Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Іллінецький аграрний фаховий коледж |
Код ЄДРПОУ: | 35830913 |
Вебсайт: | http://www.idak.vn.ua |
Місцезнаходження: | 22700, Україна , Вінницька обл., м. Іллінці, вул. Студентська, буд. 2 |
Контактна особа: |
Наталя Петрівна Кучер +380434521698 natanotakucher2016@gmail.com |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 22 лютого 2023 18:48 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 27 лютого 2023 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 27 лютого 2023 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 02 березня 2023 08:00 |
Очікувана вартість: | 206 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 2 060,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:33600000-6: Фармацевтична продукція
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | оплата за поставлену продукцію здійснюється протягом 14 календарних днів, з можливістю відстрочки до 30 календарних днів | Пiсляоплата | 14 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
22 лютого 2023 18:50 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
22 лютого 2023 18:49 |
ТД відкриті торги з особл., на закупівлю ветеринарні препарати 33690000-3 Лікарські засоби різні 22.02. 2023.docx |
Інформація про моніторинг
- UA-M-2023-03-14-000018 ● 5d876f5e991f473a872415157eef28de
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 14 березня 2023 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 14 березня 2023 13:39 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
У ВІННИЦЬКІЙ ОБЛАСТІ
НАКАЗ
14.03.2023 №23-з
Вінниця
Про початок моніторингу
закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 2 пункту 5 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року №18 із змінами,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Начальник Управління Північного офісу Держаудитслужби
у Вінницькій області Олена ВАХНОВСЬКА
Додаток до наказу Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області
від 14.03.2023 №23-з
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу
18.UA-2023-02-22-014606-a 22.02.2023 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2023-03-14 15:10:56
Про надання пояснень
У межах проведення моніторингу закупівлі препаратів ветеринарних (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером UA-2023-02-22-014606-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2, 9 пункту 6 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року №18, постала потреба в отриманні пояснень з питань:
1. Яким чином та на підставі яких документів здійснено обґрунтування розміру витрат, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість? Також надати посилання на сторінку вебсайту на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат, очікуваної вартості предмета закупівлі;
2. Яким чином учасником ПП "O.L.KAR - АгроЗооВет-Сервіс", якого обрано переможцем, виконано вимоги тендерної документації щодо надання:
- довідки за формою 3 щодо підтвердження наявності документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) (пункт 1 додатку 1 тендерної документації);
- фінансової звітності відповідно до Національного положення (стандарту) бухгалтерського обліку 1 «Загальні вимоги до фінансової звітності», затвердженого наказом Міністерства фінансів України від 07.02.2013 № 73 або скорочену фінансову звітність відповідно до Закону України «Про бухгалтерський облік та фінансову звітність в Україні». Фінансова звітність або скорочена фінансова звітність надається за 2022 рік та/або за 2021 рік. Якщо учасник процедури закупівлі є новоствореним підприємством (працює менше року), учасник має надати фінансову звітність за період роботи). У разі, якщо складання та подання фінансової звітності або скороченої фінансової звітності не передбачені законодавством для учасником, учасник має надати лист пояснення із посиланням на відповідні норми Закону (пункт 2 додатку 1 тендерної документації);
- інструкції для медичного застосування препарату (пункт 1 додатку 3 тендерної документації)?
3. Чому не відхилено тендерну пропозицію переможця ПП "O.L.KAR - АгроЗооВет-Сервіс", у зв’язку з ненаданням у спосіб, зазначений в тендерній документації, документів, що підтверджують відсутність підстав, установлених статтею 17 Закону, відповідно до пункту 44 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року №1178 (додаток 2 тендерної документації)?
Відповідне пояснення (інформацію, документи) необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2023-03-16 17:37:53
Про надання пояснень
У межах проведення моніторингу закупівлі препаратів ветеринарних (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером UA-2023-02-22-014606-a) надаємо пояснення з питань, поставлених Управлінням Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області від 14.03.2023 о 15:11.
1. Обґрунтування розміру витрат, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість: очікувану вартість предмету закупівлі Препарати ветеринарні, код ДК 021:2015 - 33690000-3 Лікарські засоби різні, визначено з урахуванням «Примірної методики визначення очікуваної вартості предмету закупівлі» затвердженої Наказом Мінекономіки від 18.02.2020 № 275, шляхом використання методу «порівняння ринкових цін» (товарів з технічними та якісними характеристиками що відповідають предмету закупівлі) та застосування очікуваного індексу інфляції в 2023 році. Розмір бюджетного призначення зі спеціального фонду бюджету коледжу (власні надходження від господарської діяльності) сформований з урахуванням наявної потреби в закупівлі даного виду товару та становить 206000,00 (двісті шість тисяч грн. 00 коп.) з ПДВ. Також надаємо посилання на сторінку вебсайту, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат, очікуваної вартості предмета закупівлі: https://iafk.vn.ua/pro-koledzh/derzhavni-zakupivli
2. Дійсно, ПП "O.L.KAR - АгроЗооВет-Сервіс", якого обрано переможцем, не виконало вимоги тендерної документації щодо надання:
- пункту 1 додатку 1 тендерної документації - довідка щодо підтвердження наявності документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) подана не за формою встановленою вищезазначеним додатком до ТД;
- наявність фінансової спроможності, яка підтверджується фінансовою звітністю згідно пункту 2 додатку 1 тендерної документації - не надана Учасником;
- інструкція для медичного застосування препарату (пункт 1 додатку 3 тендерної документації) – відсутня.
Висновок: погоджуємось з тим, що згідно цих порушень Замовнику необхідно було відхилити пропозицію Учасника. Однак, його було визнано переможцем через відсутність інших учасників та через те, що постачання препаратів ветеринарних було вкрай важливим для забезпечення вчасного лікування великої рогатої худоби у навчальних фермах. Затягування закупівлі в часі після відхилення даного постачальника та, за попереднім досвідом, щорічні сезонні захворювання тварин, а відтак, можлива їх вибраковка та смертність призвели б до значних збитків у виробничій діяльності коледжу, що в майбутньому створило б ще більші перевитрати бюджетних коштів (власних надходжень від виробничої діяльності), які спрямовуються на придбання препаратів ветеринарних для лікування тварин.
3. Замовником, згідно додатку 2 тендерної документації, не відхилено тендерну пропозицію переможця ПП "O.L.KAR - АгроЗооВет-Сервіс", у зв’язку з причинами, викладеними у Висновку до пункту 2 цього пояснення.
У зв’язку з неможливістю усунення порушень, що виникли через виявлені порушення вимог законодавства у сфері публічних закупівель, укладений договір з ПП "O.L.KAR - АгроЗооВет-Сервіс" від 08.03.2023 №18/03-1/2023 розірвано (Угода про розірвання від 14.03.2023 – завантажена у даній закупівлі).
Надання інформації про усунення порушення замовником
Виявлені п орушення абзацу 6 підпункту 2 та абзацу 3 підпункту 3 пункту 41 Постанови №1178 усунуті, шляхом розірвання Договору купівлі-продажу відповідного предмету закупівлі. Угода про розірвання від 14.03. 2023 оприлюднена у даній закупівлі 16.03.2023, договір має статус "закритий".
2023-03-17 15:31:29
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 17 березня 2023 |
Кінцевий строк оскарження: | 01 квітня 2023 |
Порушення виявлено
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
Підтвердження усунення порушення
Усунуто
Встановлено порушення законодавства в частині розгляду та/або відхилення (не відхилення) замовником тендерної (тендерних) пропозиції (пропозицій) • усунуто
Замовником усунуто порушення шляхом укладення додаткової угоди від 14 березня 2023 року №б/н про розірвання договору від 08 березня 2023 року №08/03-1/2023
2023-03-20 09:40:13
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 02 березня 2023 08:00
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
Приватне підприємство "O.L.KAR - АгроЗооВет-Сервіс" |
201 942,23
UAH з ПДВ
|
201 942,23
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
Приватне підприємство "O.L.KAR - АгроЗооВет-Сервіс" #33437883 |
Переможець |
201 942,23
UAH з ПДВ
|
02 березня 2023 18:47
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
16 березня 2023 10:54
|
Угода про розірвання договору №08.03-1.2023 O.L.KAR-АгроЗооВет-Сервіс (препарати ветеринарні - 33690000-3).pdf | укладений |
16 березня 2023 10:53
|
Електронний підпис | укладений |
08 березня 2023 12:33
|
Договір №08.03-1.2023 O.L.KAR-АгроЗооВет-Сервіс (препарати ветеринарні - 33690000-3).pdf | укладений |
08 березня 2023 12:32
|
Виконання договору
Строк дії за договором: | 08 березня 2023 — 14 березня 2023 |
Сума оплати за договором: |
0
з ПДВ
|
Причини розірвання договору: | Порушення вимог законодавства у сфері публічних закупівель і вимог тендерної документації Замовника, що виникли та допущенні Учасником закупівлі (Постачальником), а також неможливістю їх усунення Замовником. |