслужби Управління Західного офісу Держаудитслужби в Рівненській області. |
Номер договору про закупівлю: | 26 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Ціни за одиницю:
Конкретна назва предмета закупівлі | Кількість | Одиниці виміру | Ціна за одиницю |
---|---|---|---|
Радіокерована мішенева установка (РМУ-Л) для показу легких мішеней | 79 | комплект |
53 698,00
UAH
|
Антено-фідерний устрій (АФУ) | 10 | комплект |
31 160,00
UAH
|
Пульт управління (ПУ) | 8 | комплект |
21 998,00
UAH
|
Пульт управління всепогодній (ПУ всепогодній) | 2 | комплект |
160 000,00
UAH
|