Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Екскаватор-навантажувач Caterpillar 428 або еквівалент
Очікувана вартість
3 967 000,00 UAH
UA-2023-02-21-014620-a a76faaae135f4d948645864f1d8db677
Відкриті торги з особливостями    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Ірина Ражева

+380474760720 pankratova1975@meta.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: ЖАШКІВСЬКЕ ВИРОБНИЧЕ УПРАВЛІННЯ ЖИТЛОВО- КОМУНАЛЬНОГО ГОСПОДАРСТВА
Код ЄДРПОУ: 03356909
Вебсайт: http://zhashkiv.kp.in.ua/
Місцезнаходження: 19200, Україна , Черкаська обл., Жашківський р-н., м. Жашків, вул. Соборна, буд. 50
Контактна особа: Ірина Ражева
+380474760720
pankratova1975@meta.ua
Категорія: Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 21 лютого 2023 20:01
Звернення за роз’ясненнями: до 26 лютого 2023 00:00
Оскарження умов закупівлі: до 26 лютого 2023 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 01 березня 2023 00:00
Очікувана вартість: 3 967 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 39 670,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: Мова тендерної пропозиції українська

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:43260000-3: Механічні лопати, екскаватори та ковшові навантажувачі, гірнича техніка


Екскаватор-навантажувач Caterpillar 428 або еквівалент

Екскаватор-навантажувач Caterpillar 428 або еквівалент
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 одиниця
Екскаватор-навантажувач Caterpillar 428 або еквівалент
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 19200, Україна, Черкаська область, м.Жашків, вул.Залізнична,3
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 травня 2023
ДК 021:2015: 43260000-3 — Механічні лопати, екскаватори та ковшові навантажувачі, гірнича техніка

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Умови здійснення розрахунків – Здійснення оплати відбувається після фактичного отримання товару у 100% розмірі на підставі надісланого рахунку/видаткової накладної для оплати. Факт отримання товару підтверджуються складеним Сторонами актом приймання-передачі товару. Оплата рахунка/видаткової накладної Постачальника за цим Договором має бути здійснена Покупцем у строк, визначений у рахунку/видатковій накладній, який/яка не може бути меншим 7 (семи) робочих днів з моменту підписання рахунку/видаткової накладної Сторонами за умови наявності кошторисних призначень Пiсляоплата 7 Робочі 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі:

Підстави для відмови в участі

1. Вчинення злочинів, учинених з корисливих мотивів
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Службова (посадова) особа учасника процедури закупівлі, яка підписала тендерну пропозицію (або уповноважена на підписання договору в разі переговорної процедури закупівлі) або фізична особа, яка є учасником процедури закупівлі, не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої знято або погашено у встановленому законом порядку
Стаття 17, частина 1, пункт 5
Стаття 17, частина 1, пункт 6
Учасник фізична особа підтверджує, що
Фізична особа, яка є учасником процедури закупівлі, не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої знято або погашено у встановленому законом порядку
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 21 лютого 2023 20:01
Учасник юридична особа підтверджує, що
Службова (посадова) особа учасника процедури закупівлі, яка підписала тендерну пропозицію (або уповноважена на підписання договору в разі переговорної процедури закупівлі), не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якої знято або погашено у встановленому законом порядку
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 21 лютого 2023 20:01
2. Вчинення економічних правопорушень
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Суб'єкт господарювання (учасник) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів
Стаття 17, частина 1, пункт 4
Стаття 6, частина 2, пункт 4
Стаття 50, пункт 1
Учасник підтверджує, що
Суб'єкт господарювання (учасник) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 21 лютого 2023 20:01
3. Вчинення корупційних правопорушень
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення. Службову (посадову) особу учасника процедури закупівлі, яку уповноважено учасником представляти його інтереси під час проведення процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов'язаного з корупцією
Стаття 17, частина 1, пункт 2
Стаття 17, частина 1, пункт 3
Учасник підтверджує, що
Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 21 лютого 2023 20:01
Службову (посадову) особу учасника процедури закупівлі, яку уповноважено учасником представляти його інтереси під час проведення процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов'язаного з корупцією
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 21 лютого 2023 20:01
4. Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Службова (посадова) особа учасника процедури закупівлі, яку уповноважено учасником представляти його інтереси під час проведення процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов'язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Стаття 17, частина 1, пункт 12
Учасник підтверджує, що
Службова (посадова) особа учасника процедури закупівлі, яку уповноважено учасником представляти його інтереси під час проведення процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов'язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 21 лютого 2023 20:01
6. Порушення справ про банкрутство
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
Стаття 17, частина 1, пункт 8
Учасник підтверджує, що
Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 21 лютого 2023 20:01
7. Виявлення факту зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
Підтверджує: закупівельник
Відноситься до: учасника
Тендерна пропозиція подана учасником конкурентної процедури закупівлі або участь у переговорній процедурі бере учасник, який є пов'язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Стаття 17, частина 1, пункт 7
Замовник підтверджує, що
Тендерна пропозиція подана учасником конкурентної процедури закупівлі або участь у переговорній процедурі бере учасник, який є пов'язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 21 лютого 2023 20:01
8. Виявлення факту наміру впливу на прийняття рішення замовника
Підтверджує: закупівельник
Відноситься до: учасника
Замовник має незаперечні докази того, що учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Стаття 17, частина 1, пункт 1
Замовник підтверджує, що
Замовник має незаперечні докази того, що учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 21 лютого 2023 20:01
9. Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Стаття 17, частина 1, пункт 9
Стаття 9, частина 2, пункт 9
Стаття 17, частина 1, пункт 10
Стаття 17, частина 1, пункт 11
Закон України "Про санкції"
Учасник підтверджує, що
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 21 лютого 2023 20:01
Учасник процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України "Про санкції"
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 21 лютого 2023 20:01
1. Вчинення злочинів, учинених з корисливих мотивів
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Службова (посадова) особа учасника процедури закупівлі, яка підписала тендерну пропозицію (або уповноважена на підписання договору в разі переговорної процедури закупівлі) або фізична особа, яка є учасником процедури закупівлі, не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої знято або погашено у встановленому законом порядку
Стаття 17, частина 1, пункт 5
Стаття 17, частина 1, пункт 6
Учасник фізична особа підтверджує, що
Фізична особа, яка є учасником процедури закупівлі, не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої знято або погашено у встановленому законом порядку
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 21 лютого 2023 20:01
Учасник юридична особа підтверджує, що
Службова (посадова) особа учасника процедури закупівлі, яка підписала тендерну пропозицію (або уповноважена на підписання договору в разі переговорної процедури закупівлі), не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якої знято або погашено у встановленому законом порядку
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 21 лютого 2023 20:01
2. Вчинення економічних правопорушень
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Суб'єкт господарювання (учасник) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів
Стаття 17, частина 1, пункт 4
Стаття 6, частина 2, пункт 4
Стаття 50, пункт 1
Учасник підтверджує, що
Суб'єкт господарювання (учасник) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 21 лютого 2023 20:01
3. Вчинення корупційних правопорушень
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення. Службову (посадову) особу учасника процедури закупівлі, яку уповноважено учасником представляти його інтереси під час проведення процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов'язаного з корупцією
Стаття 17, частина 1, пункт 2
Стаття 17, частина 1, пункт 3
Учасник підтверджує, що
Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 21 лютого 2023 20:01
Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 21 лютого 2023 20:01
4. Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Службова (посадова) особа учасника процедури закупівлі, яку уповноважено учасником представляти його інтереси під час проведення процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов'язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Стаття 17, частина 1, пункт 12
Учасник підтверджує, що
Службова (посадова) особа учасника процедури закупівлі, яку уповноважено учасником представляти його інтереси під час проведення процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов'язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 21 лютого 2023 20:01
6. Порушення справ про банкрутство
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
Стаття 17, частина 1, пункт 8
Учасник підтверджує, що
Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 21 лютого 2023 20:01
7. Виявлення факту зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
Підтверджує: закупівельник
Відноситься до: учасника
Тендерна пропозиція подана учасником конкурентної процедури закупівлі або участь у переговорній процедурі бере учасник, який є пов'язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Стаття 17, частина 1, пункт 7
Замовник підтверджує, що
Тендерна пропозиція подана учасником конкурентної процедури закупівлі або участь у переговорній процедурі бере учасник, який є пов'язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 21 лютого 2023 20:01
8. Виявлення факту наміру впливу на прийняття рішення замовника
Підтверджує: закупівельник
Відноситься до: учасника
Замовник має незаперечні докази того, що учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Стаття 17, частина 1, пункт 1
Замовник підтверджує, що
Замовник має незаперечні докази того, що учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 21 лютого 2023 20:01
9. Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Стаття 17, частина 1, пункт 9
Стаття 9, частина 2, пункт 9
Стаття 17, частина 1, пункт 10
Стаття 17, частина 1, пункт 11
Закон України "Про санкції"
Учасник підтверджує, що
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 21 лютого 2023 20:01
Статус вимоги:
Архівована
Дата створення вимоги: 21 лютого 2023 20:01
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 21 лютого 2023 20:01
Статус вимоги:
Архівована
Дата створення вимоги: 21 лютого 2023 20:01
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 21 лютого 2023 20:01
Статус вимоги:
Архівована
Дата створення вимоги: 21 лютого 2023 20:01

Вимоги до тендерної пропозиції:

Вимоги до тендерної пропозиції

Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції
Підтверджує: учасник
Відноситься до: закупівлі
Учасник підтверджує, що
Мова тендерної пропозиції українська

23 лютого 2023 17:50
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
23 лютого 2023 17:49
ТД оновлена від 23.02.2023.docx
23 лютого 2023 17:46
протокол змін.pdf
21 лютого 2023 20:01
протокол екскаватор.pdf
23 лютого 2023 17:50
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
23 лютого 2023 17:46
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
23 лютого 2023 17:49
ТД оновлена від 23.02.2023.docx
23 лютого 2023 17:46
ТД оновлена від 23.02.2023.docx
21 лютого 2023 20:01
ТД від 21.02.2023.docx
23 лютого 2023 17:46
протокол змін.pdf
21 лютого 2023 20:01
протокол екскаватор.pdf

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Зговір з учасником
Дата подання: 22 лютого 2023 16:54
Дата відповіді: 23 лютого 2023 17:13
Шановний замовник! Технічне завдання прописане під копірку від констракш-машинері, участь інших учасників – повністю обмежена бюджет закупівлі завищений, створені штучні умови для конкретного учасника в придбанні лише екскаватора-навантажувача jcb 3сх, залишилось лише додати, що назва бренду має складатися з трьох літер, перша з яких обов’язково має бути «J», друга «с», а третя не гірше «b», а що? Ви ж маєте право написати технічне завдання виходячи з «своїх власних потреб», як вважаєте за необхідне, законодавством передбачено ст.22 Закону... А як щодо ст.5 Закону? Такі дії, що призводять до досягнення суб'єктом господарювання монопольного становища на ринку товару – є МОНОПОЛІЗАЦІЯ. Питання в наступному: чому Ви, як Замовник, використовуєте систему прозорро для реклами jcb?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Доброго дня, шановний Учасник! Замовником не встановлено обмежень щодо надання учасниками пропозиції еквіваленту Товару, як предмету закупівлі в цілому так і обладнання яким повинен бути укомплектований екскаватор - навантажувач, а отже Ви не обмежені в своєму праві приймати участь у зазначеній закупівлі. Замовником надана можливість пропонувати Товар, який має характеристики не гірше в порівнянні з встановленими вимогами. Правом Замовника, яке не обмежено Законом України «Про публічні закупівлі», є бажання закупити техніку, яка володіє кращими технічними характеристиками та відповідає функціональним потребам Замовника. Разом із тим, Технічна специфікація підготовлена з метою забезпечення участі широкого кола учасників, для вибору оптимального постачальника техніки, що відповідатиме потребам нашого підприємства.
Технічні вимоги.
Дата подання: 24 лютого 2023 15:09
Дата відповіді: 25 лютого 2023 14:33
Шановний замовник! Вами прийняте дуже правильне рішення стосовно внесених кардинальних змін в технічні параметри предмету закупівлі, що значно покращують якість предмету Закупівлі та можуть розширити коло потенційних учасників, що в свою чергу призведе до забезпечення прозорої конкуренції. Питання в наступному: якщо предмет закупівлі покращений, то хочемо від Вас дізнатися, чи впливає на якість товару фактично об’єм охолоджуючої рідини не більше наприклад 23 л., та чи впливає довідка учасника з посиланням на сторінку єдиного офіційного вебсайту виробника? Чи такі вимоги, які ви видалили, стосувалися лише jcb? Тобто інших переваг у попереднього виробника немає? Дякую за відповідь.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Шановний Учасник ! Дане питання сформоване некоректно, адже такої технічної вимоги в даній закупівлі не вказано.
Щодо вимог додатку 2
Дата подання: 24 лютого 2023 17:48
Дата відповіді: 25 лютого 2023 14:34
Шановний Замовник! Вами вимагається "Зворотня лопата має бути телескопічна S-подібного типу**" де відповідність учасники повинні надати "Відповідність даного параметру технічній, функціональній чи якісній вимозі може бути підтверджена схематичним зображенням товару, що пропонується, з наданням у складі тендерної пропозиції схематичного та фотозображення обладнання крупним планом" . Що Ви маєте на увазі S-подібного типу? Дякуємо
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Шановний Учасник ! В даному пункті Учасник має підтвердити конструкцію стріли що вимагається, а саме “Зворотня лопата має бути телескопічна S-подібного типу” – вона ж екскаваторного типу та має бути округлої форми. Округла форма стріли екскаватора покращує вантажопідйомність машини та її здатність долати перешкоди при роботі, забезпечуючи при цьому високу силу відривання. Телескопічна рука значно збільшує універсальність машини. Учасник має надати у складі тендерної пропозиції схематичне та фотозображення обладнання крупним планом.
Розгорнути всі запитання: 3 Згорнути запитання

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2023-02-21-014620-a.c1
Статус:
Не задоволена
Учасник: ТОВ "ЛІАРА", Код ЄДРПОУ:43499910
Дата подання: 25 лютого 2023 20:52
Щодо термінів подачі пропозиції
Шановний Замовнику, згідно з постановою КМУ 1178 мінімальний термін подання документів на конкурс може становити 7 днів після оголошення. Але це МОЖЕ бути, а не ПОВИННО. І здебільшого це стосується військових закупівель та НС. Відповідно до Закону про закупівлі No922 цей час становить від 15 до 30 днів. Ви оголосили тендер увечері 21-02-2023. Дата закінчення – 01-03-2023, 00:00. Враховуючи те що Ви оголосили тендер 21.02 о 20:01, фактично на подачу своїх пропозицій для потенційних учасників, Ви виділили всього 5робочих днів!!!
Хто вміє і так сильно мотивований працювати так швидко (відкласти всю іншу роботу, підтвердити специфікацію, розрахувати ціну, отримати вартість доставки, організувати та перекласти на українську купу документів )? Як ви думаєте, чи є десь у світі супермаркет, де можна покласти «Екскаватор-навантажувач» в кошик і піти до каси? І в чому причина такої аварійності, якщо кінцевий термін поставки планується до 31.05.2023? Це можна зробити лише у разі орієнтації на попередньо проінформовану компанію («друга по кешбеку»). Ваше замовлення має надзвичайно короткий термін. Якщо у вас немає «друга», як вище, і ви бажаєте позитивного результату, вимагаємо продовжити термін подачі документів хоча б до 03.03.2023. Такі ж терміни встановлені для численних тендерів серйозних досвідчених покупців, таких як Нафтогаз і подібні. Час повинен бути реалістичним, без «гонок з бар'єрами».. Зверніть увагу: хто поспішає, той завжди спізнюється. З найкращими побажаннями
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
27 лютого 2023 20:17
Розглянувши Вимогу від 25.02.2023 року по закупівлі Екскаватор –
навантажувач. Ідентифікатор закупівлі : UA-2023-02-21-014620-a надаємо слідуючу відповідь
Тендерну документацію розроблено відповідно до вимог Закону України «Про публічні закупівлі» (далі - Закон) та з урахуванням Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178 (далі – Особливості або Постанова). Терміни, що стосуються правових відносин щодо організації та проведення закупівлі вживаються у значеннях, наведених в Законі та з урахуванням Особливостей. Форми документів затверджені у відповідності до наказу Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України
Предмет закупівлі визначається замовником відповідно до вимог Закону та Порядку визначення предмета закупівлі, затвердженого наказом Мінекономіки від 15 квітня 2020 р. № 708.
Останні зміни до Закону України “Про публічні закупівлі” №922-VIII від 25.12.2015 року, в редакції від 19.04.2020 №114-IX зі змінами (далі – Закон) закріпили право замовникам торгів в період дії воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування здійснювати закупівлі товарів, робіт і послуг в порядку передбаченому Постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» (далі — Постанова про особливості).
Пунктом 10 Постанови про особливості врегульовано:
«Замовники, у тому числі централізовані закупівельні організації, здійснюють закупівлі товарів і послуг (крім послуг з поточного ремонту), вартість яких становить або перевищує 100 тис. гривень, послуг з поточного ремонту, вартість яких становить або перевищує 200 тис. гривень, робіт, вартість яких становить або перевищує 1,5 млн гривень, шляхом застосування відкритих торгів у порядку, визначеному цими особливостями, та/або шляхом використання електронного каталогу для закупівлі товару відповідно до порядку, встановленого постановою Кабінету Міністрів України від 14 вересня 2020 р. № 822 “Про затвердження Порядку формування та використання електронного каталогу”, з урахуванням положень, визначених особливостями».
Пунктом 24 Постанови про особливості визначено: «Замовник самостійно та безоплатно через авторизований електронний майданчик оприлюднює в електронній системі закупівель відповідно до Порядку розміщення інформації про публічні закупівлі, затвердженого наказом Мінекономіки від 11 червня 2020 р. № 1082, та цих особливостей оголошення про проведення відкритих торгів та тендерну документацію не пізніше ніж за сім днів до кінцевого строку подання тендерних пропозицій.».
Звертаємо увагу, що нами не порушено вимоги Постанови в частині дотримання строків на підготовку учасників щодо подання тендерних пропозицій. При цьому, вказані вимоги стосуються Замовників, що не належать до сфери оборони, оскільки для них діють інші умови проведення процедур згідно Постанови КМУ «Про затвердження особливостей здійснення оборонних закупівель на період дії правового режиму воєнного стану» від 11 листопада 2022 р. № 1275.
В свою чергу додамо, що Учасники вільні в можливостях забезпечити належне укладання договорів із контрагентами, які відповідають вимогам тендерної документації в частині поставки товару.
Замовник не втручається в порядок ведення своєї діяльності учасниками процедур закупівлі. Кожен учасник закупівлі повинен налагодити свою господарську діяльність таким чином, щоб забезпечити договірні відносини із контрагентами (субпідрядниками або субвиконавцями) з метою забезпечення можливості прийняти участь у закупівлі. У відповідності зі статтею 42 Конституції України «кожний має право на підприємницьку діяльність, не заборонену законом». Тому підприємства мають право без обмежень приймати рішення і здійснювати самостійно будь-яку діяльність, яка не суперечить чинному законодавству. Відтак процедура оформлення тендерної пропозиції, строків на її підготовку, лежить виключно у сфері компетенції учасників закупівлі і не є дискримінацією за жодним із принципів здійснення публічних закупівель.
Вважаємо, що очікувана вартість закупівлі в сумі 3 967 000,00 UAH є достатньо вагомою для того, щоб учасник міг відкласти всі свої буденні справи та сконцентруватись на підготовці до участі у тендері.
Шановний учаснику, пишучи вимоги Ви вже втрачаєте час на підготовку до закупівлі. Сконцентруйтесь на виконанні умов тендерної документації, а не на написанні нічим невмотивованих вимог.
Варто зазначити, що з набранням чинності 26.06.2021 року змін до Закону, частиною 2 статті 18 Закону унормовано: «Якщо оскаржуються умови тендерної документації, разом із скаргою мають бути завантажені документальне підтвердження/докази.»
Скаржник не довів та документально не підтвердив неможливість виконання вимог за тендерною документацією саме в тій редакції, яка сформована Замовником закупівлі.
Номер вимоги: UA-2023-02-21-014620-a.a2
Статус:
Не задоволена
Учасник: ТОВ "ЛІАРА", Код ЄДРПОУ:43499910
Дата подання: 25 лютого 2023 20:54
Вимога щодо умов і термінів поставки
Шановний замовнику, відповідно до вимог Тендерної документації та Додатку №3 ПРОЄКТ ДОГОВОРУ; V. ПОСТАВКА ТОВАРУ. Пункт 5.1 Вами зазначено що: 5.1. Строк поставки (передачі) Товару Постачальником Покупцю становить 5 робочих днів з дати подання Заявки (на електронну пошту Постачальника) від Покупця , але не пізніше 31.05.2023 року.
Дана вимога є дискримінаційною та такою, що обмежує коло потенційних учасників. Логічність даної вимоги не піддається тверезому аналізу, адже навіщо вказувати граничний термін поставки 31 травня, при цьому писати що товар повинен бути поставлений через 5 робочих днів після заявки замовника ? Щоб що? Якщо тендер виграє небажаний постачальник, направити йому відразу заявку, після того як буде підписаний договір, і він не встиг поставити Екскаватор, і по цій причині розірвати договір? Шановний замовнику, прошу Вас не позоритися уже до кінця: мало того, що технічні вимоги прописали під конкретного постачальника, так що думаєте їхня техніка є у конкурентів? Театр абсурду
Дана вимога в тендері ціленаправлено обмежує коло потенційних учасників до одного, з яким у вас «договорняк», і у якого даний екскаватор знаходиться на складі… В добросовісних замовників ставиться граничний термін поставки, як вказано у Вас, 31.05.2023, і якщо Ви хочете підготуватися до прийомки товару, приготувати спеціалістів до приймання, знайти місце під техніку, то до термінів доставки дописується вимога, щоб постачальник повідомив про поставку замовника не пізніше, ніж за 5 робочих днів до поставки, а не пишуться дві вимоги як у вас, які протирічать одна одній. Вимагаємо відкоригування даного пункту, видаливши вимогу щодо поставки на протязі 5 р.д, з моменту отримання заявки від замовника.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
27 лютого 2023 20:28
1. Розглянувши Вимогу від 25.02.2023 року по закупівлі Екскаватор –
навантажувач. Ідентифікатор закупівлі : UA-2023-02-21-014620-a надаємо слідуючу відповідь:
Уповноважена особа під час складання вимог за тендерною документацією з метою відбору якісного суб’єкта господарювання, потенційного учасника-переможця має право встановити у складі тендерної документації умови, що передбачені законодавством України до всіх без винятку учасників закупівлі. Виконання таких вимог учасниками закупівлі підтвердить легальність ведення господарської діяльності учасниками закупівлі, а відтак дозволить бути впевненим у виконанні майбутнього договору про закупівлю. Встановлена вимога цілком та повністю відповідає діючому законодавству та не може бути дискримінаційною.
Замовник не втручається в порядок ведення своєї діяльності учасниками процедур закупівлі. Кожен учасник закупівлі повинен налагодити свою господарську діяльність таким чином, щоб забезпечити договірні відносини із постачальниками та/або виробниками з метою підтвердження законності походження товару, який складає предмет закупівлі. У відповідності зі статтею 42 Конституції України «кожний має право на підприємницьку діяльність, не заборонену законом». Тому підприємства мають право без обмежень приймати рішення і здійснювати самостійно будь-яку діяльність, яка не суперечить чинному законодавству. Держава не має права втручатись у порядок ведення господарської діяльності суб’єктами господарювання, зокрема в частині обмеження вимог щодо свободи укладання договорів із контрагентами. Цивільним кодексом України за статтею 627 передбачено: «Відповідно до статті 6 цього Кодексу сторони є вільними в укладенні договору, виборі контрагента та визначенні умов договору з урахуванням вимог цього Кодексу, інших актів цивільного законодавства, звичаїв ділового обороту, вимог розумності та справедливості». Відтак процедура оформлення договірних відносин учасника із виробником товару або його офіційним представником лежить у сфері виключного права та компетенції учасника процедури закупівлі.
Щодо термінів поставки: Замовник має право формувати заявку на отримання товару в межах граничного строку, що передбачений оголошенням про закупівлю – до 31.05.2023 року. При цьому Постачальник повинен бути готовий до оперативного виконання замовлення Замовника, це і є сутність будь-якого договору поставки.
На підставі ст. 525, 526 Цивільного кодексу України зобов’язання має виконуватися належним чином відповідно до умов договору, одностороння відмова від зобов’язання або одностороння зміна його умов не допускається.
Сторони спірних правовідносин являються юридичними особами, суб’єктами господарювання у розумінні статей 2, 55 Господарського кодексу України.
Статтею 193 Господарського кодексу України встановлено обов’язок суб’єктів господарювання та інших учасників господарських відносин виконувати господарські зобов’язання належним чином відповідно до закону, інших правових актів, договору, а за відсутності конкретних вимог щодо виконання зобов’язання відповідно до вимог, що у певних умовах звичайно ставляться, до виконання господарських договорів застосовуються відповідні положення Цивільного кодексу України з урахуванням особливостей, передбачених цим Кодексом. Кожна сторона повинна вжити усіх заходів, необхідних для належного виконання нею зобов’язання, враховуючи інтереси другої сторони та забезпечення загальногосподарського інтересу.
Стаття 526 Цивільного кодексу України передбачає, що зобов’язання має виконуватись належним чином відповідно до умов договору та вимог ЦК України, інших актів цивільного законодавства, а за відсутності таких умов та вимог - відповідно до звичаїв ділового обороту або інших вимог, що звичайно ставляться.
Згідно статті 712 Цивільного кодексу України, яка кореспондується з частиною 1 статті 265 Господарського кодексу України, за договором поставки продавець (постачальник), який здійснює підприємницьку діяльність, зобов'язується передати у встановлений строк (строки) товар у власність покупця для використання його у підприємницькій діяльності або в інших цілях, не пов'язаних з особистим, сімейним, домашнім або іншим подібним використанням, а покупець зобов'язується прийняти товар і сплатити за нього певну грошову суму.
Відповідно до ч. 2 ст.19 Господарського процесуального кодексу України особи, які порушили права і законні інтереси інших осіб, зобов’язані поновити їх, не чекаючи пред’явлення претензії чи позову.
Відповідно до п. 7.1. Договору передбачено: «Сторони приймуть всі міри для врегулювання розбіжностей, якщо такі виникнуть, дружнім шляхом. У випадку неможливості вирішення спорів шляхом переговорів, вони підлягають передачі на розгляд в господарський суд за місцезнаходженням відповідача».
Відповідно до ст. 222 Господарського кодексу України, учасники господарських відносин, що порушили майнові права або законні інтереси інших суб'єктів, зобов'язані поновити їх, не чекаючи пред'явлення їм претензії чи звернення до суду.
У разі необхідності відшкодування збитків або застосування інших санкцій суб'єкт господарювання чи інша юридична особа - учасник господарських відносин, чиї права або законні інтереси порушено, з метою безпосереднього врегулювання спору з порушником цих прав або інтересів має право звернутися до нього з письмовою претензією, якщо інше не встановлено законом.
Порушенням зобов'язання є його невиконання або виконання з порушенням умов, визначених змістом зобов'язання (неналежне виконання).
Згідно ст. 216 Господарського кодексу України учасники господарських відносин несуть господарсько-правову відповідальність за правопорушення у сфері господарювання шляхом застосування до правопорушників господарських санкцій на підставах і в порядку, передбачених Господарським кодексом України, іншими законами та договором. Одним із видів господарських санкцій згідно з частиною другою статті 217 Господарського кодексу України є штрафні санкції.
Частиною 1 ст. 230 Господарського кодексу України передбачено, що штрафними санкціями визнаються господарські санкції у вигляді грошової суми (неустойка, штраф, пеня), яку учасник господарських відносин зобов'язаний сплатити у разі порушення ним правил здійснення господарської діяльності, невиконання або неналежного виконання господарського зобов'язання.
Статтею 611 Цивільного кодексу України встановлено, що у разі порушення зобов'язання настають правові наслідки, встановлені договором або законом, зокрема сплата неустойки.
Так, пункт 4 оглядового листа Вищого господарського суду України № 01-06/767/2013 від 29.04.2013 року «Про деякі питання практики застосування господарськими судами законодавства про відповідальність за порушення грошових зобов'язань» визначає, що такий вид забезпечення виконання зобов'язання як пеня та її розмір встановлено частиною третьою статті 549 ЦК України, частиною шостою статті 231 ГК України, статтями 1, 3 Закону України "Про відповідальність за несвоєчасне виконання грошових зобов'язань" та частиною шостою статті 232 ГК України.
Частиною 1 ст. 230 Господарського кодексу України передбачено, що штрафними санкціями визнаються господарські санкції у вигляді грошової суми (неустойка, штраф, пеня), яку учасник господарських відносин зобов'язаний сплатити у разі порушення ним правил здійснення господарської діяльності, невиконання або неналежного виконання господарського зобов'язання.
Розмір штрафних санкцій відповідно до частини четвертої статті 231 Господарського кодексу України встановлюється законом, а в разі якщо розмір штрафних санкцій законом не визначено, санкції застосовуються у передбаченому договором розмірі.
Стаття 549 ЦК України визначає, що неустойкою (штрафом, пенею) є грошова сума або інше майно, які боржник повинен передати кредиторові у разі порушення боржником зобов'язання. Пенею є неустойка, що обчислюється у відсотках від суми несвоєчасно виконаного грошового зобов'язання за кожен день прострочення виконання.
Рекомендуємо Вам ознайомитись із діючим законодавством і переконатись, що такі умови Договору про закупівлю є типовими для однорідних відносин із поставки товарів. При цьому невиконання вказаних умов тягне за собою застосування оперативно-господарських санкцій.
Варто зазначити, що з набранням чинності 26.06.2021 року змін до Закону, частиною 2 статті 18 Закону унормовано: «Якщо оскаржуються умови тендерної документації, разом із скаргою мають бути завантажені документальне підтвердження/докази.»
Скаржник не довів та документально не підтвердив неможливість виконання вимог за тендерною документацією саме в тій редакції, яка сформована Замовником закупівлі.
Номер вимоги: UA-2023-02-21-014620-a.b3
Статус:
Не задоволена
Учасник: ТОВ "ЛІАРА", Код ЄДРПОУ:43499910
Дата подання: 25 лютого 2023 20:57
Щодо бюджету закупівлі
Шановний замовнику, вимагаємо запобігти розтрату державних коштів, в зв’язку з штучно завищеним бюджетом Вашої закупівлі.
Інтернет пам’ятає все:
В системі прозоро неодноразово проводилися закупівля на аналогічну продукцію, з ідентичною комплектацію, та технічними вимогами , але з значно меншим бюджетом.
До Вашої уваги закупівля:
UA-2021-01-13-000553-b – Замовник купив аналогічний товар за 2 829 400,00 UAH, з ПДВ.
Договір з переможцем був підписаний 19-02-2021.
Щоб у Вас не було спокуси виправдовуватися на рахунок того що курс валют був іншим, ніж наразі, переведемо вартість договору в валюту:
- Станом на 19.02.2021 курс долару згідно Нац Банку становив 27,8461 грн.
Таким чином вартість товару для замовника, якщо переводити в валюту складала: 101608,484 дол.США. Наразі Ваш бюджет становить 3 967 000,00 UAH (з ПДВ). Станом на сьогодні курс долару: 36,73грн, перераховуючи Ваш бюджет в валюту, виходить що Ви хочете купити екскаватор 108004,356дол.Сша.
Ваш бюджет більший від ринкової вартості даного товару на більше ніж 6300 дол, що еквівалентно 231 399 грн на сьогодні.

Також до Вашої уваги аналогічні закупівлі Вашій, з такою самою історією:
UA-2021-05-26-001815-c
UA-2020-09-02-011153-b

В разі відсутності реакції на наше звернення, залишаємо за собою право звернутися до правоохоронних органів, Державної аудиторської служби, та інших контролюючих органів.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
27 лютого 2023 20:31
1. Розглянувши Вимогу від 25.02.2023 року по закупівлі Екскаватор –
навантажувач. Ідентифікатор закупівлі : UA-2023-02-21-014620-a надаємо слідуючу відповідь:
Шановний Учаснику, нас не перестають дивувати Ваші припущення і абсолютне нерозуміння формування ринкової вартості на товар, а відтак очікуваної вартості закупівлі.
Замовником здійснено розрахунок очікуваної вартості товарів / послуг методом порівняння ринкових цін відповідно до примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі, яка затверджена наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України 18.02.2020 № 275, а також моніторингом цін на аналогічну продукцію на офіційних веб-сайтах виробників в Україні або їх офіційних представників (дилерів).
При цьому розрахунок очікуваної вартості проводився згідно з аналізом цін постачальників комунальної техніки на дату формування очікуваної вартості предмета закупівлі, що оприлюднені на веб-сайтах та прейскурантах цін (комерційних пропозицій) у вільному доступі, а також за результатами аукціонів закупівлі в системі Prozorro за посиланням https://prozorro.gov.ua/. До ціни товару включена вартість товару, витрати та тарифи, що сплачується або мають бути сплачені Учасником згідно чинного законодавства України зокрема: сплату ввізного мита (для нерезидентів та імпортерів); податки та інші збори і обов’язкові платежі, витрати на доставку, перевезення до місця визначеного замовником, а також гарантійне та ремонтне обслуговування товару, протягом строку, що визначений Договором., націнка (маржа) постачальника.
Водночас, розпоряднику (одержувачу) бюджетних коштів необхідно обов’язково враховувати вимоги частини першої статті 23 БКУ та частини четвертої статті 48 БКУ, які забороняють взяття розпорядниками (одержувачами) бюджетних зобов’язань та здійснення платежів без відповідних бюджетних асигнувань, що в свою чергу надаються відповідно до встановлених бюджетних призначень.
Окрім цього слід врахувати, що порівняння із закупівлями в 2020 або 2021 році в тих цінах, які діяли є некоректним та таким, що не враховує загально інфляційні процеси в Україні.
Лише в порівнянні 2022 року до 2023 року згідно даних Урядового порталу за посиланням https://www.kmu.gov.ua/news/verhovna-rada-ukrayini-uhvalila-derzhbyudzhet-na-2023-rik Прогноз інфляції у 2023 році зменшено з 30 % до 28 % (у вимірі грудень до грудня).
Курсову різницю вартості товару в порівнянні гривня до долара США або ЄВРО за період попередніх років до 2023 року Вами також може бути безперешкодно вивчена за посиланням https://bank.gov.ua/ua/markets/exchangerates.
Тому цілком закономірно, що аналогічні товари у 2020 та 2021 роках коштували значно дешевше ніж у 2023 році. Це ж очевидні речі, чи не так?
Ваша Вимога базується не на належних доказах, а на власне хибних припущеннях, що не мають жодної юридичної сили.
Позиція Сторін у господарському судочинстві повинна виходити не лише у запереченні фактів та документів відповідача, а і у наданні реальних доказів, що спростовують факти надані відповідачем суду, тобто дія принципу «конкуренції доказів».
Відповідно до ст. 632 Цивільного кодексу України ціна в договорі встановлюється за домовленістю сторін. У випадках, встановлених законом, застосовуються ціни (тарифи, ставки тощо), які встановлюються або регулюються уповноваженими органами державної влади або органами місцевого самоврядування. Зміна ціни після укладення договору допускається лише у випадках і на умовах, встановлених договором або законом.
Господарським кодексом України та Законом України «Про ціни і ціноутворення», що регулюють відносини у процесі формування, встановлення та застосування цін, визначено:
- Суб`єкти господарювання використовують у своїй діяльності вільні та державні регульовані ціни (ч.3 ст.189 Кодексу);
- Вільні ціни визначаються на всі види продукції (робіт, послуг), за винятком тих, на які встановлено державні регульовані ціни (ч.1 ст.190 Кодексу);
- Вільні ціни визначаються суб`єктами господарювання самостійно за згодою сторін, а у внутрішньогосподарських відносинах - також за рішенням суб`єкта господарювання (ч.2 ст.190 Кодексу);
- Державні регульовані ціни запроваджуються Кабінетом Міністрів України, органами виконавчої влади, державними колегіальними органами та органами місцевого самоврядування відповідно до їх повноважень у встановленому законодавством порядку (ч.1 ст.191 Кодексу);
- Державне регулювання цін здійснюється згідно із Законом України "Про ціни і ціноутворення"(ч.2 ст.191 Кодексу);
- Державне регулювання цін здійснюється Кабінетом Міністрів України, органами виконавчої влади, державними колегіальними органами та органами місцевого самоврядування відповідно до їх повноважень шляхом: 1) установлення обов`язкових для застосування суб`єктами господарювання: фіксованих цін; граничних цін; граничних рівнів торговельної надбавки (націнки) та постачальницько-збутової надбавки (постачальницької винагороди); граничних нормативів рентабельності; розміру постачальницької винагороди; розміру доплат, знижок (знижувальних коефіцієнтів); 2) запровадження процедури декларування зміни ціни та/або реєстрації ціни (ч.1 ст.13 Закону).
Відповідно до вищевказаних положень законодавства ціни та товар за договором є вільними, за винятком обмежень, що передбачені пунктом 19 Постанови про особливості.
Вами викладена інформація за Вимогою не є доказом того, що закупівля відбувається з порушенням порядку планування в частині визначення очікуваної вартості тендеру.

Документи

27 лютого 2023 20:17
ст.2 вимоги1.jpg
27 лютого 2023 20:17
ст.1 вимоги1.jpg

Документи

27 лютого 2023 20:28
ст.2 вимоги2.jpg
27 лютого 2023 20:28
ст1 вимоги2.jpg
27 лютого 2023 20:28
ст.3 вимоги2.jpg

Документи

27 лютого 2023 20:31
ст.2 вимоги3.jpg
27 лютого 2023 20:31
ст1 вимоги3.jpg

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2023-03-13-000027 ● 5b7b8d0364ea4d0c910dc7ceac17e8ba
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
    3. Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 13 березня 2023
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 13 березня 2023 13:43
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
В ЧЕРКАСЬКІЙ ОБЛАСТІ


НАКАЗ

13.03.2023 № 15-З
Черкаси

Про початок моніторингу
процедур закупівель

Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 16 пункту 10 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби в Черкаській області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року № 18,

НАКАЗУЮ:

1. Почати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.


Начальник Управління
Північного офісу Держаудитслужби
в Черкаській області Тетяна ВЕЛЬКО

Додаток
до наказу Управління Північного офісу Держаудитслужби в Черкаській області
13.03.2023№15-З

Витяг з переліку процедур для здійснення моніторингу процедури закупівлі

Унікальний номер оголошення про проведення процедури закупівлі, присвоєний електронною системою закупівель, та дата його оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу та/або унікальний номер повідомлення про намір укласти договір та дата його оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу процедури закупівлі UA-2023-02-21-014620-a, 21.02.2023 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Запит замовнику на пояснення

Дата: 2023-03-15 10:25:23

Про надання пояснень

У межах проведення моніторингу процедури закупівлі за предметом ДК 021:2015:43260000-3: Механічні лопати, екскаватори та ковшові навантажувачі, гірнича техніка (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2023-02-21-014620-а) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини 5 статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби в Черкаській області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 23 жовтня 2016 р. № 18, постала потреба в отриманні пояснення (інформації, документів) з питань щодо прийнятих рішень та/або вчинених дій чи бездіяльності, які є предметом дослідження в рамках моніторингу процедури закупівлі:
- яким чином та на підставі яких документів здійснено обґрунтування розміру витрат та визначено очікувану вартість по даній закупівлі?
- чому Замовником не відхилено тендерну пропозицію ТОВ "АК "ІНТЕР АВТО-ТРЕЙДИНГ" як таку, що не відповідає вимогам, встановленим у тендерній документації відповідно до абзацу першого частини третьої статті 22 Закону № 922, так як ТОВ "АК"ІНТЕР АВТО-ТРЕЙДИНГ" не надано гарантійного листа, яким учасник гарантує, що ступінь локалізації товару, визначеного підпунктом 2 пункту 6-1 Прикінцевих та перехідних положень Закону № 922, що є предметом закупівлі, дорівнює чи перевищує 15 відсотків.
Зокрема, учасник надав лист-пояснення щодо ненадання гарантійного листа щодо ступеня локалізації товару від 24.02.2023 №23/02/15 (далі – Лист №23/02/15), відповідно до якого вимога щодо надання гарантійного листа не застосовується до закупівель, які підпадають під дію положень Закону України «Про приєднання України до Угоди про державні закупівлі», а також положень про державні закупівлі інших міжнародних договорів України, згода на обов’язковість яких надана Верховною Радою України. Відповідно до п. 3 Порядку підтвердження ступеня локалізації виробництва товарів, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 2 серпня 2022 № 861, дія цього Порядку не застосовується до закупівель товарів, вартість яких дорівнює або перевищує суми, зазначені в Угоді про державні закупівлі, укладеній 15 квітня 1994 р. в м. Марракеші, із змінами, внесеними Протоколом про внесення змін до Угоди про державні закупівлі, вчиненим 30 березня 2012 р. в м. Женеві (далі – Угода про державні закупівлі ), а також положеннях про державні закупівлі інших міжнародних договорів України, згода на обов’язковість яких надана Верховною Радою України, зокрема угодах про вільну торгівлю, в гривневому еквіваленті на дату закупівлі і країною походження яких є країни, з якими Україна уклала такі угоди, та країни, які є учасниками Угоди про державні закупівлі, до якої Україна приєдналася відповідно до Закону України «Про приєднання України до Угоди про державні закупівлі», що підтверджується сертифікатом про проходження товару. Угода про політичне співробітництво, вільну торгівлю і стратегічне партнерство між Україною та Сполученим Королівством Великої Британії і Північної Ірландії була підписана 08.10.2020, ратифікована 16.12.2020, набрала чинності 31.12.2020 (далі - Угода).
Відповідно до статті 141 глава 8 «Державні закупівлі» Угоди застосовується до контрактів, вартість яких перевищує порогові значення, встановлені Додатком XVI-C (від 130 000 EUR).
Таким чином, враховуючи, що вартість закупівлі 3 967 000, 00 грн є меншою, ніж порогові, межі визначені в Угоді, учасник повинен підтвердити ступінь локалізації відповідно до чинного законодавства.

Пояснення (інформацію, документи) необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня отримання цього запиту.

Відповідь замовника на пояснення

Дата: 2023-03-18 09:42:23

Надання пояснення

Ґрунтовні пояснення на Запит
Управління Північного офісу Державної аудиторської служби України
в Черкаській області за результатами моніторингу закупівлі
UA-M-2023-03-13-000027 ● 5b7b8d0364ea4d0c910dc7ceac17e8ba

Надання пояснення з власної ініціативи

Дата: 2023-03-17 09:53:24

Ґрунтовні пояснення на Запит Управління Північного офісу Державної аудиторської служби України в Черкаській області за результатами моніторингу закупівлі UA-M-2023-03-13-000027

Ґрунтовні пояснення на Запит
Управління Північного офісу Державної аудиторської служби України
в Черкаській області за результатами моніторингу закупівлі
UA-M-2023-03-13-000027 ● 5b7b8d0364ea4d0c910dc7ceac17e8ba
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 13 березня 2023 року: 13:43.

Відповіді ще немає

Надання інформації про усунення порушення замовником

Сторони дійшли згоди розірвати договір 1/23 від 09.03.2023 року, в зв’язку з висновком моніторингу закупівлі та винесеним рішенням Управлінням Північного офісу Держаудитслужби в Черкаській області про припинення зобов’язань за договором 1/23 від 09.03.2023 року.Договір розірвано 27.03.2023 року

2023-03-27 15:49:41


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDF
Дата публікації: 23 березня 2023
Кінцевий строк оскарження: 07 квітня 2023

Порушення виявлено

  1. Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Підтвердження усунення порушення

Усунуто

Встановлено порушення законодавства в частині розгляду та/або відхилення (не відхилення) замовником тендерної (тендерних) пропозиції (пропозицій) • усунуто

Порушення усунуто шляхом розірвання договору

2023-03-29 13:04:47

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 01 березня 2023 00:00

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Відповідність критеріям Документи
ТОВ "АК "ІНТЕР АВТО-ТРЕЙДИНГ" 3 964 000,00
UAH з ПДВ
3 964 000,00
UAH з ПДВ
Відповіді учасника Документи

Публічні документи

03 березня 2023 12:03
Електронний підпис
03 березня 2023 12:01
8. Довідка ч. 2 ст. 17.pdf
03 березня 2023 12:01
7. Довідка п. 12 ч. 1 ст. 17.pdf
03 березня 2023 12:01
5. Довідка п. 3 ч. 1 ст. 17.pdf
03 березня 2023 12:01
5. Довідка п. 3 ч. 1 ст. 17.p7s
03 березня 2023 12:01
4. Довідка п. 2 ч. 1 ст. 17.pdf
03 березня 2023 12:01
4. Довідка п. 2 ч. 1 ст. 17.p7s
03 березня 2023 12:01
1. Цінова пропозиція.pdf
27 лютого 2023 13:51
Електронний підпис
27 лютого 2023 13:48
5. рішення, Статут.pdf.p7s

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "АК "ІНТЕР АВТО-ТРЕЙДИНГ"

Вчинення злочинів, учинених з корисливих мотивів

Службова (посадова) особа учасника процедури закупівлі, яка підписала тендерну пропозицію (або уповноважена на підписання договору в разі переговорної процедури закупівлі), не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якої знято або погашено у встановленому законом порядку

Підтверджую

Вчинення економічних правопорушень

Суб'єкт господарювання (учасник) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів

Підтверджую

Вчинення корупційних правопорушень

Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення

Підтверджую

Службову (посадову) особу учасника процедури закупівлі, яку уповноважено учасником представляти його інтереси під час проведення процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов'язаного з корупцією

Підтверджую

Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми

Службова (посадова) особа учасника процедури закупівлі, яку уповноважено учасником представляти його інтереси під час проведення процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов'язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми

Підтверджую

Порушення справ про банкрутство

Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура

Підтверджую

Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі

У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)

Підтверджую

Учасник процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України "Про санкції"

Підтверджую

Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції

Мова тендерної пропозиції українська

Підтверджую

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "АК "ІНТЕР АВТО-ТРЕЙДИНГ"
#41195771
Переможець 3 964 000,00
UAH з ПДВ
03 березня 2023 09:17

Документи

03 березня 2023 09:17
Електронний підпис
03 березня 2023 09:16
Переможець протокол.pdf
01 березня 2023 00:01
Звіт з ЄДР (зареєстровано)

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 03 березня 2023 09:17

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "АК "ІНТЕР АВТО-ТРЕЙДИНГ"
#41195771
3 964 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

03 березня 2023 09:17
Електронний підпис
03 березня 2023 09:16
Переможець протокол.pdf
01 березня 2023 00:01
Звіт з ЄДР (зареєстровано)

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
27 березня 2023 15:44
додаткова угода розірвання.pdf укладений
27 березня 2023 15:43
Електронний підпис зміни до договору
27 березня 2023 15:42
додаткова угода розірвання.pdf зміни до договору
27 березня 2023 15:27
Електронний підпис укладений
09 березня 2023 09:25
договір екскаватор.pdf укладений
09 березня 2023 09:23

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
27 березня 2023
Дата публікації змін до договору:
27 березня 2023
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зміна встановленого згідно із законодавством органами державної статистики індексу споживчих цін, зміни курсу іноземної валюти, зміни біржових котирувань або показників Platts, ARGUS регульованих цін (тарифів) і нормативів, що застосовуються в договорі про закупівлю, у разі встановлення в договорі про закупівлю порядку зміни ціни (Закон)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Сторони дійшли згоди розірвати договір 1/23 від 09.03.2023 року, в зв’язку з висновком моніторингу закупівлі та винесеним рішенням Управлінням Північного офісу Держаудитслужби в Черкаській області про припинення зобов’язань за договором 1/23 від 09.03.2023 року
Номер договору про закупівлю: 1/23
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 09 березня 2023 — 31 грудня 2023
Сума оплати за договором: 0
з ПДВ
Причини розірвання договору: 1. Сторони дійшли згоди розірвати договір 1/23 від 09.03.2023 року, в зв’язку з висновком моніторингу закупівлі та винесеним рішенням Управлінням Північного офісу Держаудитслужби в Черкаській області про припинення зобов’язань за договором 1/23 від 09.03.2023 року