Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Послуги з прибирання та підмітання вулиць (послуги з літнього утримання доріг, тротуарів, площ, скверів, алей Жмеринської міської територіальної громади Вінницької області)
Очікувана вартість
5 204 775,22 UAH
UA-2023-02-27-011160-a ba20eb304e35478596e5194e02b549d6
Відкриті торги з особливостями    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Задойко Юрій Андрійович

+380433250100 Zadoyko28@meta.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Управління житлово-комунального господарства Жмеринської міської ради Вінницької області
Код ЄДРПОУ: 25509242
Вебсайт: http://zhmerinka-adm.gov.ua
Місцезнаходження: 23100, Україна , Вінницька обл., місто Жмеринка, вулиця Центральна, 4
Контактна особа: Задойко Юрій Андрійович
+380433250100
Zadoyko28@meta.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 27 лютого 2023 21:23
Звернення за роз’ясненнями: до 04 березня 2023 00:00
Оскарження умов закупівлі: до 04 березня 2023 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 07 березня 2023 17:00
Очікувана вартість: 5 204 775,22 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 52 047,75 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: Мова тендерної пропозиції українська

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:90610000-6: Послуги з прибирання та підмітання вулиць


Послугу надавати в 2023 році згідно чинного законодавства України, умов договору про закупівлю послуг, згідно технічного завдання тендерної документації замовника та відповідно до вимог що звичайно ставляться до даного виду послуг

Послугу надавати в 2023 році згідно чинного законодавства України, умов договору про закупівлю послуг, згідно технічного завдання тендерної документації замовника та відповідно до вимог що звичайно ставляться до даного виду послуг
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
Послуги з прибирання та підмітання вулиць (послуги з літнього утримання доріг, тротуарів, площ, скверів, алей Жмеринської міської територіальної громади Вінницької області)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 23100, Україна, Вінницька область, Жмеринська міська територіальна громада Вінницької області, Жмеринська міська територіальна громада Вінницької області
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 30 листопада 2023
ДК 021:2015: 90610000-6 — Послуги з прибирання та підмітання вулиць
1 послуга
Послуги з прибирання та підмітання вулиць (послуги з літнього утримання доріг, тротуарів, площ, скверів, алей Жмеринської міської територіальної громади Вінницької області)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 23100, Україна, Вінницька область, Жмеринська міська територіальна громада Вінницької області, Жмеринська міська територіальна громада Вінницької області
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 30 листопада 2023
ДК 021:2015: 90610000-6 — Послуги з прибирання та підмітання вулиць

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг Оплата наданих послуг здійснюється не пізніше двадцяти банківських днів, з дня підписання Сторонами акту про надання послуг та надання Виконавцем рахунку на оплату послуг Пiсляоплата 20 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі:

Підстави для відмови в участі

1. Вчинення злочинів, учинених з корисливих мотивів
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Службова (посадова) особа учасника процедури закупівлі, яка підписала тендерну пропозицію (або уповноважена на підписання договору в разі переговорної процедури закупівлі) або фізична особа, яка є учасником процедури закупівлі, не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої знято або погашено у встановленому законом порядку
Стаття 17, частина 1, пункт 5
Стаття 17, частина 1, пункт 6
Учасник фізична особа підтверджує, що
Фізична особа, яка є учасником процедури закупівлі, не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої знято або погашено у встановленому законом порядку
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 27 лютого 2023 21:23
Учасник юридична особа підтверджує, що
Службова (посадова) особа учасника процедури закупівлі, яка підписала тендерну пропозицію (або уповноважена на підписання договору в разі переговорної процедури закупівлі), не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якої знято або погашено у встановленому законом порядку
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 27 лютого 2023 21:23
2. Вчинення економічних правопорушень
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Суб'єкт господарювання (учасник) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів
Стаття 17, частина 1, пункт 4
Стаття 6, частина 2, пункт 4
Стаття 50, пункт 1
Учасник підтверджує, що
Суб'єкт господарювання (учасник) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 27 лютого 2023 21:23
3. Вчинення корупційних правопорушень
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення. Службову (посадову) особу учасника процедури закупівлі, яку уповноважено учасником представляти його інтереси під час проведення процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов'язаного з корупцією
Стаття 17, частина 1, пункт 2
Стаття 17, частина 1, пункт 3
Учасник підтверджує, що
Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 27 лютого 2023 21:23
Службову (посадову) особу учасника процедури закупівлі, яку уповноважено учасником представляти його інтереси під час проведення процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов'язаного з корупцією
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 27 лютого 2023 21:23
4. Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Службова (посадова) особа учасника процедури закупівлі, яку уповноважено учасником представляти його інтереси під час проведення процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов'язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Стаття 17, частина 1, пункт 12
Учасник підтверджує, що
Службова (посадова) особа учасника процедури закупівлі, яку уповноважено учасником представляти його інтереси під час проведення процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов'язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 27 лютого 2023 21:23
5. Заборгованість зі сплати податків і зборів (обов'язкових платежів)
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Учасник процедури закупівлі не має заборгованості зі сплати податків і зборів (обов'язкових платежів)
Стаття 17, частина 1, пункт 13
Учасник підтверджує, що
Він не має заборгованості зі сплати податків і зборів (обов'язкових платежів)
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 27 лютого 2023 21:23
Учасник підтверджує, що
Він має заборгованість зі сплати податків і зборів (обов'язкових платежів)
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 27 лютого 2023 21:23
Сума існуючої заборгованості
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 27 лютого 2023 21:23
Характер існуючої заборгованості
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 27 лютого 2023 21:23
Причина виникнення існуючої заборгованості
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 27 лютого 2023 21:23
Учасник здійснив заходи щодо розстрочення і відстрочення такої заборгованості у порядку та на умовах, визначених законодавством країни реєстрації такого учасника
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 27 лютого 2023 21:23
6. Порушення справ про банкрутство
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
Стаття 17, частина 1, пункт 8
Учасник підтверджує, що
Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 27 лютого 2023 21:23
7. Виявлення факту зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
Підтверджує: закупівельник
Відноситься до: учасника
Тендерна пропозиція подана учасником конкурентної процедури закупівлі або участь у переговорній процедурі бере учасник, який є пов'язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Стаття 17, частина 1, пункт 7
Замовник підтверджує, що
Тендерна пропозиція подана учасником конкурентної процедури закупівлі або участь у переговорній процедурі бере учасник, який є пов'язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 27 лютого 2023 21:23
8. Виявлення факту наміру впливу на прийняття рішення замовника
Підтверджує: закупівельник
Відноситься до: учасника
Замовник має незаперечні докази того, що учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Стаття 17, частина 1, пункт 1
Замовник підтверджує, що
Замовник має незаперечні докази того, що учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 27 лютого 2023 21:23
9. Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Стаття 17, частина 1, пункт 9
Стаття 9, частина 2, пункт 9
Стаття 17, частина 1, пункт 10
Стаття 17, частина 1, пункт 11
Закон України "Про санкції"
Учасник підтверджує, що
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 27 лютого 2023 21:23
Юридична особа, яка є учасником процедури закупівлі (крім нерезидентів), має антикорупційну програму чи уповноваженого з реалізації антикорупційної програми, якщо вартість закупівлі товару (товарів), послуги (послуг) або робіт дорівнює чи перевищує 20 мільйонів гривень (у тому числі за лотом)
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 27 лютого 2023 21:23
Учасник процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України "Про санкції"
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 27 лютого 2023 21:23
1. Вчинення злочинів, учинених з корисливих мотивів
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Службова (посадова) особа учасника процедури закупівлі, яка підписала тендерну пропозицію (або уповноважена на підписання договору в разі переговорної процедури закупівлі) або фізична особа, яка є учасником процедури закупівлі, не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої знято або погашено у встановленому законом порядку
Стаття 17, частина 1, пункт 5
Стаття 17, частина 1, пункт 6
Учасник фізична особа підтверджує, що
Фізична особа, яка є учасником процедури закупівлі, не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої знято або погашено у встановленому законом порядку
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 27 лютого 2023 21:23
Учасник юридична особа підтверджує, що
Службова (посадова) особа учасника процедури закупівлі, яка підписала тендерну пропозицію (або уповноважена на підписання договору в разі переговорної процедури закупівлі), не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якої знято або погашено у встановленому законом порядку
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 27 лютого 2023 21:23
2. Вчинення економічних правопорушень
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Суб'єкт господарювання (учасник) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів
Стаття 17, частина 1, пункт 4
Стаття 6, частина 2, пункт 4
Стаття 50, пункт 1
Учасник підтверджує, що
Суб'єкт господарювання (учасник) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 27 лютого 2023 21:23
3. Вчинення корупційних правопорушень
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення. Службову (посадову) особу учасника процедури закупівлі, яку уповноважено учасником представляти його інтереси під час проведення процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов'язаного з корупцією
Стаття 17, частина 1, пункт 2
Стаття 17, частина 1, пункт 3
Учасник підтверджує, що
Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 27 лютого 2023 21:23
Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 27 лютого 2023 21:23
4. Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Службова (посадова) особа учасника процедури закупівлі, яку уповноважено учасником представляти його інтереси під час проведення процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов'язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Стаття 17, частина 1, пункт 12
Учасник підтверджує, що
Службова (посадова) особа учасника процедури закупівлі, яку уповноважено учасником представляти його інтереси під час проведення процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов'язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 27 лютого 2023 21:23
5. Заборгованість зі сплати податків і зборів (обов'язкових платежів)
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Учасник процедури закупівлі не має заборгованості зі сплати податків і зборів (обов'язкових платежів)
Стаття 17, частина 1, пункт 13
Учасник підтверджує, що
Він не має заборгованості зі сплати податків і зборів (обов'язкових платежів)
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 27 лютого 2023 21:23
Учасник підтверджує, що
Він має заборгованість зі сплати податків і зборів (обов'язкових платежів)
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 27 лютого 2023 21:23
Він має заборгованість зі сплати податків і зборів (обов'язкових платежів)
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 27 лютого 2023 21:23
Він має заборгованість зі сплати податків і зборів (обов'язкових платежів)
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 27 лютого 2023 21:23
Він має заборгованість зі сплати податків і зборів (обов'язкових платежів)
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 27 лютого 2023 21:23
Він має заборгованість зі сплати податків і зборів (обов'язкових платежів)
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 27 лютого 2023 21:23
6. Порушення справ про банкрутство
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
Стаття 17, частина 1, пункт 8
Учасник підтверджує, що
Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 27 лютого 2023 21:23
7. Виявлення факту зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
Підтверджує: закупівельник
Відноситься до: учасника
Тендерна пропозиція подана учасником конкурентної процедури закупівлі або участь у переговорній процедурі бере учасник, який є пов'язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Стаття 17, частина 1, пункт 7
Замовник підтверджує, що
Тендерна пропозиція подана учасником конкурентної процедури закупівлі або участь у переговорній процедурі бере учасник, який є пов'язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 27 лютого 2023 21:23
8. Виявлення факту наміру впливу на прийняття рішення замовника
Підтверджує: закупівельник
Відноситься до: учасника
Замовник має незаперечні докази того, що учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Стаття 17, частина 1, пункт 1
Замовник підтверджує, що
Замовник має незаперечні докази того, що учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 27 лютого 2023 21:23
9. Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Стаття 17, частина 1, пункт 9
Стаття 9, частина 2, пункт 9
Стаття 17, частина 1, пункт 10
Стаття 17, частина 1, пункт 11
Закон України "Про санкції"
Учасник підтверджує, що
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 27 лютого 2023 21:23
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 27 лютого 2023 21:23
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 27 лютого 2023 21:23

Вимоги до тендерної пропозиції:

Вимоги до тендерної пропозиції

Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції
Підтверджує: учасник
Відноситься до: закупівлі
Учасник підтверджує, що
Мова тендерної пропозиції українська

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2023-04-04-000066 ● d4e33156a55c4c7da66b7a44eec57c12
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
    3. Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 04 квітня 2023
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 04 квітня 2023 15:20
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
У ВІННИЦЬКІЙ ОБЛАСТІ

НАКАЗ
04.04.2023 №28-з
Вінниця

Про початок моніторингу
закупівель

Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 2 пункту 5 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року №18 із змінами,
НАКАЗУЮ:

1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.

Начальник Управління Північного офісу Держаудитслужби
у Вінницькій області Олена ВАХНОВСЬКА

Додаток до наказу Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області
від 04.04.2023 №28-з
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу
11. UA-2023-02-27-011160-a 27.02.2023 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Запит замовнику на пояснення

Дата: 2023-04-04 16:05:10

Запит про надання пояснення

У межах проведення моніторингу закупівлі послуг з прибирання та підмітання вулиць (послуги з літнього утримання доріг, тротуарів, площ, скверів, алей Жмеринської міської територіальної громади Вінницької області) (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером UA-2023-02-27-011160-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2, 9 пункту 6 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року №18, постала потреба в отриманні пояснення з питань:
1. Яким чином та на підставі яких документів здійснено обґрунтування розміру витрат, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість? Надайте посилання на сторінку вебсайту, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат, очікуваної вартості предмета закупівлі.
2. Яким чином учасником Товариством з обмеженою відповідальністю «Ель Дорадо», якого обрано переможцем торгів, виконано вимогу пункту 1 розділу ІІІ «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації, щодо подання документів тендерної пропозиції з урахуванням вимог Закону України «Про електронні документи та електронний документообіг», а також Закону України «Про електронні довірчі послуги» шляхом накладення кваліфікованого електронного підпису уповноваженої особи учасника, повноваження якої щодо підпису документів тендерної пропозиції підтверджуються відповідно до поданих документів?
Відповідні пояснення (інформацію, документи) необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.

Відповідь замовника на пояснення

Дата: 2023-04-07 19:37:48

Пояснення

УКРАЇНА
ЖМЕРИНСЬКА МІСЬКА РАДА ВІННИЦЬКОЇ ОБЛАСТІ
УПРАВЛІННЯ ЖИТЛОВО-КОМУНАЛЬНОГО ГОСПОДАРСТВА

вул. Центральна, 4, м. Жмеринка, 23100, тел. +380 (4332) 5-00-01, факс +380 (4332) 5-00-01
код за ЄДРПОУ 25509242, e-mail: zkg@zhmr.gov.ua

Від 07 квітня 2023 р. № 01-13/ 115
На № UA-2023-02-27-011160-a від 04.04.2023 16:05

Управлінню Північного офісу Держаудитслужби
у Вінницькій області
Адреса: м. Вінниця, вул. Хмельницьке шосе, 7
E-mail: 260200@dasu.gov.ua; телефон: (0432) 66-12-82
код ЄДРПОУ 40919605

Найменування замовника:
Управління житлово-комунального
господарства Жмеринської міської ради
Вінницької області (надалі – Замовник)

Номер оголошення про проведення
процедури закупівлі, що оприлюднене
на веб-порталі Уповноваженого органу
та назва предмета закупівлі:
UA-2023-02-27-011160-a
(надалі – Процедура закупівлі)


Пояснення

На виконання запиту Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області про надання пояснення від 04.04.2023 16:05, оприлюдненої в електронній системі закупівель в 16:05 з процедури відкритих торгів: «Послуги з прибирання та підмітання вулиць (послуги з літнього утримання доріг, тротуарів, площ, скверів, алей Жмеринської міської територіальної громади Вінницької області», (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером UA-2023-02-27-011160-a), (надалі – Процедура закупівлі), Управління житлово-комунального господарства Жмеринської міської ради Вінницької області, яке є замовником цієї закупівлі надає пояснення на наступні запитання:

