Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Персональні комп’ютери (ноутбуки)
Очікувана вартість
3 604 306,00 UAH
UA-2023-02-22-012518-a 6ad8696df8684fedb8f0fb64cdf9e704
Спрощена закупівля    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Наталія Заєць

+380664447250 nzayets1981@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Товариство з обмеженою відповідальністю "Газорозподільні мережі України"
Код ЄДРПОУ: 44907200
Місцезнаходження: 04116, Україна , м. Київ обл., м. Київ, вул.Шолуденка, будинок 1
Контактна особа: Наталія Заєць
+380664447250
nzayets1981@gmail.com
Категорія: Державне або комунальне підприємство, яке не належить до замовників

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 22 лютого 2023 16:08
Звернення за роз’ясненнями: до 28 лютого 2023 13:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 03 березня 2023 10:00
Початок аукціону: 06 березня 2023 13:34
Очікувана вартість: 3 604 306,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 18 021,53 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%
Розмір та умови надання забезпечення виконання договору про закупівлю: Виконавець (переможець процедури закупівлі) на забезпечення виконання своїх зобов’язань за Договором надає банківську гарантію у розмірі 1 % від ціни Договору (проект договору – Додаток 4 документації). Строк дії такої банківської гарантії протягом строку дії договору закупівлі та додатково 1 (один) місяць. Вимоги до банківської гарантії як забезпечення виконання зобов'язань за договором про закупівлю, що надається учасниками-переможцями – (Додаток 8 документації). Усі витрати, пов’язані з оформленням банківської гарантії, як забезпечення виконання договору, відшкодовуються за рахунок коштів учасника.

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30210000-4: Машини для обробки даних (апаратна частина)


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
68 штуки
Персональні комп’ютери (ноутбуки)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 04116, Україна, м. Київ, Київ, Шолуденка, буд. 1
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 березня 2023
ДК 021:2015: 30210000-4 — Машини для обробки даних (апаратна частина)

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Пiсляоплата 15 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Умови укладання договору про закупівлю:

Умови укладання договору про закупівлю

Забезпечення виконання договору
Підтверджує: переможець
Відноситься до: закупівлі
Учасник підтверджує, що
Розмір та умови надання забезпечення виконання договору про закупівлю
Виконавець (переможець процедури закупівлі) на забезпечення виконання своїх зобов’язань за Договором надає банківську гарантію у розмірі 1 % від ціни Договору (проект договору – Додаток 4 документації). Строк дії такої банківської гарантії протягом строку дії договору закупівлі та додатково 1 (один) місяць. Вимоги до банківської гарантії як забезпечення виконання зобов'язань за договором про закупівлю, що надається учасниками-переможцями – (Додаток 8 документації). Усі витрати, пов’язані з оформленням банківської гарантії, як забезпечення виконання договору, відшкодовуються за рахунок коштів учасника.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 06 березня 2023 13:57

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Відповідність критеріям Документи
Товаристо з обмеженою відповідальністю "ЕНДЖІ СЕРВ" 3 585 096,00
UAH з ПДВ
3 147 720,00
UAH з ПДВ
Відповіді учасника Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "Технології для бізнесу" 3 288 410,64
UAH з ПДВ
3 148 772,64
UAH з ПДВ
Відповіді учасника Документи

Публічні документи

02 березня 2023 18:03
Електронний підпис
02 березня 2023 18:01
Статут_опис.pdf
02 березня 2023 17:58
Опитувальник ЮО.pdf
02 березня 2023 17:58
Гарлист підтвердження.pdf
02 березня 2023 17:58
Документи на керівника.pdf
02 березня 2023 17:58
Витяг з ЄДР 01.03.23.pdf
02 березня 2023 17:58
Детальний опис поставки.pdf
02 березня 2023 17:58
Інформація по ст17.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

Товаристо з обмеженою відповідальністю "ЕНДЖІ СЕРВ"

Забезпечення виконання договору

Розмір та умови надання забезпечення виконання договору про закупівлю

Підтверджую

Товариство з обмеженою відповідальністю "Технології для бізнесу"

Забезпечення виконання договору

Розмір та умови надання забезпечення виконання договору про закупівлю

Підтверджую

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано Додатково
Товаристо з обмеженою відповідальністю "ЕНДЖІ СЕРВ"
#38674860
Переможець 3 147 720,00
UAH з ПДВ
08 березня 2023 16:08
Вимога про усунення невідповідностей
до 08 березня 2023 15:15

Вимога про усунення невідповідностей

1) перелік виявлених невідповідностей: ТОВ "ЕНДЖІ СЕРВ" надано довідку від 02.02.2023 № 10/06-03-23 у якій зазначено навпроти інформації, що у Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань відсутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів) - ні, відсутні. При цьому, у складі пропозиції ТОВ "ЕНДЖІ СЕРВ" надано гарантійний лист про відсутність підстав для відмови Замовником учаснику в участі у процедурі закупівлі відповідно до статті 17 Закону України «Про публічні закупівлі» від 02.02.2023 № 10/07-03-23 у якому зазначено, що у Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань наявна інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів). Враховуючи зазначене, наявна невідповідність у інформації ТОВ "ЕНДЖІ СЕРВ". 2) посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: Відповідно до пункту 6 розділу «Інші документи, що має надати учасник у складі пропозиції» додатку 1 «Перелік документів, що надають учасники у складі пропозиції» до документації учасник повинен надати у складі пропозиції довідку заповнена відповідно до форми, вказаної у додатку 3 до документації підписана уповноваженою особою Учасника та скріплена печаткою (у разі використання). Додаток 3 до документації передбачає «Інформація про відсутність підстав, визначених у статті 17 Закону», де учасник мав зазначити так (наявні) чи ні, (відсутні). 3) перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: Привести у відповідність інформацію в довідках ТОВ "ЕНДЖІ СЕРВ" щодо наявності чи відсутності інформації у Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань, передбаченої пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів).

Документи

08 березня 2023 16:08
Електронний підпис

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 08 березня 2023 16:08

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
Товаристо з обмеженою відповідальністю "ЕНДЖІ СЕРВ"
#38674860
3 147 720,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

08 березня 2023 16:08
Електронний підпис

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
05 січня 2024 16:33
Електронний підпис укладений
16 березня 2023 15:13
Договір поставки (ноутбуки).pdf укладений
16 березня 2023 15:12

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 16 березня 2023 — 31 грудня 2023
Сума оплати за договором: 3 147 720,00
UAH (в тому числі ПДВ 524 620,00 UAH)