Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Реконструкція Сороки-Львівської загальноосвітньої школи І-ІІ ступенів із розширенням за рахунок прибудови та простору горища по вул. Лукашевичів, 201 у с. Сороки-Львівські Пустомитівського району Львівської області. Коригування
Очікувана вартість
10 295 074,80 UAH
UA-2023-02-27-011124-a ● be3e297b669349c28f915be7a9b02200
Відкриті торги з особливостями
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Мурованська сільська рада ТГ |
Код ЄДРПОУ: | 04369707 |
Місцезнаходження: | 81120, Україна , Львівська обл., Сороки-Львівські, вул. Польова, 65 |
Контактна особа: |
Корецька Іванна Ігорівна +380678093124 Tender.murovanska.otg@gmail.com |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 27 лютого 2023 20:58 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 05 березня 2023 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 05 березня 2023 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 08 березня 2023 01:00 |
Початок аукціону: | 08 березня 2023 01:02 |
Очікувана вартість: | 10 295 074,80 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 51 475,37 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Вид та умови надання забезпечення пропозицій учасників: | 1. Замовником вимагається надання Учасником забезпечення тендерної пропозиції у формі електронної банківської гарантії (оформленої відповідно до вимог постанови Правління Національного банку України від 15.12.2004 № 639), із зобов’язанням банку у разі виникнення обставин, передбачених підпунктом 1 пункту 3.4 цього ж Розділу, відшкодувати кошти у сумі забезпечення тендерної пропозиції, визначеній в підпункті 3 пункту 3.3 цього розділу. Перерахування коштів здійснюється на р/р UA768201720355129076088019653 В ДКС України м. Київ. 2. Гарантія, яка надається в електронній формі, підписується шляхом накладання кваліфікованого(их) електронного(их) підпису(ів) та кваліфікованої електронної печатки (у разі наявності), що прирівняні до власноручного підпису(ів) уповноваженої(их) особи(іб) гаранта та його печатки відповідно. Разом із банківською гарантією надаються у електронному форматі *.pdf або *.jpeg: копія ліцензії, виданої банку (або витяг з Державного реєстру банків про право банків на здійснення банківської діяльності), копія документа про повноваження особи, котра підписує банківську гарантію, копія договору з банком про надання банківської гарантії. 3. Розмір забезпечення тендерної пропозиції: 50 000, 00 грн. Банківська гарантія повинна бути з грошовим покриттям. Надати документ з банку, що підтверджує наявність грошового покриття та розрахунковий документ, який містить доручення платника банку, здійснити переказ визначеної в ньому суми коштів зі свого рахунку на рахунок отримувача. Додатково надати документ з банку, який підтверджує отримання коштів під грошове покриття баком-гарантом. 4. Строк дії забезпечення тендерної пропозиції: не менше строку, протягом якого тендерна пропозиція вважається дійсною, але не менше ніж 90 календарних днів з кінцевого строку подання тендерних пропозицій. 5. Банківська гарантія повинна бути оформленою відповідно до вимог постанови Правління Національного банку України від 15.12.2004 № 639 та відповідати формі, яка затверджена Наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 14.12.2020 р. №2628 (Форма банківської гарантії міститься в Додатку №6 тендерної документації). 6. Усі витрати, пов’язані з поданням забезпечення тендерної пропозиції, здійснюються за рахунок Учасника. 7. Тендерна пропозиції, що не супроводжуються документальним підтвердженням надання забезпечення тендерної пропозиції, відхиляються Замовником відповідно до абз. 3 пп. 1 п. 41 Особливостей. |
Розмір надання забезпечення пропозицій учасників: | 50000 UAH |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Роботи
Згідно пункту 35 Постанови 1178 аукціон у цій закупівлі проводитися не буде. Проте, в ЗУ "Про публічні закупівлі" ще залишилась вимога вказувати крок зниження ціни при оголошенні відкритих торгів. Тому технічним функціоналом електронного майданчика для оголошення торгів все ще є обов'язок замовника встановлювати крок пониження, що неможливо змінити чи видалити при оголошенні закупівлі.
Розгорнути
Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
Реконструкція Сороки-Львівської загальноосвітньої школи І-ІІ ступенів із розширенням за рахунок прибудови та простору горища по вул. Лукашевичів, 201 у с. Сороки-Львівські Пустомитівського району Львівської області. Коригування
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
81120, Україна, Львівська область, село Сороки-Львівські, вул.Лукашевичів, будинок 201
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2024
ДК 021:2015: 45454000-4 — Реконструкція
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Виконання робіт | Розрахунки проводяться тільки за фактично виконані роботи протягом до 30-ти календарних днів після підписання Замовником представлених Підрядником належно оформлених актів виконаних робіт (Форма КБ-2в) та довідки (Форма КБ-3), рахунку на оплату, шляхом проміжних платежів, та тільки в межах бюджетних призначень та при умові поступлення коштів на рахунок Замовника по даному об'єкту. | Пiсляоплата | 30 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
03 березня 2023 16:09 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
03 березня 2023 15:57 |
Тендерна документацiя_нова редакція від 03.03.2023.doc | |
03 березня 2023 15:57 |
Перелік змін_від 03.03.2023.docx | |
27 лютого 2023 20:58 |
Тендерна документацiя.doc | |
27 лютого 2023 20:58 |
Додаток _6 Форма банківської гарантії.docx | |
27 лютого 2023 20:58 |
Додаток _5 Проєкт договору.docx | |
27 лютого 2023 20:58 |
Додаток _2 Технічна специфікація.docx |
03 березня 2023 16:09 |
Електронний підпис
Друкувати оголошення PDF
|
|||
03 березня 2023 15:57 |
Тендерна документацiя_нова редакція від 03.03.2023.doc
|
|||
03 березня 2023 15:57 |
Перелік змін_від 03.03.2023.docx
|
|||
27 лютого 2023 20:58 |
Тендерна документацiя.doc
|
|||
27 лютого 2023 20:58 |
Додаток _6 Форма банківської гарантії.docx
|
|||
27 лютого 2023 20:58 |
Додаток _5 Проєкт договору.docx
|
|||
27 лютого 2023 20:58 |
Додаток _2 Технічна специфікація.docx
|
Роз’яснення до процедури
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2023-02-27-011124-a.b1
Статус:
Відповідь надана
Учасник: Товариство з обмеженою відповідальністю "Еталон-Ком", Код ЄДРПОУ:40359521
Дата подання: 27 березня 2023 15:00
Вимога
Тендерна пропозиція ТОВ «Захід-Рембуд» не відповідає умовам тендерної документації з наступних причин:
- У разі залучення до виконання робіт машин та механізмів та техніки надається документ, що підтверджує підстави залучення учасником зазначеної техніки (договір оренди, лізингу, надання послуг техніки, тощо). Договори повинні бути належно оформлені, та укладені на строк, не менший ніж строк виконання робіт по предмету закупівлі. А також, учасники в складі пропозиції надають оригінал листа-підтвердження від орендодавця (надавача послуг, власника, тощо) щодо не заперечення використання його машин, механізмів та техніки для виконання робіт учасником за предметом закупівлі.
ТОВ «Захід-Рембуд» надає нотаріально завіреней договір оренди ескаватора-навантажувача строком дії до чотирнадцятого квітня 2022 року. Відповідно до тендерної документації строк виконання робіт по предмету договору до 31 грудня 2024 року. Таким чином договір оренди ескаватора-навантажувача є недійсним.
- В учасника ТОВ «Захід-Рембуд» відсутній в штатному розписі водій ескаватора-навантажувача. Беручи в оренду механізм учасник мав підтвердити водія такого механізму в штатному розписі.
- В тендерній пропозиції ТОВ «Захід-Рембуд» в підсумковій відомості ресурсів до локольного кошторису в розділі Будівельні машини і механізми є: Апарати для стикового зварювання поліетиленових труб діаметром до 315 мм, потужність 3,7 кВт , Апарати для стикового зварювання поліетиленових труб діаметром до 315 мм, потужність 3,7 кВт (працює від пересувної електростанції), Електростанції пересувні, потужність 4 кВт, Установки для гідравлічних випробувань трубопроводів, тиск нагнітання: низький 0,1МПа [1 кгс/см2], високий 10 МПа [100кгс/см2]. В довідці про наявність обладнання та матеріально- технічної бази такі механізми відсутні.
Зважаючи на зазначені порушення у складі тендерної пропозиції , просимо скасувати рішення про визначення переможцем закупівлі ТОВ «Захід-Рембуд», в разі не скасування рішення будемо змушені подавати скаргу до АМКУ.
Розгорнути
Згорнути
- У разі залучення до виконання робіт машин та механізмів та техніки надається документ, що підтверджує підстави залучення учасником зазначеної техніки (договір оренди, лізингу, надання послуг техніки, тощо). Договори повинні бути належно оформлені, та укладені на строк, не менший ніж строк виконання робіт по предмету закупівлі. А також, учасники в складі пропозиції надають оригінал листа-підтвердження від орендодавця (надавача послуг, власника, тощо) щодо не заперечення використання його машин, механізмів та техніки для виконання робіт учасником за предметом закупівлі.
ТОВ «Захід-Рембуд» надає нотаріально завіреней договір оренди ескаватора-навантажувача строком дії до чотирнадцятого квітня 2022 року. Відповідно до тендерної документації строк виконання робіт по предмету договору до 31 грудня 2024 року. Таким чином договір оренди ескаватора-навантажувача є недійсним.
- В учасника ТОВ «Захід-Рембуд» відсутній в штатному розписі водій ескаватора-навантажувача. Беручи в оренду механізм учасник мав підтвердити водія такого механізму в штатному розписі.
- В тендерній пропозиції ТОВ «Захід-Рембуд» в підсумковій відомості ресурсів до локольного кошторису в розділі Будівельні машини і механізми є: Апарати для стикового зварювання поліетиленових труб діаметром до 315 мм, потужність 3,7 кВт , Апарати для стикового зварювання поліетиленових труб діаметром до 315 мм, потужність 3,7 кВт (працює від пересувної електростанції), Електростанції пересувні, потужність 4 кВт, Установки для гідравлічних випробувань трубопроводів, тиск нагнітання: низький 0,1МПа [1 кгс/см2], високий 10 МПа [100кгс/см2]. В довідці про наявність обладнання та матеріально- технічної бази такі механізми відсутні.
Зважаючи на зазначені порушення у складі тендерної пропозиції , просимо скасувати рішення про визначення переможцем закупівлі ТОВ «Захід-Рембуд», в разі не скасування рішення будемо змушені подавати скаргу до АМКУ.
Рішення замовника: Вимога не задоволена
29 березня 2023 09:35
Шановний Учаснику у відповідь на Вашу вимогу повідомляємо наступне:
1. Щодо строку дії договору оренди екскаватора-навантажувача:
Відповідно до п. 15 договору від 14.04.2021 р. «Якщо наймач продовжує користуватися екскаватором-навантажувачем після закінчення строку даного договору та за відсутності заперечень наймодавця протягом одного місця, договір вважається поновлений на той самий строк.». Враховуючи наявність в складі тендерної пропозиції листа-згоди щодо не заперечення використання даного екскаватора-навантажувача під час виконання робіт, що є предметом даної процедури закупівлі, від гр. Башака І.С. (він же наймодавець) (файл «Згода Башак.pdf»), можна дійти до висновку, що в наймодавця згідно даного договору оренди відсутні заперечення, а відтак договір автоматично вважається продовженим до 14.04.2023 р. Окрім цього, у вищезазначеному листі зазначено, що вказаний вище договір оренди є діючим і за необхідності може бути продовжений на строк, необхідний для виконання робіт.
2. Щодо водія екскаватора-навантажувача:
В тендерній документації відсутня вимога про те, що на моменту подання тендерної пропозиції в Учасника повинен бути в наявності такий працівник як водій екскаватора-навантажувача. Таким чином, подаючи тендерну пропозицію Учасник надає інформацію про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, станом на дату подання тендерної пропозиції.
3. Щодо довідки про матеріально-технічну базу:
В довідці про МТБ згідно вимог Розділу 1 Додатку №1 тендерної документації Учасники процедури закупівлі зазначають інформацію про наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій, відтак, наголошуємо, що в Додатку №1 відсутня вимога про те, що дана довідка повинна відповідати та містити повний перелік машин, механізмів та устаткувань згідно підсумкової відомості ресурсів. Отже, оскільки тендерна документація не містить окремих вимог щодо необхідності відповідності інформації, зазначеної у довідці про матеріально-технічну базу, інформації, наведеній у підсумковій відомості ресурсів, відтак Учасник вправі був зазначити в довідці про МТБ лише наявні на момент подання тендерної пропозиції будівельні машини і механізми, обладнання, устаткування, які плануються використовуватися ним під час виконання робіт згідно технічної специфікації.
Таким чином, враховуючи вищезазначене, Замовник торгів вважає правомірним рішення про визначення переможця ТОВ "ЗАХІД-РЕМБУД".
1. Щодо строку дії договору оренди екскаватора-навантажувача:
Відповідно до п. 15 договору від 14.04.2021 р. «Якщо наймач продовжує користуватися екскаватором-навантажувачем після закінчення строку даного договору та за відсутності заперечень наймодавця протягом одного місця, договір вважається поновлений на той самий строк.». Враховуючи наявність в складі тендерної пропозиції листа-згоди щодо не заперечення використання даного екскаватора-навантажувача під час виконання робіт, що є предметом даної процедури закупівлі, від гр. Башака І.С. (він же наймодавець) (файл «Згода Башак.pdf»), можна дійти до висновку, що в наймодавця згідно даного договору оренди відсутні заперечення, а відтак договір автоматично вважається продовженим до 14.04.2023 р. Окрім цього, у вищезазначеному листі зазначено, що вказаний вище договір оренди є діючим і за необхідності може бути продовжений на строк, необхідний для виконання робіт.
2. Щодо водія екскаватора-навантажувача:
В тендерній документації відсутня вимога про те, що на моменту подання тендерної пропозиції в Учасника повинен бути в наявності такий працівник як водій екскаватора-навантажувача. Таким чином, подаючи тендерну пропозицію Учасник надає інформацію про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, станом на дату подання тендерної пропозиції.
3. Щодо довідки про матеріально-технічну базу:
В довідці про МТБ згідно вимог Розділу 1 Додатку №1 тендерної документації Учасники процедури закупівлі зазначають інформацію про наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій, відтак, наголошуємо, що в Додатку №1 відсутня вимога про те, що дана довідка повинна відповідати та містити повний перелік машин, механізмів та устаткувань згідно підсумкової відомості ресурсів. Отже, оскільки тендерна документація не містить окремих вимог щодо необхідності відповідності інформації, зазначеної у довідці про матеріально-технічну базу, інформації, наведеній у підсумковій відомості ресурсів, відтак Учасник вправі був зазначити в довідці про МТБ лише наявні на момент подання тендерної пропозиції будівельні машини і механізми, обладнання, устаткування, які плануються використовуватися ним під час виконання робіт згідно технічної специфікації.
Таким чином, враховуючи вищезазначене, Замовник торгів вважає правомірним рішення про визначення переможця ТОВ "ЗАХІД-РЕМБУД".
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 08 березня 2023 01:00
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВ "ЗАХІД-РЕМБУД" |
9 789 459,00
UAH з ПДВ
|
9 789 459,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Товариство з обмеженою відповідальністю "Еталон-Ком" |
10 100 000,00
UAH з ПДВ
|
10 100 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
ТОВ "ЗАХІД-РЕМБУД" #42970946 |
Переможець |
9 789 459,00
UAH з ПДВ
|
23 березня 2023 10:30
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 22 березня 2023 17:19
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
29 листопада 2023 15:59
|
Електронний підпис | укладений |
29 листопада 2023 15:55
|
Договірна ціна 2 до ДУ _4.pdf | зміни до договору |
29 листопада 2023 15:37
|
Договірна ціна 1 до ДУ _4.pdf | зміни до договору |
29 листопада 2023 15:37
|
ДУ _4.pdf | зміни до договору |
29 листопада 2023 15:37
|
Електронний підпис | укладений |
02 жовтня 2023 13:06
|
Додаток _1_до ДУ _3.pdf | зміни до договору |
02 жовтня 2023 13:04
|
ДУ _3.pdf | зміни до договору |
02 жовтня 2023 13:04
|
Електронний підпис | укладений |
31 серпня 2023 17:07
|
Додаток 1 до ДУ _2.pdf | зміни до договору |
31 серпня 2023 17:06
|
ДУ _2.jpg | зміни до договору |
31 серпня 2023 17:06
|
Електронний підпис | укладений |
05 червня 2023 17:50
|
ДУ _1.pdf | зміни до договору |
05 червня 2023 17:46
|
Електронний підпис | укладений |
07 квітня 2023 18:52
|
Додаток 3 | укладений |
07 квітня 2023 18:43
|
Додаток 2 | укладений |
07 квітня 2023 18:43
|
Додаток 1 | укладений |
07 квітня 2023 18:43
|
Додаток 1 | укладений |
07 квітня 2023 18:43
|
Договір | укладений |
07 квітня 2023 18:43
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 01 червня 2023 |
Дата публікації змін до договору: | 05 червня 2023 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Зміна фінансування на 2023 р. |
Номер договору про закупівлю: | 149 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 31 серпня 2023 |
Дата публікації змін до договору: | 31 серпня 2023 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Зменшення суми договору та зміна ціни у зв’язку із зміною ставок податків і зборів (Загальна сума договору 9684695.80 грн., з них 6634033.00 грн. без ПДВ та 3050662.80 грн. з ПДВ). |
Номер договору про закупівлю: | 149 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 2 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 02 жовтня 2023 |
Дата публікації змін до договору: | 02 жовтня 2023 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Зміна фінансування на 2023 р. |
Номер договору про закупівлю: | 149 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 3 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 27 листопада 2023 |
Дата публікації змін до договору: | 29 листопада 2023 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Зменшення обсягів закупівлі та зменшення суми договору (суму без ПДВ слід вважати - 6634033 грн.) |
Номер договору про закупівлю: | 149 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 4 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Виконання договору
Строк дії за договором: | не вказанa — 31 грудня 2024 |
Сума оплати за договором: |
8 780 152,60
UAH (в тому числі ПДВ 1 463 358,77 UAH)
|
Причини розірвання договору: | За взаємною згодою (правильною сумою без ПДВ слід розуміти - 6634033.00 грн.) |