Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | ОВРУЦЬКИЙ ЛІЦЕЙ №3 ОВРУЦЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ |
Код ЄДРПОУ: | 06670575 |
Місцезнаходження: | 11100, Україна , Житомирська обл., Овруч, вул. Замкова, будинок 13 |
Контактна особа: |
ШВАБ ТАМАРА МИКОЛАЇВНА 380982988318 provruchlicey@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 27 лютого 2023 11:33 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 04 березня 2023 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 04 березня 2023 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 07 березня 2023 00:00 |
Очікувана вартість: | 360 000,00 UAH без ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 1 800,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Розмір та умови надання забезпечення виконання договору про закупівлю: | Якість товару повинна відповідати держстандартам та умовам договору |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:03410000-7: Деревина
Деревина дров*яна не промислового використання
Закупівля здійснюється згідно вимог Закону України «Про публічні закупівлі» (зі змінами) (далі – Закон) та постанови Кабінету Міністрів України “Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» від 12.10.2022 № 1178 зі змінами(далі – Особливості), для забезпечення паливом Овруцького ліцею і№3 Овруцької міської ради.
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Оплата за товар здійснюється Замовником в національній валюті України – гривнях, шляхом перерахування коштів на розрахунковий рахунок Учасника за його реквізитами, вказаними в даному договорі. При цьому оплата Замовником здійснюється протягом 10 (десяти) банківських днів від дня поставки товару та отримання накладних з урахуванням вимог договору за умови наявності бюджетного фінансування. | Пiсляоплата | 10 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
27 лютого 2023 11:37 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
27 лютого 2023 11:29 |
ТД ДРОВА 27 02 2023 ОВРУЧ ЛІЦЕЙ №3.docx |
27 лютого 2023 11:37 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
|||
27 лютого 2023 11:29 |
ТД ДРОВА 27 02 2023 ОВРУЧ ЛІЦЕЙ №3.docx
|
Інформація про моніторинг
- UA-M-2023-03-28-000080 ● 60c42d3997a34ba184c3822cdc65c319
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 28 березня 2023 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 29 березня 2023 10:58 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ЖИТОМИРСЬКІЙ ОБЛАСТІ
Н А К А З
28.03.2023
№ 21-З
Житомир
Про початок моніторингу
процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 2 пункту 5 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби в Житомирській області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року № 18 (зі змінами),
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг процедур закупівель відповідно до перелікупроцедур для здійснення моніторингу процедури закупівлі, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Начальник Управління
Північного офісу Держаудитслужби
в Житомирській області Людмила КОСТЮК
Додаток до наказу Управління Північного офісу Держаудитслужби в Житомирській області від 28.03.2023 № 21-З.
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п
Унікальний номер оголошення про проведення конкурентної процедури закупівлі, присвоєний електронною системою закупівель, та/або унікальний номер повідомлення про намір укласти договір, опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі:
2. UA-2023-02-27-003064-a Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2023-03-29 14:02:37
Запит про надання пояснення
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі по предмету: «Деревина дров*яна не промислового використання» (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2023-02-27-003064-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), постала потреба в отриманні пояснення (інформації та документів), яким чином та на підставі яких документів вами здійснено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат та визначено його очікувану вартість.
Пояснення, інформацію та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2023-03-31 20:55:42
Відповідь замовника на запит № UA-M-2023-03-28-000080
Начальнику Управління Північного офісу Держаудитслужби в Житомирській області Людмилі КОСТЮК.
На Ваш запит № UA-M-2023-03-28-000080 про надання пояснень по закупівлі №UA-2023-02-27-003064-a«Деревина дров’яна непромислового використання», Овруцький ліцей №3 Овруцької міської ради повідомляє, що загальна кількість необхідного до закупівлі обсягу товару сформована виходячи із його обсягів, необхідних для забезпечення опалення приміщень замовника. Очікувана вартість предмета закупівлі передбачена розміром бюджетного призначення, визначеного відповідно до розрахунку до проекту кошторису на 2023 рік та річним планом закупівель на 2023 рік, ґрунтується на всіх фактичних складових ціни та включає в себе вартість ціни на товар, податки і збори, що сплачуються або мають бути сплачені, усіх інших витрат та згідно з вимогами чинного законодавства щодо формування ціни на відповідний товар. Розрахунок очікуваної вартості закупівлі здійснено відповідно до примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі, яка затверджена наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України 18.02.2020 № 275 з врахуванням роз’яснень Мінекономіки від 20.08.2019 р. № 3301-04/34980-06 «Щодо розрахунку очікуваної вартості предмета закупівлі та Примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі» та № 3304-04/55366-06 від 10.09.2020 р. «Щодо передумов здійснення закупівель» шляхом моніторингу середньо ринкових цін на деревину, актуальних на момент моніторингу. Замовником здійснювався пошук, збір та аналіз загальнодоступної цінової інформації про ціни товару, що містить в мережі Інтернет у відкритому доступі на сайтах постачальників, в електронній системі закупівель «Prozorro» щодо аналогічних закупівель, проводились ринкові консультації, проаналізовано договори закупівель минулого фінансового періоду закладами освіти . Обгрунтування технічних та якісних характеристик закупівлі : «Деревина дров"яна не промислового використання», розміру бюджетного призначення , очікуваної вартості товару розміщена на веб-сайті: https://sites.google.com/site/ovruckazoshno3/%D0%B1%D1%83%D1%85%D0%B3%D0%B0%D0%BB%D1%82%D0%B5%D1%80%D1%81%D1%8C%D0%BA%D0%B8%D0%B9-%D0%BE%D0%B1%D0%BB%D1%96%D0%BA/%D0%B4%D0%B5%D1%80%D0%B6%D0%B0%D0%B2%D0%BD%D1%96-%D0%B7%D0%B0%D0%BA%D1%83%D0%BF%D1%96%D0%B2%D0%BB%D1%96
Додаток :
1. Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі,розміру бюджетного призначення, розміру очікуваної вартості предмета закупівлі № UA-2023-02-27-003064-a «Деревина дров’яна непромислового використання».
Надання пояснення з власної ініціативи
Дата: 2023-03-31 20:48:52
Відповідь замовника на запит № UA-M-2023-03-28-000080
Начальнику Управління Північного офісу Держаудитслужби в Житомирській області
Людмилі КОСТЮК.
На Ваш запит № UA-M-2023-03-28-000080 про надання пояснень по закупівлі №UA-2023-02-27-003064-a«Деревина дров’яна непромислового використання», Овруцький ліцей №3 Овруцької міської ради повідомляє, що загальна кількість необхідного до закупівлі обсягу товару сформована виходячи із його обсягів, необхідних для забезпечення опалення приміщень замовника.
Очікувана вартість предмета закупівлі передбачена розміром бюджетного призначення, визначеного відповідно до розрахунку до проекту кошторису на 2023 рік та річним планом закупівель на 2023 рік, ґрунтується на всіх фактичних складових ціни та включає в себе вартість ціни на товар, податки і збори, що сплачуються або мають бути сплачені, усіх інших витрат та згідно з вимогами чинного законодавства щодо формування ціни на відповідний товар. Розрахунок очікуваної вартості закупівлі здійснено відповідно до примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі, яка затверджена наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України 18.02.2020 № 275 з врахуванням роз’яснень Мінекономіки від 20.08.2019 р. № 3301-04/34980-06 «Щодо розрахунку очікуваної вартості предмета закупівлі та Примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі» та № 3304-04/55366-06 від 10.09.2020 р. «Щодо передумов здійснення закупівель» шляхом моніторингу середньо ринкових цін на деревину, актуальних на момент моніторингу. Замовником здійснювався пошук, збір та аналіз загальнодоступної цінової інформації про ціни товару, що містить в мережі Інтернет у відкритому доступі на сайтах постачальників, в електронній системі закупівель «Prozorro» щодо аналогічних закупівель, проводились ринкові консультації, проаналізовано договори закупівель минулого фінансового періоду закладами освіти .
Обгрунтування технічних та якісних характеристик закупівлі : «Деревина дров"яна не промислового використання», розміру бюджетного призначення , очікуваної вартості товару розміщена на веб-сайті:
https://sites.google.com/site/ovruckazoshno3/%D0%B1%D1%83%D1%85%D0%B3%D0%B0%D0%BB%D1%82%D0%B5%D1%80%D1%81%D1%8C%D0%BA%D0%B8%D0%B9-%D0%BE%D0%B1%D0%BB%D1%96%D0%BA/%D0%B4%D0%B5%D1%80%D0%B6%D0%B0%D0%B2%D0%BD%D1%96-%D0%B7%D0%B0%D0%BA%D1%83%D0%BF%D1%96%D0%B2%D0%BB%D1%96
Додаток :
1. Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі,розміру бюджетного призначення, розміру очікуваної вартості предмета закупівлі
№ UA-2023-02-27-003064-a «Деревина дров’яна непромислового використання».
Відповіді ще немає
Надання інформації про усунення порушення замовником
Для усунення порушень виявлених під час проведеного моніторингу ДЕРЖАВНОЮ АУДИТОРСЬКОЮ СЛУЖБОЮ УКРАЇНИ ПІВНІЧНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ЖИТОМИРСЬКІЙ ОБЛАСТІ та виникненням необхідності його виконання, а також усуненням порушення прийнято рішення достроково розірвати Договір про закупівлю №20/03-1 від 20 березня 2023року із переможцем щодо Закупівлі «Деревина дров"яна не промислового використання (код за ДК 021:2015 «03410000-7 Деревина»)», а саме з Учасником - Філія «Овруцьке спеціалізоване лісове господарство»ДП «Ліси України» код ЄДРПОУ 44994466.
2023-04-13 09:15:09
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 06 квітня 2023 |
Кінцевий строк оскарження: | 21 квітня 2023 |
Порушення виявлено
- Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
- Порушення законодавства в частині не відміни замовником закупівлі
Підтвердження усунення порушення
Усунуто
Встановлено порушення законодавства в частині складання тендерної документації та/або внесення змін до неї • усунуто
Встановлено порушення законодавства в частині розгляду та/або відхилення (не відхилення) замовником тендерної (тендерних) пропозиції (пропозицій) • усунуто
Встановлено порушення законодавства в частині не відміни замовником закупівлі • усунуто
Порушення усунуто шляхом розірвання договору.
2023-05-11 14:21:15
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 07 березня 2023 00:00
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
філія "Овруцьке спеціалізоване лісове господарство" Державного спеціалізованого господарського підприємства "Ліси України" |
360 000,00
UAH
|
360 000,00
UAH
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
філія "Овруцьке спеціалізоване лісове господарство" Державного спеціалізованого господарського підприємства "Ліси України" #44994466 |
Переможець |
360 000,00
UAH
|
10 березня 2023 10:10
|
Повідомлення про намір укласти договір
Дата і час публікації: 10 березня 2023 10:10
Учасник | Пропозиція | Документи |
філія "Овруцьке спеціалізоване лісове господарство" Державного спеціалізованого господарського підприємства "Ліси України" #44994466 |
360 000,00
UAH
|
Документи |
---|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
13 квітня 2023 11:21
|
Електронний підпис | зміни до договору |
13 квітня 2023 11:08
|
додаткова угода.pdf | зміни до договору |
13 квітня 2023 11:07
|
ЛИСТ про розірвання дог.pdf | зміни до договору |
13 квітня 2023 11:07
|
ПРОТОКОЛ УО 12 04 1.docx | зміни до договору |
13 квітня 2023 11:07
|
Електронний підпис | зміни до договору |
13 квітня 2023 10:47
|
додаткова угода.pdf | зміни до договору |
13 квітня 2023 10:45
|
ЛИСТ про розірвання дог.pdf | зміни до договору |
13 квітня 2023 10:45
|
ПРОТОКОЛ УО 12 04 1.docx | зміни до договору |
13 квітня 2023 10:45
|
Електронний підпис | укладений |
21 березня 2023 09:26
|
Електронний підпис | укладений |
21 березня 2023 09:26
|
Електронний підпис | укладений |
21 березня 2023 09:25
|
Електронний підпис | укладений |
21 березня 2023 09:24
|
ДОГОВІР 20 03-1.pdf | укладений |
21 березня 2023 09:23
|
Ціни за одиницю:
Конкретна назва предмета закупівлі | Кількість | Одиниці виміру | Ціна за одиницю |
---|---|---|---|
Деревина дров*яна не промислового використання | 360 | метри кубічні |
1 000,00
UAH з ПДВ
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 12 квітня 2023 |
Дата публікації змін до договору: | 13 квітня 2023 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | У зв’язку з виникненням відповідних обставин , які склалися після оприлюдненням висновку по результу здійснення моніторингу ДЕРЖАВНОЇ АУДИТОРСЬКОЇ СЛУЖБИ УКРАЇНИ ПІВНІЧНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ЖИТОМИРСЬКІЙ ОБЛАСТІ та виникненням необхідності його виконання, а також усуненням порушення прийнято рішення достроково розірвати Договір про закупівлю №20/03-1 від 20 березня 2023року із переможцем щодо Закупівлі «Деревина дров"яна не промислового використання (код за ДК 021:2015 «03410000-7 Деревина»)», а саме з Учасником - Філія «Овруцьке спеціалізоване лісове господарство»ДП «Ліси України» код ЄДРПОУ 44994466. |
Номер договору про закупівлю: | 20/03-1 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 12 квітня 2023 |
Дата публікації змін до договору: | 13 квітня 2023 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | 1.Сторони погодили внести зміни п.3.1. та п.10.1. Договору та викласти в наступній редакції: п.3.1. Ціна цього договору становить : 129542 грн. 50 коп. (Сто двадцять дев’ять тисяч п’ятьсот сорок дві гривні 50 копійок) з ПДВ. п.10.1. Цей договір набирає чинності з моменту підписання і діє до 12.04.2023р. 2. Розірвати договір достроово у зв"язку з виникненням відповідних обставин. |
Номер договору про закупівлю: | 20/03-1 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Ціни за одиницю:
Конкретна назва предмета закупівлі | Кількість | Одиниці виміру | Ціна за одиницю |
---|---|---|---|
Деревина дров*яна не промислового використання | 129.5425 | метри кубічні |
1 000,00
UAH з ПДВ
|
Виконання договору
Строк дії за договором: | 20 березня 2023 — 12 квітня 2023 |
Сума оплати за договором: |
129 542,50
UAH (в тому числі ПДВ 21 590,42 UAH)
|
Причини розірвання договору: | 1. У зв’язку з оприлюдненням висновку по результу здійснення моніторингу ДЕРЖАВНОЇ АУДИТОРСЬКОЇ СЛУЖБИ УКРАЇНИ ПІВНІЧНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ЖИТОМИРСЬКІЙ ОБЛАСТІ та виникненням необхідності його виконання, а також усуненням порушення прийнято рішення достроково розірвати Договір про закупівлю №20/03-1 від 20 березня 2023року із переможцем щодо Закупівлі «Деревина дров"яна не промислового використання (код за ДК 021:2015 «03410000-7 Деревина»)», а саме з Учасником - Філія «Овруцьке спеціалізоване лісове господарство»ДП «Ліси України» код ЄДРПОУ 44994466. 2. Оприлюднити рішення про дострокове розірвання договору про закупівлю із переможцем щодо Закупівлі «Деревина дров"яна не промислового використання (код за ДК 021:2015 «03410000-7 Деревина»)», Учасником- Філія «Овруцьке спеціалізоване лісове господарство»ДП «Ліси України» код ЄДРПОУ 44994466, в електронній системі закупівель. |