Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Комунальне підприємство "Теплоенергетик" |
Код ЄДРПОУ: | 24153576 |
Місцезнаходження: | 25491, Україна , Кіровоградська обл., Кропивницький, вул.Ливарна, 1 |
Контактна особа: |
Козаков Валентин Миколайович 380504887773 snab_tec@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 28 лютого 2023 11:36 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 05 березня 2023 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 05 березня 2023 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 08 березня 2023 00:00 |
Очікувана вартість: | 6 700 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 67 000,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Вид та умови надання забезпечення пропозицій учасників: | Вимоги та умови до забезпечення тендерної пропозиції зазначаються відповідно до наказу Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 14.12.2020 № 2628 «Про затвердження форми і Вимог до забезпечення тендерної пропозиції / пропозиції» і Закону (далі — Вимоги), а саме: Гарантія надається за формою (далі — Форма), наведеною в Додатку 1 до цієї Тендерної документації з урахуванням умов, викладених в даному пункті. Розмір забезпечення тендерної пропозиції становить 1,5% від суми пропозиції або лоту, в якому приймає участь учасник. Учасникам заборонено відступати від форми гарантії. Розмір забезпечення тендерної пропозиції: 100500,00 грн. Вид забезпечення тендерної пропозиції: електронна банківська гарантія. Строк дії забезпечення тендерної пропозиції учасника (банківської гарантії) має дорівнювати або перевищувати 120 (сто двадцять) днів із дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій включно. 1. Вимоги визначають обов’язкові вимоги до гарантії, яка надається як забезпечення тендерної пропозиції, передбаченої пунктом 10 частини 1 статті 1 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі — гарантія), банками (далі — гарант). 2. Терміни, зазначені у Вимогах і Формі, вживаються у значеннях, визначених Цивільним кодексом України, Законом України «Про публічні закупівлі», постановою Правління Національного банку України від 15 грудня 2004 року № 639 «Про затвердження Положення про порядок здійснення банками операцій за гарантіями в національній та іноземних валютах» (у редакції постанови Правління Національного банку України від 25 січня 2018 року № 5). 3. Реквізити гарантії, визначені у Формі, є обов’язковими для складання гарантії. 4. У реквізитах гарантії: 1) щодо повного найменування гаранта зазначається інформація: — повне найменування гаранта, його ідентифікаційний код у Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб — підприємців та громадських формувань; — код банку (у разі наявності); — адреса місцезнаходження; поштова адреса для листування; — адреса електронної пошти гаранта, на яку отримуються документи; — SWIFT-адреса гаранта; 2) щодо повного найменування принципала, яким є учасник процедури закупівлі, зазначається інформація: — повне найменування — для юридичної особи; — прізвище, ім’я та по батькові (у разі наявності) — для фізичної особи; — ідентифікаційний код у Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб — підприємців та громадських формувань — для принципала юридичної особи – резидента; — реєстраційний номер облікової картки платника податків — для принципала фізичної особи — резидента (у разі наявності); — серія (за наявності) та номер паспорта (для фізичної особи, яка через свої релігійні переконання відмовляється від прийняття реєстраційного номера облікової картки платника податків) або індивідуальний податковий номер платника податку на додану вартість (у разі відсутності паспорта); — адреса місцезнаходження; 3) щодо повного найменування бенефіціара, яким є замовник, зазначається інформація: — повне найменування юридичної особи; ідентифікаційний код у Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб — підприємців та громадських формувань, його категорія**; — адреса місцезнаходження; 4) сума гарантії зазначається цифрами і словами, назва валюти — словами; 5) у назві валюти, у якій надається гарантія, зазначається валюта, у якій надається гарантія, та її цифровий і літерний код відповідно до Класифікатора іноземних валют та банківських металів, затвердженого постановою Правління Національного банку України від 04 лютого 1998 року № 34; 6) датою початку строку дії гарантії зазначається дата видачі гарантії або дата набрання нею чинності; 7) зазначається дата закінчення строку дії гарантії, якщо жодна з подій, передбачених у пункті 4 форми, не настане; 8) зазначаються унікальний номер оголошення про проведення конкурентної процедури закупівлі, присвоєний електронною системою закупівель, у форматі UA-XXXX-XX-XX-XXXXXX-X та назва і вебсайт інформаційно-телекомунікаційної системи «PROZORRO»; 9) в інформації щодо тендерної документації зазначаються: — дата рішення замовника, яким затверджена тендерна документація; — назва предмета закупівлі / частини предмета закупівлі (лота) згідно з оголошенням про проведення конкурентної процедури закупівлі; 10) строк сплати коштів за гарантією зазначається в робочих або банківських днях; 5. Гарантія та договір, який укладається між гарантом та принципалом, не може містити додаткових умов щодо: — вимог надання принципалом листів або інших документів (крім випадків надання принципалом повідомлення гаранту про настання обставин, за яких строк дії гарантії вважається закінченим, зазначених у абзаці четвертому пункту 4 Форми; — вимог надання третіми особами листів або документів, що підтверджують факт настання гарантійного випадку; — можливості часткової сплати суми гарантії. 6. Гарантія, яка складається на паперовому носії, підписується уповноваженою(ими) особою(ами) гаранта та скріплюється печатками (у разі наявності) *. 7. Гарантія, яка надається в електронній формі, підписується шляхом накладання кваліфікованого(их) електронного(их) підпису(ів) та кваліфікованої електронної печатки (у разі наявності), що прирівняні до власноручного підпису(ів) уповноваженої(их) особи(іб) гаранта та його печатки відповідно. 8. Зміни до гарантії можуть бути внесені в порядку, передбаченому законодавством України, після чого вони стають невід’ємною частиною цієї гарантії. *Цей пункт виконується у разі встановлення вимоги щодо надання гарантії на паперовому носії. **Під терміном «категорія бенефіціара» мається на увазі категорія замовника відповідно до частини 4 статті 2 Закону України «Про публічні закупівлі». До уваги учасників інформація для оформлення банківської гарантії: Комунальне підприємство «Теплоенергетик»КМР», 25030, м. Кропивницький, вул. Сергія Гришина, 23/16, р/р UA693253650000000260060024652 в банку АТ «Кредобанк», ЄДРПОУ 24153576 |
Розмір надання забезпечення пропозицій учасників: | 100500 UAH |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Послуги
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:71320000-7: Послуги з інженерного проектування
Процедура закупівлі здійснюється без поділу на частини (лоти). Тендерні пропозиції подаються учасниками по предмету закупівлі в цілому
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Підписання договору | Замовник перераховує Виконавцю попередню плату (аванс) у розмірі 50% вартості договірної ціни зазначеної в п. 2.1. цього Договору з яких: 30% протягом 10 робочих днів з дня підписання договору, | Аванс | 10 | Робочі | 30 |
Надання послуг | 20% протягом 10 робочих днів з дня повідомлення Виконавцем про підготовку та складання документації схеми теплопостачання (пояснювальної записки, графічної частини,паспорта схеми теплопостачання,переліку проектів,плану фінансування та реалізації проектів, зведеного аналізу впливу на довкілля,додатків),до виконання Виконавцем п. 1.5. цього Договору в частині супроводу в погодженні схеми теплопостачання в Мінрегіоні. | Аванс | 10 | Робочі | 20 |
Надання послуг | Остаточний розрахунок за виконані послуги, передбачені даним Договором Замовник здійснює тільки після надання Виконавцем документації у повному обсязі, згідно розділу 3 цього Договору. | Пiсляоплата | 20 | Робочі | 50 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
03 березня 2023 23:46 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
03 березня 2023 23:45 |
Проект договору додаток 3-нова редакція.docx | |
03 березня 2023 23:44 |
Додаток_2 до Т.Д. — нова редакція.doc | |
03 березня 2023 23:44 |
Додаток_1_до_тендерної_документації_кваліфікаційні_критерії,_вимоги-нова редакція.docx | |
03 березня 2023 23:44 |
Форма_договірної_ціни_Додаток_4 до Т.Д.-нова редакція.doc | |
03 березня 2023 23:44 |
Тендерна документація- нова редакція.docx | |
03 березня 2023 23:43 |
Додаток 6 до Т.Д. графік-нова редакція.doc | |
03 березня 2023 23:43 |
додаток 5 до Т.Д.-нова редакція.pdf |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Замовник вимагає від учасників процедури закупівлі подання ними документально підтвердженої інформації про їх відповідність кваліфікаційним критеріям.
Замовник установлює один або декілька з таких кваліфікаційних критеріїв:
1 Наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід:
- Довідка складена Учасником у довільній формі, яка повинна містити інформацію про ПІБ, посаду, кваліфікацію, досвід роботи в цілому (років), та досвід роботи на аналогічній посаді (років), осіб які будуть залучені до виконання робіт для належного виконання предмету закупівлі згідно технічного завдання.
Для підтвердження інформації наведеної у довідці Учасник має надати накази про призначення працівників або трудові книжки або цивільно-правові договори або інші документи які підтверджують наявність правовідносин Учасника з працівниками.
Згідно п. 3.9. розділу 3 ТЗ, оформлення результатів послуги передбачається наданням всіх частин схеми теплопостачання міста у електронних форматах текстових редакторів, електронних таблиць, інструментів графічного моделювання та на паперових носіях у трьох примірниках;
2) У який спосіб виконати для кожного проєкту аналіз чутливості до потенційних змін впливових факторів – в Методиці №235 ця вимога є обов’язковою для погодження і важливим для розгляду інвесторами, адже Замовник встановив вимогу в Договорі п.1.5. щодо повного супроводу Виконавцем в погодженні схеми теплопостачання в Міністерстві розвитку громад та територій України?
Згідно тендерної документації та Методики розроблення схем теплопостачання населених пунктів України затвердженої наказом Міністерства розвитку громад та територій України від 02.10.2020 р. № 235
3).Відповідно до Методики №235 - вихідні дані, тепло-гідравлічні, техніко-економічні, та розрахунки надаються в електронному форматі електронних таблиць – і це є обов’язковою частиною Схеми. У який спосіб Виконавцеві виконати цю вимогу?
У будь-який доступний виконавцеві спосіб передачі електронної інформації.
4) У який спосіб Виконавцеві виконати стратегічну екологічну оцінку (СЕО), яка є вимогою Методики №235, але не є вимогою Замовника у Технічному завданні? При цьому, в договорі Замовник встановлює вимогу дотримуватися положень Методики №235, а в Технічному завданні, яке є складовою та істотною умовою договору (п.11) - не встановлює такі вимоги? Будь ласка надайте відповідь.
Згідно п. 3.7. розділу 3 ТЗ, в обсягах робіт передбачено що Виконавцю необхідно виконати зведений аналіз впливу на довкілля для рекомендованого сценарію теплопостачання.
Крім того, до п.5.1. розділу 5 ТЗ передбачено, що схема теплопостачання міста має бути виготовлена у відповідності до Методики розроблення схем теплопостачання населених пунктів України затвердженої наказом Міністерства розвитку громад та територій України від 02.10.2020 р. № 235
Вимоги про усунення порушення
Протоколом Уповноваженої особи від 28 лютого 2023 року № 2 КП "Теплоенергетик" (далі – Замовник) затверджено тендерну документацію по процедурі Відкриті торги (з особливостями) на закупівлю послуг за Кодом (ДК 021:2015) «Єдиний закупівельний словник» - 71320000-7 Послуги з інженерного проектування (Розроблення схеми теплопостачання міста Кропивницький).
Відповідно до пункту 22 статті 1 Розділу І Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) предмет закупівлі визначається замовником у порядку, встановленому Уповноваженим органом, із застосуванням Єдиного закупівельного словника, затвердженого у встановленому законодавством порядку. Пунктом 4 Тендерної документації Замовник визначив предмет закупівлі – Послуга та назву предмета закупівлі (ДК 021:2015) «Єдиний закупівельний словник» - 71320000-7 Послуги з інженерного проектування (Розроблення схеми теплопостачання міста Кропивницький).
Разом з цим, Замовник у ДОДАТКУ 2 до тендерної документації (ТЕХНІЧНА СПЕЦИФІКАЦІЯ) встановив також іншу назву предмета закупівлі - Назва товару номенклатурної позиції предмета закупівлі та код товару, визначеного згідно з Єдиним закупівельним словником, що найбільше відповідає назві номенклатурної позиції предмета закупівлі як Код ДК 021:2015: 71321200-6 Послуги з проектування опалювальних систем. Таке тлумачення предмету закупівлі Замовником призводить до зміни предмета закупівлі.
А Розділом 3. Тендерної документації Замовник визначив зміст і спосіб подання тендерної пропозиції − надати інформацію та документи, що підтверджують відповідність предмета закупівлі встановленим замовником вимогам — згідно з Додатком 2 до тендерної документації, що є невід`ємною частиною тендерної документації.
Законом передбачається визначення одного предмета закупівлі за однією тендерною закупівлею відкритих торгів з особливостями, або предмет закупівлі розділяється на лоти. Дана закупівля не передбачає розділення на лоти, відтак, в діях уповноваженої особи Замовника, вбачається перевищення службових повноважень, що призвело до порушення Закону України «Про публічні закупівлі».
В цілому, дані дії Замовника в частині вищевказаних умов ТД є такими, що порушують основні принципи, встановлені ст. 5 ЗУ «Про публічні закупівлі».
Враховуючи вищевикладене, вбачається необхідність допрацювання тендерної документації відповідно до вимог законодавства та нормативних документів та оголошення процедури закупівлі по-новому зі змінами.
Керуючись Постановою КМУ № 1178 від 12 жовтня 2022р (далі – Постанова), пунктом 47 абзацем 2) вимагаємо, щоб Замовник відмінив відкриті торги, так як вбачається неможливість усунення порушень, що виникли через виявлені порушення вимог законодавства у сфері публічних закупівель.
Наголошуємо, що порушення законодавства у сфері публічних закупівель відповідно до Статті 164-14 Постанови, тягнуть за собою накладення штрафу на службових (посадових), уповноважених осіб замовника у розмірі ста неоподатковуваних мінімумів доходів громадян.
Розглянувши вимогу від 02.03.2023 щодо доопрацювання тендерної документації в частині предмета закупівлі (ДК 021:2015) «Єдиний закупівельний словник» 71320000-7 Послуги з інженерного проектування (Розроблення схеми теплопостачання міста Кропивницький), повідомляємо наступне:
- У додатку 2 тендерної документації (Технічна специфікація) у розділі «Назва товару номенклатурної позиції предмета закупівлі та код товару, визначеного згідно з Єдиним закупівельним словником, що найбільше відповідає назві номенклатурної позиції предмета закупівлі» зроблена технічна помилка.
Таким чином, необхідно оприлюднити в електронній системі закупівель нову редакцію додатка 2 до тендерної документації та перелік змін, що вносяться, у строк, встановлений пунктом 51 Особливостей. Враховуючи викладене, підстави для відміни торгів на теперішній час відсутні.
Зміни:
- У зв’язку із технічною помилкою Замовником внесено зміни у додатку 2 тендерної документації (Технічна специфікація), а саме, у розділі «Назва товару номенклатурної позиції предмета закупівлі та код товару, визначеного згідно з Єдиним закупівельним словником, що найбільше відповідає назві номенклатурної позиції предмета закупівлі» зазначено: 71320000-7 Послуги з інженерного проектування.
Інформація про моніторинг
- UA-M-2023-05-29-000013 ● e578a4c6003146e08fc15932b5e4b0d9
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 29 травня 2023 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 29 травня 2023 13:56 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
29.05.2023 Одеса № 138
Про початок моніторингу
процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Південний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Державної аудиторської служби України від 02.06.2016 № 23,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
3. Оприлюднити цей наказ в електронній системі закупівель протягом двох робочих днів.
4. Контроль за виконанням цього наказу залишаю за собою.
Підстава: доповідна записка начальника відділу контролю у сфері закупівель Південного офісу Держаудитслужби Світлани САМОКІШ від 29.05.2023 та доповідна записка завідувача сектору перевірок закупівель відділу контролю у сфері закупівель Південного офісу Держаудитслужби Ельвіри ЛУЗАН від 29.05.2023.
Начальник Наталія СТОЯНОВА
Додаток до наказу
Південного офісу Держаудитслужби
від 29.05.2023 № 138
Витяг з переліку
процедур закупівель щодо яких здійснюється моніторинг процедур закупівель
№ з/п Оголошення про проведення процедури
закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу
Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення
10 UA-2023-02-28-002964-a 28.02.2023 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Начальник відділу
контролю у сфері закупівель Світлана САМОКІШ
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2023-06-07 15:47:57
Запит про надання пояснення
У межах проведення моніторингу цієї закупівлі відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Південний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Державної аудиторської служби України від 02 червня 2016 року № 23, постала потреба в отриманні пояснення (інформації та документів) з наступних питань.
1. Чому Замовником разом із змінами, що вносились до тендерної документації, та які розміщені та відображені в електронній системі закупівель у вигляді нової редакції тендерної документації додатково до початкової редакції тендерної документації, не оприлюднено в окремому документі перелік змін?
2. Яким чином Замовник може обґрунтувати рішення щодо відповідності тендерної пропозиції учасника товариства з обмеженою відповідальністю «ЕНЕРГОПРОМ-ІНЖИНІРИНГ» умовам підпункту 1 пункту 1 Додатка 1 «Перелік документів та інформації для підтвердження відповідності учасника кваліфікаційним критеріям, визначеним у статті 16 Закону «Про публічні закупівлі» до тендерної документації, тоді як у складі тендерної пропозиції учасника завантажено довідку про наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій від 06.03.2023 № 06-03/23, в якій відсутня інформація про наявність в учасника копіювальної техніки?
Пояснення, інформацію та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2023-06-12 14:56:44
пояснення
1. Рішенням Замовника від 03.03.2023 задоволено вимогу UA-2023-02-28-002964-a.c1 від 02.03.2023 щодо доопрацювання тендерної документації в частині предмета закупівлі (ДК 021:2015) «Єдиний закупівельний словник» 71320000-7 Послуги з інженерного проектування (Розроблення схеми теплопостачання міста Кропивницький).
Згідно частини 2 статті 24 Закону України «Про публічні закупівлі» замовник має право з власної ініціативи або у разі усунення порушень законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку органу державного фінансового контролю відповідно до статті 8 цього Закону, або за результатами звернень, або на підставі рішення органу оскарження внести зміни до тендерної документації. Зміни, що вносяться замовником до тендерної документації, розміщуються та відображаються в електронній системі закупівель у вигляді нової редакції тендерної документації додатково до початкової редакції тендерної документації. Замовник разом із змінами до тендерної документації в окремому документі оприлюднює перелік змін, що вносяться.
Замовником оприлюднено в електронній системі закупівель зміни до тендерної документації у вигляді додатку 2 тендерної документації у новій редакції у хронологічному порядку, перелік змін окремим документом та протокол № 5 від 03.03.2023, все зазначене за посиланням: https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2023-02-28-002964-a.
Отже замовником дотримано вимоги законодавства щодо оприлюднення змін до тендерної документації.
2. Замовником визначено кваліфікаційні критерії Учасника, у тому числі, наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій і зазначено документи та інформацію, які підтверджують відповідність Учасника кваліфікаційним критеріям, а саме: довідка в довільній формі про наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій, що підтверджує наявність електронно-обчислювальної, копіювальної техніки, програмних комплексів для виконання робіт із зазначенням найменування, кількості та правової підстави володіння/користування. На підтвердження інформації щодо права власності/користування обладнанням, програмними комплексами та матеріально-технічною базою Учасник у складі пропозиції має надати завірену уповноваженою особою Учасника та скріпленою печаткою копію договору купівлі-продажу, або договору оренди, або договору про надання послуг, або бухгалтерський документ (облік основних засобів) або ліцензію (на програмний комплекс).
ТОВ «ЕНЕРГОПРОМ-ІНЖИНИРИНГ» у складі тендерної пропозиції надано довідку від 06.03.2023 вих. № 06-03/23, інформацію про наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій в якій Замовником визнано достатньою.
Враховуючи, що у даній закупівлі пропозиція подана лише одним учасником - ТОВ «ЕНЕРГОПРОМ-ІНЖИНИРИНГ», підтвердження відповідності кваліфікаційним критеріям визначеним у ст. 16 Закону України «Про публічні закупівлі» не може бути визначено як таке, що відбулось із з порушенням Закону або дискримінаційним по відношенню до інших учасників.
Крім того відсутність інформації про наявність копіювальної техніки не вплинуло на проведення процедури торгів в цілому та не призвело до негативних наслідків, як нецільове використання бюджетних коштів, спричинення збитків бюджету держави або до безпідставного відхилення тендерної пропозиції.
Надання інформації про усунення порушення замовником
Уважно розглянувши висновок, повідомляємо наступне, що КП «Теплоенергетик» КМР» не згоден із зауваженням викладеним у висновку про результати моніторингу процедури закупівлі UA-2023-02-28-002964-a, та має намір оскаржити висновок в суді згідно чинного законодавства.
2023-06-20 14:47:49
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 13 червня 2023 |
Кінцевий строк оскарження: | 28 червня 2023 |
Порушення виявлено
- Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 08 березня 2023 00:00
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЕНЕРГОПРОМ-ІНЖИНІРИНГ" |
6 500 000,00
UAH з ПДВ
|
6 500 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЕНЕРГОПРОМ-ІНЖИНІРИНГ" #42645191 |
Переможець |
6 500 000,00
UAH з ПДВ
|
09 березня 2023 14:18
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
17 липня 2024 10:17
|
Електронний підпис | зміни до договору |
27 грудня 2023 14:41
|
Додаткова угода 1 .pdf | зміни до договору |
27 грудня 2023 14:40
|
Електронний підпис | укладений |
15 березня 2023 13:19
|
додаток1.pdf | укладений |
15 березня 2023 13:18
|
кошторис.pdf | укладений |
15 березня 2023 13:18
|
додаток 4.pdf | укладений |
15 березня 2023 13:18
|
додаток 3.pdf | укладений |
15 березня 2023 13:18
|
додаток 8.pdf | укладений |
15 березня 2023 13:18
|
договір енергопроп інженерінг.pdf | укладений |
15 березня 2023 13:17
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 27 грудня 2023 |
Дата публікації змін до договору: | 27 грудня 2023 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | родовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю |
Номер договору про закупівлю: | 2 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |