Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | ПРИВАТНЕ АКЦІОНЕРНЕ ТОВАРИСТВО "НАЦІОНАЛЬНА ЕНЕРГЕТИЧНА КОМПАНІЯ "УКРЕНЕРГО" |
Код ЄДРПОУ: | 00100227 |
Вебсайт: | https://ua.energy/ |
Місцезнаходження: | 01032, Україна , Київська обл., Київ, вул. С.Петлюри, 25, м. Київ |
Контактна особа: |
Слободянюк Ірина Яківна 380 (44) 238-32 37 SLOBODJANUK.IJ@UA.ENERGY |
Категорія: | Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 21 лютого 2023 21:02 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 12 березня 2023 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 12 березня 2023 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 15 березня 2023 12:00 |
Початок аукціону: | 15 березня 2023 12:04 |
Очікувана вартість: | 31 885 000,00 UAH без ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 318 850,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Розмір та умови надання забезпечення виконання договору про закупівлю: | Розмір забезпечення виконання договору про закупівлю становить 5% від ціни/вартості договору про закупівлю у вигляді безумовної та безвідкличної банківської гарантії або 3% від ціни/вартості договору про закупівлю у вигляді грошових коштів (завдатку). Замовник вимагає від учасника-переможця внесення ним не пізніше дати укладення договору про закупівлю забезпечення виконання такого договору у вигляді безумовної та безвідкличної банківської гарантії, (банківська гарантія може надаватися як в електронному так і в паперовому вигляді, відповідно до вимог чинного законодавства України) згідно Додатку 5 тендерної документації або у вигляді грошових коштів (завдатку). У разі подання забезпечення у вигляді безумовної та безвідкличної банківської гарантії: Безумовною гарантією вважається гарантія, за якою банк-гарант у разі порушення принципалом свого зобов'язання, забезпеченого гарантією, сплачує кошти бенефіціару за першою його вимогою без подання будь-яких інших документів або виконання будь-яких інших умов. Безвідкличною гарантією вважається гарантія, умови якої не можуть бути змінені і вона не може бути припинена банком-гарантом згідно із заявою принципала без згоди та погодження з бенефіціаром. Строк дії забезпечення виконання договору про закупівлю повинен бути не менше строку повного виконання учасником-переможцем своїх зобов’язань за договором. У разі подання забезпечення у вигляді грошових коштів (завдатку): завдаток вноситься на поточний рахунок ПРИВАТНОГО АКЦІОНЕРНОГО ТОВАРИСТВА "НАЦІОНАЛЬНА ЕНЕРГЕТИЧНА КОМПАНІЯ "УКРЕНЕРГО". Усі витрати пов’язані з наданням забезпечення виконання договору здійснюються за рахунок коштів Переможця. |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:31160000-5: Частини електродвигунів, генераторів і трансформаторів
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Дата виставлення рахунку | Аванс не більше 80% від загальної вартості товару протягом 5 (п’яти) банківських днів з дати отримання рахунку (після набрання Договором чинності). Якщо сума Авансу становить один мільйон гривень або більше, то часткова попередня оплата Товару здійснюється за умови надання Постачальником забезпечення на авансовий платіж у вигляді безумовної та безвідкличної Банківської гарантії забезпечення повернення авансового платежу (далі - Банківська гарантія на Аванс), при цьому сума, зазначена у Банківській гарантії на Аванс, повинна дорівнювати повній сумі авансового платежу. | Аванс | 5 | Банківські | 80 |
Iнша подія | Подальша оплата за Товар здійснюється Покупцем протягом 10 (десяти) банківських днів з дати підписання Одержувачем (уповноваженим представником Покупця) видаткової накладної. Оплата здійснюється після прийняття Одержувачем (уповноваженим представником Покупця) товару на всю суму авансового платежу (у разі оплати авансового платежу Покупцем) та за наданим Постачальником Рахунком (після підписання Одержувачем (уповноваженим представником Покупця) видаткової накладної), а також з урахуванням, що така оплата здійснюється після реєстрації податкової накладної в Єдиному реєстрі податкових накладних відповідно до вимог статті 201 Податкового кодексу України. Інформація, що вимагається пунктами 8, 9 частини 2 статті 21 Закону України «Про публічні закупівлі», не зазначена в оголошенні про проведення відкритих торгів, у зв’язку із відсутністю технічної можливості, міститься у тендерній документації. | Пiсляоплата | 10 | Банківські | 20 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
10 березня 2023 21:12 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
10 березня 2023 21:07 |
Зміни 4 до ТД_вводи (перелік).pdf | |
10 березня 2023 21:07 |
000040_ТД_високовольтні_вводи зі змінами 4.doc | |
10 березня 2023 21:07 |
Титульний аркуш ТД вводи зі змінами 4 (1).pdf | |
09 березня 2023 17:21 |
Зміни 3 до ТД_вводи (перелік).pdf | |
07 березня 2023 20:06 |
Зміни 2 до ТД_вводи (перелік).pdf | |
02 березня 2023 17:03 |
Зміни 1 до ТД_вводи (перелік).pdf |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Вимоги про усунення порушення
Просимо Замовника, не звужувати період набуття аналогічного досвіду та внести відповідні зміни до тендерної документації, бо такі вимоги є дискримінаційними та суттєво обмежують коло учасників. Їх встановлення зменшує ефективність закупівлі та несе ризик затягування термінів проведення закупівель за рахунок оскарження. Просимо Замовника викласти вимогу щодо довідки аналогічних договорів в наступній формі: Довідка (складена в довільній формі або за формою №1), про наявність в учасника досвіду виконання договору аналогічного предмету закупівлі: високовольтних вводів класом напруги 330 кВ або вище (із зазначенням предмету договору, його № та дати, суми(ціни) (договору, або специфікації(ій), або додатків до договору, підтверджуючих суму(ціну), тощо), найменування, адреси та контактних даних замовника).
Згідно вимог тендерної документації, учасник повинен надати у складі своєї пропозиції -копію сертифікату відповідності, який підтверджує якість і відповідність товару запропонованого Учасником, стандартам України та нормативним документам, виданий акредитованим органом сертифікації.
У зв’язку з тим, що закупівля проводиться з особливостями і має короткий термін прийому пропозиції та складною ситуацією в країні, просимо внести зміни в вимогу щодо сертифікату відповідності і викласти в такому вигляді :Копія сертифікату відповідності, який підтверджує якість і відповідність товару запропонованого Учасником, стандартам України та нормативним документам, виданий акредитованим органом сертифікації на момент поставки товару та гарантійний лист від Учасника про надання сертифікату відповідності на момент поставки товару".
Згідно вимог Додатку 3, таблиць технічних параметрів, наводиться обмеження розміру внутрішнього діаметру труби вводу: - не менше 90 мм у пункті 18 таблиці 1 та 3; - не менше 70 мм у пункті 18 таблиці 2 та 4. Оскільки цей розмір є конструктивною особливістю виробника та не впливає на функціональні можливості вводу, просимо погодити наступне значення цього розміру: не менше 60 мм.
Замовник торгів обмежив розмір D3 до діапазону 225-300 мм (в п.17 таблиця 1, 2, 3, 4), вважаємо ці обмеження дискримінаційними та нічим не обґрунтованими, в зв’язку з цим просимо внести зміни в тендерну документацію та встановити обмеження D3, 225-370 мм (в п. 17 таблиця 1, 2, 3, 4),
У вводів, які плануються Замовником до заміни (вводи ГМТПА-45-330/2500, зав.креслення 2ШЦ.800.120 , ГБМТП-45-330/1000 У1, зав.креслення 2ШЦ.800.093, ГМТПА(Б)-45-330/2000, зав.креслення 2ШЦ.800.056-1, 2ШЦ.800.056-2, 2ШЦ.800.120, 2ШЦ.800.120-01) діаметр D3 = 410мм! Тому ніякої складності з встановленням нових вводів з діаметром D3 370 мм бути не може. Це, що стосується геометричних параметрів нижньої частини вводу.
Стосовно фізичних параметрів (надійності вводу), в даній ситуації всі розуміють, що у вводів з діаметром 225-300 – меншій ізоляційний шар ніж у вводів з діаметром 370, що в свою чергу підвищує шанс пробою такого вводу. Тобто вводи з діаметром 370 більш надійні ніж з діаметром 225-300.
У разі відмови, залишаємо за собою право, звернутися до антимонопольного комітету.
Скарги до процедури
Дата подання: 12 квітня 2023 13:35
Інформація про моніторинг
- UA-M-2023-04-10-000020 ● 129a7872070e415fbee4744f81817d72
- Статус: порушення не виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 07 квітня 2023 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 10 квітня 2023 12:23 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
Н А К А З
07.04.2023 № 95
Київ
Про початок моніторингу
процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43,
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Департаменту моніторингу закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
Заступник Голови Юлія СОЛЯНІК
Додаток
до наказу Державної аудиторської служби України
«Про початок моніторингу процедур
закупівель»
Витяг з переліку
процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу
13 UA-2023-02-21-014811-a 21.02.2023 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Директор Департаменту моніторингу закупівель Сергій ЧЕРНЕГА
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2023-04-17 12:40:27
Про зупинення рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
Н А К А З
17.04.2023 № 102
Київ
Про зупинення рішення
про початок моніторингу
процедури закупівлі
Відповідно до частини тринадцятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», з огляду на прийняття органом оскарження до розгляду скарги за номером в електронній системі закупівель: UA-2023-02-21-014811-a.c3,
НАКАЗУЮ:
Зупинити рішення про початок моніторингу процедури закупівлі за унікальним номером оголошення про проведення процедури закупівлі ID: UA-2023-02-21-014811-a, прийняте наказом Держаудитслужби від 07 квітня 2023 року № 95 «Про початок моніторингу процедур закупівель», вважати його таким, що зупинено з 17 квітня 2023 року до моменту опублікування рішення органу оскарження.
Заступник Голови Олександр ШКУРОПАТ
Відповіді ще немає
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2023-05-01 13:02:39
Про надання пояснень
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі «31160000-5 Частини електродвигунів, генераторів і трансформаторів Високовольтні вводи» (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером UA-2023-02-21-014811-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів).
У зв’язку з чим просимо надати:
1. Інформацію та відповідні документи, на підставі яких вами здійснено обґрунтування розміру витрат, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(их) питання(нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2023-05-04 21:19:22
відповідь на запит від 01.05.2023
Зазначена закупівля високовольтних вводів призначена для виконання аварійно-відновлювальних робіт на пошкоджених та зруйнованих внаслідок бойових дій підстанціях та поповнення аварійного запасу НЕК «Укренерго». Визначення обсягів потрібних високовольтних вводів проводилося на підставі паспортів відновлення підстанцій НЕК «Укренерго» після ракетних обстрілів та відповідно до переліку високовольтних вводів, що експлуатуються в НЕК «Укренерго» у складі автотрансформаторів для забезпечення сталого електропостачання об’єктів інфраструктури, необхідності поповнення витраченого аварійного запасу Компанії.
Обґрунтування технічних та якісних характеристик високовольтних вводів здійснювалося на підставі наступних документів:
1. Технічна документація та заводські креслення вводів 330 кВ, що експлуатуються в НЕК «Укренерго» у складі автотрансформаторів.
2. Стандарти Міжнародної електротехнічної комісії (МЕК).
3. Стандарт НЕК «Укренерго» СОУ НЕК 20.261:2023 «Технічна політика НЕК «Укренерго» у сфері розвитку та експлуатації магістральних та міждержавних електричних мереж».
4. Міждержавний стандарт ГОСТ 1516.3-96 Електроустаткування змінного струму на напругу від 1 до 750 кВ. Вимоги до електричної міцності ізоляції.
Очікувана вартість визначена з урахуванням Наказу Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 18.02.2020 № 275 «Про затвердження примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі», в тому числі, відповідно до переліків обладнання, матеріалів, робіт та послуг, які були подані НЕК «Укренерго» на розгляд до Уповноважених органів (НКРЕКП, Міненерго, КМУ) для затвердження відповідних фінансових документів, таких як: фінансовий план, Інвестиційна та ремонтна програма, з урахуванням отриманих комерційних пропозицій на конкретний товар відповідно до технічних, кількісних та якісних характеристик предмета закупівлі, історичних цін на аналогічні товари; офіційної статистичної інформації та даних з відкритих джерел, скоригованих на поточні та прогнозні коливання ринкових показників.
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 10 травня 2023 |
Кінцевий строк оскарження: | 16 травня 2023 |
Порушення не виявлено
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 15 березня 2023 12:00
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВ "Укренержи Холдинг" |
17 630 000,00
UAH
|
17 630 000,00
UAH
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "СТАН КОМПЛЕКТ" |
24 160 000,00
UAH
|
24 160 000,00
UAH
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ "ТАЙМ-ЕНЕРДЖІ" |
25 482 500,40
UAH
|
25 482 500,40
UAH
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ "АВТОФОРМУЛА ЦЕНТР" |
25 850 000,00
UAH
|
25 850 000,00
UAH
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
ТОВ "Укренержи Холдинг" #38949190 |
Переможець |
17 630 000,00
UAH
|
07 квітня 2023 16:04
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 04 квітня 2023 20:26
|