Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | АРЦИЗЬКА МІСЬКА РАДА |
Код ЄДРПОУ: | 04057037 |
Вебсайт: | http://www.arciz-rada.gov.ua/ |
Місцезнаходження: | 68400, Україна , Одеська обл., місто Арциз, вулиця Соборна, 46 |
Контактна особа: |
Наталія Снігир +380967162426 svirzevskaanatalia@gmail.com |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 27 лютого 2023 16:54 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 08 березня 2023 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 08 березня 2023 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 11 березня 2023 23:59 |
Очікувана вартість: | 4 850 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 24 250,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Послуги
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:50230000-6: Послуги з ремонту, технічного обслуговування дорожньої інфраструктури і пов’язаного обладнання та супутні послуги
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Надання послуг | Пiсляоплата | 6 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
06 березня 2023 17:37 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
06 березня 2023 16:52 |
ПРОЕКТ ДОГОВОРУ.doc | |
06 березня 2023 16:52 |
Тендерна документація.doc | |
06 березня 2023 16:52 |
Протокол внесення змін 7.docx | |
02 березня 2023 11:17 |
Протокол 5 внесення змын.pdf |
06 березня 2023 17:37 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
||||||
06 березня 2023 16:52 |
ПРОЕКТ ДОГОВОРУ.doc
|
||||||
06 березня 2023 16:52 |
Тендерна документація.doc
|
||||||
06 березня 2023 16:52 |
Протокол внесення змін 7.docx
|
||||||
02 березня 2023 11:17 |
Протокол 5 внесення змын.pdf
|
Інформація про моніторинг
- UA-M-2023-03-28-000098 ● 3481f58c30714f539f3071f60af169c8
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 28 березня 2023 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 29 березня 2023 10:44 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
28.03.2023 Одеса № 78
Про початок моніторингу
процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Південний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Державної аудиторської служби України від 02.06.2016 № 23,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку,
що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
3. Оприлюднити цей наказ в електронній системі закупівель протягом двох робочих днів.
4. Контроль за виконанням цього наказу залишаю за собою.
Підстава: доповідна записка завідувача сектору перевірок закупівель відділу контролю у сфері закупівель Південного офісу Держаудитслужби Ельвіри ЛУЗАН від 28.03.2023.
Начальник Наталія СТОЯНОВА
Додаток до наказу
Південного офісу Держаудитслужби
від 28.03.2023 № 78
Витяг з переліку
№ з/п Оголошення про проведення процедури
закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу
Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі Відповідальні особи за проведення моніторингу закупівель
унікальний номер дата оприлюднення
1 2 3 4 5
5 UA-2023-02-27-010257-a 27.02.2023 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Начальник відділу
контролю у сфері закупівель Світлана САМОКІШ
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2023-04-03 11:06:20
Запит про надання пояснення
У межах проведення моніторингу цієї закупівлі відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Південний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Державної аудиторської служби України від 02 червня 2016 року № 23, постала потреба в отриманні таких пояснень (інформації та документів), а саме:
Яким чином Замовник може обґрунтувати рішення щодо відповідності тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі товариства з обмеженою відповідальністю «ДСК Автошлях» (далі – ТОВ «ДСК Автошлях») вимогам частини 1 розділу «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» (далі – ТД), тоді як тендерна пропозиція не містить накладений на неї в цілому удосконалений електронний підпис (далі - УЕП) або кваліфікований електронний підпис (далі - КЕП) учасника/уповноваженої особи учасника процедури закупівлі?
Слід зазначити, що відповідно до вимог частини 1 розділу «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» ТД під час використання електронної системи закупівель з метою подання тендерних пропозицій та їх оцінки документи та дані створюються та подаються з урахуванням вимог законів України «Про електронні документи та електронний документообіг» та «Про електронні довірчі послуги», тобто тендерна пропозиція у будь – якому випадку повинна містити УЕП або КЕП учасника/уповноваженої особи учасника процедури закупівлі, якщо ж пропозиція містить і скановані, і електронні документи, потрібно накласти УЕП або КЕП на тендерну пропозицію в цілому та на кожен електронний документ окремо.
Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому до пояснень може бути долучено їх документальне підтвердження.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2023-04-05 16:12:47
Відповідь на пояснення
На ваш запит від 03.04.2023 стосовно рішення щодо відповідності тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі Товариства з обмеженою відповідальністю «ДСК Автошлях» (далі – ТОВ «ДСК Автошлях») вимогам частини 1 розділу «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» (далі – ТД), тоді як тендерна пропозиція не містить накладений на неї в цілому удосконалений електронний підпис (далі - УЕП) або кваліфікований електронний підпис (далі - КЕП) учасника/уповноваженої особи учасника процедури закупівлі пояснюємо наступне.
Розкриття пропозицій за процедурою публічних закупівель послуг за предметом закупівлі «Фінансове забезпечення виконання робіт та надання послуг (включаючи оплату утримання служби замовника та розроблення проєктної документації) з будівництва, реконструкції, ремонту та експлуатаційного утримання інфраструктури у сфері дорожнього господарства (автомобільних доріг загального користування державного та місцевого значення, вулиць і доріг комунальної власності в населених пунктах, а саме: Поточний ремонт вулиць і доріг комунальної власності Арцизької міської територіальної громади», ID UA-2023-02-27-010257-a відбулось 11 березня 2023 23:59 годин.
Під час розгляду замовником торгів тендерної пропозиції ТОВ «ДСК Автошлях» на відповідність вимогам тендерної документації відсутність та невідповідності в інформації та документах, що подані у тендерній пропозиції не виявлено. На пропозицію в цілому та на кожний електронний документ окремо було накладено електронний підпис директора ТОВ «ДСК Автошлях» Спришевського Геннадія Миколайовича, сертифікат виданий: КНЕДП ТОВ «Центр сертифікації ключів «Україна», Серійний номер: 1В5ЕВ00700000000000000000000000000000001, тип носія особистого ключа Незахищений, Алгоритм підпису: ДСТУ-4145, тип підпису: Удосконалений, сертифікат: Кваліфікований.
Таким чином, пропозиція ТОВ «ДСК Автошлях» 14.03.2023 була визнана переможною та згодом 21.03.2023 було укладено договір про закупівлю послуг.
На даний час 03.04.2023 шляхом перевірки пропозиції ТОВ «ДСК Автошлях» встановлено, що підпис накладений на пропозицію в цілому пошкоджений та виникає помилка при перевірці файлів. Сертифікат не чинний (при перевірці за протоколом OCSP)(83).
За поясненнями направлено запит від 03.04.2023 № 02-23/476 ТОВ «ДСК АВТОШЛЯХ».
ТОВ «ДСК АВТОШЛЯХ» листом від 05.04.2023 № 1 (додається) пояснює, що при завантаженні документів у складі пропозиції електронний підпис на окремі листи підприємства накладався за допомогою сервісу на веб-порталі Центрального засвідчувального органу Міністерства цифрової трансформації України та різниця в часі між підписом на https://czo.gov.ua/sign та майданчику SmartTender https://smarttender.biz/publichni-zakupivli-prozorro/29522106/ складає менш ніж 12 хвилин (час підпису на листах тендерної пропозиції накладено сервісом Центрального засвідчувального органу 10.03.2023 у проміжок з 13:32 до 13:38 та час підпису пропозиції в цілому на майданчику SmartTender 10.03.2023 о 13:50 (протоколи перевірки надаються в окремому файлі до листа). За станом на момент подання документів пропозиції підпис на площадці SmartTender був перевірений та містив всю необхідну інформацію про підписанта.
Також, при завантаження документів переможця підпис накладався аналогічно на електронні документи за допомогою сервісу на веб-порталі Центрального засвідчувального органу Міністерства цифрової трансформації України та в цілому на майданчику SmartTender й різниця в часі між підписом на https://czo.gov.ua/sign та https://smarttender.biz/publichni-zakupivli-prozorro/29522106/ складає одну хвилину (час підпису на листах тендерної пропозиції накладено сервісом 16.03.2023 о 10:55 Центрального засвідчувального органу та час підпису пропозиції в цілому на майданчику SmartTender 16.03.2023 о 11:00.
На момент подання документів переможця підпис на майданчику SmartTender також, був перевірений та містив всю необхідну інформацію про підписанта. Слід зазначити, що при завантаженні документів пропозиції до накладання електронного підпису уповноваженої особи на майданчику SmartTender документи зберігаються у папці «Чернетка» та пропозиція вважається не поданою (скріншот екрану на момент подачі пропозиції надається). Лише після перевірки підпису, всієї інформації про підписанта підпис завантажується та пропозиція переходить до статусу «Пропозиція подана».
Файл підпису був завантажений, підтверджений та прийнятий системою майданчика (скріншот екрану з даними про підпис пропозиції в цілому надається). Подальша робота сервісу майданчика та сервера центральної бази даних Prozorro ДП «ПРОЗОРРО» веб-порталу уповноваженого органу з питань закупівель, що зберігає дані не може залежати від дій користувача, у зв’язку з тим, що користувач не має доступу до файлів на сервері.
При роботі з читанням/записом файлу сервером можлива помилка, при якій файл був пошкоджений. Відповідальність у разі несе той, хто обробляє даний файл.
Так, відповідно до пункту 3 Порядку функціонування електронної системи закупівель та проведення авторизації електронних майданчиків, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 24 лютого 2016 р. № 166 в електронній системі закупівель повинна бути створена комплексна система захисту інформації з підтвердженою відповідністю згідно із Законом України «Про захист інформації в інформаційно-телекомунікаційних системах».
Вимоги із захисту інформації та кібербезпеки в електронній системі закупівель визначаються адміністратором з урахуванням вимог законодавства у сфері захисту інформації та кібербезпеки, який інформує про них Уповноважений орган.
Оператор електронного майданчика/попередньо авторизованого електронного майданчика створює комплексну систему захисту інформації своєї інформаційно-телекомунікаційної системи самостійно за умови погодження технічного завдання на її створення з адміністратором і Держспецзв’язку і отримання атестата відповідності комплексної системи захисту інформації за результатами державної експертизи у сфері технічного захисту інформації.
Засоби криптографічного захисту інформації, у тому числі засоби кваліфікованого електронного підпису, що використовуються в роботі авторизованого/попередньо авторизованого електронного майданчика, повинні мати чинні експертні висновки або сертифікати відповідності за результатами державної експертизи у сфері криптографічного захисту інформації.
Оператор авторизованого/попередньо авторизованого електронного майданчика повинен надавати звіт з інформаційної безпеки у форматі і строк, що визначені адміністратором, у разі виникнення інцидентів, пов’язаних з інформаційною безпекою.
До пояснень ТОВ «ДСК АВТОШЛЯХ» долучено лист Електронного майданчика «SmartTender» від 04.04.2023 № 198, згідно якого 10.03.2023 о 13:50 пропозицію було підписано електронним підписом та 16.03.2023 об 11:00 пропозицію було повторно підписано.
Також наголошено, що й на даний час при перевірці підпису за допомогою сервісу на веб-порталі Центрального засвідчувального органу Міністерства цифрової трансформації України також проблем не виникає, сертифікат підпису є дійсний. Файл успішно перевірено. Усі дані цілі. Проблеми виникають лише з файлами підпису, які завантажувалися на майданчику SmartTender.
Також переможцем процедури ТОВ «ДСК АВТОШЛЯХ» додатково повідомлено, що відповідно до Порядку функціонування електронної системи закупівель та проведення авторизації електронних майданчиків, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 24 лютого 2016 р. № 166 з метою недопущення подібних ситуацій у майбутньому про технічну помилку буде повідомлено веб-портал Уповноваженого органу ДП «ПРОЗОРРО» та Уповноважений орган з питань публічних закупівель.
- Скріншот екрану на момент подачі пропозиції.jpg.p7s
- Лист до Арцизської міської ради.pdf
- скріншот екрану з даними про підпис пропозиції в цілому.png.p7s
- Лист до Арцизської міської ради.pdf.p7s
- Відповідь ЕМ Смарттендер - ТОВ ДСК Автошлях.pdf
- Лист до Арцизської міської ради_Validation_Report.pdf
- Скріншот екрану на момент подачі пропозиції.jpg
- скріншот екрану з даними про підпис пропозиції в цілому.png
- Електронний підпис
Надання інформації про усунення порушення замовником
З огляду на висновок по результати проведеного моніторингу від 10.04.2023 здійснено детальний аналіз виявлених порушень та пояснюємо наступне. Враховуючи той факт, що дану закупівлю було оголошено у перший день внесення змін постановою Кабінету Міністрів України від 17 лютого 2023 р. № 157 до особливостей, затверджених Постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» постановою Кабінету Міністрів України (далі – Особливості) були допущені деякі порушення в частині формування вимог до тендерної документації. Відповідні зміни ретельно вивчені та проаналізовані та в подальшому при оголошені закупівель будуть враховані. Слід зазначити, що відповідні порушення не мали суттєвого впливу на підготовку учасником пропозиції та не призвели до порушень законодавства у сфері публічних закупівель. В подальшому норми Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) з урахуванням Особливостей будуть вивчатись більш детально та уважніше, задля уникнення нечітких вимог у тендерній документації. На адресу Підрядника Товариства з обмеженою відповідальністю «ДСК Автошлях» надіслано лист про розірвання укладеного договору від 21 березня 2023 року № 46 (додається).
2023-04-17 12:37:08
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 10 квітня 2023 |
Кінцевий строк оскарження: | 25 квітня 2023 |
Порушення виявлено
- Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 11 березня 2023 23:59
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ДСК АВТОШЛЯХ" |
4 197 809,87
UAH з ПДВ
|
4 197 809,87
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ДСК АВТОШЛЯХ" #42803805 |
Переможець |
4 197 809,87
UAH з ПДВ
|
14 березня 2023 14:59
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
21 квітня 2023 08:38
|
Додаткова угода 1.pdf | укладений |
21 квітня 2023 08:36
|
Електронний підпис | укладений |
21 березня 2023 14:39
|
Договір №46.pdf | укладений |
21 березня 2023 14:37
|