Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Поточний ремонт та облаштування споруд цивільного захисту (укриття) ДНЗ №143 м.Миколаєва (код ДК 021:2015 45450000-6 – Інші завершальні будівельні роботи)
Очікувана вартість
1 558 262,96 UAH
UA-2023-02-24-010511-a ● 8551691b08c147a684241f8817edd64c
Відкриті торги з особливостями
Торги не відбулися
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Управління освіти Миколаївської міської ради |
Код ЄДРПОУ: | 02145010 |
Вебсайт: | http://osvita.mkrada.gov.ua/ |
Місцезнаходження: | 54001, Україна , Миколаївська обл., м.Миколаїв, вул. Інженерна, 3 |
Контактна особа: |
Роман Кецкало +380512372272 tender.osvita.mkrada@gmail.com |
Категорія: | Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 24 лютого 2023 16:24 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 01 березня 2023 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 01 березня 2023 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 04 березня 2023 00:00 |
Очікувана вартість: | 1 558 262,96 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 7 791,31 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Вид та умови надання забезпечення пропозицій учасників: | Банківська гарантія |
Розмір надання забезпечення пропозицій учасників: | 46700 UAH |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Послуги
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:45450000-6: Інші завершальні будівельні роботи
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
Поточний ремонт та облаштування споруд цивільного захисту (укриття) ДНЗ №143 м.Миколаєва (код ДК 021:2015 45450000-6 – Інші завершальні будівельні роботи)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
22 травня 2023
ДК 021:2015: 45450000-6 — Інші завершальні будівельні роботи
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Надання послуг | Пiсляоплата | 14 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
24 лютого 2023 16:27 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
24 лютого 2023 16:24 |
Тендерна документацiя.doc | |
24 лютого 2023 16:24 |
Додаток 3.doc | |
24 лютого 2023 16:24 |
Додаток 4.doc | |
24 лютого 2023 16:24 |
Додаток 1.doc | |
24 лютого 2023 16:24 |
Оголошення про проведення відкритих торгів.docx | |
24 лютого 2023 16:24 |
Додаток 2.doc |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Лише АВК.
Дата подання: 27 лютого 2023 08:12
Дата відповіді: 28 лютого 2023 23:48
Ви не находите дискримінаційним використання лише АКВ. Як же інші програмні комплекси? Наприклад ПК «Експерт – Смета»
Відповідь: Шановний учаснику! У додатку № 3 до тендерної документації зазначено, що учасники повинні надати в складі тендерних пропозицій документи, які підтверджують відповідність пропозиції учасника технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам, а саме:
кошторисну документацію, виконану у програмному комплексі АВК-5; діючу ліцензію та договір на використання ліцензійного програмного комплексу АВК-5. Замовником встановлено таку вимогу, виходячи з наступного: програмний комплекс АВК-5 є найбільш розповсюдженим на території України комплексом для підготовки кошторисної документації; управління освіти Миколаївської міської ради має в наявності ліцензійну версію програмного комплексу АВК-5; фахівці управління освіти Миколаївської міської ради мають досвід використання лише програмного комплексу АВК-5. Таким чином, для забезпечення можливості перевірки відповідності наданих учасниками кошторисних документів вимогам чинного законодавства, вони мають бути виконані саме у програмному комплексі АВК-5.
кошторисну документацію, виконану у програмному комплексі АВК-5; діючу ліцензію та договір на використання ліцензійного програмного комплексу АВК-5. Замовником встановлено таку вимогу, виходячи з наступного: програмний комплекс АВК-5 є найбільш розповсюдженим на території України комплексом для підготовки кошторисної документації; управління освіти Миколаївської міської ради має в наявності ліцензійну версію програмного комплексу АВК-5; фахівці управління освіти Миколаївської міської ради мають досвід використання лише програмного комплексу АВК-5. Таким чином, для забезпечення можливості перевірки відповідності наданих учасниками кошторисних документів вимогам чинного законодавства, вони мають бути виконані саме у програмному комплексі АВК-5.
Досвід
Дата подання: 28 лютого 2023 10:58
Дата відповіді: 28 лютого 2023 23:48
Добрий день! У тендері, в якому ми плануємо брати участь Додаток №1 до тендерної документації, міститься вимога про надання аналогічного договору з чітко визначеним предметом закупівлі.
Питання: Якщо Учасник має досвід виконання аналогічного договору з послуг/робіт, який пропонується на тендер, проте предмет договору не співпадає з чітко вказаною вимогою Замовника буде відхилена наша пропозиція?
Так, як ця вимога є дискримінацією
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Шановний учаснику! Відповідно до п. 28 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених Постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 ( в редакції, чинній на момент оголошення відкритих торгів) тендерна документація формується замовником відповідно до вимог статті 22 Закону з урахуванням цих особливостей. Пунктом 2 ч. 2 ст. 16 Закону України від 25.12.2015 № 922-VIII «Про публічні закупівлі» визначено, що у тендерній документації зазначаються один або декілька кваліфікаційних критеріїв відповідно до статті 16 цього Закону. Згідно з п. 3 ч. 2 ст. 16 Закону України «Про публічні закупівлі» замовник може установити такий кваліфікаційний критерій, як наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів). Предметом закупівлі є «Поточний ремонт та облаштування споруд цивільного захисту (укриття) ДНЗ №141 м. Миколаєва» (код ДК 021:2015 45450000-6 – Інші завершальні будівельні роботи). Враховуючи наведене, замовником в таблиці 1 додатку № 1 до тендерної документації зазначено, що під аналогічним договором розуміється договір, предметом якого є поточний ремонт захисних споруд цивільного захисту, укриттів, що повністю відповідає вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» та така вимога не є дискримінаційною. Таким чином, у випадку, коли наданий учасником в якості аналогічного договір відповідатиме вимогам тендерної документації, пропозиція учасника не буде відхилена з підстави невідповідності такій вимозі.
Дискримінаційні вимоги щодо аналогічного договору
Дата подання: 28 лютого 2023 15:06
Дата відповіді: 28 лютого 2023 23:49
Шановний Замовнику!
Додатком № 1 до Тендерної документації передбачено, що на підтвердження відповідності учасника кваліфікаційному критерію щодо наявності документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору учасник має надати скан-копію з оригіналу або з належним чином засвідченої копії аналогічного договору та акту прийому-передачі робіт/послуг (або іншого аналогічного документу), який засвідчує виконання робіт/надання послуг в повному обсязі відповідно до умов договору. ПРИ ЦЬОМУ, під аналогічним договором розуміється договір, предметом якого є поточний ремонт захисних споруд цивільного захисту, укриттів, контрагентом у якому має виступати замовник в розумінні норм Закону України «Про публічні закупівлі». При цьому такий аналогічний договір повинен бути виконаний учасником у 2021, 2022 або 2023 роках.
Наведені вимоги Тендерної документації є дискримінаційними та такими, що обмежують конкуренцію в закупівлі.
Статтею 5 Закону України «Про публічні закупівлі» визначено, що закупівлі здійснюються за такими принципами, зокрема, як максимальна економія, ефективність та пропорційність; відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; недискримінація учасників та рівне ставлення до них; запобігання корупційним діям і зловживанням.
Наведене вище формулювання вимог щодо підтвердження досвіду виконання аналогічного договору, а саме критерії аналогічності договору: 1) договір на ремонт саме «захисних споруд цивільного захисту, укриттів»; 2) договір із замовником в розумінні норм Закону України «Про публічні закупівлі»; 3) договір, виконаний учасником у 2021, 2022 або 2023 роках, - є дискримінаційними, оскільки виконати такі умови тендерної документації зможе тільки обмежена кількість учасників. Так, АМКУ вже має усталену практику із визнання протиправними та дискримінаційними вимог тендерної документації щодо встановлення обмеження періоду набуття досвіду, обмеження наявності досвіду з певним типом установ (замовник за ЗУ «Про публічні закупівлі»), обмежень щодо конкретного виду об’єкта будівництва (захисні споруду цивільного захисту, укриття), зокрема, рішення органу оскарження по процедурам закупівель: UA-2020-12-18-015905-c, UA-2021-03-04-002913-b, UA-2020-09-08-002744-c.
Таким чином, встановлюючи наведені вище обмеження щодо аналогічного договору, Замовник створює перешкоди для участі в закупівлі іншим суб’єктам господарювання, які мають значний досвід у сфері будівництва, необхідну матеріально-технічну базу та кваліфікованих працівників.
Зауважимо, що вимоги щодо наявності виконаного договору з поточного ремонту саме «захисних споруд цивільного захисту, укриттів» не гарантує якості виконання таких робіт за предметом закупівлі. Дбаючи про якість робіт, Замовник має можливості передбачити такі вимоги в проєкті договору, зокрема, визначити критерії якості послуг з поточного ремонту, гарантійні умови щодо проведених ремонтних робіт, встановити умови щодо надання забезпечення виконання договору тощо.
Відповідно до ч. 4 ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі» тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників.
З урахуванням викладеного, вимагаємо внести зміни до тендерної документації та виключити вимоги, згідно яких аналогічним є саме договір, предметом якого є поточний ремонт захисних споруд цивільного захисту, укриттів, контрагентом у якому має виступати замовник в розумінні норм Закону України «Про публічні закупівлі», при цьому такий аналогічний договір повинен бути виконаний учасником у 2021, 2022 або 2023 роках.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Шановний учаснику! Відповідно до п. 28 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених Постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 ( в редакції, чинній на момент оголошення відкритих торгів) тендерна документація формується замовником відповідно до вимог статті 22 Закону з урахуванням цих особливостей. Пунктом 2 ч. 2 ст. 16 Закону України від 25.12.2015 № 922-VIII «Про публічні закупівлі» визначено, що у тендерній документації зазначаються один або декілька кваліфікаційних критеріїв відповідно до статті 16 цього Закону. Згідно з п. 3 ч. 2 ст. 16 Закону України «Про публічні закупівлі» замовник може установити такий кваліфікаційний критерій, як наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів). Предметом закупівлі є «Поточний ремонт та облаштування споруд цивільного захисту (укриття) ДНЗ №141 м. Миколаєва» (код ДК 021:2015 45450000-6 – Інші завершальні будівельні роботи). Враховуючи наведене, замовником в таблиці 1 додатку № 1 до тендерної документації зазначено, що під аналогічним договором розуміється договір, предметом якого є поточний ремонт захисних споруд цивільного захисту, укриттів, що повністю відповідає вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» та така вимога не є дискримінаційною. Що стосується певних років виконання аналогічного договору та певної категорії контрагента-замовника, то в даному випадку мова йде про безпеку дітей в умовах проведення бойових дій. Тобто, замовник має бути впевнений, що учасник, який переможе у закупівлі, вже здійснював надання послуг з поточного ремонту саме укриттів, і після завершення виконання договору до такого учасника не було питань стосовно якості та строків надання послуг. Також, надання послуг здійснювалось саме для замовника, який фінансується за рахунок бюджетних коштів, бо під час виконання таких договорів вимоги до контролю за результатом є більш суворими, як зі сторони замовника, так і з боку контролюючих органів. І останнє, надання послуг має бути проведене в 2021-2023 роках, бо будівельні норми, вимоги до якості будівельних матеріалів змінюються з часом і у разі, коли певний суб’єкт господарювання надавав аналогічні послуги з поточного ремонту у 2011 році, то на даний момент це вже не може належним чином підтверджувати його спроможність зробити це у 2023 році. Враховуючи наведене, всі вимоги тендерної документації, стосовно яких у вас, шановний учаснику, виникли питання, встановлені з однією лише метою – отримати належний результат виконання договору від переможця.
Питання щодо матеріалів та ресурсів
Дата подання: 28 лютого 2023 21:34
Дата відповіді: 28 лютого 2023 23:49
Шановний замовнику!
Відповідно до пункту 3 частини 2 статті 22 ЗУ «Про публічні закупівлі», тендерна документація повинна містити інформацію про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, у тому числі відповідну технічну специфікацію (у разі потреби - плани, креслення, малюнки чи опис предмета закупівлі)
Замовник в Додатку 3 Тендерної документації, опублікував перелік робіт. В даному переліку наявні лише назви робіт з зазначенням лише їх кількісних характеристик, але відсутні ТЕХНІЧНІ та ЯКІСНІ характеристики, що не дає учасникам зрозуміти, які точні характеристики повинні бути в ОБЛАДНАННЯ, яке підлягає монтажу згідно умов даної закупівлі.
І так в усьому технічному завданні Опублікованого Замовником є в наявності лише кількісні характеристики, але відсутні ТЕХНІЧНІ та ЯКІСНІ характеристики, а саме відсутня специфікація (відомість ресурсів). Тому дане технічне завдання не відповідає вимогам установленим пунктом 3 частиною 2 статті 22 ЗУ «Про публічні закупівлі», котрим передбачено що тендерна документація повинна містити інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, У ТОМУ ЧИСЛІ ВІДПОВІДНУ ТЕХНІЧНУ СПЕЦИФІКАЦІЮ.
Тому просимо Замовника внести зміни до тендерної документації та опублікувати ВІДПОВІДНУ ТЕХНІЧНУ СПЕЦИФІКАЦІЮ, що містить інформацію про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, а саме: відомість ресурів, так як в даному технічному завданні дана інформація відсутня.
Згідно з частиною першою статті 5 ЗУ «Про публічні закупівлі» Закупівлі здійснюються за такими принципами, зокрема, недискримінація учасників та рівне ставлення до них.
Згідно з частиною четвертою статті 5 ЗУ «Про публічні закупівлі» Замовники не мають права встановлювати жодних дискримінаційних вимог до учасників.
Частиною четвертою статті 22 ЗУ «Про публічні закупівлі» передбачено, зокрема, що тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників.
Вважаємо, що свідоме встановлення в тендерній документації дискримінаційних вимог, що обмежують конкуренцію є неприпустимо під час ВОЄННОГО СТАНУ, так як дане обмеження конкуренції призведе до того, що в закупівлі не приймуть участь учасники, котрі бажають запропонувати нижчу ціну, що в свою чергу призведе до розтрати бюджетних коштів, що в свою чергу ПОРУШИТЬ ПРИНЦИП МАКСИМАЛЬНОЇ ЕКОНОМІЇ.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Шановний учаснику! В Додатку № 3 до тендерної документації наведено Інформацію про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі. Стосовно Вашого розуміння поняття «дискримінація» хочемо зазначити, що вимоги, наведені в Додатку № 3 до тендерної документації є однаковими для всіх учасників, відповідно, ні про яку дискримінацію мови йти не може.
Інформація про відміну
Торги відмінено
Причина відміни
відсутність пропозицій