Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Бензин А-95, Дизельне паливо
Очікувана вартість
1 700 960,00 UAH
UA-2023-02-24-006684-a ● cfb18be11bb44f1ba07093f81c90efc0
Відкриті торги з особливостями
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Комунальне некомерційне підприємство "Одеський регіональний клінічний протипухлинний центр" Одеської обласної ради" |
Код ЄДРПОУ: | 02008342 |
Вебсайт: | https://oood.com.ua/ |
Місцезнаходження: | 65055, Україна , Одеська обл., м. Одеса, вул. Нежданової, 32 |
Контактна особа: |
Катерина ГЛЄБОВА +380662498428 oood.tender@outlook.com |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 24 лютого 2023 13:36 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 03 березня 2023 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 03 березня 2023 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 06 березня 2023 15:00 |
Початок аукціону: | 06 березня 2023 15:03 |
Очікувана вартість: | 1 700 960,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 17 009,60 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:09130000-9: Нафта і дистиляти
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
8500 літр
Бензин А-95
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
65055, Україна, Одеська область, м. Одеса, вул. Нежданової, 32
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2023
ДК 021:2015: 09132000-3 — Бензин
27220 літр
Дизельне паливо
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
65055, Україна, Одеська область, м. Одеса, вул. Нежданової, 32
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2023
ДК 021:2015: 09134200-9 — Дизельне паливо
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Пiсляоплата | 10 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
24 лютого 2023 13:37 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
24 лютого 2023 13:36 |
Додаток 4 _ Переможець.docx | |
24 лютого 2023 13:36 |
ТД _ А-95, ДП.docx | |
24 лютого 2023 13:36 |
Додаток 2 _Кваліфікац.doc | |
24 лютого 2023 13:36 |
Додаток 1 _ Технічні, якісні та інші характеристики.docx | |
24 лютого 2023 13:36 |
Додаток 3 _ Проект договору_ А-95,ДП.docx |
Роз’яснення до процедури
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2023-02-24-006684-a.c1
Статус:
Не задоволена
Учасник: ТОВ "ТОРГОВИЙ ДІМ "ЕВЕРЕДЖ ТРЕЙД", Код ЄДРПОУ:42726537
Дата подання: 02 березня 2023 10:50
вимога
Вимагаємо Замовника внести зміни у тендерну документацію та вилучити зазначену дискримінаційну умову у тендерній документації.
Рішення замовника: Вимога не задоволена
02 березня 2023 14:35
Шановний Учасник, тендерну документацію Замовника підготовлено відповідно до статті 22 Закону, з урахуванням Особливостей, із додержанням принципів здійснення публічних закупівель, технічні, якісні характеристики предмета закупівлі та технічні специфікації до предмета закупівлі визначені Замовником з урахуванням вимог, частини четвертої статті 5 Закону. Зокрема Замовником, відповідно до умов п. 2 Розділу ІІ Додатку 1 до тендерної документації, встановлено, що Учасник повинен гарантувати здійснювати відпуск нафтопродуктів через стаціонарну мережу автозаправних станцій (АЗС), що призначені для заправки транспортних засобів пальним, відповідно до Постанови Кабінету Міністрів України «Про затвердження Правил роздрібної торгівлі нафтопродуктами» від 20.12.1997 № 1442 (зі змінами), цілодобово на підставі пред’явлених Замовником дозволів на відпуск нафтопродуктів. В складі своєї тендерної пропозиції, на підтвердження правових підстав відпуску нафтопродуктів через зазначені АЗС Учасник повинен надати документи, що підтверджують або право власності Учасника, або право Учасника на користування АЗС (свідоцтво або витяг на право власності або копії договорів оренди, партнерські договори, тощо,) за якими можливо відслідкувати зв'язок кожного із партнерів/орендарів/суборендарів тощо із ланцюга контрагентів від Учасника до власника АЗС. Такі документи (договір, тощо) повинні бути чинними на весь строк виконання обов’язків за предметом цієї закупівлі. Якщо строк їх дії закінчується раніше, Учасник надає гарантійний лист про продовження діючого або про намір укласти новий договір на право користування Учасником зазначених АЗС.
Також рекомендуємо Вам більш уважно ознайомитись із Рекомендаціями АМКУ та звертаємо Вашу увагу, що в своїх Рекомендаціях від 09.04.2020 № 17-рк, Антимонопольним комітет України зазначив, що: «Разом із тим поставку замовнику нафтопродуктів суб’єкти господарювання можуть здійснювати з використанням карток, талонів тощо на пальне. У таких випадках продавець нафтопродуктів має право залучати необхідну кількість третіх осіб – підприємств, які мають відповідні права на експлуатацію АЗС (необхідних площ АЗС) і на виконання договірних відносин із продавцем забезпечують фактичну передачу (видачу) товару покупцю при пред’явленні останнім картки на пальне. Відтак продаж нафтопродуктів із використанням карток, талонів тощо на пальне не передбачає наявності в продавця розгалуженої мережі саме власних або орендованих АЗС, а здійснюється через партнерські АЗС. Тобто, відпуск нафтопродуктів із використанням карток, талонів тощо, емітентом яких є потенційний учасник, не впливає на якість нафтопродуктів, а також на можливість та якість обслуговування на АЗС. Отже, вимога тендерної документації щодо наявності в учасника саме власної або орендованої матеріально-технічної бази (АЗС, пально-мастильних складів тощо) звужує коло потенційних учасників аукціону та призводить до усунення з ринку тих суб’єктів господарювання, які можуть надавати відповідні послуги із залученням партнерської матеріально-технічної бази.».
