Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | ВІДДІЛ ОСВІТИ, КУЛЬТУРИ, МОЛОДІ ТА СПОРТУ ХИРІВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ САМБІРСЬКОГО РАЙОНУ ЛЬВІВСЬКОЇ ОБЛАСТІ |
Код ЄДРПОУ: | 43983888 |
Місцезнаходження: | 82060, Україна , Львівська обл., Хирів, вул.Стуса, будинок 24 |
Контактна особа: |
Касюхнич Ігор Миколайович 380965153853 osvitakhyriv@gmail.com |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 23 лютого 2023 14:40 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 28 лютого 2023 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 28 лютого 2023 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 03 березня 2023 16:00 |
Початок аукціону: | 03 березня 2023 16:02 |
Очікувана вартість: | 941 700,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 4 708,50 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:03410000-7: Деревина
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Оплата Товару здійснюється Замовником в українській валюті – гривні, шляхом перерахування грошових коштів на рахунок Постачальника, після поставки Товару та підписання Сторонами видаткової накладної, протягом 10 робочих днів та в разі відсутності претензій щодо якості товару. У разі затримки бюджетного фінансування, розрахунок за поставлений Товар здійснюється протягом 30-ти банківських днів з дати отримання Замовником бюджетного призначення на фінансування даного Товару, на свій рахунок. | Пiсляоплата | 10 | Робочі | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
23 лютого 2023 14:40 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
23 лютого 2023 14:40 |
ТД з особливостями дрова.docx |
Інформація про моніторинг
- UA-M-2023-03-14-000078 ● 74ad3d11a9e5486a889e9bd00c6b1337
- Статус: вирішено ● Дата: 17 жовтня 2023
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 14 березня 2023 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 14 березня 2023 16:29 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
14.03.2023 № 88
Львів
Про початок моніторингу
процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», статті 2 та статті 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», п.9 Положення про Західний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23.
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
3. Контроль за виконанням цього наказу покласти на першого заступника начальника Західного офісу Держаудитслужби Володимира ВОЇНСЬКОГО.
Начальник Роман КРОЛЯК
Додаток до наказу Західного офісу Держаудитслужби від 14.03.2023 № 88.
Витяг з переліку
процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу, опис підстав для здійснення моніторингу процедур закупівлі, унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу UA-2023-02-23-009132-a, 23.02.2023. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.
Перший заступник начальника Володимир ВОЇНСЬКИЙ
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2023-03-16 09:13:06
Про надання пояснення
Відповідно до статті 19 Конституції України, абзацу 2 статті 2, статті 5 Закону України від 26.01.1993 №2939-ХІІ «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та частини п’ятої статті 8 Закону України від 25.12.2015 №922-VIII «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), в межах здійснення Західним офісом Держаудитслужби моніторингу закупівлі за ID: UA-2023-02-23-009132-a, яка проводиться Відділом освіти, культури, молоді та спорту Хирівської міської ради Самбірського району Львівської області (далі – Замовник), виникла необхідність в отриманні пояснень.
Зокрема, під час моніторингу досліджується питання розміщення та оприлюднення інформації про закупівлю, в тому числі відповідно до вимог постанови Кабінету Міністрів України від 11.10.2016 №710.
Враховуючи вищенаведене, прошу надати пояснення з наступних питань:
1. Надати інформацію про те, яким чином та на підставі яких документів Замовником здійснено обґрунтування розміру бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.
2. Надати посилання на сторінку веб-сайту, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі (у разі такого розміщення).
Під час моніторингу встановлено, що у тендерній документації Замовника (Додаток №1) встановлено вимогу щодо підтвердження учасниками відповідності кваліфікаційним критеріям «Наявність обладнання та матеріально-технічної бази та технологій» та «Наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід».
Водночас, відповідно до норм пункту 29 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178, у разі проведення відкритих торгів згідно з цими особливостями для закупівлі твердого палива, бензину, дизельного пального, природного газу, газу скрапленого для автомобільного транспорту, газу скрапленого для комунально-побутового споживання та промислових цілей, електричної енергії положення пунктів 1 і 2 частини другої статті 16 Закону замовником не застосовуються.
Враховуючи вищенаведене, прошу надати пояснення з наступних питань:
3. Надати до моніторингу обгрунтування щодо підставності включення до тендерної документації вимоги про підтвердження учасниками відповідності кваліфікаційним критеріям, визначеним у пунктах 1 і 2 частини другої статті 16 Закону.
Пояснення необхідно надати через інформаційно–телекомунікаційну систему закупівель «ProZorro» протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому до пояснень необхідно долучити їх документальне підтвердження.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2023-03-17 12:48:49
Пояснення уповноваженої особи
ПОЯСНЕННЯ
1. Технічні, якісні та кількісні характеристики, а також очікувану вартість визначено на підставі ДСТУ EN 15234-5:2018 (EN 15234-5:2012, IDT) та аналізу цін на ринку, та в системі Prozorro по аналогічних закупівлях, а також потреби Замовника в кількості 438 м3.
2. Технічні, якісні та кількісні характеристики, а також очікувану вартість розміщено на сайті https://gromada.org.ua/gromada/hyrivska/news/1678956558/. Також повідомляємо, що ПКМУ №710 від 11.10.2016р. в частині оприлюднення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, його очікуваної вартості та/або розміру бюджетного призначення на власному веб-сайті протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення оголошення про проведення конкурентної процедури закупівель або повідомлення про намір укласти договір про закупівлю за результатами переговорної процедури закупівель носить рекомендаційний характер.
3. Відповідно до (код ДК 021:2015:03410000-7: Деревина) деревина - це не тверде паливо, тому Замовник вимагає в тендерній документації (Додаток 1) в Учасників закупівлі:
- Наявність обладнання та матеріально-технічної бази та технологій так як Замовник не має відповідних потужностей для транспортування дров для опалення;
- Наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід (у штаті Замовника відсутні працівники відповідної кваліфікації).
Уповноважена особа
________________
підпис Ігор КАСЮХНИЧ
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 23 березня 2023 |
Кінцевий строк оскарження: | 07 квітня 2023 |
Порушення виявлено
- Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
- Порушення законодавства в частині не відміни замовником закупівлі
- Інші порушення законодавства у сфері закупівель (За результатами аналізу питання відповідності повідомлення з вимогами про усунення невідповідностей вимогам Закону та Особливостей №1178, своєчасності його розміщення та виконання учасником встановлено порушення вимог пункту 40 Особливостей №1178)
Підтвердження усунення порушення
Усунуто
Встановлено порушення законодавства в частині складання тендерної документації та/або внесення змін до неї • усунуто
Встановлено порушення законодавства в частині не відміни замовником закупівлі • усунуто
Встановлено інші порушення законодавства у сфері закупівель (За результатами аналізу питання відповідності повідомлення з вимогами про усунення невідповідностей вимогам Закону та Особливостей №1178, своєчасності його розміщення та виконання учасником встановлено порушення вимог пункту 40 Особливостей №1178) • усунуто
Порушення усунено шляхом відміни закупівлі
2023-10-17 16:37:57
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 03 березня 2023 16:00
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ КАБАК ГАННА ЮРІЇВНА |
862 422,00
UAH з ПДВ
|
862 422,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Філія "Самбірське лісове господарство" Держаного спеціалізованого господарського підприємства "Ліси України" |
919 800,00
UAH з ПДВ
|
919 800,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ФОП СЄМІКІН ОЛЕКСАНДР АНАТОЛІЙОВИЧ |
922 428,00
UAH з ПДВ
|
922 428,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ КАБАК ГАННА ЮРІЇВНА #2296422441 |
Переможець |
862 422,00
UAH з ПДВ
|
08 березня 2023 15:23
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 07 березня 2023 11:56
|
Інформація про відміну
Дата оприлюднення: | 23 березня 2023 14:09 |
Кінець періоду оскарження: | 03 квітня 2023 00:00 |
Дата відміни: | 03 квітня 2023 01:04 |
Причина відміни: | неможливість усунення виявлених порушень законодавства у сфері публічних закупівель |
Коментар щодо відміни: | Неможливість усунення виявлених порушень законодавства у сфері публічних закупівель |
23 березня 2023 14:09
|
Електронний підпис |
23 березня 2023 14:08
|
протокол відміни.PDF |