Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Департамент освіти Кременчуцької міської ради Кременчуцького району Полтавської області |
Код ЄДРПОУ: | 33989364 |
Вебсайт: | http://kr-osvita.gov.ua |
Місцезнаходження: | 39600, Україна , Полтавська обл., м. Кременчук, вул. Лейтенанта Покладова, буд. 3 |
Контактна особа: |
Інна Демиденко +380661838163 s.o.mihailenko@gmail.com |
Категорія: | Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 23 лютого 2023 13:34 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 28 лютого 2023 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 28 лютого 2023 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 03 березня 2023 13:30 |
Очікувана вартість: | 350 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 1 750,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:09130000-9: Нафта і дистиляти
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Дата виставлення рахунку | Пiсляоплата | 5 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
23 лютого 2023 13:38 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
23 лютого 2023 13:35 |
ТД Бензин ВТ особливості департамент.docx | |
23 лютого 2023 13:35 |
ТД Бензин ВТ особливості департамент.docx | |
23 лютого 2023 13:35 |
Проєкт договору.docx | |
23 лютого 2023 13:35 |
Проєкт договору.docx |
Інформація про моніторинг
- UA-M-2023-03-21-000018 ● a10245477af94a77ba322d3976e397df
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 21 березня 2023 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 21 березня 2023 10:46 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНО – СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНО-СХІДНОГО ОФІСУ
ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ПОЛТАВСЬКІЙ ОБЛАСТІ
НАКАЗ
21.03.2023 № 32-З
Полтава
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 10 Положення про Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Полтавській області, затвердженого наказом Північно-східного офісу Держаудитслужби від 25.08.2016 № 2,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2.Відповідальним працівникам забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
Начальник Управління
Північно-східного офісу
Держаудитслужби
в Полтавській області Ірина САЛОГУБ
Додаток
до наказу Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Полтавській області
21.03.2023 № 32-З
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу. Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі ідентифікатор закупівлі дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
13. UA-2023-02-23-007371-a, 23.02.2023, виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.
Начальник Управління
Північно-східного офісу
Держаудитслужби
в Полтавській області Ірина САЛОГУБ
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2023-03-21 14:41:26
Запит про надання пояснень
В ході проведення моніторингу процедури закупівлі по предмету «Нафта і дистиляти», очікуваною вартістю 350 000,00 гривень (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2023-02-23-007371-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Полтавській області, затвердженого наказом Північно-східного офісу Держаудитслужби від 25.08.2016 № 2, постала потреба в отриманні інформації та підтверджуючих документів із такого питання:
З якої причини замовником підписано річний план закупівлі, оголошення про проведення закупівлі, тендерна документація, протокол щодо прийняття рішення уповноваженою особою про визначення переможця від 06.03.2023 № 29, договір поставки товару від 14.03.2023 № ДО/03/0913/23 електронно-цифровим підписом, що належить фізичній особі Демиденко Інна Володимирівна, що суперечить абзацу 3 пункту 3 Порядку розміщення інформації про публічні закупівлі, затвердженого Наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України № 1082 від 11.06.2020 та частині третій статті 12 Закону.
Інформацію та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня отримання цього запиту.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2023-03-23 11:48:28
Відповідь на звернення
У ході проведення моніторингу процедури закупівлі по предмету «Нафта і дистиляти», очікуваною вартістю 350 000,00 гривень (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2023-02-23-007371-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Полтавській області, затвердженого наказом Північно-східного офісу Держаудитслужби від 25.08.2016 № 2, постала потреба в отриманні інформації та підтверджуючих документів із такого питання:
- З якої причини замовником підписано річний план закупівлі, оголошення про проведення закупівлі, тендерна документація, протокол щодо прийняття рішення уповноваженою особою про визначення переможця від 06.03.2023 № 29, договір поставки товару від 14.03.2023 № ДО/03/0913/23 електронно-цифровим підписом, що належить фізичній особі Демиденко Інна Володимирівна, що суперечить абзацу 3 пункту 3 Порядку розміщення інформації про публічні закупівлі, затвердженого Наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України № 1082 від 11.06.2020 та частині третій статті 12 Закону.
Інформацію та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня отримання цього запиту.
Наказом департаменту освіти Кременчуцької міської ради Кременчуцького району Полтавської області за № 96 о/д від 31.12.2021 «Про призначення уповноваженої особи з публічних закупівель та затвердження Положення про уповноважену особу» Демиденко Інну Володимирівну призначено з 01.01.2022 уповноваженою особою з публічних закупівель Департаменту освіти Кременчуцької міської ради Кременчуцького району Полтавської області та затверджено Положення про уповноважену особу. Відповідно до вказаних документів, Демиденко Інною Володимирівною підписано річний план закупівлі, оголошення про проведення закупівлі, тендерна документація, протокол щодо прийняття рішення уповноваженою особою про визначення переможця від 06.03.2023 № 29, договір поставки товару від 14.03.2023 № ДО/03/0913/23 електронно-цифровим підписом. Замовник з розумінням та відповідальністю ставиться до проведеного моніторингу закупівлі, прийняв до уваги, що уповноваженою особою під час підписання річного плану закупівлі, оголошення про проведення закупівлі, тендерна документація, протоколу щодо прийняття рішення уповноваженою особою про визначення переможця від 06.03.2023 № 29, договіру поставки товару від 14.03.2023 № ДО/03/0913/23 не враховано вимоги абзацу 3 пункту 3 Порядку розміщення інформації про публічні закупівлі, затвердженого Наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України № 1082 від 11.06.2020 та частину третю статті 12 Закону.
З уповноваженою особою проведена відповідна робота. Наразі придбаний КЗІ та сертифікат відкритого ключа електронного підпису (копія реєстраційної картки юридичної особи) і планується участь уповноваженої особи в ONLINE- навчанні для замовників. В подальшому, під час здійснення закупівель замовник зобов’язується враховувати виявлений недолік та неухильно дотримуватись чинного законодавства.
Звернення за роз'ясненням щодо висновку
Дата: 2023-03-29 15:55:35
роз'яснення висновку
Згідно висновку про результатами процедури закупівлі UA-2023-02-23-007371-a від 27.03.2023 :
Висновок про наявність чи відсутність порушень законодавства: за результатами аналізу питання оприлюднення інформації про закупівлю встановлено, порушення абзацу 3 пункту 3 Порядку № 1082 та частини третьої статті 12 Закону. За результатами аналізу питань: визначення предмета закупівлі; відображення закупівлі у річному плані; відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону та Постанови № 1178; дотримання замовником вимог Закону та Постанови № 1178 під час розгляду тендерної пропозиції учасника; своєчасності укладання договору про закупівлю; відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця; своєчасності надання відповіді на запит органу державного фінансового контролю; дотримання вимог Постанови № 710 – порушень не встановлено.
Зобов'язання щодо усунення порушень законодавства в сфері державних закупівель:
З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі», Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Полтавській області зобов’язує здійснити заходи, направлені на недопущення встановлених порушень у подальшому, зокрема шляхом притягнення до відповідальності осіб, якими допущено порушення та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів.
Під час надання пояснення на запит замовнику на пояснення, замовником повідомлено, що з метою недопущення у подальшому порушень абзацу 3 пункту 3 Порядку № 1082 та частини третьої статті 12 Закону, з особами, якими допущено виявлене порушення, проведена відповідна роз’яснювальна робота, придбаний КЗІ та сертифікат відкритого ключа електронного підпису, заплановано участь уповноваженої особи в ONLINE- навчанні для замовників. З огляду, що наразі, неможливо усунути виявлене порушення, зобов’язуємося у подальшій роботі, неухильно дотримуватися вимог чинного законодавства щодо проведення публічних закупівель, вчасно забезпечувати уповноважених осіб засобами КЗІ для отримання належного сертифікату відкритого ключа електронного підпису.
Однак, відповідно до частини 8 ст.8 Закону України «Про публічні закупівлі» звертаємося до Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Полтавській області за роз’ясненням змісту висновку та його зобов’язань, визначених у висновку та просимо Вас роз’яснити яким чином замовнику слід виконати зобов’язанння, визначені у висновку в частині «зобов’язання здійснити заходи, направлені на недопущення встановлених порушень у подальшому, зокрема шляхом притягнення до відповідальності осіб, якими допущено порушення»
Відповіді ще немає
Надання інформації про усунення порушення замовником
Відповідно висновку про результати моніторингу процедури закупівлі UA-2023-02-23-007371-a від 27.03.2023 - за результатами аналізу питання оприлюднення інформації про закупівлю встановлено, порушення абзацу 3 пункту 3 Порядку № 1082 та частини третьої статті 12 Закону. За результатами аналізу питань: визначення предмета закупівлі; відображення закупівлі у річному плані; відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону та Постанови № 1178; дотримання замовником вимог Закону та Постанови № 1178 під час розгляду тендерної пропозиції учасника; своєчасності укладання договору про закупівлю; відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця; своєчасності надання відповіді на запит органу державного фінансового контролю; дотримання вимог Постанови № 710 – порушень не встановлено. З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі», Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Полтавській області зобов’язує здійснити заходи, направлені на недопущення встановлених порушень у подальшому, зокрема шляхом притягнення до відповідальності осіб, якими допущено порушення та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів. На виконання висновку управління північно – східного офісу держаудитслужби в Полтавській області про результати моніторингу (UA-M-2023-03-21-000018) процедури закупівлі UA-2023-02-23-007371-a від 27.03.2023, з метою недопущення встановлених порушень в подальшому, замовник з розумінням та відповідальністю ставиться до виявлених порушень закупівлі, прийняв їх до уваги, з відповідальною особою проведена відповідна роз’яснювальна робота, придбаний КЗІ та сертифікат відкритого ключа електронного підпису, планується участь уповноваженої особи в ONLINE- навчанні. Відповідальну особу, якою допущено порушення, згідно наказу № 86-о/с від 31.03.2023 притягнуто до дисциплінарної відповідальності у вигляді оголошення догани.
2023-03-31 15:52:14
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 27 березня 2023 |
Кінцевий строк оскарження: | 11 квітня 2023 |
Порушення виявлено
- Інші порушення законодавства у сфері закупівель (Встановлено, порушення абзацу 3 пункту 3 Порядку № 1082 та частини третьої статті 12 Закону.)
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 03 березня 2023 13:30
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВ "БВС РИТЕЙЛ" |
349 847,10
UAH з ПДВ
|
349 847,10
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ "БВС РИТЕЙЛ" #44098532 |
Переможець |
349 847,10
UAH з ПДВ
|
06 березня 2023 10:35
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
09 січня 2024 09:17
|
Електронний підпис | зміни до договору |
10 серпня 2023 15:28
|
ДУ_0913_ч.5п.19.PDF | зміни до договору |
10 серпня 2023 15:26
|
Електронний підпис | зміни до договору |
10 серпня 2023 15:22
|
ДУ_0913_ч.6п.19.PDF | зміни до договору |
10 серпня 2023 15:15
|
Електронний підпис | укладений |
14 березня 2023 13:33
|
Договір ДО від 14.03.2023.PDF | укладений |
14 березня 2023 13:31
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 09 серпня 2023 |
Дата публікації змін до договору: | 10 серпня 2023 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | зміна ціни в договорі про закупівлю у зв’язку зі зміною ставок податків і зборів та/або зміною умов щодо надання пільг з оподаткування |
Номер договору про закупівлю: | ДО/03/0913/23 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 10 серпня 2023 |
Дата публікації змін до договору: | 10 серпня 2023 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | погодження зміни ціни в договорі про закупівлю в бік зменшення (без зміни кількості (обсягу) та якості товарів, робіт і послуг) |
Номер договору про закупівлю: | ДО/03/0913/23 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 2 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |