Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | СЛОБОЖАНСЬКА СЕЛИЩНА РАДА ЧУГУЇВСЬКОГО РАЙОНУ ХАРКІВСЬКОЇ ОБЛАСТІ |
Код ЄДРПОУ: | 04397508 |
Вебсайт: | http://km-sov.gov.ua/ |
Місцезнаходження: | 63460, Україна , Харківська обл., смт Слобожанське, ВУЛИЦЯ МИРУ, будинок 7 |
Контактна особа: |
Гордієнко Інна Володимирівна 380505703552 InnaV1978@ukr.net |
Категорія: | Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 23 лютого 2023 14:42 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 28 лютого 2023 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 28 лютого 2023 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 03 березня 2023 16:00 |
Очікувана вартість: | 622 300,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 3 111,50 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Послуги
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:50720000-8: Послуги з ремонту і технічного обслуговування систем центрального опалення
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Надання послуг | виключно в грн. | Пiсляоплата | 7 | Робочі | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
24 лютого 2023 10:41 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
24 лютого 2023 10:41 |
Перелік змін.docx | |
24 лютого 2023 10:41 |
Протокол.PDF | |
24 лютого 2023 10:41 |
Тендерна документація.docx | |
24 лютого 2023 10:41 |
Додаток №4 (проект договору).doc | |
24 лютого 2023 10:41 |
Додаток №3 (технічні та якісні характеристики).docx | |
24 лютого 2023 10:41 |
Додаток №2 (підстави для відмови).docx | |
24 лютого 2023 10:41 |
Додаток №1 (кваліфікаційні критерії).docx |
24 лютого 2023 10:41 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
|||
24 лютого 2023 10:41 |
Перелік змін.docx
|
|||
24 лютого 2023 10:41 |
Протокол.PDF
|
|||
24 лютого 2023 10:41 |
Тендерна документація.docx
|
|||
24 лютого 2023 10:41 |
Додаток №4 (проект договору).doc
|
|||
24 лютого 2023 10:41 |
Додаток №3 (технічні та якісні характеристики).docx
|
|||
24 лютого 2023 10:41 |
Додаток №2 (підстави для відмови).docx
|
|||
24 лютого 2023 10:41 |
Додаток №1 (кваліфікаційні критерії).docx
|
Інформація про моніторинг
- UA-M-2023-03-28-000102 ● 0d17e18fd94641aab18d354f256faa2f
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 28 березня 2023 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 28 березня 2023 21:30 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНО-СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
28.03.2023 № 86
(дата)
м. Харків
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Північно-східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Підстава: доповідна записка в.о. заступника начальника відділу контролю у сфері закупівель Північно-східного офісу Держаудитслужби Аляб’євої О.М. від 28.03.2023 року.
Начальник Станіслав КОСІНОВ
Додаток
до наказу Північно-східного офісу
Держаудитслужби
від 28.03.2023 № 86
Витяг з переліку процедур для здійснення моніторингу закупівель
№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу.
8 UA-2023-02-23-009223-a 23.02.2023 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель оприлюдненій в електронній системі закупівель.
В.о. заступника начальника відділу
контролю у сфері закупівель Ольга АЛЯБ’ЄВА
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2023-03-29 10:58:55
Запит про надання пояснень
У межах проведення моніторингу закупівлі «Поточний ремонт магістральних трубопроводів систем опалення та водопостачання (під підлогою) в будівлі колишнього ДНЗ №6, розташованого за адресою : смт. Слобожанське , вул. Лермонтова, 21» (інформацію про закупівлю оприлюднено в електронній системі закупівель за номером UA-2023-02-23-009223-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Північно-східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02 червня 2016 року № 23, постала потреба в перевірці питання щодо правомірності прийняття рішень, а саме:
Яким чином та на підставі яких документів Вами здійснено обґрунтування розміру витрат, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.
Також, надати посилання на сторінку власного веб-сайту (або на офіційного веб-сайту головного розпорядника бюджетних коштів, суб’єкта управління об’єктами державної власності, що здійснює функції з управління суб’єктом господарювання державного сектору економіки) на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат, очікуваної вартості предмета закупівлі.
Крім того, п. 46 технічного завдання (Додаток 3 до тендерної документації) передбачено виконання робіт з гідравлічного випробування трубопроводів. Проте, надана у складі тендерної пропозиції ФОП Колесник О.С. довідка № 22/07 від 02.03.2023 року не містить інформації щодо наявності в учасника обладнання для виконання зазначених робіт.
Також, відповідно до наданої ФОП Колесник О.С. відомості ресурсів, учасником не передбачено використання будь-якого обладнання під час виконання робіт за предметом закупівлі, крім перевезення сміття.
Пояснення з приводу вищевикладеного необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому до пояснень може бути долучене їх документальне підтвердження.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2023-04-03 09:27:14
«Поточний ремонт магістральних трубопроводів систем опалення та водопостачання (під підлогою) в будівлі колишнього ДНЗ №6, розташованого за адресою : смт. Слобожанське , вул. Лермонтова, 21»
СЛОБОЖАНСЬКА СЕЛИЩНА РАДА ЧУГУЇВСЬКОГО РАЙОНУ ХАРКІВСЬКОЇ ОБЛАСТІ надає відповідні пояснення (інформацію, документи) в порядку ч. 5 ст. 8 ЗУ «Про публічні закупівлі».
1. В результаті ракетної атаки на Зміївську ТЕЦ ПАТ «Центренерго» в вересні-жовтні 2022 року (яка є єдиним постачальником теплової енергії в смт. Слобожанське) опалювальний сезон було розпочато з 07.12.2022 року (житловий фонд) , а зокрема приміщення ДНЗ №6 з січня 2023 року , що призвело до розмороження трубопроводу. Комісією Слобожанської селищної ради було проведено обстеження системи теплопостачання та за результатами якої було складено дефектний акт №1 від 03.01.2023 року з зазначенням виявлених дефектів та обсягів ремонтних робіт задля їх усунення.
Крім того, з метою визначення обґрунтованої очікуваної вартості предмета закупівель уповноваженою особою було направлено запити цінових пропозицій до надавачів послуг та опрацьовано отримані цінові пропозиції. Так, шляхом відбору найбільш економічно вигіднішої пропозиції було визначено очікувану вартість закупівлі. Розмір бюджетного призначення визначено відповідно до рішення XXXI сесії VIII скликання від 20.01.2023 р №1441- VIII.
При цьому, технічні та якісні характеристики предмета закупівлі не є унікальними та такими, що потенційно можуть обмежити коло учасників закупівлі, а очікувана вартість є обґрунтованою.
2. Також, надаємо посилання на сторінку офіційного веб-сайту http://km-sov.gov.ua/index.php/home/oholoshennia/2392-inf-14.html Слобожанської селищної ради, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі.
3. Вимогами Додатку 1 до тендерної документації передбачено, що на підтвердження наявності на обладнання, матеріально-технічної бази та технологій учасник процедури закупівлі має надати довідку за наведеною формою.
Поряд з цим, вимогами тендерної документації не передбачено надання довідки із зазначенням інформації (повне найменування та місцезнаходження) щодо кожного суб’єкта господарювання, якого учасник планує залучати до виконання робіт чи послуг як субпідрядника/співвиконавця в обсязі менше 20 відсотків від вартості договору про закупівлю.
Враховуючи вищевикладене у складі тендерної пропозиції ФОП КОЛЕСНИК ОЛЕКСАНДР СЕРГІЙОВИЧ не було надано документи щодо залучення субпідрядника/співвиконавця, яким виконано роботи з гідравлічного випробування трубопроводів.
Так, ФОП КОЛЕСНИК ОЛЕКСАНДР СЕРГІЙОВИЧ укладено договір з ПП «ПОБУТ-БУДСЕРВІС» за №01/01-23 від 25.01.2023 р. , надано «Акт приймання-здачі виконаних робіт» від 31.03.2023 р. , «Кошторис на виконання робіт» від 25.01.2023 року та на підтвердження наявності обладнання надано «Товарний чек» на придбання пресувальника 50 бар, 40мл/такт, обєм 12 л, модель ТР-50.
Крім того, на теперішні час роботи майже виконані якісно та своєчасно. Претензій щодо якості немає. Розірвання договору та припинення подальшого опалення в адміністративній будівлі за адресою : смт. Слобожанське вул. Лермонтова, 21, де знажодяться структурні підрозділи селищної ради (фінансовий управління , ЦНАП, відділ соціального захисту населення, відділ культури, відділ освіти) призведе до порушення нормальних умов праці, соціальної напруги між працівниками та унеможливить якісне виконання ними своїх посадових обов’язків.
Слобожанська селищна рада в подальшому буде вживати заходів щодо недопущення зауважень та невідповідностей.
Додатки :
- комерційні пропозиції 3 шт.;
- договір субпідряду №01/01-23 від 25.01.2023 р. з додатками (кошторис на виконання робіт та акт приймання-здачі виконаних робіт);
- товарний чек.
Надання інформації про усунення порушення замовником
Слобожанська селищна рада Чугуївського району Харківської області ознайомившись з результатами моніторингу процедури закупівлі за номером UA-2023-02-23-009223-a відкриті торги з особливостями за предметом закупівлі «Поточний ремонт магістральних трубопроводів систем опалення та водопостачання (під підлогою) в будівлі колишнього ДНЗ №6, розташованого за адресою : смт. Слобожанське , вул. Лермонтова, 21», повідомляє наступне. З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель , селищною радою внесенно зміни до договору № 25 від 14.03.2023 року, а саме укладено додаткову угоду №1 від 11.04.2023 року та оприлюдненно через електронну систему закупівель. З уповноваженою особою Гордієнко І.В. та з начальником відділу ЖКГ, благоустрою, транспорту, містобудування та архітектури Юнашевим В.О. 10.04.2023 року була проведена роз᾽яснювальна робота щодо недопущення у подальшому порушень Закону України «Про публічні закупівлі» та вимог Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178, а саме вимог статті 884 Цивільного кодексу України (далі – ЦКУ) та буде направлено на навчання з метою підвищення рівня знань законодавства у сфері публічних закупівель та ЦКУ. При оголошенні чергових процедур закупівель уповноваженою особою та начальником відділу ЖКГ буде враховано вказані зауваження та посилено контроль за їх дотриманням.
2023-04-11 11:32:45
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 07 квітня 2023 |
Кінцевий строк оскарження: | 22 квітня 2023 |
Порушення виявлено
- Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
- Інші порушення законодавства у сфері закупівель (За результатами аналізу питання відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця та вимогам Закону встановлено порушення вимог частини першої статті 41 Закону.)
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 03 березня 2023 16:00
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ФОП КОЛЕСНИК ОЛЕКСАНДР СЕРГІЙОВИЧ |
591 217,18
UAH з ПДВ
|
591 217,18
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ФОП КОЛЕСНИК ОЛЕКСАНДР СЕРГІЙОВИЧ #3620206074 |
Переможець |
591 217,18
UAH з ПДВ
|
06 березня 2023 09:38
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
03 січня 2024 13:53
|
Електронний підпис | зміни до договору |
11 квітня 2023 10:45
|
Дод.угода №1 від 11.04.23 до дог.№25 від 14.03.23.PDF | зміни до договору |
11 квітня 2023 10:45
|
Електронний підпис | укладений |
14 березня 2023 09:15
|
Договір №25 від 14.03.2023.PDF | укладений |
14 березня 2023 09:14
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 11 квітня 2023 |
Дата публікації змін до договору: | 11 квітня 2023 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Сторони домовились внести зміни до Договору у зв’язку із висновком про результати моніторингу процедури закупівлі , та викласти п. 2.1.3. договору в наступній редакції: «2.1.3.Виконавець надає гарантійний термін на виконані роботи 120 місяців з дня підписання акту виконаних робіт.» |
Номер договору про закупівлю: | 25 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |