Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | ПУСТОМИТІВСЬКЕ МІСЬКЕ ЖИТЛОВО-КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО |
Код ЄДРПОУ: | 22372541 |
Місцезнаходження: | 81100, Україна , Львівська обл., Пустомити, АНДРЕЯ ШЕПТИЦЬКОГО, 3 |
Контактна особа: |
Боцвін Василь 380679753454 MZHKP_PUSTOMYTY@UKR.NET |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 24 лютого 2023 20:58 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 02 березня 2023 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 02 березня 2023 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 05 березня 2023 00:00 |
Очікувана вартість: | 4 500 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 22 500,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:43260000-3: Механічні лопати, екскаватори та ковшові навантажувачі, гірнича техніка
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Пiсляоплата | 45 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
24 лютого 2023 20:59 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
24 лютого 2023 20:58 |
Додаток 1 до Тендерної документації (ексаватор 2023).docx | |
24 лютого 2023 20:58 |
Тендерна документація (екскаватор 2023).docx | |
24 лютого 2023 20:58 |
Додаток 3 Проєкт Договору (екскаватор,2023).docx | |
24 лютого 2023 20:58 |
Додаток 2 до Тендерної документації (ексаватор 2023).docx |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Особливостями здійснення публічних закупівель, зокрема п.28 передбачено: «Тендерна документація формується замовником відповідно до вимог статті 22 Закону з урахуванням цих особливостей.» Частиною четвертою статті 5 Закону передбачено, що Замовники не мають права встановлювати жодних дискримінаційних вимог до учасників. Дискримінація (лат. discriminatio «розрізнення») — будь-яка відмінність, виключення, обмеження або перевага, що заперечує або зменшує рівне здійснення прав. Поняття охоплює виключення або обмеження можливостей для членів певної групи відносно можливостей інших груп.
Зважаючи на наведене вище, незрозуміло в чому саме полягає дискримінація Вас, як потенційного Учасника процедури закупівлі?
Вимоги тендерної документації передбачають надання еквіваленту товару, характеристики якого повинні бути не гірше тих, що встановлені в тендерній документації. Окремо звертаємо Вашу увагу на обов’язок Замовника враховувати вимоги пункту 6-1 розділу Х «Прикінцеві та перехідні положення» Закону України «Про публічні закупівлі» - про локалізацію товару зі ступенем локалізації виробництва, що дорівнює чи перевищує у 2023 році – не менше 15 відсотків.
Технічне завдання розроблено Замовником з врахуванням власних потреб, досвіду експлуатації техніки схожого типу, необхідності гарантійного та післягарантійного обслуговування, достатньої кількості запчастин на ринку для даного виду техніки, наявності спеціалістів, що зможуть ремонтувати техніку.
Метою встановлення вимог в технічному завданні є намагання Замовника зацікавити всіх потенційних постачальників, відібрати постачальника який має достатній досвід поставки даного виду товару, наявність матеріально-технічної бази для ремонту, наявність працівників, що зможуть вчасно надати консультацію в частині обслуговування техніки та гарантійного та після гарантійного обслуговування. Просимо Вас ширше глянути на процес закупівлі, адже закупівля товару не полягає виключно в поставці товару Замовнику, Ви, як потенційний Учасник, поставляєте товар і для вас закупівля закінчена, а далі – проблеми замовника, зокрема ремонт, обслуговування, експлуатація.
Щодо «завищеної» вартості закупівлі. Ми будемо раді, якщо Ви візьмете участь в даній процедурі закупівлі і зможете поставити товар за 3.2 млн., що дозволить зекономити бюджетні кошти та перерозподілити їх на інші поточні потреби. Окремо наголошуємо, що документація не містить вимог, що становлять дискримінацію або таких, що не є не можливими для виконання.
Дякуємо за Ваше запитання, бажаємо Вам тільки успішних закупівель.
Інформація про моніторинг
- UA-M-2023-06-09-000050 ● 26e87d3d0c824cca87b53705bf4e3817
- Статус: порушення не виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 08 червня 2023 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 10 червня 2023 01:02 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНО-СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНО-СХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ЛУГАНСЬКІЙ ОБЛАСТІ
Н А К А З
08.06.2023 №16-З
Сєвєродонецьк
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 14 пункту 10 Положення про Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Луганській області, затвердженого наказом Північно-східного офісу Держаудитслужби від 25 серпня 2016 року № 2 зі змінами, внесеними наказом від 17 грудня 2018 року № 255
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Луганській області забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Начальник Управління
Північно-східного офісу
Держаудитслужби в Луганській області Тетяна ЖИХАР
Додаток
до наказу Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Луганській області
Від 08.06.2023 № 16-З
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу
Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер
дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
10 UA-2023-02-24-011419-а 24.02.2023 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.
Заступник начальника відділу контролю
у сфері закупівель Управління Антон РИБАЛКО
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 21 червня 2023 |
Кінцевий строк оскарження: | 27 червня 2023 |
Порушення не виявлено
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 05 березня 2023 00:00
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВ "Констракшн Машинері" |
4 197 960,00
UAH з ПДВ
|
4 197 960,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ "Констракшн Машинері" #32828388 |
Переможець |
4 197 960,00
UAH з ПДВ
|
07 березня 2023 21:50
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
19 січня 2024 17:18
|
Електронний підпис | укладений |
17 березня 2023 15:16
|
Договір ПМЖКП-Кошнстракшин Машинері (екскаватор).pdf | укладений |
17 березня 2023 15:14
|
Ціни за одиницю:
Конкретна назва предмета закупівлі | Кількість | Одиниці виміру | Ціна за одиницю |
---|---|---|---|
Екскаватор-навантажувач | 1 | штуки |
4 197 960,00
UAH з ПДВ
|