Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | КНЗ"Кмитівська спецшкола-інтернат Житомирської обласної ради" |
Код ЄДРПОУ: | 20407784 |
Місцезнаходження: | 12526, Україна , Житомирська обл., село Кмитів, вулиця Покровська 42Б |
Контактна особа: |
Радзівон Вікторія Олександрівна +380413073218 kmitow_school@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 23 лютого 2023 22:42 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 28 лютого 2023 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 28 лютого 2023 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 03 березня 2023 22:47 |
Очікувана вартість: | 271 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 1 355,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:15110000-2: М’ясо
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Пiсляоплата | 10 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
23 лютого 2023 23:02 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
23 лютого 2023 22:43 |
Додаток _5 Відомості про учасника.docx | |
23 лютого 2023 22:43 |
Додаток _4 Цінова пропозиція.docx | |
23 лютого 2023 22:43 |
Додаток _3 Проект договору.docx | |
23 лютого 2023 22:43 |
Додаток _2 Лист-згода.docx | |
23 лютого 2023 22:43 |
Додаток _1 Технічні вимоги.docx | |
23 лютого 2023 22:43 |
Тендерна документація.rtf | |
23 лютого 2023 22:43 |
Протокольне рішення.pdf |
Інформація про моніторинг
- UA-M-2023-03-21-000158 ● ab6cd1a24a2e470eab3a1097b28d6960
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 21 березня 2023 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 21 березня 2023 16:51 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ЖИТОМИРСЬКІЙ ОБЛАСТІ
Н А К А З
21.03.2023
№ 19-З
Житомир
Про початок моніторингу
процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 2 пункту 5 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби в Житомирській області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року № 18 (зі змінами),
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг процедур закупівель відповідно до перелікупроцедур для здійснення моніторингу процедури закупівлі, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Начальник Управління
Північного офісу Держаудитслужби
в Житомирській області Людмила КОСТЮК
Додаток до наказу Управління Північного офісу Держаудитслужби в Житомирській області від 21.03.2023 №19-З.
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п
Унікальний номер оголошення про проведення конкурентної процедури закупівлі, присвоєний електронною системою закупівель, та/або унікальний номер повідомлення про намір укласти договір, опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі:
6. UA-2023-02-23-014077-a Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2023-03-22 08:42:16
Запит про надання пояснення
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі по предмету: «М'ясо свинини лопатка охолоджена, філе куряче охолоджене, печінка куряча охолоджена» (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2023-02-23-014077-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), постала потреба в отриманні пояснення (інформації та документів), яким чином та на підставі яких документів вами здійснено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат та визначено його очікувану вартість.
Пояснення, інформацію та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2023-03-24 15:09:06
Відповідь
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі по предмету : «М’ясо свинини лопатка охолоджена, філе куряче охолоджене, печінка куряча охолоджена» (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2023-02-23-014077-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «про публічні закупівлі» (далі Закон), постала потреба в отриманні пояснення (інформації та документів), яким чином та на підставі яких документів нами здійснено обгрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат та визначено його очікувану вартість.
Відповідно до отриманого Запиту, який розміщено в електронній системі закупівель 22.03.2023 року, КНЗ «Кмитівська спеціальна загальноосвітня школа-інтернат» Житомирської обласної ради (далі-Замовник) інформує, що обрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі було здійснено відповідно до постанови Кабінету міністрів України від 11 жовтня 2016 року №710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами).
На підставі Постанови Кабінету Міністрів України від 13.03.2022 року №324 «Про затведження натуральних добових норм харчування в інтернатних установах, навчальних та санаторних закладах сфери управління Міністерства соціальної політики», а також в межах затвердженого кошторису витрат на 2023 рік по КНЗ «Кмитівська спеціальна загальноосвітня школа-інтернат» Житомирської обласної ради для харчування 68 дітей з особливими освітніми потребами, які проживають в закладі та потребують повного забезпечення продуктами харчування , обгрунтовані обсяги закупівлі.
Визначення очікуваної вартості предмета закупівлі: 271 000,00 грн (двісті сімдесят тисяч 00 копійок) обумовлено статистичним аналізом загальнодоступної інформації про ціну предмета закупівлі, а також примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі, а саме: згідно з пунктом 1 розділу ІІІ наказу Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 18.02.2020 № 275 (зі змінами).
Предмет закупівлі повинен відповідати технічним умовам тендерної документації, а також вимогам чинних нормативних правових актів та нормативних документів щодо показників якості та безпеки харчових продуктів, упаковки, маркування, транспортування, зберігання.
Також інформуємо, що обгрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі розміщено на офіційному сайті КНЗ «Кмитівська загальноосвітня школа-інтернат» Житомирської обласної ради за адресою: http://www.kmytiv-internat.edukit.zt.ua/
Додатки:
- довідка зі статистики про середні споживчі ціни на продовольчі товари, які склалися на споживчому ринку Житомирської області в січні 2023 року;
- кошторис на 2023 КНЗ «Кмитівська спеціальна загальноосвітня школи-інтернат» Житомирської обласної ради
Надання інформації про усунення порушення замовником
Ознайомившись із результатами моніторингу процедури закупівлі, зазначеними у Висновку про результати моніторингу процедури закупівлі (дата публікації: 05 квітня 2023 року, ID моніторингу: UA-M-2023-03-21-000158) по предмету закупівлі - ДК 021:2015: 15110000-2 - М'ясо свинини лопатка охолоджена, філе куряче охолоджене, печінка куряча охолоджена, (унікальний номер оголошення про проведення процедури закупівлі, присвоєний електронною системою закупівель UA-2023-02-23-014077-a), предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю відповідно до законодавства у сфері закупівель, повнота відображення інформації в оголошенні про проведення відкритих торгів з особливостями відповідно до вимог Закону України «Про публічні закупівлі» (далі - Закон) та вимог «Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування», затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (далі – Особливості), дотримання вимог постанови Кабінету Міністрів України від 11.10.2016 №710 «Про ефективне використання державних коштів» зі змінами (далі-постанова №710), відповідність тендерної документації вимогам законодавства у сфері закупівель, розгляд тендерних пропозицій, своєчасність укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідність умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, своєчасність надання інформації та документів у випадках, передбачених законодавством. Під час моніторингу проаналізовані: річний план закупівель на 2023 рік, оголошення про проведення відкритих торгів з особливостями, тендерна документація Замовника від 23.02.2023 року, тендерна пропозиція переможця ФОП Шапран Юрій Іванович, протокол щодо прийняття рішення уповноваженою особою від 06.03.2023 № 57 про намір укласти договір про закупівлю з ФОП Шапран Юрій Іванович, повідомлення про намір укласти договір від 06.03.2023 року, договір про закупівлю від 13.03.2023 № 22, пояснення Замовника з копіями документів надані через електронну систему закупівель 24.03.2023 року. КНЗ «Кмитівська спеціальна загальноосвітня школа-інтернат» Житомирської обласної ради зобов’язується здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень законодавства у сфері публічних закупівель шляхом припинення зобов’язань за договором про закупівлю від 13.03.2023 № 22, в тому числі із застосуванням відповідних наслідків недійсності/нікчемності договору, та оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів. На майбутнє при підготовці та проведенні торгів Замовник зобов’язується керуватись Законом України «Про публічні закупівлі» та діючими нормативними документами.
2023-04-10 15:16:11
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 05 квітня 2023 |
Кінцевий строк оскарження: | 20 квітня 2023 |
Порушення виявлено
- Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
- Порушення законодавства в частині не відміни замовником закупівлі
Підтвердження усунення порушення
Усунуто
Встановлено порушення законодавства в частині складання тендерної документації та/або внесення змін до неї • усунуто
Встановлено порушення законодавства в частині розгляду та/або відхилення (не відхилення) замовником тендерної (тендерних) пропозиції (пропозицій) • усунуто
Встановлено порушення законодавства в частині не відміни замовником закупівлі • усунуто
Порушення усунуто шляхом розірвання договору
2023-04-10 15:42:04
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 03 березня 2023 22:47
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ФОП "ШАПРАН ЮРІЙ ІВАНОВИЧ" |
261 600,00
UAH з ПДВ
|
261 600,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ФОП "ШАПРАН ЮРІЙ ІВАНОВИЧ" #2285517516 |
Переможець |
261 600,00
UAH з ПДВ
|
06 березня 2023 11:48
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
10 квітня 2023 15:08
|
Електронний підпис | укладений |
10 квітня 2023 15:06
|
Додаткова угода 1 10.04.pdf | зміни до договору |
10 квітня 2023 15:05
|
Електронний підпис | укладений |
13 березня 2023 12:09
|
Договір 22 13.03.2023.pdf | укладений |
13 березня 2023 12:07
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 10 квітня 2023 |
Дата публікації змін до договору: | 10 квітня 2023 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Сторони уклали дану Додаткову угоду |
Номер договору про закупівлю: | 22 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |