Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
ДК 021:2015 - 31120000-3 Генератори (Автономні джерела живлення (генератори, безперебійні джерела живлення))
Очікувана вартість
16 613 534,00 UAH
UA-2023-02-24-011577-a ● 264a9f5b616f4ffb95d4020e96063e8d
Відкриті торги з особливостями
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | ДЕРЖАВНЕ ПІДПРИЄМСТВО "МЕДИЧНІ ЗАКУПІВЛІ УКРАЇНИ" |
Код ЄДРПОУ: | 42574629 |
Вебсайт: | https://medzakupivli.com/uk/ |
Місцезнаходження: | 01601, Україна , м. Київ обл., м. Київ, вул. Грушевського, буд. 7 |
Контактна особа: |
Артур Шавалєєв +380636519025 a.shavalieiev@medzakupivli.com |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 24 лютого 2023 22:39 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 03 березня 2023 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 03 березня 2023 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 06 березня 2023 10:00 |
Початок аукціону: | 06 березня 2023 10:01 |
Очікувана вартість: | 16 613 534,00 UAH без ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 166 135,34 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:31120000-3: Генератори
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
7 одиниця
Автономні джерела живлення (генератори, безперебійні джерела живлення)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
30 квітня 2023
ДК 021:2015: 31121000-0 — Генераторні установки
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Iнша подія | Оплата за партію поставленого Товару за цим Договором здійснюється протягом 30 (тридцяти) банківських днів з моменту підписання відповідної видаткової накладної та/або Акту приймання Товару за місцем призначення, визначеним відповідно до п. 2.3. цього Договору, за умов відсутності будь-яких зауважень до Товару з боку ЗАМОВНИКА. | Пiсляоплата | 30 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
01 березня 2023 19:13 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
01 березня 2023 18:51 |
ТД (Інструкція) Відкриті торги нова редакція.docx | |
01 березня 2023 18:51 |
Додаток 3-а абзац чотирнадцятий пункту 44 Особливостей (відсутність фактів невиконання своїх зобов’язань) нова редакція.docx | |
01 березня 2023 18:51 |
Додаток 3 Вимоги до переможця нова редакція.docx | |
01 березня 2023 18:51 |
Додаток 2-а (Анкета учасника) нова редакція.docx | |
01 березня 2023 18:51 |
Перелік змін.docx | |
24 лютого 2023 22:39 |
Додаток 1 - Технічні вимоги.docx | |
24 лютого 2023 22:39 |
Додаток 2-б (Згода з проєктом договору).docx | |
24 лютого 2023 22:39 |
Додаток 2 (Перелік документів).docx | |
24 лютого 2023 22:39 |
Додаток 4 Договір генератори (U24).docx |
Роз’яснення до процедури
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2023-02-24-011577-a.c1
Статус:
Не задоволена
Учасник: SENSO DYNAMICS LLC, Код ЄДРПОУ:7416638
Дата подання: 26 лютого 2023 16:21
terms
Arthur,
With big surprise we found that 4 your tenders for generators are containing same error or intentional traps. Treat our demand for amendments, which we sent for tender UA-2023-02-24-011545-a as valid for all your 4 tenders for generators.
Sincerely,
P.S. Do not try to "crook" suppliers or turn terms of your tenders out in favor of "friends", as it looks like now. Now "big Brother" is watching very thoroughly and such "exercises" may have quite sad finish. If you are so lucky to work in nice Kyiv office instead of being on the Bakhmut battlefield - appreciate that and work honestly and professionally. Situations are changeable now.
============
Артур,
З великим подивом ми виявили, що 4 ваші тендери на генератори містять однакові помилки або навмисні пастки. Вважайте нашу вимогу про внесення змін, яку ми надіслали на тендер UA-2023-02-24-011545-a, як дійсну для всіх ваших 4 тендерів на генератори.
З повагою,
P.S. Не намагайтеся «обдурити» постачальників чи перекрутити умови своїх тендерів на користь «друзів», як це виглядає зараз. Зараз «Великий Брат» дуже уважно стежить і такі «вправи» можуть мати досить сумний кінець. Якщо вам так пощастило працювати в гарному київському офісі, а не бути на полі бахмутської битви – цінуйте це і працюйте чесно та професійно. Ситуації зараз мінливі.
Розгорнути
Згорнути
With big surprise we found that 4 your tenders for generators are containing same error or intentional traps. Treat our demand for amendments, which we sent for tender UA-2023-02-24-011545-a as valid for all your 4 tenders for generators.
Sincerely,
P.S. Do not try to "crook" suppliers or turn terms of your tenders out in favor of "friends", as it looks like now. Now "big Brother" is watching very thoroughly and such "exercises" may have quite sad finish. If you are so lucky to work in nice Kyiv office instead of being on the Bakhmut battlefield - appreciate that and work honestly and professionally. Situations are changeable now.
============
Артур,
З великим подивом ми виявили, що 4 ваші тендери на генератори містять однакові помилки або навмисні пастки. Вважайте нашу вимогу про внесення змін, яку ми надіслали на тендер UA-2023-02-24-011545-a, як дійсну для всіх ваших 4 тендерів на генератори.
З повагою,
P.S. Не намагайтеся «обдурити» постачальників чи перекрутити умови своїх тендерів на користь «друзів», як це виглядає зараз. Зараз «Великий Брат» дуже уважно стежить і такі «вправи» можуть мати досить сумний кінець. Якщо вам так пощастило працювати в гарному київському офісі, а не бути на полі бахмутської битви – цінуйте це і працюйте чесно та професійно. Ситуації зараз мінливі.
Рішення замовника: Вимога не задоволена
01 березня 2023 19:09
"Шановний Учаснику, дякуємо за зацікавленість у закупівельних процедурах ДП ""Медзакупівлі України""!
1. Звертаємо увагу, що відповідно до п. 3.6 проєкту договору (Додаток 4 до тендерної документації) Замовником може здійснюватись попередня оплата з урахуванням положень бюджетного законодавства та нормативно-правових актів, що регулюють питання здійснення попередньої оплати.
У разі здійснення попередньої оплати Постачальник надає Замовнику забезпечення повернення попередньої оплати у формі Банківської гарантії, наданої обслуговуючим банком Постачальника, вказаним у розділі 17 Договору, при цьому сума Банківської гарантії забезпечення повернення попередньої оплати повинна дорівнювати сумі попередньої оплати. Наданий Постачальником оригінал безвідкличної і безумовної Банківської гарантії забезпечення повернення попередньої оплати повинен бути виконаний у формі автентичного повідомлення системою SWIFT та/або на паперовому носії.
2. Наголошуємо, що умови поставки викладено в пунктах 2.2, 2.5.1 проєкту договору (Додаток 4 до тендерної документації), тобто передбачено поставку на умовах DDP у приміщення кінцевих набувачів.
Перелік кінцевих набувачів визначається Міністерством охорони здоров'я України. Це лікарні, які розташовані по всій території України, крім тимчасово окупованих територій. Таким чином, Постачальник повинен здійснити доставку, монтаж, налаштування обладнання та провести навчання медичного персоналу кінцевого набувача методам роботи на даному обладнанні з урахуванням особливостей обладнання того чи іншого виробника. Навчання медичного персоналу методам роботи на запропонованому обладнанні попередить можливі негативні наслідки, які можуть настати у разі неправильного використання поставленого обладнання.
Запевняємо, що зазначена вимога Замовника сформована з урахуванням чинного законодавства України.
3. Пунктом 4.1 проєкту договору (Додаток 4 до тендерної документації) передбачено строк поставки товару у строк до 30.04.2023.
При цьому, передбачену можливість здійснення поставки товару протягом 10 днів буде застосовано тільки у випадку, якщо станом на 30.04.2023 Міністерством охорони здоров'я України не буде прийнято наказу про розподіл товару з переліком кінцевих набувачів – отримувачів товару.
4. Інформуємо, що у тендерній документації відсутні посилання на розд. 4.3 та 4.4 Додатків 5, 6, 7.
Звертаємо увагу, що тендерна документація складена замовником з дотриманням принципів здійснення публічних закупівель та недискримінації учасників, а також інших вимог Закону України ""Про публічні закупівлі"" та Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 р. № 1178, і не містить умов, що обмежують конкуренцію чи призводять до дискримінації учасників. Крім того, умови закупівлі узгоджуються з комісією з питань розподілу коштів для задоволення потреб охорони здоров’я, утвореною Міністерством охорони здоров'я України.
Враховуючи викладене, вимога не може бути задоволена."
1. Звертаємо увагу, що відповідно до п. 3.6 проєкту договору (Додаток 4 до тендерної документації) Замовником може здійснюватись попередня оплата з урахуванням положень бюджетного законодавства та нормативно-правових актів, що регулюють питання здійснення попередньої оплати.
