Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Поточний ремонт шляхопроводу на проспекті Перемоги (фарбування перильного та парапетного огородження) в місті Луцьку Волинської області
Очікувана вартість
720 000,00 UAH
UA-2023-02-23-000046-a ● 5113b61cc14348d5a9465e6d64999cb7
Відкриті торги з особливостями
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Департамент житлово-комунального господарства Луцької міської ради |
Код ЄДРПОУ: | 34572192 |
Вебсайт: | http://www.lutsk.ua |
Місцезнаходження: | 43025, Україна , Волинська обл., Луцьк, вул. Богдана Хмельницького, 40а, м. Луцьк |
Контактна особа: |
Козак Іван Веніамінович 380332773159 deplutsk@lutskrada.gov.ua |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 23 лютого 2023 07:40 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 28 лютого 2023 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 28 лютого 2023 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 03 березня 2023 10:00 |
Початок аукціону: | 03 березня 2023 10:02 |
Очікувана вартість: | 720 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 3 600,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Послуги
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:45450000-6: Інші завершальні будівельні роботи
Згідно з технічною специфікацією
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
Поточний ремонт шляхопроводу на проспекті Перемоги (фарбування перильного та парапетного огородження) в місті Луцьку Волинської області
(джерело фінансування закупівлі - місцевий бюджет)
(джерело фінансування закупівлі - місцевий бюджет)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
43000, Україна, Волинська область, Луцьк, проспект Перемоги
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
15 серпня 2023
ДК 021:2015: 45450000-6 — Інші завершальні будівельні роботи
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Надання послуг | Пiсляоплата | 10 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
23 лютого 2023 07:40 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
23 лютого 2023 07:40 |
Тендерна документація з особливостями.doc |
Роз’яснення до процедури
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2023-02-23-000046-a.a1
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ПРИВАТНА ФІРМА "РЕМБУДСЕРВІС", Код ЄДРПОУ:21742094
Дата подання: 14 березня 2023 14:35
Неправомірне рішення замовника про дискваліфікацію ПФ"Рембудсервіс"
Ми, ПФ "Рембудсервіс", не погоджуємося з даним рішенням Замовника, оскільки вважаємо, що надали всі необхідні документи на інформацію для підтверження відповідності вимогам визначеним у ст. 17 ЗУ «Про публічні закупівлі» та з урахуванням вимог Особливостей здійснення публічних закупівель, затверджених Постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178.
Розгорнути
Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
17 березня 2023 19:40
Відповідно до частини третьої статті 12 Закону №922-VIII під час використання електронної системи закупівель з метою подання тендерних пропозицій/пропозицій та їх оцінки документи та дані створюються та подаються з урахуванням вимог законів України "Про електронні документи та електронний документообіг" та Закону України "Про електронні довірчі послуги".
Так, у силу частин першої - третьої статті 6 Закону України від 22.05.2003 №851-IV "Про електронні документи та електронний документообіг", для ідентифікації автора електронного документа може використовуватися електронний підпис. Накладанням електронного підпису завершується створення електронного документа. Відносини, пов`язані з використанням удосконалених та кваліфікованих електронних підписів, регулюються Законом України "Про електронні довірчі послуги".
Відповідно до пунктів 23, 44 статті 1 Закону України від 05.10.2014 №2155-VIII "Про електронні довірчі послуги" кваліфікований електронний підпис - удосконалений електронний підпис, який створюється з використанням засобу кваліфікованого електронного підпису і базується на кваліфікованому сертифікаті відкритого ключа; удосконалений електронний підпис - електронний підпис, створений за результатом криптографічного перетворення електронних даних, з якими пов`язаний цей електронний підпис, з використанням засобу удосконаленого електронного підпису та особистого ключа, однозначно пов`язаного з підписувачем, і який дає змогу здійснити електронну ідентифікацію підписувача та виявити порушення цілісності електронних даних, з якими пов`язаний цей електронний підпис.
Згідно з частиною четвертою статті 18 цього Закону кваліфікований електронний підпис має таку саму юридичну силу, як і власноручний підпис, та має презумпцію його відповідності власноручному підпису.
Відповідно до постанови Кабінету Міністрів України від 03.03.2020 №193 "Про реалізацію експериментального проекту щодо забезпечення можливості використання удосконалених електронних підписів і печаток, які базуються на кваліфікованих сертифікатах відкритих ключів" постановлено: погодитися з пропозицією Міністерства цифрової трансформації та Адміністрації Державної служби спеціального зв`язку та захисту інформації стосовно реалізації експериментального проекту щодо забезпечення можливості використання удосконалених електронних підписів і печаток, які базуються на кваліфікованих сертифікатах відкритих ключів (далі - експериментальний проект).
Експериментальний проект реалізується до дня набрання чинності змінами до Закону України «Про електронні довірчі послуги» щодо врегулювання використання удосконалених електронних підписів і печаток, які базуються на кваліфікованих сертифікатах відкритих ключів, але не пізніше ніж до 5 березня 2022 року.
Таким чином експериментальний проект, затверджений постановою КМУ від 03.03.2020 №193, встановлював можливість користувача використовувати для здійснення електронної взаємодії, електронної ідентифікації та автентифікації фізичних, юридичних осіб і представників юридичних осіб удосконалений електронний підпис на звичайному файловому носії до 05.03.2022, а надалі - використовувати КЕП виключно на захищених носіях особистих ключів.
24 травня Кабінет Міністрів України ухвалив Постанову № 617, яка вносить зміни до Постанови КМУ від 17.03.2022 № 300 щодо забезпечення безперебійного функціонування системи надання ЕДП та передбачає можливість застосування УЕП (удосконалених електронних підписів) на час дії воєнного стану в Україні та ще на шість місяців з моменту його скасування чи припинення.
Статтею 22 Закону № 922-VIII встановлено вимоги до тендерної документації, в тому числі перелік відомостей, які мають в ній зазначатися (частина друга статті 22 Закону). При цьому, абзацом першим частини третьої статті 22 Закону передбачено, що тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації.
Згідно з Законом Замовником включено до тендерної документації вимогу такого змісту: «Відповідно до ч. 3 ст. 12 Закону, під час використання електронної системи закупівель з метою подання тендерних пропозицій та їх оцінки документи та дані створюються та подаються з урахуванням вимог законів України "Про електронні документи та електронний документообіг" та "Про електронні довірчі послуги", тобто тендерна пропозиція у будь-якому випадку повинна містити накладений кваліфікований електронний підпис (далі-КЕП) учасника/уповноваженої особи учасника процедури закупівлі, повноваження якої щодо підпису документів тендерної пропозиції підтверджуються відповідно до поданих документів, що вимагаються згідно з цією документацією. У разi, якщо учасник, згiдно з законодавством не може пiдписати тендерну пропозицiю КЕП, то такий учасник надає лист-пояснення, в якому зазначено законодавчi причини ненакладення на неї КЕП. Замовник перевіряє КЕП учасника на сайті центрального засвідчувального органу за посиланням https://czo.gov.ua/verify.»
При розгляді пропозиції виявлено, що пропозиція Учасника підписано удосконаленим електронним підписом (далі - УЕП), що не відповідає вимогам Документації. Крім того, Учасником не надано лист-пояснення, в якому зазначено законодавчi причини ненакладення на неї КЕП. Відтак, пропозиція Учасника не відповідає вимогам тендерної документації та підлягає відхиленню на підставі абзц. 2 пункту 1 частини 1 статті 31 Закону України «Про публічні закупівлі» та абзц. 5 п.п.2 п.41 постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» зі змінами.
Відповідно до П.51 постанови Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178 зі змінами (далі – особливості) фізична/юридична особа має право не пізніше ніж за три дні до закінчення строку подання тендерної пропозиції звернутися через електронну систему закупівель до замовника за роз’ясненнями щодо тендерної документації та/або звернутися до замовника з вимогою щодо усунення порушення під час проведення тендеру. Усі звернення за роз’ясненнями та звернення щодо усунення порушення автоматично оприлюднюються в електронній системі закупівель без ідентифікації особи, яка звернулася до замовника.
Протягом періоду оскарження умов закупівлі Учасник мав можливість подати свої зауваження та пропозиції. Оскільки Учасник не запропонував внести зміни до умов тендерної документації протягом періоду оскарження умов закупівлі, він таким чином погодився на умови, запропоновані Замовником у тендерній документації.
Таким чином, передбачивши в тендерній документації від 23.02.2023 № 22 подання Учасником листа-пояснення, в якому зазначено законодавчi причини ненакладення на тендерну пропозицію КЕП, не встановлює жодних дискримінаційних вимог до учасників і забезпечує дотримання принципів закупівель, визначених статтею 5 Закону №922-VІІІ.
Крім того, відповідно до п.40 особливостей під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерній пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією щодо яких Замовником подається повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або відсутності інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції). Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо.
Оскільки, КЕП не відноситься до вищезазначеної інформації чи документа, то тендерна пропозиція приватної фірми «Рембудсервіс»» була правомірно відхилена Уповноваженою особою. Повідомляємо також, що немає підстав для скасування рішень відповідно до протоколу від 09.03.2023.
Звертаю Вашу увагу на те, що можливість скасування рішення про дискваліфікацію Учасника процедури закупівлі не передбачено відповідно до Закону України «Про публічні закупівлі». Учасник може оскаржити рішення Замовника в порядку передбаченому статтею 18 Закону України «Про публічні закупівлі» до Антимонопольного комітету України.
Так, у силу частин першої - третьої статті 6 Закону України від 22.05.2003 №851-IV "Про електронні документи та електронний документообіг", для ідентифікації автора електронного документа може використовуватися електронний підпис. Накладанням електронного підпису завершується створення електронного документа. Відносини, пов`язані з використанням удосконалених та кваліфікованих електронних підписів, регулюються Законом України "Про електронні довірчі послуги".
Відповідно до пунктів 23, 44 статті 1 Закону України від 05.10.2014 №2155-VIII "Про електронні довірчі послуги" кваліфікований електронний підпис - удосконалений електронний підпис, який створюється з використанням засобу кваліфікованого електронного підпису і базується на кваліфікованому сертифікаті відкритого ключа; удосконалений електронний підпис - електронний підпис, створений за результатом криптографічного перетворення електронних даних, з якими пов`язаний цей електронний підпис, з використанням засобу удосконаленого електронного підпису та особистого ключа, однозначно пов`язаного з підписувачем, і який дає змогу здійснити електронну ідентифікацію підписувача та виявити порушення цілісності електронних даних, з якими пов`язаний цей електронний підпис.
Згідно з частиною четвертою статті 18 цього Закону кваліфікований електронний підпис має таку саму юридичну силу, як і власноручний підпис, та має презумпцію його відповідності власноручному підпису.
Відповідно до постанови Кабінету Міністрів України від 03.03.2020 №193 "Про реалізацію експериментального проекту щодо забезпечення можливості використання удосконалених електронних підписів і печаток, які базуються на кваліфікованих сертифікатах відкритих ключів" постановлено: погодитися з пропозицією Міністерства цифрової трансформації та Адміністрації Державної служби спеціального зв`язку та захисту інформації стосовно реалізації експериментального проекту щодо забезпечення можливості використання удосконалених електронних підписів і печаток, які базуються на кваліфікованих сертифікатах відкритих ключів (далі - експериментальний проект).
Експериментальний проект реалізується до дня набрання чинності змінами до Закону України «Про електронні довірчі послуги» щодо врегулювання використання удосконалених електронних підписів і печаток, які базуються на кваліфікованих сертифікатах відкритих ключів, але не пізніше ніж до 5 березня 2022 року.
Таким чином експериментальний проект, затверджений постановою КМУ від 03.03.2020 №193, встановлював можливість користувача використовувати для здійснення електронної взаємодії, електронної ідентифікації та автентифікації фізичних, юридичних осіб і представників юридичних осіб удосконалений електронний підпис на звичайному файловому носії до 05.03.2022, а надалі - використовувати КЕП виключно на захищених носіях особистих ключів.
24 травня Кабінет Міністрів України ухвалив Постанову № 617, яка вносить зміни до Постанови КМУ від 17.03.2022 № 300 щодо забезпечення безперебійного функціонування системи надання ЕДП та передбачає можливість застосування УЕП (удосконалених електронних підписів) на час дії воєнного стану в Україні та ще на шість місяців з моменту його скасування чи припинення.
Статтею 22 Закону № 922-VIII встановлено вимоги до тендерної документації, в тому числі перелік відомостей, які мають в ній зазначатися (частина друга статті 22 Закону). При цьому, абзацом першим частини третьої статті 22 Закону передбачено, що тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації.
Згідно з Законом Замовником включено до тендерної документації вимогу такого змісту: «Відповідно до ч. 3 ст. 12 Закону, під час використання електронної системи закупівель з метою подання тендерних пропозицій та їх оцінки документи та дані створюються та подаються з урахуванням вимог законів України "Про електронні документи та електронний документообіг" та "Про електронні довірчі послуги", тобто тендерна пропозиція у будь-якому випадку повинна містити накладений кваліфікований електронний підпис (далі-КЕП) учасника/уповноваженої особи учасника процедури закупівлі, повноваження якої щодо підпису документів тендерної пропозиції підтверджуються відповідно до поданих документів, що вимагаються згідно з цією документацією. У разi, якщо учасник, згiдно з законодавством не може пiдписати тендерну пропозицiю КЕП, то такий учасник надає лист-пояснення, в якому зазначено законодавчi причини ненакладення на неї КЕП. Замовник перевіряє КЕП учасника на сайті центрального засвідчувального органу за посиланням https://czo.gov.ua/verify.»
При розгляді пропозиції виявлено, що пропозиція Учасника підписано удосконаленим електронним підписом (далі - УЕП), що не відповідає вимогам Документації. Крім того, Учасником не надано лист-пояснення, в якому зазначено законодавчi причини ненакладення на неї КЕП. Відтак, пропозиція Учасника не відповідає вимогам тендерної документації та підлягає відхиленню на підставі абзц. 2 пункту 1 частини 1 статті 31 Закону України «Про публічні закупівлі» та абзц. 5 п.п.2 п.41 постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» зі змінами.
Відповідно до П.51 постанови Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178 зі змінами (далі – особливості) фізична/юридична особа має право не пізніше ніж за три дні до закінчення строку подання тендерної пропозиції звернутися через електронну систему закупівель до замовника за роз’ясненнями щодо тендерної документації та/або звернутися до замовника з вимогою щодо усунення порушення під час проведення тендеру. Усі звернення за роз’ясненнями та звернення щодо усунення порушення автоматично оприлюднюються в електронній системі закупівель без ідентифікації особи, яка звернулася до замовника.
Протягом періоду оскарження умов закупівлі Учасник мав можливість подати свої зауваження та пропозиції. Оскільки Учасник не запропонував внести зміни до умов тендерної документації протягом періоду оскарження умов закупівлі, він таким чином погодився на умови, запропоновані Замовником у тендерній документації.
Таким чином, передбачивши в тендерній документації від 23.02.2023 № 22 подання Учасником листа-пояснення, в якому зазначено законодавчi причини ненакладення на тендерну пропозицію КЕП, не встановлює жодних дискримінаційних вимог до учасників і забезпечує дотримання принципів закупівель, визначених статтею 5 Закону №922-VІІІ.
Крім того, відповідно до п.40 особливостей під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерній пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією щодо яких Замовником подається повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або відсутності інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції). Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо.
Оскільки, КЕП не відноситься до вищезазначеної інформації чи документа, то тендерна пропозиція приватної фірми «Рембудсервіс»» була правомірно відхилена Уповноваженою особою. Повідомляємо також, що немає підстав для скасування рішень відповідно до протоколу від 09.03.2023.
Звертаю Вашу увагу на те, що можливість скасування рішення про дискваліфікацію Учасника процедури закупівлі не передбачено відповідно до Закону України «Про публічні закупівлі». Учасник може оскаржити рішення Замовника в порядку передбаченому статтею 18 Закону України «Про публічні закупівлі» до Антимонопольного комітету України.
Номер вимоги: UA-2023-02-23-000046-a.b2
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ПРИВАТНА ФІРМА "РЕМБУДСЕРВІС", Код ЄДРПОУ:21742094
Дата подання: 14 березня 2023 18:13
Доповнення вимоги
Рішення Замовника по причині неможливості усунення порушень
Рішення замовника: Вимога не задоволена
17 березня 2023 19:41
Відповідно до частини третьої статті 12 Закону №922-VIII під час використання електронної системи закупівель з метою подання тендерних пропозицій/пропозицій та їх оцінки документи та дані створюються та подаються з урахуванням вимог законів України "Про електронні документи та електронний документообіг" та Закону України "Про електронні довірчі послуги".
Так, у силу частин першої - третьої статті 6 Закону України від 22.05.2003 №851-IV "Про електронні документи та електронний документообіг", для ідентифікації автора електронного документа може використовуватися електронний підпис. Накладанням електронного підпису завершується створення електронного документа. Відносини, пов`язані з використанням удосконалених та кваліфікованих електронних підписів, регулюються Законом України "Про електронні довірчі послуги".
Відповідно до пунктів 23, 44 статті 1 Закону України від 05.10.2014 №2155-VIII "Про електронні довірчі послуги" кваліфікований електронний підпис - удосконалений електронний підпис, який створюється з використанням засобу кваліфікованого електронного підпису і базується на кваліфікованому сертифікаті відкритого ключа; удосконалений електронний підпис - електронний підпис, створений за результатом криптографічного перетворення електронних даних, з якими пов`язаний цей електронний підпис, з використанням засобу удосконаленого електронного підпису та особистого ключа, однозначно пов`язаного з підписувачем, і який дає змогу здійснити електронну ідентифікацію підписувача та виявити порушення цілісності електронних даних, з якими пов`язаний цей електронний підпис.
Згідно з частиною четвертою статті 18 цього Закону кваліфікований електронний підпис має таку саму юридичну силу, як і власноручний підпис, та має презумпцію його відповідності власноручному підпису.
Відповідно до постанови Кабінету Міністрів України від 03.03.2020 №193 "Про реалізацію експериментального проекту щодо забезпечення можливості використання удосконалених електронних підписів і печаток, які базуються на кваліфікованих сертифікатах відкритих ключів" постановлено: погодитися з пропозицією Міністерства цифрової трансформації та Адміністрації Державної служби спеціального зв`язку та захисту інформації стосовно реалізації експериментального проекту щодо забезпечення можливості використання удосконалених електронних підписів і печаток, які базуються на кваліфікованих сертифікатах відкритих ключів (далі - експериментальний проект).
Експериментальний проект реалізується до дня набрання чинності змінами до Закону України «Про електронні довірчі послуги» щодо врегулювання використання удосконалених електронних підписів і печаток, які базуються на кваліфікованих сертифікатах відкритих ключів, але не пізніше ніж до 5 березня 2022 року.
Таким чином експериментальний проект, затверджений постановою КМУ від 03.03.2020 №193, встановлював можливість користувача використовувати для здійснення електронної взаємодії, електронної ідентифікації та автентифікації фізичних, юридичних осіб і представників юридичних осіб удосконалений електронний підпис на звичайному файловому носії до 05.03.2022, а надалі - використовувати КЕП виключно на захищених носіях особистих ключів.
24 травня Кабінет Міністрів України ухвалив Постанову № 617, яка вносить зміни до Постанови КМУ від 17.03.2022 № 300 щодо забезпечення безперебійного функціонування системи надання ЕДП та передбачає можливість застосування УЕП (удосконалених електронних підписів) на час дії воєнного стану в Україні та ще на шість місяців з моменту його скасування чи припинення.
Статтею 22 Закону № 922-VIII встановлено вимоги до тендерної документації, в тому числі перелік відомостей, які мають в ній зазначатися (частина друга статті 22 Закону). При цьому, абзацом першим частини третьої статті 22 Закону передбачено, що тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації.
Згідно з Законом Замовником включено до тендерної документації вимогу такого змісту: «Відповідно до ч. 3 ст. 12 Закону, під час використання електронної системи закупівель з метою подання тендерних пропозицій та їх оцінки документи та дані створюються та подаються з урахуванням вимог законів України "Про електронні документи та електронний документообіг" та "Про електронні довірчі послуги", тобто тендерна пропозиція у будь-якому випадку повинна містити накладений кваліфікований електронний підпис (далі-КЕП) учасника/уповноваженої особи учасника процедури закупівлі, повноваження якої щодо підпису документів тендерної пропозиції підтверджуються відповідно до поданих документів, що вимагаються згідно з цією документацією. У разi, якщо учасник, згiдно з законодавством не може пiдписати тендерну пропозицiю КЕП, то такий учасник надає лист-пояснення, в якому зазначено законодавчi причини ненакладення на неї КЕП. Замовник перевіряє КЕП учасника на сайті центрального засвідчувального органу за посиланням https://czo.gov.ua/verify.»
При розгляді пропозиції виявлено, що пропозиція Учасника підписано удосконаленим електронним підписом (далі - УЕП), що не відповідає вимогам Документації. Крім того, Учасником не надано лист-пояснення, в якому зазначено законодавчi причини ненакладення на неї КЕП. Відтак, пропозиція Учасника не відповідає вимогам тендерної документації та підлягає відхиленню на підставі абзц. 2 пункту 1 частини 1 статті 31 Закону України «Про публічні закупівлі» та абзц. 5 п.п.2 п.41 постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» зі змінами.
Відповідно до П.51 постанови Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178 зі змінами (далі – особливості) фізична/юридична особа має право не пізніше ніж за три дні до закінчення строку подання тендерної пропозиції звернутися через електронну систему закупівель до замовника за роз’ясненнями щодо тендерної документації та/або звернутися до замовника з вимогою щодо усунення порушення під час проведення тендеру. Усі звернення за роз’ясненнями та звернення щодо усунення порушення автоматично оприлюднюються в електронній системі закупівель без ідентифікації особи, яка звернулася до замовника.
Протягом періоду оскарження умов закупівлі Учасник мав можливість подати свої зауваження та пропозиції. Оскільки Учасник не запропонував внести зміни до умов тендерної документації протягом періоду оскарження умов закупівлі, він таким чином погодився на умови, запропоновані Замовником у тендерній документації.
Таким чином, передбачивши в тендерній документації від 23.02.2023 № 22 подання Учасником листа-пояснення, в якому зазначено законодавчi причини ненакладення на тендерну пропозицію КЕП, не встановлює жодних дискримінаційних вимог до учасників і забезпечує дотримання принципів закупівель, визначених статтею 5 Закону №922-VІІІ.
Крім того, відповідно до п.40 особливостей під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерній пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією щодо яких Замовником подається повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або відсутності інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції). Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо.
Оскільки, КЕП не відноситься до вищезазначеної інформації чи документа, то тендерна пропозиція приватної фірми «Рембудсервіс»» була правомірно відхилена Уповноваженою особою. Повідомляємо також, що немає підстав для скасування рішень відповідно до протоколу від 09.03.2023.
Звертаю Вашу увагу на те, що можливість скасування рішення про дискваліфікацію Учасника процедури закупівлі не передбачено відповідно до Закону України «Про публічні закупівлі». Учасник може оскаржити рішення Замовника в порядку передбаченому статтею 18 Закону України «Про публічні закупівлі» до Антимонопольного комітету України.
Так, у силу частин першої - третьої статті 6 Закону України від 22.05.2003 №851-IV "Про електронні документи та електронний документообіг", для ідентифікації автора електронного документа може використовуватися електронний підпис. Накладанням електронного підпису завершується створення електронного документа. Відносини, пов`язані з використанням удосконалених та кваліфікованих електронних підписів, регулюються Законом України "Про електронні довірчі послуги".
Відповідно до пунктів 23, 44 статті 1 Закону України від 05.10.2014 №2155-VIII "Про електронні довірчі послуги" кваліфікований електронний підпис - удосконалений електронний підпис, який створюється з використанням засобу кваліфікованого електронного підпису і базується на кваліфікованому сертифікаті відкритого ключа; удосконалений електронний підпис - електронний підпис, створений за результатом криптографічного перетворення електронних даних, з якими пов`язаний цей електронний підпис, з використанням засобу удосконаленого електронного підпису та особистого ключа, однозначно пов`язаного з підписувачем, і який дає змогу здійснити електронну ідентифікацію підписувача та виявити порушення цілісності електронних даних, з якими пов`язаний цей електронний підпис.
Згідно з частиною четвертою статті 18 цього Закону кваліфікований електронний підпис має таку саму юридичну силу, як і власноручний підпис, та має презумпцію його відповідності власноручному підпису.
Відповідно до постанови Кабінету Міністрів України від 03.03.2020 №193 "Про реалізацію експериментального проекту щодо забезпечення можливості використання удосконалених електронних підписів і печаток, які базуються на кваліфікованих сертифікатах відкритих ключів" постановлено: погодитися з пропозицією Міністерства цифрової трансформації та Адміністрації Державної служби спеціального зв`язку та захисту інформації стосовно реалізації експериментального проекту щодо забезпечення можливості використання удосконалених електронних підписів і печаток, які базуються на кваліфікованих сертифікатах відкритих ключів (далі - експериментальний проект).
Експериментальний проект реалізується до дня набрання чинності змінами до Закону України «Про електронні довірчі послуги» щодо врегулювання використання удосконалених електронних підписів і печаток, які базуються на кваліфікованих сертифікатах відкритих ключів, але не пізніше ніж до 5 березня 2022 року.
Таким чином експериментальний проект, затверджений постановою КМУ від 03.03.2020 №193, встановлював можливість користувача використовувати для здійснення електронної взаємодії, електронної ідентифікації та автентифікації фізичних, юридичних осіб і представників юридичних осіб удосконалений електронний підпис на звичайному файловому носії до 05.03.2022, а надалі - використовувати КЕП виключно на захищених носіях особистих ключів.
24 травня Кабінет Міністрів України ухвалив Постанову № 617, яка вносить зміни до Постанови КМУ від 17.03.2022 № 300 щодо забезпечення безперебійного функціонування системи надання ЕДП та передбачає можливість застосування УЕП (удосконалених електронних підписів) на час дії воєнного стану в Україні та ще на шість місяців з моменту його скасування чи припинення.
Статтею 22 Закону № 922-VIII встановлено вимоги до тендерної документації, в тому числі перелік відомостей, які мають в ній зазначатися (частина друга статті 22 Закону). При цьому, абзацом першим частини третьої статті 22 Закону передбачено, що тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації.
Згідно з Законом Замовником включено до тендерної документації вимогу такого змісту: «Відповідно до ч. 3 ст. 12 Закону, під час використання електронної системи закупівель з метою подання тендерних пропозицій та їх оцінки документи та дані створюються та подаються з урахуванням вимог законів України "Про електронні документи та електронний документообіг" та "Про електронні довірчі послуги", тобто тендерна пропозиція у будь-якому випадку повинна містити накладений кваліфікований електронний підпис (далі-КЕП) учасника/уповноваженої особи учасника процедури закупівлі, повноваження якої щодо підпису документів тендерної пропозиції підтверджуються відповідно до поданих документів, що вимагаються згідно з цією документацією. У разi, якщо учасник, згiдно з законодавством не може пiдписати тендерну пропозицiю КЕП, то такий учасник надає лист-пояснення, в якому зазначено законодавчi причини ненакладення на неї КЕП. Замовник перевіряє КЕП учасника на сайті центрального засвідчувального органу за посиланням https://czo.gov.ua/verify.»
При розгляді пропозиції виявлено, що пропозиція Учасника підписано удосконаленим електронним підписом (далі - УЕП), що не відповідає вимогам Документації. Крім того, Учасником не надано лист-пояснення, в якому зазначено законодавчi причини ненакладення на неї КЕП. Відтак, пропозиція Учасника не відповідає вимогам тендерної документації та підлягає відхиленню на підставі абзц. 2 пункту 1 частини 1 статті 31 Закону України «Про публічні закупівлі» та абзц. 5 п.п.2 п.41 постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» зі змінами.
Відповідно до П.51 постанови Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178 зі змінами (далі – особливості) фізична/юридична особа має право не пізніше ніж за три дні до закінчення строку подання тендерної пропозиції звернутися через електронну систему закупівель до замовника за роз’ясненнями щодо тендерної документації та/або звернутися до замовника з вимогою щодо усунення порушення під час проведення тендеру. Усі звернення за роз’ясненнями та звернення щодо усунення порушення автоматично оприлюднюються в електронній системі закупівель без ідентифікації особи, яка звернулася до замовника.
Протягом періоду оскарження умов закупівлі Учасник мав можливість подати свої зауваження та пропозиції. Оскільки Учасник не запропонував внести зміни до умов тендерної документації протягом періоду оскарження умов закупівлі, він таким чином погодився на умови, запропоновані Замовником у тендерній документації.
Таким чином, передбачивши в тендерній документації від 23.02.2023 № 22 подання Учасником листа-пояснення, в якому зазначено законодавчi причини ненакладення на тендерну пропозицію КЕП, не встановлює жодних дискримінаційних вимог до учасників і забезпечує дотримання принципів закупівель, визначених статтею 5 Закону №922-VІІІ.
Крім того, відповідно до п.40 особливостей під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерній пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією щодо яких Замовником подається повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або відсутності інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції). Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо.
Оскільки, КЕП не відноситься до вищезазначеної інформації чи документа, то тендерна пропозиція приватної фірми «Рембудсервіс»» була правомірно відхилена Уповноваженою особою. Повідомляємо також, що немає підстав для скасування рішень відповідно до протоколу від 09.03.2023.
Звертаю Вашу увагу на те, що можливість скасування рішення про дискваліфікацію Учасника процедури закупівлі не передбачено відповідно до Закону України «Про публічні закупівлі». Учасник може оскаржити рішення Замовника в порядку передбаченому статтею 18 Закону України «Про публічні закупівлі» до Антимонопольного комітету України.
Номер вимоги: UA-2023-02-23-000046-a.c3
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ПРИВАТНА ФІРМА "РЕМБУДСЕРВІС", Код ЄДРПОУ:21742094
Дата подання: 27 березня 2023 19:22
НЕПРАВОМІРНІ ДІІ ЗАМОВНИКА
УСУНЕННЯ НЕПРАВОМІРНИХ ДІЙ ЗАМОВНИКА
Рішення замовника: Вимога не задоволена
29 березня 2023 17:44
Підстав для відхилення тендерної пропозиції переможця процедури закупівлі не встановлено
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 03 березня 2023 10:00
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ПРИВАТНА ФІРМА "РЕМБУДСЕРВІС" |
569 867,80
UAH з ПДВ
|
569 867,80
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ "АЛЬПІНМОНТАЖ" |
648 956,51
UAH з ПДВ
|
648 956,51
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ПП "ФОРЕСТ-УКРАЇНА" |
667 498,90
UAH з ПДВ
|
667 498,90
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "САНТОРІС" |
690 095,12
UAH з ПДВ
|
690 095,12
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "РБП ТРАНС-МОСТ" |
703 000,00
UAH з ПДВ
|
703 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
ПРИВАТНА ФІРМА "РЕМБУДСЕРВІС" #21742094 |
Відхилено |
569 867,80
UAH з ПДВ
|
10 березня 2023 15:20
|
|
ТОВ "АЛЬПІНМОНТАЖ" #43793934 |
Відхилено |
648 956,51
UAH з ПДВ
|
16 березня 2023 18:21
|
|
ПП "ФОРЕСТ-УКРАЇНА" #37320080 |
Відхилено |
667 498,90
UAH з ПДВ
|
16 березня 2023 18:26
|
|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "САНТОРІС" #42381229 |
Переможець |
690 095,12
UAH з ПДВ
|
24 березня 2023 13:08
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 22 березня 2023 08:16
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
24 січня 2024 08:45
|
Електронний підпис | зміни до договору |
14 вересня 2023 10:37
|
Додаткова угода_1.pdf | зміни до договору |
14 вересня 2023 00:16
|
Електронний підпис | укладений |
05 квітня 2023 17:01
|
Договір_271_від 31.03.2023.pdf | укладений |
05 квітня 2023 17:00
|
Договір_271_від 31.03.2023.pdf | укладений |
05 квітня 2023 16:43
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 11 вересня 2023 |
Дата публікації змін до договору: | 14 вересня 2023 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Узгоджене зменшення ціни |
Номер договору про закупівлю: | 271 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |