Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
ДК 021:2015 - 31120000-3 Генератори (Автономні джерела живлення (генератори, безперебійні джерела живлення))
Очікувана вартість
13 682 047,50 UAH
UA-2023-02-24-011586-a ● f0ea05fae77948a9bad5ebdd8efea538
Відкриті торги з особливостями
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | ДЕРЖАВНЕ ПІДПРИЄМСТВО "МЕДИЧНІ ЗАКУПІВЛІ УКРАЇНИ" |
Код ЄДРПОУ: | 42574629 |
Вебсайт: | https://medzakupivli.com/uk/ |
Місцезнаходження: | 01601, Україна , м. Київ обл., м. Київ, вул. Грушевського, буд. 7 |
Контактна особа: |
Артур Шавалєєв +380636519025 a.shavalieiev@medzakupivli.com |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 24 лютого 2023 22:44 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 03 березня 2023 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 03 березня 2023 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 06 березня 2023 10:00 |
Початок аукціону: | 06 березня 2023 10:04 |
Очікувана вартість: | 13 682 047,50 UAH без ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 68 410,24 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:31120000-3: Генератори
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
9 одиниця
Автономні джерела живлення (генератори, безперебійні джерела живлення)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
30 квітня 2023
ДК 021:2015: 31121000-0 — Генераторні установки
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Оплата за партію поставленого Товару за цим Договором здійснюється протягом 30 (тридцяти) банківських днів з моменту підписання відповідної видаткової накладної та/або Акту приймання Товару за місцем призначення, визначеним відповідно до п. 2.3. цього Договору, за умов відсутності будь-яких зауважень до Товару з боку ЗАМОВНИКА. | Пiсляоплата | 30 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
01 березня 2023 19:48 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
01 березня 2023 19:15 |
ТД (Інструкція) Відкриті торги з особливостями_зі змінами.docx | |
01 березня 2023 19:15 |
Додаток 2-а (Анкета учасника)_нова редакція.docx | |
01 березня 2023 19:15 |
Додаток 3-а (відсутність фактів невиконання своїх зобов’язань)_нова редакція.docx | |
01 березня 2023 19:15 |
Додаток 3 Вимоги до переможця_нова редакція.docx | |
01 березня 2023 19:15 |
Перелік змін.docx | |
24 лютого 2023 22:44 |
Додаток 4 Договір генератори (U24).docx | |
24 лютого 2023 22:44 |
Додаток 1 - Технічні вимоги.docx | |
24 лютого 2023 22:44 |
Додаток 2-б (Згода з проєктом договору).docx | |
24 лютого 2023 22:44 |
Додаток 2 (Перелік документів).docx |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
місце поставки
Дата подання: 28 лютого 2023 13:41
Дата відповіді: 01 березня 2023 11:44
Шановний Замовник! Просимо уточнити місце поставки генераторів
Відповідь: Умови поставки викладено в пунктах 2.2, 2.5.1 проекту Договору, тобто передбачено поставку на умовах DDP у приміщення кінцевих набувачів. Перелік кінцевих набувачів визначається Міністерством охорони здоров'я України. Це заклади охорони здоров'я, розташовані на всій території України, крім тимчасово окупованих територій.
вимоги Додатку 3
Дата подання: 28 лютого 2023 13:41
Дата відповіді: 01 березня 2023 16:32
Шановний Замовник!
В Додатку 3 зазначено: "Переможець-резидент надає такі документи (перелік документів не є вичерпним): - завірений підписом та печаткою (за наявності) Витяг з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань, що містить дані про останні реєстраційні дії (дата видачі Витягу не повинна перевищувати 30 днів до дати подання документу);" Згідно із ч. 5 ст. 17 Закону, замовник не вимагає документального підтвердження публічної інформації, що оприлюднена у формі відкритих даних згідно із Законом України «Про доступ до публічної інформації» та/або міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним, або публічної інформації, що є доступною в електронній системі закупівель. Враховуючи викладене, актуальну та достовірну інформацію можна перевірити у режимі реального часу, адже Єдиний державний реєстр юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань є відкритим реєстром. Внесіть зміни в тендерну документацію та видаліть вимогу саме щодо дати формування даного документа, а саме:"дата видачі Витягу не повинна перевищувати 30 днів до дати подання документу". Оскільки це є дискримінаційна вимога відповідно до законодавства України. Дякую
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Доброго дня!
"Державним підприємством «Медичні закупівлі України» розглянуто ваше питання, за результатом розгляду якого повідомляємо наступне. Вимоги до учасника, викладені в Додатку 3 Документації, не є критеріями оцінки пропозиції, а необхідні саме для укладання договору. Постановою Кабінету Міністрів України від 6 березня 2022 р. № 209 ""Деякі питання державної реєстрації та функціонування єдиних та державних реєстрів, держателем яких є Міністерство юстиції, в умовах воєнного стану"" установлено особливості отримання відомостей/інформації та безпосереднього доступу в умовах воєнного стану та протягом одного місяця з дня його припинення або скасування надання/отримання відомостей/інформації з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань. Відповідно до вимог чинного законодавства у разі, якщо на момент визначення учасника закупівлі Переможцем він з об'єктивних причин не має можливості надати Витяг із зазначеного реєстру, то достатньою і обгрунтованою вимогою буде надання довідки-роз’яснення про неможливість отримання витягу з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань на офіційному бланку учасника закупівлі."
"Державним підприємством «Медичні закупівлі України» розглянуто ваше питання, за результатом розгляду якого повідомляємо наступне. Вимоги до учасника, викладені в Додатку 3 Документації, не є критеріями оцінки пропозиції, а необхідні саме для укладання договору. Постановою Кабінету Міністрів України від 6 березня 2022 р. № 209 ""Деякі питання державної реєстрації та функціонування єдиних та державних реєстрів, держателем яких є Міністерство юстиції, в умовах воєнного стану"" установлено особливості отримання відомостей/інформації та безпосереднього доступу в умовах воєнного стану та протягом одного місяця з дня його припинення або скасування надання/отримання відомостей/інформації з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань. Відповідно до вимог чинного законодавства у разі, якщо на момент визначення учасника закупівлі Переможцем він з об'єктивних причин не має можливості надати Витяг із зазначеного реєстру, то достатньою і обгрунтованою вимогою буде надання довідки-роз’яснення про неможливість отримання витягу з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань на офіційному бланку учасника закупівлі."
щодо монтажу (встановлення)
Дата подання: 28 лютого 2023 13:42
Дата відповіді: 01 березня 2023 11:46
Добрий день, шановний Замовнику! В Додатку 1 ТД, зазначено, ось такі вимоги: "3. Учасник процедури надає гарантійний лист, яким підтверджує наступне: 3.1 Доставка, встановлення (монтаж), налагодження (пусконалагоджувальні роботи), тестування роботи (стартове випробування) Товару та навчання персоналу кінцевого набувача особливостям роботи з Товаром здійснюватиметься за рахунок Постачальника. Такі роботи/навчання здійснюються під час поставки (у разі готовності кінцевого набувача до використання Товару), або, у випадку неможливості кінцевого набувача прийняти такі роботи/навчання під час поставки - протягом 6 місяців з дати поставки Товару згідно запиту кінцевого набувача. Після здійснення передбачених робіт/навчання Постачальник надає ЗАМОВНИКУ письмове підтвердження протягом 5 (п’яти) робочих днів з дня виконання відповідних заходів." Підкажіть будь ласка, як саме планується встановлення генератору? Це вже готова площадка, на яку потрібно вивантижати і підключити генератор чи потрібно спочатку змонтувати площадку для генератора Учаснику, а потім присутпити до налагодження? Не зовсім зрозуміло чи потрібно враховувати додактовий матеріал, кабелі для підключення чи щось інше для підключення. Дякую.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Доброго дня! Можливі 2 варіанти.
1. Учасник відвантажує генератор у встановлені договором строки на склад кінцевого користувача, а встановлення (монтаж), налагодження (пусконалагоджувальні роботи), тестування (стартове випробування) Товару та навчання персоналу кінцевого набувача здійснюється після підготовки приміщення чи майданчика кінцевим користувачем. 2. Учасник відвантажує генератор у встановлені договором строки і одразу встановлює його в готове приміщення чи на підготовлений кінцевим користувачем майданчик (якщо кінцевий користувач на момент поставки підготував таке приміщення або площадку), здійснює його налагодження (пусконалагоджувальні роботи), тестування (стартове випробування) та навчання персоналу кінцевого набувача.
1. Учасник відвантажує генератор у встановлені договором строки на склад кінцевого користувача, а встановлення (монтаж), налагодження (пусконалагоджувальні роботи), тестування (стартове випробування) Товару та навчання персоналу кінцевого набувача здійснюється після підготовки приміщення чи майданчика кінцевим користувачем. 2. Учасник відвантажує генератор у встановлені договором строки і одразу встановлює його в готове приміщення чи на підготовлений кінцевим користувачем майданчик (якщо кінцевий користувач на момент поставки підготував таке приміщення або площадку), здійснює його налагодження (пусконалагоджувальні роботи), тестування (стартове випробування) та навчання персоналу кінцевого набувача.
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2023-02-24-011586-a.b1
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "УЮТСПЕЦБУД", Код ЄДРПОУ:42613505
Дата подання: 14 березня 2023 15:25
стосовно незаконного відхилення
Відповідно до протоколу № 39 від 09.03.2023 року тендерну пропозицію ТОВ «УЮТСПЕЦБУД» (далі – Скаржник) було незаконно відхилено за невідповідність вимогам, встановленим відповідно до підпункту 2 пункту 41 Особливостей.
Пунктом 6 додатку 2 до тендерної документації, Замовником вимагалось надати порівняльну таблицю відповідності предмета закупівлі технічним характеристикам (згідно з табл. 2, 2.1 Додатка 1 до тендерної документації), в якій повинні бути зазначені відповідні сторінки документів, які учасник надає в складі тендерної пропозиції для підтвердження запропонованого товару заданим технічним характеристикам. Проте, Замовником зазначено, що недотримання учасником даної вимоги не є підставою для відхилення тендерної пропозиції учасника, якщо інформація чи підтвердження вимог тендерної документації зазначені/наявні в складі тендерної пропозиції Учасника.
Так як, ТОВ «Уютспецбуд» не являється виробником генераторних установок, а працює на підставі договору з Турецьким заводом-виробником GUCBIR JENERATOR SAN.VE NIC.LTD.STI, продукцію якого і було запропоновано при участі в закупівлі, ми надаємо в складі пропозиції лист з посиланням на офіційний сайт виробника, на якому відображена уся продукція з розписаними технічними характеристиками, що виготовляється заводом. На, що Замовник не звернув ніякої уваги і не прийняв ці дані до розгляду, проте згідно з ЗУ «Про публічні закупівлі» він має право на звернення до підприємств і установ задля отримання підтвердження наданої учасником інформації. Технічний паспорт на продукцію видається заводом виробником і ми не вправі його змінювати, але Замовник чітко зсилається на технічний паспорт, а саме на відсутність зазначення в ньому рівня шуму запропонованого генератора, який ніяким чином не впливає ні на роботу генераторної установки, ні на потужність, ні на кількість та якість електроенергії, яку він виробляє. Вважаємо, що при закупівлі генераторної станції в першу чергу Замовник мав би звернутися з питанням відсутності рівня шуму у технічному паспорті. Також, повідомляємо, що на наш запит завод-виробник надав офіційне роз’яснення стосовно шумоізоляції (лист додається).
На вимогу пункту 6 додатку 2 до тендерної документації «Перелік інформації», учасник в складі тендерної пропозиції повинен надати документи, що підтверджують якість та відповідність запропонованого товару технічним вимогам до предмета закупівлі, а саме: «Документ, що підтверджує якість (безпеку) товару, виданий його виробником (сертифікат якості, або сертифікат аналізу, або інший документ) або документ, що підтверджує якість (безпеку) товару, виданий виробнику товару уповноваженими на це органами, установами, організаціями».
На підтвердження вищезазначеної вимоги ТОВ «Уютспецбуд» надав (Сертифікат якості NVA) QA-AC-4123/19 QA TECHNIC- Атестація відповідності від 19.07.2022р. та Декларацію про відповідність UA.TR.D.0076-23 від 17.02.2023р. які підтверджують якість (безпеку) запропонованого товару. Проте Замовник, не перевіривши інформацію собі вирішив, що запропонований нами Дизельний генератор Маранелло GJWP250, який відноситься до серії виробництва GJW, (Р – це додаткова опція, яка не має ніякого відношення до серії та марки), не зазначений в наданих нами документах. Знову ж таки, не перевіривши інформацію, Замовник розцінює це як невідповідність умовам тендерної документації. Заводом-виробником надано підтвердження, що GJWP та GJW це одна серія (лист додається).
Звертаємо увагу, що згідно пункту 40 Особливостей: « Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких, не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо». Вказані Замовником невідповідності відносяться саме до пункту 40 Особливостей, згідно якого він мав розмістити повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей.
Розгорнути
Згорнути
Пунктом 6 додатку 2 до тендерної документації, Замовником вимагалось надати порівняльну таблицю відповідності предмета закупівлі технічним характеристикам (згідно з табл. 2, 2.1 Додатка 1 до тендерної документації), в якій повинні бути зазначені відповідні сторінки документів, які учасник надає в складі тендерної пропозиції для підтвердження запропонованого товару заданим технічним характеристикам. Проте, Замовником зазначено, що недотримання учасником даної вимоги не є підставою для відхилення тендерної пропозиції учасника, якщо інформація чи підтвердження вимог тендерної документації зазначені/наявні в складі тендерної пропозиції Учасника.
Так як, ТОВ «Уютспецбуд» не являється виробником генераторних установок, а працює на підставі договору з Турецьким заводом-виробником GUCBIR JENERATOR SAN.VE NIC.LTD.STI, продукцію якого і було запропоновано при участі в закупівлі, ми надаємо в складі пропозиції лист з посиланням на офіційний сайт виробника, на якому відображена уся продукція з розписаними технічними характеристиками, що виготовляється заводом. На, що Замовник не звернув ніякої уваги і не прийняв ці дані до розгляду, проте згідно з ЗУ «Про публічні закупівлі» він має право на звернення до підприємств і установ задля отримання підтвердження наданої учасником інформації. Технічний паспорт на продукцію видається заводом виробником і ми не вправі його змінювати, але Замовник чітко зсилається на технічний паспорт, а саме на відсутність зазначення в ньому рівня шуму запропонованого генератора, який ніяким чином не впливає ні на роботу генераторної установки, ні на потужність, ні на кількість та якість електроенергії, яку він виробляє. Вважаємо, що при закупівлі генераторної станції в першу чергу Замовник мав би звернутися з питанням відсутності рівня шуму у технічному паспорті. Також, повідомляємо, що на наш запит завод-виробник надав офіційне роз’яснення стосовно шумоізоляції (лист додається).
На вимогу пункту 6 додатку 2 до тендерної документації «Перелік інформації», учасник в складі тендерної пропозиції повинен надати документи, що підтверджують якість та відповідність запропонованого товару технічним вимогам до предмета закупівлі, а саме: «Документ, що підтверджує якість (безпеку) товару, виданий його виробником (сертифікат якості, або сертифікат аналізу, або інший документ) або документ, що підтверджує якість (безпеку) товару, виданий виробнику товару уповноваженими на це органами, установами, організаціями».
На підтвердження вищезазначеної вимоги ТОВ «Уютспецбуд» надав (Сертифікат якості NVA) QA-AC-4123/19 QA TECHNIC- Атестація відповідності від 19.07.2022р. та Декларацію про відповідність UA.TR.D.0076-23 від 17.02.2023р. які підтверджують якість (безпеку) запропонованого товару. Проте Замовник, не перевіривши інформацію собі вирішив, що запропонований нами Дизельний генератор Маранелло GJWP250, який відноситься до серії виробництва GJW, (Р – це додаткова опція, яка не має ніякого відношення до серії та марки), не зазначений в наданих нами документах. Знову ж таки, не перевіривши інформацію, Замовник розцінює це як невідповідність умовам тендерної документації. Заводом-виробником надано підтвердження, що GJWP та GJW це одна серія (лист додається).
Звертаємо увагу, що згідно пункту 40 Особливостей: « Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких, не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо». Вказані Замовником невідповідності відносяться саме до пункту 40 Особливостей, згідно якого він мав розмістити повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей.
Рішення замовника: Вимога не задоволена
15 березня 2023 17:04
Шановний Учаснику! Звертаємо Вашу увагу, що відповідно до вимоги пп. 6.1. пункту 6 Додатка 2 до тендерної документації учасник повинен надати в складі своєї тендерної пропозиції порівняльну таблицю відповідності запропонованого товару технічним вимогам до предмета закупівлі, з обов’язковим зазначенням назви та сторінки документа, що підтверджує таку відповідність, та викладено чіткий перелік документів, що підтверджують відповідність встановленим критеріям.
Такими документами можуть бути копія каталогу та/або буклету, та/або інструкції із застосування предмета закупівлі, та/або технічного паспорту, та/або технічного файлу (технічної документації), та/або іншого документу (або витягу з документа), що засвідчують відповідність встановленим критеріям.
В таблиці 1.1 «Технічні вимоги» Додатка 1 до тендерної документації замовником встановлена наступна технічна вимога: «Рівень шуму зі звукоізоляцією, дБ – не більше 80».
На підтвердження відповідності запропонованого товару вимогам замовника учасником надано порівняльну таблицю відповідності в якій зазначено, що рівень шуму складає 72,5 дБ, а підтвердження зазначеної технічної характеристики міститься в технічному паспорті на запропоновану модель генератора. Проте, наданий учасником технічний паспорт та інші документи в складі тендерної пропозиції учасника не містять підтвердження інформації стосовно рівня шуму зі звукоізоляцією 72,5 дБ, що не відповідає технічним вимогам до предмета закупівлі та, відповідно, не відповідає умовам тендерної документації. Таким чином, замовником встановлено, що учасником не підтверджено технічну вимогу «Рівень шуму зі звукоізоляцією, дБ – не більше 80» в жодному з документів, наданих у складі тендерної пропозиції учасника, в тому числі в технічному паспорті.
Також слід зазначити, що посилання на офіційний сайт виробника не є належним підтвердженням відповідності запропонованого товару технічним вимогам замовника, оскільки в тендерній документації міститься вичерпний перелік документів, що може надаватись учасниками для підтвердження відповідності технічних характеристик запропонованого обладнання технічним вимогам замовника.
Згідно з пунктом 39 особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених Постановою КМУ від 12 жовтня 2022 р. № 1178 (далі - Особливості) замовник має право звернутися за підтвердженням інформації, наданої учасником процедури закупівлі, до органів державної влади, підприємств, установ, організацій відповідно до їх компетенції.
Таким чином, звернення за підтвердженням інформації, наданої учасником процедури закупівлі, до органів державної влади, підприємств, установ, організацій відповідно до їх компетенції є правом, а не обов'язком замовника. Крім того, зазначена норма передбачає саме звернення за підтвердженням інформації, наданої учасником, а не звернення за наданням документа, що відсутній у складі тендерної пропозиції учасника на підтвердження окремої технічної характеристики запропонованого обладнання.
Крім того, на вимогу пп. 6.2. пункту 6 Додатка 2 до тендерної документації «Перелік інформації», учасник в складі тендерної пропозиції повинен надати «Документ, що підтверджує якість (безпеку) товару, виданий його виробником (сертифікат якості, або сертифікат аналізу, або інший документ) або документ, що підтверджує якість (безпеку) товару, виданий виробнику товару уповноваженими на це органами, установами, організаціями».
На підтвердження вищезазначеної вимоги учасник в складі своєї пропозиції надав Декларацію про відповідність від 17.02.2023 № UA.TR.D.0076-23, дія якої розповсюджується на ряд серій генераторів, зокрема на серію «GJW».
Документ з назвою “QA-AC-4123/19 QA TECHNIC - Атестація відповідності” від 19.07.2022 також наданий на ряд серій генераторів, зокрема на серію «GJW».
Учасником запропоновано генератор серії «GJWP». Таким чином, надана декларація та документ з назвою “QA-AC-4123/19 QA TECHNIC - Атестація відповідності” не містять в переліку серій, на які вони розповсюджуються, серію «GJWP». Отже, учасником не надано Документ, що підтверджує якість (безпеку) товару, виданий його виробником (сертифікат якості, або сертифікат аналізу, або інший документ) або документ, що підтверджує якість (безпеку) товару, виданий виробнику товару уповноваженими на це органами, установами, організаціями на запропонований ним генератор, що не відповідає умовам технічної специфікації щодо предмета закупівлі та не відповідає умовам тендерної документації.
Згідно з пунктом 40 Особливостей, якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель.
Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерній пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або відсутності інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції). Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо.
Вищеперелічені невідповідності тендерної пропозиції учасника відносяться саме до документів про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в складі його тендерної пропозиції. Отже, замовник згідно з пунктом 40 особливостей не має права надавати учаснику 24 години задля усунення таких недоліків.
Роз’яснення стосовно шумоізоляції від заводу-виробника та роз’яснення щодо серії, надані разом з вимогою учасника, не можуть бути розглянуті замовником як підтвердження відповідності вимогам тендерної документації, оскільки відповідні документи відсутні в складі тендерної пропозиції учасника.
Враховуючи викладене, тендерна пропозиція ТОВ «УЮТСПЕЦБУД» правомірно відхилена на підставі вимог підпункту 2 пункту 41 Особливостей, а саме: “Пропозиція учасника не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності у інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 40 цих особливостей”.
Такими документами можуть бути копія каталогу та/або буклету, та/або інструкції із застосування предмета закупівлі, та/або технічного паспорту, та/або технічного файлу (технічної документації), та/або іншого документу (або витягу з документа), що засвідчують відповідність встановленим критеріям.
В таблиці 1.1 «Технічні вимоги» Додатка 1 до тендерної документації замовником встановлена наступна технічна вимога: «Рівень шуму зі звукоізоляцією, дБ – не більше 80».
На підтвердження відповідності запропонованого товару вимогам замовника учасником надано порівняльну таблицю відповідності в якій зазначено, що рівень шуму складає 72,5 дБ, а підтвердження зазначеної технічної характеристики міститься в технічному паспорті на запропоновану модель генератора. Проте, наданий учасником технічний паспорт та інші документи в складі тендерної пропозиції учасника не містять підтвердження інформації стосовно рівня шуму зі звукоізоляцією 72,5 дБ, що не відповідає технічним вимогам до предмета закупівлі та, відповідно, не відповідає умовам тендерної документації. Таким чином, замовником встановлено, що учасником не підтверджено технічну вимогу «Рівень шуму зі звукоізоляцією, дБ – не більше 80» в жодному з документів, наданих у складі тендерної пропозиції учасника, в тому числі в технічному паспорті.
Також слід зазначити, що посилання на офіційний сайт виробника не є належним підтвердженням відповідності запропонованого товару технічним вимогам замовника, оскільки в тендерній документації міститься вичерпний перелік документів, що може надаватись учасниками для підтвердження відповідності технічних характеристик запропонованого обладнання технічним вимогам замовника.
Згідно з пунктом 39 особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених Постановою КМУ від 12 жовтня 2022 р. № 1178 (далі - Особливості) замовник має право звернутися за підтвердженням інформації, наданої учасником процедури закупівлі, до органів державної влади, підприємств, установ, організацій відповідно до їх компетенції.
Таким чином, звернення за підтвердженням інформації, наданої учасником процедури закупівлі, до органів державної влади, підприємств, установ, організацій відповідно до їх компетенції є правом, а не обов'язком замовника. Крім того, зазначена норма передбачає саме звернення за підтвердженням інформації, наданої учасником, а не звернення за наданням документа, що відсутній у складі тендерної пропозиції учасника на підтвердження окремої технічної характеристики запропонованого обладнання.
Крім того, на вимогу пп. 6.2. пункту 6 Додатка 2 до тендерної документації «Перелік інформації», учасник в складі тендерної пропозиції повинен надати «Документ, що підтверджує якість (безпеку) товару, виданий його виробником (сертифікат якості, або сертифікат аналізу, або інший документ) або документ, що підтверджує якість (безпеку) товару, виданий виробнику товару уповноваженими на це органами, установами, організаціями».
На підтвердження вищезазначеної вимоги учасник в складі своєї пропозиції надав Декларацію про відповідність від 17.02.2023 № UA.TR.D.0076-23, дія якої розповсюджується на ряд серій генераторів, зокрема на серію «GJW».
Документ з назвою “QA-AC-4123/19 QA TECHNIC - Атестація відповідності” від 19.07.2022 також наданий на ряд серій генераторів, зокрема на серію «GJW».
Учасником запропоновано генератор серії «GJWP». Таким чином, надана декларація та документ з назвою “QA-AC-4123/19 QA TECHNIC - Атестація відповідності” не містять в переліку серій, на які вони розповсюджуються, серію «GJWP». Отже, учасником не надано Документ, що підтверджує якість (безпеку) товару, виданий його виробником (сертифікат якості, або сертифікат аналізу, або інший документ) або документ, що підтверджує якість (безпеку) товару, виданий виробнику товару уповноваженими на це органами, установами, організаціями на запропонований ним генератор, що не відповідає умовам технічної специфікації щодо предмета закупівлі та не відповідає умовам тендерної документації.
Згідно з пунктом 40 Особливостей, якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель.
Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерній пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або відсутності інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції). Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо.
Вищеперелічені невідповідності тендерної пропозиції учасника відносяться саме до документів про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в складі його тендерної пропозиції. Отже, замовник згідно з пунктом 40 особливостей не має права надавати учаснику 24 години задля усунення таких недоліків.
Роз’яснення стосовно шумоізоляції від заводу-виробника та роз’яснення щодо серії, надані разом з вимогою учасника, не можуть бути розглянуті замовником як підтвердження відповідності вимогам тендерної документації, оскільки відповідні документи відсутні в складі тендерної пропозиції учасника.
Враховуючи викладене, тендерна пропозиція ТОВ «УЮТСПЕЦБУД» правомірно відхилена на підставі вимог підпункту 2 пункту 41 Особливостей, а саме: “Пропозиція учасника не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності у інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 40 цих особливостей”.
Номер вимоги: UA-2023-02-24-011586-a.a2
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ТОВ "М.Б.", Код ЄДРПОУ:37881671
Дата подання: 16 березня 2023 09:42
щодо неправомірного визначення переможця
В пропозиції ТОВ "Захист та сила" не підтверджено:
1)Запуск двигуна, учасник вказує, що дана інформація виділена на 1 сторінці технічної документації, але там, крім виділення слів автоматична/ручна більше немає ніякої інформації. Навіть якщо припустити, що це стосується запуску двигуна, то надана документація не вказує однозначно, який запуск буде в двигуна і передбачає альтернативу, а ручна ніяким чином не підтверджує наявність електростартера.
2)Кнопка/важіль аварійної зупинки не підтверджено, наявність вимикача ніяким чином не підтверджує, що це саме кнопка аварійної зупинки.
3)Ніяким чином не підтверджено, що шумопоглинаючий захисний кожух є всепогодним.
4) Не підтверджено наявність 2 розеток або терміналу
5) замовник не мав права вимагати документ який стосується технічної частини якого не було надано, так як це не передбачено Особливостями.
Розгорнути
Згорнути
1)Запуск двигуна, учасник вказує, що дана інформація виділена на 1 сторінці технічної документації, але там, крім виділення слів автоматична/ручна більше немає ніякої інформації. Навіть якщо припустити, що це стосується запуску двигуна, то надана документація не вказує однозначно, який запуск буде в двигуна і передбачає альтернативу, а ручна ніяким чином не підтверджує наявність електростартера.
2)Кнопка/важіль аварійної зупинки не підтверджено, наявність вимикача ніяким чином не підтверджує, що це саме кнопка аварійної зупинки.
3)Ніяким чином не підтверджено, що шумопоглинаючий захисний кожух є всепогодним.
4) Не підтверджено наявність 2 розеток або терміналу
5) замовник не мав права вимагати документ який стосується технічної частини якого не було надано, так як це не передбачено Особливостями.
Рішення замовника: Вимога не задоволена
20 березня 2023 16:46
Шановний Учаснику, дякуємо за зацікавленість у закупівельних процедурах ДП "Медзакупівлі України"!
1) Вимога «Запуск двигуна - Електростартер або автоматичний». Тобто, допускається або наявність електростартера, або автоматичного запуску двигуна. Файл з технічним описом на стор. 1 містить підтвердження “Автоматична/ручна", "Автоматичний перемикач", що підтверджує можливість автоматичного запуску.
2) Вимога «Кнопка/важіль аварійної зупинки – наявність». Файл з технічним описом на стор. 1 містить підтвердження «Вимикач», що підтверджує можливість аварійної зупинки (вимкнення) генератора в аварійній ситуації.
3) Вимога «Шумопоглинаючий всепогодний захисний кожух – наявність». Файл з технічним описом на стор. 1 містить опис характеристики "Оцинкований безшумний кожух", на стор. 4 містить характеристику кожуха «Він оцинкований і покритий статичним порошковим покриттям останнього покоління». Скориставшись можливістю, передбаченою абзацом 2 частини 15 статті 29 Закону України «Про публічні закупівлі», ДП «Медзакупівлі України» звернулося до виробника запропонованих генераторів про підтвердження того, що вказані характеристики свідчать про всепогодність кожуха. Підтвердження відповідності отримано.
4) Вимога «Не менше 2 розеток, або термінал підключення – наявність». Генератори вказаної потужності підключаються до мережі за допомогою терміналу підключення. Через термінал підключення здійснюється автоматичне перемикання з електричних мереж на генератор і навпаки. Цей автоматичний перемикач з терміналом підключення є з'єднувальною ланкою між генератором і мережею. Файл з технічним описом на стор. 1 містить підтвердження наявності такого перемикача («Автоматичний перемикач»), і разом з цим є підтвердженням наявності терміналу, тобто відповідає вимозі.
5) Звертаємо увагу, що тендерна документація складена замовником з дотриманням принципів здійснення публічних закупівель та недискримінації учасників, а також інших вимог Закону України "Про публічні закупівлі" та Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 р. № 1178, і не містить умов, що обмежують конкуренцію чи призводять до дискримінації учасників.
Згідно з пунктом 40 Особливостей, якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. При цьому, невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо.
Таким чином, повідомлення Замовника з метою усунення невідповідностей в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, оприлюднене виключно в межах законодавства, а відповідне виправлення невідповідностей не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції.
1) Вимога «Запуск двигуна - Електростартер або автоматичний». Тобто, допускається або наявність електростартера, або автоматичного запуску двигуна. Файл з технічним описом на стор. 1 містить підтвердження “Автоматична/ручна", "Автоматичний перемикач", що підтверджує можливість автоматичного запуску.
2) Вимога «Кнопка/важіль аварійної зупинки – наявність». Файл з технічним описом на стор. 1 містить підтвердження «Вимикач», що підтверджує можливість аварійної зупинки (вимкнення) генератора в аварійній ситуації.
3) Вимога «Шумопоглинаючий всепогодний захисний кожух – наявність». Файл з технічним описом на стор. 1 містить опис характеристики "Оцинкований безшумний кожух", на стор. 4 містить характеристику кожуха «Він оцинкований і покритий статичним порошковим покриттям останнього покоління». Скориставшись можливістю, передбаченою абзацом 2 частини 15 статті 29 Закону України «Про публічні закупівлі», ДП «Медзакупівлі України» звернулося до виробника запропонованих генераторів про підтвердження того, що вказані характеристики свідчать про всепогодність кожуха. Підтвердження відповідності отримано.
4) Вимога «Не менше 2 розеток, або термінал підключення – наявність». Генератори вказаної потужності підключаються до мережі за допомогою терміналу підключення. Через термінал підключення здійснюється автоматичне перемикання з електричних мереж на генератор і навпаки. Цей автоматичний перемикач з терміналом підключення є з'єднувальною ланкою між генератором і мережею. Файл з технічним описом на стор. 1 містить підтвердження наявності такого перемикача («Автоматичний перемикач»), і разом з цим є підтвердженням наявності терміналу, тобто відповідає вимозі.
5) Звертаємо увагу, що тендерна документація складена замовником з дотриманням принципів здійснення публічних закупівель та недискримінації учасників, а також інших вимог Закону України "Про публічні закупівлі" та Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 р. № 1178, і не містить умов, що обмежують конкуренцію чи призводять до дискримінації учасників.
Згідно з пунктом 40 Особливостей, якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. При цьому, невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо.
Таким чином, повідомлення Замовника з метою усунення невідповідностей в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, оприлюднене виключно в межах законодавства, а відповідне виправлення невідповідностей не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції.
Номер вимоги: UA-2023-02-24-011586-a.a3
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ТОВ "М.Б.", Код ЄДРПОУ:37881671
Дата подання: 17 березня 2023 09:58
щодо неправомірного визначення переможця ТОВ "СИЛА ТА ЗАХИСТ"
1) Згідно пункту 6 Анкети 6. Як довго Ваша Компанія (Організація) веде діяльність (у роках та місяцях), учасник не зазначив інформаціїх в роках.
2) Учасник надає заповнений та підписаний Додаток 1, а також його копію у форматі .doc, .docx. Учасником ТОВ "СИЛА ТА ЗАХИСТ" такого документа не надано.
2) Учасник надає заповнений та підписаний Додаток 1, а також його копію у форматі .doc, .docx. Учасником ТОВ "СИЛА ТА ЗАХИСТ" такого документа не надано.
Рішення замовника: Вимога не задоволена
20 березня 2023 16:48
Шановний Учаснику! Звертаємо Вашу увагу, що відповідно до вимоги Додатку 2-а до тендерної документації "АНКЕТА ДЛЯ ПРОВЕДЕННЯ АНТИКОРУПЦІЙНОЇ ПЕРЕВІРКИ ДІЛОВИХ ПАРТНЕРІВ" учасник повинен зазначити актуальну інформацію щодо антикорупційної перевірки.
Учасник надав заповнену анкету, де в пункті 6 зазначив, що веде діяльність 4 місяці. Інформація в роках відсутня, оскільки дата реєстрації компанії 04.10.2022 р.
На підтвердження пункту 2.1. додатку 2 до тендерної документації учасник надав заповнений та підписаний Додаток 1, а також його копію у форматі .doc.
Учасник надав заповнену анкету, де в пункті 6 зазначив, що веде діяльність 4 місяці. Інформація в роках відсутня, оскільки дата реєстрації компанії 04.10.2022 р.
На підтвердження пункту 2.1. додатку 2 до тендерної документації учасник надав заповнений та підписаний Додаток 1, а також його копію у форматі .doc.
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 06 березня 2023 10:00
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "УЮТСПЕЦБУД" |
6 435 000,00
UAH
|
6 435 000,00
UAH
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "СИЛА ТА ЗАХИСТ" |
7 110 000,00
UAH
|
7 110 000,00
UAH
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ "АГРОНОМ-КР" |
7 155 000,00
UAH
|
7 155 000,00
UAH
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ "МАСТ КОМПАНІ" |
8 316 000,00
UAH
|
8 316 000,00
UAH
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "АЙДІА ТЕХ" |
9 396 000,00
UAH
|
9 396 000,00
UAH
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ДАЛГАКИРАН КОМПРЕСОР УКРАЇНА" |
9 457 170,67
UAH
|
9 457 170,67
UAH
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ "М.Б." |
9 474 498,00
UAH
|
9 474 498,00
UAH
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ТРАСТОН" |
9 817 120,00
UAH
|
9 817 120,00
UAH
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ «ЕКВІВЕС» |
9 935 694,00
UAH
|
9 935 694,00
UAH
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ "ТРЕЙД-КОМПАНІ 2021" |
10 289 700,00
UAH
|
10 289 700,00
UAH
|
Відповіді учасника | Документи |
ФОП "Новохацький Олександр Валерійович" |
10 476 000,00
UAH
|
10 476 000,00
UAH
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "УЮТСПЕЦБУД" #42613505 |
Відхилено |
6 435 000,00
UAH
|
09 березня 2023 17:45
|
|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "СИЛА ТА ЗАХИСТ" #44830086 |
Рішення скасоване |
7 110 000,00
UAH
|
29 березня 2023 18:59
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 14 березня 2023 11:48
|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "СИЛА ТА ЗАХИСТ" #44830086 |
Відхилено |
7 110 000,00
UAH
|
29 березня 2023 21:09
|
|
ТОВ "АГРОНОМ-КР" #42321814 |
Відхилено |
7 155 000,00
UAH
|
31 березня 2023 18:52
|
|
ТОВ "МАСТ КОМПАНІ" #44738392 |
Відхилено |
8 316 000,00
UAH
|
03 квітня 2023 16:46
|
|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "АЙДІА ТЕХ" #42915534 |
Відхилено |
9 396 000,00
UAH
|
03 квітня 2023 18:28
|
|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ДАЛГАКИРАН КОМПРЕСОР УКРАЇНА" #33399780 |
Переможець |
9 457 170,67
UAH
|
06 квітня 2023 10:58
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
19 червня 2023 13:53
|
Електронний підпис | зміни до договору |
12 червня 2023 18:01
|
Додаткова_угода_№_2_до_договору_про_закупівлю_№09_41-04_2023_ (1).pdf | зміни до договору |
12 червня 2023 17:55
|
Електронний підпис | зміни до договору |
01 червня 2023 14:54
|
Додаткова_угода_№_1_до_договору_про_закупівлю_№09_41-04_2023 (2).pdf | зміни до договору |
01 червня 2023 14:35
|
Електронний підпис | укладений |
14 квітня 2023 10:34
|
Договір_про_закупівлю_№09_41-04_2023_від_12_квітня_2023_року (2).pdf | укладений |
14 квітня 2023 09:55
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 30 травня 2023 |
Дата публікації змін до договору: | 01 червня 2023 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | продовження строку дії договору про закупівлю |
Номер договору про закупівлю: | 09/41-04/2023 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 09 червня 2023 |
Дата публікації змін до договору: | 12 червня 2023 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Продовження строку дії договору про закупівлю. |
Номер договору про закупівлю: | 09/41-04/2023 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 2 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |