Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Електрична енергія
Очікувана вартість
321 953,42 UAH
UA-2023-02-24-007802-a ● 321e88133c7847539084181ff109ff92
Відкриті торги з особливостями
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | КОМУНАЛЬНИЙ ЗАКЛАД "ПАВЛОГРАДСЬКИЙ ФАХОВИЙ МЕДИЧНИЙ КОЛЕДЖ" ДНІПРОПЕТРОВСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ РАДИ" |
Код ЄДРПОУ: | 02011137 |
Вебсайт: | http://pmu.dp.ua |
Місцезнаходження: | 51400, Україна , Дніпропетровська обл., м. Павлоград, вул. Промислова, будинок 13 |
Контактна особа: |
Людмила Францева +380669899203 med_uch@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 24 лютого 2023 14:21 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 01 березня 2023 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 01 березня 2023 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 04 березня 2023 18:00 |
Очікувана вартість: | 321 953,42 UAH з ПДВ |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:09310000-5: Електрична енергія
Тендерна документація
24 лютого 2023 14:22 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
24 лютого 2023 14:21 |
Оголошення про закупівлю електроенергії на 2023 рік.docx |
Роз’яснення до процедури
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2023-02-24-007802-a.a1
Статус:
Не задоволена
Учасник: ТОВ "ЕНЕРА СУМИ", Код ЄДРПОУ:41884537
Дата подання: 27 лютого 2023 08:48
наявність центру обслуговування на території Дніпропетровської області
Шановний Замовнику,
Закон України “Про публічні закупівлі” (далі – Закон) визначає правові та економічні засади здійснення закупівель товарів, робіт і послуг для забезпечення потреб держави, територіальних громад та об’єднаних територіальних громад. Метою Закону є зокрема створення конкурентного середовища та розвиток добросовісної конкуренції. Відсутність у тендерній документації дискримінаційних умов сприяє високому рівню конкуренції на ринках торгівлі, а положення тендерної документації захищають інтереси замовників та учасників процедури закупівлі – електропостачальників. Відповідно до Вашої Тендерної документації, учасник процедури повинен надати: «довідку про створення Учасником на території Дніпропетровської області власного структурного підрозділу - Центру обслуговування споживачів (клієнтів) Відповідно до п. 8.3.17. Постанови НКРЕКП від 14.03.2018 № 312 «Учасники роздрібного ринку, які обслуговують 50000 споживачів та більше, повинні створити центри обслуговування споживачів, які, у тому числі, приймають звернення/скарги/претензії споживачів, надають роз’яснення та інформацію, передбачену законодавством.», а також довідку про наявність кол-центру / контакт-центру на території Дніпропетровської області згідно з вимогами встановленими Постановою НКРЕКП «Про затвердження Мінімальних вимог до якості обслуговування споживачів електричної енергії кол-центрами» № 373 від 12.06.2018 р. У разі, якщо створення кол-центру у відповідності до вимог Постанови НКРЕКП «Про затвердження Мінімальних вимог до якості обслуговування споживачів електричної енергії кол-центрами» № 373 від 12.06.2018 р. не є обов‘язковим для учасника, такий учасник надає довідку в довільній формі з інформацією про засоби та порядок комунікації із споживачами, підрозділи на які учасником покладено обов‘язок здійснення комунікації із споживачами або про службову особу (осіб) учасника на яку(яких) покладено обов‘язок здійснення комунікації із споживачами (контактний телефон, посада прізвище, ім‘я по-батькові та графік роботи)."
Дані вимоги до учасників є дискримінаційними та такими, що здійснюють перешкоди в участі у процедурі закупівлі та конкуренції під час здійснення закупівлі. Слід зазначити, що наявність у учасника (електропостачальника), у якого організовані та функціонують у відповідності до вимог Постанов НКРЕКП від 14.03.2018 № 312 та від 12.06.2018 № 373 центри обслуговування споживачів, кол-центр/контакт-центр на території інших областей/регіонів України, а не на території Дніпропетровської області, жодним чином не впливає на виконання цим електропостачальником умов договору про постачання електричної енергії та обов’язків, визначених Правилами роздрібного ринку електричної енергії і Законом України «Про ринок електричної енергії». Враховуючи вищезазначене. Просимо внести зміни до тендерної документації, виключивши з умов тендерної документації вищезгадані вимоги. Натомість Замовник може залишити вимогу про наявність ЦОК (якщо постачальник обслуговує більше 50000 споживачів) або структурного підрозділу (у випадку, якщо він обслуговує менше 50000 споживачів), не обмежуючись Дніпропетровською областю, щоб уникнути дискримінації постачальників, які мають ЦОКи або структурні підрозділи на територіях інших областей України.
Розгорнути
Згорнути
Закон України “Про публічні закупівлі” (далі – Закон) визначає правові та економічні засади здійснення закупівель товарів, робіт і послуг для забезпечення потреб держави, територіальних громад та об’єднаних територіальних громад. Метою Закону є зокрема створення конкурентного середовища та розвиток добросовісної конкуренції. Відсутність у тендерній документації дискримінаційних умов сприяє високому рівню конкуренції на ринках торгівлі, а положення тендерної документації захищають інтереси замовників та учасників процедури закупівлі – електропостачальників. Відповідно до Вашої Тендерної документації, учасник процедури повинен надати: «довідку про створення Учасником на території Дніпропетровської області власного структурного підрозділу - Центру обслуговування споживачів (клієнтів) Відповідно до п. 8.3.17. Постанови НКРЕКП від 14.03.2018 № 312 «Учасники роздрібного ринку, які обслуговують 50000 споживачів та більше, повинні створити центри обслуговування споживачів, які, у тому числі, приймають звернення/скарги/претензії споживачів, надають роз’яснення та інформацію, передбачену законодавством.», а також довідку про наявність кол-центру / контакт-центру на території Дніпропетровської області згідно з вимогами встановленими Постановою НКРЕКП «Про затвердження Мінімальних вимог до якості обслуговування споживачів електричної енергії кол-центрами» № 373 від 12.06.2018 р. У разі, якщо створення кол-центру у відповідності до вимог Постанови НКРЕКП «Про затвердження Мінімальних вимог до якості обслуговування споживачів електричної енергії кол-центрами» № 373 від 12.06.2018 р. не є обов‘язковим для учасника, такий учасник надає довідку в довільній формі з інформацією про засоби та порядок комунікації із споживачами, підрозділи на які учасником покладено обов‘язок здійснення комунікації із споживачами або про службову особу (осіб) учасника на яку(яких) покладено обов‘язок здійснення комунікації із споживачами (контактний телефон, посада прізвище, ім‘я по-батькові та графік роботи)."
Дані вимоги до учасників є дискримінаційними та такими, що здійснюють перешкоди в участі у процедурі закупівлі та конкуренції під час здійснення закупівлі. Слід зазначити, що наявність у учасника (електропостачальника), у якого організовані та функціонують у відповідності до вимог Постанов НКРЕКП від 14.03.2018 № 312 та від 12.06.2018 № 373 центри обслуговування споживачів, кол-центр/контакт-центр на території інших областей/регіонів України, а не на території Дніпропетровської області, жодним чином не впливає на виконання цим електропостачальником умов договору про постачання електричної енергії та обов’язків, визначених Правилами роздрібного ринку електричної енергії і Законом України «Про ринок електричної енергії». Враховуючи вищезазначене. Просимо внести зміни до тендерної документації, виключивши з умов тендерної документації вищезгадані вимоги. Натомість Замовник може залишити вимогу про наявність ЦОК (якщо постачальник обслуговує більше 50000 споживачів) або структурного підрозділу (у випадку, якщо він обслуговує менше 50000 споживачів), не обмежуючись Дніпропетровською областю, щоб уникнути дискримінації постачальників, які мають ЦОКи або структурні підрозділи на територіях інших областей України.
Рішення замовника: Вимога не задоволена
27 лютого 2023 13:23
Шановний Учаснику! Дякуємо за зауваження.
Закон України “Про публічні закупівлі” від 25 грудня 2015 року № 922-VIII (із змінами), далі – Закон, визначає правові та економічні засади здійснення закупівель товарів, робіт і послуг для забезпечення потреб держави, територіальних громад та об’єднаних територіальних громад. Метою Закону є зокрема створення конкурентного середовища та розвиток добросовісної конкуренції у сфері публічних закупівель. При цьому закупівлі здійснюються за принципами, визначеними статтею 5 Закону, серед яких добросовісна конкуренція серед учасників. Також звертаємо увагу, що однією з передумов успішного проведення публічних закупівель та виконання договору є підготовка якісної тендерної документації. Відсутність у ній дискримінаційних умов сприяє високому рівню конкуренції на ринках торгівлі, а положення тендерної документації захищають інтереси замовників та постачальників.
Трактування вимоги стосовно «Надання довідки про створення Учасником на території Дніпропетровської області власного структурного підрозділу - Центру обслуговування споживачів (клієнтів) Відповідно до п. 8.3.17. Постанови НКРЕКП від 14.03.2018 № 312 «Учасники роздрібного ринку, які обслуговують 50000 споживачів та більше, повинні створити центри обслуговування споживачів, які, у тому числі, приймають звернення/скарги/претензії споживачів, надають роз’яснення та інформацію, передбачену законодавством.»;
«Надання довідки про наявність кол-центру / контакт-центру на території Дніпропетровської області згідно з вимогами встановленими Постановою НКРЕКП «Про затвердження Мінімальних вимог до якості обслуговування споживачів електричної енергії кол-центрами» №373 від 12.06.2018 р. У разі, якщо створення кол-центру у відповідності до вимог Постанови НКРЕКП «Про затвердження Мінімальних вимог до якості обслуговування споживачів електричної енергії кол-центрами» № 373 від 12.06.2018 р. не є обов’язковим для учасника, такий учасник надає довідку в довільній формі з інформацією про засоби та порядок комунікації із споживачами, підрозділи на які учасником покладено обов’язок здійснення комунікації із споживачами або про службову особу (осіб) учасника на яку(яких) покладено обов’язок здійснення комунікації із споживачами (контактний телефон, посада прізвище, ім’я по-батькові та графік роботи). Для документального підтвердження того, що створення центру обслуговування споживачів та кол-центру не є обов’язковим для учасника, в зв’язку з тим, що ним обслуговується менше 100000 споживачів, такий учасник повинен надати довідки від всіх операторів системи розподілу, до мереж яких учасник приєднаний, з інформацією про кількість споживачів, яких він обслуговує. Довідки повинні бути видані не пізніше 10 діб відносно дати розкриття тендерних пропозицій.» ґрунтується необхідністю підтвердження учасниками, для яких відповідно до положень п. 8.3.17 Правил роздрібного ринку електричної енергії, затверджених постановою НКРЕКП від 14.03.2018 № 312, та постанови НКРЕКП від 12.06.2018 № 373 створення центрів обслуговування споживачів та/або кол-центрів не є обов’язковим.
Відповідно до вимог п. 8.3.6 та п.8.3.17 «Правил роздрібного ринку електричної енергії» електропостачальник зобов’язаний проводити особистий прийом споживачів.
У свою чергу споживач має право на особистий прийом та на оперативне вирішення проблемних питань, які можуть виникнути в процесі виконання договору постачання електричної енергії. Територіальна віддаленість електропостачальника робить фактично неможливим реалізацію таких прав споживача електричної енергії.
Крім того, споживач електричної енергії має законодавчо закріплене право при укладанні договору на постачання електричної енергії обирати зручний для нього спосіб отримання платіжних документів, отримання необхідної інформації та зручний для нього спосіб оплати за спожиту електричну енергію.
Чинне законодавство не надає електропостачальникам права нав’язувати споживачам способи отримання рахунків, первинних розрахункових документів і усієї необхідної передбаченої законодавством інформації, а також ускладнювати реалізацію права споживача на особистий прийом посадовими особами через значну територіальну віддаленість.
Тому, вважаємо, що намір замовника реалізувати свої законодавчо закріплені права на можливість отримання рахунків, первинних розрахункових документів і усієї необхідної передбаченої законодавством інформації безпосередньо у електропостачальника, а також права на особистий прийом та оперативний розгляд і вирішення звернень, скарг і заяв не суперечать вимогам законодавчих актів України та жодним чином не порушують Закон України «Про публічні закупівлі».
Будь-який електропостачальник має право та можливість відкрити свій територіальний підрозділ на території будь-якої області України.
На даний час на території Дніпропетровської області існує велика кількість центрів обслуговування клієнтів та інших структурних підрозділів електропостачальників, які забезпечують проведення особистого прийому споживачів, видачу рахунків, первинних розрахункових документів, отже жодного обмеження можливості потенційних Постачальників прийняти участь у зазначеній закупівлі немає. Відповідна вимога відповідає вимогам антимонопольного законодавства.
Частиною 3 (абз.2) ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі» визначено: «Тендерна документація може містити також іншу інформацію відповідно до законодавства, яку замовник вважає за необхідне до неї включити.».
Отже, вимога тендерної документації є ґрунтовною, не упередженою та не дискримінаційною.
Закон України “Про публічні закупівлі” від 25 грудня 2015 року № 922-VIII (із змінами), далі – Закон, визначає правові та економічні засади здійснення закупівель товарів, робіт і послуг для забезпечення потреб держави, територіальних громад та об’єднаних територіальних громад. Метою Закону є зокрема створення конкурентного середовища та розвиток добросовісної конкуренції у сфері публічних закупівель. При цьому закупівлі здійснюються за принципами, визначеними статтею 5 Закону, серед яких добросовісна конкуренція серед учасників. Також звертаємо увагу, що однією з передумов успішного проведення публічних закупівель та виконання договору є підготовка якісної тендерної документації. Відсутність у ній дискримінаційних умов сприяє високому рівню конкуренції на ринках торгівлі, а положення тендерної документації захищають інтереси замовників та постачальників.
Трактування вимоги стосовно «Надання довідки про створення Учасником на території Дніпропетровської області власного структурного підрозділу - Центру обслуговування споживачів (клієнтів) Відповідно до п. 8.3.17. Постанови НКРЕКП від 14.03.2018 № 312 «Учасники роздрібного ринку, які обслуговують 50000 споживачів та більше, повинні створити центри обслуговування споживачів, які, у тому числі, приймають звернення/скарги/претензії споживачів, надають роз’яснення та інформацію, передбачену законодавством.»;
«Надання довідки про наявність кол-центру / контакт-центру на території Дніпропетровської області згідно з вимогами встановленими Постановою НКРЕКП «Про затвердження Мінімальних вимог до якості обслуговування споживачів електричної енергії кол-центрами» №373 від 12.06.2018 р. У разі, якщо створення кол-центру у відповідності до вимог Постанови НКРЕКП «Про затвердження Мінімальних вимог до якості обслуговування споживачів електричної енергії кол-центрами» № 373 від 12.06.2018 р. не є обов’язковим для учасника, такий учасник надає довідку в довільній формі з інформацією про засоби та порядок комунікації із споживачами, підрозділи на які учасником покладено обов’язок здійснення комунікації із споживачами або про службову особу (осіб) учасника на яку(яких) покладено обов’язок здійснення комунікації із споживачами (контактний телефон, посада прізвище, ім’я по-батькові та графік роботи). Для документального підтвердження того, що створення центру обслуговування споживачів та кол-центру не є обов’язковим для учасника, в зв’язку з тим, що ним обслуговується менше 100000 споживачів, такий учасник повинен надати довідки від всіх операторів системи розподілу, до мереж яких учасник приєднаний, з інформацією про кількість споживачів, яких він обслуговує. Довідки повинні бути видані не пізніше 10 діб відносно дати розкриття тендерних пропозицій.» ґрунтується необхідністю підтвердження учасниками, для яких відповідно до положень п. 8.3.17 Правил роздрібного ринку електричної енергії, затверджених постановою НКРЕКП від 14.03.2018 № 312, та постанови НКРЕКП від 12.06.2018 № 373 створення центрів обслуговування споживачів та/або кол-центрів не є обов’язковим.
Відповідно до вимог п. 8.3.6 та п.8.3.17 «Правил роздрібного ринку електричної енергії» електропостачальник зобов’язаний проводити особистий прийом споживачів.
У свою чергу споживач має право на особистий прийом та на оперативне вирішення проблемних питань, які можуть виникнути в процесі виконання договору постачання електричної енергії. Територіальна віддаленість електропостачальника робить фактично неможливим реалізацію таких прав споживача електричної енергії.
Крім того, споживач електричної енергії має законодавчо закріплене право при укладанні договору на постачання електричної енергії обирати зручний для нього спосіб отримання платіжних документів, отримання необхідної інформації та зручний для нього спосіб оплати за спожиту електричну енергію.
Чинне законодавство не надає електропостачальникам права нав’язувати споживачам способи отримання рахунків, первинних розрахункових документів і усієї необхідної передбаченої законодавством інформації, а також ускладнювати реалізацію права споживача на особистий прийом посадовими особами через значну територіальну віддаленість.
Тому, вважаємо, що намір замовника реалізувати свої законодавчо закріплені права на можливість отримання рахунків, первинних розрахункових документів і усієї необхідної передбаченої законодавством інформації безпосередньо у електропостачальника, а також права на особистий прийом та оперативний розгляд і вирішення звернень, скарг і заяв не суперечать вимогам законодавчих актів України та жодним чином не порушують Закон України «Про публічні закупівлі».
Будь-який електропостачальник має право та можливість відкрити свій територіальний підрозділ на території будь-якої області України.
На даний час на території Дніпропетровської області існує велика кількість центрів обслуговування клієнтів та інших структурних підрозділів електропостачальників, які забезпечують проведення особистого прийому споживачів, видачу рахунків, первинних розрахункових документів, отже жодного обмеження можливості потенційних Постачальників прийняти участь у зазначеній закупівлі немає. Відповідна вимога відповідає вимогам антимонопольного законодавства.
Частиною 3 (абз.2) ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі» визначено: «Тендерна документація може містити також іншу інформацію відповідно до законодавства, яку замовник вважає за необхідне до неї включити.».
Отже, вимога тендерної документації є ґрунтовною, не упередженою та не дискримінаційною.
Лоти
Інформація про лот
Предмет закупівлі: | Електрична енергія для потреб навчальних корпусів та господарських об’єктів (постачання з розподілом) |
Статус: | Завершений |
Очікувана вартість: | 191 955,02 UAH з ПДВ |
Мінімальний крок аукціону: | 959,78 UAH з ПДВ |
Аукціон
Початок: 04 березня 2023 18:01
Закінчення: 04 березня 2023 18:01
Позиції
31727 кВт⋅год
Електрична енергія для потреб навчальних корпусів та господарських об’єктів
ДК 021:2015: 09310000-5 — Електрична енергія
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
51413, Україна, Дніпропетровська область, м.Павлоград, вулиця Промислова, будинок 13
Дата доставки:
31 грудня 2023
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Дата виставлення рахунку | або в строк, визначений у комерційній пропозиції, прийнятій Споживачем | Пiсляоплата | 10 | Робочі | 100 |
Електронна документація лоту
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
24 лютого 2023 14:21 |
Додаток 1 - Перелік документів.docx |
24 лютого 2023 14:21 |
Додаток 2.2.Комерц. пропоз.docx |
24 лютого 2023 14:21 |
Тендерна документація - навч.корп.2023.docx |
24 лютого 2023 14:21 |
Додаток 4 - тендерна пропозиція.doc |
24 лютого 2023 14:21 |
Додаток 3 - тех.характеристики.docx |
24 лютого 2023 14:21 |
Додаток 2.1.Заява-приєднання.docx |
24 лютого 2023 14:21 |
Додаток 2 - Проект договору - навч.корп..docx |
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2023-02-24-007802-a.a1
Статус:
Не задоволена
Учасник: ТОВ "ЕНЕРА СУМИ", Код ЄДРПОУ:41884537
Дата подання: 27 лютого 2023 08:48
наявність центру обслуговування на території Дніпропетровської області
Шановний Замовнику,
Закон України “Про публічні закупівлі” (далі – Закон) визначає правові та економічні засади здійснення закупівель товарів, робіт і послуг для забезпечення потреб держави, територіальних громад та об’єднаних територіальних громад. Метою Закону є зокрема створення конкурентного середовища та розвиток добросовісної конкуренції. Відсутність у тендерній документації дискримінаційних умов сприяє високому рівню конкуренції на ринках торгівлі, а положення тендерної документації захищають інтереси замовників та учасників процедури закупівлі – електропостачальників. Відповідно до Вашої Тендерної документації, учасник процедури повинен надати: «довідку про створення Учасником на території Дніпропетровської області власного структурного підрозділу - Центру обслуговування споживачів (клієнтів) Відповідно до п. 8.3.17. Постанови НКРЕКП від 14.03.2018 № 312 «Учасники роздрібного ринку, які обслуговують 50000 споживачів та більше, повинні створити центри обслуговування споживачів, які, у тому числі, приймають звернення/скарги/претензії споживачів, надають роз’яснення та інформацію, передбачену законодавством.», а також довідку про наявність кол-центру / контакт-центру на території Дніпропетровської області згідно з вимогами встановленими Постановою НКРЕКП «Про затвердження Мінімальних вимог до якості обслуговування споживачів електричної енергії кол-центрами» № 373 від 12.06.2018 р. У разі, якщо створення кол-центру у відповідності до вимог Постанови НКРЕКП «Про затвердження Мінімальних вимог до якості обслуговування споживачів електричної енергії кол-центрами» № 373 від 12.06.2018 р. не є обов‘язковим для учасника, такий учасник надає довідку в довільній формі з інформацією про засоби та порядок комунікації із споживачами, підрозділи на які учасником покладено обов‘язок здійснення комунікації із споживачами або про службову особу (осіб) учасника на яку(яких) покладено обов‘язок здійснення комунікації із споживачами (контактний телефон, посада прізвище, ім‘я по-батькові та графік роботи)."
Дані вимоги до учасників є дискримінаційними та такими, що здійснюють перешкоди в участі у процедурі закупівлі та конкуренції під час здійснення закупівлі. Слід зазначити, що наявність у учасника (електропостачальника), у якого організовані та функціонують у відповідності до вимог Постанов НКРЕКП від 14.03.2018 № 312 та від 12.06.2018 № 373 центри обслуговування споживачів, кол-центр/контакт-центр на території інших областей/регіонів України, а не на території Дніпропетровської області, жодним чином не впливає на виконання цим електропостачальником умов договору про постачання електричної енергії та обов’язків, визначених Правилами роздрібного ринку електричної енергії і Законом України «Про ринок електричної енергії». Враховуючи вищезазначене. Просимо внести зміни до тендерної документації, виключивши з умов тендерної документації вищезгадані вимоги. Натомість Замовник може залишити вимогу про наявність ЦОК (якщо постачальник обслуговує більше 50000 споживачів) або структурного підрозділу (у випадку, якщо він обслуговує менше 50000 споживачів), не обмежуючись Дніпропетровською областю, щоб уникнути дискримінації постачальників, які мають ЦОКи або структурні підрозділи на територіях інших областей України.
Розгорнути
Згорнути
Закон України “Про публічні закупівлі” (далі – Закон) визначає правові та економічні засади здійснення закупівель товарів, робіт і послуг для забезпечення потреб держави, територіальних громад та об’єднаних територіальних громад. Метою Закону є зокрема створення конкурентного середовища та розвиток добросовісної конкуренції. Відсутність у тендерній документації дискримінаційних умов сприяє високому рівню конкуренції на ринках торгівлі, а положення тендерної документації захищають інтереси замовників та учасників процедури закупівлі – електропостачальників. Відповідно до Вашої Тендерної документації, учасник процедури повинен надати: «довідку про створення Учасником на території Дніпропетровської області власного структурного підрозділу - Центру обслуговування споживачів (клієнтів) Відповідно до п. 8.3.17. Постанови НКРЕКП від 14.03.2018 № 312 «Учасники роздрібного ринку, які обслуговують 50000 споживачів та більше, повинні створити центри обслуговування споживачів, які, у тому числі, приймають звернення/скарги/претензії споживачів, надають роз’яснення та інформацію, передбачену законодавством.», а також довідку про наявність кол-центру / контакт-центру на території Дніпропетровської області згідно з вимогами встановленими Постановою НКРЕКП «Про затвердження Мінімальних вимог до якості обслуговування споживачів електричної енергії кол-центрами» № 373 від 12.06.2018 р. У разі, якщо створення кол-центру у відповідності до вимог Постанови НКРЕКП «Про затвердження Мінімальних вимог до якості обслуговування споживачів електричної енергії кол-центрами» № 373 від 12.06.2018 р. не є обов‘язковим для учасника, такий учасник надає довідку в довільній формі з інформацією про засоби та порядок комунікації із споживачами, підрозділи на які учасником покладено обов‘язок здійснення комунікації із споживачами або про службову особу (осіб) учасника на яку(яких) покладено обов‘язок здійснення комунікації із споживачами (контактний телефон, посада прізвище, ім‘я по-батькові та графік роботи)."
Дані вимоги до учасників є дискримінаційними та такими, що здійснюють перешкоди в участі у процедурі закупівлі та конкуренції під час здійснення закупівлі. Слід зазначити, що наявність у учасника (електропостачальника), у якого організовані та функціонують у відповідності до вимог Постанов НКРЕКП від 14.03.2018 № 312 та від 12.06.2018 № 373 центри обслуговування споживачів, кол-центр/контакт-центр на території інших областей/регіонів України, а не на території Дніпропетровської області, жодним чином не впливає на виконання цим електропостачальником умов договору про постачання електричної енергії та обов’язків, визначених Правилами роздрібного ринку електричної енергії і Законом України «Про ринок електричної енергії». Враховуючи вищезазначене. Просимо внести зміни до тендерної документації, виключивши з умов тендерної документації вищезгадані вимоги. Натомість Замовник може залишити вимогу про наявність ЦОК (якщо постачальник обслуговує більше 50000 споживачів) або структурного підрозділу (у випадку, якщо він обслуговує менше 50000 споживачів), не обмежуючись Дніпропетровською областю, щоб уникнути дискримінації постачальників, які мають ЦОКи або структурні підрозділи на територіях інших областей України.
Рішення замовника: Вимога не задоволена
27 лютого 2023 13:23
Шановний Учаснику! Дякуємо за зауваження.
Закон України “Про публічні закупівлі” від 25 грудня 2015 року № 922-VIII (із змінами), далі – Закон, визначає правові та економічні засади здійснення закупівель товарів, робіт і послуг для забезпечення потреб держави, територіальних громад та об’єднаних територіальних громад. Метою Закону є зокрема створення конкурентного середовища та розвиток добросовісної конкуренції у сфері публічних закупівель. При цьому закупівлі здійснюються за принципами, визначеними статтею 5 Закону, серед яких добросовісна конкуренція серед учасників. Також звертаємо увагу, що однією з передумов успішного проведення публічних закупівель та виконання договору є підготовка якісної тендерної документації. Відсутність у ній дискримінаційних умов сприяє високому рівню конкуренції на ринках торгівлі, а положення тендерної документації захищають інтереси замовників та постачальників.
Трактування вимоги стосовно «Надання довідки про створення Учасником на території Дніпропетровської області власного структурного підрозділу - Центру обслуговування споживачів (клієнтів) Відповідно до п. 8.3.17. Постанови НКРЕКП від 14.03.2018 № 312 «Учасники роздрібного ринку, які обслуговують 50000 споживачів та більше, повинні створити центри обслуговування споживачів, які, у тому числі, приймають звернення/скарги/претензії споживачів, надають роз’яснення та інформацію, передбачену законодавством.»;
«Надання довідки про наявність кол-центру / контакт-центру на території Дніпропетровської області згідно з вимогами встановленими Постановою НКРЕКП «Про затвердження Мінімальних вимог до якості обслуговування споживачів електричної енергії кол-центрами» №373 від 12.06.2018 р. У разі, якщо створення кол-центру у відповідності до вимог Постанови НКРЕКП «Про затвердження Мінімальних вимог до якості обслуговування споживачів електричної енергії кол-центрами» № 373 від 12.06.2018 р. не є обов’язковим для учасника, такий учасник надає довідку в довільній формі з інформацією про засоби та порядок комунікації із споживачами, підрозділи на які учасником покладено обов’язок здійснення комунікації із споживачами або про службову особу (осіб) учасника на яку(яких) покладено обов’язок здійснення комунікації із споживачами (контактний телефон, посада прізвище, ім’я по-батькові та графік роботи). Для документального підтвердження того, що створення центру обслуговування споживачів та кол-центру не є обов’язковим для учасника, в зв’язку з тим, що ним обслуговується менше 100000 споживачів, такий учасник повинен надати довідки від всіх операторів системи розподілу, до мереж яких учасник приєднаний, з інформацією про кількість споживачів, яких він обслуговує. Довідки повинні бути видані не пізніше 10 діб відносно дати розкриття тендерних пропозицій.» ґрунтується необхідністю підтвердження учасниками, для яких відповідно до положень п. 8.3.17 Правил роздрібного ринку електричної енергії, затверджених постановою НКРЕКП від 14.03.2018 № 312, та постанови НКРЕКП від 12.06.2018 № 373 створення центрів обслуговування споживачів та/або кол-центрів не є обов’язковим.
Відповідно до вимог п. 8.3.6 та п.8.3.17 «Правил роздрібного ринку електричної енергії» електропостачальник зобов’язаний проводити особистий прийом споживачів.
У свою чергу споживач має право на особистий прийом та на оперативне вирішення проблемних питань, які можуть виникнути в процесі виконання договору постачання електричної енергії. Територіальна віддаленість електропостачальника робить фактично неможливим реалізацію таких прав споживача електричної енергії.
Крім того, споживач електричної енергії має законодавчо закріплене право при укладанні договору на постачання електричної енергії обирати зручний для нього спосіб отримання платіжних документів, отримання необхідної інформації та зручний для нього спосіб оплати за спожиту електричну енергію.
Чинне законодавство не надає електропостачальникам права нав’язувати споживачам способи отримання рахунків, первинних розрахункових документів і усієї необхідної передбаченої законодавством інформації, а також ускладнювати реалізацію права споживача на особистий прийом посадовими особами через значну територіальну віддаленість.
Тому, вважаємо, що намір замовника реалізувати свої законодавчо закріплені права на можливість отримання рахунків, первинних розрахункових документів і усієї необхідної передбаченої законодавством інформації безпосередньо у електропостачальника, а також права на особистий прийом та оперативний розгляд і вирішення звернень, скарг і заяв не суперечать вимогам законодавчих актів України та жодним чином не порушують Закон України «Про публічні закупівлі».
Будь-який електропостачальник має право та можливість відкрити свій територіальний підрозділ на території будь-якої області України.
На даний час на території Дніпропетровської області існує велика кількість центрів обслуговування клієнтів та інших структурних підрозділів електропостачальників, які забезпечують проведення особистого прийому споживачів, видачу рахунків, первинних розрахункових документів, отже жодного обмеження можливості потенційних Постачальників прийняти участь у зазначеній закупівлі немає. Відповідна вимога відповідає вимогам антимонопольного законодавства.
Частиною 3 (абз.2) ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі» визначено: «Тендерна документація може містити також іншу інформацію відповідно до законодавства, яку замовник вважає за необхідне до неї включити.».
Отже, вимога тендерної документації є ґрунтовною, не упередженою та не дискримінаційною.
Закон України “Про публічні закупівлі” від 25 грудня 2015 року № 922-VIII (із змінами), далі – Закон, визначає правові та економічні засади здійснення закупівель товарів, робіт і послуг для забезпечення потреб держави, територіальних громад та об’єднаних територіальних громад. Метою Закону є зокрема створення конкурентного середовища та розвиток добросовісної конкуренції у сфері публічних закупівель. При цьому закупівлі здійснюються за принципами, визначеними статтею 5 Закону, серед яких добросовісна конкуренція серед учасників. Також звертаємо увагу, що однією з передумов успішного проведення публічних закупівель та виконання договору є підготовка якісної тендерної документації. Відсутність у ній дискримінаційних умов сприяє високому рівню конкуренції на ринках торгівлі, а положення тендерної документації захищають інтереси замовників та постачальників.
Трактування вимоги стосовно «Надання довідки про створення Учасником на території Дніпропетровської області власного структурного підрозділу - Центру обслуговування споживачів (клієнтів) Відповідно до п. 8.3.17. Постанови НКРЕКП від 14.03.2018 № 312 «Учасники роздрібного ринку, які обслуговують 50000 споживачів та більше, повинні створити центри обслуговування споживачів, які, у тому числі, приймають звернення/скарги/претензії споживачів, надають роз’яснення та інформацію, передбачену законодавством.»;
«Надання довідки про наявність кол-центру / контакт-центру на території Дніпропетровської області згідно з вимогами встановленими Постановою НКРЕКП «Про затвердження Мінімальних вимог до якості обслуговування споживачів електричної енергії кол-центрами» №373 від 12.06.2018 р. У разі, якщо створення кол-центру у відповідності до вимог Постанови НКРЕКП «Про затвердження Мінімальних вимог до якості обслуговування споживачів електричної енергії кол-центрами» № 373 від 12.06.2018 р. не є обов’язковим для учасника, такий учасник надає довідку в довільній формі з інформацією про засоби та порядок комунікації із споживачами, підрозділи на які учасником покладено обов’язок здійснення комунікації із споживачами або про службову особу (осіб) учасника на яку(яких) покладено обов’язок здійснення комунікації із споживачами (контактний телефон, посада прізвище, ім’я по-батькові та графік роботи). Для документального підтвердження того, що створення центру обслуговування споживачів та кол-центру не є обов’язковим для учасника, в зв’язку з тим, що ним обслуговується менше 100000 споживачів, такий учасник повинен надати довідки від всіх операторів системи розподілу, до мереж яких учасник приєднаний, з інформацією про кількість споживачів, яких він обслуговує. Довідки повинні бути видані не пізніше 10 діб відносно дати розкриття тендерних пропозицій.» ґрунтується необхідністю підтвердження учасниками, для яких відповідно до положень п. 8.3.17 Правил роздрібного ринку електричної енергії, затверджених постановою НКРЕКП від 14.03.2018 № 312, та постанови НКРЕКП від 12.06.2018 № 373 створення центрів обслуговування споживачів та/або кол-центрів не є обов’язковим.
Відповідно до вимог п. 8.3.6 та п.8.3.17 «Правил роздрібного ринку електричної енергії» електропостачальник зобов’язаний проводити особистий прийом споживачів.
У свою чергу споживач має право на особистий прийом та на оперативне вирішення проблемних питань, які можуть виникнути в процесі виконання договору постачання електричної енергії. Територіальна віддаленість електропостачальника робить фактично неможливим реалізацію таких прав споживача електричної енергії.
Крім того, споживач електричної енергії має законодавчо закріплене право при укладанні договору на постачання електричної енергії обирати зручний для нього спосіб отримання платіжних документів, отримання необхідної інформації та зручний для нього спосіб оплати за спожиту електричну енергію.
Чинне законодавство не надає електропостачальникам права нав’язувати споживачам способи отримання рахунків, первинних розрахункових документів і усієї необхідної передбаченої законодавством інформації, а також ускладнювати реалізацію права споживача на особистий прийом посадовими особами через значну територіальну віддаленість.
Тому, вважаємо, що намір замовника реалізувати свої законодавчо закріплені права на можливість отримання рахунків, первинних розрахункових документів і усієї необхідної передбаченої законодавством інформації безпосередньо у електропостачальника, а також права на особистий прийом та оперативний розгляд і вирішення звернень, скарг і заяв не суперечать вимогам законодавчих актів України та жодним чином не порушують Закон України «Про публічні закупівлі».
Будь-який електропостачальник має право та можливість відкрити свій територіальний підрозділ на території будь-якої області України.
На даний час на території Дніпропетровської області існує велика кількість центрів обслуговування клієнтів та інших структурних підрозділів електропостачальників, які забезпечують проведення особистого прийому споживачів, видачу рахунків, первинних розрахункових документів, отже жодного обмеження можливості потенційних Постачальників прийняти участь у зазначеній закупівлі немає. Відповідна вимога відповідає вимогам антимонопольного законодавства.
Частиною 3 (абз.2) ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі» визначено: «Тендерна документація може містити також іншу інформацію відповідно до законодавства, яку замовник вважає за необхідне до неї включити.».
Отже, вимога тендерної документації є ґрунтовною, не упередженою та не дискримінаційною.
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 04 березня 2023 18:01
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ДНІПРОВСЬКІ ЕНЕРГЕТИЧНІ ПОСЛУГИ" |
152 924,14
UAH з ПДВ
|
152 924,14
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ТВІЙ ГАЗЗБУТ" |
184 651,14
UAH з ПДВ
|
184 651,14
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ДНІПРОВСЬКІ ЕНЕРГЕТИЧНІ ПОСЛУГИ" #42082379 |
Переможець |
152 924,14
UAH з ПДВ
|
08 березня 2023 14:07
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | зміни до договору |
20 грудня 2023 18:03
|
Додаткова угода 10 - ел.енергія (уч.корп.)2023.pdf | зміни до договору |
20 грудня 2023 18:00
|
Електронний підпис | зміни до договору |
08 грудня 2023 13:55
|
Додаткова угода 9 - ел.енергія (уч.корп.)2023.pdf | зміни до договору |
08 грудня 2023 13:54
|
Електронний підпис | зміни до договору |
14 вересня 2023 10:09
|
Додаткова угода 8 - ел.енергія (уч.корп.)2023.pdf | зміни до договору |
14 вересня 2023 09:56
|
Електронний підпис | зміни до договору |
11 серпня 2023 11:51
|
Додаткова угода 7 - ел.енергія (уч.корп.)2023.pdf | зміни до договору |
11 серпня 2023 11:50
|
Електронний підпис | зміни до договору |
11 липня 2023 17:06
|
Додаткова угода 6 - ел.енергія (уч.корп.)2023.pdf | зміни до договору |
11 липня 2023 17:02
|
Електронний підпис | зміни до договору |
26 червня 2023 10:36
|
Додаткова угода 5 - ел.енергія (уч.корп.)2023.pdf | зміни до договору |
26 червня 2023 10:31
|
Електронний підпис | зміни до договору |
12 червня 2023 10:08
|
Додаткова угода 4 - ел.енергія (уч.корп.)2023.pdf | зміни до договору |
12 червня 2023 10:06
|
Електронний підпис | зміни до договору |
15 травня 2023 10:09
|
Додаткова угода 3 - ел.енергія (уч.корп.)2023.pdf | зміни до договору |
15 травня 2023 10:03
|
Електронний підпис | зміни до договору |
05 травня 2023 08:39
|
Додаткова угода 2 - ел.енергія (уч.корп.)2023.pdf | зміни до договору |
05 травня 2023 08:38
|
Електронний підпис | зміни до договору |
26 квітня 2023 08:56
|
Додаткова угода 1 - ел.енергія (уч.корп.) 2023.pdf | зміни до договору |
26 квітня 2023 08:54
|
Електронний підпис | укладений |
23 березня 2023 12:29
|
Додатки до договору - електроенергія уч.корп.2023.pdf | укладений |
23 березня 2023 12:27
|
Договір - електроенергія уч.корп.2023.pdf | укладений |
23 березня 2023 12:27
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 24 квітня 2023 |
Дата публікації змін до договору: | 26 квітня 2023 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника |
Номер договору про закупівлю: | 12747/2023 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 05 травня 2023 |
Дата публікації змін до договору: | 05 травня 2023 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | зміна середньозваженої ціни на електроенергію на ринку "на добу наперед" |
Номер договору про закупівлю: | 12747/2023 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 2 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 15 травня 2023 |
Дата публікації змін до договору: | 15 травня 2023 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника |
Номер договору про закупівлю: | 12747/2023 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 3 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 12 червня 2023 |
Дата публікації змін до договору: | 12 червня 2023 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Зміни середньозважених цін на електроенергію на ринку "на добу наперед", що застосовуються в договорі про закупівлю (Постанова) |
Номер договору про закупівлю: | 12747/2023 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 4 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 26 червня 2023 |
Дата публікації змін до договору: | 26 червня 2023 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника |
Номер договору про закупівлю: | 12747/2023 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 5 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 11 липня 2023 |
Дата публікації змін до договору: | 11 липня 2023 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Зміни середньозважених цін на електроенергію на ринку "на добу наперед", що застосовуються в договорі про закупівлю (Постанова) |
Номер договору про закупівлю: | 12747/2023 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 6 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 10 серпня 2023 |
Дата публікації змін до договору: | 11 серпня 2023 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Зміни середньозважених цін на електроенергію на ринку "на добу наперед", що застосовуються в договорі про закупівлю (Постанова) |
Номер договору про закупівлю: | 12747/2023 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 7 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 12 вересня 2023 |
Дата публікації змін до договору: | 14 вересня 2023 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | зміни середньозважених цін на електроенергію на ринку "на добу наперед" |
Номер договору про закупівлю: | 12747/2023 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 8 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 08 грудня 2023 |
Дата публікації змін до договору: | 08 грудня 2023 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | зміни середньозважених цін на електроенергію на ринку "на добу наперед" |
Номер договору про закупівлю: | 12747/2023 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 9 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 19 грудня 2023 |
Дата публікації змін до договору: | 20 грудня 2023 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | зменшення обсягів закупівлі |
Номер договору про закупівлю: | 12747/2023 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 10 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |