Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Комунальне некомерційне підприємство Львівської обласної ради “Львівський обласний госпіталь ветеранів війн та репресованих ім.Ю.Липи” |
Код ЄДРПОУ: | 01998161 |
Місцезнаходження: | 79495, Україна , Львівська обл., Львів-Винники, вул.Івасюка, 31, |
Контактна особа: |
Шаран Дарія Володимирівна +380322962075 gospital-vunnuku@meta.ua |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 23 лютого 2023 16:51 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 28 лютого 2023 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 28 лютого 2023 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 03 березня 2023 18:00 |
Очікувана вартість: | 3 100 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 15 500,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:33600000-6: Фармацевтична продукція
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Пiсляоплата | 30 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
23 лютого 2023 17:02 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
23 лютого 2023 16:52 |
Додаток _2 Технічна специфікація.docx | |
23 лютого 2023 16:52 |
Додаток _5 Проєкт договору.docx | |
23 лютого 2023 16:52 |
Тендерна документацiя.doc |
Інформація про моніторинг
- UA-M-2023-06-21-000068 ● e08b3897d81646229927a3ecfe66b7d4
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 21 червня 2023 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 21 червня 2023 16:09 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
У ВОЛИНСЬКІЙ ОБЛАСТІ
НАКАЗ
21.06.2023 № 27-з
Луцьк
Про початок моніторингу
процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 12 пункту 4 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби у Волинській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 22.02.2022 №113.
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг процедури закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
Начальник Анатолій ОМЕЛЬЧУК
Додаток №1
до наказу Управління Західного офісу Держаудитслужби у Волинській області
від 21.06.2023 № 27-з
Перелік процедур закупівель для моніторингу Управління Західного офісу Держаудитслужби у Волинській області.
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу, унікальний номер та дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу: UA-2023-02-23-012747-a від 23.02.2023. Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі - виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2023-06-21 16:18:10
Запит про надання пояснень
У межах проведення моніторингу процедури публічної закупівлі Aztreonam, Ornithine, Duloxetine, Esomeprazole, Olanzapine, Pregabalin, Comb drug, Thiocolchicoside, Metformin and dapagliflozin, Ambroxol, Pregabalin, Mianserin, Octreotide, Zaleplon, Ceftriaxone, combinations, Tizanidine, Citicoline, Trazodone, Chlorprothixene, Enoxaparin, Mono, Mexidol, Meldonium (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2023-02-23-012747-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», пункту 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджені Постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 №1178, частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби у Волинській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 22.02.2022 №113, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів):
Яким чином та на підставі яких документів вами здійснено обґрунтування розміру бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість?
Надати посилання на сторінку власного веб-сайту (або офіційного веб-сайту головного розпорядника бюджетних коштів) на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами).
Пояснення, інформацію та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповіді ще немає
Надання інформації про усунення порушення замовником
У зв'язку з технічними збоями у роботі електронної системи , Уповноважена особа не отримаоа сповіщення щодо отримання запиту про надання пояснень, тому відповідь не було надано у терміни що встановлені у цьому запиті. Надаємо відповідь, відразу як стало відомо про здійснення моніторингу процедури. У відповідь на Ваш запит повідомляємо наступне: Щодо обґрунтування розміру витрат та очікуваної вартості закупівлі: Під час визначення очікуваної вартості предмета закупівлі Замовником враховувалась примірна методика визначення очікуваної вартості предмета закупівлі, що затверджена наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 18.02.2020 № 275, а саме застосовувався метод обрахування очікуваної вартості товарів, з урахуванням аналізу ринку, фактичних показників минулого року та інформації отриманої з відкритих джерел інформації, а саме сайту Prozorro. Очікувана вартість закупівлі здійснювалася також з урахуванням Реєстру оптово-відпускних цін на лікарські засоби. Відповідно до річного плану даної закупівлі фінансування здійснюється за рахунок коштів місцевого бюджету. Щодо обґрунтування, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі: Під час визначення вимог щодо підтвердження якості лікарських засобів враховуються вимоги Закону України «Про лікарські засоби» із змінами та доповненнями. Лікарські засоби повинні бути належним чином зареєстровані в Україні у передбаченому законодавством порядку. Якісні та технічні характеристики заявленої кількості лікарських засобів визначені фармацевтом Хомишин О.М. з урахуванням реальних потреб медичного заклад та оптимального співвідношення ціни та якості. (Службова записка додається).
2023-06-30 11:58:23
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 29 червня 2023 |
Кінцевий строк оскарження: | 14 липня 2023 |
Порушення виявлено
- Ненадання інформації, документів у випадках, передбачених законом
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 03 березня 2023 18:00
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ПП СОЛОМІЯ-СЕРВІС |
3 047 267,03
UAH з ПДВ
|
3 047 267,03
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ПП СОЛОМІЯ-СЕРВІС #30163496 |
Переможець |
3 047 267,03
UAH з ПДВ
|
09 березня 2023 13:22
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
23 січня 2024 12:05
|
Електронний підпис | укладений |
13 грудня 2023 16:35
|
Дод.3.PDF | зміни до договору |
13 грудня 2023 16:31
|
Електронний підпис | укладений |
14 липня 2023 15:54
|
ДУ СОЛОМІЯ-СЕРВІС.PDF | зміни до договору |
14 липня 2023 15:29
|
Електронний підпис | укладений |
18 травня 2023 17:51
|
Дод.1 7799-ОС.PDF | зміни до договору |
18 травня 2023 17:48
|
Електронний підпис | укладений |
15 березня 2023 17:25
|
Підписаний договір | укладений |
15 березня 2023 17:21
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 18 травня 2023 |
Дата публікації змін до договору: | 18 травня 2023 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Ціна договору становить 3047267.03 грн. з ПДВ в тому числі за рахунок коштів обласного бюджету 2047267.03 грн. з ПДВ, за рахунок власних коштів 1000000.00 грн. з ПДВ |
Номер договору про закупівлю: | 7799-OC |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 14 липня 2023 |
Дата публікації змін до договору: | 14 липня 2023 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Зміна ціни у зв’язку із зміною ставок податків і зборів |
Номер договору про закупівлю: | 7799-OC |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 2 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 13 грудня 2023 |
Дата публікації змін до договору: | 13 грудня 2023 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Зменшення обсягів закупівлі |
Номер договору про закупівлю: | 7799-OC |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 3 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |