Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Новосинявський будинок - інтернат для громадян похилого віку та осіб з інвалідністю |
Код ЄДРПОУ: | 23840493 |
Місцезнаходження: | 31433, Україна , Хмельницька обл., Нова Синявка, Центральна,1 |
Контактна особа: |
Братенко Микола Сергійович +380965712728 nv_internat@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 23 лютого 2023 17:15 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 28 лютого 2023 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 28 лютого 2023 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 03 березня 2023 14:10 |
Початок аукціону: | 03 березня 2023 14:13 |
Очікувана вартість: | 231 525,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 1 157,63 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:15220000-6: Риба, рибне філе та інше м’ясо риби морожені
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Пiсляоплата | 20 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
23 лютого 2023 16:53 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
23 лютого 2023 14:05 |
ТД ВТ (хек).docx | |
23 лютого 2023 14:05 |
ДОДАТОК 4 Хек.docx | |
23 лютого 2023 14:05 |
Додаток 3 Проект договору (хек).docx | |
23 лютого 2023 14:05 |
Додаток 2 Хек.docx | |
23 лютого 2023 14:05 |
Додаток 1 хек.docx |
Інформація про моніторинг
- UA-M-2023-03-14-000063 ● 331d1d632dc0410cb8acd0b62987694a
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 14 березня 2023 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 14 березня 2023 13:44 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ
ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ХМЕЛЬНИЦЬКІЙ ОБЛАСТІ
Н А К А З
14.03.2023 № 12-з
Хмельницький
Про початок моніторингу
процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», статті 2 та статті 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», пункту 1, 4 Положення про Західний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02 червня 2016 року № 23,
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
3. Контроль за виконанням цього наказу залишаю за собою.
Начальник Анатолій МАРЦЕНЮК
Додаток
до наказу
від 14.03.2023 № 12-з
Витяг із переліку процедур закупівель, щодо яких виявлені ознаки порушень законодавства у сфері публічних закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу;
унікальний номер; дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу.
Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі.
Особа, відповідальна за здійснення моніторингу.
14. UA-2023-02-23-008073-a; 23.02.2023
Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель. Ірина Кондратюк.
Начальник відділу контролю у сфері закупівель Наталія БОЛДЕЦЬКА
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2023-03-21 16:19:09
Про надання інформації (пояснень)
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID:UA-2023-02-23-008073-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 р. № 43, постала потреба в отриманні пояснення.
1. Яким чином та на підставі яких документів Вами здійснено обґрунтування розміру бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість?
Також надати посилання на сторінку власного веб-сайту (або офіційного веб-сайту головного розпорядника бюджетних коштів), на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами).
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2023-03-22 14:55:22
Паяснення до закупівлі Риба морожена (хек)
При закупівлі продуктів харчування,а саме "Риба морожена (хек)" виходили із нормативів 18250 тисяч харчоднів на рік (50 підопічних в інтернаті помножити на 365 днів в рокові), на один день по нормам 100 гр. на одну людину, а тому виходить норма по продукту харчування риба морожена на рік необхідно 1825 кг. по ціні 135 грн. виходить 246375,00 грн. на рік. На підставі наведеного було проведено тендер на дану закупівлю. По попередні закупівлі було заключено договір №5 від 16.01.2026 року та проведено закупівлю 110 кг. риби. Даний договір було розірвано процедуру було відмінено згідно моніторингу. 1825 мінус 110 виходить 1715 кг на 135 грн. виходить 213525,00 грн.Розпорядник коштів являється Хмельницька оласна рада. Кошти виділяє обласна рада згідно розрахунків бухгалтерії інтернату на підставі добових норм харчування та цін на моментр даних розрахунків.Офеційного сайту інтернат немає а вісі закупівлі та плани закупівлі доступні на сайті DZO.
Надання пояснення з власної ініціативи
Дата: 2023-03-22 16:50:42
Пояснення з власної ініціативи
у відповідності до ч. 4 постанови Кабінету Міністрів України № 710 від 11.10.2016 р. «Про ефективне використання бюджетних коштів» оприлюднення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, його очікуваної вартості та/або розміру бюджетного призначення на власному веб-сайті для органів місцевого самоврядування є рекомендованим, тобто, не обов`язковим
Відповіді ще немає
Надання інформації про усунення порушення замовником
неможливості усунення порушень, що виникли через виявлені порушення законодавства у сфері публічних закупівель
2023-04-06 19:36:44
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 04 квітня 2023 |
Кінцевий строк оскарження: | 19 квітня 2023 |
Порушення виявлено
- Інші порушення законодавства у сфері закупівель (За результатами аналізу питання дотримання порядку розміщення інформації про публічні закупівлі встановлено порушення вимог пункту 14 Порядку № 1082.)
Підтвердження усунення порушення
Усунуто
Встановлено інші порушення законодавства у сфері закупівель (За результатами аналізу питання дотримання порядку розміщення інформації про публічні закупівлі встановлено порушення вимог пункту 14 Порядку № 1082.) • усунуто
Протокол щодо прийняття рішення уповноваженою особою №7Р від 06.04.2023
2023-04-11 16:05:00
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 03 березня 2023 14:10
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ФОП без ІПН Кушнір Василь Сергійович |
190 365,00
UAH з ПДВ
|
190 365,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ФОП Карван Ірина Іванівна |
209 230,00
UAH з ПДВ
|
209 230,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ФОП без ІПН Кушнір Василь Сергійович #СР 918414 |
Переможець |
190 365,00
UAH з ПДВ
|
06 березня 2023 19:33
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
06 квітня 2023 19:38
|
відміна риба.docx | укладений |
06 квітня 2023 19:35
|
Електронний підпис | укладений |
06 квітня 2023 19:33
|
додат.риба.pdf | зміни до договору |
06 квітня 2023 19:31
|
Електронний підпис | укладений |
23 березня 2023 13:10
|
3401_230323003852_001.pdf | укладений |
23 березня 2023 12:46
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 06 квітня 2023 |
Дата публікації змін до договору: | 06 квітня 2023 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Зменшення обсягів закупівлі |
Номер договору про закупівлю: | 57 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Виконання договору
Строк дії за договором: | 23 березня 2023 — 31 грудня 2023 |
Сума оплати за договором: |
11 646,45
UAH
|
Причини розірвання договору: | неможливості усунення порушень, що виникли через виявлені порушення законодавства у сфері публічних закупівель |