Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Фарби для дорожньої розмітки, емалі, грунтовка
Очікувана вартість
299 607,00 UAH
UA-2023-02-27-003812-a ● 292335ca2c644932a6d06313035df8fd
Відкриті торги з особливостями
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "УПРАВЛІННЯ АВТОМОБІЛЬНИХ ШЛЯХІВ" ЖИТОМИРСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ |
Код ЄДРПОУ: | 03344119 |
Місцезнаходження: | 10003, Україна , Житомирська обл., місто Житомир, ПРОВ. КАВАЛЕРІЙСЬКИЙ, будинок 4 |
Контактна особа: |
Олег Шкляр +380632926335 zhuashtender@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 27 лютого 2023 11:55 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 05 березня 2023 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 05 березня 2023 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 08 березня 2023 00:00 |
Початок аукціону: | 08 березня 2023 00:02 |
Очікувана вартість: | 299 607,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 2 996,07 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:44810000-1: Фарби
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
2476 кілограм
Фарби для дорожньої розмітки, емалі, грунтовка
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
10003, Україна, Житомирська область, Житомир, пров. Кавалерійський, 4
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 березня 2023
ДК 021:2015: 44810000-1 — Фарби
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Пiсляоплата | 30 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
03 березня 2023 16:54 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
03 березня 2023 16:53 |
ТД з особливостями ФАРБА.docx | |
03 березня 2023 16:53 |
ПЕРЕЛІК ЗМІН фарб.docx | |
02 березня 2023 14:42 |
ПЕРЕЛІК ЗМІН ФАРБИ нов.docx | |
28 лютого 2023 10:55 |
Перелік змін фарба.pdf |
03 березня 2023 16:54 |
Електронний підпис
Друкувати оголошення PDF
|
||||||||||||
03 березня 2023 16:53 |
ТД з особливостями ФАРБА.docx
|
||||||||||||
03 березня 2023 16:53 |
ПЕРЕЛІК ЗМІН фарб.docx
|
||||||||||||
02 березня 2023 14:42 |
ПЕРЕЛІК ЗМІН ФАРБИ нов.docx
|
||||||||||||
28 лютого 2023 10:55 |
Перелік змін фарба.pdf
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
щодо переліку продукції
Дата подання: 28 лютого 2023 09:44
Дата відповіді: 28 лютого 2023 10:57
Шановний Замовнику, в Додатку 1 в таблиці з переліком продукції Вами вказано по позиції 6 Емаль АК-501М, сіра - 60 кг. При цьому в наступній таблиці з розшифровкою технічних характеристик та переліком фарби для дорожньої розмітки в штуках, цієї позиції немає. В специфікації до договору кількість фарби АК-11 інша ніж в Додатку 1. Також в специфікації додатково прописані позиції фарби для дорожньої розмітки в штуках, той самий обсяг, що і в кілограмах. Якась плутанина вихродить. Не зрозуміло, яка все ж таки кількість фарби Вам необхідна. Емаль АК-501М сіра - 60 кг це мабуть і є Фарба АК-11 сіра, 12 кг - 5шт. Тобто в Додатку 1 та Специфікації до договору Емаль АК-501М сіра необхідно видалити з переліку, а Фарба АК-11 сіра, 12 кг змінити на кількість 5 шт. (або 60 кг). Видалити зайві позиції Фарби для дорожньої розмітки в штуках. Для такої кількості фарби Ваш бюджет повинен бути в два рази вищим!
Просимо переглянути, та привести у відповідність документацію закупівлі.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: У тендерну документацію внесено відповідні зміни
щодо кількості
Дата подання: 28 лютого 2023 11:05
Дата відповіді: 28 лютого 2023 11:09
Шановний Замовнику. Вами внесено зміни, видалено Фарба АК-11 сіра, 12 кг, але при цьому по фрабі для дорожньої розмітки не змінено нічого! Емаль АК-501М та Фарба для дорожньої розмітки це одна і та ж фарба. Вона у вас задвоїна, просто прописанта в шт. і та сама кількість в кг. Тобто якийсь варіант цих позицій треба видалити з переліку. На кількість фарби близько 4 тон, бюджет у Вас повинен бути більше 600 тис. грн. Внесіть зміни!!!
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Відповідні зміни внесено у тендерну документацію
щодо документації
Дата подання: 01 березня 2023 10:29
Дата відповіді: 02 березня 2023 14:44
Шановний Замовнику, Вами в тендерній документації в п.п. 4.4 пункту 4 Розділу І зазначено, що строк поставки товару протягом 15 робочих днів з моменту підписання договору та у п.п. 4.3 пункту 4 Розділу І зазначено, що мі сце поставки - місто Житомир, пров. Кавалерійський, 4, 10003. Натомість, у кінці п.7 Розділу ІІІ є вимога надання гарантійного листа про доставку товару в Микулинецьку територіальну громаду після підписання Договору на протязі п'яти календарних днів.
Вимагаємо привести у відпровідність документацію та змінити вимогу у п.7 Розділу ІІІ.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Відповідні зміни внесено у тендерну документацію
щодо договору
Дата подання: 01 березня 2023 14:00
Дата відповіді: 02 березня 2023 11:09
Шановний Замовнику, відповідно до чинного законодавства ГОСТ і ДСТУ на лакофарбові матеріали, що є предметом закупівлі по цьому договору є відмінені. Регулювання якісних показників на лакофарбові матеріали здійснюється відповідно до технічних умов товаровиробника. Відповідно визначати неякісним товар який не відповідає недіючим ГОСТ і ДСТУ є некоректним. У звязку із вище викладеним, просимо внести зміни у п. 2.3. та викласти у наступній редакції:
2.3. Неякісним вважається Товар, який не відповідає чинним технічним умовам товаровиробника, нормативам, що встановлені для даного виду Товару.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Шановний Учаснику, п. 2.3 Договору передбачено, що неякісним вважається Товар, який не відповідає чинним ДСТУ, ГОСТ та іншим діючим в Україні стандартам, технічним умовам, нормативам, що встановлені для даного виду Товару. Звертаю Вашу увагу на формулювання «чинним ДСТУ, ГОСТ», тобто, якщо ДСТУ, ГОСТ не чинні, то і визначити Товар неякісним відповідно до цього положення Договору неможливо.
щодо договору п.2.7
Дата подання: 01 березня 2023 14:01
Дата відповіді: 02 березня 2023 14:44
Технічними умовами виробника на лакофарбові матеріали визначено поняття строк придатності а не гарантійний строк на Товар. Строк придатності для лакофарбових матеріалів, що є предметом закупівлі обліковується від дати виготовлення, у звязку із зазначеним просимо внести зміни у пункт та викласти у наступній редакції:
2.7. Строк придатності на Товар повинен бути не меншим 12 місяців від дати виготовлення товару.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Відповідні зміни внесено у тендерну документацію
щодо договору
Дата подання: 01 березня 2023 14:02
Дата відповіді: 02 березня 2023 14:44
Шановний Замовнику, у зв’язку із нестабільним електропостачанням, що спричинене ракетними обстрілами російської федерації критичної інфраструктури та іншими наслідками військової аргесії рф проти України, Постачальник може бути позбавлений можливості вчасно отримати електронний лист від Замовника про обов’язок Постачальника перерахувати зайво отримані кошти , що тягне за собою відповідні санкції. У зв’язку із зазначеним пропонуємо викласти пункт договору 4.7. у наступній редакції:
4.7. Постачальник зобов'язаний перерахувати грошові кошти, зайво або помилково
отримані від Замовника, на поточний рахунок Замовника, не пізніше 3 (трьох)
банківських днів з моменту відповідної вимоги Замовника, яка вважається отриманою
Постачальником після закінчення 5 (п’яти) робочих днів з моменту відправки її Замовником на поштову чи електронну адресу Постачальника, вказану у реквізитах Договору та обов’язковим повідомленням Постачальника в телефонному режимі в день відправки повідомлення поштою
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Відповідні зміни внесено у тендерну документацію
щодо договору
Дата подання: 01 березня 2023 14:03
Дата відповіді: 02 березня 2023 11:17
Шановний Замовнику, відповідно до порядку оформлення та реєстрації податкових накладних визначених Податковим кодексом України та іншим нормативно правовими актами, податкова накладна оформлюється після факту відвантаження товару та підписання товаросупровідних документів. Пунктом 5.4. визначено обов’язок Постачальника надати податкову накладну при поставці товару що є неможливим і суперечить податковому законодавству. У зв’язку із зазначеним, прошу виключити податкову накладну з переліку документів, які Постачальник надає в день поставки товару Замовнику та викласти п.5.4. у наступній редакції:
5.4. При поставці Товару Постачальник зобов’язаний передати Замовнику наступні документи:
- рахунок-фактуру;
- видаткову накладну;
- документи, що підтверджують якість Товару згідно п. 2.1. Договору;
- товаро-транспортну накладну;
- інші підтверджуючі документи, які визначені у нормативних документах, що регламентують технічні вимоги до Товару.
Постачальник реєструє податкову накладну (в електронному вигляді через електронний документообіг) в порядку та строки визначені податковим законодавством України.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Шановний Учаснику, п. 5.4. Договору передбачено, що при поставці Товару Постачальник зобов’язаний передати Замовнику наступні документи:
- рахунок-фактуру;
- видаткову накладну;
- податкову накладну (в електронному вигляді через електронний документообіг);
- документи, що підтверджують якість Товару згідно п. 2.1. Договору;
- товаро-транспортну накладну;
- інші підтверджуючі документи, які визначені у нормативних документах, що регламентують технічні вимоги до Товару.
Згідно вищевказаного пункту Договору мова не йде, що податкова накладна передається в момент передачі товару, в той же час обовʼязковим документом при поставці Товару, який Постачальник повинен передати Замовнику є податкова накладна (в електронному вигляді через електронний документообіг), тому даний пункт у повній мірі відповідає вимогам чинного законодавства.
- рахунок-фактуру;
- видаткову накладну;
- податкову накладну (в електронному вигляді через електронний документообіг);
- документи, що підтверджують якість Товару згідно п. 2.1. Договору;
- товаро-транспортну накладну;
- інші підтверджуючі документи, які визначені у нормативних документах, що регламентують технічні вимоги до Товару.
Згідно вищевказаного пункту Договору мова не йде, що податкова накладна передається в момент передачі товару, в той же час обовʼязковим документом при поставці Товару, який Постачальник повинен передати Замовнику є податкова накладна (в електронному вигляді через електронний документообіг), тому даний пункт у повній мірі відповідає вимогам чинного законодавства.
щодо договору
Дата подання: 01 березня 2023 14:04
Дата відповіді: 02 березня 2023 14:44
Шановний Замовнику, згідно цивільного законодавства під комплектністю розуміється така єдність складових частин виробу, яка забезпечує можливість використання його за прямим призначенням Предметом договору є лакофарбові матеріали. Застосувати поняття некомплектності до лакофарбових виробів є недоречним, адже кожна одиниця товару є самостійною. У зв’язку із вище викладеним прошу внести відповідні зміни у п. 6.3.4. та викласти у наступній редакції:
6.3.4. При виникненні претензій по асортименту чи якості Товару, Постачальник
повинен замінити неякісний Товар, або замінити Товар за асортиментом протягом небільше 5 (п’яти) календарних днів з дати отримання претензій від Замовника.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Відповідні зміни внесено у тендерну документацію
щодо договору
Дата подання: 01 березня 2023 14:05
Дата відповіді: 02 березня 2023 11:19
Шановний Замовнику, Господарським кодексом України, у ст. 231 визначено, що за порушення строків виконання зобов'язання стягується пеня у розмірі 0,1 відсотка вартості товарів (робіт, послуг), з яких допущено прострочення виконання за кожний день прострочення, а за прострочення понад тридцять днів додатково стягується штраф у розмірі семи відсотків вказаної вартості. У звязку із вище викладеним прошу відкоригувати пункт 7.2 договору відповідно до діючого законодавства та викласти у наступній редакції.
7.2. У разі невиконання або несвоєчасного виконання зобов’язань за цим Договором Постачальник сплачує Замовнику пеню в розмірі 0,1 за кожен день прострочення від суми несвоєчасно поставленого Товару, а за прострочення понад 30 днів додатково сплачує штраф у розмірі 7 % вказаної вартості.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Відповідно до ч. 2 ст. 231 ГКУ У разі якщо порушено господарське зобов'язання, в якому хоча б одна сторона є суб'єктом господарювання, що належить до державного сектора економіки, або порушення пов'язане з виконанням державного контракту, або виконання зобов'язання фінансується за рахунок Державного бюджету України чи за рахунок державного кредиту, штрафні санкції застосовуються, якщо інше не передбачено законом чи договором, у таких розмірах. Тобто, законодавцем передбачено можливість визначити відповідальність положеннями Договору, а тому п. 7.2 відповідає чинному законодавству.
щодо договору
Дата подання: 01 березня 2023 14:06
Дата відповіді: 02 березня 2023 11:21
Шановний Замовнику, просимо додати до пункту 7.4. примітку за попереднім погодженням із Постачальником, адже стягнення суми штрафних санкцій із суми сплати за товар може призвести до низки порушень з боку бухгалтерського та податкового обліку.
7.4. Суми штрафних санкцій, зазначених у п. 7.2. та п. 7.3. Договору, виключаються із плати за Товар за Договором за попереднім погодженням із Постачальником.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Шановний Учаснику, відповідно до ч. 1 ст. 526 ЦКУ зобов'язання має виконуватися належним чином відповідно до умов договору та вимог цього Кодексу, інших актів цивільного законодавства, а за відсутності таких умов та вимог - відповідно до звичаїв ділового обороту або інших вимог, що звичайно ставляться. Відповідно до ч. 1 ст. 610 ЦКУ порушенням зобов'язання є його невиконання або виконання з порушенням умов, визначених змістом зобов'язання (неналежне виконання). Згідно ч. 1 ст. 611 ЦКУ У разі порушення зобов'язання настають правові наслідки, встановлені договором або законом, зокрема:припинення зобов'язання внаслідок односторонньої відмови від зобов'язання, якщо це встановлено договором або законом, або розірвання договору; зміна умов зобов'язання;сплата неустойки;відшкодування збитків та моральної шкоди. Відповідно до ч. 2 ст. 612 ЦКУ Боржник, який прострочив виконання зобов'язання, відповідає перед кредитором за завдані простроченням збитки і за неможливість виконання, що випадково настала після прострочення. А відповідно до ч. 1 ст. 624 ЦКУ Якщо за порушення зобов'язання встановлено неустойку, то вона підлягає стягненню у повному розмірі, незалежно від відшкодування збитків. Враховуючи положення чинного законодавства, Замовник не вбачає підстав для попереднього погодження з Постачальником настання відповідальності за порушення умов договору.
щодо договору
Дата подання: 01 березня 2023 14:07
Дата відповіді: 02 березня 2023 11:21
Швановний Замовнику, підтвердження обставин непереборної сили може бути здійснено різними профільними органами в залежності від характеру обставин форс-мажору. Отримання довідки ТПП для підтвердження форс мажорних обставин є платною і інколи займає тривалий час для оформлення або може недоцільним.Зважаючи на вище викладене, просимо викласти пункт 8.3. у наступній редакції:
8.3. Доказом виникнення обставин непереборної сили та строку їх дії є відповідні документи, які видаються Торгово-промисловою палатою України або іншим уповноваженим органом.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Шановний Учаснику, згідно п. 8.3 Договору Доказом виникнення обставин непереборної сили та строку їх дії є відповідні документи, які видаються Торгово-промисловою палатою України. Згідно ч. 1 ст. 14-1 ЗУ «Про Торгово – промислові палати в Україні» Торгово-промислова палата України та уповноважені нею регіональні торгово-промислові палати засвідчують форс-мажорні обставини (обставини непереборної сили) та видають сертифікат про такі обставини протягом семи днів з дня звернення суб’єкта господарської діяльності за собівартістю. Сертифікат про форс-мажорні обставини (обставини непереборної сили) для суб’єктів малого підприємництва видається безкоштовно. Жодних інших органів, які б засвідчували форс-мажорні обставини чинним законодавством не передбачено.
щодо договору
Дата подання: 01 березня 2023 14:08
Дата відповіді: 02 березня 2023 11:22
Шановний Замовнику, триває військова агресія рф проти України. Крім активних бойових дій у ряді областей України, крайна-агресорка здійснює регулярні масовані ракетні обстріли всієї території нашої держави. Місце влучання чергової російської ракети чи снаряду є непердбувачуваним, як і території активних бойових дій, що можуть такими стати після укладання договору. При цьому, існуючі пункти щодо форс-мажору не в достатній мірі регулюють наведений аспект, з огляду на актуальну практику та сьогодення. А з огляду на триваючі військову агресію рф проти України, при виникненні форс-мажору після укладання договору саме в цьому контексті можуть викликати потенційні спори та розбіжності. Задля врегулювання наведеного просимо включити до договору пункт наступного змісту:
Сторони підтверджують та визнають обставинами непереборної сили (форс-мажором) збройну агресію рф проти України та (або) її наслідки, що настали після укладання договору та безпосередньо впливають на можливість сторони виконувати зобов'язання за договором. Доведення причинно-наслідкового зв'язку між обставинами непереборної сили наведеними в цьому пункті та неможливістю виконання /вчасного чи належного виконання зобов'язань за договором покладається на ту сторону, яка посилається на такі обставини
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Шановний Учаснику, військова агресія рф проти України визнана форс-мажорними обставинами Листом Торгово-промислової палати України від 28.02.2022 № 2024/02.0-7.1. Водночас, якщо після укладання договору для сторони настануть форс-мажорні обставини, внаслідок яких сторона не зможе виконувати свої зобовʼязання, вона повинна надати відповідний документ виданий Торгово-промисловою палатою України, який підтверджує наявність таких обставин та те, що саме ці обставини є причиною невиконання своїх зобов’язань.
щодо договору
Дата подання: 01 березня 2023 14:09
Дата відповіді: 02 березня 2023 11:25
Шановний Замовнику, в Україні діє Постанова КМ України №187 від 03.03.2022 року "Про забезпечення захисту національних інтересів за майбутніми позовами держави Україна у зв'язку з військовою агресією Російської Федерації" (далі- Постанова) Недотримання мораторію будь якою стороною має наслідок – нікчемність договору, у звязку із зазначеним прошу доповнити договір пунктом наступного змісту:
«Сторони підтверджують та гарантують, що на них не розповсюджується дія мораторію, визначеного Постановою КМ України №187 від 03.03.2022 року "Про забезпечення захисту національних інтересів за майбутніми позовами держави Україна у зв'язку з військовою агресією Російської Федерації", а у випадку змін наведених гарантій, зобов'язані невідкладно, але не пізніше 3 днів інформувати письмово іншу сторону про такі зміни, що дає право для розірвання договору іншою стороною в односторонньому порядку без застосування будь-яких санкцій за це.».
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Шановний Учаснику, у складі тендерної пропозиції Учасники повинні надати довідку у довільній формі про те, що Учасник не є юридичною особою – резидентом Російської Федерації/Республіки Білорусь державної форми власності, юридичною особою, створеною та/або зареєстрованою відповідно до законодавства Російської Федерації/Республіки Білорусь, та/або юридичною особою, кінцевим бенефіціарним власником (власником) якої є резидент (резиденти) Російської Федерації/Республіки Білорусь, або фізичною особою (фізичною особою – підприємцем) – резидентом Російської Федерації/Республіки Білорусь, або є суб’єктом господарювання, що здійснює продаж товарів, робіт, послуг походженням з Російської Федерації/Республіки Білорусь. Крім цього, згідно п. 6.1 тендерної документації Замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, коли: учасник процедури закупівлі:є юридичною особою – резидентом Російської Федерації/Республіки Білорусь державної форми власності, юридичною особою, створеною та/або зареєстрованою відповідно до законодавства Російської Федерації/Республіки Білорусь, та/або юридичною особою, кінцевим бенефіціарним власником (власником) якої є резидент (резиденти) Російської Федерації/Республіки Білорусь, або фізичною особою (фізичною особою – підприємцем) – резидентом Російської Федерації/Республіки Білорусь, або є суб’єктом господарювання, що здійснює продаж товарів, робіт, послуг походженням з Російської Федерації/Республіки Білорусь (за винятком товарів, робіт та послуг, необхідних для ремонту та обслуговування товарів, придбаних до набрання чинності постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178 “Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування”). Отже враховуючи вищевказані вимоги тендерної документації внесення додаткових положень до Договору не вбачаємо доцільним.
щодо аналогічних договорів
Дата подання: 03 березня 2023 11:30
Дата відповіді: 03 березня 2023 16:54
Шановний Замовнику, Вами в п.6 Розділу ІІІ документації зазначено, що на підтвердження відповідності встановленому критерію учасник надає копію договору щодо предмету закупівлі та копію акту про їх виконання. Натомість акт про виконання має відношення тільки до виконання робіт, а не поставки товару. При поставці товару підписується ВИДАТКОВА НАКЛАДНА. Просимо внести зміни до документації в цій частині, замінивши акт виконання на видаткову накладну.
Сподіваємось на зважене рішення замовника!
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: У тендерну документацію внесено відповідні зміни
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 08 березня 2023 00:00
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВ "ВП "ПОЛІСАН" |
285 326,40
UAH з ПДВ
|
285 326,40
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ Біоресурс |
294 090,00
UAH з ПДВ
|
294 090,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ "ВП "ПОЛІСАН" #32318370 |
Переможець |
285 326,40
UAH з ПДВ
|
08 березня 2023 13:20
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
02 січня 2024 09:29
|
Електронний підпис | укладений |
23 березня 2023 08:29
|
Дог 199.pdf | укладений |
23 березня 2023 08:28
|