Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Виконавчий комітет Могилівської сільської ради |
Код ЄДРПОУ: | 40207974 |
Місцезнаходження: | 51040, Україна , Дніпропетровська обл., с. Могилів, вул. ПАНІКАХИ, будинок 3 |
Контактна особа: |
Бойко Ірина +380954833476 mogylivgromada@gmail.com |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 23 лютого 2023 17:18 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 28 лютого 2023 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 28 лютого 2023 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 03 березня 2023 15:00 |
Очікувана вартість: | 660 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 3 300,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Послуги
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:90510000-5: Утилізація/видалення сміття та поводження зі сміттям
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Надання послуг | Замовник зобов’язаний перерахувати суму, зазначену в акті наданих послуг протягом 15 банківських днів з моменту підписання такого акту на розрахунковий рахунок Виконавця. | Пiсляоплата | 15 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
23 лютого 2023 17:23 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
23 лютого 2023 17:18 |
ТД сміття.docx | |
23 лютого 2023 17:18 |
Додаток 3 Проект договору сміття.docx | |
23 лютого 2023 17:18 |
Додаток 1.docx | |
23 лютого 2023 17:18 |
ДОДАТОК 2 Інформація про необхідні технічні_ якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі.docx |
Інформація про моніторинг
- UA-M-2023-05-16-000003 ● e3200ccc912a41c6b7da10a6136ebdfa
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Інформація, отримана від громадських об'єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, виявлених за результатами громадського контролю у сфері публічних закупівель відповідно до статті 7 цього Закону
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 15 травня 2023 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 16 травня 2023 16:31 |
15.05.2023 № 116
Дніпро
Про початок здійснення
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23 із змінами,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель Східного офісу Держаудитслужби забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
Начальник Валентин ДОВГИЙ
Додаток
до наказу Східного офісу
Держаудитслужби
Від 15.05.2023 № 116
Витяг з переліку процедур закупівель, щодо яких здійснюється моніторинг
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу назва замовника
3 UA-2023-02-23-013116-a 23.02.2023 Виконавчий комітет Могилівської сільської ради (ЄДРПОУ: 40207974) Інформація, отримана від громадських об’єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, виявлених за результатами громадського контролю у сфері публічних закупівель відповідно до статті 7 цього Закону
Начальник відділу Тетяна ПЕРЕВЕРЗЄВА
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2023-05-17 11:26:17
Про надання пояснень
У межах проведення моніторингу закупівлі «ДК 021:2015 90510000-5 Утилізація/видалення сміття та поводження зі сміттям – (вивіз сміття)» за ДК 021:2015: 90510000-5 — «Утилізація/видалення сміття та поводження зі сміттям» (інформацію опубліковано в інформаційно – телекомунікаційній системі закупівель за номером ID: UA-2023-02-23-013116-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частин першої та п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі Закон) та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 №23 із змінами, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів) із наступного питання:
- яким чином та на підставі яких документів вами здійснено обґрунтування розміру бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.
Також надати просимо посилання на сторінку власного веб-сайту або офіційного веб-сайту головного розпорядника бюджетних коштів, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі
Пояснення, інформацію та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2023-06-02 15:23:07
Пояснення
У відповідь на запит Державної аудиторської служби в рамках моніторингу процедури закупівлі відкриті торги з особливостями ДК 021:2015 90510000-5 Утилізація/видалення сміття та поводження зі сміттям – (вивіз сміття), ідентифікатор закупівлі UA-2023-02-23-013116-a, повідомляємо наступне.
Вибір технічних і якісних характеристик предмета закупівлі обумовлений власними потребами замовника з дотриманням норм чинного законодавства, вимог нормативних документів у сфері поводження з побутовими відходами. Якість послуг у сфері поводження з відходами здійснюється у відповідності до Закону України «Про відходи» та спрямована на задоволення потреб споживача у запобіганні утворенню відходів шляхом їх збирання, перевезення, зберігання, оброблення, утилізації, видалення, знешкодження і захоронення.
Для розрахунку очікуваної вартості послуг з вивезення побутових відходів використовувались як ціни попередніх власних закупівель замовника (укладених договорів) аналогічних/ідентичних послуг, так і ціна відповідних закупівель інших замовників, інформація про які міститься в електронній системі закупівель «PROZORRO».
Звертаємо Вашу увагу на те, що відповідно до ст. 1 Закону моніторинг процедури закупівлі - аналіз дотримання замовником законодавства у сфері публічних закупівель під час проведення процедури закупівлі, укладення договору про закупівлю та протягом його дії з метою запобігання порушенням законодавства у сфері публічних закупівель.
Тобто, предметом моніторингу може бути лише перевірка дотримання вимог законодавства у сфері публічних закупівель.
Однак, Закон чи інші нормативно-правові акти у сфері закупівель не встановлюють обов’язкових вимог щодо порядку обчислення замовником очікуваної вартості. Не є таким нормативно-правовим актом, який встановлює обов’язок визначати та обґрунтовувати очікувану вартість, і Примірна методика визначення очікуваної вартості предмета закупівлі, яка затверджена Наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 18 лютого 2020 року N 275, оскільки остання має рекомендаційних характер (п.1 вказаної методики).
Стосовно посилання на сторінку власного веб-сайту повідомляємо, що, під час дії військового стану в Україні, веб-сайт Могилівської сільської територіальної громади, на якому публікуються документи виконавчого комітету Могилівської сільської ради, як Замовника, має обмежений доступ. Тому оприлюднення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі на веб-сайті на даний час неможливе.
Надання інформації про усунення порушення замовником
З метою усунення порушень законодавства у сфері публічних закупівель, виявлених в результаті моніторингу закупівлі ДК 021:2015 90510000-5 Утилізація/видалення сміття та поводження зі сміттям – (вивіз сміття), зобов’язання за Договором про надання послуг від 09.03.2023 № 9 між Виконавчим комітетом Могилівської сільської ради та КОМУНАЛЬНИМ ПІДПРИЄМСТВОМ «ДЖЕРЕЛО» МОГИЛІВСЬКОЇ СІЛЬСЬКОЇ РАДИ припинені шляхом підписання ДУ №3.
2023-06-12 13:56:26
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 05 червня 2023 |
Кінцевий строк оскарження: | 20 червня 2023 |
Порушення виявлено
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
- Інші порушення законодавства у сфері закупівель (на порушення норми частини 5 статті 8 Закону № 922 письмові пояснення на запит Східного офісу Держаудитслужби надано з порушенням установленого триденного терміну.)
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 03 березня 2023 15:00
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО «ДЖЕРЕЛО» МОГИЛІВСЬКОЇ СІЛЬСЬКОЇ РАДИ |
656 670,00
UAH з ПДВ
|
656 670,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО «ДЖЕРЕЛО» МОГИЛІВСЬКОЇ СІЛЬСЬКОЇ РАДИ
#41470967 |
Переможець |
656 670,00
UAH з ПДВ
|
03 березня 2023 16:29
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
12 червня 2023 13:54
|
ДУ 3.PDF | укладений |
12 червня 2023 13:50
|
Електронний підпис | зміни до договору |
03 травня 2023 11:30
|
Д У 2 - ДЖЕРЕЛО.PDF | зміни до договору |
03 травня 2023 11:23
|
Електронний підпис | зміни до договору |
14 березня 2023 11:16
|
ду.PDF | зміни до договору |
14 березня 2023 11:12
|
Електронний підпис | укладений |
09 березня 2023 11:50
|
ДЖЕРЕЛО ДОГ.PDF | укладений |
09 березня 2023 11:47
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 13 березня 2023 |
Дата публікації змін до договору: | 14 березня 2023 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Внесення змін в розділ "1. ПРЕДМЕТ ДОГОВОРУ" |
Номер договору про закупівлю: | 9 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 02 травня 2023 |
Дата публікації змін до договору: | 03 травня 2023 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | зміна реквізитів сторін договору |
Номер договору про закупівлю: | 9 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 2 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Виконання договору
Строк дії за договором: | 09 березня 2023 — 31 грудня 2023 |
Сума оплати за договором: |
217 222,02
UAH (в тому числі ПДВ 36 203,67 UAH)
|
Причини розірвання договору: | Усунення порушень згідно висновку Східного офісу Держаудитслужби |