Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | ВІДДІЛ ОСВІТИ, МОЛОДІ ТА СПОРТУ ЧЕРНЯХІВСЬКОЇ СЕЛИЩНОЇ РАДИ |
Код ЄДРПОУ: | 44124829 |
Місцезнаходження: | 12301, Україна , Житомирська обл., селище міського типу Черняхів, Рад майдан, будинок 1 |
Контактна особа: |
Михайло Смірнов +380976056939 ms0957917680@gmail.com |
Категорія: | Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 27 лютого 2023 17:05 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 04 березня 2023 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 04 березня 2023 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 07 березня 2023 00:00 |
Очікувана вартість: | 14 750 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 147 500,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:34120000-4: Мототранспортні засоби для перевезення 10 і більше осіб
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Пiсляоплата | 20 | Робочі | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
27 лютого 2023 17:08 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
27 лютого 2023 17:05 |
Додаток №2 ЦІНОВА ПРОПОЗИЦІЯ.docx | |
27 лютого 2023 17:05 |
ТД (1).docx | |
27 лютого 2023 17:05 |
ТД (1).docx | |
27 лютого 2023 17:05 |
ДОДАТОК 3.doc | |
27 лютого 2023 17:05 |
Додаток 1 (1).docx | |
27 лютого 2023 17:05 |
Додаток 4. ПРОЄКТ ДОГОВОРУ (1).docx |
Інформація про моніторинг
- UA-M-2023-05-08-000147 ● b627c6063baa4d6abb86a230b0bf9fcb
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 08 травня 2023 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 09 травня 2023 18:43 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ЖИТОМИРСЬКІЙ ОБЛАСТІ
Н А К А З
08.05.2023
№ 31-З
Житомир
Про початок моніторингу
процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 2 пункту 5 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби в Житомирській області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року № 18 (зі змінами),
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг процедур закупівель відповідно до перелікупроцедур для здійснення моніторингу процедури закупівлі, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Начальник Управління
Північного офісу Держаудитслужби
в Житомирській області Людмила КОСТЮК
Додаток до наказу Управління Північного офісу Держаудитслужби в Житомирській області від 08.05.2023 №31-З.
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п
Унікальний номер оголошення про проведення конкурентної процедури закупівлі, присвоєний електронною системою закупівель, та/або унікальний номер повідомлення про намір укласти договір, опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі:
13. UA-2023-02-27-010384-a Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2023-05-15 09:03:33
Запит про надання пояснення
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі по предмету: «Шкільні автобуси» (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2023-02-27-010384-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), постала потреба в отриманні пояснення (інформації та документів), яким чином та на підставі яких документів вами здійснено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат та визначено його очікувану вартість.
Також надати посилання на сторінку власного веб-сайту (або офіційного веб-сайту головного розпорядника бюджетних коштів), на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами).
Пояснення, інформацію та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2023-05-17 12:44:29
Пояснення по закупівлі Шкільні автобуси
Пояснення:
ВІДДІЛОМ ОСВІТИ, МОЛОДІ ТА СПОРТУ ЧЕРНЯХІВСЬКОЇ СЕЛИЩНОЇ РАДИ розглянуто Ваш запит від 15 травня 2023 року.
На виконання вимог ч. 5 ст. 8 Закону України «Про публічні закупівлі» враховуючи положення Особливостей надаємо пояснення на Ваш запит.
Так, 27 лютого 2023 року о 17.05 Замовником було оголошено процедуру «відкриті торги з Особливостями» щодо закупівлі: «Шкільні автобуси код ДК 021:2015:34120000-4 Мототранспортні засоби для перевезення 10 і більше осіб».
Очікувана вартість закупівлі склала: 14750000,00 з ПДВ.
І. Фінансування закупівлі здійснюється за рахунок коштів місцевого бюджету.
Технічні та якісні характеристики визначені відповідно до вимог національного стандарту України ДСТУ 7013:2009 «Автобуси спеціалізовані для перевезення школярів. Технічні вимоги» (без урахування автобусів для перевезення школярів з обмеженою здатністю до пересування) , згідно заявки на проведення закупівлі від керівників підрозділів (закладів, установ) ВІДДІЛУ ОСВІТИ, МОЛОДІ ТА СПОРТУ Черняхівської селищної ради.
Наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 18.02.2020 № 275 затверджена Примірна методика визначення очікуваної вартості предмета закупівлі. Відповідно до неї одним із основних методів визначення очікуваної вартості можна виділити метод порівняння ринкових цін, що розраховується за такою формулою:
Цод = (Ц1 +… + Цк) / К,
де: Цод—очікувана ціна за одиницю;
Ц1, Цк—ціни, отримані з відкритих джерел інформації, приведені до єдиних умов;
К—кількість цін, отриманих з відкритих джерел інформації;
При розрахунку очікуваної вартості було враховано ціни, які зазначені в комерційних пропозиціях, які надійшли до відділу освіти, молоді та спорту Черняхівської селищної ради від постачальників.
Розрахунок: Очікувана вартість = (2 950 000,00 + 3 000 000,00 + 3 000 000,00)/3 = 2983333,33 грн.
Додатково, Замовником було проведено моніторинг, щодо визначення ціни у мережі Internet та виконано аналіз аналогічних закупівель у системі Prozorro.
Враховуючи згаданий вище аналіз цін, було прийнято рішення затвердити очікувану вартість 1 шкільного автобусу у розмірі – 2950 000,0 грн. з ПДВ, та оголосити процедуру закупівель – відкриті торги (з особливостями).
При публікації закупівлі нами, як Замовником було запрошено до участі у відкритих торгах з Особливостями по закупівлі «Шкільні автобуси
ДК 021:2015: 34120000-4 Мототранспортні засоби для перевезення 10 і більше осіб» 241 постачальника (витяг з переліком надано в додатку 2).
Щодо посилання на сторінку веб-сайту, на якому розміщено обгрунтування технічних та якісних характеристик предмету закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмету закупівлі повідомляємо наступне.
Звертаємо Вашу увагу, що Законом, зокрема, пунктом 14 частини 1 статті 1 чітко визначено поняття «моніторинг процедури закупівлі» як процедуру здійснення аналізу дотримання замовником законодавства у сфері публічних закупівель під час проведення процедури закупівлі, укладення договору про закупівлю та протягом його дії з метою запобігання порушенням законодавства у сфері публічних закупівель. В свою чергу, положення абзацу 1 частини 4 статті 3 Закону, передбачається, що відносини, пов’язані із сферою публічних закупівель, регулюються виключно цим Законом і не можуть регулюватися іншими законами, крім випадків, встановлених цим Законом.
Вимога щодо надання посилання на сторінку веб-сайту не може бути предметом здійснення моніторингу процедури закупівлі. Відповідно до ст. 19 Конституції України органи державної влади та органи місцевого самоврядування, їх посадові особи зобов'язані діяти лише на підставі, в межах повноважень та у спосіб, що передбачені Конституцією та законами України.
На підставі вищевикладеного, повідомляємо, що Замовником дотримано усіх вимог чинного законодавства у сфері публічних закупівель, а також принципів здійснення закупівель, закріплених у ст. 5 Закону. Додатково повідомляємо, що нами, як Замовником було проінформовано головного розпорядника бюджетних коштів про проведення закупівлі «Шкільні автобуси ДК 021:2015: 34120000-4 Мототранспортні засоби для перевезення 10 і більше осіб».
Замовник не володіє інформацією про розміщення на веб-сайті головного розпорядника бюджетних коштів обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі. З вказаним питанням рекомендуємо звернутись безпосередньо до головного розпорядника бюджетних коштів. Щодо розміщення інформації на власному веб-сайті, повідомляємо наступне. Замовник не має на сьогодні ні власного веб-сайту, ні особи відповідальної за його обслуговування. Отже, інформація щодо закупівлі не розміщувалась безпосередньо Замовником, адже Замовник має вибір оприлюднення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі шляхом розміщення на власному веб-сайті (або на офіційному веб-сайті головного розпорядника бюджетних коштів, суб’єкта управління об’єктами державної власності, що здійснює функції з управління суб’єктом господарювання державного сектору економіки).
Додатки:
1. Комерційні пропозиції
2. Витяг з Prozorro про запрошення постачальників до участі у закупівлі «Шкільні автобуси ДК 021:2015: 34120000-4 Мототранспортні засоби для перевезення 10 і більше осіб».
Надання інформації про усунення порушення замовником
З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель та керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі» Управління Північного офісу Держаудитслужби в Житомирській області зобов’язує здійснити заходи направлені на недопущення встановлених порушень у подальшому, зокрема, шляхом притягнення до дисциплінарної або матеріальної відповідальності осіб, якими допущено порушення вимог пункту 14 частини 2 статті 22 Закону та пункту 28 Особливостей, а також протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів. Відділ освіти, молоді та спорту інформує, що в подальшому уповноваженою особою будуть враховані в роботі виявлені недоліки та буде вжито необхідних заходів, щодо недопущення помилок при публікації закупівель.
2023-07-24 14:34:53
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 19 травня 2023 |
Кінцевий строк оскарження: | 03 червня 2023 |
Порушення виявлено
- Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 07 березня 2023 00:00
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВ "ТД "ЕТАЛОН АВТО"" |
14 749 800,00
UAH з ПДВ
|
14 749 800,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ "ТД "ЕТАЛОН АВТО"" #34248190 |
Переможець |
14 749 800,00
UAH з ПДВ
|
08 березня 2023 17:02
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
22 березня 2023 16:27
|
Договір 88.pdf | укладений |
22 березня 2023 16:25
|