Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
79710000-4 Охоронні послуги (Послуги з охорони: охорона житлового фонду та забезпечення пропускного режиму і патрулювання в 2-х гуртожитках Університету)
Очікувана вартість
1 470 315,00 UAH
UA-2023-02-24-011279-a ● b0cd31e76b6e41149a7aca76d345a67d
Відкриті торги з особливостями
Торги відмінено
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана |
Код ЄДРПОУ: | 02070884 |
Місцезнаходження: | 03057, Україна , м. Київ обл., проспект Перемоги, будинок 54/1 |
Контактна особа: |
Кириленко Олена Валеріївна 380443716172 ovk@kneu.ua |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 24 лютого 2023 19:50 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 04 березня 2023 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 04 березня 2023 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 07 березня 2023 12:00 |
Очікувана вартість: | 1 470 315,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 14 703,15 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Послуги
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:79710000-4: Охоронні послуги
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
3 послуга
Послуги з охорони: охорона житлового фонду та забезпечення пропускного режиму і патрулювання в 2-х гуртожитках Університету
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
03057, Україна, м. Київ, вул. Марії Капніст, 4; вул. Марії Капніст, 8
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2023
ДК 021:2015: 79710000-4 — Охоронні послуги
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Надання послуг | Пiсляоплата | 10 | Робочі | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
02 березня 2023 18:31 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
02 березня 2023 18:30 |
Зміни до 05-23 ТД Охорона в гуртожитки_КНЕУ_2023.pdf | |
02 березня 2023 18:28 |
05-23зм ТД Охорона в гуртожитки_КНЕУ_2023 (нова редакція).docx | |
24 лютого 2023 19:46 |
05-23 Додаток 1 Форма тендерної пропозиції.docx | |
24 лютого 2023 19:45 |
05-23 Додаток 2 Кваліфікаційні критерії.docx | |
24 лютого 2023 19:45 |
05-23 Додаток 3 Проєкт договору.docx | |
24 лютого 2023 19:45 |
05-23 Додаток 4 Специфікація та технічні вимоги.docx |
02 березня 2023 18:31 |
Електронний підпис
Друкувати оголошення PDF
|
|||
02 березня 2023 18:30 |
Зміни до 05-23 ТД Охорона в гуртожитки_КНЕУ_2023.pdf
|
|||
02 березня 2023 18:28 |
05-23зм ТД Охорона в гуртожитки_КНЕУ_2023 (нова редакція).docx
|
|||
24 лютого 2023 19:46 |
05-23 Додаток 1 Форма тендерної пропозиції.docx
|
|||
24 лютого 2023 19:45 |
05-23 Додаток 2 Кваліфікаційні критерії.docx
|
|||
24 лютого 2023 19:45 |
05-23 Додаток 3 Проєкт договору.docx
|
|||
24 лютого 2023 19:45 |
05-23 Додаток 4 Специфікація та технічні вимоги.docx
|
Роз’яснення до процедури
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2023-02-24-011279-a.a1
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ТОВ "ФІЛЛА", Код ЄДРПОУ:43228138
Дата подання: 27 лютого 2023 11:39
Дискримінаційна вимога
Шановний Замовнику!
Вашою документацією вимагається: 6.4. Довідка*, складена у довільній формі, щодо відповідальних осіб слідкувати за використанням та функціонуванням мереж тепло-, газо-, водопостачання, вентиляції, телефонного зв’язку, пожежної та охоронної сигналізації, електросилового забезпечення, теле-, відеоспостереження, конструкційних особливостей споруд Замовника, на підтвердження надати копії посвідчень та протоколів проходження курсів з питань охорони праці, електробезпеки, пожежної безпеки та технічної експлуатації теплових установок та мереж.
Ви, Замовнику, проводите закупівлю на охоронні послуги «79710000-4 Охоронні послуги (Послуги з охорони: охорона житлового фонду та забезпечення пропускного режиму і патрулювання в 2-х гуртожитках Університету)» ,тому , хочемо звернути вашу увагу, що дані документи (посвідчення) що вимагаються вами жодного відношення не мають до предмету закупівлі, для слідкуванням,використанням та функціонуванням мереж тепло-, газо-, водопостачання, вентиляції, телефонного зв’язку, пожежної та охоронної сигналізації, електросилового забезпечення, теле-, відеоспостереження, конструкційних особливостей споруд Замовника,мають відповідать спеціально навчені особи, яким не є охоронники, згідно доржавних стандартів Міністерства освіти і науки України ,Міністерство соціальної політики України,охоронники повинні:
Повинен знати: закони та інші нормативно-правові акти з охоронної діяльності; основи кримінального, адміністративного законодавства в частині, що стосується охорони майна та безпеки громадян; трудового законодавства в частині,щодо забезпечення прав та обов’язків працівника; нормативні документи, що встановлюють порядок охорони об’єкта; порядок дії при надзвичайних ситуаціях на об’єкті охорони; номери телефонів екстрених служб та номери телефонів, необхідних для виконання функціональних обов’язків; правила користування технічними засобами охорони об’єкта; порядок перевірки документів; користування спеціальними засобами; порядок здійснення пропускного режиму; правила та норми з охорони праці, екологічної та пожежної безпеки; порядок надання домедичної допомоги потерпілим; місця розташування правоохоронних органів, сусідніх нарядів охорони, порядок та способи встановлення зв’язку з ними.
Завдання та обов'язки: охороняти стаціонарні об’єкти з незначним ризиком для життя, здоров’я та майна; відповідно до укладеного договору про надання охоронних послуг приймати під охорону та здавати об’єкт із відповідним документальним оформленням; забезпечувати наявність, збереження та утримання у справному стані наданих йому в користування спеціальних і технічних засобів охорони, форменого одягу і майна; візуально та з використанням технічних засобів охорони здійснювати заходи охорони об’єкту та забезпечує режим встановлених замовником охоронних послуг; у разі виявлення факту пошкодження (несправності) технічних засобів охорони, замикальних пристроїв, решіток, огорожі периметру тощо, невідповідності або пошкодження пломб (печаток), протиправних посягань, вчинення злочину або порушення цілісності об’єкта, що охороняється, терміново повідомляти про це свого безпосереднього керівника; при нападі на об’єкт, що охороняється, безпосередньої загрози життю та здоров’ю персоналу охорони або сторонніх осіб, застосовувати проти особи, яка підозрюється у скоєні злочину заходи необхідної оборони, спеціальні засоби у відповідності до законодавства України; при заподіянні шкоди здоров’ю особи викликати швидку медичну допомогу, надати домедичну допомогу потерпілим; у випадку смерті особи, яка підозрюється у скоєні злочину під час застосування заходів необхідної оборони повідомити про подію органи внутрішніх справ; забезпечувати охорону і недоторканність місця події до прибуття представників правоохоронних органів; у разі виявлення порушень норм з охорони праці терміново сповіщати про це безпосереднього керівника; сприяти правоохоронним органам під час виконання покладених на них завдань та обов’язків за місцем виконання своїх функціональних обов’язків.
4. Загально-професійні вимоги
Повинен:
а) знати і виконувати вимоги законодавчих та нормативних актів з охорони праці та навколишнього середовища, дотримуватися норм, методів і прийомів безпечного виконання функціональних обов’язків;
б) при виконанні функціональних обов’язків бути пильним і уважним;
в) швидко та впевнено діяти у нестандартних умовах та вміти використовувати засоби попередження і захисту у разі виникнення надзвичайних ситуацій;
г) дотримуватися правил зберігання і застосування спеціальних засобів;
д) підтримувати належний рівень професійної та фізичної підготовки;
е) володіти обсягом знань з правових питань галузі та трудового законодавства в межах професійної діяльності.
Тому Ваші дії в частині встановлення у Документації наведеної вище вимоги, порушують Закон України «Про публічні закупівлі», частина четверта статті 5 та частина четверта статті 22 якими передбачена недискримінація учасників, а також права та законні інтереси Учасника, пов'язані з його участю у Процедурі закупівлі, та принципи недискримінації учасників, відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель, передбачені частиною першою статті 5 Закону. Просимо вилучити вимогу щодо відповідальних осіб слідкувати за використанням та функціонуванням мереж тепло-, газо-, водопостачання, вентиляції, телефонного зв’язку, пожежної та охоронної сигналізації, електросилового забезпечення, теле-, відеоспостереження, конструкційних особливостей споруд Замовника, на підтвердження надати копії посвідчень та протоколів проходження курсів з питань охорони праці, електробезпеки, пожежної безпеки та технічної експлуатації теплових установок та мереж.
Розгорнути
Згорнути
Вашою документацією вимагається: 6.4. Довідка*, складена у довільній формі, щодо відповідальних осіб слідкувати за використанням та функціонуванням мереж тепло-, газо-, водопостачання, вентиляції, телефонного зв’язку, пожежної та охоронної сигналізації, електросилового забезпечення, теле-, відеоспостереження, конструкційних особливостей споруд Замовника, на підтвердження надати копії посвідчень та протоколів проходження курсів з питань охорони праці, електробезпеки, пожежної безпеки та технічної експлуатації теплових установок та мереж.
Ви, Замовнику, проводите закупівлю на охоронні послуги «79710000-4 Охоронні послуги (Послуги з охорони: охорона житлового фонду та забезпечення пропускного режиму і патрулювання в 2-х гуртожитках Університету)» ,тому , хочемо звернути вашу увагу, що дані документи (посвідчення) що вимагаються вами жодного відношення не мають до предмету закупівлі, для слідкуванням,використанням та функціонуванням мереж тепло-, газо-, водопостачання, вентиляції, телефонного зв’язку, пожежної та охоронної сигналізації, електросилового забезпечення, теле-, відеоспостереження, конструкційних особливостей споруд Замовника,мають відповідать спеціально навчені особи, яким не є охоронники, згідно доржавних стандартів Міністерства освіти і науки України ,Міністерство соціальної політики України,охоронники повинні:
Повинен знати: закони та інші нормативно-правові акти з охоронної діяльності; основи кримінального, адміністративного законодавства в частині, що стосується охорони майна та безпеки громадян; трудового законодавства в частині,щодо забезпечення прав та обов’язків працівника; нормативні документи, що встановлюють порядок охорони об’єкта; порядок дії при надзвичайних ситуаціях на об’єкті охорони; номери телефонів екстрених служб та номери телефонів, необхідних для виконання функціональних обов’язків; правила користування технічними засобами охорони об’єкта; порядок перевірки документів; користування спеціальними засобами; порядок здійснення пропускного режиму; правила та норми з охорони праці, екологічної та пожежної безпеки; порядок надання домедичної допомоги потерпілим; місця розташування правоохоронних органів, сусідніх нарядів охорони, порядок та способи встановлення зв’язку з ними.
Завдання та обов'язки: охороняти стаціонарні об’єкти з незначним ризиком для життя, здоров’я та майна; відповідно до укладеного договору про надання охоронних послуг приймати під охорону та здавати об’єкт із відповідним документальним оформленням; забезпечувати наявність, збереження та утримання у справному стані наданих йому в користування спеціальних і технічних засобів охорони, форменого одягу і майна; візуально та з використанням технічних засобів охорони здійснювати заходи охорони об’єкту та забезпечує режим встановлених замовником охоронних послуг; у разі виявлення факту пошкодження (несправності) технічних засобів охорони, замикальних пристроїв, решіток, огорожі периметру тощо, невідповідності або пошкодження пломб (печаток), протиправних посягань, вчинення злочину або порушення цілісності об’єкта, що охороняється, терміново повідомляти про це свого безпосереднього керівника; при нападі на об’єкт, що охороняється, безпосередньої загрози життю та здоров’ю персоналу охорони або сторонніх осіб, застосовувати проти особи, яка підозрюється у скоєні злочину заходи необхідної оборони, спеціальні засоби у відповідності до законодавства України; при заподіянні шкоди здоров’ю особи викликати швидку медичну допомогу, надати домедичну допомогу потерпілим; у випадку смерті особи, яка підозрюється у скоєні злочину під час застосування заходів необхідної оборони повідомити про подію органи внутрішніх справ; забезпечувати охорону і недоторканність місця події до прибуття представників правоохоронних органів; у разі виявлення порушень норм з охорони праці терміново сповіщати про це безпосереднього керівника; сприяти правоохоронним органам під час виконання покладених на них завдань та обов’язків за місцем виконання своїх функціональних обов’язків.
4. Загально-професійні вимоги
Повинен:
а) знати і виконувати вимоги законодавчих та нормативних актів з охорони праці та навколишнього середовища, дотримуватися норм, методів і прийомів безпечного виконання функціональних обов’язків;
б) при виконанні функціональних обов’язків бути пильним і уважним;
в) швидко та впевнено діяти у нестандартних умовах та вміти використовувати засоби попередження і захисту у разі виникнення надзвичайних ситуацій;
г) дотримуватися правил зберігання і застосування спеціальних засобів;
д) підтримувати належний рівень професійної та фізичної підготовки;
е) володіти обсягом знань з правових питань галузі та трудового законодавства в межах професійної діяльності.
