Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Філія "Центр забезпечення виробництва" АТ "Укрзалізниця" |
Код ЄДРПОУ: | 40081347 |
Вебсайт: | http://uz.gov.ua |
Місцезнаходження: | 03049 , Україна , Київська обл., Київ, Україна, Київ, проспект Повітрофлотський 11/15 |
Контактна особа: |
Чорна Наталія Василівна 380444650886 2019tender@gmail.com |
Категорія: | Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 24 лютого 2023 15:31 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 10 березня 2023 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 10 березня 2023 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 13 березня 2023 10:00 |
Очікувана вартість: | 31 008 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 155 040,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Вид та умови надання забезпечення пропозицій учасників: | банківська гарантія |
Розмір надання забезпечення пропозицій учасників: | 310000 UAH |
Розмір та умови надання забезпечення виконання договору про закупівлю: | Забезпечення виконання договору про закупівлю надається у вигляді оригіналу банківської гарантії у розмірі 0,5 відсотків вартості договору про закупівлю. |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:44310000-6: Вироби з дроту
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Критерії оцінки: ціна - 100% | Пiсляоплата | 15 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
28 лютого 2023 16:23 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
28 лютого 2023 16:23 |
Зміни до тендеру_384_ВО від 28.02.2023.docx | |
28 лютого 2023 16:23 |
384_ВО ТД канати сталеві_нова редакція від 28.02.2023.docx | |
24 лютого 2023 15:31 |
Додаток №8.docx |
28 лютого 2023 16:23 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
|||
28 лютого 2023 16:23 |
Зміни до тендеру_384_ВО від 28.02.2023.docx
|
|||
28 лютого 2023 16:23 |
384_ВО ТД канати сталеві_нова редакція від 28.02.2023.docx
|
|||
24 лютого 2023 15:31 |
Додаток №8.docx
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Згідно з ч. 1 ст. 626 Цивільного кодексу України (далі – ЦК України) договором є домовленість двох або більше сторін, спрямована на встановлення, зміну або припинення цивільних прав та обов'язків.
Згідно з ч. 1 ст. 627 ЦК України зазначено, що відповідно до ст. 6 цього Кодексу сторони є вільними в укладенні договору, виборі контрагента та визначенні умов договору з урахуванням вимог цього Кодексу, інших актів цивільного законодавства, звичаїв ділового обороту, вимог розумності та справедливості.
Реалізуючи принцип свободи договору, філією «ЦЗВ» (Замовником) в проєкті договору передбачено всі істотні умови, визначені чинним законодавством, зокрема, строки та умови поставки, строки оплати, гарантійні строки заміни дефектної продукції, штрафні санкції (штраф та пеня) за невиконання чи неналежне виконання умов договору тощо.
Щодо Додатку № 8 до тендерної документації за Процедурою закупівлі в частині відповідності вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» з урахуванням Особливостей, вбачається, що умови проєкту договору, що є частиною тендерної документації за Процедурою закупівлі, не є дискримінаційними та відповідають нормам чинного законодавства, у зв’язку з чим, необхідність внесення змін до тендерної документації в цій частині відсутня.
Вимоги про усунення порушення
Інформація про моніторинг
- UA-M-2023-04-10-000028 ● 2390bc4e58e0409cae26b3120226f373
- Статус: завершено ● Дата: 18 вересня 2023
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 07 квітня 2023 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 10 квітня 2023 12:25 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
Н А К А З
07.04.2023 № 95
Київ
Про початок моніторингу
процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43,
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Департаменту моніторингу закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
Заступник Голови Юлія СОЛЯНІК
Додаток
до наказу Державної аудиторської служби України
«Про початок моніторингу процедур
закупівель»
Витяг з переліку
процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу
14 UA-2023-02-24-009579-a 24.02.2023 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Директор Департаменту моніторингу закупівель Сергій ЧЕРНЕГА
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2023-04-18 15:29:49
Про надання пояснень
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі канату сталевого (ДК 021:2015: 44310000-6 — Вироби з дроту) (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2023-02-24-009579-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів), а саме:
1. Надати інформацію та відповідні документи, на підставі яких вами здійснено обґрунтування розміру витрат, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.
2. Надати інформацію та її документальне підтвердження щодо виконання переможцем процедури закупівлі ТОВ «Максінвест» умов пункту 7.5 розділу 7 «Укладання договору про закупівлю (договору поставки, контракту, тощо)» тендерної документації, в частині внесення забезпечення виконання договору про закупівлю.
3. Надати інформацію та її документальне підтвердження щодо виконання учасником процедури закупівлі ТОВ «Максінвест» умов розділу ІІ «Документи для укладання договору» Додатку 6 тендерної документації, в частині надання документів, що підтверджують правомочність на укладення договору про закупівлю.
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2023-04-21 13:32:48
Відповідь на запит
Відповідь на запит до моніторингу закупівлі № UA-2023-02-24-009579-a
(384_ВО):
1. Розмір витрат визначений відповідно до Плану централізованого матеріально-технічного забезпечення регіональних філій та філій через філію «Центр забезпечення виробництва» (далі - ЦЗВ) на 2023 рік, в умовах воєнного стану.
Необхідність у здійсненні закупівлі канату сталевого, обгрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі визначено виробничими потребами АТ «Укрзалізниця» (далі – Товариство), та надаются внутрішніми листами Департаментів Товариства.
Очікувана вартість предмета закупівлі визчена відповідно до примірної методики, затвердженої наказом Мінекономіки від 18.02.2020р. № 275, методом порівняння ринкових цін, одержаних шляхом електронного Запиту пропозицій учасників ринку на ТП SmartTender.biz.
2. По пункту 2 щодо виконання переможцем процедури закупівлі ТОВ «Максінест» умов пункту 7.5 розділу 7 тендерної філія «ЦЗВ АТ «Укрзалізниця» надає інформацію, яка міститься у Файлі PDF з назвою «Забезпеч_вик_дог_ Максінвест» - 5 арк.;
3. По пункту 3 щодо виконання учасником процедури закупівлі ТОВ «Максінвест» умов розділу II «Документи для укладання договору» Додатку 6 тендерної документації філія «ЦЗВ АТ «Укрзалізниця» надає інформацію, яка міститься у Файлах PDF:
1) Файл з назвою «Витяг» - 7 арк.;
2) Файл з назвою «Довідки_цінова» - 4 арк.;
3) Файл з назвою «Статут» - 9 арк.
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 03 травня 2023 |
Кінцевий строк оскарження: | 09 травня 2023 |
Порушення не виявлено
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 13 березня 2023 10:00
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "МАКСІНВЕСТ." |
31 008 000,00
UAH з ПДВ
|
31 008 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "МАКСІНВЕСТ." #43991731 |
Переможець |
31 008 000,00
UAH з ПДВ
|
24 березня 2023 13:59
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | зміни до договору |
21 квітня 2023 14:03
|
ЦЗВ-02-00823-01.pdf | зміни до договору |
21 квітня 2023 14:03
|
Електронний підпис | укладений |
06 квітня 2023 13:54
|
ЦЗВ-02-00823-01.pdf | укладений |
06 квітня 2023 13:53
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 21 квітня 2023 |
Дата публікації змін до договору: | 21 квітня 2023 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | п.3, ч.5 ЗУ "Про публічні закупівлі" |
Номер договору про закупівлю: | ЦЗВ-02-00823-01 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |