Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Добовий польовий набір продуктів (норма №15)
Очікувана вартість
1 750 000,00 UAH
UA-2023-02-23-013048-a ● 06fe6ad7e78940df91e0dcbf4aab099a
Відкриті торги з особливостями
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Окрема комендатура охорони і забезпечення Державної прикордонної служби України (військова частина 1498) |
Код ЄДРПОУ: | 14321955 |
Місцезнаходження: | 02121, Україна , Київська обл., Київ, м. Київ, вул. Світла, 6 |
Контактна особа: |
Грабовецька Інна Станіславівна 0445628790 IHrabovetska@dpsu.gov.ua |
Категорія: | Замовник, що здійснює закупівлі для потреб оборони |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 23 лютого 2023 17:11 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 03 березня 2023 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 03 березня 2023 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 06 березня 2023 00:00 |
Початок аукціону: | 06 березня 2023 00:00 |
Очікувана вартість: | 1 750 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 17 500,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Вид та умови надання забезпечення пропозицій учасників: | Одночасно з тендерною пропозицією учасник надає замовнику забезпечення тендерної пропозиції у вигляді банківської гарантії в розмірі: 52 500,00 грн. На підтвердження подання забезпечення тендерної пропозиції учасник самостійно завантажує в електронну систему закупівель: 1. У разі оформлення та надання гарантії на паперовому носії: скановані копії оригіналу банківської гарантії, ліцензії НБУ та документу, що підтверджує повноваження особи, яка підписала гарантію (витяг із Статуту, довіреність, тощо); 2. У разі оформлення електронної банківської гарантії: електронну банківську гарантію, електронні підписи осіб, які її підписали, та скановані копії документів, що підтверджують повноваження цих осіб (витяг із Статуту, довіреність, тощо) і ліцензії НБУ. Банківська гарантія повинна бути оформлена згідно Постанови Правління Національного банку України «Про затвердження Положення про порядок здійснення банками операцій за гарантіями в національній та іноземних валютах» від 15 грудня 2004 року № 639 (із змінами та доповненнями), з урахуванням Наказу Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України «Про затвердження форми і вимог до забезпечення тендерної пропозиції/пропозиції» від 14 грудня 2020 року № 2628 та відповідати їх вимогам. |
Розмір надання забезпечення пропозицій учасників: | 52500 UAH |
Розмір та умови надання забезпечення виконання договору про закупівлю: | Замовником вимагається від переможця процедури закупівлі внесення ним не пізніше дати укладення договору забезпечення виконання такого договору у формі депозиту (безвідсоткового) – внесення на рахунок замовника суми, яка дорівнює 5 відсоткам вартості договору. Перерахування коштів здійснюється: Військова частина 1498, м. Київ, Україна, 02121, вул. Світла 6, п/р UA 87 820172 0 355189002000008834, ДКСУ в м. Києві, МФО 820172, код ЄДРПОУ 14321955. У призначенні платежу обов’язково вказати: «Забезпечення виконання договору», предмет закупівлі: Продукти харчування та сушені продукти різні, код ДК 021:2015 - 15890000-3 (продуктові набори, код ДК 021:2015 - 15897300-5 (добовий польовий набір продуктів (норма №15)). Для підтвердження внесення забезпечення виконання договору учасник не пізніше дати укладення договору завантажує в електронну систему платіжне доручення у сканованому вигляді. Усі витрати, пов’язані з поданням забезпечення виконання договору, здійснюються за рахунок коштів учасника. Вимоги щодо забезпечення виконання договору не змінюють вимог щодо професійної та технічної компетентності учасника. Внесення забезпечення виконання договору не припиняє виконання зобов’язань учасника за Договором. |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:15890000-3: Продукти харчування та сушені продукти різні
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
5000 штуки
Добовий польовий набір продуктів (норма №15)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
01 квітня 2023
ДК 021:2015: 15897300-5 — Продуктові набори
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Пiсляоплата | 30 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
28 лютого 2023 10:49 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
28 лютого 2023 10:49 |
Протокол зміни до ТД 2.docx | |
28 лютого 2023 10:49 |
Тендерна документація оновлена ДПНП.doc | |
24 лютого 2023 15:03 |
Протокол зміни до ТД.docx | |
24 лютого 2023 15:03 |
Тендерна документація зі змінами ДПНП.doc | |
23 лютого 2023 17:11 |
Тендерна документація ДПНП.doc |
28 лютого 2023 10:49 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
||||||
28 лютого 2023 10:49 |
Протокол зміни до ТД 2.docx
|
||||||
28 лютого 2023 10:49 |
Тендерна документація оновлена ДПНП.doc
|
||||||
24 лютого 2023 15:03 |
Протокол зміни до ТД.docx
|
||||||
24 лютого 2023 15:03 |
Тендерна документація зі змінами ДПНП.doc
|
||||||
23 лютого 2023 17:11 |
Тендерна документація ДПНП.doc
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Запитання 1
Дата подання: 24 лютого 2023 17:14
Дата відповіді: 27 лютого 2023 10:30
Відповідно до пп. 1-2 Додатку 2 до тендерної документації, учасник у складі тендерної пропозиції повинен надати:
- детальний опис основних характеристик товару (технічні характеристики товару) відповідно до Технічного завдання;
- оригінал декларації виробника.
Крім того, відповідно до п. 3. Додатку 2 до тендерної документації, визначено вимоги щодо маркування продукції, а саме: на зовнішній майці (упаковці) вказується:
назва (номер) харчового раціону та його інгредієнтів
В свою чергу, умовами тендерної документації не визначено, які самі раціони (комплектацію) ДПНП за Нормою № 15, має бути поставлено замовнику.
Вказане суперечить такому принципу публічних закупівель як відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель, оскільки потенційному учаснику до кінця не відомо, які саме набори він буде зобов’язаний поставити по результатам закупівлі.
Враховуючи викладене, просимо роз’яснити, які саме раціони ДПНП (назва, номер, конкретні складові) мають бути поставлені замовнику в межах даної закупівлі.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Доброго дня! Замовником було внесено зміни до тендерної документації згідно протоколу уповноваженої особи від 24 лютого 2023 №56. Згідно тендерної документації зі змінами Ви можете ознайомитися з оновленою редакцією технічних вимог
Щодо технічних вимог
Дата подання: 27 лютого 2023 13:29
Дата відповіді: 28 лютого 2023 08:54
Доброго дня, шановний Замовнику!
Додаток 2 до тендерної документації "ТЕХНІЧНА СПЕЦИФІКАЦІЯ" містить наступну вимогу: "19. Безполуменевий нагрівач їжі повинен забезпечувати розігрів першої або другої страв до температури не менше ніж 40°С не більше ніж за 15 хв. Безполуменевий нагрівач складається із зовнішнього пакету та внутрішнього пакету. Зовнішній пакет повинен бути виготовлений із полімерної плівки або комбінованих матеріалів в який з однієї сторони заливається вода, що утримується в ньому. Розмір зовнішнього пакету повинен вміщувати реторт- упаковку першої або другої готової страви, а також внутрішній пакет з порошкоподібною хімічною сумішшю. Внутрішній пакет повинен бути виготовлений із комбінованих матеріалів у яких запаковується порошкоподібна суміш, що у разі вступу в хімічну реакцію з невеликою кількістю води виділяє тепло. Термін придатності повинен бути не менше 12 місяців з дати виробництва."
Яка кількість хімічних елементів повинна бути в наявності до вказаного нагрівача?
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Доброго дня! Замовником буде внесено зміни в Додаток 2 до тендерної документації!
Запитання
Дата подання: 02 березня 2023 19:10
Дата відповіді: 03 березня 2023 08:56
Відповідно до пп. 2 Додатку 2 до Тендерної документації, учасник у складі тендерної документації повинен надати Оригінал декларації виробника.
З огляду на те, що партія товару, яка постачатиметься до ДПСУ буде виготовлена та промаркована відповідно до вимог ДПСУ лише після укладання договору про закупівлю,
чи вірно розуміє учасник, що Оригінал декларації виробника може бути надано на попередні, раніше виготовлені цим виробником аналогічні партії ДПНП?
Якщо ні, просимо роз’яснити які саме вимоги висуває замовник до декларації виробника?
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Доброго дня! Повідомляємо, що Оригінал декларації виробника може бути надано на попередні, раніше виготовлені цим виробником аналогічні партії ДПНП.
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2023-02-23-013048-a.c1
Статус:
Вирішена
Учасник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ГРАНД КОНСАЛТ", Код ЄДРПОУ:42239070
Дата подання: 24 лютого 2023 17:16
ВИМОГА ПРО УСУНЕННЯ ПОРУШЕНЬ
Відповідно до пп. 4 Додатку 2 до тендерної документації, учасник у складі тендерної пропозиції повинен надати копію протоколу дослідження (експертний висновок) на ім’я учасника або виробника продукції на партію товару, що буде поставлятися.
Тобто, з вказаної вимоги вбачається, що ДПСП, що будуть поставлятися до замовника, станом на день подання тендерної пропозиції, вже мають бути виготовлені в повному обсязі та досліджені у відповідних лабораторіях.
В свою чергу, п. 3 Додатку 2 до тендерної документації, встановлені специфічні вимоги до маркування ДПНП, зокрема,
на зовнішній майці (упаковці) вказується:
- назва (номер) харчового раціону та його інгредієнтів
- маса набору (нетто, брутто) та його калорійність;
- номер партії, технічна характеристика (за наявності);
- напис «ВЛАСНІСТЬ ДПСУ НЕ ДЛЯ ПРОДАЖУ».
Тендерна документація не містить інформації щодо назв, номерів та складу раціонів, які замовник має намір закупити (!).
Крім того, напис «ВЛАСНІСТЬ ДПСУ НЕ ДЛЯ ПРОДАЖУ» може бути нанесено виробником безпосередньо на ДПНП, які придбані у власність ДПСУ в межах даної закупівлі.
За таких обставин, виготовлення партії товару, що буде поставлятися замовнику та подальше її лабораторне дослідження, можливі лише після укладання відповідного договору про закупівлю.
Отже, вимога щодо надання протоколу випробувань на партію товару, що буде поставлятися - є необґрунтованою.
Наразі, фактично, вимогу про надання протоколу випробувань на партію товару, що буде поставлятися, можуть виконати лише ті учасники, які, якимось чином, мають на своїх складах 5000 заздалегідь виготовлених та промаркованих спеціально для ДПСУ наборів.
Вказане дискримінує тих виробників та постачальників, які мають належні потужності для того, щоб виготовити та поставити ДНПН на замовлення ДПСУ, за результатами проведення закупівлі, з дотриманням технічних вимог тендерної документації та умов договору. Учасники також зможуть надати протокол випробувань на виготовлену вже безпосередньо для ДПСУ партію, з відповідним маркуванням.
Враховуючи виключене, вважаємо необхідним виключити вимогу пп. 4 Додатку 2 до тендерної документації - учасник у складі тендерної пропозиції повинен надати копію протоколу дослідження (експертний висновок) на ім’я учасника або виробника продукції на партію товару, що буде поставлятися.
Розгорнути
Згорнути
Тобто, з вказаної вимоги вбачається, що ДПСП, що будуть поставлятися до замовника, станом на день подання тендерної пропозиції, вже мають бути виготовлені в повному обсязі та досліджені у відповідних лабораторіях.
В свою чергу, п. 3 Додатку 2 до тендерної документації, встановлені специфічні вимоги до маркування ДПНП, зокрема,
на зовнішній майці (упаковці) вказується:
- назва (номер) харчового раціону та його інгредієнтів
- маса набору (нетто, брутто) та його калорійність;
- номер партії, технічна характеристика (за наявності);
- напис «ВЛАСНІСТЬ ДПСУ НЕ ДЛЯ ПРОДАЖУ».
Тендерна документація не містить інформації щодо назв, номерів та складу раціонів, які замовник має намір закупити (!).
Крім того, напис «ВЛАСНІСТЬ ДПСУ НЕ ДЛЯ ПРОДАЖУ» може бути нанесено виробником безпосередньо на ДПНП, які придбані у власність ДПСУ в межах даної закупівлі.
За таких обставин, виготовлення партії товару, що буде поставлятися замовнику та подальше її лабораторне дослідження, можливі лише після укладання відповідного договору про закупівлю.
Отже, вимога щодо надання протоколу випробувань на партію товару, що буде поставлятися - є необґрунтованою.
Наразі, фактично, вимогу про надання протоколу випробувань на партію товару, що буде поставлятися, можуть виконати лише ті учасники, які, якимось чином, мають на своїх складах 5000 заздалегідь виготовлених та промаркованих спеціально для ДПСУ наборів.
Вказане дискримінує тих виробників та постачальників, які мають належні потужності для того, щоб виготовити та поставити ДНПН на замовлення ДПСУ, за результатами проведення закупівлі, з дотриманням технічних вимог тендерної документації та умов договору. Учасники також зможуть надати протокол випробувань на виготовлену вже безпосередньо для ДПСУ партію, з відповідним маркуванням.
Враховуючи виключене, вважаємо необхідним виключити вимогу пп. 4 Додатку 2 до тендерної документації - учасник у складі тендерної пропозиції повинен надати копію протоколу дослідження (експертний висновок) на ім’я учасника або виробника продукції на партію товару, що буде поставлятися.
Рішення замовника: Вимога задоволена
28 лютого 2023 10:43
згідно протоколу від 28.02.2023 №62
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 06 березня 2023 00:00
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВ "ФАБРИКА СМАКУ" |
1 587 400,00
UAH з ПДВ
|
1 587 400,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ГРАНД КОНСАЛТ" |
1 709 700,00
UAH з ПДВ
|
1 709 700,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
ТОВ "ФАБРИКА СМАКУ" #39785646 |
Переможець |
1 587 400,00
UAH з ПДВ
|
10 березня 2023 08:40
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 08 березня 2023 11:53
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
25 січня 2024 09:58
|
Електронний підпис | укладений |
21 березня 2023 11:09
|
159-23.pdf | укладений |
21 березня 2023 11:09
|