Тому Ваші дії в частині встановлення у Документації наведеної вище вимоги, порушують Закон України «Про публічні закупівлі», частина четверта статті 5 та частина четверта статті 22 якими передбачена недискримінація учасників, а також права та законні інтереси Учасника, пов'язані з його участю у Процедурі закупівлі, та принципи недискримінації учасників, відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель, передбачені частиною першою статті 5 Закону. Просимо вилучити вимогу щодо відповідальних осіб слідкувати за використанням та функціонуванням мереж тепло-, газо-, водопостачання, вентиляції, телефонного зв’язку, пожежної та охоронної сигналізації, електросилового забезпечення, теле-, відеоспостереження, конструкційних особливостей споруд Замовника, на підтвердження надати копії посвідчень та протоколів проходження курсів з питань охорони праці, електробезпеки, пожежної безпеки та технічної експлуатації теплових установок та мереж.
Рішення замовника: Вимога не задоволена
02 березня 2023 15:35
Звертаємо увагу, що відповідно до п.п. 6.4 п. 6 Таблиці 2 «Інші документи, що вимагаються замовником» Додатку 2 до тендерної документації «Кваліфікаційні критерії» учасник повинен надати довідку, складену в довільній формі, щодо відповідальних осіб слідкувати за використанням та функціонуванням мереж тепло-, газо-, водопостачання, вентиляції, телефонного зв’язку, пожежної та охоронної сигналізації, електросилового забезпечення, теле-, відеоспостереження, конструкційних особливостей споруд Замовника (далі – Довідка), і на підтвердження надати копії посвідчень та протоколів проходження курсів з питань охорони праці, електробезпеки, пожежної безпеки та технічної експлуатації теплових установок та мереж. Наголошуємо, що в цьому пункті мова йде не про охоронників, яких учасник планує залучити до надання послуг, а саме про відповідальних осіб, вказаних у Довідці. Тому вимогу не задоволено. Дякуємо за увагу до нашої закупівлі!
Номер вимоги: UA-2023-02-24-011279-a.c2
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ТОВ "ОХОРОНА24", Код ЄДРПОУ:40404521
Дата подання: 02 березня 2023 12:56
ДИСКРИМІНАЦІЯ!!!
Шановний Замовнику! Приведіть, будь ласка, вашу Тендерну документиацію у порядок, згідно предмету закупівлі, а саме: ОХОРОННІ ПОСЛУГИ! Розуміємо вашу зацікавленість у "своєму учаснику", але це не дає вам права порушувати Закон. Існує чіткий перелік обов'язків охоронника:
1) знати і виконувати вимоги законодавчих та нормативних актів з охорони праці та навколишнього середовища, дотримуватися норм, методів і прийомів безпечного виконання функціональних обов’язків;
2) при виконанні функціональних обов’язків бути пильним і уважним;
3) швидко та впевнено діяти у нестандартних умовах та вміти використовувати засоби попередження і захисту у разі виникнення надзвичайних ситуацій;
4) дотримуватися правил зберігання і застосування спеціальних засобів;
5) підтримувати належний рівень професійної та фізичної підготовки;
6) володіти обсягом знань з правових питань галузі та трудового законодавства в межах професійної діяльності.
Вимагаємо прибрати з тендерної документації п. 6.4 Додатку 2 Кваліфікаційні критерії, а саме: 6.4. Довідка*, складена у довільній формі, щодо відповідальних осіб слідкувати за використанням та функціонуванням мереж тепло-, газо-, водопостачання, вентиляції, телефонного зв’язку, пожежної та охоронної сигналізації, електросилового забезпечення, теле-, відеоспостереження, конструкційних особливостей споруд Замовника, на підтвердження надати копії посвідчень та протоколів проходження курсів з питань охорони праці, електробезпеки, пожежної безпеки та технічної експлуатації теплових установок та мереж; оскільки дана вимога не стосується предмету закупівлі, та є дискримінуючою стосовно потенційних Учасників. У разі відмови будемо змушені звернутись до АМКУ!
Розгорнути
Згорнути
1) знати і виконувати вимоги законодавчих та нормативних актів з охорони праці та навколишнього середовища, дотримуватися норм, методів і прийомів безпечного виконання функціональних обов’язків;
2) при виконанні функціональних обов’язків бути пильним і уважним;
3) швидко та впевнено діяти у нестандартних умовах та вміти використовувати засоби попередження і захисту у разі виникнення надзвичайних ситуацій;
4) дотримуватися правил зберігання і застосування спеціальних засобів;
5) підтримувати належний рівень професійної та фізичної підготовки;
6) володіти обсягом знань з правових питань галузі та трудового законодавства в межах професійної діяльності.
Вимагаємо прибрати з тендерної документації п. 6.4 Додатку 2 Кваліфікаційні критерії, а саме: 6.4. Довідка*, складена у довільній формі, щодо відповідальних осіб слідкувати за використанням та функціонуванням мереж тепло-, газо-, водопостачання, вентиляції, телефонного зв’язку, пожежної та охоронної сигналізації, електросилового забезпечення, теле-, відеоспостереження, конструкційних особливостей споруд Замовника, на підтвердження надати копії посвідчень та протоколів проходження курсів з питань охорони праці, електробезпеки, пожежної безпеки та технічної експлуатації теплових установок та мереж; оскільки дана вимога не стосується предмету закупівлі, та є дискримінуючою стосовно потенційних Учасників. У разі відмови будемо змушені звернутись до АМКУ!
Рішення замовника: Вимога не задоволена
02 березня 2023 15:37
Звертаємо увагу, що відповідно до п.п. 6.4 п. 6 Таблиці 2 «Інші документи, що вимагаються замовником» Додатку 2 до тендерної документації «Кваліфікаційні критерії» учасник повинен надати довідку, складену в довільній формі, щодо відповідальних осіб слідкувати за використанням та функціонуванням мереж тепло-, газо-, водопостачання, вентиляції, телефонного зв’язку, пожежної та охоронної сигналізації, електросилового забезпечення, теле-, відеоспостереження, конструкційних особливостей споруд Замовника (далі – Довідка), і на підтвердження надати копії посвідчень та протоколів проходження курсів з питань охорони праці, електробезпеки, пожежної безпеки та технічної експлуатації теплових установок та мереж. Наголошуємо, що в цьому пункті мова йде не про охоронників, яких учасник планує залучити до надання послуг, а саме про відповідальних осіб, вказаних у Довідці. Тому вимогу не задоволено. Дякуємо за увагу до нашої закупівлі!
Номер вимоги: UA-2023-02-24-011279-a.a3
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ТОВ "ОХОРОНА24", Код ЄДРПОУ:40404521
Дата подання: 02 березня 2023 16:37
Дискримінація ПОВТОРНО!
У відповідь на відхилення нашої вимоги, ще раз ЗВЕРТАЄМО ВАШУ УВАГУ на те, що ви купуєте ОХОРОННІ ПОСЛУГИ!!!! За кодом ДК 021:2015: 79710000-4 Охоронні послуги!!! Не послуги електриків, не послуги теплопостачання, не послуги сантехніка, не послуги газопостачання, а саме ОХОРОННІ ПОСЛУГИ! Яких відповідальних осіб, слідкувати за використанням та функціонуванням мереж тепло-, газо-, водопостачання, вентиляції, телефонного зв’язку, пожежної та охоронної сигналізації, електросилового забезпечення, теле-, відеоспостереження, конструкційних особливостей споруд Замовника ви можете вимагати в межах предмета закупівлі??? ЖОДНА з даних вимог не має ніякого відношення до предмету оголошеної вами закупівлі! ВИМАГАЄМО!!! Прибрати п.п. 6.4 пункту 6 Додатку 2 Кваліфікаційні критерії як неправомірний та порушуючий Закон України про публічні закупівлі.
Розгорнути
Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
03 березня 2023 11:21
Київський економічний університет імені Вадима Гетьмана (далі - Замовник) роз’яснює, що надання Довідки, складеної у довільній формі, завіреної підписом керівника/уповноваженої особи та печаткою Учасника (при здійснені діяльності з печаткою), щодо відповідальних осіб слідкувати за використанням та функціонуванням мереж тепло-, газо-, водопостачання, вентиляції, телефонного зв’язку, пожежної та охоронної сигналізації, електросилового забезпечення, теле-, відеоспостереження, конструкційних особливостей споруд Замовника (далі – Довідка), на підтвердження надати копії посвідчень та протоколів проходження курсів з питань охорони праці, електробезпеки, пожежної безпеки та технічної експлуатації теплових установок та мереж, є обов’язковим, оскільки:
1. Об’єктом надання послуг з охорони, забезпечення пропускного режиму та патрулювання є гуртожитки, в яких на кожному поверсі розташовані газо- водо- електро- та інші вище згадані комунікації, а в кожному із зазначених гуртожитків проживає більше, ніж 500 осіб. При цьому, вказані мережі є загального користування.
2. У п. 5.6 додатку 4 до тендерної документації «Специфікація та технічні вимоги» прописані обов’язки співробітників охорони, зокрема: «слідкувати за використанням та функціонуванням мереж тепло-, газо-, водопостачання, вентиляції, телефонного зв’язку, пожежної та охоронної сигналізації, електросилового забезпечення, теле-, відеоспостереження, конструкційних особливостей споруд Замовника». Відповідальні особи Виконавця, зазначені в Довідці, мають проводити відповідні інструктажі охоронникам, що залучені до надання послуг, щодо вищезазначених обов’язків, з метою забезпечення оперативного реагування співробітниками охорони на можливе виявлення нештатних ситуацій, пов’язаних з функціонуванням зазначених комунікацій, при патрулюванні зазначених об’єктів (звертаємо увагу, що вимагається не ремонт чи обслуговування мереж, а саме оперативне реагування на виявлені під час патрулювання нештатні ситуації).
3. Пости охорони в інших гуртожитках Університету, які обслуговуються Відділом забезпечення охорони об’єктів Університету, виконують ці завдання та функції, а отже, Замовник, оголошуючи закупівлю, не переглядає функції охорони в бік зменшення (тобто, не може закуповувати послуги з гіршою функціональною здатністю).
Враховуючи вищезазначене, Замовник не задовольняє цю вимогу як таку, що може негативно вплинути на якість надання послуг та призвести до виникнення надзвичайних ситуацій при використанні газо- водо- електро- та інших комунікацій, особливо в нічний час.
1. Об’єктом надання послуг з охорони, забезпечення пропускного режиму та патрулювання є гуртожитки, в яких на кожному поверсі розташовані газо- водо- електро- та інші вище згадані комунікації, а в кожному із зазначених гуртожитків проживає більше, ніж 500 осіб. При цьому, вказані мережі є загального користування.
2. У п. 5.6 додатку 4 до тендерної документації «Специфікація та технічні вимоги» прописані обов’язки співробітників охорони, зокрема: «слідкувати за використанням та функціонуванням мереж тепло-, газо-, водопостачання, вентиляції, телефонного зв’язку, пожежної та охоронної сигналізації, електросилового забезпечення, теле-, відеоспостереження, конструкційних особливостей споруд Замовника». Відповідальні особи Виконавця, зазначені в Довідці, мають проводити відповідні інструктажі охоронникам, що залучені до надання послуг, щодо вищезазначених обов’язків, з метою забезпечення оперативного реагування співробітниками охорони на можливе виявлення нештатних ситуацій, пов’язаних з функціонуванням зазначених комунікацій, при патрулюванні зазначених об’єктів (звертаємо увагу, що вимагається не ремонт чи обслуговування мереж, а саме оперативне реагування на виявлені під час патрулювання нештатні ситуації).
3. Пости охорони в інших гуртожитках Університету, які обслуговуються Відділом забезпечення охорони об’єктів Університету, виконують ці завдання та функції, а отже, Замовник, оголошуючи закупівлю, не переглядає функції охорони в бік зменшення (тобто, не може закуповувати послуги з гіршою функціональною здатністю).
Враховуючи вищезазначене, Замовник не задовольняє цю вимогу як таку, що може негативно вплинути на якість надання послуг та призвести до виникнення надзвичайних ситуацій при використанні газо- водо- електро- та інших комунікацій, особливо в нічний час.
Номер вимоги: UA-2023-02-24-011279-a.a4
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ТОВ "ОЛІМП-БЕЗПЕКА СЕРВІС", Код ЄДРПОУ:39171573
Дата подання: 02 березня 2023 17:52
Невідповідність тендерної документації предмету закупівлі
Шановний Замовник, у п.6.4 Тендерної документації: 6.4. Довідка*, складена у довільній формі, щодо відповідальних осіб слідкувати за використанням та функціонуванням мереж тепло-, газо-, водопостачання, вентиляції, телефонного зв’язку, пожежної та охоронної сигналізації, електросилового забезпечення, теле-, відеоспостереження, конструкційних особливостей споруд Замовника, на підтвердження надати копії посвідчень та протоколів проходження курсів з питань охорони праці, електробезпеки, пожежної безпеки та технічної експлуатації теплових установок та мереж, встановлені вимоги які передбачають дискримінацію учасників, які мають намір прийняти участь у таких торгах. Ознайомившись з попередніми вимогами інших потенційних учасників по цим торгам та ознайомившись з Вашою відповіддю по таким вимогами\питанням було виявлено, що ви надаєте одну і ту ж недолугу відповідь на різні запити по суті їх запитування.
Тому постає питання про Вашу некомпетентність як уповноваженої особи та взагалі Вашу не кваліфікацію в сфері публічних закупівель.
Перед тим як готувати проєкт тендерної документації на закупівлю послуг з охорони ви хоч би ознайомилися з ліцензійними умовами провадження охоронної діяльності затвердженими постановою КМУ.
Ваш ХЛАМ який Ви вимагаєте у п.6.4 тендерної документації передбачає закупівлю послуг сантехніків, електриків, ФАХІВЦІВ КОТЕЛЕНЬ чи якихось там двірників або закупівлю тотожних послуг, але не закупівлю охоронних послуг.
Усі потенційні учасники ознайомившись з Вашою тендерною документацією, яку ви готували, посміхаються з вас і всі прекрасно розуміють яка у вас Кваліфікація.
До речі, в статті 5 ЗУ «Про публічні закупівлі» зазначені Принципи здійснення публічних закупівель та недискримінація учасників, які вже були порушені у тендерній документації яка була вами підготовлена.
Для Вас особисто надаю перелік принципів за якими здійснюється публічні закупівлі, що встановлені, в статті 5 ЗУ «Про публічні закупівлі».
1. Закупівлі здійснюються за такими принципами:
1) добросовісна конкуренція серед учасників;
2) максимальна економія, ефективність та пропорційність;
3) відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель;
4) недискримінація учасників та рівне ставлення до них;
5) об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі;
6) запобігання корупційним діям і зловживанням.
2. Учасники (резиденти та нерезиденти) всіх форм власності та організаційно-правових форм беруть участь у процедурах закупівель/спрощених закупівлях на рівних умовах.
3. Замовники забезпечують вільний доступ усіх учасників до інформації про закупівлю, передбаченої цим Законом.
4. Замовники не мають права встановлювати жодних дискримінаційних вимог до учасників.
5. Замовники, учасники процедур закупівлі, суб’єкт оскарження, а також їхні представники повинні добросовісно користуватися своїми правами, визначеними цим Законом.
Забороняється зловживання правами, у тому числі правом на оскарження рішень, дії чи бездіяльності замовника.
Отже, напевно до Вас дійшло, про що саме вимагалося у попередніх запитах\вимогах інших потенційних учасників стосовно вимог у вашій тендерній документації.
Але враховуючи Ваші недолугі відповіді на запити\вимоги інших учасників по цьому ж питанню все таки ж прошу вас Відкрийте очі та спустіться на землю з планети «МАРС» та перейдіть у Земну реальність я Вимагаю Вас видалити цю дискримінаційну вимогу зазначену у п.6.4 тендерної документації і не позоритися
Також слід звернути увагу як така не компетентна особа могла пройти тестування уповноважених осіб та займати таку посаду ще й в Університеті.
Зазначену інформацію про некомпетентність уповноваженої особи в сфері публічних закупівель буде обов’язково надано до органу управління майном Вашої організації для проведення перевірки знань у сфері публічних закупівель такої особи та взагалі можливості займати посади в державних органах влади відповідно до «IQ» такої особи.
Розгорнути
Згорнути
Тому постає питання про Вашу некомпетентність як уповноваженої особи та взагалі Вашу не кваліфікацію в сфері публічних закупівель.
Перед тим як готувати проєкт тендерної документації на закупівлю послуг з охорони ви хоч би ознайомилися з ліцензійними умовами провадження охоронної діяльності затвердженими постановою КМУ.
Ваш ХЛАМ який Ви вимагаєте у п.6.4 тендерної документації передбачає закупівлю послуг сантехніків, електриків, ФАХІВЦІВ КОТЕЛЕНЬ чи якихось там двірників або закупівлю тотожних послуг, але не закупівлю охоронних послуг.
Усі потенційні учасники ознайомившись з Вашою тендерною документацією, яку ви готували, посміхаються з вас і всі прекрасно розуміють яка у вас Кваліфікація.
До речі, в статті 5 ЗУ «Про публічні закупівлі» зазначені Принципи здійснення публічних закупівель та недискримінація учасників, які вже були порушені у тендерній документації яка була вами підготовлена.
Для Вас особисто надаю перелік принципів за якими здійснюється публічні закупівлі, що встановлені, в статті 5 ЗУ «Про публічні закупівлі».
1. Закупівлі здійснюються за такими принципами:
1) добросовісна конкуренція серед учасників;
2) максимальна економія, ефективність та пропорційність;
3) відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель;
4) недискримінація учасників та рівне ставлення до них;
5) об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі;
6) запобігання корупційним діям і зловживанням.
2. Учасники (резиденти та нерезиденти) всіх форм власності та організаційно-правових форм беруть участь у процедурах закупівель/спрощених закупівлях на рівних умовах.
3. Замовники забезпечують вільний доступ усіх учасників до інформації про закупівлю, передбаченої цим Законом.
4. Замовники не мають права встановлювати жодних дискримінаційних вимог до учасників.
5. Замовники, учасники процедур закупівлі, суб’єкт оскарження, а також їхні представники повинні добросовісно користуватися своїми правами, визначеними цим Законом.
Забороняється зловживання правами, у тому числі правом на оскарження рішень, дії чи бездіяльності замовника.
Отже, напевно до Вас дійшло, про що саме вимагалося у попередніх запитах\вимогах інших потенційних учасників стосовно вимог у вашій тендерній документації.
Але враховуючи Ваші недолугі відповіді на запити\вимоги інших учасників по цьому ж питанню все таки ж прошу вас Відкрийте очі та спустіться на землю з планети «МАРС» та перейдіть у Земну реальність я Вимагаю Вас видалити цю дискримінаційну вимогу зазначену у п.6.4 тендерної документації і не позоритися
Також слід звернути увагу як така не компетентна особа могла пройти тестування уповноважених осіб та займати таку посаду ще й в Університеті.
Зазначену інформацію про некомпетентність уповноваженої особи в сфері публічних закупівель буде обов’язково надано до органу управління майном Вашої організації для проведення перевірки знань у сфері публічних закупівель такої особи та взагалі можливості займати посади в державних органах влади відповідно до «IQ» такої особи.
Рішення замовника: Вимога не задоволена
03 березня 2023 11:22
Шановний потенційний учаснику! Дякуємо за інформацію особисто для уповноваженої особи у сфері публічних закупівель! Також і Вас просимо ознайомитись зі статтею 5 закону України «Про публічні закупівлі». Зокрема, з частиною п’ятою, де зазначено, що УЧАСНИКИ процедур закупівлі, а також їхні представники повинні добросовісно користуватися своїми правами, визначеними цим Законом. Забороняється ЗЛОВЖИВАННЯ правами, у тому числі правом на оскарження рішень, дії чи бездіяльності замовника.
Крім того, рекомендуємо звернути увагу на Настанови щодо етичної поведінки учасників/потенційних учасників під час участі в публічних закупівлях, можливо, стануть у пригоді.
Щодо Довідки (п.п. 6.4 п. 6 Таблиці 2 «Інші документи, що вимагаються замовником» Додатку 2 до тендерної документації «Кваліфікаційні критерії») – дивіться відповідь на попередню вимогу.
Крім того, рекомендуємо звернути увагу на Настанови щодо етичної поведінки учасників/потенційних учасників під час участі в публічних закупівлях, можливо, стануть у пригоді.
Щодо Довідки (п.п. 6.4 п. 6 Таблиці 2 «Інші документи, що вимагаються замовником» Додатку 2 до тендерної документації «Кваліфікаційні критерії») – дивіться відповідь на попередню вимогу.
Інформація про відміну
Виконано
Дата оприлюднення: | 03 березня 2023 11:25 |
Кінець періоду оскарження: | 14 березня 2023 00:00 |
Дата відміни: | 14 березня 2023 00:01 |
Причина відміни: | відсутність подальшої потреби в закупівлі товарів, робіт і послуг |
Коментар щодо відміни: | у зв’язку з відсутністю подальшої потреби в закупівлі товарів, робіт чи послуг |
Документи:
03 березня 2023 11:24
|
Електронний підпис |
03 березня 2023 11:24
|
05-23 Протокол рішення УО 7 про відміну тендера.docx |