Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Послуги з висвітлення офіційної інформації щодо діяльності Департаменту соціальної політики виконкому Криворізької міської ради у друкованих засобах масової інформації
Очікувана вартість
65 145,36 UAH
UA-2023-02-27-006094-a ba475ed53d35400ea321de4805d874e5
Закупівля без використання електронної системи    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Бойко Ірина Вікторівна

+380564930775 irinaselest125@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Дата оприлюднення: 27 лютого 2023
Друкувати звіт про договір про закупівлю PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Департамент соціальної політики виконкому Криворізької міської ради
Код ЄДРПОУ: 26136777
Місцезнаходження: 50101, Україна , Дніпропетровська обл., місто Кривий Ріг, проспект Металургів, буд. 36 Б
Контактна особа: Бойко Ірина Вікторівна
+380564930775
irinaselest125@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:79820000-8: Послуги, пов’язані з друком


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
Послуги з висвітлення офіційної інформації щодо діяльності Департаменту соціальної політики виконкому Криворізької міської ради у друкованих засобах масової інформації
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 50101, Україна, Дніпропетровська область, місто Кривий Ріг, проспект Металургів, 36 Б
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2023
ДК 021:2015: 79820000-8 — Послуги, пов’язані з друком

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг Послуги з висвітлення офіційної інформації щодо діяльності Департаменту соціальної політики виконкому Криворізької міської ради у друкованих засобах масової інформації Пiсляоплата 10 Робочі 100

Тендерна документація

27 лютого 2023 15:07
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "ДРУК-КР"
#38254737
Переможець 65 145,36
UAH з ПДВ
27 лютого 2023 14:05

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
05 січня 2024 09:44
Електронний підпис укладений
25 грудня 2023 15:18
повідомлення 189.doc зміни до договору
25 грудня 2023 09:27
протокол 189.docx зміни до договору
25 грудня 2023 09:27
Протокол _60(внесення змін до договору _33).docx зміни до договору
27 лютого 2023 15:33
ДУ _2 до договору _33 від 03.02.2023.pdf зміни до договору
27 лютого 2023 15:33
Додаткова угода 1.pdf зміни до договору
27 лютого 2023 15:28

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
13 лютого 2023
Дата публікації змін до договору:
27 лютого 2023
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): За згодою сторін
Номер договору про закупівлю: 33
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
27 лютого 2023
Дата публікації змін до договору:
27 лютого 2023
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): За згодою сторін
Номер договору про закупівлю: 33
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
25 грудня 2023
Дата публікації змін до договору:
25 грудня 2023
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
  • зміни ціни в договорі про закупівлю у зв’язку зі зміною ставок податків і зборів, зміною системи оподаткування та/або зміною умов щодо надання пільг з оподаткування - пропорційно до зміни таких ставок та/або пільг з оподаткування (Постанова)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
Номер договору про закупівлю: 33
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: не вказанa — 31 грудня 2023
Сума оплати за договором: 15 617,91
UAH