Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | ВИКОНАВЧИЙ КОМІТЕТ ЛАДИЖИНСЬКОЇ СІЛЬСЬКОЇ РАДИ |
Код ЄДРПОУ: | 04409849 |
Місцезнаходження: | 20382, Україна , Черкаська обл., с.Ладижинка, ВУЛИЦЯ ШКІЛЬНА, будинок 2 |
Контактна особа: |
Петля Софія Володимирівна 380637100227 sofiapetlia@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 23 лютого 2023 15:14 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 28 лютого 2023 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 28 лютого 2023 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 03 березня 2023 00:00 |
Початок аукціону: | 03 березня 2023 00:00 |
Очікувана вартість: | 800 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 4 000,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:31120000-3: Генератори
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Пiсляоплата | 7 | Робочі | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
23 лютого 2023 15:21 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
23 лютого 2023 15:13 |
Додаток №4.docx | |
23 лютого 2023 15:13 |
Додаток №3.docx | |
23 лютого 2023 15:13 |
Додаток №2.docx | |
23 лютого 2023 15:13 |
Додаток №1.docx | |
23 лютого 2023 15:12 |
Тендерна документація.docx | |
23 лютого 2023 15:12 |
Службова записка.pdf | |
23 лютого 2023 15:12 |
Протокол №10.pdf |
23 лютого 2023 15:21 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
|||
23 лютого 2023 15:13 |
Додаток №4.docx
|
|||
23 лютого 2023 15:13 |
Додаток №3.docx
|
|||
23 лютого 2023 15:13 |
Додаток №2.docx
|
|||
23 лютого 2023 15:13 |
Додаток №1.docx
|
|||
23 лютого 2023 15:12 |
Тендерна документація.docx
|
|||
23 лютого 2023 15:12 |
Службова записка.pdf
|
|||
23 лютого 2023 15:12 |
Протокол №10.pdf
|
Інформація про моніторинг
- UA-M-2023-03-27-000022 ● b8aa1383082f465ea82cfad3ef381af2
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 27 березня 2023 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 27 березня 2023 16:28 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
В ЧЕРКАСЬКІЙ ОБЛАСТІ
НАКАЗ
27.03.2023 № 17-З
Черкаси
Про початок моніторингу
процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 16 пункту 10 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби в Черкаській області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року № 18,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Начальник Управління
Північного офісу Держаудитслужби
в Черкаській області Тетяна ВЕЛЬКО
Додаток
до наказу Управління Північного офісу Держаудитслужби в Черкаській області
27.03.2023 №17-З
Витяг з переліку процедур для здійснення моніторингу процедури закупівлі
Унікальний номер оголошення про проведення процедури закупівлі, присвоєний електронною системою закупівель, та дата його оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу та/або унікальний номер повідомлення про намір укласти договір та дата його оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу процедури закупівлі UA-2023-02-23-010138-a, 23.02.2023 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2023-04-04 15:50:44
Про надання пояснень
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі за предметом ДК 021:2015:31120000-3: Генератори (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2023-02-23-010138-а) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини 5 статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби в Черкаській області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 23 жовтня 2016 р. № 18, постала потреба в отриманні пояснення (інформації, документів) з питань щодо прийнятих рішень та/або вчинених дій чи бездіяльності, які є предметом дослідження в рамках моніторингу процедури закупівлі:
- яким чином та на підставі яких документів здійснено обґрунтування розміру витрат та визначено очікувану вартість по даній закупівлі?
- чому Замовником не відхилено тендерну пропозицію товариства з обмеженою відповідальністю «ЕНЕРГЕТИЧНА КОМПАНІЯ ІНСОЛ» (далі – ТОВ «ЕНЕРГЕТИЧНА КОМПАНІЯ ІНСОЛ»), якщо ним не підтверджено наявність фінансової спроможності. Так, відповідно до Додатку 1 тендерної документації встановлено, що учасник повинен надати фінансову звітність, що передбачена для його виду діяльності, яка підтвердить, що обсяг річного доходу (виручки) учасника не менше ніж очікувана вартість предмета закупівлі, проте, ТОВ «ЕНЕРГЕТИЧНА КОМПАНІЯ ІНСОЛ» надано звіт про фінансові результати за 2022 рік, відповідно до якого обсяг річного доходу (виручки) учасника менший, ніж очікувана вартість предмета закупівлі.
Пояснення (інформацію, документи) необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня отримання цього запиту.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2023-04-06 13:52:25
Надання пояснень
На виконання норми частини 5 статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», виходячи зі змісту Запиту надаю пояснення (інформацію, документи) наступного змісту:
1) Середня вартість предмета закупівлі розрахована замовником на підставі попередніх ринкових консультацій на дату формування очікуваної вартості, пошуку та збору загальнодоступної цінової інформації в електронному каталозі, комерційних пропозицій підприємств постачальників товарів, а також в електронній системі закупівель «ProZorro» щодо аналогічних закупівель з урахуванням потреби у предметі закупівлі з відповідними кількісними та якісними характеристиками.
2) Учасником ТОВ «ЕНЕРГЕТИЧНА КОМПАНІЯ ІНСОЛ» у складі тендерної пропозиції надана фінансова звітність малого підприємства за 2022 рік. Дані звітність підтверджує що обсяг річного доходу (виручки) учасника не менше ніж очікувана вартість предмета закупівлі. разом зі звітом учасник надав квитанція № 2, що підтверджує, що фінансова звітність була прийнята центром збору фінансової звітності на перевірку звіту та його приймання.
При розгляді тендерної пропозиції ТОВ «ЕНЕРГЕТИЧНА КОМПАНІЯ ІНСОЛ», а саме витягів із Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань, виявлено, що товариство почало здійснювати вид діяльності, що стосується предмета закупівлі у 2023 році (зміни в реєстр внесено 02.02.2023).
Тендерною документацією замовник визначив, що Учасник повинен надати фінансову звітність, що передбачена для його виду діяльності, яка підтвердить, що обсяг річного доходу (виручки) учасника не менше ніж очікувана вартість предмета закупівлі. Юридичні особи подають баланс та звіт про фінансові результати. Звітність подається за останній звітний період, тобто за 2021 рік. Новоутворені підприємства подають фінансову звітність за період, що обліковується з дня їх реєстрації відповідно до вимог законодавства.
Оскільки фінансова звітність підприємства за 2021 рік не може відобразити фінансову спроможність щодо виду діяльності, яка передбачена Закупівлею, а фінансова звітність за період, що обліковується з дня реєстрації їх виду діяльності відповідно до вимог законодавства до початку проведення Закупівлі, ще не настала, мною прийнята до уваги остання фінансова звідність малого підприємства за 2022 рік.
Замовником при здійсненні аналізу тендерної пропозиції ТОВ «ЕНЕРГЕТИЧНА КОМПАНІЯ ІНСОЛ», в т. ч. і фінансової звітності на предмет її відхилення, не було виявлено жодних підстав, які б відповідали критеріям відхилення, передбаченим ч. 4 Розділу V тендерної документації, або будь-яким іншим положенням щодо відхилення, а тому дана тендерна пропозиція відхилена не була.
Окрім того, згідно із п. 2 ч. 1 ст. 5 ЗУ «Про державні закупівлі», одними із основних принципів здійснення публічних закупівель є максимальна економія, ефективність та пропорційність. Замовник при виборі переможця опирався на найбільш економічно вигідну пропозицію, якою було визначено пропозицію, надану ТОВ «ЕНЕРГЕТИЧНА КОМПАНІЯ ІНСОЛ».
ТОВ «ЕНЕРГЕТИЧНА КОМПАНІЯ ІНСОЛ» було визнано переможцем закупівлі та підписано з ним договір, оскільки тендерна пропозиція даного учасника була найбільш економічно вигідною для Замовника. ТОВ «ЕНЕРГЕТИЧНА КОМПАНІЯ ІНСОЛ» станом на тепер виконало умови договору в частині постачання товару вчасно та в повному обсязі, надано товар високої якості, який відповідає технічним характеристикам тендерної документації, та за вигідною ціною.
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2023-04-07 12:04:33
Про надання пояснення
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі за предметом ДК 021:2015:31120000-3: Генератори (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2023-02-23-010138-а) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини 5 статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби в Черкаській області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 23 жовтня 2016 р. № 18, постала потреба в отриманні пояснення (інформації, документів) з питань щодо прийнятих рішень та/або вчинених дій чи бездіяльності, які є предметом дослідження в рамках моніторингу процедури закупівлі:
- прошу вказати, які дані фінансової звітності (із зазначенням рядків балансу та звіту про фінансові результати), надані товариством з обмеженою відповідальністю «ЕНЕРГЕТИЧНА КОМПАНІЯ ІНСОЛ» в складі тендерної пропозиції, були враховані Замовником, як такі, що підтверджують, що обсяг річного доходу (виручки) учасника не менший, ніж очікувана вартість предмета закупівлі.
Пояснення (інформацію, документи) необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня отримання цього запиту.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2023-04-11 09:51:38
Надання пояснень
На виконання норми частини 5 статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», виходячи зі змісту Запиту надаю пояснення (інформацію, документи) наступного змісту:
У п. 2 Додатку 1 тендерної документації Замовник вимагав від учасників надання фінансової звітності, що передбачена для його виду діяльності, яка підтвердить, що обсяг річного доходу (виручки) учасника не менше ніж очікувана вартість предмета закупівлі. Юридичні особи подають баланс та звіт про фінансові результати.
У складі тендерної пропозиції товариством з обмеженою відповідальністю «ЕНЕРГЕТИЧНА КОМПАНІЯ ІНСОЛ» надало «Звіт про фінансові результати за 2022 рік», а також лист-роз’яснення про останній звітний період № 1284 від 12.02.2023 р.
Уповноваженою особою Замовника, під час розгляду тендерної пропозиції товариства з обмеженою відповідальністю «ЕНЕРГЕТИЧНА КОМПАНІЯ ІНСОЛ», для підтвердження фінансової спроможності було враховано код рядка 2290 Звіту про фінансові результати за 2022 р., що визначає фінансовий результат підприємства до оподаткування за 2022 рік у сумі 938,9 тис. грн. Обсяг річного доходу (виручки) товариства з обмеженою відповідальністю «ЕНЕРГЕТИЧНА КОМПАНІЯ ІНСОЛ» за 2022 рік, згідно Звіту про фінансові результати за 2022 р., складає більший розмір, ніж очікувана вартість предмета закупівлі ДК 021:2015:31120000-3: Генератори (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2023-02-23-010138-а).
Чистий прибуток підприємства (940,7 тис. грн.), код рядка 2350 Звіту про фінансові результати за 2022 р., відображений у рядку 1420 Балансу станом на 31 грудня 2022.
Надання інформації про усунення порушення замовником
В системі електронних торгів Prozorro опубліковано висновок про результати моніторингу UA-M-2023-03-27-000022 ● b8aa1383082f465ea82cfad3ef381af2 від 27 березня 2023 (надалі по тексту - Висновок), який складений головним державним аудитором управління Шмігель Юлією Іванівною. Частиною 8 статті 31 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) передбачено, що протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення органом державного фінансового контролю висновку замовник оприлюднює через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень. Висновок про наявність (із зазначенням переліку статей, пунктів нормативно-правових актів, що були порушені) або відсутність порушення, (порушень) законодавства:: «За результатами аналізу питання розгляду тендерних пропозицій та визначення переможця процедури закупівлі встановлено порушення вимог підпункту 2 пункту 41 Особливостей. За результатами аналізу питань: визначення предмета закупівлі; відображення закупівлі у річному плані; оприлюднення інформації про закупівлю; повноти відображення/розміщення інформації про закупівлю; відповідності умов тендерної документації вимогам Закону з урахуванням Особливостей; дотримання вимог законодавства під час укладення договору про закупівлю та внесення змін до нього – порушень не встановлено.». Також, висновком встановлено Зобов'язання щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель (у разі наявності таких порушень): «З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 2, 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», пунктом 5 частини сьомої статті 8 Закону та підпунктом 14 пункту 6 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби в Черкаській області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 23 жовтня 2016 р. № 18, Управління Північного офісу Держаудитслужби в Черкаській області зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень у встановленому законом порядку, зокрема, шляхом припинення зобов’язань за договором з дотриманням вимог Господарського та Цивільного кодексів України, надалі не допускати таких порушень, та відповідно до частини восьмої статті 8 Закону протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушень законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень.». На думку Замовника, єдиний можливий захід щодо недопущення таких порушень у подальшому є особисте зобов’язання Замовника в подальшому не вчиняти таких порушень та притягнення до дисциплінарної відповідальності уповноваженої особи. Наразі Договір про закупівлю є розірваним. Правопорушення, які установлені результатами моніторингу виправлені шляхом укладання додаткової угоди до Договору про розірвання такого Договору. Виконавчий комітет Ладижинської сільської ради зобов’язується в подальшому не вчиняти таких порушень. До уповноваженої особи застосовано заходи дисциплінарної відповідальності, що підтверджується доданими до відповіді документами. Також Замовником вживаються заходи щодо виділення коштів на додаткове навчання уповноваженої особи в сфері організації та проведення публічних закупівель, внаслідок як виявлених порушень так і з метою превентивної роботи по недопущенню таких порушень у майбутньому. Частиною 9 статті 8 Закону передбачено, що у разі підтвердження органом державного фінансового контролю факту усунення замовником порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку, про що цей орган зазначає в електронній системі закупівель протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення замовником відповідної інформації в електронній системі закупівель, службова (посадова) особа замовника та/або уповноважена особа замовника не притягається до адміністративної відповідальності за порушення законодавства у сфері закупівель з порушень, що були усунуті замовником відповідно до висновку. У зв’язку із самостійним усуненням порушень Замовником єдино можливим способом, а саме шляхом надання особистого зобов’язання Замовника в подальшому не вчиняти таких порушень, вважаємо що є підстави для застосування ч. 9 ст. 8 Закону. Сподіваємось на проявлення розуміння до ситуації що склалася. Детальніше у додатках
2023-04-19 14:25:04
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 14 квітня 2023 |
Кінцевий строк оскарження: | 29 квітня 2023 |
Порушення виявлено
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
Протокол/и про притягнення до адміністративної відповідальності
Номер протоколу: | 23-73/2023 |
Дата публікації: | 28 червня 2023 |
Порушення, до яких додано протокол: |
|
Документи:
28 червня 2023 10:05
|
Електронний підпис |
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 03 березня 2023 00:00
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «ЕНЕРГЕТИЧНА КОМПАНІЯ «ІНСОЛ» |
495 800,00
UAH з ПДВ
|
495 800,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "БЕЛАМЕКС" |
524 000,00
UAH з ПДВ
|
524 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ІНВО ЮНІОН" |
574 000,00
UAH з ПДВ
|
574 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Товариство з обмеженою відповідальністю "ГЕКО-Центр" |
603 750,00
UAH з ПДВ
|
603 750,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ФОП "ЗЕРНІЙ НАТАЛЯ ВАСИЛІВНА" |
605 258,00
UAH з ПДВ
|
605 258,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ "АГРОНОМ-КР" |
610 000,00
UAH з ПДВ
|
610 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ "МАСТ КОМПАНІ" |
618 000,00
UAH з ПДВ
|
618 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ "ТРІО ГЕНЕРАТОР УКРАЇНА" |
618 000,00
UAH з ПДВ
|
618 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ "ЛУЦЬКИЙ ХЛІБОКОМБІНАТ" |
660 000,00
UAH з ПДВ
|
660 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ "ЮНІК ТРЕЙДІНГ КОМПАНІ" |
692 380,00
UAH з ПДВ
|
692 380,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ "ІННОВАЦІЙНА ЕНЕРГЕТИКА" |
698 000,00
UAH з ПДВ
|
698 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ФОП Коломієць Олександр Сергійович |
700 000,00
UAH з ПДВ
|
700 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ "ПРОМАВТОМАТИКА ВІННИЦЯ" |
760 000,00
UAH з ПДВ
|
760 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЕСТАР УКРАЇНА" |
775 000,80
UAH з ПДВ
|
775 000,80
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ "ПРОФІЕЛЕКТРО" |
785 000,00
UAH з ПДВ
|
785 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «ЕНЕРГЕТИЧНА КОМПАНІЯ «ІНСОЛ» #42834213 |
Переможець |
495 800,00
UAH з ПДВ
|
07 березня 2023 16:15
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 07 березня 2023 09:51
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
19 квітня 2023 13:25
|
DOC001.pdf | укладений |
19 квітня 2023 13:22
|
Електронний підпис | зміни до договору |
04 квітня 2023 08:57
|
Електронний підпис | зміни до договору |
04 квітня 2023 08:57
|
Електронний підпис | зміни до договору |
04 квітня 2023 08:57
|
Електронний підпис | зміни до договору |
04 квітня 2023 08:57
|
Електронний підпис | зміни до договору |
04 квітня 2023 08:57
|
ДУ.pdf | зміни до договору |
04 квітня 2023 08:56
|
Електронний підпис | укладений |
21 березня 2023 10:04
|
35-03.pdf | укладений |
21 березня 2023 10:02
|
Ціни за одиницю:
Конкретна назва предмета закупівлі | Кількість | Одиниці виміру | Ціна за одиницю |
---|---|---|---|
Генератори дизельні | 2 | штуки |
247 900,00
UAH з ПДВ
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 03 квітня 2023 |
Дата публікації змін до договору: | 04 квітня 2023 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Керуючись п. 19 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 №1178, п.71 підр.2 розділу ХХ ПКУ (з урахуванням постанови КМУ №224 від 20.03.2020 р. (зі змінами від 09.11.22 р. постанова КМУ № 1260) Зміни ціни в договорі про закупівлю у зв’язку зі зміною ставок податків і зборів, зміною системи оподаткування та/або зміною умов щодо надання пільг з оподаткування - пропорційно до зміни таких ставок та/або пільг з оподаткування |
Номер договору про закупівлю: | 35-03 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Ціни за одиницю:
Конкретна назва предмета закупівлі | Кількість | Одиниці виміру | Ціна за одиницю |
---|---|---|---|
Генератори дизельні | 2 | штуки |
247 900,00
UAH
|