Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Транспортні засоби спеціального призначення (панцеровані транспортні засоби (мобільні підрозділи банку на базі автомобіля))
Очікувана вартість
1 300 000,00 EUR
UA-2023-02-23-013385-a ● 26d6f4f5687b46d6986cd6dfd3665f8c
Спрощена закупівля
Завершена
Електронний підпис не накладено
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | АТ "Ощадбанк" |
Код ЄДРПОУ: | 00032129 |
Вебсайт: | http://www.oschadbank.ua/ |
Місцезнаходження: | 01001, Україна , Київська обл., Київ, вул. Госпітальна, 12 Г |
Контактна особа: |
Андрій Кравченко +380442473729 kravchenkoaw@oschadbank.ua |
Категорія: | Підприємство, установа або організація, в тому числі міжнародна, що не належить до замовників |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 23 лютого 2023 17:52 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 07 березня 2023 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 10 березня 2023 00:00 |
Початок аукціону: | 10 березня 2023 11:46 |
Очікувана вартість: | 1 300 000,00 EUR з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 7 000,00 EUR |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,54% |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:34110000-1: Легкові автомобілі
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
5 одиниця
(панцеровані транспортні засоби (мобільні підрозділи банку на базі автомобіля))
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
01001, Україна, м. Київ, м.Київ, Госпітальна, 12г
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
29 травня 2024
ДК 021:2015: 34114000-9 — Транспортні засоби спеціального призначення
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Підписання договору | Аванс | 10 | Банківські | 80 | |
Поставка товару | Пiсляоплата | 5 | Банківські | 20 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
23 лютого 2023 17:52 |
Документація по МПБ.doc |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Невиправдано звужені технічні вимоги до базового автомобіля
Дата подання: 04 березня 2023 14:57
Дата відповіді: 06 березня 2023 16:42
Голові комітету
з конкурсних торгів Ощадбанку України.
п. Стринжа О.В.
Просимо надати роз’яснення та прийняти до уваги рекомендації щодо внесення змін в тендерну документацію.
Ваша документація має дискримінаційні ознаки та має посилання на конкретний процес, чи параметри що характеризує конкретний продукт, а саме Форд Транзит, та унеможливлює участь інших потенційних учасників, що можуть використовувати базові автомобілі інших марок. Вимагаємо внести зміни!
Відповідно до ч.4 Ст .23 Закону України «Про публічні закупівлі» Технічні специфікації не повинні містити посилання на конкретні марку чи виробника або на конкретний процес, що характеризує продукт чи послугу певного суб’єкта господарювання, чи на торгові марки, патенти, типи або конкретне місце походження чи спосіб виробництва. У разі якщо таке посилання є необхідним, воно повинно бути обґрунтованим та містити вираз "або еквівалент"..
В порушення зазначеної вимоги закону Вами, як Замовником, без будь якого обґрунтування зазначені певні конструктивні особливості предмету закупівлі, які є ВИКЛЮЧНО характеристиками конкретної марки автомобіля конкретного виробника Ford, і виключають наявність еквіваленту. А відтак, виключають участь будь яких інших учасників, з можливо більш вигідними пропозиціями, які привели б до економії та ефективному використанню бюджетних коштів.
Учасники можуть запропонувати вам автомобілі інших марок, які можуть бути дешевші, більш економічні в експлуатації. Наприклад, обґрунтуйте вимогу по мінімальній потужності двигуна 170 к.с., а не 163 к.с. чи 158 к.с.
Оскільки передбачається закупівля «ПАНЦЕРОВАНИХ ТРАНСПОРТНИХ ЗАСОБІВ (МОБІЛЬНИХ ПІДРОЗДІЛІВ БАНКУ НА БАЗІ АВТОМОБІЛЯ), які мають приїхати в визначене місце і тривалий час, можливо робочий день, чи більше (можливо тиждень, чи місяць тощо) стояти й обслуговувати клієнтів банку. Швидкість, з якою буде стартувати та пересуватись цей автомобіль не має жодного значення, якщо він виготовлений на базі сучасного мікроавтобуса будь-якої марки, що випускається в ЄС.
Те ж відноситься до обмеження робочого об’єму двигуна «не менше 1990 см3». Наприклад Фольксваген Крафтер з відповідними характеристиками має об’єм двигуна 1968 см3. При потужності 140 або 177 к.с.
Панцеровий автомобіль такої конструкції має критичну для підвіски вагу. Чому тоді повна(тобто максимально допустима) маса автомобіля вказана тільки рівно 5000 кг? Не менше, зрозуміло, а як більше, наприклад у Фольксваген Крафтер – 5500 кг?
Але ці всі характеристики вказані в Додатку № 2 «ТЕХНІЧНЕ ЗАВДАННЯ» можуть бути формальним приводом для дискваліфікації будь якого учасника, який запропонував більш вигідну пропозицію.
Пропонуємо внести зміни до Додатку № 2 документації, «ТЕХНІЧНЕ ЗАВДАННЯ»
В розділі 1. Технічні характеристики.
Технічний параметр Технічні характеристики та комплектація
1. Технічні характеристики
Тип двигуна Турбодизельний двигун
Робочий об’єм куб. см. Не менше 1 950 см3
Максимальна потужність Не менше 140 к.с.
Коробка передач Механічна
Тип кузова Шасі з кабіною та надбудовою
Допустима повна маса автомобіля Не менше 5 000 кг
Підвіска Підсилена, що підтверджується документами
Відповідно до ч.4 Ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі», тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію ,та призводять до дискримінації учасників.
Так, згідно зазначених вимог та принципів Закону України «Про публічні закупівлі», Замовник з метою здійснення закупівлі для державних потреб з максимальною економією та ефективністю повинен допустити до публічної закупівлі якомога більшу кількість учасників, для чого документація не повинна містити конкретних технічних вимог до предмета закупівлі.
В той же час Замовник, зловживаючи наданими йому правами та вносячи на свій розсуд до Документації додаткові вимоги, що не можуть ніяким чином сприяти законності їх проведення, фактично порушує права будь-якого учасника на дотримання принципів запобігання зловживанням неупередженості і прозорості публічної закупівлі.
Вважаємо, що встановлення Замовником обмежених характеристик є зловживанням з боку Замовника та порушенням принципів, викладених у статті 5 Закону України «Про публічні закупівлі», таких як добросовісна конкуренція серед учасників, максимальна економія та ефективність використання бюджетних коштів, відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель, недискримінація учасників, запобігання корупційним діям і зловживанням.
Вимагаємо внести зміни в Тендерну документацію, виключивши з документації дискримінаційні вимоги щодо технічних характеристик предмета закупівлі та виключити дискримінаційну вимогу по об'єму двигуна, потужності, повній масі та іншим характеристикам комплектації базового автомобіля.
Потенційний учасник буде вимушений звернутися зі скаргою до АМКУ і в разі задоволення скарги буде поданий позов до суду з вимогою компенсації плати за юридичні послуги та судовий сбір з відповідальних осіб тендерного комітету. Є судовий прецедент по подібним спорам http://reyestr.court.gov.ua/Review/72544594
Згідно статті 164-14 Кодексу України про адміністративні правопорушення, зокрема передбачено штраф у розмірі сто неоподатковуваних мінімумів доходів громадян накладається на службових (посадових) та уповноважену особу замовника у разі невідповідності тендерної документації до вимог законодавства.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Шановний Учаснику, дякуємо за увагу до процедур закупівель АТ «Ощадбанк»! Щодо змісту запитання – звертаємо Вашу увагу на наступні обставини: 1) Технічне завдання на закупівлю складено виходячи з індивідуальних особливостей експлуатації таких мобільних підрозділів та необхідності виконання визначених банківських операцій. Технічні вимоги до Товару передбачають можливість використання, в якості базового, шасі більшості європейських виробників базових моделей малотоннажних комерційних транспортних засобів. 2) АТ «Ощадбанк» не є Замовником у розумінні Закону України «Про публічні закупівлі» (ст. 2), тому не зобов’язано керуватися нормами цього Закону при здійсненні закупівель конкретних товарів, робіт і послуг.
