Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | СОЦІАЛЬНО-ГУМАНІТАРНЕ УПРАВЛІННЯ ВИКОНАВЧОГО КОМІТЕТУ БОГУСЛАВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ |
Код ЄДРПОУ: | 43723123 |
Місцезнаходження: | 09701, Україна , Київська обл., Богуславський район, місто Богуслав, ВУЛИЦЯ ШЕВЧЕНКА, будинок 40 |
Контактна особа: |
Антоніна Євтушенко +380456151548 cgy_yo@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 27 лютого 2023 16:28 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 07 березня 2023 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 07 березня 2023 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 10 березня 2023 00:00 |
Очікувана вартість: | 1 617 262,40 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 8 086,31 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Роботи
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Виконання робіт | Пiсляоплата | 7 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
27 лютого 2023 16:29 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
27 лютого 2023 16:28 |
ТД Кап рем Підвал ДНЗ1.docx | |
27 лютого 2023 16:28 |
ДОДАТОК 4.docx |
Інформація про моніторинг
- UA-M-2023-04-24-000064 ● 98a19f5da3f3493a9b7ed024977ee11d
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Інформація, отримана від громадських об'єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, виявлених за результатами громадського контролю у сфері публічних закупівель відповідно до статті 7 цього Закону
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 24 квітня 2023 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 25 квітня 2023 11:03 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
24.04.2023 № 106
Київ
Про початок моніторингу
процедур закупівель
Відповідно до Закону України «Про правовий режим воєнного стану», частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Північний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Державної аудиторської служби України від 02 червня 2016 року № 23,
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу моніторингу закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
3. У разі виникнення обставин непереборної сили, зумовлених воєнними діями, розпочатий моніторинг процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу, підлягає зупиненню до усунення/зникнення таких обставин.
Начальник Олександр КАРАБАНОВ
Додаток до наказу Північного офісу Держаудитслужби
«Про початок моніторингу процедур закупівель»
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
1 UA-2023-02-27-009832-a 27.02.2023
інформація, отримана від громадських об’єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, виявлених за результатами громадського контролю у сфері публічних закупівель відповідно до статті 7 цього Закону
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2023-04-26 16:09:50
Запит замовнику на пояснення
Яким чином та на підставі яких документів Замовником здійснено обґрунтування технічних, кількісних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат та визначено його очікувану вартість по даній закупівлі? Також надати посилання на сторінку власного веб-сайту, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі.
Пояснення (інформацію, документи) необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2023-04-27 09:24:59
Соціально-гуманітарне управління ВК БМР у відповідь на ваші питання надає наступні пояснення.
Очікувана вартість предмету закупівлі розрахована відповідно до Наказу Мінрегіону «Про затвердження кошторисних норм України у будівництві» від 01.11.2021 р. № 281 та згідно із зведеним кошторисним розрахунком, який є частиною проектної документації: " Капітальний ремонт та облаштування споруд цивільного захисту (укриття) Богуславського закладу дошкільної освіти (Центр розвитку дитини) №1 "Малятко" Богуславської міської ради Київської області".
Технічні та якісні характеристики предмета закупівлі визначено відповідно до потреб у закупівлі з урахуванням вимог законодавства. Технічні, якісні та кількісні характеристики відображені в проектній документації «Капітальний ремонт та облаштування споруд цивільного захисту (укриття) Богуславського закладу дошкільної освіти (Центр розвитку дитини) №1 "Малятко" Богуславської міської ради Київської області», виконаній згідно з Наказом Мінрегіону «Про затвердження кошторисних норм України у будівництві» від 01.11.2021 р. № 281. Документація пройшла експертизу, отримано позитивний експертний звіт ТОВ «Укрекспертиза Груп» № 0187-4242-22/УЕГ/В від 12.12.2022 року. Роботи повинні виконуватись згідно з затвердженим проектом з дотриманням вимог діючих нормативних документів та відповідно до вимог щодо термінів закінчення робіт, технології виконання робіт за проектом, якості будівельно-монтажних робіт, які виконуються з дотриманням діючих норм і правил та безпечних умов праці, з використанням конкретних матеріалів і конструкцій. Роботи повинні виконуватись із матеріалів, що передбачені в проектній документації, повинні бути якісними та відповідати вимогам встановлених ДСТУ, ГОСТ та чинному законодавству.
На офіційному веб-сайту Соціально-гуманітарного управління ВК БМР розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі з якими є можливість ознайомитись за посиланням https://sgu-boguslav.gov.ua/news/1677570850/.
Звернення за роз'ясненням щодо висновку
Дата: 2023-05-23 09:00:24
Просимо роз’яснити, в чому полягає «припинення зобов’язань за договором» та як виконати вимогу « із застосуванням відповідних наслідків недійсності/ нікчемності договору»?
Згідно оприлюдненої інформації в системі електронних закупівель ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ ( обл.) 24.04.2023р. прийняло рішення про проведення моніторингу закупівлі робіт ДК 021:2015: 45450000-6 Інші завершальні будівельні роботи (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2023-02-27-009832-a) (дата публікації рішення про проведення моніторингу: 25.04.2023 р.).
26 травня 2023 р. від ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ ( обл.) було отримано Запитання замовником, а саме: яким чином та на підставі яких документів Замовником здійснено обґрунтування технічних, кількісних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат та визначено його очікувану вартість по даній закупівлі? Також надати посилання на сторінку власного веб-сайту, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі. Пояснення (інформацію, документи) необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідно до ч. 5 ст. 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі- Закону): «Замовник у межах строку здійснення моніторингу процедури закупівлі має право з власної ініціативи надавати пояснення щодо прийнятих рішень та/або вчинених дій чи бездіяльності, які є предметом дослідження в рамках моніторингу процедури закупівлі.»
27 квітня 2023 р. соціально-гуманітарним управлінням ВК БМР було надано відповідь.
19 травня 2023 року в системі електронних закупівель було оприлюднено висновок про результати проведення моніторингу закупівлі (далі- Висновок). Частиною 8 статті 8 Закону передбачено, що замовник має право протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення висновку одноразово звернутися до органу державного фінансового контролю за роз'ясненням змісту висновку та його зобов'язань, визначених у висновку.
У Висновку вказано: « встановлені порушення законодавства у сфері публічних закупівель, які є значущими через необ’єктивне та упереджене визначення переможця процедури закупівлі, керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі» Північний офіс Держаудитслужби зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень шляхом припинення зобов’язань за договором, в тому числі із застосуванням відповідних наслідків недійсності/ нікчемності договору».
Також, у констатуючій частині Висновку не описано як саме здійснити припинення зобов’язань за договором, в тому числі із застосуванням відповідних наслідків недійсності/ нікчемності договору.
Просимо роз’яснити, в чому полягає «припинення зобов’язань за договором» та як виконати вимогу « із застосуванням відповідних наслідків недійсності/ нікчемності договору»? Які саме документи необхідно надати на підтвердження виконання вимог Висновку?
Враховуючи пункт 4 ст.849 Цивільного кодексу України чи повинен Замовник здійснити підряднику плату за виконану частину роботи та відшкодувати його збитки?
Відповіді ще немає
Надання інформації про усунення порушення замовником
На виконання висновку Північного офісу Держаудитслужби розірвано Договір №699 від 16.03.2023р.
2023-05-26 11:34:31
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 19 травня 2023 |
Кінцевий строк оскарження: | 03 червня 2023 |
Порушення виявлено
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 10 березня 2023 00:00
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ПП Експрес плюс |
1 602 133,20
UAH з ПДВ
|
1 602 133,20
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ПП Експрес плюс #34406222 |
Переможець |
1 602 133,20
UAH з ПДВ
|
10 березня 2023 17:03
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
26 травня 2023 11:19
|
Розірвання договору.pdf | укладений |
26 травня 2023 11:19
|
Електронний підпис | укладений |
16 березня 2023 15:59
|
Експрес плюс кап рем ЗДО 1.pdf | укладений |
16 березня 2023 15:58
|
Ціни за одиницю:
Конкретна назва предмета закупівлі | Кількість | Одиниці виміру | Ціна за одиницю |
---|---|---|---|
Капітальний ремонт та облаштування споруд цивільного захисту (укриття) Богуславського закладу дошкільної освіти (Центр розвитку дитини) №1 "Малятко" Богуславської міської ради Київської області | 1 | роботи |
1 602 133,20
UAH
|