Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | комунальне некомерційне підприємство "Могилів-Подільська окружна лікарня інтенсивного лікування" Могилів-Подільської міської ради |
Код ЄДРПОУ: | 01982591 |
Місцезнаходження: | 24000, Україна , Вінницька обл., Могилів-Подільський, вулиця Полтавська, будинок 89/2 |
Контактна особа: |
Драганова Любов 380971523570 Draganova23@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 27 лютого 2023 17:06 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 04 березня 2023 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 04 березня 2023 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 07 березня 2023 00:00 |
Очікувана вартість: | 461 300,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 2 306,50 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:33600000-6: Фармацевтична продукція
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Пiсляоплата | 20 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
27 лютого 2023 17:06 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
27 лютого 2023 17:05 |
Додаток 5.docx | |
27 лютого 2023 17:04 |
Додаток 4.docx | |
27 лютого 2023 17:04 |
Додоток 3.doc | |
27 лютого 2023 17:03 |
Додаток 2.docx | |
27 лютого 2023 17:03 |
Додаток 1.docx | |
27 лютого 2023 17:03 |
Додаток 6.docx | |
27 лютого 2023 17:02 |
Тендерна документація.docx |
Інформація про моніторинг
- UA-M-2023-03-14-000020 ● 97abad011e88426b8edc466cc54b7246
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 14 березня 2023 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 14 березня 2023 12:45 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
У ВІННИЦЬКІЙ ОБЛАСТІ
НАКАЗ
14.03.2023 №23-з
Вінниця
Про початок моніторингу
закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 2 пункту 5 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року №18 із змінами,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Начальник Управління Північного офісу Держаудитслужби
у Вінницькій області Олена ВАХНОВСЬКА
Додаток до наказу Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області
від 14.03.2023 №23-з
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу
22.UA-2023-02-27-010316-a 27.02.2023 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2023-03-14 15:03:17
Про надання пояснень
У межах проведення моніторингу закупівлі лабораторних реактивів (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером UA-2023-02-27-010316-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2, 9 пункту 6 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року №18, постала потреба в отриманні пояснень з питань:
1. Чому тендерна документація складена не у відповідності до вимог підпунктів 1 та 2 пункту 41, підпунктів 3, 6, 12 пункту 44 та підпункту 2 пункту 19 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 №1178, із урахуванням змін внесених 17.02.2023?
Відповідне пояснення (інформацію, документи) необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2023-03-15 15:37:32
Надання пояснення на запит по закупівлі лабораторних реактивів за номером UA-2023-02-27-010316-a
Комунальне некомерційне підприємство «Могилів-Подільська окружна лікарня інтенсивного лікування» Могилів-Подільської міської ради (далі - Замовник) у межах проведення моніторингу закупівлі лабораторних реактивів (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером UA-2023-02-27-010316-a) надає пояснення згідно поставленого питання, а саме, тендерна документація до закупівлі лабораторних реактивів (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером UA-2023-02-27-010316-a) розроблена згідно вимог Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 №1178 в редакції від 03.01.2023 року і затверджена протоколом Уповноваженої особи №86 від 24.02.2023 та оприлюднена разом з оголошенням про проведення відкритих торгів згідно вимог п. 24 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 №1178 не пізніше, ніж за сім днів до кінцевого строку подання тендерних пропозицій, а саме 27.02.2023. В той же час, зміни до постанови Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 №1178, внесені згідно постанови Кабінету Міністрів України від 17.02.2023 №157 «Про внесення змін до постанови Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178» набрали чинності з дня публікування даної постанови, а саме 25.02.2023 (постанова КМУ від 17.02.2023 №157 опублікована в Урядовому Кур’єрі №40(7438) від 25.02.2023) і, відповідно, не розповсюджуються на тендерну документацію до закупівлі лабораторних реактивів (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером UA-2023-02-27-010316-a), затверджену протоколом Уповноваженої особи №86 від 24.02.2023. Дякуємо за зауваження.
Надання інформації про усунення порушення замовником
Повідомляємо, що нами усунено порушення шляхом скасування процедури закупівлі в зв'язку з виявленими порушеннями, усунути які неможливо, згідно протоколу уповноваженої особи від 22 березня 2023 року №113. Дякуємо за зауваження.
2023-03-22 11:25:02
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 21 березня 2023 |
Кінцевий строк оскарження: | 05 квітня 2023 |
Порушення виявлено
- Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
Підтвердження усунення порушення
Усунуто
Встановлено порушення законодавства в частині складання тендерної документації та/або внесення змін до неї • усунуто
Замовником усунуто порушення, шляхом відміни торгів
2023-03-22 11:41:10
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 07 березня 2023 00:00
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ФОП "ТРЕТЬЯК ОЛЕГ БОРИСОВИЧ" |
461 297,00
UAH з ПДВ
|
461 297,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ФОП "ТРЕТЬЯК ОЛЕГ БОРИСОВИЧ" #3655704332 |
Переможець |
461 297,00
UAH з ПДВ
|
08 березня 2023 13:37
|
Інформація про відміну
Дата оприлюднення: | 22 березня 2023 11:34 |
Кінець періоду оскарження: | 02 квітня 2023 00:00 |
Дата відміни: | 02 квітня 2023 01:03 |
Причина відміни: | неможливість усунення виявлених порушень законодавства у сфері публічних закупівель |
Коментар щодо відміни: | Тендерна документація Замовника складена не у відповідності до вимог Закону із урахуванням Особливостей. |
22 березня 2023 11:34
|
Електронний підпис |
22 березня 2023 11:32
|
Протокол № 113 від 22.03.2023.pdf |