Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "МІСЬКА КЛІНІЧНА ЛІКАРНЯ №1" ОДЕСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ |
Код ЄДРПОУ: | 01998986 |
Місцезнаходження: | 65007, Україна , Одеська обл., Одеса, ВУЛИЦЯ М'ЯСОЄДОВСЬКА, будинок 32 |
Контактна особа: |
МОЛЯВКО НАТАЛЯ ВОЛОДИМИРІВНА 380661340017 evreiska@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 24 лютого 2023 16:33 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 01 березня 2023 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 01 березня 2023 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 04 березня 2023 18:00 |
Початок аукціону: | 04 березня 2023 18:02 |
Очікувана вартість: | 1 882 007,00 UAH без ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 9 410,04 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Роботи
КНП «Міська клінічна лікарня №1» Одеської міської ради»
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Виконання робіт | Пiсляоплата | 15 | Робочі | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
24 лютого 2023 16:33 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
24 лютого 2023 16:33 |
ТД буріння.docx | |
24 лютого 2023 16:33 |
Проєкт Договору скважина.docx |
Інформація про моніторинг
- UA-M-2023-03-14-000088 ● 63981d7df83c45a493fd8b67aa256173
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 14 березня 2023 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 14 березня 2023 15:49 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
14.03.2023 Одеса № 63
Про початок моніторингу
процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Південний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Державної аудиторської служби України від 02.06.2016 № 23,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку,
що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
3. Оприлюднити цей наказ в електронній системі закупівель протягом двох робочих днів.
4. Контроль за виконанням цього наказу залишаю за собою.
Підстава: доповідна записка начальника відділу контролю у сфері закупівель Південного офісу Держаудитслужби Світлани САМОКІШ від 14.03.2023.
Начальник Наталія СТОЯНОВА
Додаток до наказу
Південного офісу Держаудитслужби
від 14.03.2023 № 63
Витяг з переліку процедур закупівель щодо яких здійснюється моніторинг процедур закупівель
№ з/п Оголошення про проведення процедури
закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу
Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення
5 UA-2023-02-24-010597-a 24.02.2023 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Начальник відділу
контролю у сфері закупівель Світлана САМОКІШ
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2023-03-17 08:26:19
Запит замовнику на пояснення
У межах проведення моніторингу цієї закупівлі відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Південний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Державної аудиторської служби України від 02 червня 2016 року № 23, постала потреба в отриманні таких пояснень (інформації та документів).
1. Яким чином Замовник може обґрунтувати рішення щодо відповідності тендерної пропозиції учасника товариства з обмеженою відповідальністю "ПІВДЕНЬБУРВОД" умовам пункту 3 додатку 2 ТД, тоді як останнім у складі тендерної пропозиції не надано жодного з документів, які вимагались Замовником, щодо системи оподаткування (витяг з реєстру платників ПДВ або свідоцтво платника ПДВ, витяг з реєстру платників єдиного податку або свідоцтво платника єдиного податку) та документу про сплату єдиного податку за звітний (податковий) період?
Слід зазначити, що у складі тендерної пропозиції учасника товариства з обмеженою відповідальністю "ПІВДЕНЬБУРВОД" наявна роздруківка з сайту Державної податкової служби України, яка містить інформацію щодо його системи оподаткування (платник єдиного податку, ставка 5, група 3) та у довідці про підприємство від 01.03.2023 №8 останнім вказано, що товариство з обмеженою відповідальністю "ПІВДЕНЬБУРВОД" є платником єдиного податку на прибуток в розмірі 5 (п’ять) відсотків.
2. Яким чином Замовник може обґрунтувати рішення щодо відповідності тендерної пропозиції учасника товариства з обмеженою відповідальністю "ПІВДЕНЬБУРВОД" умовам пункту 2 розділу «Оцінка тендерної пропозиції» ТД, коли останнім на свою тендерну пропозицію накладено удосконалений електронний підпис (УЕП) в той час коли Замовником у ТД встановлено вимогу щодо обов’язкового накладення на тендерну пропозицію кваліфікованого електронного підпису (КЕП)?
Пояснення, інформацію та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2023-03-21 14:33:10
ПОЯСНЕННЯ на запит Південного офісу Держаудитслужби в межах моніторингу процедури закупівлі UA-2023-02-24-010597-a
Відповідно до питання № 1 інформуємо:
Окрім роздруківки з сайту Державної податкової служби України, яка містить інформацію щодо його системи оподаткування (платник єдиного податку, ставка 5, група 3) та довідки про підприємство від 01.03.2023 №8, де вказано, що товариство з обмеженою відповідальністю "ПІВДЕНЬБУРВОД" є платником єдиного податку на прибуток в розмірі 5 (п’ять) відсотків, нами була взята інформація щодо системи оподаткування з відкритих реєстрів, наприклад: https://youcontrol.com.ua/catalog/company_details/43541835/.
Відповідно до питання № 2 інформуємо:
Кабінет Міністрів України постановою №1423 від 23.12.2022 «Про внесення змін до розпорядження Кабінету Міністрів України від 25 березня 2020 р. № 338 і постанови Кабінету Міністрів України від 9 грудня 2020 р. № 1236» продовжив карантин та запровадження обмежувальних протиепідемічних заходів з метою запобігання поширенню на території України гострої респіраторної хвороби COVID-19, спричиненої коронавірусом SARS-CoV-2, до 30.04.2022. Так, постановою №1423 від 23.12.2022 були внесені зміни:
У пункті 1 розпорядження Кабінету Міністрів України від 25.03.2020 № 338 цифри і слова «31 грудня 2022 року» замінити цифрами і словами «30 квітня 2023 року».
У пункті 1 постанови Кабінету Міністрів України від 09.12.2020 № 1236 цифри і слова «31 грудня 2022 р.» замінити цифрами і словами «30 квітня 2023 р.».
При цьому пунктом 6 частини 24 постанови Кабінету Міністрів України від 09.12.2020 № 1236 передбачено, шо на період дії карантину (який постановою №1423 від 23.12.2022 продовжено до 30.04.2023) тимчасово дозволяється: використання електронних підписів чи печаток, що базуються на сертифікатах відкритого ключа, виданих кваліфікованими надавачами електронних довірчих послуг без відомостей про те, що особистий ключ зберігається в засобі кваліфікованого електронного підпису чи печатки, користувачами електронних довірчих послуг для здійснення електронної взаємодії, електронної ідентифікації та автентифікації фізичних, юридичних осіб і представників юридичних осіб у разі, коли законодавством передбачено використання виключно кваліфікованих електронних підписів чи печаток (засобів кваліфікованого електронного підпису чи печатки, кваліфікованих електронних довірчих послуг) або засобів електронної ідентифікації з високим рівнем довіри, крім вчинення в електронній формі правочинів, що підлягають нотаріальному посвідченню та / або державній реєстрації у випадках, установлених законом, та випадках, пов’язаних з високим ризиком для інформаційної безпеки, що визначається власниками відповідних інформаційних та інформаційно-комунікаційних систем з урахуванням обмежень, установлених абзацом другим частини другої статті 17 Закону України «Про електронні довірчі послуги».
Таким чином, до 30.04.2023 продовжено не лише карантин, а й використання УЕП,
однак, відповідно до документації, учасник повинен був накласти саме кваліфікований електронний підпис (КЕП).
Відповідно до вищенаведеного, нами буде прийнято рішення щодо відхилення тендерної пропозиції учасника.
Надання інформації про усунення порушення замовником
Відповідь на Висновок про результати моніторингу процедури закупівлі (дата публікації: 23.03. 2023 року, ID моніторингу: UA-M-2023-03-14-000088 від 14.03.2023 по предмету закупівлі UA-2023-02-24-010597-a за кодом ДК 021:2015: 45000000-7 Будівельні роботи та поточний ремонт на суму 1 882 007,00 грн (Один мільйон вісімсот вісімдесят дві тисячі сім гривень 00 копійок) без ПДВ, КНП "МКЛ №1" ОМР додається.
2023-04-05 14:17:11
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 23 березня 2023 |
Кінцевий строк оскарження: | 07 квітня 2023 |
Порушення виявлено
- Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
Підтвердження усунення порушення
Усунуто
Встановлено порушення законодавства в частині складання тендерної документації та/або внесення змін до неї • усунуто
Встановлено порушення законодавства в частині розгляду та/або відхилення (не відхилення) замовником тендерної (тендерних) пропозиції (пропозицій) • усунуто
.
2023-04-07 09:00:54
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 04 березня 2023 18:00
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВ "ПІВДЕНЬБУРВОД" |
1 864 631,41
UAH
|
1 864 631,41
UAH
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ "ЕЛКО-БУД" |
1 865 000,00
UAH
|
1 865 000,00
UAH
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
ТОВ "ПІВДЕНЬБУРВОД" #43541835 |
Рішення скасоване |
1 864 631,41
UAH
|
22 березня 2023 16:27
|
|
ТОВ "ПІВДЕНЬБУРВОД" #43541835 |
Відхилено |
1 864 631,41
UAH
|
22 березня 2023 16:27
|
|
ТОВ "ЕЛКО-БУД" #35600377 |
Відхилено |
1 865 000,00
UAH
|
24 березня 2023 16:36
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 24 березня 2023 15:45
|