1. Яким чином та на підставі яких документів здійснено обґрунтування розміру витрат, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість? Надайте посилання на сторінку веб-сайту, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат, очікуваної вартості предмета закупівлі?
На перше запитання Управління житлово-комунального господарства Жмеринської міської ради Вінницької області повідомляє, що обґрунтування розміру витрат, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі по Процедурі закупівлі ID №UA-2023-02-27-011160-a: «Послуги з прибирання та підмітання вулиць (послуги з літнього утримання доріг, тротуарів, площ, скверів, алей Жмеринської міської територіальної громади Вінницької області», за кодом 90610000-6 відповідно до національного класифікатора України ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник» та визначення очікуваної вартості предмета закупівлі на 2023 рік здійснено Замовником за результатом аналізу (річного та місячного) надання послуги з прибирання та підмітання вулиць (послуги з літнього утримання доріг, тротуарів, площ, скверів, алей Жмеринської міської територіальної громади Вінницької області) за 2022 календарний рік (бюджетний період). Замовником здійснено розрахунок очікуваної вартості послуги методом розрахунку очікуваної вартості послуг на підставі закупівельних цін попередніх періодів (скоригованої ціни договору про надання послуг з прибирання та підмітання вулиць Жмеринської міської територіальної громади попереднього періоду з урахуванням прогнозованого індексу інфляції на 2023 рік, відповідно до примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі, яка затверджена наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України 18.02.2020 № 275.
Розмір бюджетного призначення визначено рішеннями 26 сесії Жмеринської міської ради Вінницької області 8 скликання «Про бюджет Жмеринської міської територіальної громади на 2023 рік» від 08.12.2022р. № 606 та 29 сесії Жмеринської міської ради Вінницької області 8 скликання «Про внесення змін до бюджету Жмеринської міської територіальної громади на 2023 рік» від 02.02.2023 р. № 632, кошторисним розрахунком потреби закупівлі обсягів послуги з прибирання та підмітання вулиць (послуги з літнього утримання доріг, тротуарів, площ, скверів, алей Жмеринської міської територіальної громади Вінницької області з березня 2023 року до 30 листопада 2023 року за КПКВК 6030 «Організація благоустрою населених пунктів», з врахуванням необхідності проведення окремої закупівлі послуг з очищення та миття урн для збору твердих побутових відходів біля автобусних зупинок та інших об’єктів благоустрою міста.
Закупівля послуги з прибирання та підмітання вулиць (послуги з літнього утримання доріг, тротуарів, площ, скверів, алей Жмеринської міської територіальної громади Вінницької області), технічні та якісні характеристики предмета закупівлі регулюються та встановлюються Законами України «Про благоустрій населених пунктів», «Про житлово-комунальні послуги»; «Про охорону навколишнього природного середовища»; вимогами «Технічних правил ремонту і утримання вулиць та доріг населених пунктів», затвердженими наказом Міністерства регіонального розвитку, будівництва та житлово - комунального господарства України №54 від 14.02.2012; Методичними рекомендаціям з прибирання території об’єктів благоустрою населених пунктів, затвердженими наказом Міністерства з питань житлово-комунального господарства України від 07.07.2008 №213, програмою «З комплексного благоустрою Жмеринської міської територіальної громади на 2021-2024 роки» затвердженою рішенням 2 сесії Жмеринської міської ради 8 скликання від 09.12.2020 р. №27, рішеннями 26 сесії Жмеринської міської ради Вінницької області 8 скликання «Про бюджет Жмеринської міської територіальної громади на 2023 рік» від 08.12.2022 р. № 606 та 29 сесії Жмеринської міської ради Вінницької області 8 скликання «Про внесення змін до бюджету Жмеринської міської територіальної громади на 2023 рік» від 02.02.2023р. № 632, іншими нормативно-правовими актами, що стосуються предмета закупівлі.
Згідно підпункту 1 пункту 4 постанови Кабінету Міністрів України від 11.10.2016 №710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами) визначено: рекомендувати з урахуванням затверджених цією постановою заходів: органам місцевого самоврядування - затвердити заходи щодо ефективного та раціонального використання бюджетних коштів, а також забезпечити оприлюднення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, його очікуваної вартості та/або розміру бюджетного призначення на власному веб-сайті протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення оголошення про проведення конкурентної процедури закупівель або повідомлення про намір укласти договір про закупівлю за результатами переговорної процедури закупівель.
Управлінням житлово-комунального господарства Жмеринської міської ради Вінницької області, як замовником закупівлі ID №UA-2023-02-27-011160-a: «Послуги з прибирання та підмітання вулиць (послуги з літнього утримання доріг, тротуарів, площ, скверів, алей Жмеринської міської територіальної громади Вінницької області», за кодом 90610000-6 відповідно до національного класифікатора України ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник», було 28.02.2023 р. здійснено оприлюднення Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, його очікуваної вартості та/або розміру бюджетного призначення на офіційному веб-сайті Жмеринської міської ради Вінницької області http://zhmerinka-adm.gov.ua за посиланням «Прозоре місто» - «Закупівлі» - «Закупівлі УЖКГ 2023», шляхом розміщення протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення оголошення про проведення відкритих торгів в електронній системі закупівель Prozorro.
Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, його очікуваної вартості та/або розміру бюджетного призначення було підготовлене відділом благоустрою міста Управління житлово-комунального господарства Жмеринської міської ради, підписане начальником управління Ольгою КУЛЕНКО та затверджене протокольним рішенням уповноваженої особи з проведення процедур конкурентних закупівель (протокол УО від 27.02.2023 № 5.)



2. Яким чином учасником Товариством з обмеженою відповідальністю «Ель Дорадо», якого обрано переможцем торгів, виконано вимогу пункту 1 розділу ІІІ «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації, щодо подання документів тендерної пропозиції з урахуванням вимог Закону України «Про електронні документи та електронний документообіг», а також Закону України «Про електронні довірчі послуги» шляхом накладення кваліфікованого електронного підпису уповноваженої особи учасника, повноваження якої щодо підпису документів тендерної пропозиції підтверджуються відповідно до поданих документів?
На друге запитання Управління житлово-комунального господарства Жмеринської міської ради Вінницької області повідомляє.
Згідно пункту 1 «Зміст і спосіб подання тендерної пропозиції» Розділу ІІІ «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації, Замовником визначено наступне.
Тендерна пропозиція подається в електронному вигляді через електронну систему закупівель шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, де зазначається інформація про ціну, інші критерії оцінки (у разі їх встановлення замовником), інформація від учасника про його відповідність кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям, наявність/відсутність підстав, установлених у статті 17 Закону і в цій тендерній документації, та шляхом завантаження необхідних документів та/або інформації (сканованих з оригіналів та/або їхніх копій (за можливості у форматі PDF (Portable Document Format), що вимагається замовником у цій тендерній документації.
Під час використання електронної системи закупівель з метою подання тендерних пропозицій та їх оцінки документи та дані створюються та подаються з урахуванням вимог законів України «Про електронні документи та електронний документообіг» та «Про електронні довірчі послуги».
Тендерна пропозиція повинна містити накладений кваліфікований електронний підпис уповноваженої особи учасника, повноваження якої щодо підпису документів тендерної пропозиції підтверджуються відповідно до поданих документів.
Створити та підписати електронний документ за допомогою кваліфікованого електронного підпису можна за допомогою загальнодоступних програмних комплексів, наприклад: https://id.gov.ua/sign.
Учасником закупівлі по процедурі відкритих торгів за ID №UA-2023-02-27-011160-a: «Послуги з прибирання та підмітання вулиць (послуги з літнього утримання доріг, тротуарів, площ, скверів, алей Жмеринської міської територіальної громади Вінницької області», за кодом 90610000-6 відповідно до національного класифікатора України ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник» ТОВ «ЕЛЬ ДОРАДО» було подано документи своєї тендерної пропозиції в електронному вигляді через електронну систему закупівель шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, де зазначається інформація про ціну, інші критерії оцінки (у разі їх встановлення замовником), інформація від учасника про його відповідність кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям, наявність/відсутність підстав, установлених у статті 17 Закону і в цій тендерній документації, та шляхом завантаження необхідних документів та/або інформації (сканованих з оригіналів та/або їхніх копій (у форматі PDF (Portable Document Format), що вимагалося замовником у цій тендерній документації, з урахуванням вимог Закону України «Про електронні документи та електронний документообіг», а також Закону України «Про електронні довірчі послуги» шляхом накладення електронного цифрового підпису уповноваженої особи учасника - директора ТОВ «ЕЛЬ ДОРАДО» Стецюка Олега Андрійовича, повноваження якої щодо підпису документів тендерної пропозиції підтверджуються відповідно до поданих документів (sign.p7s) «Нетипізований документ завантажено в ЦБД Prozorro: 07.03.2023 13:01 Версія документу від: 09.03.2023 17:52 Розкрито: 07.03.2023 17:02 Організація: ТОВ ЕЛЬ ДОРАДО ЕДРПОУ: 35097507 ЦСК: АЦСК АТ КБ «ПРИВАТБАНК» Серійний номер: 2B6C7DF9A3891DA104000000CEEDD200F4D99B03, Засіб КЕП, Кваліфікований: Так, Посилений: Так, Тип засобу КЕП.

Начальник управління житлово-комунального господарства Жмеринської міської ради Вінницької області Підпис Ольга КУЛЕНКО

Запит замовнику на пояснення

Дата: 2023-04-17 17:08:04

Запит про надання пояснення

У межах проведення моніторингу закупівлі послуг з прибирання та підмітання вулиць (послуги з літнього утримання доріг, тротуарів, площ, скверів, алей Жмеринської міської територіальної громади Вінницької області) (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером UA-2023-02-27-011160-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2, 9 пункту 6 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року №18, постала потреба в отриманні пояснення з питання:
Яким чином учасником ТОВ «Ель Дорадо», якого обрано переможцем, виконано вимогу пункту 3 додатку 2 тендерної документації, щодо подання в складі тендерної пропозиції копії аналогічного договору за період з 2020 по 2022 роки та документів, що підтверджують виконання цього договору в повному обсязі? Вищезазначені вимоги поширюються на аналогічні за предметом закупівлі договори зазначені в довідці.
Оскільки у складі тендерній пропозиції ТОВ «Ель Дорадо» надано аналогічний договір від 09.01.2023 року №5, який наразі є невиконаним, з актами про надання послуг за січень-лютий 2023 року та рахунками від 31.01.2023 року №159 та від 28.02.2023 року №321?
Відповідні пояснення (інформацію, документи) необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.

Відповідь замовника на пояснення

Дата: 2023-04-19 17:57:54

Пояснення

УКРАЇНА
ЖМЕРИНСЬКА МІСЬКА РАДА ВІННИЦЬКОЇ ОБЛАСТІ
УПРАВЛІННЯ ЖИТЛОВО-КОМУНАЛЬНОГО ГОСПОДАРСТВА

вул. Центральна, 4, м. Жмеринка, 23100, тел. +380 (4332) 5-00-01, факс +380 (4332) 5-00-01
код за ЄДРПОУ 25509242, e-mail: zkg@zhmr.gov.ua

Від 19 квітня 2023 р. № 01-13/ 127
На № UA-2023-02-27-011160-a від 17.04.2023 17:08

Управлінню Північного офісу Держаудитслужби
у Вінницькій області
Адреса: м. Вінниця, вул. Хмельницьке шосе, 7
E-mail: 260200@dasu.gov.ua; телефон: (0432) 66-12-82
код ЄДРПОУ 40919605

Найменування замовника:
Управління житлово-комунального
господарства Жмеринської міської ради
Вінницької області (надалі – Замовник)

Номер оголошення про проведення
процедури закупівлі, що оприлюднене
на веб-порталі Уповноваженого органу
та назва предмета закупівлі:
UA-2023-02-27-011160-a
(надалі – Процедура закупівлі)