Отже Замовником: не встановлено жодних вимог, що обмежують конкуренцію, дотримано принципи здійснення публічних закупівель, вимоги частини четвертої статті 5 Закону, а також Рекомендації АМКУ про здійснення заходів, спрямованих на розвиток конкуренції, запобігання порушенням законодавства про захист економічної конкуренції, зокрема в частині вимог замовника щодо підтвердження правових підстав відпуску нафтопродуктів через зазначені Учасником АЗС – «або право власності Учасника, або право Учасника на користування АЗС (свідоцтво або витяг на право власності або копії договорів оренди, партнерські договори, тощо)».
Також рекомендуємо Вам більш уважно ознайомитись із Рекомендаціями АМКУ та звертаємо Вашу увагу, що в своїх Рекомендаціях від 09.04.2020 № 17-рк, Антимонопольним комітет України зазначив, що: «Разом із тим поставку замовнику нафтопродуктів суб’єкти господарювання можуть здійснювати з використанням карток, талонів тощо на пальне. У таких випадках продавець нафтопродуктів має право залучати необхідну кількість третіх осіб – підприємств, які мають відповідні права на експлуатацію АЗС (необхідних площ АЗС) і на виконання договірних відносин із продавцем забезпечують фактичну передачу (видачу) товару покупцю при пред’явленні останнім картки на пальне. Відтак продаж нафтопродуктів із використанням карток, талонів тощо на пальне не передбачає наявності в продавця розгалуженої мережі саме власних або орендованих АЗС, а здійснюється через партнерські АЗС. Тобто, відпуск нафтопродуктів із використанням карток, талонів тощо, емітентом яких є потенційний учасник, не впливає на якість нафтопродуктів, а також на можливість та якість обслуговування на АЗС. Отже, вимога тендерної документації щодо наявності в учасника саме власної або орендованої матеріально-технічної бази (АЗС, пально-мастильних складів тощо) звужує коло потенційних учасників аукціону та призводить до усунення з ринку тих суб’єктів господарювання, які можуть надавати відповідні послуги із залученням партнерської матеріально-технічної бази.».
Отже Замовником: не встановлено жодних вимог, що обмежують конкуренцію, дотримано принципи здійснення публічних закупівель, вимоги частини четвертої статті 5 Закону, а також Рекомендації АМКУ про здійснення заходів, спрямованих на розвиток конкуренції, запобігання порушенням законодавства про захист економічної конкуренції, зокрема в частині вимог замовника щодо підтвердження правових підстав відпуску нафтопродуктів через зазначені Учасником АЗС – «або право власності Учасника, або право Учасника на користування АЗС (свідоцтво або витяг на право власності або копії договорів оренди, партнерські договори, тощо)».
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 06 березня 2023 15:00
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВ "УКРНАФТА-ПОСТАЧ" |
1 612 510,00
UAH з ПДВ
|
1 612 510,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ "ОККО-ПОСТАЧ" |
1 641 860,00
UAH з ПДВ
|
1 641 860,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ВОГ РЕСУРС" |
1 690 331,00
UAH з ПДВ
|
1 690 331,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
ТОВ "УКРНАФТА-ПОСТАЧ" #43012009 |
Відхилено |
1 612 510,00
UAH з ПДВ
|
13 березня 2023 08:53
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 10 березня 2023 13:56
|
ТОВ "ОККО-ПОСТАЧ" #39263391 |
Переможець |
1 641 860,00
UAH з ПДВ
|
17 березня 2023 17:00
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 14 березня 2023 15:43
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
11 січня 2024 18:39
|
Електронний підпис | зміни до договору |
30 березня 2023 16:33
|
ДУ № 1 до Дог № 41ПТ-1430823 від 30.03.2023.pdf | зміни до договору |
30 березня 2023 16:27
|
Електронний підпис | укладений |
30 березня 2023 14:07
|
41ПТ-1430823 від 30.03.23 А-95, ДП.pdf | укладений |
30 березня 2023 14:06
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 30 березня 2023 |
Дата публікації змін до договору: | 30 березня 2023 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | погодження зміни ціни в договорі про закупівлю в бік зменшення (без зміни кількості (обсягу) та якості товарів, робіт і послуг), у тому числі у разі коливання ціни товару на ринку (Закон) |
Номер договору про закупівлю: | 41ПТ-14308/23 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |