Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Послуги фізичної охорони, централізованого спостереження, реагування та обслуговування систем охоронної і тривожної сигналізації, встановлених на об`єктах Східного міжрегіонального управління Міністерства юстиції та його структурних підрозділів
Очікувана вартість
6 533 835,00 UAH
UA-2023-02-22-014306-a ● ab941f79abb7435ba732fc2b7e0e6892
Відкриті торги з особливостями
Торги відмінено
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | СХІДНЕ МІЖРЕГІОНАЛЬНЕ УПРАВЛІННЯ МІНІСТЕРСТВА ЮСТИЦІЇ |
Код ЄДРПОУ: | 43316700 |
Місцезнаходження: | 40003, Україна , Сумська обл., м. Суми, вул. Герасима Кондратьєва, 28 |
Контактна особа: |
Ірина Паєта 6619456 paietaira@ukr.net |
Категорія: | Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 22 лютого 2023 17:37 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 27 лютого 2023 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 27 лютого 2023 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 02 березня 2023 00:00 |
Початок аукціону: | 02 березня 2023 00:01 |
Очікувана вартість: | 6 533 835,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 32 669,18 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Послуги
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:79710000-4: Охоронні послуги
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
Послуги фізичної охорони, централізованого спостереження, реагування та обслуговування систем охоронної і тривожної сигналізації, встановлених на об`єктах Східного міжрегіонального управління Міністерства юстиції та його структурних підрозділів
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
Україна, відповідно до Додатку 4 до тендерної документації, відповідно до Додатку 4 до тендерної документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2023
ДК 021:2015: 79710000-4 — Охоронні послуги
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Надання послуг | Оплата наданих Виконавцем охороних послуг здійснюється Замовником на розрахунковий рахунок Виконавця на підставі підписаного Сторонами Акта наданих Послуг за відповідний розрахунковий період, не пізніше 10 (десятого) числа місяця наступного за розрахунковим періодом, яким є 1 (один) календарний місяць (далі – розрахунковий період). | Пiсляоплата | 10 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
22 лютого 2023 17:41 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
22 лютого 2023 17:37 |
ТД охорона 2023.doc | |
22 лютого 2023 17:37 |
ТД охорона 2023.doc |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Уточнення по тендерній документації
Дата подання: 23 лютого 2023 14:47
Дата відповіді: 24 лютого 2023 16:04
Доброго дня! Відповідно до Додатку № 4 Тендерної докментації "Технічні вимоги по забезпеченню охорони об’єктів" вимагаєте "Наявність на балансі Учасника службового собаки (Форма 03-1)"
1. Враховуючи кількість об'єктів (327 об'єктів) на території 5 областей яка кількість собак повинна бути у Учасника даної закупівлі?
2. Відповідно до проекту договору (Обов'язки Виконавця) а саме п. 6.3.15. За вимогою Замовника, на підставі його письмових заявок, на період, що вказаний в даних заявках та на час державних свят, але не більше 10 разів протягом строку дії Договору, Виконавець зобов’язаний забезпечити посилення охорони об’єкту Замовника, що вказана в заявці шляхом залучення службового собаки-детектора з інструктором службового собаківництва для проведення додаткового обходу периметру Об’єкта. Якщо в Учасника є можливість у разі необхідності виставити додатковий наряд для посилення охорони об'єкта з персоналом 3 чоловіка, тоді навіщо залучення собаки з інструктором службового собаківництва? Поясність будь-ласка!
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Шановний Учасник, Замовником розглянуте Ваше запитання, за результатами чого повідомляємо про наступне.
При розробленні та складанні тендерної документації Замовником дотримані вимоги, що передбачені Законом України «Про публічні закупівлі», постанови Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» та іншими нормативно - правовими актами у сфері публічних закупівель.
Замовник наголошує, що чинне законодавство не обмежує Замовника щодо формування вимог до предмету закупівлі, оскільки він не містить обмежень прав Замовника щодо вибору технічних та кваліфікаційних вимог. У пункті 3 частини другого статті 22 Закону «Про публічні закупівлі» встановлено, що тендерна документація повинна містити інформацію про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, у тому числі відповідну технічну специфікацію (у разі потреби - плани, креслення, малюнки чи опис предмета закупівлі). Технічні, якісні характеристики предмета закупівлі та технічні специфікації до предмета закупівлі повинні визначатися замовником з урахуванням вимог, визначених частиною четвертою статті 5 цього Закону.
Таким чином, до прав замовника належить встановлення технічних вимог та способу їх підтвердження (відповідність).
Слід зазначити, що при розробці тендерної документації до вказаної закупівлі, Замовником було ретельно вивчено діюче законодавство України, що безпосередньо регулює охоронну діяльність.
Відповідно до частини першої статті 6 Закону України «Про охоронну діяльність» - основного закону, що регулює охоронну діяльність, охорона майна та фізичних осіб забезпечується персоналом охорони, в тому числі, але не виключно з використанням службових собак.
Отже, з урахуванням зазначеного, Замовник має право вибору конкретної специфікації предмета закупівлі та не обмежений у можливості встановлювати вимоги, які спрямовані на забезпечення задоволення його потреб у продукції з відповідними технічними, якісними та кількісними характеристиками. Таким чином при складенні технічних та кваліфікаційних вимог за тендерною документацією не допустив порушення статті 5 Закону України «Про публічні закупівлі».
Додаток 4 до тендерної документації містить інформацію про кількість службових собак, їх необхідність та підстави для залучення.
Замовник залишає за собою право вибору об’єкта, де планується залучення службової собаки. Адреса такого об’єкту буде зазначена Замовником в його заявці.
При розробленні та складанні тендерної документації Замовником дотримані вимоги, що передбачені Законом України «Про публічні закупівлі», постанови Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» та іншими нормативно - правовими актами у сфері публічних закупівель.
Замовник наголошує, що чинне законодавство не обмежує Замовника щодо формування вимог до предмету закупівлі, оскільки він не містить обмежень прав Замовника щодо вибору технічних та кваліфікаційних вимог. У пункті 3 частини другого статті 22 Закону «Про публічні закупівлі» встановлено, що тендерна документація повинна містити інформацію про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, у тому числі відповідну технічну специфікацію (у разі потреби - плани, креслення, малюнки чи опис предмета закупівлі). Технічні, якісні характеристики предмета закупівлі та технічні специфікації до предмета закупівлі повинні визначатися замовником з урахуванням вимог, визначених частиною четвертою статті 5 цього Закону.
Таким чином, до прав замовника належить встановлення технічних вимог та способу їх підтвердження (відповідність).
Слід зазначити, що при розробці тендерної документації до вказаної закупівлі, Замовником було ретельно вивчено діюче законодавство України, що безпосередньо регулює охоронну діяльність.
Відповідно до частини першої статті 6 Закону України «Про охоронну діяльність» - основного закону, що регулює охоронну діяльність, охорона майна та фізичних осіб забезпечується персоналом охорони, в тому числі, але не виключно з використанням службових собак.
Отже, з урахуванням зазначеного, Замовник має право вибору конкретної специфікації предмета закупівлі та не обмежений у можливості встановлювати вимоги, які спрямовані на забезпечення задоволення його потреб у продукції з відповідними технічними, якісними та кількісними характеристиками. Таким чином при складенні технічних та кваліфікаційних вимог за тендерною документацією не допустив порушення статті 5 Закону України «Про публічні закупівлі».
Додаток 4 до тендерної документації містить інформацію про кількість службових собак, їх необхідність та підстави для залучення.
Замовник залишає за собою право вибору об’єкта, де планується залучення службової собаки. Адреса такого об’єкту буде зазначена Замовником в його заявці.
Дискримінаційні вимоги щодо службових собак
Дата подання: 23 лютого 2023 17:18
Дата відповіді: 24 лютого 2023 16:05
Вимога щодо наявності службових собак є дискримінаційною, так як відповідно до ЗУ "Про охоронну діяльність" суб'єкт охоронної діяльності не забов'язаний мати на балансі службових собак, тому просимо Вас видалити дану вимогу, та забезпечити рівні вимоги для всіх бажаючих прийняти участь в тендерній процедурі або ми вимушені будемо звернутись до АМКУ!
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Шановний Учасник, Замовником розглянуте Ваше запитання, за результатами чого повідомляємо про наступне.
При розробленні та складанні тендерної документації Замовником дотримані вимоги, що передбачені Законом України «Про публічні закупівлі», постанови Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» та іншими нормативно - правовими актами у сфері публічних закупівель.
Замовник наголошує, що чинне законодавство не обмежує Замовника щодо формування вимог до предмету закупівлі, оскільки він не містить обмежень прав Замовника щодо вибору технічних та кваліфікаційних вимог. У пункті 3 частини другого статті 22 Закону «Про публічні закупівлі» встановлено, що тендерна документація повинна містити інформацію про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, у тому числі відповідну технічну специфікацію (у разі потреби - плани, креслення, малюнки чи опис предмета закупівлі). Технічні, якісні характеристики предмета закупівлі та технічні специфікації до предмета закупівлі повинні визначатися замовником з урахуванням вимог, визначених частиною четвертою статті 5 цього Закону.
Таким чином, до прав замовника належить встановлення технічних вимог та способу їх підтвердження (відповідність).
Слід зазначити, що при розробці тендерної документації до вказаної закупівлі, Замовником було ретельно вивчено діюче законодавство України, що безпосередньо регулює охоронну діяльність, здійснено моніторинг процедур закупівель охоронних послуг на території України та рішень АМК України в сфері закупівель даного виду послуг.
Так, у відповідності до частини першої статті 6 Закону України «Про охоронну діяльність» - основного закону, що регулює охоронну діяльність, охорона майна та фізичних осіб забезпечується персоналом охорони, в тому числі, але не виключно з використанням службових собак.
Отже, з урахуванням зазначеного, Замовник при складенні технічних та кваліфікаційних вимог за тендерною документацією не допустив порушення статті 5 Закону України «Про публічні закупівлі».
Більше того, зазначаємо, що законність залучення службової собаки до охоронних послуг вже була неодноразовим предметом розгляду АМК України, попри це, уповноважений орган не знайшов порушень вимог чинного законодавства в частині залучення собаки та вимог щодо неї.
В доповнення, слід наголосити, що Верховний Суд у складі колегії суддів Касаційного адміністративного суду в свій постанові від 28 жовтня 2020 року за справою №640/4170/19 (адміністративне провадження №К/9901/35583/19) вказав, що з аналізу норм законодавства, що регулюють спірні правовідносини, та, зокрема, зі змісту положень статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» встановлюється, що цей Закон обмежує умови щодо визначення у тендерній документації конкретної торговельної марки, фірми, патенту, конструкції або типу предмета закупівлі, джерело його походження або виробника, проте не забороняє визначати в тендерній документації необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі.
Верховний Суд наголосив, що замовник має право вибору конкретної специфікації предмета закупівлі та не обмежений у можливості встановлювати вимоги, які спрямовані на забезпечення задоволення його потреб у продукції з відповідними технічними, якісними та кількісними характеристиками.
Тож, можливість залучення службового собаки прямо передбачена діючим законодавством України, а отже Замовник має право на якісні послуги, відповідно не порушив вимоги діючого законодавства України.
При розробленні та складанні тендерної документації Замовником дотримані вимоги, що передбачені Законом України «Про публічні закупівлі», постанови Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» та іншими нормативно - правовими актами у сфері публічних закупівель.
Замовник наголошує, що чинне законодавство не обмежує Замовника щодо формування вимог до предмету закупівлі, оскільки він не містить обмежень прав Замовника щодо вибору технічних та кваліфікаційних вимог. У пункті 3 частини другого статті 22 Закону «Про публічні закупівлі» встановлено, що тендерна документація повинна містити інформацію про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, у тому числі відповідну технічну специфікацію (у разі потреби - плани, креслення, малюнки чи опис предмета закупівлі). Технічні, якісні характеристики предмета закупівлі та технічні специфікації до предмета закупівлі повинні визначатися замовником з урахуванням вимог, визначених частиною четвертою статті 5 цього Закону.
Таким чином, до прав замовника належить встановлення технічних вимог та способу їх підтвердження (відповідність).
Слід зазначити, що при розробці тендерної документації до вказаної закупівлі, Замовником було ретельно вивчено діюче законодавство України, що безпосередньо регулює охоронну діяльність, здійснено моніторинг процедур закупівель охоронних послуг на території України та рішень АМК України в сфері закупівель даного виду послуг.
Так, у відповідності до частини першої статті 6 Закону України «Про охоронну діяльність» - основного закону, що регулює охоронну діяльність, охорона майна та фізичних осіб забезпечується персоналом охорони, в тому числі, але не виключно з використанням службових собак.
Отже, з урахуванням зазначеного, Замовник при складенні технічних та кваліфікаційних вимог за тендерною документацією не допустив порушення статті 5 Закону України «Про публічні закупівлі».
Більше того, зазначаємо, що законність залучення службової собаки до охоронних послуг вже була неодноразовим предметом розгляду АМК України, попри це, уповноважений орган не знайшов порушень вимог чинного законодавства в частині залучення собаки та вимог щодо неї.
В доповнення, слід наголосити, що Верховний Суд у складі колегії суддів Касаційного адміністративного суду в свій постанові від 28 жовтня 2020 року за справою №640/4170/19 (адміністративне провадження №К/9901/35583/19) вказав, що з аналізу норм законодавства, що регулюють спірні правовідносини, та, зокрема, зі змісту положень статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» встановлюється, що цей Закон обмежує умови щодо визначення у тендерній документації конкретної торговельної марки, фірми, патенту, конструкції або типу предмета закупівлі, джерело його походження або виробника, проте не забороняє визначати в тендерній документації необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі.
Верховний Суд наголосив, що замовник має право вибору конкретної специфікації предмета закупівлі та не обмежений у можливості встановлювати вимоги, які спрямовані на забезпечення задоволення його потреб у продукції з відповідними технічними, якісними та кількісними характеристиками.
Тож, можливість залучення службового собаки прямо передбачена діючим законодавством України, а отже Замовник має право на якісні послуги, відповідно не порушив вимоги діючого законодавства України.
Загальне питання
Дата подання: 24 лютого 2023 14:30
Дата відповіді: 27 лютого 2023 15:12
1. 1 добова мобільна група із використанням транспорту реагування повинна цілодобово знаходитись за адресою: м. Харків вул. Ярослава Мудрого, 26?
2.ВСтановлене обладнання належить Замовнику чи охоронним фірмам які Вас охороняють?
3. Яке охоронне обладнання встановлене на об'єктах?
Відповідь: Шановний ймовірний Учаснику, Замовником розглянуто Ваше запитання, за результатами чого повідомляємо наступне.
Так, відповіді на Ваші запитання в повній мірі відображені в технічних вимогах, що є Додатком 4 до тендерної документації, в якій визначено:
1. Замовник має потребу у замовленні цілодобової охорони об’єкту Східного міжрегіонального управління Міністерства юстиції за адресою вул. Ярослава Мудрого, 26, м. Харків, мобільною групою із використанням транспорту реагування відповідно до умов Додатку 4 до тендерної документації;
2. Обладнання охоронного призначення, яке встановлено на об’єктах, належить Замовнику. Учасник за власний рахунок встановлює на об’єктах Замовника, де відсутнє відповідне обладнання, апаратуру та засоби охоронного призначення, які належать Учаснику;
3. На об’єктах встановлені засоби охоронного призначення за допомогою пультів централізованого спостереження та кнопки тривожної сигналізації.
Так, відповіді на Ваші запитання в повній мірі відображені в технічних вимогах, що є Додатком 4 до тендерної документації, в якій визначено:
1. Замовник має потребу у замовленні цілодобової охорони об’єкту Східного міжрегіонального управління Міністерства юстиції за адресою вул. Ярослава Мудрого, 26, м. Харків, мобільною групою із використанням транспорту реагування відповідно до умов Додатку 4 до тендерної документації;
2. Обладнання охоронного призначення, яке встановлено на об’єктах, належить Замовнику. Учасник за власний рахунок встановлює на об’єктах Замовника, де відсутнє відповідне обладнання, апаратуру та засоби охоронного призначення, які належать Учаснику;
3. На об’єктах встановлені засоби охоронного призначення за допомогою пультів централізованого спостереження та кнопки тривожної сигналізації.
Дискримінаційні вимоги щодо службових собак
Дата подання: 24 лютого 2023 18:02
Дата відповіді: 27 лютого 2023 15:14
Шановний Замовник! Поясніть будь-ласка чому Ви вимагаете у разі потреби посилення об'єкту собакою з дресирувальником а не екіпірованим нарядом з спеціальними засобами? Ви чудово розумієте, що наявність собак в більшості охоронних фірмах відсутня!Навіщо створювати такі вимоги під час військового стану коли необхідно економити бюджетні кошти?
Відповідь: Шановний ймовірний Учаснику, Замовником розглянуте Ваше запитання, за результатами чого повідомляємо наступне.
Відповідно до чинного законодавства закупівля Замовником здійснюється на підставі наявної потреби у забезпеченні належної охорони об’єкта та громадського порядку на ньому.
Слід зазначити, що з метою економії бюджетних коштів охорона об’єкту з залученням службового собаки-детектора з інструктором службового собаківництва здійснюється не на постійній основі, а лише за вимогою Замовника на підставі його письмових заявок, на період, що вказаний в таких заявках та на час державних свят, але не більше 10 разів протягом строку дії Договору.
Крім того, аналогічне питання вже було предметом розгляду Замовником та нього була надана аргументована, законодавчо підкріплена, відповідь.
Ще раз наголошуємо, що законність залучення службової собаки до охоронних послуг вже була неодноразовим предметом розгляду АМК України, попри це уповноважений орган не знайшов порушень вимог законодавства в частині залучення собаки та вимог щодо неї.
Відповідно до викладеного, враховуючи законодавчу можливість залучення службових собак до охоронних заходів, Замовником не було порушення вимог діючого законодавства України.
Відповідно до чинного законодавства закупівля Замовником здійснюється на підставі наявної потреби у забезпеченні належної охорони об’єкта та громадського порядку на ньому.
Слід зазначити, що з метою економії бюджетних коштів охорона об’єкту з залученням службового собаки-детектора з інструктором службового собаківництва здійснюється не на постійній основі, а лише за вимогою Замовника на підставі його письмових заявок, на період, що вказаний в таких заявках та на час державних свят, але не більше 10 разів протягом строку дії Договору.
Крім того, аналогічне питання вже було предметом розгляду Замовником та нього була надана аргументована, законодавчо підкріплена, відповідь.
Ще раз наголошуємо, що законність залучення службової собаки до охоронних послуг вже була неодноразовим предметом розгляду АМК України, попри це уповноважений орган не знайшов порушень вимог законодавства в частині залучення собаки та вимог щодо неї.
Відповідно до викладеного, враховуючи законодавчу можливість залучення службових собак до охоронних заходів, Замовником не було порушення вимог діючого законодавства України.
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2023-02-22-014306-a.c2
Статус:
Відповідь надана
Учасник: УПРАВЛІННЯ ПОЛІЦІЇ ОХОРОНИ В СУМСЬКІЙ ОБЛАСТІ , Код ЄДРПОУ:40108871
Дата подання: 07 березня 2023 16:54
вимога скасувати рішення та повернути учасника на кваліфікацію
замовником у порушення норм чинного законодавства (п.40 Особливостей) не надано учаснику строк на усунення недоліків
Рішення замовника: Вимога не задоволена
10 березня 2023 13:24
Східним міжрегіональним управлінням Міністерства юстиції розглянуто вимогу у закупівлі «Послуги фізичної охорони, централізованого спостереження, реагування та обслуговування систем охоронної і тривожної сигналізації, встановлених на об`єктах Східного міжрегіонального управління Міністерства юстиції та його структурних підрозділів», за предметом закупівлі ДК 021:2015 79710000-4 Охоронні послуги, (оголошення № UA-2023-02-22-014306-a) УПРАВЛІННЯ ПОЛІЦІЇ ОХОРОНИ В СУМСЬКІЙ ОБЛАСТІ про скасування рішення Уповноваженої особи щодо відхилення тендерної пропозиції і за результатами розгляду повідомляємо.
Відповідно до абзацу другого підпункту 2 пункту 41 постанови Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування (далі – Особливості) тендерна пропозиція Учасника відхиляється як така, що не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі.
У пункті 40 Особливостей зазначено, що якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності у тендерній пропозиції, він розміщує повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель.
Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерній пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або відсутності інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції).
У складі тендерної пропозиції УПРАВЛІННЯМ ПОЛІЦІЇ ОХОРОНИ В СУМСЬКІЙ ОБЛАСТІ не надані документи відповідно до пунктів 8.2-8.9, 10 Технічних вимоги до предмета закупівлі (Додатку 4 до тендерної документації).
З огляду на зазначене Східним міжрегіональним управлінням Міністерства юстиції не порушено прав Учасника торгів та дотримано вимоги чинного законодавства у сфері публічних закупівель.
У зв’язку з чим, вимогу про скасування рішення Уповноваженої особою Східного міжрегіонального управлінням Міністерства юстиції (протокол від 02.03.2023 № 23/2023) щодо відхилення тендерної пропозиції Учасника УПРАВЛІННЯ ПОЛІЦІЇ ОХОРОНИ В СУМСЬКІЙ ОБЛАСТІ у закупівлі «Послуги фізичної охорони, централізованого спостереження, реагування та обслуговування систем охоронної і тривожної сигналізації, встановлених на об`єктах Східного міжрегіонального управління Міністерства юстиції та його структурних підрозділів» (оголошення № UA-2023-02-22-014306-a) вважати незадоволеною.
Відповідно до абзацу другого підпункту 2 пункту 41 постанови Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування (далі – Особливості) тендерна пропозиція Учасника відхиляється як така, що не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі.
У пункті 40 Особливостей зазначено, що якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності у тендерній пропозиції, він розміщує повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель.
Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерній пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або відсутності інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції).
У складі тендерної пропозиції УПРАВЛІННЯМ ПОЛІЦІЇ ОХОРОНИ В СУМСЬКІЙ ОБЛАСТІ не надані документи відповідно до пунктів 8.2-8.9, 10 Технічних вимоги до предмета закупівлі (Додатку 4 до тендерної документації).
З огляду на зазначене Східним міжрегіональним управлінням Міністерства юстиції не порушено прав Учасника торгів та дотримано вимоги чинного законодавства у сфері публічних закупівель.
У зв’язку з чим, вимогу про скасування рішення Уповноваженої особою Східного міжрегіонального управлінням Міністерства юстиції (протокол від 02.03.2023 № 23/2023) щодо відхилення тендерної пропозиції Учасника УПРАВЛІННЯ ПОЛІЦІЇ ОХОРОНИ В СУМСЬКІЙ ОБЛАСТІ у закупівлі «Послуги фізичної охорони, централізованого спостереження, реагування та обслуговування систем охоронної і тривожної сигналізації, встановлених на об`єктах Східного міжрегіонального управління Міністерства юстиції та його структурних підрозділів» (оголошення № UA-2023-02-22-014306-a) вважати незадоволеною.
Скарги до процедури
Номер скарги: UA-2023-02-22-014306-a.b1
Статус:
Порушення усунуто
Скаржник: Товариство з обмеженою відповідальністю "АГЕНТСТВО КОМПЛЕКСНОЇ БЕЗПЕКИ - ОХОРОННА ФІРМА ФРЕГАТ", Код ЄДРПОУ:34388869
Дата подання: 07 березня 2023 14:32
Дата подання: 07 березня 2023 14:32
Рішення Органу оскарження:
Задоволено
Прийнято до розгляду: 09 березня 2023 16:00
рішення від 09.03.2023 №2902.pdf
Дата публікації: 09 березня 2023 16:00
Інформація про резолютивну частину рішення від 20.03.2023 №3407.pdf
Дата публікації: 21 березня 2023 11:48
рішення від 20.03.2023 №3407.pdf
Дата публікації: 23 березня 2023 12:35
Коментар замовника щодо усунення порушення: На виконання рішення Постійно діючої адміністративної Колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних від 20.03.2023 № 3407-р/пк-пз у закупівлі послуги фізичної охорони, централізованого спостереження, реагування та обслуговування систем охоронної і тривожної сигналізації, встановлених на об`єктах Східного міжрегіонального управління Міністерства юстиції та його структурних підрозділів, код ДК 021:2015:79710000-4 Охоронні послуги (оголошення № UA-2023-02-22-014306-а) скасувано протокольне рішення від 02.03.2023 № 24/2023 про відхилення тендерної пропозиції Товариство з обмеженою відповідальністю «АГЕНТСТВО КОМПЛЕКСНОЇ БЕЗПЕКИ - ОХОРОННА ФІРМА ФРЕГАТ».
Дата виконання рішення замовником: 24 березня 2023 13:25
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 02 березня 2023 00:00
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
УПРАВЛІННЯ ПОЛІЦІЇ ОХОРОНИ В СУМСЬКІЙ ОБЛАСТІ |
6 500 300,00
UAH з ПДВ
|
6 500 300,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Товариство з обмеженою відповідальністю "АГЕНТСТВО КОМПЛЕКСНОЇ БЕЗПЕКИ - ОХОРОННА ФІРМА ФРЕГАТ" |
6 531 363,96
UAH з ПДВ
|
6 531 363,96
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
УПРАВЛІННЯ ПОЛІЦІЇ ОХОРОНИ В СУМСЬКІЙ ОБЛАСТІ #40108871 |
Рішення скасоване |
6 500 300,00
UAH з ПДВ
|
24 березня 2023 13:15
|
Товариство з обмеженою відповідальністю "АГЕНТСТВО КОМПЛЕКСНОЇ БЕЗПЕКИ - ОХОРОННА ФІРМА ФРЕГАТ" #34388869 |
Рішення скасоване |
6 531 363,96
UAH з ПДВ
|
24 березня 2023 13:15
|
УПРАВЛІННЯ ПОЛІЦІЇ ОХОРОНИ В СУМСЬКІЙ ОБЛАСТІ #40108871 |
Очікує рішення |
6 500 300,00
UAH з ПДВ
|
24 березня 2023 13:15
|
Інформація про відміну
Виконано
Дата оприлюднення: | 24 березня 2023 13:51 |
Кінець періоду оскарження: | 04 квітня 2023 00:00 |
Дата відміни: | 04 квітня 2023 01:00 |
Причина відміни: | скорочення видатків на здійснення закупівлі товарів, робіт і послуг |
Коментар щодо відміни: | Відмінити відкриті торги по предмету закупівлі «Послуги фізичної охорони, централізованого спостереження, реагування та обслуговування систем охоронної і тривожної сигналізації, встановлених на об`єктах Східного міжрегіонального управління Міністерства юстиції та його структурних підрозділів», код ДК 021:2015: 79710000-4 Охоронні послуги, оголошення № UA-2023-02-22-014306-a, у зв’язку з скорочення обсягу видатків на здійснення закупівлі товарів, робіт чи послуг. |
Документи:
24 березня 2023 13:51
|
Електронний підпис |
24 березня 2023 13:50
|
Протокол 43.pdf |