Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
"Заходи (зокрема ремонтні роботи) з усунення аварій у Криворізькій гімназії №45 Криворізької міської ради, за адресою: вул. Сергія Колачевського, 170В, м.Кривий Ріг, Дніпропетровська обл., 50082 (Послуги з поточного ремонту по заміні вікон)"
Очікувана вартість
703 814,40 UAH
UA-2023-02-24-004740-a ● ca682109050e4121b6f21c5766436c68
Відкриті торги з особливостями
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Департамент освіти і науки виконкому Криворізької міської ради |
Код ЄДРПОУ: | 02142299 |
Місцезнаходження: | 50101, Україна , Дніпропетровська обл., Кривий Ріг, площа Молодіжна,1 |
Контактна особа: |
Акименко Анна 380564920390 bux-cf@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 24 лютого 2023 12:02 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 01 березня 2023 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 01 березня 2023 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 04 березня 2023 00:00 |
Початок аукціону: | 04 березня 2023 00:01 |
Очікувана вартість: | 703 814,40 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 3 519,07 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Послуги
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:45420000-7: Столярні та теслярні роботи
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
"Заходи (зокрема ремонтні роботи) з усунення аварій у Криворізькій гімназії №45 Криворізької міської ради, за адресою: вул. Сергія Колачевського, 170В, м.Кривий Ріг, Дніпропетровська обл., 50082 (Послуги з поточного ремонту по заміні вікон)"
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
20 квітня 2023
ДК 021:2015: 45420000-7 — Столярні та теслярні роботи
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Надання послуг | Пiсляоплата | 30 | Робочі | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
24 лютого 2023 12:03 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
24 лютого 2023 12:02 |
Додаток 4_проєкт договору.rtf | |
24 лютого 2023 12:00 |
Додаток 2_технічні характеристики_графічні.pdf | |
24 лютого 2023 12:00 |
Додаток 2_технічні характеристики.xls | |
24 лютого 2023 12:00 |
ТД особливості_КГ №45.docx |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Чи не буде відхилена пропозиція учасника, у разі надання ним у складі пропозиції Декларації відповідності матеріально-технічної бази вимогам законодавства з питань охорони праці – роботи, що виконуються на висоті понад 1,3 метра?
Дата подання: 27 лютого 2023 15:01
Дата відповіді: 28 лютого 2023 09:59
Доброго дня, шановний Замовнику!
У Додатоку 3 ТД (Підтвердження відповідності учасника кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям) від учасника у складі його пропозиції вимагається надати Дозвіл на виконання робіт підвищеної небезпеки (на висоті).
Чи не буде відхилена пропозиція учасника, у разі надання ним у складі пропозиції Декларації відповідності матеріально-технічної бази вимогам законодавства з питань охорони праці – роботи, що виконуються на висоті понад 1,3 метра?
Виходячи із положень статті 7 Закону України «Про ліцензування господарської діяльності» та «Переліку будівельних робіт, які не потребують документів, що дають право на їх виконання, та після закінчення яких об'єкт не підлягає прийняттю в експлуатацію», затвердженого Постановою КМУ № 406 від 07.06.2017 р. «Про затвердження переліку будівельних робіт, які не потребують документів, що дають право на їх виконання, та після закінчення яких об'єкт не підлягає прийняттю в експлуатацію», роботи за Вашою закупівлею не потребують отримання дозволу.
Відповідно до Постанови КМУ № 314 від 18 березня 2022 року «Деякі питання забезпечення провадження господарської діяльності в умовах воєнного стану», її Додатком 2 «Перелік видів господарської діяльності, які не можуть провадитися на підставі подання декларації в умовах воєнного стану», дозвільних документів потребують лише господарська діяльність щодо:
Виконання підготовчих робіт, визначених будівельними нормами (вид документа, який дає право на провадження господарської діяльності: повідомлення про початок виконання підготовчих робіт);
Виконання будівельних робіт на об’єктах будівництва, що за класом наслідків (відповідальності) належать до об’єктів з незначними наслідками (СС1) (вид документа, який дає право на провадження господарської діяльності: повідомлення про початок виконання будівельних робіт);
Прийняття в експлуатацію закінчених будівництвом об’єктів, що за класом наслідків (відповідальності) належать до об’єктів з незначними наслідками (СС1) ( вид документа, який дає право на провадження господарської діяльності: декларація про готовність об’єкта до експлуатації);
Виконання підготовчих робіт (якщо вони не були виконані раніше згідно з повідомленням про початок виконання підготовчих робіт) і будівельних робіт на об’єктах будівництва, що за класом наслідків (відповідальності) належать до об’єктів з середніми (СС2) та значними (СС3) наслідками (вид документа, який дає право на провадження господарської діяльності: дозвіл на виконання будівельних робіт);
Прийняття в експлуатацію закінчених будівництвом об’єктів, що за класом наслідків (відповідальності) належать до об’єктів з середніми (СС2) та значними (СС3) наслідками (вид документа, який дає право на провадження господарської діяльності: сертифікат про прийняття в експлуатацію закінченого будівництвом об’єкта).
Заздалегідь вдячні за надану відповідь.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Постановою Кабінетів міністрів України від 26 жовтня 2011 №1107 «Про затвердження Порядку видачі дозволів на виконання робіт підвищеної небезпеки та на експлуатацію (застосування) машин, механізмів, устатковання підвищеної небезпеки» визначено перелік видів робіт підвищеної небезпеки, які виконуються на підставі дозволу або декларації відповідності матеріально-технічної бази вимогам законодавства з питань охорони праці. В конкретному випадку дозвіл на виконання робіт і декларація відповідності матеріально-технічної бази вимогам законодавства з питань охорони праці є дозвільними документами.
Уточнення
Дата подання: 27 лютого 2023 17:37
Дата відповіді: 28 лютого 2023 10:00
Шановний Замовнику, уточніть будь-ласка , ви вимагаєте надання сертифікату на систему управління якістю ДСТУ EN ISO 9001:2018 на виробника конструкцій?
Відповідь: Так, цей документ стосується саме виробника конструкцій.
Уточнення
Дата подання: 27 лютого 2023 17:44
Дата відповіді: 28 лютого 2023 09:59
Шановний Замовнику, вкажіть будь-ласка ширину відливів та підвіконня
Відповідь: Ширина відливу – 0,2 м, підвіконня – 0,4 м.
уточнення
Дата подання: 27 лютого 2023 18:01
Дата відповіді: 28 лютого 2023 09:59
Шановний Замовнику, в файлі Додаток 2 технічні характеристики Ви вимагаєте "склопакет двокамерний 32 мм з двома енергозберігаючими листами скла (4і-10-4-10-4і/4е-10-4-10-4е - обв'язкова вимога)" (цитата), водночас в файлі Додаток 2 технічні характеристики графічні вказано, що показники теплопередачі вікон повинні бути не менше 0,9м.кв.К/Вт. Звертаємо Вашу увагу , що віконні конструкції зі склопакетом 32мм та формулою 4і-10-4-10-4і/4е-10-4-10-4е не мають показник теплопередачі 0,9, а є нижчим. Щоб досягти вказаного треба застосовувати склопакет з формулою 4і-14арг-4-14арг-4і, як приклад. Просимо Вас привести документацію у відповідність. Дякуємо.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Відповідно до інформації, постачальників та виробників вікон, у відкритому доступі міститься інформація, що віконні конструкції зі склопакетом 32мм та формулою 4і-10-4-10-4і/4е-10-4-10-4е при газовому складі середовища камер склопакетів 100% повітря та 2 листами скла з енергозберігаючім м’яким покриттям має опір теплопередачі (м.кв К/Вт) більше ніж 0,9. Також відповідно до закупівель Замовника у попередні періоди саме такі віконні блоки було підтверджено протоколами випробувань.
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2023-02-24-004740-a.b1
Статус:
Відповідь надана
Учасник: Товариство з обмеженою відповідальністю "Будкомплект", Код ЄДРПОУ:20602646
Дата подання: 14 березня 2023 11:26
Вимога
Вих. № 390
від 14.03.2023 р.
Уповноваженій особі
Департамент освіти і науки виконкому Криворізької міської ради
Інні Молчановій
пл. Молодіжна, 1, Дніпропетровська обл., м. Кривий Ріг, 50101
ТОВ «Будкомплект» - учасник тендерних торгів
за відкритими торгами з особливостями у закупівлі
UA-2023-02-24-004740-a
«Заходи (зокрема ремонтні роботи)
з усунення аварій у Криворізькій гімназії №27
Криворізької міської ради,
за адресою: вул.Чарівна, 22А, м.Кривий Ріг,
Дніпропетровська обл.,
50082 (Послуги з поточного ремонту по заміні вікон)»
(ДК 021:2015 - 45420000-7: Столярні та теслярні роботи)
вул. Білоцерківська, 1., м. Фастів, Київська обл., 08500
ВИМОГА
Розглянувши тендерну пропозицію учасника ТОВ «Будкомплект» за результатами відкритих торгів з особливостями у закупівлі UA-2023-02-24-004740-a «Заходи (зокрема ремонтні роботи) з усунення аварій у Криворізькій гімназії № 27 Криворізької міської ради, за адресою: вул.Чарівна, 22А, м.Кривий Ріг, Дніпропетровська обл., 50082 (Послуги з поточного ремонту по заміні вікон)» (ДК 021:2015 - 45420000-7: Столярні та теслярні роботи), протоколом № 2 щодо прийняття рішення уповноваженою особою за організацію та проведення процедур закупівель департаменту освіти і науки виконкому Криворізької міської ради від 09.03.2023 року відхилено найбільш економічно вигідну тендерну пропозицію ТОВ «Будкомплект» (584 359,87 грн. з ПДВ).
У протоколі № 2 щодо прийняття рішення уповноваженою особою за організацію та проведення процедур закупівель департаменту освіти і науки виконкому Криворізької міської ради від 09.03.2023 року Замовник зазначив, що (цитуємо): «Виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності: тендерна пропозиція не відповідає встановленим абзацом першим пункту другого частини першої етапі 31 Закону, оскільки учасником, у складі пропозиції, надані документи, що вимагались у Додатку №2 «Технічні характеристики», вкладка Інформаційна довідка, які не відповідають вимогам, а саме: …».
Відповідно до пункту 40 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених Постановою Кабінету Міністрів України № 1178 від 12 жовтня 2022 р. Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, цитуємо:
«Якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель.
Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерній пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або відсутності інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції). Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо».
Замовник не виконав пункт 40 Особливостей і не розмістив у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель.
Якби Замовник виконав пункт 40 Особливостей і розмістив таку вимогу, то Учасник ТОВ «Будкомплект», керуючись пунктом 41 Особливостей, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей, виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у складі своєї тендерної пропозиції.
У цьому протоколі стверджує № 2 щодо прийняття рішення уповноваженою особою за організацію та проведення процедур закупівель департаменту освіти і науки виконкому Криворізької міської ради від 09.03.2023 року Замовник стверджує (цитуємо): «3 метою забезпечення обов'язкового вивозу будівельних відходів при виконанні робіт та їх захоронення, згідно діючого законодавства - Учасником надається документальне підтвердження щодо вивозу будівельного сміття (чинний договір з підприємством про вивіз будівельного сміття та/або його захоронення у м. Кривому Розі- відсутній в складі пропозиції)».
У складі своєї тендерної пропозиції ТОВ «Будкомплектом» надано гарантійний лист (вих. № 312 від 02.03.2023 року) у якому надано гарантію, що після підписання Договору з Замовником, буде укладено договір з підприємством про вивезення будівельного сміття та/або його захоронення у м. Кривому Розі.
У цьому протоколі № 2 щодо прийняття рішення уповноваженою особою за організацію та проведення процедур закупівель департаменту освіти і науки виконкому Криворізької міської ради від 09.03.2023 року Замовник стверджує (цитуємо): «Віконні блоки, що будуть поставлятись разом з наданням послуг мають бути наступних характеристик: профіль ПВХ-не меньше 5 камер, склопакет двокамерний 32 мм з двома енергозберігаючими листами скла (4і-І0-4і/4е-10-4-10-4е - обов'язкова вимога- не виконано)».
У файлі Додаток 2 технічні характеристики графічні Замовником вказано, що показники теплопередачі вікон повинні бути не менше 0,9м.кв.К/Вт. Віконні конструкції зі склопакетом 32 мм та формулою 4і-10-4-10-4і/4е-10-4-10-4е не мають показник теплопередачі 0,9, а є нижчим. Учбовий заклад у м. Кривому Розі, у якому Замовником планується проведення ремонтних робіт, належить до першої кліматичної зони, а не другої і показник теплопередачі має бути не нижче 0,9 м.кв.К/Вт. Щоб досягти вказаного треба застосовувати склопакет з формулою 4і-14арг-4-14арг-4і.
Відповідно до Додатку 2 (Технічні вимоги кількісні та якісні характеристики предмета закупівлі) Замовником встановлено (цитуємо): «У разі, якщо дані технічні вимоги містять посилання на конкретну марку, фірму, патент, конструкцію або тип товару, до них застосовується вираз «або еквівалент».
Еквівалентом вважається товар з еквівалентними або кращими характеристиками».
ТОВ «Будкомплект» запрпонувало товар не з гіршими, а кращими характеристиками з формулою 4іх14_Arx4x14_Arx4i з опором теплепередачі 0,96 кВт/м2.
У цьому протоколі № 2 щодо прийняття рішення уповноваженою особою за організацію та проведення процедур закупівель департаменту освіти і науки виконкому Криворізької міської ради від 09.03.2023 року Замовник стверджує (цитуємо):
«На підтвердження якісних характеристик товару (блоки віконні), що буде поставлений разом з наданням послуг, Учасник повинен надати у складі тендерної пропозиції завірені і належним чином:
на виріб ДСТУ ЕN 14351-1:2020 - наданий сертифікат відповідності (UА0.YТ.112506-21) на блоки віконні та дверні, документально не підтверджується, протоколом випробувань №Р112501/21 від 25.11.2021.
на систему управління якістю ДСТУ ЕN ISO 9001:2018- не відповідає вимогам;
протокол випробувань на виріб-наданий протокол випробувань від 17.11.2022 №Л111701/22 не відповідає сертифікату відповідності (UА0.YТ.112506-21)».
1) ТОВ «Будкомплект» надав у складі своєї пропозиції сертифікат на систему управління якістю ДСТУ ЕN ISO 9001:2015, а у інформаційному листі (вих. № 314 від 02.03.2023 р.) пояснення, що вимоги ДСТУ ЕN ISO 9001:2015 і ДСТУ ЕN ISO 9001:2018 є ідентичними, і, що сертифікати на систему менеджменту носять добровільний характер і не належать до законодавчо врегульованої сфери.
2) ТОВ «Будкомплект» надав у складі своєї пропозиції сертифікат відповідності № UА0.YТ.112506-21 на блоки віконні та дверні і протокол випробування № Л111701/22 від 17.11.2022. Замовник не ставив вимогу, щоб сертифікати відповідності надавалися з посиланням на протоколи випробувань.
У цьому протоколі № 2 щодо прийняття рішення уповноваженою особою за організацію та проведення процедур закупівель департаменту освіти і науки виконкому Криворізької міської ради від 09.03.2023 року Замовник стверджує (цитуємо):
«У разі, якщо дані технічні вимоги містять посилання на конкретну марку, фірму, патент, конструкцію або тип товару, до них застосовується вираз «або еквівалент». Еквівалентом вважається товар з еквівалентними або кращими характеристиками запропоновані у довідці-порівняльна характеристика від 02.03.2023 № 313 технічні показники, не відповідають вимогам Замовника (аргон не вимагався вимогами ТД), також зазначений у довідці опір теплопередачі для профілю Steko S700, за результатами випробувань - має мінімально допустиме значення 0.99кВт/м2 (табл.5.1 Класифікація».
ТОВ «Будкомлект» знову наголошує, що Учбовий заклад у м. Кривому Розі, у якому Замовником планується проведення ремонтних робіт, належить до першої кліматичної зони, а не другої і показник теплопередачі має бути не нижче 0,9 м.кв.К/Вт. Щоб досягти вказаного треба застосовувати склопакет з формулою 4і-14арг-4-14арг-4і.
Таким чином учасник ТОВ «Будкомплект» надав у складі своєї пропозиції усі документи, передбачені законодавством і повністю відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі.
Замовник свідомо, з дискримінаційною метою щодо ТОВ «Будкомплект» порушив вимоги пунктів 1, 2, 4, 5, 6 частини 1 статті 5, частину 4 статті 5; частину 11 статті 26; частину 3 статті 29 Закону України «Про публічні закупівлі».
Відповідно до частини 1 статті 5 Закону України «Про публічні закупівлі» закупівлі здійснюються за принципами максимальної економії бюджетних коштів, ефективності та пропорційності; недискримінації учасників та рівного ставлення до них; об’єктивного та неупередженого визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі; запобігання корупційним діям і зловживанням. А частина 4 цієї статті Закону взагалі забороняє замовникам встановлення жодних дискримінаційних вимог до учасників.
Статтею 44 Закону за порушення уповноваженими (службовими) особами замовників вимог, установлених цим Законом та нормативно-правовими актами, передбачена відповідальність (стаття 191 Кримінального кодексу України – Привласнення, розтрата майна або заволодіння ним шляхом зловживання службовим становищем).
Оскільки Замовник свідомо, з дискримінаційною метою щодо ТОВ «Будкомплект» порушив вимоги пунктів 1, 2, 4, 5, 6 частини 1 статті 5, частину 4 статті 5; частину 11 статті 26; частину 3 статті 29 Закону України «Про публічні закупівлі», ТОВ «Будкомплект»
вимагає:
1. Скасувати протокол № 2 щодо прийняття рішення уповноваженою особою за організацію та проведення процедур закупівель департаменту освіти і науки виконкому Криворізької міської ради від 09.03.2023 року.
2. Визнати переможцем учасника ТОВ «Будкомплект» за результатами відкритих торгів з особливостями у закупівлі UA-2023-02-24-004740-a «Заходи (зокрема ремонтні роботи) з усунення аварій у Криворізькій гімназії № 27 Криворізької міської ради, за адресою: вул.Чарівна, 22А, м.Кривий Ріг, Дніпропетровська обл., 50082 (Послуги з поточного ремонту по заміні вікон)» (ДК 021:2015 - 45420000-7: Столярні та теслярні роботи) із найбільш економічно вигідною тендерною пропозицією (584 359,87 грн. з ПДВ).
У протилежному випадку ТОВ «Будкомплект» буде вимушене звернутися із скаргою до Антимонопольного комітету України, правоохоронних органів, які, відповідно до законодавства України здійснюють боротьбу з корупцією і зловживанням владними повноваженнями та до суду.
Директор ТОВ «Будкомплект» Губатий О.К.
Розгорнути
Згорнути
від 14.03.2023 р.
Уповноваженій особі
Департамент освіти і науки виконкому Криворізької міської ради
Інні Молчановій
пл. Молодіжна, 1, Дніпропетровська обл., м. Кривий Ріг, 50101
ТОВ «Будкомплект» - учасник тендерних торгів
за відкритими торгами з особливостями у закупівлі
UA-2023-02-24-004740-a
«Заходи (зокрема ремонтні роботи)
з усунення аварій у Криворізькій гімназії №27
Криворізької міської ради,
за адресою: вул.Чарівна, 22А, м.Кривий Ріг,
Дніпропетровська обл.,
50082 (Послуги з поточного ремонту по заміні вікон)»
(ДК 021:2015 - 45420000-7: Столярні та теслярні роботи)
вул. Білоцерківська, 1., м. Фастів, Київська обл., 08500
ВИМОГА
Розглянувши тендерну пропозицію учасника ТОВ «Будкомплект» за результатами відкритих торгів з особливостями у закупівлі UA-2023-02-24-004740-a «Заходи (зокрема ремонтні роботи) з усунення аварій у Криворізькій гімназії № 27 Криворізької міської ради, за адресою: вул.Чарівна, 22А, м.Кривий Ріг, Дніпропетровська обл., 50082 (Послуги з поточного ремонту по заміні вікон)» (ДК 021:2015 - 45420000-7: Столярні та теслярні роботи), протоколом № 2 щодо прийняття рішення уповноваженою особою за організацію та проведення процедур закупівель департаменту освіти і науки виконкому Криворізької міської ради від 09.03.2023 року відхилено найбільш економічно вигідну тендерну пропозицію ТОВ «Будкомплект» (584 359,87 грн. з ПДВ).
У протоколі № 2 щодо прийняття рішення уповноваженою особою за організацію та проведення процедур закупівель департаменту освіти і науки виконкому Криворізької міської ради від 09.03.2023 року Замовник зазначив, що (цитуємо): «Виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності: тендерна пропозиція не відповідає встановленим абзацом першим пункту другого частини першої етапі 31 Закону, оскільки учасником, у складі пропозиції, надані документи, що вимагались у Додатку №2 «Технічні характеристики», вкладка Інформаційна довідка, які не відповідають вимогам, а саме: …».
Відповідно до пункту 40 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених Постановою Кабінету Міністрів України № 1178 від 12 жовтня 2022 р. Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, цитуємо:
«Якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель.
Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерній пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або відсутності інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції). Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо».
Замовник не виконав пункт 40 Особливостей і не розмістив у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель.
Якби Замовник виконав пункт 40 Особливостей і розмістив таку вимогу, то Учасник ТОВ «Будкомплект», керуючись пунктом 41 Особливостей, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей, виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у складі своєї тендерної пропозиції.
У цьому протоколі стверджує № 2 щодо прийняття рішення уповноваженою особою за організацію та проведення процедур закупівель департаменту освіти і науки виконкому Криворізької міської ради від 09.03.2023 року Замовник стверджує (цитуємо): «3 метою забезпечення обов'язкового вивозу будівельних відходів при виконанні робіт та їх захоронення, згідно діючого законодавства - Учасником надається документальне підтвердження щодо вивозу будівельного сміття (чинний договір з підприємством про вивіз будівельного сміття та/або його захоронення у м. Кривому Розі- відсутній в складі пропозиції)».
У складі своєї тендерної пропозиції ТОВ «Будкомплектом» надано гарантійний лист (вих. № 312 від 02.03.2023 року) у якому надано гарантію, що після підписання Договору з Замовником, буде укладено договір з підприємством про вивезення будівельного сміття та/або його захоронення у м. Кривому Розі.
У цьому протоколі № 2 щодо прийняття рішення уповноваженою особою за організацію та проведення процедур закупівель департаменту освіти і науки виконкому Криворізької міської ради від 09.03.2023 року Замовник стверджує (цитуємо): «Віконні блоки, що будуть поставлятись разом з наданням послуг мають бути наступних характеристик: профіль ПВХ-не меньше 5 камер, склопакет двокамерний 32 мм з двома енергозберігаючими листами скла (4і-І0-4і/4е-10-4-10-4е - обов'язкова вимога- не виконано)».
У файлі Додаток 2 технічні характеристики графічні Замовником вказано, що показники теплопередачі вікон повинні бути не менше 0,9м.кв.К/Вт. Віконні конструкції зі склопакетом 32 мм та формулою 4і-10-4-10-4і/4е-10-4-10-4е не мають показник теплопередачі 0,9, а є нижчим. Учбовий заклад у м. Кривому Розі, у якому Замовником планується проведення ремонтних робіт, належить до першої кліматичної зони, а не другої і показник теплопередачі має бути не нижче 0,9 м.кв.К/Вт. Щоб досягти вказаного треба застосовувати склопакет з формулою 4і-14арг-4-14арг-4і.
Відповідно до Додатку 2 (Технічні вимоги кількісні та якісні характеристики предмета закупівлі) Замовником встановлено (цитуємо): «У разі, якщо дані технічні вимоги містять посилання на конкретну марку, фірму, патент, конструкцію або тип товару, до них застосовується вираз «або еквівалент».
Еквівалентом вважається товар з еквівалентними або кращими характеристиками».
ТОВ «Будкомплект» запрпонувало товар не з гіршими, а кращими характеристиками з формулою 4іх14_Arx4x14_Arx4i з опором теплепередачі 0,96 кВт/м2.
У цьому протоколі № 2 щодо прийняття рішення уповноваженою особою за організацію та проведення процедур закупівель департаменту освіти і науки виконкому Криворізької міської ради від 09.03.2023 року Замовник стверджує (цитуємо):
«На підтвердження якісних характеристик товару (блоки віконні), що буде поставлений разом з наданням послуг, Учасник повинен надати у складі тендерної пропозиції завірені і належним чином:
на виріб ДСТУ ЕN 14351-1:2020 - наданий сертифікат відповідності (UА0.YТ.112506-21) на блоки віконні та дверні, документально не підтверджується, протоколом випробувань №Р112501/21 від 25.11.2021.
на систему управління якістю ДСТУ ЕN ISO 9001:2018- не відповідає вимогам;
протокол випробувань на виріб-наданий протокол випробувань від 17.11.2022 №Л111701/22 не відповідає сертифікату відповідності (UА0.YТ.112506-21)».
1) ТОВ «Будкомплект» надав у складі своєї пропозиції сертифікат на систему управління якістю ДСТУ ЕN ISO 9001:2015, а у інформаційному листі (вих. № 314 від 02.03.2023 р.) пояснення, що вимоги ДСТУ ЕN ISO 9001:2015 і ДСТУ ЕN ISO 9001:2018 є ідентичними, і, що сертифікати на систему менеджменту носять добровільний характер і не належать до законодавчо врегульованої сфери.
2) ТОВ «Будкомплект» надав у складі своєї пропозиції сертифікат відповідності № UА0.YТ.112506-21 на блоки віконні та дверні і протокол випробування № Л111701/22 від 17.11.2022. Замовник не ставив вимогу, щоб сертифікати відповідності надавалися з посиланням на протоколи випробувань.
У цьому протоколі № 2 щодо прийняття рішення уповноваженою особою за організацію та проведення процедур закупівель департаменту освіти і науки виконкому Криворізької міської ради від 09.03.2023 року Замовник стверджує (цитуємо):
«У разі, якщо дані технічні вимоги містять посилання на конкретну марку, фірму, патент, конструкцію або тип товару, до них застосовується вираз «або еквівалент». Еквівалентом вважається товар з еквівалентними або кращими характеристиками запропоновані у довідці-порівняльна характеристика від 02.03.2023 № 313 технічні показники, не відповідають вимогам Замовника (аргон не вимагався вимогами ТД), також зазначений у довідці опір теплопередачі для профілю Steko S700, за результатами випробувань - має мінімально допустиме значення 0.99кВт/м2 (табл.5.1 Класифікація».
ТОВ «Будкомлект» знову наголошує, що Учбовий заклад у м. Кривому Розі, у якому Замовником планується проведення ремонтних робіт, належить до першої кліматичної зони, а не другої і показник теплопередачі має бути не нижче 0,9 м.кв.К/Вт. Щоб досягти вказаного треба застосовувати склопакет з формулою 4і-14арг-4-14арг-4і.
Таким чином учасник ТОВ «Будкомплект» надав у складі своєї пропозиції усі документи, передбачені законодавством і повністю відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі.
Замовник свідомо, з дискримінаційною метою щодо ТОВ «Будкомплект» порушив вимоги пунктів 1, 2, 4, 5, 6 частини 1 статті 5, частину 4 статті 5; частину 11 статті 26; частину 3 статті 29 Закону України «Про публічні закупівлі».
Відповідно до частини 1 статті 5 Закону України «Про публічні закупівлі» закупівлі здійснюються за принципами максимальної економії бюджетних коштів, ефективності та пропорційності; недискримінації учасників та рівного ставлення до них; об’єктивного та неупередженого визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі; запобігання корупційним діям і зловживанням. А частина 4 цієї статті Закону взагалі забороняє замовникам встановлення жодних дискримінаційних вимог до учасників.
Статтею 44 Закону за порушення уповноваженими (службовими) особами замовників вимог, установлених цим Законом та нормативно-правовими актами, передбачена відповідальність (стаття 191 Кримінального кодексу України – Привласнення, розтрата майна або заволодіння ним шляхом зловживання службовим становищем).
Оскільки Замовник свідомо, з дискримінаційною метою щодо ТОВ «Будкомплект» порушив вимоги пунктів 1, 2, 4, 5, 6 частини 1 статті 5, частину 4 статті 5; частину 11 статті 26; частину 3 статті 29 Закону України «Про публічні закупівлі», ТОВ «Будкомплект»
вимагає:
1. Скасувати протокол № 2 щодо прийняття рішення уповноваженою особою за організацію та проведення процедур закупівель департаменту освіти і науки виконкому Криворізької міської ради від 09.03.2023 року.
2. Визнати переможцем учасника ТОВ «Будкомплект» за результатами відкритих торгів з особливостями у закупівлі UA-2023-02-24-004740-a «Заходи (зокрема ремонтні роботи) з усунення аварій у Криворізькій гімназії № 27 Криворізької міської ради, за адресою: вул.Чарівна, 22А, м.Кривий Ріг, Дніпропетровська обл., 50082 (Послуги з поточного ремонту по заміні вікон)» (ДК 021:2015 - 45420000-7: Столярні та теслярні роботи) із найбільш економічно вигідною тендерною пропозицією (584 359,87 грн. з ПДВ).
У протилежному випадку ТОВ «Будкомплект» буде вимушене звернутися із скаргою до Антимонопольного комітету України, правоохоронних органів, які, відповідно до законодавства України здійснюють боротьбу з корупцією і зловживанням владними повноваженнями та до суду.
Директор ТОВ «Будкомплект» Губатий О.К.
Рішення замовника: Вимога не задоволена
17 березня 2023 16:15
Грунтовні пояснення на вимогу UA-2023-02-24-004740-a.b1 викладені у протокольному рішенні Замовника.
Звернення до Держаудитслужби
Номер звернення:
UA-R-2023-03-20-000001 • ae601938348a42788b7b3eb18d6a9cfa
Автор звернення:
Дата створення звернення:
2023-03-20
•
10:42
- Відхилення тендерних пропозицій на підставах, не передбачених законом або не у відповідності до вимог закону (безпідставне відхилення)
Неправомірне відхилення
Відповідь Держаудитслужби:
Очікується
Текст відповіді:
Очікується відповідь
Дата відповіді:
Очікується
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 04 березня 2023 00:00
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
Товариство з обмеженою відповідальністю "Будкомплект" |
584 359,87
UAH з ПДВ
|
584 359,87
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ГЛОРІЯ-В" |
687 000,00
UAH з ПДВ
|
687 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ПП "ВКФ Конкорд" |
703 500,00
UAH з ПДВ
|
703 500,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
Товариство з обмеженою відповідальністю "Будкомплект" #20602646 |
Відхилено |
584 359,87
UAH з ПДВ
|
10 березня 2023 13:53
|
|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ГЛОРІЯ-В" #41716575 |
Відхилено |
687 000,00
UAH з ПДВ
|
10 березня 2023 16:07
|
|
ПП "ВКФ Конкорд" #33873720 |
Переможець |
703 500,00
UAH з ПДВ
|
15 березня 2023 16:19
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 15 березня 2023 16:17
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
29 травня 2023 13:55
|
Електронний підпис | укладений |
29 травня 2023 13:55
|
Електронний підпис | укладений |
24 березня 2023 10:48
|
Договір 10.pdf | укладений |
24 березня 2023 10:48
|
Ціни за одиницю:
Конкретна назва предмета закупівлі | Кількість | Одиниці виміру | Ціна за одиницю |
---|---|---|---|
"Заходи (зокрема ремонтні роботи) з усунення аварій у Криворізькій гімназії №45 Криворізької міської ради, за адресою: вул. Сергія Колачевського, 170В, м.Кривий Ріг, Дніпропетровська обл., 50082 (Послуги з поточного ремонту по заміні вікон)" | 1 | послуга |
703 500,00
UAH з ПДВ
|