У разі здійснення попередньої оплати Постачальник надає Замовнику забезпечення повернення попередньої оплати у формі Банківської гарантії, наданої обслуговуючим банком Постачальника, вказаним у розділі 17 Договору, при цьому сума Банківської гарантії забезпечення повернення попередньої оплати повинна дорівнювати сумі попередньої оплати. Наданий Постачальником оригінал безвідкличної і безумовної Банківської гарантії забезпечення повернення попередньої оплати повинен бути виконаний у формі автентичного повідомлення системою SWIFT та/або на паперовому носії.
2. Наголошуємо, що умови поставки викладено в пунктах 2.2, 2.5.1 проєкту договору (Додаток 4 до тендерної документації), тобто передбачено поставку на умовах DDP у приміщення кінцевих набувачів.
Перелік кінцевих набувачів визначається Міністерством охорони здоров'я України. Це лікарні, які розташовані по всій території України, крім тимчасово окупованих територій. Таким чином, Постачальник повинен здійснити доставку, монтаж, налаштування обладнання та провести навчання медичного персоналу кінцевого набувача методам роботи на даному обладнанні з урахуванням особливостей обладнання того чи іншого виробника. Навчання медичного персоналу методам роботи на запропонованому обладнанні попередить можливі негативні наслідки, які можуть настати у разі неправильного використання поставленого обладнання.
Запевняємо, що зазначена вимога Замовника сформована з урахуванням чинного законодавства України.
3. Пунктом 4.1 проєкту договору (Додаток 4 до тендерної документації) передбачено строк поставки товару у строк до 30.04.2023.
При цьому, передбачену можливість здійснення поставки товару протягом 10 днів буде застосовано тільки у випадку, якщо станом на 30.04.2023 Міністерством охорони здоров'я України не буде прийнято наказу про розподіл товару з переліком кінцевих набувачів – отримувачів товару.
4. Інформуємо, що у тендерній документації відсутні посилання на розд. 4.3 та 4.4 Додатків 5, 6, 7.
Звертаємо увагу, що тендерна документація складена замовником з дотриманням принципів здійснення публічних закупівель та недискримінації учасників, а також інших вимог Закону України ""Про публічні закупівлі"" та Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 р. № 1178, і не містить умов, що обмежують конкуренцію чи призводять до дискримінації учасників. Крім того, умови закупівлі узгоджуються з комісією з питань розподілу коштів для задоволення потреб охорони здоров’я, утвореною Міністерством охорони здоров'я України.
Враховуючи викладене, вимога не може бути задоволена."
Номер вимоги: UA-2023-02-24-011577-a.c2
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ТОВ "М.Б.", Код ЄДРПОУ:37881671
Дата подання: 16 березня 2023 09:52
щодо неправомірного визначення переможця
В пропозиції ТОВ "Захист та сила" не підтверджено:
1)Запуск двигуна, учасник вказує, що дана інформація виділена на 1 сторінці технічної документації, але там, крім виділення слів автоматична/ручна більше немає ніякої інформації. Навіть якщо припустити, що це стосується запуску двигуна, то надана документація не вказує однозначно, який запуск буде в двигуна і передбачає альтернативу, а ручна ніяким чином не підтверджує наявність електростартера.
2)Кнопка/важіль аварійної зупинки не підтверджено, наявність вимикача ніяким чином не підтверджує, що це саме кнопка аварійної зупинки.
3)Ніяким чином не підтверджено, що шумопоглинаючий захисний кожух є всепогодним.
4) Не підтверджено наявність 2 розеток або терміналу
5) замовник не мав права вимагати документ який стосується технічної частини якого не було надано, так як це не передбачено Особливостями.
Нажаль, наша пропозиція далеко і оскарження затягнеться на довгий час.
Розгорнути
Згорнути
1)Запуск двигуна, учасник вказує, що дана інформація виділена на 1 сторінці технічної документації, але там, крім виділення слів автоматична/ручна більше немає ніякої інформації. Навіть якщо припустити, що це стосується запуску двигуна, то надана документація не вказує однозначно, який запуск буде в двигуна і передбачає альтернативу, а ручна ніяким чином не підтверджує наявність електростартера.
2)Кнопка/важіль аварійної зупинки не підтверджено, наявність вимикача ніяким чином не підтверджує, що це саме кнопка аварійної зупинки.
3)Ніяким чином не підтверджено, що шумопоглинаючий захисний кожух є всепогодним.
4) Не підтверджено наявність 2 розеток або терміналу
5) замовник не мав права вимагати документ який стосується технічної частини якого не було надано, так як це не передбачено Особливостями.
Нажаль, наша пропозиція далеко і оскарження затягнеться на довгий час.
Рішення замовника: Вимога не задоволена
20 березня 2023 17:38
"1) Вимога «Запуск двигуна - Електростартер або автоматичний». Тобто, допускається або наявність електростартера, або автоматичного запуску двигуна. Файл з технічним описом на стор. 1 містить підтвердження “Автоматична/ручна"", ""Автоматичний перемикач"", що підтверджує можливість автоматичного запуску.
2) Вимога «Кнопка/важіль аварійної зупинки – наявність». Файл з технічним описом на стор. 1 містить підтвердження «Вимикач», що підтверджує можливість аварійної зупинки (вимкнення) генератора в аварійній ситуації.
3) Вимога «Шумопоглинаючий всепогодний захисний кожух – наявність». Файл з технічним описом на стор. 1 містить опис характеристики ""Оцинкований безшумний кожух"", на стор. 4 містить характеристику кожуха «Він оцинкований і покритий статичним порошковим покриттям останнього покоління». Скориставшись можливістю, передбаченою абзацом 2 частини 15 статті 29 Закону України «Про публічні закупівлі», ДП «Медзакупівлі України» звернулося до виробника запропонованих генераторів про підтвердження того, що вказані характеристики свідчать про всепогодність кожуха. Підтвердження відповідності отримано.
4) Вимога «Не менше 2 розеток, або термінал підключення – наявність». Генератори вказаної потужності підключаються до мережі за допомогою терміналу підключення. Через термінал підключення здійснюється автоматичне перемикання з електричних мереж на генератор і навпаки. Цей автоматичний перемикач з терміналом підключення є з'єднувальною ланкою між генератором і мережею. Файл з технічним описом на стор. 1 містить підтвердження наявності такого перемикача («Автоматичний перемикач»), і разом з цим є підтвердженням наявності терміналу, тобто відповідає вимозі.
5) Звертаємо увагу, що тендерна документація складена замовником з дотриманням принципів здійснення публічних закупівель та недискримінації учасників, а також інших вимог Закону України ""Про публічні закупівлі"" та Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 р. № 1178, і не містить умов, що обмежують конкуренцію чи призводять до дискримінації учасників.
Згідно з пунктом 40 Особливостей, якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. При цьому, невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо.
Таким чином, повідомлення Замовника з метою усунення невідповідностей в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, оприлюднене виключно в межах законодавства, а відповідне виправлення невідповідностей не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції."
2) Вимога «Кнопка/важіль аварійної зупинки – наявність». Файл з технічним описом на стор. 1 містить підтвердження «Вимикач», що підтверджує можливість аварійної зупинки (вимкнення) генератора в аварійній ситуації.
3) Вимога «Шумопоглинаючий всепогодний захисний кожух – наявність». Файл з технічним описом на стор. 1 містить опис характеристики ""Оцинкований безшумний кожух"", на стор. 4 містить характеристику кожуха «Він оцинкований і покритий статичним порошковим покриттям останнього покоління». Скориставшись можливістю, передбаченою абзацом 2 частини 15 статті 29 Закону України «Про публічні закупівлі», ДП «Медзакупівлі України» звернулося до виробника запропонованих генераторів про підтвердження того, що вказані характеристики свідчать про всепогодність кожуха. Підтвердження відповідності отримано.
4) Вимога «Не менше 2 розеток, або термінал підключення – наявність». Генератори вказаної потужності підключаються до мережі за допомогою терміналу підключення. Через термінал підключення здійснюється автоматичне перемикання з електричних мереж на генератор і навпаки. Цей автоматичний перемикач з терміналом підключення є з'єднувальною ланкою між генератором і мережею. Файл з технічним описом на стор. 1 містить підтвердження наявності такого перемикача («Автоматичний перемикач»), і разом з цим є підтвердженням наявності терміналу, тобто відповідає вимозі.
5) Звертаємо увагу, що тендерна документація складена замовником з дотриманням принципів здійснення публічних закупівель та недискримінації учасників, а також інших вимог Закону України ""Про публічні закупівлі"" та Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 р. № 1178, і не містить умов, що обмежують конкуренцію чи призводять до дискримінації учасників.
Згідно з пунктом 40 Особливостей, якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. При цьому, невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо.
Таким чином, повідомлення Замовника з метою усунення невідповідностей в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, оприлюднене виключно в межах законодавства, а відповідне виправлення невідповідностей не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції."
Номер вимоги: UA-2023-02-24-011577-a.c3
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ТОВ "М.Б.", Код ЄДРПОУ:37881671
Дата подання: 17 березня 2023 09:52
щодо неправомірного визначення переможця ТОВ "СИЛА ТА ЗАХИСТ"
1) Згідно пункту 6 Анкети 6. Як довго Ваша Компанія (Організація) веде діяльність (у роках та місяцях), учасник не зазначив інформаціїх в роках.
2) Учасник надає заповнений та підписаний Додаток 1, а також його копію у форматі .doc, .docx Учасником ТОВ "СИЛА ТА ЗАХИСТ" такого документа не надано.
2) Учасник надає заповнений та підписаний Додаток 1, а також його копію у форматі .doc, .docx Учасником ТОВ "СИЛА ТА ЗАХИСТ" такого документа не надано.
Рішення замовника: Вимога не задоволена
20 березня 2023 17:39
Шановний Учаснику! Звертаємо Вашу увагу, що відповідно до вимоги Додатку 2-а до тендерної документації "АНКЕТА ДЛЯ ПРОВЕДЕННЯ АНТИКОРУПЦІЙНОЇ ПЕРЕВІРКИ ДІЛОВИХ ПАРТНЕРІВ" учасник повинен зазначити актуальну інформацію щодо антикорупційної перевірки. Учасник надав заповнену анкету, де в пункті 6 зазначив, що веде діяльність 4 місяці. Інформація в роках відсутня, оскільки дата реєстрації компанії 04.10.2022 р. На підтвердження пункту 2.1. додатку 2 до тендерної документації учасник надав заповнений та підписаний Додаток 1, а також його копію у форматі .doc.
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 06 березня 2023 10:00
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "СИЛА ТА ЗАХИСТ" |
9 660 000,00
UAH
|
9 660 000,00
UAH
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "УЮТСПЕЦБУД" |
9 800 000,00
UAH
|
9 800 000,00
UAH
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ДАЛГАКИРАН КОМПРЕСОР УКРАЇНА" |
13 143 424,00
UAH
|
13 143 424,00
UAH
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ "АГРОНОМ-КР" |
13 272 552,93
UAH
|
13 272 552,93
UAH
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ "ІННОВАЦІЙНА ЕНЕРГЕТИКА" |
13 440 000,00
UAH
|
13 440 000,00
UAH
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ "ТРЕЙД-КОМПАНІ 2021" |
13 580 000,00
UAH
|
13 580 000,00
UAH
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ "МАСТ КОМПАНІ" |
13 886 000,00
UAH
|
13 886 000,00
UAH
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "КОМПРЕССОРС ІНТЕРНЕШНЛ" |
13 973 190,00
UAH
|
13 973 190,00
UAH
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ "М.Б." |
14 647 248,00
UAH
|
14 647 248,00
UAH
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "СИЛА ТА ЗАХИСТ" #44830086 |
Рішення скасоване |
9 660 000,00
UAH
|
29 березня 2023 17:55
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 14 березня 2023 17:35
|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "СИЛА ТА ЗАХИСТ" #44830086 |
Відхилено |
9 660 000,00
UAH
|
29 березня 2023 21:11
|
|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "УЮТСПЕЦБУД" #42613505 |
Відхилено |
9 800 000,00
UAH
|
31 березня 2023 17:52
|
|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ДАЛГАКИРАН КОМПРЕСОР УКРАЇНА" #33399780 |
Переможець |
13 143 424,00
UAH
|
03 квітня 2023 16:50
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
20 червня 2023 14:53
|
Електронний підпис | зміни до договору |
01 червня 2023 16:04
|
Додаткова_угода_№_2_до_договору_про_закупівлю_№09_37-04_2023_.pdf | зміни до договору |
01 червня 2023 15:30
|
Електронний підпис | зміни до договору |
27 квітня 2023 12:07
|
Додаткова_угода_№_1_до_договору_про_закупівлю_№09_37-04_2023.pdf | зміни до договору |
27 квітня 2023 12:05
|
Електронний підпис | укладений |
11 квітня 2023 17:44
|
Договір_про_закупівлю_№09_37-04_2023_від_10_квітня_2023_року.pdf | укладений |
11 квітня 2023 17:42
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 26 квітня 2023 |
Дата публікації змін до договору: | 27 квітня 2023 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю |
Номер договору про закупівлю: | 09/37-04/2023 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 30 травня 2023 |
Дата публікації змін до договору: | 01 червня 2023 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Продовження строку дії договору про закупівлю |
Номер договору про закупівлю: | 09/37-04/2023 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 2 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |