Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Комунальне підприємство "Спеціалізоване підприємство комунально-побутового обслуговування" |
Код ЄДРПОУ: | 03350083 |
Місцезнаходження: | 65091, Україна , Одеська обл., Одеса, вулиця Комітетська, будинок 10-А |
Контактна особа: |
Мельнік Ганна Юріївна 380487373595 spkbo@omr.gov.ua |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 27 лютого 2023 14:23 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 04 березня 2023 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 04 березня 2023 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 07 березня 2023 00:00 |
Очікувана вартість: | 3 419 066,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 17 095,33 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Послуги
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:45110000-1: Руйнування та знесення будівель і земляні роботи
1. Замовник не зобов’язаний розглядати документи, які не передбачені вимогами тендерної документації та додатками до неї та які учасник додатково надає на власний розсуд, у тому числі якщо такі документи надані іноземною мовою без перекладу.
2. У випадку надання учасником на підтвердження однієї вимоги кількох документів, викладених різними мовами, та за умови, що хоча б один з наданих документів відповідає встановленій вимозі, в тому числі щодо мови, замовник не розглядає інший(і) документ(и), що учасник надав додатково на підтвердження цієї вимоги, навіть якщо інший документ наданий іноземною мовою без перекладу.
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Надання послуг | Пiсляоплата | 15 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
28 лютого 2023 13:59 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
28 лютого 2023 13:58 |
Перелік змін.doc | |
28 лютого 2023 13:58 |
ДОДАТОК 1 Тех специфікація НОВА РЕДАКЦІЯ.doc | |
28 лютого 2023 13:58 |
ДОДАТОК 2 проєкт договору НОВА РЕДАКЦІЯ.doc | |
28 лютого 2023 13:57 |
ТД копання 2023 НОВА РЕДАКЦІЯ.docx | |
27 лютого 2023 14:19 |
ДОДАТОК 2 проєкт договору.doc | |
27 лютого 2023 14:19 |
ДОДАТОК 1 Тех специфікація.doc | |
27 лютого 2023 14:19 |
ТД копання 2023.docx |
28 лютого 2023 13:59 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
|||
28 лютого 2023 13:58 |
Перелік змін.doc
|
|||
28 лютого 2023 13:58 |
ДОДАТОК 1 Тех специфікація НОВА РЕДАКЦІЯ.doc
|
|||
28 лютого 2023 13:58 |
ДОДАТОК 2 проєкт договору НОВА РЕДАКЦІЯ.doc
|
|||
28 лютого 2023 13:57 |
ТД копання 2023 НОВА РЕДАКЦІЯ.docx
|
|||
27 лютого 2023 14:19 |
ДОДАТОК 2 проєкт договору.doc
|
|||
27 лютого 2023 14:19 |
ДОДАТОК 1 Тех специфікація.doc
|
|||
27 лютого 2023 14:19 |
ТД копання 2023.docx
|
Інформація про моніторинг
- UA-M-2023-05-01-000064 ● ab4d8eaef8fa4ea894d0e903ec10e5ee
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 01 травня 2023 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 01 травня 2023 17:55 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНО – СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНО-СХІДНОГО ОФІСУ
ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ПОЛТАВСЬКІЙ ОБЛАСТІ
НАКАЗ
01.05.2023 № 41-З
Полтава
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 10 Положення про Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Полтавській області, затвердженого наказом Північно-східного офісу Держаудитслужби від 25.08.2016 № 2,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2.Відповідальним працівникам забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
В.о. начальника Управління
Північно-східного офісу
Держаудитслужби
в Полтавській області Вадим ЄВТУХОВ
Додаток
до наказу Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Полтавській області
01.05.2023 № 41-З
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу. Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі ідентифікатор закупівлі дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
9. UA-2023-02-27-006542-a, 27.02.2023, виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.
В.о. начальника Управління
Північно-східного офісу
Держаудитслужби
в Полтавській області Вадим ЄВТУХОВ
Надання інформації про усунення порушення замовником
В порядку ч. 8 ст. 8 Закону України «Про публічні закупівлі», надаємо аргументовані заперечення до висновку: Згідно висновку за результатами моніторингу UA-M-2023-05-01-000064, опублікованого через електронну систему закупівель 03.05.2023 щодо закупівлі № UA-2023-02-27-006542-a Послуга з викопування ям механізованим способом для облаштування могил на кладовищі «Західне» (ДК 021-2015 45110000-1 – Руйнування та знесення будівель і земляні роботи) органом державного фінансового контролю було встановлено порушення пункту 14 Порядку № 1082 в частині не зазначення коду згідно з Єдиним закупівельним словником, що найбільше відповідає назві номенклатурної позиції предмета закупівлі. Відповідно до п. 14 Порядку розміщення інформації про публічні закупівлі, затвкердженого Наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 11 червня 2020 року № 1082 під час унесення інформації щодо предмета закупівлі товарів та послуг в оголошення, оприлюднення яких передбачено Законом, та повідомлення про намір укласти договір про закупівлю за результатами застосування переговорної процедури закупівлі в окремих електронних полях зазначається інформація, визначена пунктом 12 та абзацами другим - четвертим пункту 13 цього Порядку, та інформація щодо: назви товару чи послуги кожної номенклатурної позиції предмета закупівлі; коду товару чи послуги, визначеного згідно з Єдиним закупівельним словником, що найбільше відповідає назві номенклатурної позиції предмета закупівлі. На виконання даного наказу, під час публікації оголошення про проведення відкритих торгів, відповідно до функціоналу майданчика для державних закупівель, Замовником в окремому електронному полі в графі «Конкретна назва предмета закупівлі» внесено наступне: Послуга з викопування ям механізованим способом для облаштування могил на кладовищі «Західне» (ДК 021-2015 - 45112410-2 Викопування могил) Що відображено в електронній системі закупівель за посиланням https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2023-02-27-006542-a Код «ДК 021:2015: 45112410-2 Викопування могил» найбільше відповідає назві номенклатурної позиції предмета закупівлі: - «Послуга з викопування ям механізованим способом для облаштування могил на кладовищі «Західне» (ДК 021-2015 45110000-1 – Руйнування та знесення будівель і земляні роботи)». Таким чином, замовником виконано вимоги пункту 14 Порядку № 1082 в частині зазначення коду згідно з Єдиним закупівельним словником, що найбільше відповідає назві номенклатурної позиції предмета закупівлі. Разом із цим, вищевказаним Порядком № 1082 або іншими нормативно-правовими актами законодавства України не встановлено, у яких саме окремих полях Замовник повинен зазначати інформацію щодо коду товару чи послуги, визначеного згідно з Єдиним закупівельним словником, що найбільше відповідає назві номенклатурної позиції предмета закупівлі. У зв’язку з наведеним, звертаємо Вашу увагу на те, що Замовником дотримано вимоги Порядку № 1082 щодо внесення відповідного коду ДК 021:2015, а опубліковане за зазначеною процедурою відкритих торгів містить код послуги, визначений згідно з Єдиним закупівельним словником, що найбільше відповідає назві номенклатурної позиції предмета закупівлі - 45112410-2 Викопування могил.
2023-05-08 15:06:02
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 03 травня 2023 |
Кінцевий строк оскарження: | 18 травня 2023 |
Порушення виявлено
- Порушення законодавства в частині складання форм документів у сфері публічних закупівель
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 07 березня 2023 00:00
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
Фізична особа-підприємець Михальчук Володимир Олександрович |
3 409 200,00
UAH з ПДВ
|
3 409 200,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
Фізична особа-підприємець Михальчук Володимир Олександрович #2378712076 |
Переможець |
3 409 200,00
UAH з ПДВ
|
10 березня 2023 15:56
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 10 березня 2023 10:17
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
17 березня 2023 09:38
|
договір механічна копка 2023.pdf | укладений |
17 березня 2023 09:34
|