Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Навчально - виховний комплекс "Дошкільний навчальний заклад - загальноосвітній навчальний заклад І ступеня, гімназія" |
Код ЄДРПОУ: | 26037851 |
Місцезнаходження: | 30000, Україна , Хмельницька обл., м. Славута, вул. Соборності, 9 |
Контактна особа: |
Наталія Матвійчук +380973294533 natashamat8585@gmail.com |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 27 лютого 2023 10:16 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 04 березня 2023 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 04 березня 2023 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 07 березня 2023 00:00 |
Початок аукціону: | 07 березня 2023 00:02 |
Очікувана вартість: | 1 028 720,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 5 143,60 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:39160000-1: Шкільні меблі
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Пiсляоплата | 15 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
27 лютого 2023 10:18 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
27 лютого 2023 10:16 |
Додаток 1.docx | |
27 лютого 2023 10:16 |
Тендерна документація.docx | |
27 лютого 2023 10:16 |
Проєкт договору.docx | |
27 лютого 2023 10:16 |
Технічні і якісні характеристики.docx |
Роз’яснення до процедури
Вимоги про усунення порушення
Інформація про моніторинг
- UA-M-2023-03-14-000040 ● c1561143bfc249a3a87b3ee81ee5ce97
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 14 березня 2023 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 14 березня 2023 13:38 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ХМЕЛЬНИЦЬКІЙ ОБЛАСТІ
Н А К А З
14.03.2023 № 12-з
Хмельницький
Про початок моніторингу
процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», статті 2 та статті 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», підпункту 2 пункту 4 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Хмельницькій області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 20 квітня 2022 № 158,
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
3. Контроль за виконанням цього наказу залишаю за собою.
Начальник Анатолій МАРЦЕНЮК
Додаток
до наказу
від 14.03.2023 № 12-з
Витяг із переліку процедур закупівель, щодо яких виявлені ознаки порушень законодавства у сфері публічних закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу;
унікальний номер; дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу.
Опис підстав для здійснення моніторингу процедури закупівлі.
Особа, відповідальна за здійснення моніторингу.
17. UA-2023-02-27-001542-a; 27.02.2023
Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель. Наталія Пушкар.
Начальник відділу контролю у сфері закупівель Наталія БОЛДЕЦЬКА
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2023-03-16 15:36:54
Про надання інформації (пояснень)
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі (інформацію про закупівлю опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2023-02-27-001542-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 р. № 43, постала потреба в отриманні пояснення.
З 25.02.2023 набрала чинності постанова Кабінету Міністрів України від 17.02.2023 № 157 «Про внесення змін до постанови Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178» (далі – Постанова № 157), зміни якої спрямовані на розв’язання питань, що пов’язані з правозастосуванням положень постанови Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» (далі – Особливості).
Згідно з пунктом 2 Постанови № 157 ця постанова набирає чинності з дня її опублікування, крім підпунктів 14, 15, 17, абзацу п’ятого підпункту 19 та підпункту 23 пункту 2 змін, затверджених цією постановою, які набирають чинності з 3 липня 2023 року.
Постановою № 157 внесено зміни до пункту 44 Особливостей та встановлено підстави для відмови в участі учаснику процедури закупівлі, що передбачені статтею 17 Закону, з певними змінами до підпунктів 1, 3, 6, 7, 11, 12 цього пункту.
Так, підстави для відмови в участі учаснику процедури закупівлі та відхилення його тендерної пропозиції будуть стосуватись саме керівника учасника процедури закупівлі, а не службової (посадової) особи учасника процедури закупівлі, яку уповноважено учасником представляти його інтереси під час проведення процедури закупівлі.
- чому вимоги, встановлені Замовником у Додатку 1 до тендерної документації до учасника/переможця процедури закупівлі та підстави для відмови учаснику процедури закупівлі в участі у відкритих торгах не відповідають вимогам, встановленим у пункті 44 Особливостей.
- яким чином та на підставі яких документів вами здійснено обґрунтування розміру бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, та визначено його очікувану вартість?
- яким чином забезпечено виконання вимог наказу Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 18.02.2020 № 275 «Про затвердження примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі» в частині формування очікуваної вартості предмету закупівлі?
Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому до пояснення необхідно долучити його документальне підтвердження.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2023-03-21 17:28:44
Відповідь на запит про надання інформації (пояснень)
УПРАВЛІННЮ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
В ХМЕЛЬНИЦЬКІЙ ОБЛАСТІ
У відповідь на запит про надання інформації (пояснень) від 16.03.2023 року в межах проведення моніторингу процедури закупівлі за номером ID: UA-2023-02-27-001542-a, повідомляємо про наступне:
Стосовно першого питання повідомляємо, що Замовник при формуванні у Додатку 1 до тендерної документації до учасника/переможця процедури закупівлі та підстави для відмови учаснику процедури закупівлі в участі у відкритих торгах дійсно здійснив технічну описку та вчасно не врахував зміни до Постанови КМУ № 1178, які визначені в Постанові КМУ від 17.02.2023 № 157 та набрали чинності 25 лютого 2023 року.
Разом з тим, слід зазначити, що станом на дату подання Учасниками процедури закупівлі свої тендерних пропозицій, якою є 06 березня 2023 року на майданчику не було впроваджено технічної можливості Учасникам підтвердити відповідність критеріям по ст.17 Закону України «Про публічні закупівлі» з урахуванням змін відповідно Постанови КМУ від 17.02.2023 № 157.
Беручи до уваги та той факт, що в певний час після набрання чинності Постанови КМУ від 17.02.2023 № 157 виникла своєрідна колізія, коли в Учасників не було технічної можливості виконати на майданчику вимоги, які в них вимагалися у вищевказаній постанові. Тому внесення Замовником змін до Тендерної документації створило би для Учасників завідомо невиконувані зобов’язання.
Оскільки процедура закупівлі на даний момент знаходиться на завершальній стадії, станом на 20.03.2023 року визначено переможця процедури закупівлі, яким стало РІВНЕНСЬКЕ НВП УТОГ, на нашу думку, скасування процедури закупівлі на даному етапі є недоцільним та створить збитки Учасникам, що в свою чергу потягне за собою судові позови до Замовника стосовно упущеної вигоди.
В подальшому ми, як Замовник, в розумінні Закону зобов’язуємося вчасно реагувати на зміни законодавства у сфері публічних закупівель, щоб унеможливлювати негативні наслідки як для Учасників так і для Замовників.
Стосовно другого та третього питання інформуємо Вас, що технічні та якісні характеристики закупівлі визначені відповідно по потреб Замовника та вимог чинних в Україні законодавчих актів та стандартів ДСТУ, а саме: ДСТУ ГОСТ 22046:2004 Меблі для навчальних закладів, ДСТУ 1729-1:2004 Меблі. Стільці та столи для навчальних закладів, ДСТУ 1729-2:2004 Меблі. Стільці та столи для навчальних закладів. Частина 2. Вимоги безпеки та методи випробування, ДСТУ ГОСТ 16371:2016 Меблі. Загальні технічні умови, ДСТУ ГОСТ 19917:2016 19917:2016 Меблі для сидіння та лежання. Загальні технічні умови, ГОСТ 12029-93 Меблі. Стільці і табурети. Визначення міцності і довговічності.
Очікувана вартість предмета закупівлі становить 1 028 720,00 грн.
Розрахунок очікуваної вартості предмета закупівлі було сформовано з урахуванням рекомендацій Примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі, затвердженої наказом Мінекономіки від 18.02.2020; 275 ( зі змінами), шляхом моніторингу інформації про ціни на аналогічні товари, що міститься в мережі Інтернет у відкритому доступі, в тому числі на спеціалізованих торгівельних майданчиках та електронній системі публічних закупівель, а також комерційних пропозиціях Постачальників/Виробників.
Розмір бюджетного призначення визначено рішенням Славутської міської ради Хмельницької області 23 сесії міської ради восьмого скликання «Про внесення змін до бюджету Славутської міської територіальної громади на 2023 рік (код бюджету2254500000)» від 03.02.2023р. Довідка головного розпорядника коштів Управління освіти виконавчого комітету Славутської міської ради № 5 від 06.02.2023 року.
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 29 березня 2023 |
Кінцевий строк оскарження: | 13 квітня 2023 |
Порушення виявлено
- Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 07 березня 2023 00:00
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВ МЕБЛЕВА ФАБРИКА "МЕБЛІБУД" |
835 977,60
UAH з ПДВ
|
835 977,60
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
РІВНЕНСЬКЕ НВП УТОГ |
872 125,00
UAH з ПДВ
|
872 125,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ "Меблі-Техностиль" |
949 800,00
UAH з ПДВ
|
949 800,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ФОП Зайко Катерина Миколаївна |
980 000,00
UAH з ПДВ
|
980 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ МЕБЛЕВА ФАБРИКА "МЕБЛІБУД" #41172560 |
Відхилено |
835 977,60
UAH з ПДВ
|
14 березня 2023 11:55
|
РІВНЕНСЬКЕ НВП УТОГ #03972749 |
Переможець |
872 125,00
UAH з ПДВ
|
20 березня 2023 14:37
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
16 січня 2024 10:25
|
Електронний підпис | укладений |
29 березня 2023 11:31
|
Договір №28.pdf | укладений |
29 березня 2023 11:27
|