Уточнення, що до відповіді
Дата подання: 06 березня 2023 21:49
Дата відповіді: 07 березня 2023 17:03
Голові комітету
з конкурсних торгів Ощадбанку України.
п. Стринжа О.В.
Шановний Замовник. Ваша відповідь абсолютно не освітлює не дає відповідь на поставлені питання від 4.03.2023.
1. Прошу надати інформацію які такі «індивідуальні особливості експлуатації мобільних підрозділів»(Згідно тлумачному словнику української мови (http://sum.in.ua/s/indyvidualjnyj) «індивідуальний – це «Властивий певній особі…не колективний.», що ж це за особа?) та необхідності виконання визначених банківських операцій» пов’язані з потужністю та об’ємом двигуна базового автомобіля? Якщо маються на увазі умови праці та безпека співробітників, які мають виконувати банківські операції, то ці параметри забезпечуються вимогами до конструкції надбудови, що не виникають питань. Можете обґрунтувати, яким чином впливають звуження конкретних параметрів базових шасі і як негативно вплине розширення рамок параметрів, що були запропоновані в попередньому листі? Наприклад вказати, що повна маса автомобіля може бути і вище 5000кг.
2. Ви стверджуєте, що «Технічні вимоги до Товару передбачають можливість використання, в якості базового, шасі більшості європейських виробників базових моделей малотоннажних комерційних транспортних засобів».Можливо керівництво банку хтось вводить в оману, то спеціально для Вас наводимо перелік європейських виробників базових шассі, які могли б бути базовими без тієї дискримінації, яка проявилась в технічних вимогах. Форд Транзіт, Рено Мастер, Івеко Дейлі, Фіат Дукато, Мерседес Спрінтер, Пежо Боксер, Фольксваген Крафтер, Сітроен Джампер. Попросіть своїх спеціалістів вказати, які з вищенаведених моделей відповідають Технічних вимог.
З.Чергове нагадування про те, що «АТ «Ощадбанк» не є Замовником у розумінні Закону України «Про публічні закупівлі» (ст. 2), тому не зобов’язано керуватися нормами цього Закону при здійсненні закупівель конкретних товарів, робіт і послуг» викликає питання: а яким документом керуються службові особи банку, який регламентує іх діяльність, що передбачає контроль з боку держави Україна за використання в тому числі державних коштів?
Просимо надати конкретні відповіді на запит від 4.05.2023р. та на данний уточнюючий запит та провести зміни в Технічному завданні в частині параметрів базового автомобіля. Конкуренція постачальників на різних базових шасі відкриває можливість визначити оптимальні витрати коштів, якими Вам доручено управляти.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Шановний Учаснику! Замовником надано вичерпну інформацію стосовно технічних вимог до предмету закупівель у відповіді на попереднє запитання. Згідно аналізу, проведеного працівниками Замовника, вимогам Технічного завдання на закупівлю відповідають базові моделі малотоннажних комерційних транспортних засобів різних виробників/марок. Ваші вимоги необґрунтовані нормами законодавства. Документація торгів не містить умов, які дискримінують Учасників.
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2023-02-23-013385-a.b1
Статус:
Не задоволена
Учасник: ТОВ "НІМЕЦЬКО-УКРАЇНСЬКА ФІРМА "ДУАЦ", Код ЄДРПОУ:14360311
Дата подання: 19 березня 2023 17:34
1. Повернутися в рамки п. 9 Статті 26 Розділу IV Закону про публічні закупівлі та розмістити в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей з їх переліком та надати нам згідно з Законом 24 години на усунення таких невідповідностей. 2. Скасувати рішення, щодо дискваліфікації учасника Товариства з обмеженою відповідальністю «Німецько-українська фірма «ДУАЦ», та призупинити дію рішення про визначення переможця торгів. 3. Розглянути результати виправлень нашої тендерної пропозиції та винести рішення про переможця торгів.
№ 07/03/2023 від 19.03.2023 р.
Акціонерне товариство «Державний ощадний банк України»
Голові Правління Наумову С.В.
вул. Госпітальна, 12г, м. Київ, 01001, Україна.
Акціонерне товариство «Державний ощадний банк України»
вул. Госпітальна, 12г, м. Київ, 01001, Україна.
Товариство з обмеженою відповідальністю
«Німецько-українська фірма «ДУАЦ»,
Україна, 04050,м. Київ, вул. Мельникова, 12
+38 0674896388 +38 0952726181 +380504439540 +380672338970
duac2@ukr.net gucduac2@ukr.net
Директор Соловей В.О.
ЗВЕРНЕННЯ - ОСКАРЖЕННЯ
Шановний Сергій Володимирович!
10.03.2023 р. Замовником Акціонерним товариством «Державний ощадний банк, були проведені торги ID 26d6f4f5687b46d6986cd6dfd3665f8 UA-_2023-02-23-013385-a на закупівлю Транспортні засоби спеціального призначення (панцеровані транспортні засоби (мобільні підрозділи банку на базі автомобіля)) код ДК 021:2015 – 34114000-9, код CPV 34114000-9.4.
Ціна учасника ТОВ «Німецько-українська фірма «ДУАЦ» була визначена електронною системою закупівель, як найбільш економічно вигідна.
Після завершення торгів були відкриті тендерні пропозиції учасників. Згідно п. 9 Статті 26 Розділ IV Закону про публічні закупівлі пункт 9. Учасник процедури закупівлі виправляє невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій, шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнених або нових документів в електронній системі закупівель протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей.
На жаль Замовник після розкриття тендерних пропозицій виявивши цю помилку не розмістив в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей, а прийняв рішення про визначення переможцем 17.03.2023 р., виклавши на сторінці даного тендеру зауваження до нашої документації.
Аналіз цих зауважень показав, що це були технічні помилки, які можливо виправити і які не впливають на спроможність виконання робіт в рамка цього тендеру.
Просимо Вас,
1. Повернутися в рамки п. 9 Статті 26 Розділу IV Закону про публічні закупівлі та розмістити в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей з їх переліком та надати нам згідно з Законом 24 години на усунення таких невідповідностей.
2. Скасувати рішення, щодо дискваліфікації учасника Товариства з обмеженою відповідальністю «Німецько-українська фірма «ДУАЦ», та призупинити дію рішення про визначення переможця торгів.
3. Розглянути результати виправлень нашої тендерної пропозиції та винести рішення про переможця торгів.
Відміна визнання переможцем ТОВ «Віді Юнікомерс» зумовлена також нижче викладеними обставинами.
Ознайомившись з Тендерною документацією ТОВ «Віді Юнікомерс», прийшли до висновку, що Замовник після розкриття тендерних пропозицій не звернув увагу на походження ТРАНСПОРТНИХ ЗАСОБІВ СПЕЦІАЛЬНОГО ПРИЗНАЧЕННЯ запропонованих учасником ТОВ «Віді Юнікомерс», а учасник не повідомив і не виконав передбачені законодавством України дії щодо локалізації, поскільки запропоновані спеціалізовані автомобілі передбачається виробляти на шасі Transit Pickup Truck , що виготовляються на заводі Форд Отосан в Туреччині. Згідно закону України «Про внесення змін до Закону України "Про публічні закупівлі" щодо створення передумов для сталого розвитку та модернізації вітчизняної промисловості» від 16.12.2021 та Постанови Кабінету міністрів України від 2 серпня 2022 р. №861 – “Товари, зокрема які виробляються з використанням складових імпортованих з країн, з якими немає діючих угод про зону вільної торгівлі підлягають моніторингу щодо локалізації. Це відноситься і до транспортних засобів виробництва Турецької Республіки.
По нашим даним ТРАНСПОРТНИй ЗАСіб СПЕЦІАЛЬНОГО ПРИЗНАЧЕННЯ (ПАНЦЕРОВАНИй ТРАНСПОРТНИй ЗАСіБ) на базі шасі Форд Транзит, вироблений в Туреччині не був внесений учасником ТОВ «Віді Юнікомерс» в перелік товарів, що є предметом закупівлі, з підтвердженим ступенем локалізації. А згідно закону: «Замовник здійснює закупівлю товарів, включених до додаткового переліку товарів, затвердженого Кабінетом Міністрів України, виключно у випадку, якщо їх ступінь локалізації виробництва перевищує або дорівнює ступеню локалізації виробництва, встановленому у зазначеному додатковому переліку товарів». У разі здійснення замовником закупівлі робіт чи послуг, якщо виконання таких робіт чи надання послуг передбачає набуття замовником у власність товарів, визначених цим пунктом, процедури закупівлі таких робіт чи послуг здійснюються з урахуванням особливостей, встановлених цим пунктом.
В той же час ТОВ «НУФ «ДУАЦ» в своїй тендерній пропозиції надало інформацію про те, що в ході робіт буде використано базове шассі Mercedes Sprinter, який, як відомо, виговляється в ФРН, а саме на заводі Mercedes-Benz Ludwigsfelde GmbH, адреса: Zum Industriepark 10, 14974 Ludwigsfelde, BRD. Україна має діючу угоду про Зону вільної торгівлі з Європейським Союзом, членом якої є ФРН. Тому при використанні базових шассі Mercedes Sprinter проводити дії по локалізації не потрібно.
Просимо анулювати рішення про визначення переможцем ТОВ «Віді Юнікомерс» та відхилити їх Пропозицію на підставі невиконання вимоги закону України «Про внесення змін до Закону України "Про публічні закупівлі" щодо створення передумов для сталого розвитку та модернізації вітчизняної промисловості» від 16.12.2021 та Постанови Кабінету міністрів України від 2 серпня 2022 р. № 861.
Розгорнути
Згорнути
Акціонерне товариство «Державний ощадний банк України»
Голові Правління Наумову С.В.
вул. Госпітальна, 12г, м. Київ, 01001, Україна.
Акціонерне товариство «Державний ощадний банк України»
вул. Госпітальна, 12г, м. Київ, 01001, Україна.
Товариство з обмеженою відповідальністю
«Німецько-українська фірма «ДУАЦ»,
Україна, 04050,м. Київ, вул. Мельникова, 12
+38 0674896388 +38 0952726181 +380504439540 +380672338970
duac2@ukr.net gucduac2@ukr.net
Директор Соловей В.О.
ЗВЕРНЕННЯ - ОСКАРЖЕННЯ
Шановний Сергій Володимирович!
10.03.2023 р. Замовником Акціонерним товариством «Державний ощадний банк, були проведені торги ID 26d6f4f5687b46d6986cd6dfd3665f8 UA-_2023-02-23-013385-a на закупівлю Транспортні засоби спеціального призначення (панцеровані транспортні засоби (мобільні підрозділи банку на базі автомобіля)) код ДК 021:2015 – 34114000-9, код CPV 34114000-9.4.
Ціна учасника ТОВ «Німецько-українська фірма «ДУАЦ» була визначена електронною системою закупівель, як найбільш економічно вигідна.
Після завершення торгів були відкриті тендерні пропозиції учасників. Згідно п. 9 Статті 26 Розділ IV Закону про публічні закупівлі пункт 9. Учасник процедури закупівлі виправляє невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій, шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнених або нових документів в електронній системі закупівель протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей.
На жаль Замовник після розкриття тендерних пропозицій виявивши цю помилку не розмістив в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей, а прийняв рішення про визначення переможцем 17.03.2023 р., виклавши на сторінці даного тендеру зауваження до нашої документації.
Аналіз цих зауважень показав, що це були технічні помилки, які можливо виправити і які не впливають на спроможність виконання робіт в рамка цього тендеру.
Просимо Вас,
1. Повернутися в рамки п. 9 Статті 26 Розділу IV Закону про публічні закупівлі та розмістити в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей з їх переліком та надати нам згідно з Законом 24 години на усунення таких невідповідностей.
2. Скасувати рішення, щодо дискваліфікації учасника Товариства з обмеженою відповідальністю «Німецько-українська фірма «ДУАЦ», та призупинити дію рішення про визначення переможця торгів.
3. Розглянути результати виправлень нашої тендерної пропозиції та винести рішення про переможця торгів.
Відміна визнання переможцем ТОВ «Віді Юнікомерс» зумовлена також нижче викладеними обставинами.
Ознайомившись з Тендерною документацією ТОВ «Віді Юнікомерс», прийшли до висновку, що Замовник після розкриття тендерних пропозицій не звернув увагу на походження ТРАНСПОРТНИХ ЗАСОБІВ СПЕЦІАЛЬНОГО ПРИЗНАЧЕННЯ запропонованих учасником ТОВ «Віді Юнікомерс», а учасник не повідомив і не виконав передбачені законодавством України дії щодо локалізації, поскільки запропоновані спеціалізовані автомобілі передбачається виробляти на шасі Transit Pickup Truck , що виготовляються на заводі Форд Отосан в Туреччині. Згідно закону України «Про внесення змін до Закону України "Про публічні закупівлі" щодо створення передумов для сталого розвитку та модернізації вітчизняної промисловості» від 16.12.2021 та Постанови Кабінету міністрів України від 2 серпня 2022 р. №861 – “Товари, зокрема які виробляються з використанням складових імпортованих з країн, з якими немає діючих угод про зону вільної торгівлі підлягають моніторингу щодо локалізації. Це відноситься і до транспортних засобів виробництва Турецької Республіки.
По нашим даним ТРАНСПОРТНИй ЗАСіб СПЕЦІАЛЬНОГО ПРИЗНАЧЕННЯ (ПАНЦЕРОВАНИй ТРАНСПОРТНИй ЗАСіБ) на базі шасі Форд Транзит, вироблений в Туреччині не був внесений учасником ТОВ «Віді Юнікомерс» в перелік товарів, що є предметом закупівлі, з підтвердженим ступенем локалізації. А згідно закону: «Замовник здійснює закупівлю товарів, включених до додаткового переліку товарів, затвердженого Кабінетом Міністрів України, виключно у випадку, якщо їх ступінь локалізації виробництва перевищує або дорівнює ступеню локалізації виробництва, встановленому у зазначеному додатковому переліку товарів». У разі здійснення замовником закупівлі робіт чи послуг, якщо виконання таких робіт чи надання послуг передбачає набуття замовником у власність товарів, визначених цим пунктом, процедури закупівлі таких робіт чи послуг здійснюються з урахуванням особливостей, встановлених цим пунктом.
В той же час ТОВ «НУФ «ДУАЦ» в своїй тендерній пропозиції надало інформацію про те, що в ході робіт буде використано базове шассі Mercedes Sprinter, який, як відомо, виговляється в ФРН, а саме на заводі Mercedes-Benz Ludwigsfelde GmbH, адреса: Zum Industriepark 10, 14974 Ludwigsfelde, BRD. Україна має діючу угоду про Зону вільної торгівлі з Європейським Союзом, членом якої є ФРН. Тому при використанні базових шассі Mercedes Sprinter проводити дії по локалізації не потрібно.
Просимо анулювати рішення про визначення переможцем ТОВ «Віді Юнікомерс» та відхилити їх Пропозицію на підставі невиконання вимоги закону України «Про внесення змін до Закону України "Про публічні закупівлі" щодо створення передумов для сталого розвитку та модернізації вітчизняної промисловості» від 16.12.2021 та Постанови Кабінету міністрів України від 2 серпня 2022 р. № 861.
Рішення замовника: Вимога не задоволена
24 березня 2023 16:50
Дослідивши доводи ТОВ «Німецько-українська фірма «ДУАЦ», Комітет прийшов до висновку про те, що звернення ТОВ «Німецько-українська фірма «ДУАЦ» не підлягає задоволенню, виходячи з наступного:
- Рішення Комітету про визначення переможця торгів на закупівлю транспортних засобів спеціального призначення (панцеровані транспортні засоби (мобільні підрозділи банку на базі автомобіля)), код ДК 021:2015 – 34114000-9 не містить порушень законодавства.
- Пропозиція Учасника ТОВ «Німецько-українська фірма «ДУАЦ» містить значні порушення вимог Документації торгів.
- Документація торгів не передбачає направлення Учаснику, що надав у ході торгів найменшу цінову пропозицію, вимогу про усунення невідповідностей.
Виходячи з наведеного в діях Замовника відсутні порушення процедури закупівлі.
- Рішення Комітету про визначення переможця торгів на закупівлю транспортних засобів спеціального призначення (панцеровані транспортні засоби (мобільні підрозділи банку на базі автомобіля)), код ДК 021:2015 – 34114000-9 не містить порушень законодавства.
- Пропозиція Учасника ТОВ «Німецько-українська фірма «ДУАЦ» містить значні порушення вимог Документації торгів.
- Документація торгів не передбачає направлення Учаснику, що надав у ході торгів найменшу цінову пропозицію, вимогу про усунення невідповідностей.
Виходячи з наведеного в діях Замовника відсутні порушення процедури закупівлі.
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 10 березня 2023 12:21
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ТОВ "НІМЕЦЬКО-УКРАЇНСЬКА ФІРМА "ДУАЦ" |
1 089 000,00
EUR з ПДВ
|
1 045 000,00
EUR з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "ВІДІ ЮНІКОМЕРС" |
1 193 496,00
EUR з ПДВ
|
1 050 000,00
EUR з ПДВ
|
Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "СУЧАСНІ ВАНТАЖІВКИ" |
1 215 000,00
EUR з ПДВ
|
1 172 000,00
EUR з ПДВ
|
Документи |
ТОВ Хелс Дизайн |
1 237 500,00
EUR з ПДВ
|
1 183 000,00
EUR з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ "НІМЕЦЬКО-УКРАЇНСЬКА ФІРМА "ДУАЦ" #14360311 |
Відхилено |
1 045 000,00
EUR з ПДВ
|
17 березня 2023 12:23
|
ТОВ "ВІДІ ЮНІКОМЕРС" #31778059 |
Переможець |
1 050 000,00
EUR з ПДВ
|
17 березня 2023 12:31
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Додатковий договір №1 ВІДІ ЮНІКОМЕРС_ОЩАДБАНК по МПБ 29.03.2023.pdf | зміни до договору |
14 квітня 2023 11:11
|
Договір ВІДІ ЮНІКОМЕРС _ ОЩАДБАНК по МПБ 29.03.2023.pdf | укладений |
14 квітня 2023 10:59
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 29 березня 2023 |
Дата публікації змін до договору: | 14 квітня 2023 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | погодження зміни ціни в договорі про закупівлю в бік зменшення (без зміни кількості (обсягу) та якості товарів) |
Номер договору про закупівлю: | 11-29/03/2023 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |