Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Департамент житлово-комунального господарства Білоцерківської міської ради |
Код ЄДРПОУ: | 03346696 |
Місцезнаходження: | 09100, Україна , Київська обл., Біла Церква, Андрея Шептицького, 2 |
Контактна особа: |
Павлюк Лілія 380989695078 pavliuk_l@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 22 лютого 2023 11:34 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 27 лютого 2023 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 27 лютого 2023 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 02 березня 2023 10:00 |
Початок аукціону: | 02 березня 2023 10:01 |
Очікувана вартість: | 3 739 675,82 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 18 700,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Послуги
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:45230000-8: Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Надання послуг | Розрахунки проводяться шляхом поетапної оплати виконаних робіт/наданих послуг протягом 10 банківських днів після підписання актів приймання-передачі виконаних робіт/наданих послуг форми КБ-2в, при умові надходження коштів з джерел фінансування на даний Об’єкт. | Пiсляоплата | 10 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
22 лютого 2023 11:34 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
22 лютого 2023 11:33 |
ТД з особливостями поточний ремонт НАДРІЧНА .doc | |
22 лютого 2023 11:33 |
проєкт договору поточний ремонт НАДРІЧНА.doc |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Також, у додатку 1 до тендерної документації Замовником встановлено вимогу наступного змісту: «Крім того у разі використання Учасником в процесі виконання робіт/надання послуг машин та автотранспортних засобів на умовах оренди та/або у разі отримання Учасником необхідних послуг від інших фізичних/юридичних осіб (далі - треті особи), про це зазначається у довідці, а до тендерної пропозиції приєднуються скановані копії документів на підставі яких Учасник користується машинами чи автотранспортними засобами та/або отримує необхідні послуги від третіх осіб (договір оренди, договір про надання транспортних послуг, тощо)», яка передбачає можливість Учасника використовувати техніку для надання послуг за предметом закупівлі на умовах договору оренди, договору про надання транспортних послуг, ТОЩО.
Відтак тендерна документація містить широкий діапазон підстав використання техніки Учасником, і не потребує внесення змін у цій частині.
Вимоги про усунення порушення
Відповідно до пункту 28 «Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування», затверджених постановою Кабінету Міністрів України 12.10.2022 року № 1178 (далі – Особливості) тендерна документація формується замовником відповідно до вимог статті 22 Закону з урахуванням цих Особливостей.
Керуючись пунктом 28 Особливостей, Замовником, у тендерній документації за предметом закупівлі: Поточний ремонт вулиці Надрічна в м. Біла Церква Київської області (ремонт дорожнього полотна) (код ДК 021:2015 – 45230000-8 – Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь) було встановлено вимогу, до Учасника, що під час подання тендерної пропозиції Учасник має накласти кваліфікований електронний підпис особи уповноваженої на підписання тендерної пропозиції учасника.
Зазначимо, що дана вимога не є дискримінаційною, адже кожен Учасник може отримати кваліфікований електронний підпис в зручний для Учасника спосіб.
Враховуючи викладене вище, Ваша вимога відхиляється.
Інформація про моніторинг
- UA-M-2023-06-09-000012 ● 8d2f1fd3e6784344b68c9cd34b2e2730
- Статус: порушення не виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 09 червня 2023 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 09 червня 2023 09:18 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ СХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ЗАПОРІЗЬКІЙ ОБЛАСТІ
Н А К А З
08.06.2023 №45-з
Запоріжжя
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України від 25.12.2015 № 922-VIII «Про публічні закупівлі», пункту 10 Положення про управління Східного офісу Держаудитслужби в Запорізькій області (зі змінами), затвердженого наказом Східного офісу Держаудитслужби від 29.08.2016 № 3,
НАКАЗУЮ:
1. Почати на підставі виявлених органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель, моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
Начальник управління
Перелік процедур закупівель,
по яким проводиться моніторинг
4. UA-2023-02-22-004849-a, яку проведено Департаментом житлово-комунального господарства Білоцерківської міської ради;
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 27 червня 2023 |
Кінцевий строк оскарження: | 01 липня 2023 |
Порушення не виявлено
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 02 березня 2023 10:00
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ПП Шляхбудпроект |
2 963 617,94
UAH з ПДВ
|
2 963 617,94
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Товариство з обмеженою відповідальністю "СК НЕВА+" |
3 061 979,15
UAH з ПДВ
|
3 061 979,15
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Товариство з обмеженою відповідальністю "ДОРОЖНЬО-БУДІВЕЛЬНЕ УПРАВЛІННЯ - 208" |
3 165 816,37
UAH з ПДВ
|
3 165 816,37
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ"ЄВРОБУД-ІНДУСТРІЯ" |
3 427 128,00
UAH з ПДВ
|
3 427 128,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "РЕГДОРСТРОЙ" |
3 552 691,38
UAH з ПДВ
|
3 552 691,38
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ПП Шляхбудпроект #40150352 |
Переможець |
2 963 617,94
UAH з ПДВ
|
03 березня 2023 08:48
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
04 січня 2024 12:38
|
Електронний підпис | зміни до договору |
16 серпня 2023 14:28
|
249-1.pdf | зміни до договору |
16 серпня 2023 14:28
|
Електронний підпис | укладений |
09 березня 2023 10:22
|
249.pdf | укладений |
09 березня 2023 10:22
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 15 серпня 2023 |
Дата публікації змін до договору: | 16 серпня 2023 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника |
Номер договору про закупівлю: | 249/2023 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | ДУ № 01 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |