Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Офісне устаткування та приладдя різне (Канцелярські товари)
Очікувана вартість
1 123 255,00 UAH
UA-2023-02-27-009942-a ● c314e6a26bfa448e8503d8bab3851dc1
Відкриті торги з особливостями
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Головне управління Державної міграційної служби України в Закарпатській області |
Код ЄДРПОУ: | 37809328 |
Вебсайт: | http://uz.dmsu.gov.ua/ |
Місцезнаходження: | 88017, Україна , Закарпатська обл., м. Ужгород, вул. Грибоєдова, 12а |
Контактна особа: |
Інна Придачук +380958413455 innapridacuk@gmail.com |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 27 лютого 2023 16:35 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 05 березня 2023 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 05 березня 2023 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 08 березня 2023 16:27 |
Початок аукціону: | 08 березня 2023 16:27 |
Очікувана вартість: | 1 123 255,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 5 616,28 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30190000-7: Офісне устаткування та приладдя різне
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
8179 тисяч штук
Офісне устаткування та приладдя різне (Канцелярські товари)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
88017, Україна, Закарпатська область, м. Ужгород, Грибоєдова, 12А
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2023
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Пiсляоплата | 30 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
27 лютого 2023 16:36 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
27 лютого 2023 16:35 |
Оголошення ТД канцтовари.doc | |
27 лютого 2023 16:35 |
Додаток 3 - Технічна специфікація.doc | |
27 лютого 2023 16:35 |
Дод 5 до ТД.docx | |
27 лютого 2023 16:35 |
Тендерна документація канцтовари 2023.doc | |
27 лютого 2023 16:35 |
Додаток 2 - Кваліфікаційні критерії.docx | |
27 лютого 2023 16:35 |
дод 6 ТД.docx | |
27 лютого 2023 16:35 |
ТД (титулка).pdf | |
27 лютого 2023 16:35 |
Додаток 4 - Проект договору.doc |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Стосовно Паперу формату А4 клас В та клас А
Дата подання: 01 березня 2023 10:40
Дата відповіді: 02 березня 2023 09:32
Доброго дня, відповідно до Додатку 3 тендерної документації, № позиції 6 - Папір офісний білий, формат А4, щільність 80г/м2, в упаковці не менше 500арк., клас А або В, Учасник має можливість запропонувати Папір А4, як класу В так і класу А. Але ж виробники, як правило, на пачках паперу та у сертифікатах якості на папір, ніколи не зазначають клас паперу, а лише вказують основні параметри цього паперу, наприклад щільність, товщина, непрозорість, яскравість білизна, тощо, і цим користуються недоброчесні Учасники, які пропонують папір класу С, який представляють та надають за клас В чи В+, і клас В/В+ за клас А. На підставі вищевказаного, просимо Вас надати уточнені БАЗОВІ ОСНОВНІ МІНІМАЛЬНІ параметри, які мають бути у Паперу класу В та А, які Замовник вважає за потрібне: щільність, товщина, непрозорість, яскравість білизна, тощо, або внести зміни до тендерної документації в частині конкретизації параметрів паперу класу В та класу А.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: В додатку третьому вказані основні параметри по яким ми проводимо закупівлю і які ми використовуємо у роботі.
стосовно паперу номер позиції 6 у Додатку 3 тендерної документації
Дата подання: 02 березня 2023 09:48
Дата відповіді: 02 березня 2023 11:20
Так, у Додатку 3 є всі вимагаємі замовником характеристики для товарів, але ж ще раз наголошуємо про те, що виробники на пачках паперу та у сертифікатах якості на папір, ніколи не зазначають клас паперу, а лише вказують основні параметри цього паперу, наприклад щільність, товщина, непрозорість, яскравість білизна, тощо, і цим користуються недоброчесні Учасники, які пропонують папір класу С, який представляють та надають за клас В чи В+, і клас В/В+ за клас А. На підставі зазначеного, просимо вказати для паперу А4 клас В та клас А мінімальні показники щільність, товщина, білізна, тощо. Маємо великі сумніви, що замовник має фахівців, які мають досвід відрізнити папер класу С від паперу класу А чи класу В. Не відповівши на такі прості запитання, вкрадаються, якісь сумніви у нас, як потенційного учасника щодо таких ПОПЕРЕДНІХ відповідей на такі прості питання, стосовно мінімальних характеристик паперу формату А4 для класуА чи В.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Шановний учаснику, ГУ ДМС уважно ознайомився з Вашими зауваженнями щодо якості паперу та застереженнями щодо відсутності у замовника достатніх знань для визнання якості паперу.
Роз’яснюємо, папір має класифікацію з трьох видів: А, В, С. Весь інший папір, якому не присвоєна одна з цих трьох категорій – газетний. Найбільш важливі параметри для паперу офісного А4 – це щільність і білизна паперу.
Щільність. Чим більше цей показник, тим вища ймовірність застрявання паперу під час друку, чим менше - тим більша ймовірність захоплення принтером кількох аркушів одночасно. Для лазерного друку найчастіше використовується папір щільністю 80 і, трохи рідше, 90 г / м2.
Білизна – здатність паперу відбивати світло рівномірно у всіх напрямках. В даний час застосовуються два стандарти білизни паперу ISO і CIE,
Оскільки Головне управління ДМС надає адміністративні послуги суб’єтам звернень та використовує значні обсяги паперу, то володіє достатнім досвідом для визначення технічних характеристики паперу необхідного для використання у своїй роботі.
У Додатку 3 договору зазначено необхідні характеристики, тому просимо уважно ознайомлюватися з вимогами замовника.
Роз’яснюємо, папір має класифікацію з трьох видів: А, В, С. Весь інший папір, якому не присвоєна одна з цих трьох категорій – газетний. Найбільш важливі параметри для паперу офісного А4 – це щільність і білизна паперу.
Щільність. Чим більше цей показник, тим вища ймовірність застрявання паперу під час друку, чим менше - тим більша ймовірність захоплення принтером кількох аркушів одночасно. Для лазерного друку найчастіше використовується папір щільністю 80 і, трохи рідше, 90 г / м2.
Білизна – здатність паперу відбивати світло рівномірно у всіх напрямках. В даний час застосовуються два стандарти білизни паперу ISO і CIE,
Оскільки Головне управління ДМС надає адміністративні послуги суб’єтам звернень та використовує значні обсяги паперу, то володіє достатнім досвідом для визначення технічних характеристики паперу необхідного для використання у своїй роботі.
У Додатку 3 договору зазначено необхідні характеристики, тому просимо уважно ознайомлюватися з вимогами замовника.
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 08 березня 2023 16:27
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "Торгово-Виробнича Група Український папір" |
750 534,30
UAH з ПДВ
|
750 534,30
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ "Ромус-Поліграф" |
790 675,80
UAH з ПДВ
|
790 675,80
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ФОП Назаренко Руслан Русланович |
1 123 255,00
UAH з ПДВ
|
1 123 255,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "Торгово-Виробнича Група Український папір" #43977041 |
Переможець |
750 534,30
UAH з ПДВ
|
10 березня 2023 17:06
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 10 березня 2023 15:45
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | зміни до договору |
31 жовтня 2023 14:30
|
додуг на папір.pdf | зміни до договору |
31 жовтня 2023 14:25
|
протокол.pdf | зміни до договору |
31 жовтня 2023 14:25
|
Повідомлення про зміни.docx | зміни до договору |
31 жовтня 2023 14:25
|
Електронний підпис | укладений |
29 березня 2023 11:26
|
Договір Український папір.pdf | укладений |
27 березня 2023 15:55
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 26 жовтня 2023 |
Дата публікації змін до договору: | 31 жовтня 2023 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Зменшення обсягів закупівлі |
Номер договору про закупівлю: | 73 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |