Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
35008 - Дитячий підгузник, 35008 - Дитячий підгузник, 35008 - Дитячий підгузник, 11239 - Підгузник для дорослих, 11239 - Підгузник для дорослих, 11239 - Підгузник для дорослих
Очікувана вартість
349 000,00 UAH
UA-2023-02-23-011826-a ● 0b9d004eba6042248215222dde9e1149
Відкриті торги з особливостями
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ДУНАЄВЕЦЬКИЙ ЦЕНТР ПЕРВИННОЇ МЕДИКО-САНІТАРНОЇ ДОПОМОГИ" ДУНАЄВЕЦЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ |
Код ЄДРПОУ: | 38481743 |
Місцезнаходження: | 32400, Україна , Хмельницька обл., місто Дунаївці, ВУЛИЦЯ СОБОРНА, будинок 7/7 |
Контактна особа: |
Наливайко Тетяна В'ячеславівна +380976012692 dun9rcpmsd@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 23 лютого 2023 16:11 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 18 березня 2023 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 18 березня 2023 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 21 березня 2023 00:00 |
Очікувана вартість: | 349 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 1 745,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:33750000-2: Засоби для догляду за малюками
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
468 штуки
35008 - Дитячий підгузник
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
32400, Україна, Хмельницька область, місто Дунаївці, ВУЛИЦЯ СОБОРНА, будинок 7/7
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2023
ДК 021:2015: 33751000-9 — Підгузки
НК 024:2019: 35008 — Дитячий підгузник
5016 штуки
35008 - Дитячий підгузник
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
32400, Україна, Хмельницька область, місто Дунаївці, ВУЛИЦЯ СОБОРНА, будинок 7/7
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2023
ДК 021:2015: 33751000-9 — Підгузки
НК 024:2019: 35008 — Дитячий підгузник
552 штуки
35008 - Дитячий підгузник
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
32400, Україна, Хмельницька область, місто Дунаївці, ВУЛИЦЯ СОБОРНА, будинок 7/7
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2023
ДК 021:2015: 33751000-9 — Підгузки
НК 024:2019: 35008 — Дитячий підгузник
11220 штуки
11239 - Підгузник для дорослих
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
32400, Україна, Хмельницька область, місто Дунаївці, ВУЛИЦЯ СОБОРНА, будинок 7/7
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2023
ДК 021:2015: 33751000-9 — Підгузки
НК 024:2019: 11239 — Підгузник для дорослих
7020 штуки
11239 - Підгузник для дорослих
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
32400, Україна, Хмельницька область, місто Дунаївці, ВУЛИЦЯ СОБОРНА, будинок 7/7
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2023
ДК 021:2015: 33751000-9 — Підгузки
НК 024:2019: 11239 — Підгузник для дорослих
700 штуки
11239 - Підгузник для дорослих
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
32400, Україна, Хмельницька область, місто Дунаївці, ВУЛИЦЯ СОБОРНА, будинок 7/7
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2023
ДК 021:2015: 33751000-9 — Підгузки
НК 024:2019: 11239 — Підгузник для дорослих
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Розрахунки за Договором проводяться на підставі накладних шляхом перерахування грошових коштів на розрахунковий рахунок Постачальника. Розрахунки проводяться протягом 30 календарних днів з моменту отримання товару | Пiсляоплата | 30 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
16 березня 2023 15:43 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
16 березня 2023 15:21 |
таблиця змiн.doc | |
16 березня 2023 15:21 |
4.2. Додаток_2.doc | |
16 березня 2023 15:21 |
4.1. технічні 1.docx | |
16 березня 2023 15:21 |
4. ТД.doc | |
23 лютого 2023 16:12 |
4.2. Додаток_2.doc | |
23 лютого 2023 16:12 |
4.1. технічні 2.docx | |
23 лютого 2023 16:12 |
4. ТД.doc |
16 березня 2023 15:43 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
|||
16 березня 2023 15:21 |
таблиця змiн.doc
|
|||
16 березня 2023 15:21 |
4.2. Додаток_2.doc
|
|||
16 березня 2023 15:21 |
4.1. технічні 1.docx
|
|||
16 березня 2023 15:21 |
4. ТД.doc
|
|||
23 лютого 2023 16:12 |
4.2. Додаток_2.doc
|
|||
23 лютого 2023 16:12 |
4.1. технічні 2.docx
|
|||
23 лютого 2023 16:12 |
4. ТД.doc
|
Роз’яснення до процедури
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2023-02-23-011826-a.a1
Статус:
Відхилено
Учасник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "КОМПАНІЯ "ЄВРО ТЕХНОЛОГІЇ", Код ЄДРПОУ:42648365
Дата подання: 27 лютого 2023 13:29
на умови тендерної документації
Шановний Замовнику, розглянувши умови тендерної документації у закупівлі за предметом за кодом ДК 021:2015: 33751000-9 Підгузки (35008 - Дитячий підгузник, 35008 - Дитячий підгузник, 35008 - Дитячий підгузник, 11239 - Підгузник для дорослих, 11239 - Підгузник для дорослих, 11239 - Підгузник для дорослих), ідентифікатор закупівлі UA-2023-02-23-011826-a просимо розглянути можливість внести відповідні зміни в тендерну документацію, а саме:
1. Відповідно до п 3.1.1. Розділу 3 Тендерної документації Під час проведення відкритих торгів тендерні пропозиції мають право подавати всі заінтересовані особи. Тендерні пропозиції подаються відповідно до порядку, визначеного статтею 26 Закону, крім положень частин четвертої, шостої та сьомої статті 26 Закону. Тендерна пропозиція подається в електронному вигляді через електронну систему закупівель шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, де зазначається інформація про ціну, інформація від учасника процедури закупівлі про його відповідність кваліфікаційним критеріям, наявність/відсутність підстав, установлених у статті 17 Закону і в цій тендерній документації, та шляхом завантаження необхідних документів, що вимагаються замовником у цій тендерній документації, зокрема, • інформацією про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі.
Розгорнути
Згорнути
1. Відповідно до п 3.1.1. Розділу 3 Тендерної документації Під час проведення відкритих торгів тендерні пропозиції мають право подавати всі заінтересовані особи. Тендерні пропозиції подаються відповідно до порядку, визначеного статтею 26 Закону, крім положень частин четвертої, шостої та сьомої статті 26 Закону. Тендерна пропозиція подається в електронному вигляді через електронну систему закупівель шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, де зазначається інформація про ціну, інформація від учасника процедури закупівлі про його відповідність кваліфікаційним критеріям, наявність/відсутність підстав, установлених у статті 17 Закону і в цій тендерній документації, та шляхом завантаження необхідних документів, що вимагаються замовником у цій тендерній документації, зокрема, • інформацією про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі.
Рішення замовника: Вимога відхилена
28 лютого 2023 15:26
КНП "ДУНАЄВЕЦЬКИЙ ЦЕНТР ПЕРВИННОЇ МЕДИКО-САНІТАРНОЇ ДОПОМОГИ" ДУНАЄВЕЦЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ ознайомився з Вашою вимогою щодо закупівлі «код ДК 021:2015 – код 33750000-2 Засоби для догляду за малюками» (35008 - Дитячий підгузник, 35008 - Дитячий підгузник, 35008 - Дитячий підгузник, 11239 - Підгузник для дорослих, 11239 - Підгузник для дорослих, 11239 - Підгузник для дорослих)» та повідомляє, що за результатом аналізу вимоги не може погодитись, що зазначені вимоги Додатку № 1 до тендерної документації є дискримінаційними та ставляють потенційних Учасників в нерівне становище.
Відповідно до ч. 3 ст. 22 Закону, Тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації.
Повідомляємо Вас, що порядок визначення предмету закупівлі під час проведення тендеру (відкритих торгів) у розумінні Закону регламентовано Наказом Міністерства економічного розвитку та торгівлі України 15.04.2020 № 708 "Про затвердження Порядку визначення предмета закупівлі" (далі Порядок № 708).
Відповідно до пункту 3 Розділу І «Загальні положення» Порядку № 708 визначення предмета закупівлі предмет закупівлі товарів і послуг визначається замовником згідно з пунктами 21 і 34 частини першої статті 1 Закону України «Про публічні закупівлі» та за показником четвертої цифри Єдиного закупівельного словника.
Згідно пункту 5 Порядку № 708 Замовник може визначити окремі частини предмета закупівлі (лоти) за показниками четвертої-восьмої цифр Єдиного закупівельного словника, обсягом, номенклатурою, місцем поставки товарів, виконання робіт або надання послуг.
Одним з принципів здійснення державних закупівель відповідно до статті 5 Закону є максимальна економія та ефективність.
Згідно з частиною другою статті 20 Закону, під час проведення Процедури відкритих торгів тендерні пропозиції мають право подавати всі зацікавлені особи.
Стаття 43 Господарського кодексу України передбачає свободу підприємництва, тобто можливість без обмежень самостійно здійснювати будь-яку підприємницьку діяльність, не заборонену законом.
Отже, діюче законодавство не містить обмежень щодо участі у відкритих торгах виробників, посередників, фізичних осіб-підприємців, торговців товарами, в той же час виробники товарів не обмежені в можливості здійснювати торгівлю іншими товарами.
Додатково повідомляємо, що визначення предмету закупівлі та вимог до учасників процедури закупівлі покладено виключно на Замовника, а не за погодженням з усіма чи окремими учасниками Процедури закупівлі, які взагалі не мають права впливати на Замовника.
КНП "ДУНАЄВЕЦЬКИЙ ЦЕНТР ПЕРВИННОЇ МЕДИКО-САНІТАРНОЇ ДОПОМОГИ" ДУНАЄВЕЦЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ вважає, що при підготовці тендерної документації було дотримано вимоги норм Закону України «Про публічні закупівлі» із врахуванням особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178 (далі Особливості) та чинного законодавства, тому підстав для внесення змін до тендерної документації немає.
Відповідно до ч. 3 ст. 22 Закону, Тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації.
Повідомляємо Вас, що порядок визначення предмету закупівлі під час проведення тендеру (відкритих торгів) у розумінні Закону регламентовано Наказом Міністерства економічного розвитку та торгівлі України 15.04.2020 № 708 "Про затвердження Порядку визначення предмета закупівлі" (далі Порядок № 708).
Відповідно до пункту 3 Розділу І «Загальні положення» Порядку № 708 визначення предмета закупівлі предмет закупівлі товарів і послуг визначається замовником згідно з пунктами 21 і 34 частини першої статті 1 Закону України «Про публічні закупівлі» та за показником четвертої цифри Єдиного закупівельного словника.
Згідно пункту 5 Порядку № 708 Замовник може визначити окремі частини предмета закупівлі (лоти) за показниками четвертої-восьмої цифр Єдиного закупівельного словника, обсягом, номенклатурою, місцем поставки товарів, виконання робіт або надання послуг.
Одним з принципів здійснення державних закупівель відповідно до статті 5 Закону є максимальна економія та ефективність.
Згідно з частиною другою статті 20 Закону, під час проведення Процедури відкритих торгів тендерні пропозиції мають право подавати всі зацікавлені особи.
Стаття 43 Господарського кодексу України передбачає свободу підприємництва, тобто можливість без обмежень самостійно здійснювати будь-яку підприємницьку діяльність, не заборонену законом.
Отже, діюче законодавство не містить обмежень щодо участі у відкритих торгах виробників, посередників, фізичних осіб-підприємців, торговців товарами, в той же час виробники товарів не обмежені в можливості здійснювати торгівлю іншими товарами.
Додатково повідомляємо, що визначення предмету закупівлі та вимог до учасників процедури закупівлі покладено виключно на Замовника, а не за погодженням з усіма чи окремими учасниками Процедури закупівлі, які взагалі не мають права впливати на Замовника.
КНП "ДУНАЄВЕЦЬКИЙ ЦЕНТР ПЕРВИННОЇ МЕДИКО-САНІТАРНОЇ ДОПОМОГИ" ДУНАЄВЕЦЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ вважає, що при підготовці тендерної документації було дотримано вимоги норм Закону України «Про публічні закупівлі» із врахуванням особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178 (далі Особливості) та чинного законодавства, тому підстав для внесення змін до тендерної документації немає.
Скарги до процедури
Номер скарги: UA-2023-02-23-011826-a.a2
Статус:
Порушення усунуто
Скаржник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "КОМПАНІЯ "ЄВРО ТЕХНОЛОГІЇ", Код ЄДРПОУ:42648365
Дата подання: 27 лютого 2023 22:09
Дата подання: 27 лютого 2023 22:09
Рішення Органу оскарження:
Задоволено
Прийнято до розгляду: 01 березня 2023 14:59
рішення від 01.03.2023 № 2411.pdf
Дата публікації: 01 березня 2023 14:58
інформація про резолютивну частину рішення від 09.03.2023 № 2942.pdf
Дата публікації: 10 березня 2023 14:15
рішення від 09.03.2023 № 2942.pdf
Дата публікації: 14 березня 2023 14:27
Коментар замовника щодо усунення порушення: На виконання рішення АМКУ КНП "ДУНАЄВЕЦЬКИЙ ЦЕНТР ПЕРВИННОЇ МЕДИКО-САНІТАРНОЇ ДОПОМОГИ" ДУНАЄВЕЦЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ внесено зміни до тендерної документації за процедурою
закупівлі - "35008 - Дитячий підгузник, 35008 - Дитячий підгузник, 35008 - Дитячий підгузник, 11239 - Підгузник для дорослих, 11239 - Підгузник для дорослих, 11239 -
Підгузник для дорослих", оголошення про проведення якої оприлюднене на веб-порталі Уповноваженого органу за № UA-2023-02-23-011826-a.
Дата виконання рішення замовником: 16 березня 2023 16:29
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 21 березня 2023 00:00
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВ "ТЕЛОС КОМПАНІ" |
346 643,92
UAH з ПДВ
|
346 643,92
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ "ТЕЛОС КОМПАНІ" #41893248 |
Переможець |
346 643,92
UAH з ПДВ
|
23 березня 2023 12:56
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
18 січня 2024 11:30
|
Електронний підпис | укладений |
31 березня 2023 15:17
|
Договір | укладений |
31 березня 2023 14:14
|