Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
ДК 021:2015 - 50320000-4 - «Послуги з ремонту і технічного обслуговування персональних комп’ютерів» (ДК 021:2015 – 50323000-5 «Ремонт і технічне обслуговування комп’ютерних периферійних пристроїв) – Заправка та відновлення картриджів
Очікувана вартість
603 050,00 UAH
UA-2023-02-28-000801-a ● 8e6c200958b84b7ea6a34855229235cf
Відкриті торги з особливостями
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Головне управління Держпродспоживслужби в Одеській області |
Код ЄДРПОУ: | 40342996 |
Місцезнаходження: | 65042, Україна , Одеська обл., Одеса, вул. 7-Пересипська, буд.6 |
Контактна особа: |
Урсатьєва Наталія Анатоліївна +380636875440 tenderdpss@gmail.com |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 28 лютого 2023 10:45 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 05 березня 2023 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 05 березня 2023 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 08 березня 2023 10:00 |
Початок аукціону: | 08 березня 2023 10:00 |
Очікувана вартість: | 603 050,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 3 015,50 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Послуги
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:50320000-4: Послуги з ремонту і технічного обслуговування персональних комп’ютерів
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
2084 послуга
ДК 021:2015 - 50320000-4 - «Послуги з ремонту і технічного обслуговування персональних комп’ютерів» (ДК 021:2015 – 50323000-5 «Ремонт і технічне обслуговування комп’ютерних периферійних пристроїв) – Заправка та відновлення картриджів
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
65042, Україна, Відповідно до документації, За місцезнаходженням виконавця послуг
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
22 грудня 2023
ДК 021:2015: 50320000-4 — Послуги з ремонту і технічного обслуговування персональних комп’ютерів
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Надання послуг | ДК 021:2015 - 50320000-4 - «Послуги з ремонту і технічного обслуговування персональних комп’ютерів» (ДК 021:2015 – 50323000-5 «Ремонт і технічне обслуговування комп’ютерних периферійних пристроїв) – Заправка та відновлення картриджів | Пiсляоплата | 10 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
03 березня 2023 17:36 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
03 березня 2023 17:27 |
Перелік змін до Тендерної документації_картридж.docx | |
03 березня 2023 17:27 |
ТД_заправка картриджей 2023_зі змінами.doc | |
03 березня 2023 17:27 |
проєкт договора_картриджи_2023.docx |
03 березня 2023 17:36 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
||||
03 березня 2023 17:27 |
Перелік змін до Тендерної документації_картридж.docx
|
||||
03 березня 2023 17:27 |
ТД_заправка картриджей 2023_зі змінами.doc
|
||||
03 березня 2023 17:27 |
проєкт договора_картриджи_2023.docx
|
Роз’яснення до процедури
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2023-02-28-000801-a.a1
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "Т.Д. плюс", Код ЄДРПОУ:41820007
Дата подання: 14 березня 2023 13:13
Не відповідність пропозиції учасника
Не відповідність пропозиції учасника
Рішення замовника: Вимога відхилена
17 березня 2023 13:39
1. Відповідно до п. 2 Додатку № 1 до Тендерної документації (зі змінами внесеними 03 березня 2023 року) Учасник повинен надати – «2. Копії документів, що підтверджують наявність в Учасника станції очистки картриджів (технічний паспорт виданий учаснику /оборотно-сальдова відомість або витяг з неї/ діючий договір оренди станції)». Учасником МПП «Сінт-Мастер» у складі тендерної пропозиції були надані – Паспорт (Установка для очищення картриджів) та Оборотно-сальдова відомість від 02.03.2023р. Вих.№ 02/03.
2. Відповідно до п. 3 Додатку № 1 до Тендерної документації (зі змінами внесеними 03 березня 2023 року) Учасник повинен надати – «3. Виконавець повинен при наданні послуг з заправки та відновлення картриджів використовувати тонер компанії Static Control Components (SCC) або еквівалент (вказати конкретний матеріал).». Учасником МПП «Сінт-Мастер» у складі тендерної пропозиції наданий лист від 02.03.2023р. Вих.№ 17/03 за підписом директора МПП «Сінт-Мастер» та печаткою підприємства з вказанням, що при наданні послуг з заправки та відновлення картриджів буде використовуватися тонер компанії Static Control Components (SCC).
3. Відповідно до п. 3.2 Додатку № 1 до Тендерної документації (зі змінами внесеними 03 березня 2023 року) Учасник повинен надати – «3.2 Копії висновків державної санітарно-епідеміологічної експертизи на витратні матеріали запропонованих виробників, відповідно сертифікату походження (тонер та інші основні комплектуючі) які використовуються при наданні послуг з заправки/відновлення тонерних картриджів, є безпечним для застосування за призначенням та оточуючого персоналу, дійсні на момент розкриття пропозицій». Учасником МПП «Сінт-Мастер» у складі тендерної пропозиції наданий Висновок державної санітарно-епідеміологічної експертизи на тонер від 20.02.2018 № 602-123-20-3/6233. Згідно з підпунктом 5 пунктом 1 Постанови Кабінету Міністрів України від 18 березня 2022 року № 314 «Деякі питання забезпечення провадження господарської діяльності в умовах воєнного стану» встановлено, що – «5) строки дії діючих строкових ліцензій та документів дозвільного характеру автоматично продовжуються на період воєнного стану та три місяці з дня його припинення чи скасування, а періодичні, чергові платежі за ними відстрочуються на строк, зазначений у цьому підпункті (крім строку дії ліцензій у сфері діяльності з організації та проведення азартних ігор та плати за такі ліцензії);» Отже, висновок державної санітарно-епідеміологічної експертизи, період дії якого закінчився починаючи з 18 березня 2022 року, вважається автоматично продовженим. Також повідомляємо, що Замовником не вимагається підтвердження факту подання чи отримання декларації про провадження господарської діяльності під час воєнного стану.
4. Відповідно до п. 6 Додатку № 1 до Тендерної документації (зі змінами внесеними 03 березня 2023 року) Учасник повинен надати – «6. В разі якщо Учасник не є виробником/імпортером витратних матеріалів (тонеру), необхідно додатково надати у складі своєї пропозиції оригінал листа авторизації Учасника, в якому буде зазначено, що учасник є авторизованим партнером або офіційним представником виробника/імпортера». У складі Тендерної пропозиції Учасника МПП «Сінт-Мастер» завантажений Сертифікат, який засвідчений підписом Генерального директора та печаткою ТОВ «Маккон» та підтверджує, що МПП «Сінт-Мастер» є регіональним дилером з продажу витратних матеріалів TM Static Control, Makkon, Dayton. Дилер – це офіційний представник виробника (юридична особа або підприємець), який закуповує продукцію оптом у компанії-виробника, а продає у роздріб (або дрібними партіями). Регіональний дилер – це дилер, який розповсюджує товар постачальника на визначеній території (області) зі збереженням цілей, методів та етичних норм постачальника. Отже, вищезазначений сертифікат підтверджує взаємовідносини з виробником/імпортером.
5. Відповідно до Розділу 3 Інструкції з підготовки тендерної пропозиції: «Копії документів, які скануються та надаються Учасником мають бути завірені повноважною особою та скріплені печаткою Учасника (за наявності). Копії документів мають містити напис «З оригіналом згідно» або «Копія вірна», містити назву посади особи, яка засвідчує копію документу, П.І.Б. такої особи та дату засвідчення копії документу», повідомляємо, що копії документів (крім сканованих копій з оригіналів документів) Учасника МПП «Сінт-Мастер», на яких відсутня дата засвідчення документа, мають напис «згідно з оригіналом», П.І.Б., підпис особи, що засвідчує документи та печатку МПП «Сінт-Мастер». Тому відсутність вказання дати засвідчення на деяких копіях документів, є несуттєвою помилкою та не впливає на предмет закупівлі.
2. Відповідно до п. 3 Додатку № 1 до Тендерної документації (зі змінами внесеними 03 березня 2023 року) Учасник повинен надати – «3. Виконавець повинен при наданні послуг з заправки та відновлення картриджів використовувати тонер компанії Static Control Components (SCC) або еквівалент (вказати конкретний матеріал).». Учасником МПП «Сінт-Мастер» у складі тендерної пропозиції наданий лист від 02.03.2023р. Вих.№ 17/03 за підписом директора МПП «Сінт-Мастер» та печаткою підприємства з вказанням, що при наданні послуг з заправки та відновлення картриджів буде використовуватися тонер компанії Static Control Components (SCC).
3. Відповідно до п. 3.2 Додатку № 1 до Тендерної документації (зі змінами внесеними 03 березня 2023 року) Учасник повинен надати – «3.2 Копії висновків державної санітарно-епідеміологічної експертизи на витратні матеріали запропонованих виробників, відповідно сертифікату походження (тонер та інші основні комплектуючі) які використовуються при наданні послуг з заправки/відновлення тонерних картриджів, є безпечним для застосування за призначенням та оточуючого персоналу, дійсні на момент розкриття пропозицій». Учасником МПП «Сінт-Мастер» у складі тендерної пропозиції наданий Висновок державної санітарно-епідеміологічної експертизи на тонер від 20.02.2018 № 602-123-20-3/6233. Згідно з підпунктом 5 пунктом 1 Постанови Кабінету Міністрів України від 18 березня 2022 року № 314 «Деякі питання забезпечення провадження господарської діяльності в умовах воєнного стану» встановлено, що – «5) строки дії діючих строкових ліцензій та документів дозвільного характеру автоматично продовжуються на період воєнного стану та три місяці з дня його припинення чи скасування, а періодичні, чергові платежі за ними відстрочуються на строк, зазначений у цьому підпункті (крім строку дії ліцензій у сфері діяльності з організації та проведення азартних ігор та плати за такі ліцензії);» Отже, висновок державної санітарно-епідеміологічної експертизи, період дії якого закінчився починаючи з 18 березня 2022 року, вважається автоматично продовженим. Також повідомляємо, що Замовником не вимагається підтвердження факту подання чи отримання декларації про провадження господарської діяльності під час воєнного стану.
4. Відповідно до п. 6 Додатку № 1 до Тендерної документації (зі змінами внесеними 03 березня 2023 року) Учасник повинен надати – «6. В разі якщо Учасник не є виробником/імпортером витратних матеріалів (тонеру), необхідно додатково надати у складі своєї пропозиції оригінал листа авторизації Учасника, в якому буде зазначено, що учасник є авторизованим партнером або офіційним представником виробника/імпортера». У складі Тендерної пропозиції Учасника МПП «Сінт-Мастер» завантажений Сертифікат, який засвідчений підписом Генерального директора та печаткою ТОВ «Маккон» та підтверджує, що МПП «Сінт-Мастер» є регіональним дилером з продажу витратних матеріалів TM Static Control, Makkon, Dayton. Дилер – це офіційний представник виробника (юридична особа або підприємець), який закуповує продукцію оптом у компанії-виробника, а продає у роздріб (або дрібними партіями). Регіональний дилер – це дилер, який розповсюджує товар постачальника на визначеній території (області) зі збереженням цілей, методів та етичних норм постачальника. Отже, вищезазначений сертифікат підтверджує взаємовідносини з виробником/імпортером.
5. Відповідно до Розділу 3 Інструкції з підготовки тендерної пропозиції: «Копії документів, які скануються та надаються Учасником мають бути завірені повноважною особою та скріплені печаткою Учасника (за наявності). Копії документів мають містити напис «З оригіналом згідно» або «Копія вірна», містити назву посади особи, яка засвідчує копію документу, П.І.Б. такої особи та дату засвідчення копії документу», повідомляємо, що копії документів (крім сканованих копій з оригіналів документів) Учасника МПП «Сінт-Мастер», на яких відсутня дата засвідчення документа, мають напис «згідно з оригіналом», П.І.Б., підпис особи, що засвідчує документи та печатку МПП «Сінт-Мастер». Тому відсутність вказання дати засвідчення на деяких копіях документів, є несуттєвою помилкою та не впливає на предмет закупівлі.
Скарги до процедури
Номер скарги: UA-2023-02-28-000801-a.c2
Статус:
Відмовлено в задоволенні
Скаржник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "Т.Д. плюс", Код ЄДРПОУ:41820007
Дата подання: 17 березня 2023 18:06
Дата подання: 17 березня 2023 18:06
Скарга до органу оскарження
Оскарження Протокольного рішення (протокол) № 28 уповноваженої особи Головного управління Держпродспоживслужби в Одеській області;
Рішення Органу оскарження:
Відмовлено в задоволенні
Прийнято до розгляду: 21 березня 2023 18:03
рішення від 21.03.2023 №3459.pdf
Дата публікації: 21 березня 2023 18:03
Інформація про резолютивну частину рішення від 28.03.2023 №3851.pdf
Дата публікації: 28 березня 2023 17:32
рішення від 28.03.2023 №3851.pdf
Дата публікації: 31 березня 2023 13:24
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 08 березня 2023 10:00
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
МАЛЕ ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "СІНТ - МАСТЕР" |
539 000,00
UAH з ПДВ
|
539 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "Т.Д. плюс" |
596 700,00
UAH з ПДВ
|
596 700,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
МАЛЕ ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "СІНТ - МАСТЕР" #30628985 |
Переможець |
539 000,00
UAH з ПДВ
|
13 березня 2023 10:41
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 11 березня 2023 11:07
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
03 січня 2024 11:24
|
Електронний підпис | укладений |
27 грудня 2023 15:53
|
Доп Угода 1 Договір 21.pdf | зміни до договору |
27 грудня 2023 15:53
|
Договір 21.pdf | зміни до договору |
27 грудня 2023 15:53
|
Електронний підпис | укладений |
03 квітня 2023 09:33
|
Ціни за одиницю:
Конкретна назва предмета закупівлі | Кількість | Одиниці виміру | Ціна за одиницю |
---|---|---|---|
ДК 021:2015 - 50320000-4 - «Послуги з ремонту і технічного обслуговування персональних комп’ютерів» (ДК 021:2015 – 50323000-5 «Ремонт і технічне обслуговування комп’ютерних периферійних пристроїв) – Заправка та відновлення картриджів | 2084 | послуга |
258,63
UAH з ПДВ
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 27 грудня 2023 |
Дата публікації змін до договору: | 27 грудня 2023 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Покращення якості предмета закупівлі та внесення змін до п.3.1 Договору |
Номер договору про закупівлю: | 21 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Ціни за одиницю:
Конкретна назва предмета закупівлі | Кількість | Одиниці виміру | Ціна за одиницю |
---|---|---|---|
ДК 021:2015 - 50320000-4 - «Послуги з ремонту і технічного обслуговування персональних комп’ютерів» (ДК 021:2015 – 50323000-5 «Ремонт і технічне обслуговування комп’ютерних периферійних пристроїв) – Заправка та відновлення картриджів | 2084 |
258,63
UAH з ПДВ
|