Пояснення

На виконання запиту Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області про надання пояснення від 17.04.2023 17:08, оприлюдненої в електронній системі закупівель по процедурі відкритих торгів: «Послуги з прибирання та підмітання вулиць (послуги з літнього утримання доріг, тротуарів, площ, скверів, алей Жмеринської міської територіальної громади Вінницької області», (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером UA-2023-02-27-011160-a), (надалі – Процедура закупівлі), Управління житлово-комунального господарства Жмеринської міської ради Вінницької області, яке є замовником цієї закупівлі надає пояснення на наступні запитання:

1. Яким чином учасником ТОВ «Ель Дорадо», якого обрано переможцем, виконано вимогу пункту 3 додатку 2 тендерної документації, щодо подання в складі тендерної пропозиції копії аналогічного договору за період з 2020 по 2022 роки та документів, що підтверджують виконання цього договору в повному обсязі? Вищезазначені вимоги поширюються на аналогічні за предметом закупівлі договори зазначені в довідці. Оскільки у складі тендерній пропозиції ТОВ «Ель Дорадо» надано аналогічний договір від 09.01.2023 року №5, який наразі є невиконаним, з актами про надання послуг за січень-лютий 2023 року та рахунками від 31.01.2023 року №159 та від 28.02.2023 року №321?

На перше запитання Управління житлово-комунального господарства Жмеринської міської ради Вінницької області повідомляє, що в пункті 3 «Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів)» додатку 2 «Кваліфікаційні (кваліфікаційний) критерії процедури закупівлі відповідно до статті 16 Закону та інформація про спосіб документального підтвердження відповідності учасників установленим кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям і вимогам згідно із законодавством» тендерної документації Замовника по закупівлі послуги за ID №UA-2023-02-27-011160-a: «Послуги з прибирання та підмітання вулиць (послуги з літнього утримання доріг, тротуарів, площ, скверів, алей Жмеринської міської територіальної громади Вінницької області», за кодом 90610000-6 відповідно до національного класифікатора України ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник» визначено кваліфікаційний (кваліфікаційні) критерій та інформацію про спосіб документального підтвердження учасника кваліфікаційному (кваліфікаційним) критерію, а саме, учасник має завантажити в електронну систему закупівель довідку в довільній формі за підписом уповноваженої особи учасника та печаткою учасника (у разі наявності) або з накладенням КЕП та електронної печатки (у разі наявності), в якій зазначається інформація про наявність в учасника документально підтвердженого досвіду виконання аналогічних за предметом закупівлі договору із зазначенням договору за період з 2020 по 2022 роки та наданням копії відповідного договору та документів, що підтверджують виконання цього договору в повному обсязі, зокрема копії первинних документів (документа), що визначені в таких договорах (видаткові накладні/акти виконаних робіт/акти наданих послуг/тощо). Під аналогічними договором слід розуміти виконаний договір, відповідно до умов яких було надано послуги з прибирання та підмітання вулиць. Вищезазначені вимоги поширюються на аналогічні за предметом закупівлі договори зазначені в довідці.
Учасником процедури відкритих торгів за ID №UA-2023-02-27-011160-a – ТОВ «Ель Дорадо» на виконання вимоги пункту 3 додатку 2 тендерної документації було завантажено в електронну систему закупівель файл «112 Довідка про наявність досвіду. pdf» Тип документу: Документи, що підтверджують кваліфікацію Завантажено в ЦБД Prozorro: 07.03.2023 12:57 Версія документу від: 07.03.2023 12:57 Розкрито: 07.03.2023 17:02, де в довідці вих. №112 від 01 березня 2023 року учасник – ТОВ «Ель Дорадо» вказав про наявність досвіду виконання аналогічних за предметом закупівлі договорів – «Послуги з прибирання та підмітання вулиць за період з 2020 р. по 2022 р. (позиції в таблиці з №1 до 9), а в позиції №10 цієї таблиці учасник вказав виконаний станом на 01.03.2023 року договір №5 від 09.01.2023 р. на закупівлю послуг із зимового прибирання вулично-дорожньої мережі Жмеринської міської територіальної громади з ціною договору 4 921 429 грн. рік надання послуг (виконаних робіт)* січень – лютий 2023 р. Учасник закупівлі – ТОВ «Ель Дорадо» в довідці вих. №112 від 01 березня 2023 року повідомив що договори виконані в повному обсязі та відповідають всім якісним показника, претензій до якості та обсягів виконаних робіт у замовника відсутні. ТОВ «Ель Дорадо» завантажило в електронну систему закупівель сканкопію останнього договору №5 від 09.01.2023 р. та сканкопію актів виконаних робіт за січень – лютий 2023 р. (додаються) та відгук замовника про добросовісне надання послуг та відсутність претензій до повноти та якості виконання договору №5 від 09.1.2023 р. (додається) та скан-копію листа – відгуку замовника про добросовісне надання послуг та відсутність претензій до повноти та якості виконання договорів за період роботи учасника – ТОВ Ель Дорадо» з 2020 по 2022 рік (додається).





Начальник управління житлово-
комунального господарства
Жмеринської міської ради Ольга КУЛЕНКО
Вінницької області

Надання інформації про усунення порушення замовником

УКРАЇНА ЖМЕРИНСЬКА МІСЬКА РАДА ВІННИЦЬКОЇ ОБЛАСТІ УПРАВЛІННЯ ЖИТЛОВО-КОМУНАЛЬНОГО ГОСПОДАРСТВА 23100, м. Жмеринка, вул. Центральна, 4,тел. +380 (4332) 5-00-01, факс +380 (4332) 5-00-01 ЄДРПОУ 25509242 E-mail: zkg@zhmr.gov.ua Від 02 травня 2023 р. № 01-13/148 На Висновок від 25.04.2023 р. 15:21 № UA-M-2023-04-04-000066 Управлінню Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області Адреса: м. Вінниця, вул. Хмельницьке шосе, 7 E-mail: 260200@dasu.gov.ua; телефон: (0432) 66-12-82 код ЄДРПОУ 40919605 Найменування замовника: Управління житлово-комунального господарства Жмеринської міської ради Вінницької області (надалі – Замовник) Номер оголошення про проведення процедури закупівлі, що оприлюднена на веб-порталі Уповноваженого органу та назва предмета закупівлі: UA-2023-02-27-011160-a «Послуги з прибирання та підмітання вулиць (послуги з літнього утримання доріг, тротуарів, площ, скверів, алей Жмеринської міської територіальної громади Вінницької області)» (надалі – Закупівля) Про оскарження висновку Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області від 25.04.2023 року по моніторингу № UA-M-2023-04-04-000066 до суду, відповідно до ч. 10 ст. 8 Закону України «Про публічні закупівлі» 25 квітня 2023 р. Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області оприлюднило висновок про результати моніторингу UA-M-2023-04-04-000066 процедури закупівлі: «Послуги з прибирання та підмітання вулиць (послуги з літнього утримання доріг, тротуарів, площ, скверів, алей Жмеринської міської територіальної громади Вінницької області)», за кодом ДК 021:2015: 90610000-6 - «Послуги з прибирання та підмітання вулиць». Оголошення про проведення закупівлі оприлюднено на веб-порталі Уповноваженого органу з питань закупівель за ідентифікатором закупівлі № UA-2023-02-27-011160-a. Відповідно до ч. 10. ст. 8 Закону України «Про публічні закупівлі», у разі незгоди замовника з інформацією, викладеною у висновку, він має право оскаржити висновок до суду протягом 10 робочих днів з дня його оприлюднення, про що зазначається в електронній системі закупівель протягом наступного робочого дня з дня оскарження висновку до суду. Замовник зазначає в електронній системі закупівель про відкриття провадження у справі протягом наступного робочого дня з дня отримання інформації про відкриття такого провадження та номер такого провадження. Відповідно до ч. 13. ст. 8 Закону України «Про публічні закупівлі», якщо органом оскарження прийнято до розгляду скаргу від суб’єкта оскарження у порядку, встановленому цим Законом, після прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі чи після опублікування висновку, протягом наступного робочого дня з дня розміщення скарги суб’єктом оскарження в електронній системі закупівель керівник органу державного фінансового контролю або його заступник до моменту опублікування рішення органу оскарження зупиняє рішення органу державного фінансового контролю, а замовник до моменту опублікування рішення органу оскарження зупиняє виконання зобов’язань щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку, щодо тих порушень, обставин, підстав, що стали предметом розгляду органом оскарження, з відповідним повідомленням в електронній системі закупівель. Відповідно до ст.19 Конституції України органи державної влади та органи місцевого самоврядування, їх посадові особи зобов'язані діяти лише на підставі, в межах повноважень та у спосіб, що передбачені Конституцією та законами України. З урахуванням викладеного вище та користуючись правами передбаченими Законом, Замовник - Управління житлово-комунального господарства Жмеринської міської ради повідомляє про те, що не погоджується з інформацією, викладеною у висновку Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області, який оприлюднено 25.04.2023 р. про результати моніторингу №UA-M-2023-04-04-000066 процедури закупівлі: «Послуги з прибирання та підмітання вулиць (послуги з літнього утримання доріг, тротуарів, площ, скверів, алей Жмеринської міської територіальної громади Вінницької області)», за кодом ДК 021:2015: 90610000-6 - «Послуги з прибирання та підмітання вулиць» (ID: UA-2023-02-27-011160-a) та оскаржив 01.05.2023 р. цей висновок до суду протягом 10 робочих днів з дня його оприлюднення. Вінницьким окружним адміністративним судом 01.05.2023 р. зареєстрована позовна заява позивача - Управління житлово-комунального господарства Жмеринської міської ради до відповідача - Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області про визнання протиправним та скасування висновку про результати моніторингу закупівлі: «Послуги з прибирання та підмітання вулиць (послуги з літнього утримання доріг, тротуарів, площ, скверів, алей Жмеринської міської територіальної громади Вінницької області)», за кодом ДК 021:2015: 90610000-6 — «Послуги з прибирання та підмітання вулиць» (ідентифікатор закупівлі: UA-2023-02-27-011160-a). Згідно протоколу автоматичного розподілу судової справи між суддями, Вінницьким окружним адміністративним судом присвоєний єдиний унікальний номер судової справи №120/5486/23 і призначений головуючий суддя (суддя доповідач): Воробйова Інна Анатоліївна. Відповідно до ч. 10. ст. 8 Закону України «Про публічні закупівлі», Замовник протягом наступного робочого дня з дня отримання ухвали Вінницького окружного адміністративного суду про відкриття провадження у цій справі зазначить в електронній системі закупівель інформацію про відкриття провадження у справі та номер такого провадження. Начальник управління житлово- комунального господарства Жмеринської міської ради Підпис Ольга КУЛЕНКО

2023-05-02 18:06:19


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDF
Дата публікації: 25 квітня 2023
Кінцевий строк оскарження: 10 травня 2023

Порушення виявлено

  1. Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Оскарження в суді

Опис: Відповідно до Ухвали судді Вінницького окружного адміністративного суду Воробйової Інни Анатоліївни про відкриття провадження в адміністративній справі №120/5486/23 від 05 травня 2023 р. ухвалено рішення про прийняття позовної заяви до розгляду та відкриття провадження в адміністративній справі за позовом Управління житлово-комунального господарства Жмеринської міської ради до Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області про визнання протиправним та скасування рішення (висновку про результати мініторингу закупівлі «Послуги з прибирання та підмітання вулиць (послуги з літнього утримання доріг, тротуарів, площ, скверів, алей Жмеринської міської територіальної громади Вінницької області)», за кодом ДК 021:2015: 90610000-6 - «Послуги з прибирання та підмітання вулиць», за ідентифікатором закупівлі № UA-2023-02-27-011160-a. Начальник Управління житлово-комунального господарства Жмеринської міської ради Вінницької області Ольга КУЛЕНКО
Дата публікації: 05 травня 2023

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 07 березня 2023 17:00

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Відповідність критеріям Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЕЛЬ ДОРАДО" 5 180 587,00
UAH з ПДВ
5 180 587,00
UAH з ПДВ
Відповіді учасника Документи

Публічні документи

09 березня 2023 17:52
Електронний підпис
09 березня 2023 17:51
151 Лист гарантія до ч.2.pdf
09 березня 2023 17:51
149 Лист гарантія п.12.pdf
09 березня 2023 17:51
150 Лист гарантія п.13.pdf
09 березня 2023 17:51
147 Лист гарантія п.9.pdf
09 березня 2023 17:51
148 Лист гарантія п.10.pdf
09 березня 2023 17:51
146 Лист гарантія п.8.pdf
09 березня 2023 17:51
145 Лист гарантія п.6.pdf
09 березня 2023 17:51
143 лист гарантія п 4.pdf
09 березня 2023 17:50
144 Лист гарантія п.7.pdf
09 березня 2023 17:50
142 Лист гарантія.pdf
09 березня 2023 17:50
139 Гарантійний лист.pdf
09 березня 2023 17:50
141 Лист гарантія.pdf
09 березня 2023 17:50
137 Лист згода.pdf
09 березня 2023 17:50
136 Довідка про ліцензію.pdf
07 березня 2023 13:01
Електронний підпис
07 березня 2023 12:57
107 Тендерна пропозиція.pdf
07 березня 2023 12:57
108 Гарантійний лист.pdf
07 березня 2023 12:57
114 Довідка про довкілля.pdf
07 березня 2023 12:57
132 Лист гарантія.pdf
07 березня 2023 12:57
128 Лист про витяг з єдр.pdf
07 березня 2023 12:57
106 Відомості учасника.pdf
07 березня 2023 12:57
117 Лист згода.pdf
07 березня 2023 12:57
113 Лист згода.pdf
07 березня 2023 12:57
118 Гарантійний лист.pdf
07 березня 2023 12:57
120 Довідка про баланс.pdf
07 березня 2023 12:57
116 Довідка про мову.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЕЛЬ ДОРАДО"

Вчинення злочинів, учинених з корисливих мотивів

Службова (посадова) особа учасника процедури закупівлі, яка підписала тендерну пропозицію (або уповноважена на підписання договору в разі переговорної процедури закупівлі), не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якої знято або погашено у встановленому законом порядку

Підтверджую

Вчинення економічних правопорушень

Суб'єкт господарювання (учасник) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів

Підтверджую

Вчинення корупційних правопорушень

Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення

Підтверджую

Службову (посадову) особу учасника процедури закупівлі, яку уповноважено учасником представляти його інтереси під час проведення процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов'язаного з корупцією

Підтверджую

Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми

Службова (посадова) особа учасника процедури закупівлі, яку уповноважено учасником представляти його інтереси під час проведення процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов'язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми

Підтверджую

Заборгованість зі сплати податків і зборів (обов'язкових платежів)

Він не має заборгованості зі сплати податків і зборів (обов'язкових платежів)

Підтверджую

Порушення справ про банкрутство

Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура

Підтверджую

Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі

У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)

Підтверджую

Юридична особа, яка є учасником процедури закупівлі (крім нерезидентів), має антикорупційну програму чи уповноваженого з реалізації антикорупційної програми, якщо вартість закупівлі товару (товарів), послуги (послуг) або робіт дорівнює чи перевищує 20 мільйонів гривень (у тому числі за лотом)

Підтверджую

Учасник процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України "Про санкції"

Підтверджую

Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції

Мова тендерної пропозиції українська

Підтверджую

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЕЛЬ ДОРАДО"
#35097507
Переможець 5 180 587,00
UAH з ПДВ
08 березня 2023 16:57

Документи

08 березня 2023 16:57
Електронний підпис
08 березня 2023 16:56
Рішення 8 від 08.03.2023
07 березня 2023 17:02
Звіт з ЄДР (зареєстровано)

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 08 березня 2023 16:57

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЕЛЬ ДОРАДО"
#35097507
5 180 587,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

08 березня 2023 16:57
Електронний підпис
08 березня 2023 16:56
Рішення 8 від 08.03.2023
07 березня 2023 17:02
Звіт з ЄДР (зареєстровано)

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
26 січня 2024 09:21
Звіт про виконання договору про закупівлю 34 Літнє прибирання ТОВ Ель Дорадо.docx укладений
26 січня 2024 09:20
Електронний підпис укладений
14 березня 2023 09:59
Додаток 2 Графік надання послуг укладений
14 березня 2023 09:56
Додаток 1 Протокол погодження договірної ціни укладений
14 березня 2023 09:56
Договір 34 від 14.03.2023 р. укладений
14 березня 2023 09:56

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 14 березня 2023 — 31 грудня 2023
Сума оплати за договором: 5 180 576,37
UAH