Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Управління житлово-комунального господарства Жмеринської міської ради Вінницької області |
Код ЄДРПОУ: | 25509242 |
Вебсайт: | http://zhmerinka-adm.gov.ua |
Місцезнаходження: | 23100, Україна , Вінницька обл., місто Жмеринка, вулиця Центральна, 4 |
Контактна особа: |
Задойко Юрій Андрійович +380433250100 Zadoyko28@meta.ua |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 27 лютого 2023 21:23 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 04 березня 2023 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 04 березня 2023 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 07 березня 2023 17:00 |
Очікувана вартість: | 5 204 775,22 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 52 047,75 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Послуги
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:90610000-6: Послуги з прибирання та підмітання вулиць
Послугу надавати в 2023 році згідно чинного законодавства України, умов договору про закупівлю послуг, згідно технічного завдання тендерної документації замовника та відповідно до вимог що звичайно ставляться до даного виду послуг
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Надання послуг | Оплата наданих послуг здійснюється не пізніше двадцяти банківських днів, з дня підписання Сторонами акту про надання послуг та надання Виконавцем рахунку на оплату послуг | Пiсляоплата | 20 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
27 лютого 2023 21:41 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
27 лютого 2023 21:33 |
ТД Прибирання та підмітання доріг (літнє) на 2023 рік.docx | |
27 лютого 2023 21:24 |
Оголошення Прибирання Літнє від 27.02.2023 (2).docx | |
27 лютого 2023 21:24 |
ТД Прибирання та підмітання доріг (літнє) на 2023 рік.docx |
Інформація про моніторинг
- UA-M-2023-04-04-000066 ● d4e33156a55c4c7da66b7a44eec57c12
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 04 квітня 2023 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 04 квітня 2023 15:20 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
У ВІННИЦЬКІЙ ОБЛАСТІ
НАКАЗ
04.04.2023 №28-з
Вінниця
Про початок моніторингу
закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 2 пункту 5 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року №18 із змінами,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Начальник Управління Північного офісу Держаудитслужби
у Вінницькій області Олена ВАХНОВСЬКА
Додаток до наказу Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області
від 04.04.2023 №28-з
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу
11. UA-2023-02-27-011160-a 27.02.2023 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2023-04-04 16:05:10
Запит про надання пояснення
У межах проведення моніторингу закупівлі послуг з прибирання та підмітання вулиць (послуги з літнього утримання доріг, тротуарів, площ, скверів, алей Жмеринської міської територіальної громади Вінницької області) (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером UA-2023-02-27-011160-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2, 9 пункту 6 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року №18, постала потреба в отриманні пояснення з питань:
1. Яким чином та на підставі яких документів здійснено обґрунтування розміру витрат, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість? Надайте посилання на сторінку вебсайту, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат, очікуваної вартості предмета закупівлі.
2. Яким чином учасником Товариством з обмеженою відповідальністю «Ель Дорадо», якого обрано переможцем торгів, виконано вимогу пункту 1 розділу ІІІ «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації, щодо подання документів тендерної пропозиції з урахуванням вимог Закону України «Про електронні документи та електронний документообіг», а також Закону України «Про електронні довірчі послуги» шляхом накладення кваліфікованого електронного підпису уповноваженої особи учасника, повноваження якої щодо підпису документів тендерної пропозиції підтверджуються відповідно до поданих документів?
Відповідні пояснення (інформацію, документи) необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2023-04-07 19:37:48
Пояснення
УКРАЇНА
ЖМЕРИНСЬКА МІСЬКА РАДА ВІННИЦЬКОЇ ОБЛАСТІ
УПРАВЛІННЯ ЖИТЛОВО-КОМУНАЛЬНОГО ГОСПОДАРСТВА
вул. Центральна, 4, м. Жмеринка, 23100, тел. +380 (4332) 5-00-01, факс +380 (4332) 5-00-01
код за ЄДРПОУ 25509242, e-mail: zkg@zhmr.gov.ua
Від 07 квітня 2023 р. № 01-13/ 115
На № UA-2023-02-27-011160-a від 04.04.2023 16:05
Управлінню Північного офісу Держаудитслужби
у Вінницькій області
Адреса: м. Вінниця, вул. Хмельницьке шосе, 7
E-mail: 260200@dasu.gov.ua; телефон: (0432) 66-12-82
код ЄДРПОУ 40919605
Найменування замовника:
Управління житлово-комунального
господарства Жмеринської міської ради
Вінницької області (надалі – Замовник)
Номер оголошення про проведення
процедури закупівлі, що оприлюднене
на веб-порталі Уповноваженого органу
та назва предмета закупівлі:
UA-2023-02-27-011160-a
(надалі – Процедура закупівлі)
Пояснення
На виконання запиту Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області про надання пояснення від 04.04.2023 16:05, оприлюдненої в електронній системі закупівель в 16:05 з процедури відкритих торгів: «Послуги з прибирання та підмітання вулиць (послуги з літнього утримання доріг, тротуарів, площ, скверів, алей Жмеринської міської територіальної громади Вінницької області», (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером UA-2023-02-27-011160-a), (надалі – Процедура закупівлі), Управління житлово-комунального господарства Жмеринської міської ради Вінницької області, яке є замовником цієї закупівлі надає пояснення на наступні запитання:
1. Яким чином та на підставі яких документів здійснено обґрунтування розміру витрат, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість? Надайте посилання на сторінку веб-сайту, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат, очікуваної вартості предмета закупівлі?
На перше запитання Управління житлово-комунального господарства Жмеринської міської ради Вінницької області повідомляє, що обґрунтування розміру витрат, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі по Процедурі закупівлі ID №UA-2023-02-27-011160-a: «Послуги з прибирання та підмітання вулиць (послуги з літнього утримання доріг, тротуарів, площ, скверів, алей Жмеринської міської територіальної громади Вінницької області», за кодом 90610000-6 відповідно до національного класифікатора України ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник» та визначення очікуваної вартості предмета закупівлі на 2023 рік здійснено Замовником за результатом аналізу (річного та місячного) надання послуги з прибирання та підмітання вулиць (послуги з літнього утримання доріг, тротуарів, площ, скверів, алей Жмеринської міської територіальної громади Вінницької області) за 2022 календарний рік (бюджетний період). Замовником здійснено розрахунок очікуваної вартості послуги методом розрахунку очікуваної вартості послуг на підставі закупівельних цін попередніх періодів (скоригованої ціни договору про надання послуг з прибирання та підмітання вулиць Жмеринської міської територіальної громади попереднього періоду з урахуванням прогнозованого індексу інфляції на 2023 рік, відповідно до примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі, яка затверджена наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України 18.02.2020 № 275.
Розмір бюджетного призначення визначено рішеннями 26 сесії Жмеринської міської ради Вінницької області 8 скликання «Про бюджет Жмеринської міської територіальної громади на 2023 рік» від 08.12.2022р. № 606 та 29 сесії Жмеринської міської ради Вінницької області 8 скликання «Про внесення змін до бюджету Жмеринської міської територіальної громади на 2023 рік» від 02.02.2023 р. № 632, кошторисним розрахунком потреби закупівлі обсягів послуги з прибирання та підмітання вулиць (послуги з літнього утримання доріг, тротуарів, площ, скверів, алей Жмеринської міської територіальної громади Вінницької області з березня 2023 року до 30 листопада 2023 року за КПКВК 6030 «Організація благоустрою населених пунктів», з врахуванням необхідності проведення окремої закупівлі послуг з очищення та миття урн для збору твердих побутових відходів біля автобусних зупинок та інших об’єктів благоустрою міста.
Закупівля послуги з прибирання та підмітання вулиць (послуги з літнього утримання доріг, тротуарів, площ, скверів, алей Жмеринської міської територіальної громади Вінницької області), технічні та якісні характеристики предмета закупівлі регулюються та встановлюються Законами України «Про благоустрій населених пунктів», «Про житлово-комунальні послуги»; «Про охорону навколишнього природного середовища»; вимогами «Технічних правил ремонту і утримання вулиць та доріг населених пунктів», затвердженими наказом Міністерства регіонального розвитку, будівництва та житлово - комунального господарства України №54 від 14.02.2012; Методичними рекомендаціям з прибирання території об’єктів благоустрою населених пунктів, затвердженими наказом Міністерства з питань житлово-комунального господарства України від 07.07.2008 №213, програмою «З комплексного благоустрою Жмеринської міської територіальної громади на 2021-2024 роки» затвердженою рішенням 2 сесії Жмеринської міської ради 8 скликання від 09.12.2020 р. №27, рішеннями 26 сесії Жмеринської міської ради Вінницької області 8 скликання «Про бюджет Жмеринської міської територіальної громади на 2023 рік» від 08.12.2022 р. № 606 та 29 сесії Жмеринської міської ради Вінницької області 8 скликання «Про внесення змін до бюджету Жмеринської міської територіальної громади на 2023 рік» від 02.02.2023р. № 632, іншими нормативно-правовими актами, що стосуються предмета закупівлі.
Згідно підпункту 1 пункту 4 постанови Кабінету Міністрів України від 11.10.2016 №710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами) визначено: рекомендувати з урахуванням затверджених цією постановою заходів: органам місцевого самоврядування - затвердити заходи щодо ефективного та раціонального використання бюджетних коштів, а також забезпечити оприлюднення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, його очікуваної вартості та/або розміру бюджетного призначення на власному веб-сайті протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення оголошення про проведення конкурентної процедури закупівель або повідомлення про намір укласти договір про закупівлю за результатами переговорної процедури закупівель.
Управлінням житлово-комунального господарства Жмеринської міської ради Вінницької області, як замовником закупівлі ID №UA-2023-02-27-011160-a: «Послуги з прибирання та підмітання вулиць (послуги з літнього утримання доріг, тротуарів, площ, скверів, алей Жмеринської міської територіальної громади Вінницької області», за кодом 90610000-6 відповідно до національного класифікатора України ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник», було 28.02.2023 р. здійснено оприлюднення Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, його очікуваної вартості та/або розміру бюджетного призначення на офіційному веб-сайті Жмеринської міської ради Вінницької області http://zhmerinka-adm.gov.ua за посиланням «Прозоре місто» - «Закупівлі» - «Закупівлі УЖКГ 2023», шляхом розміщення протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення оголошення про проведення відкритих торгів в електронній системі закупівель Prozorro.
Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, його очікуваної вартості та/або розміру бюджетного призначення було підготовлене відділом благоустрою міста Управління житлово-комунального господарства Жмеринської міської ради, підписане начальником управління Ольгою КУЛЕНКО та затверджене протокольним рішенням уповноваженої особи з проведення процедур конкурентних закупівель (протокол УО від 27.02.2023 № 5.)
2. Яким чином учасником Товариством з обмеженою відповідальністю «Ель Дорадо», якого обрано переможцем торгів, виконано вимогу пункту 1 розділу ІІІ «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації, щодо подання документів тендерної пропозиції з урахуванням вимог Закону України «Про електронні документи та електронний документообіг», а також Закону України «Про електронні довірчі послуги» шляхом накладення кваліфікованого електронного підпису уповноваженої особи учасника, повноваження якої щодо підпису документів тендерної пропозиції підтверджуються відповідно до поданих документів?
На друге запитання Управління житлово-комунального господарства Жмеринської міської ради Вінницької області повідомляє.
Згідно пункту 1 «Зміст і спосіб подання тендерної пропозиції» Розділу ІІІ «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації, Замовником визначено наступне.
Тендерна пропозиція подається в електронному вигляді через електронну систему закупівель шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, де зазначається інформація про ціну, інші критерії оцінки (у разі їх встановлення замовником), інформація від учасника про його відповідність кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям, наявність/відсутність підстав, установлених у статті 17 Закону і в цій тендерній документації, та шляхом завантаження необхідних документів та/або інформації (сканованих з оригіналів та/або їхніх копій (за можливості у форматі PDF (Portable Document Format), що вимагається замовником у цій тендерній документації.
Під час використання електронної системи закупівель з метою подання тендерних пропозицій та їх оцінки документи та дані створюються та подаються з урахуванням вимог законів України «Про електронні документи та електронний документообіг» та «Про електронні довірчі послуги».
Тендерна пропозиція повинна містити накладений кваліфікований електронний підпис уповноваженої особи учасника, повноваження якої щодо підпису документів тендерної пропозиції підтверджуються відповідно до поданих документів.
Створити та підписати електронний документ за допомогою кваліфікованого електронного підпису можна за допомогою загальнодоступних програмних комплексів, наприклад: https://id.gov.ua/sign.
Учасником закупівлі по процедурі відкритих торгів за ID №UA-2023-02-27-011160-a: «Послуги з прибирання та підмітання вулиць (послуги з літнього утримання доріг, тротуарів, площ, скверів, алей Жмеринської міської територіальної громади Вінницької області», за кодом 90610000-6 відповідно до національного класифікатора України ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник» ТОВ «ЕЛЬ ДОРАДО» було подано документи своєї тендерної пропозиції в електронному вигляді через електронну систему закупівель шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, де зазначається інформація про ціну, інші критерії оцінки (у разі їх встановлення замовником), інформація від учасника про його відповідність кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям, наявність/відсутність підстав, установлених у статті 17 Закону і в цій тендерній документації, та шляхом завантаження необхідних документів та/або інформації (сканованих з оригіналів та/або їхніх копій (у форматі PDF (Portable Document Format), що вимагалося замовником у цій тендерній документації, з урахуванням вимог Закону України «Про електронні документи та електронний документообіг», а також Закону України «Про електронні довірчі послуги» шляхом накладення електронного цифрового підпису уповноваженої особи учасника - директора ТОВ «ЕЛЬ ДОРАДО» Стецюка Олега Андрійовича, повноваження якої щодо підпису документів тендерної пропозиції підтверджуються відповідно до поданих документів (sign.p7s) «Нетипізований документ завантажено в ЦБД Prozorro: 07.03.2023 13:01 Версія документу від: 09.03.2023 17:52 Розкрито: 07.03.2023 17:02 Організація: ТОВ ЕЛЬ ДОРАДО ЕДРПОУ: 35097507 ЦСК: АЦСК АТ КБ «ПРИВАТБАНК» Серійний номер: 2B6C7DF9A3891DA104000000CEEDD200F4D99B03, Засіб КЕП, Кваліфікований: Так, Посилений: Так, Тип засобу КЕП.
Начальник управління житлово-комунального господарства Жмеринської міської ради Вінницької області Підпис Ольга КУЛЕНКО
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2023-04-17 17:08:04
Запит про надання пояснення
У межах проведення моніторингу закупівлі послуг з прибирання та підмітання вулиць (послуги з літнього утримання доріг, тротуарів, площ, скверів, алей Жмеринської міської територіальної громади Вінницької області) (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером UA-2023-02-27-011160-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2, 9 пункту 6 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року №18, постала потреба в отриманні пояснення з питання:
Яким чином учасником ТОВ «Ель Дорадо», якого обрано переможцем, виконано вимогу пункту 3 додатку 2 тендерної документації, щодо подання в складі тендерної пропозиції копії аналогічного договору за період з 2020 по 2022 роки та документів, що підтверджують виконання цього договору в повному обсязі? Вищезазначені вимоги поширюються на аналогічні за предметом закупівлі договори зазначені в довідці.
Оскільки у складі тендерній пропозиції ТОВ «Ель Дорадо» надано аналогічний договір від 09.01.2023 року №5, який наразі є невиконаним, з актами про надання послуг за січень-лютий 2023 року та рахунками від 31.01.2023 року №159 та від 28.02.2023 року №321?
Відповідні пояснення (інформацію, документи) необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2023-04-19 17:57:54
Пояснення
УКРАЇНА
ЖМЕРИНСЬКА МІСЬКА РАДА ВІННИЦЬКОЇ ОБЛАСТІ
УПРАВЛІННЯ ЖИТЛОВО-КОМУНАЛЬНОГО ГОСПОДАРСТВА
вул. Центральна, 4, м. Жмеринка, 23100, тел. +380 (4332) 5-00-01, факс +380 (4332) 5-00-01
код за ЄДРПОУ 25509242, e-mail: zkg@zhmr.gov.ua
Від 19 квітня 2023 р. № 01-13/ 127
На № UA-2023-02-27-011160-a від 17.04.2023 17:08
Управлінню Північного офісу Держаудитслужби
у Вінницькій області
Адреса: м. Вінниця, вул. Хмельницьке шосе, 7
E-mail: 260200@dasu.gov.ua; телефон: (0432) 66-12-82
код ЄДРПОУ 40919605
Найменування замовника:
Управління житлово-комунального
господарства Жмеринської міської ради
Вінницької області (надалі – Замовник)
Номер оголошення про проведення
процедури закупівлі, що оприлюднене
на веб-порталі Уповноваженого органу
та назва предмета закупівлі:
UA-2023-02-27-011160-a
(надалі – Процедура закупівлі)
Пояснення
На виконання запиту Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області про надання пояснення від 17.04.2023 17:08, оприлюдненої в електронній системі закупівель по процедурі відкритих торгів: «Послуги з прибирання та підмітання вулиць (послуги з літнього утримання доріг, тротуарів, площ, скверів, алей Жмеринської міської територіальної громади Вінницької області», (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером UA-2023-02-27-011160-a), (надалі – Процедура закупівлі), Управління житлово-комунального господарства Жмеринської міської ради Вінницької області, яке є замовником цієї закупівлі надає пояснення на наступні запитання:
1. Яким чином учасником ТОВ «Ель Дорадо», якого обрано переможцем, виконано вимогу пункту 3 додатку 2 тендерної документації, щодо подання в складі тендерної пропозиції копії аналогічного договору за період з 2020 по 2022 роки та документів, що підтверджують виконання цього договору в повному обсязі? Вищезазначені вимоги поширюються на аналогічні за предметом закупівлі договори зазначені в довідці. Оскільки у складі тендерній пропозиції ТОВ «Ель Дорадо» надано аналогічний договір від 09.01.2023 року №5, який наразі є невиконаним, з актами про надання послуг за січень-лютий 2023 року та рахунками від 31.01.2023 року №159 та від 28.02.2023 року №321?
На перше запитання Управління житлово-комунального господарства Жмеринської міської ради Вінницької області повідомляє, що в пункті 3 «Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів)» додатку 2 «Кваліфікаційні (кваліфікаційний) критерії процедури закупівлі відповідно до статті 16 Закону та інформація про спосіб документального підтвердження відповідності учасників установленим кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям і вимогам згідно із законодавством» тендерної документації Замовника по закупівлі послуги за ID №UA-2023-02-27-011160-a: «Послуги з прибирання та підмітання вулиць (послуги з літнього утримання доріг, тротуарів, площ, скверів, алей Жмеринської міської територіальної громади Вінницької області», за кодом 90610000-6 відповідно до національного класифікатора України ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник» визначено кваліфікаційний (кваліфікаційні) критерій та інформацію про спосіб документального підтвердження учасника кваліфікаційному (кваліфікаційним) критерію, а саме, учасник має завантажити в електронну систему закупівель довідку в довільній формі за підписом уповноваженої особи учасника та печаткою учасника (у разі наявності) або з накладенням КЕП та електронної печатки (у разі наявності), в якій зазначається інформація про наявність в учасника документально підтвердженого досвіду виконання аналогічних за предметом закупівлі договору із зазначенням договору за період з 2020 по 2022 роки та наданням копії відповідного договору та документів, що підтверджують виконання цього договору в повному обсязі, зокрема копії первинних документів (документа), що визначені в таких договорах (видаткові накладні/акти виконаних робіт/акти наданих послуг/тощо). Під аналогічними договором слід розуміти виконаний договір, відповідно до умов яких було надано послуги з прибирання та підмітання вулиць. Вищезазначені вимоги поширюються на аналогічні за предметом закупівлі договори зазначені в довідці.
Учасником процедури відкритих торгів за ID №UA-2023-02-27-011160-a – ТОВ «Ель Дорадо» на виконання вимоги пункту 3 додатку 2 тендерної документації було завантажено в електронну систему закупівель файл «112 Довідка про наявність досвіду. pdf» Тип документу: Документи, що підтверджують кваліфікацію Завантажено в ЦБД Prozorro: 07.03.2023 12:57 Версія документу від: 07.03.2023 12:57 Розкрито: 07.03.2023 17:02, де в довідці вих. №112 від 01 березня 2023 року учасник – ТОВ «Ель Дорадо» вказав про наявність досвіду виконання аналогічних за предметом закупівлі договорів – «Послуги з прибирання та підмітання вулиць за період з 2020 р. по 2022 р. (позиції в таблиці з №1 до 9), а в позиції №10 цієї таблиці учасник вказав виконаний станом на 01.03.2023 року договір №5 від 09.01.2023 р. на закупівлю послуг із зимового прибирання вулично-дорожньої мережі Жмеринської міської територіальної громади з ціною договору 4 921 429 грн. рік надання послуг (виконаних робіт)* січень – лютий 2023 р. Учасник закупівлі – ТОВ «Ель Дорадо» в довідці вих. №112 від 01 березня 2023 року повідомив що договори виконані в повному обсязі та відповідають всім якісним показника, претензій до якості та обсягів виконаних робіт у замовника відсутні. ТОВ «Ель Дорадо» завантажило в електронну систему закупівель сканкопію останнього договору №5 від 09.01.2023 р. та сканкопію актів виконаних робіт за січень – лютий 2023 р. (додаються) та відгук замовника про добросовісне надання послуг та відсутність претензій до повноти та якості виконання договору №5 від 09.1.2023 р. (додається) та скан-копію листа – відгуку замовника про добросовісне надання послуг та відсутність претензій до повноти та якості виконання договорів за період роботи учасника – ТОВ Ель Дорадо» з 2020 по 2022 рік (додається).
Начальник управління житлово-
комунального господарства
Жмеринської міської ради Ольга КУЛЕНКО
Вінницької області
Надання інформації про усунення порушення замовником
УКРАЇНА ЖМЕРИНСЬКА МІСЬКА РАДА ВІННИЦЬКОЇ ОБЛАСТІ УПРАВЛІННЯ ЖИТЛОВО-КОМУНАЛЬНОГО ГОСПОДАРСТВА 23100, м. Жмеринка, вул. Центральна, 4,тел. +380 (4332) 5-00-01, факс +380 (4332) 5-00-01 ЄДРПОУ 25509242 E-mail: zkg@zhmr.gov.ua Від 02 травня 2023 р. № 01-13/148 На Висновок від 25.04.2023 р. 15:21 № UA-M-2023-04-04-000066 Управлінню Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області Адреса: м. Вінниця, вул. Хмельницьке шосе, 7 E-mail: 260200@dasu.gov.ua; телефон: (0432) 66-12-82 код ЄДРПОУ 40919605 Найменування замовника: Управління житлово-комунального господарства Жмеринської міської ради Вінницької області (надалі – Замовник) Номер оголошення про проведення процедури закупівлі, що оприлюднена на веб-порталі Уповноваженого органу та назва предмета закупівлі: UA-2023-02-27-011160-a «Послуги з прибирання та підмітання вулиць (послуги з літнього утримання доріг, тротуарів, площ, скверів, алей Жмеринської міської територіальної громади Вінницької області)» (надалі – Закупівля) Про оскарження висновку Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області від 25.04.2023 року по моніторингу № UA-M-2023-04-04-000066 до суду, відповідно до ч. 10 ст. 8 Закону України «Про публічні закупівлі» 25 квітня 2023 р. Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області оприлюднило висновок про результати моніторингу UA-M-2023-04-04-000066 процедури закупівлі: «Послуги з прибирання та підмітання вулиць (послуги з літнього утримання доріг, тротуарів, площ, скверів, алей Жмеринської міської територіальної громади Вінницької області)», за кодом ДК 021:2015: 90610000-6 - «Послуги з прибирання та підмітання вулиць». Оголошення про проведення закупівлі оприлюднено на веб-порталі Уповноваженого органу з питань закупівель за ідентифікатором закупівлі № UA-2023-02-27-011160-a. Відповідно до ч. 10. ст. 8 Закону України «Про публічні закупівлі», у разі незгоди замовника з інформацією, викладеною у висновку, він має право оскаржити висновок до суду протягом 10 робочих днів з дня його оприлюднення, про що зазначається в електронній системі закупівель протягом наступного робочого дня з дня оскарження висновку до суду. Замовник зазначає в електронній системі закупівель про відкриття провадження у справі протягом наступного робочого дня з дня отримання інформації про відкриття такого провадження та номер такого провадження. Відповідно до ч. 13. ст. 8 Закону України «Про публічні закупівлі», якщо органом оскарження прийнято до розгляду скаргу від суб’єкта оскарження у порядку, встановленому цим Законом, після прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі чи після опублікування висновку, протягом наступного робочого дня з дня розміщення скарги суб’єктом оскарження в електронній системі закупівель керівник органу державного фінансового контролю або його заступник до моменту опублікування рішення органу оскарження зупиняє рішення органу державного фінансового контролю, а замовник до моменту опублікування рішення органу оскарження зупиняє виконання зобов’язань щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку, щодо тих порушень, обставин, підстав, що стали предметом розгляду органом оскарження, з відповідним повідомленням в електронній системі закупівель. Відповідно до ст.19 Конституції України органи державної влади та органи місцевого самоврядування, їх посадові особи зобов'язані діяти лише на підставі, в межах повноважень та у спосіб, що передбачені Конституцією та законами України. З урахуванням викладеного вище та користуючись правами передбаченими Законом, Замовник - Управління житлово-комунального господарства Жмеринської міської ради повідомляє про те, що не погоджується з інформацією, викладеною у висновку Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області, який оприлюднено 25.04.2023 р. про результати моніторингу №UA-M-2023-04-04-000066 процедури закупівлі: «Послуги з прибирання та підмітання вулиць (послуги з літнього утримання доріг, тротуарів, площ, скверів, алей Жмеринської міської територіальної громади Вінницької області)», за кодом ДК 021:2015: 90610000-6 - «Послуги з прибирання та підмітання вулиць» (ID: UA-2023-02-27-011160-a) та оскаржив 01.05.2023 р. цей висновок до суду протягом 10 робочих днів з дня його оприлюднення. Вінницьким окружним адміністративним судом 01.05.2023 р. зареєстрована позовна заява позивача - Управління житлово-комунального господарства Жмеринської міської ради до відповідача - Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області про визнання протиправним та скасування висновку про результати моніторингу закупівлі: «Послуги з прибирання та підмітання вулиць (послуги з літнього утримання доріг, тротуарів, площ, скверів, алей Жмеринської міської територіальної громади Вінницької області)», за кодом ДК 021:2015: 90610000-6 — «Послуги з прибирання та підмітання вулиць» (ідентифікатор закупівлі: UA-2023-02-27-011160-a). Згідно протоколу автоматичного розподілу судової справи між суддями, Вінницьким окружним адміністративним судом присвоєний єдиний унікальний номер судової справи №120/5486/23 і призначений головуючий суддя (суддя доповідач): Воробйова Інна Анатоліївна. Відповідно до ч. 10. ст. 8 Закону України «Про публічні закупівлі», Замовник протягом наступного робочого дня з дня отримання ухвали Вінницького окружного адміністративного суду про відкриття провадження у цій справі зазначить в електронній системі закупівель інформацію про відкриття провадження у справі та номер такого провадження. Начальник управління житлово- комунального господарства Жмеринської міської ради Підпис Ольга КУЛЕНКО
2023-05-02 18:06:19
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 25 квітня 2023 |
Кінцевий строк оскарження: | 10 травня 2023 |
Порушення виявлено
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
Оскарження в суді
Опис: | Відповідно до Ухвали судді Вінницького окружного адміністративного суду Воробйової Інни Анатоліївни про відкриття провадження в адміністративній справі №120/5486/23 від 05 травня 2023 р. ухвалено рішення про прийняття позовної заяви до розгляду та відкриття провадження в адміністративній справі за позовом Управління житлово-комунального господарства Жмеринської міської ради до Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області про визнання протиправним та скасування рішення (висновку про результати мініторингу закупівлі «Послуги з прибирання та підмітання вулиць (послуги з літнього утримання доріг, тротуарів, площ, скверів, алей Жмеринської міської територіальної громади Вінницької області)», за кодом ДК 021:2015: 90610000-6 - «Послуги з прибирання та підмітання вулиць», за ідентифікатором закупівлі № UA-2023-02-27-011160-a. Начальник Управління житлово-комунального господарства Жмеринської міської ради Вінницької області Ольга КУЛЕНКО |
Дата публікації: | 05 травня 2023 |
Документи:
05 травня 2023 16:42
|
Електронний підпис |
05 травня 2023 16:39
|
Ухвала Вінницького окружного адміністративного суду про відкриття провадження в адміністративній справі 120 5486 23 |
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 07 березня 2023 17:00
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЕЛЬ ДОРАДО" |
5 180 587,00
UAH з ПДВ
|
5 180 587,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЕЛЬ ДОРАДО" #35097507 |
Переможець |
5 180 587,00
UAH з ПДВ
|
08 березня 2023 16:57
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
26 січня 2024 09:21
|
Звіт про виконання договору про закупівлю 34 Літнє прибирання ТОВ Ель Дорадо.docx | укладений |
26 січня 2024 09:20
|
Електронний підпис | укладений |
14 березня 2023 09:59
|
Додаток 2 Графік надання послуг | укладений |
14 березня 2023 09:56
|
Додаток 1 Протокол погодження договірної ціни | укладений |
14 березня 2023 09:56
|
Договір 34 від 14.03.2023 р. | укладений |
14 березня 2023 09:56
|