Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "УМАНСЬКА ЦЕНТРАЛЬНА МІСЬКА ЛІКАРНЯ" УМАНСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ |
Код ЄДРПОУ: | 02005036 |
Місцезнаходження: | 20300, Україна , Черкаська обл., Умань, ВУЛИЦЯ ШЕВЧЕНКА, БУДИНОК 50 |
Контактна особа: |
Руденко Олена Іванівна 380674922937 polik@it-tim.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 27 лютого 2023 18:37 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 04 березня 2023 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 04 березня 2023 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 07 березня 2023 00:00 |
Очікувана вартість: | 435 754,22 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 4 357,55 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:33600000-6: Фармацевтична продукція
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Пiсляоплата | 30 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
27 лютого 2023 18:37 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
27 лютого 2023 18:36 |
Тендерна документація_ Лікарські засоби різні.Реагенти та витратні матеріали аналізатора глікозильованого гемоглобіну Quo-Lab.docx |
Інформація про моніторинг
- UA-M-2023-03-21-000013 ● 9ceaa5cc74e34c13aba0f7856cc5dc2d
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 21 березня 2023 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 21 березня 2023 10:12 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
В ЧЕРКАСЬКІЙ ОБЛАСТІ
НАКАЗ
21.03.2023 № 16-З
Черкаси
Про початок моніторингу
процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 16 пункту 10 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби в Черкаській області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року № 18,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Начальник Управління
Північного офісу Держаудитслужби
в Черкаській області Тетяна ВЕЛЬКО
Додаток
до наказу Управління Північного офісу Держаудитслужби в Черкаській області
21.03.2023 № 16-З
Витяг з переліку процедур для здійснення моніторингу процедури закупівлі
Унікальний номер оголошення про проведення процедури закупівлі, присвоєний електронною системою закупівель, та дата його оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу та/або унікальний номер повідомлення про намір укласти договір та дата його оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу процедури закупівлі UA-2023-02-27-010845-a, 27.02.2023 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2023-03-22 11:03:37
Про надання пояснень
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі за предметом ДК 021:2015:33690000-3: Лікарські засоби різні (тестовий набір (50 шт.), контрольний набір, мікрокювета гемаглобінова) (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2023-02-27-010845-а) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини 5 статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби в Черкаській області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 23 жовтня 2016 р. № 18, постала потреба в отриманні пояснення (інформації, документів) з питань щодо прийнятих рішень та/або вчинених дій чи бездіяльності, які є предметом дослідження в рамках моніторингу процедури закупівлі:
- яким чином та на підставі яких документів здійснено обґрунтування розміру витрат та визначено очікувану вартість по даній закупівлі?
- чому пункт 5 Розділу 3 тендерної документації та Додаток 1 до тендерної документації замовника складена без врахування пункту 44 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в України та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (із змінам, які набрали чинність 25.02.2023)?
Пояснення (інформацію, документи) необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня отримання цього запиту.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2023-03-24 15:46:17
Про надання пояснень
Відповідь надано згідно пунктів запиту
1. Розмір витрат та очікувана вартість по закупівлі за ідентифікатором UA-2023-02-27-010845-a за предметом закупівлі Реагенти та витратні матеріали для аналізатора глікозильованого гемоглобіну Quo-Lab за кодом ДК 021:2015: 33690000-3 – Лікарські засоби різні розраховувалась на підставі порівняння ринкових цін станом на 27.02.2023, а також з урахуванням збільшення вартості товарів медичного призначення через падіння курсу гривні по відношенню до долара, зростання вартості палива і відповідно зростання вартості логістичних послуг, особливо, це стосується препаратів закордонного виробництва.
Технічні та якісні характеристики предмета закупівлі визначені з урахуванням вимог законодавства.
З урахуванням вищевказаних критеріїв , було визначено розмір витрат та очікувану вартість по закупівлі за ідентифікатором UA-2023-02-27-010845-a за предметом закупівлі Реагенти та витратні матеріали для аналізатора глікозильованого гемоглобіну Quo-Lab за кодом ДК 021:2015: 33690000-3 – Лікарські засоби різні .
2. Щодо другого питання просимо надати роз’яснення що саме не було враховано в тендерній документації відповідно до пункту 44 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в України та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178.
Надання інформації про усунення порушення замовником
За результатами моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі за ідентифікатором UA-2023-02-27-010845-a, уповноваженою особою прийнято рішення про розірвання Договору про закупівлю з ФОП Мирошніченко
2023-04-07 15:07:43
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 06 квітня 2023 |
Кінцевий строк оскарження: | 21 квітня 2023 |
Порушення виявлено
- Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
Підтвердження усунення порушення
Усунуто
Встановлено порушення законодавства в частині складання тендерної документації та/або внесення змін до неї • усунуто
Договір розірвано
2023-04-11 15:08:08
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 07 березня 2023 00:00
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ МИРОШНІЧЕНКО ОЛЕГ ВОЛОДИМИРОВИЧ |
435 677,25
UAH з ПДВ
|
435 677,25
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ МИРОШНІЧЕНКО ОЛЕГ ВОЛОДИМИРОВИЧ #3241119673 |
Переможець |
435 677,25
UAH з ПДВ
|
10 березня 2023 09:31
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
07 квітня 2023 15:01
|
102_Протокол від 07.04.2023_скасування закупівлі і розірвання договору.docx | укладений |
07 квітня 2023 15:01
|
ДУ № 1 до Договору № 154.PDF | укладений |
07 квітня 2023 14:59
|
Електронний підпис | укладений |
20 березня 2023 10:17
|
Додаток до Договору № 154.PDF | укладений |
20 березня 2023 10:17
|
Договір № 154 від 17.03.2023.PDF | укладений |
20 березня 2023 10:17
|
Ціни за одиницю:
Конкретна назва предмета закупівлі | Кількість | Одиниці виміру | Ціна за одиницю |
---|---|---|---|
Тестовий набір (50шт.) | 41 | набір |
7 142,25
UAH
|
Контрольний набір | 2 | набір |
5 350,00
UAH
|
Мікрокювета гемоглобінова | 65 | набір |
2 033,00
UAH
|
Виконання договору
Строк дії за договором: | не вказанa — 31 грудня 2023 |
Сума оплати за договором: |
0
|
Причини розірвання договору: | Сторони дійшли взаємної згоди цією Додатковою угодою достроково розірвати (припинити) дію Договору № 154 від 17.03.2023, згідно з розділом Х. Порядок змін умов договору та п.11.4. розділу ХІ. Строк дії договору Договору № 154 від 17.03.2023 , та частиною 1 статті 188 Господарського кодексу України, частиною 1 статті 652 Цивільного кодексу України |