Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ДНІПРОВОДОКАНАЛ" ДНІПРОВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ |
Код ЄДРПОУ: | 03341305 |
Вебсайт: | http://vodokanal.dp.ua/ |
Місцезнаходження: | 49001, Україна , Дніпропетровська обл., м. Дніпро, вул. Троїцька, 21 А |
Контактна особа: |
Геннадій Михайлович Деменін +380567199376 td_dneprovodokanal@i.ua |
Категорія: | Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 21 лютого 2023 14:43 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 02 березня 2023 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 02 березня 2023 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 05 березня 2023 00:00 |
Очікувана вартість: | 4 994 355,71 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 49 943,56 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Вид та умови надання забезпечення пропозицій учасників: | Форма та зміст банківської гарантії обов’язково повинні відповідати вимогам Наказу Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 14.12.2020 № 2628. Вид забезпечення тендерної пропозиції: банківська гарантія з накладеним електронним підписом (кваліфікованим електронним підписом (КЕП)/удосконаленим електронним підписом (УЕП)) уповноваженої особи гаранта. Розмір забезпечення тендерної пропозиції: 145 000,00 грн. Строк дії забезпечення тендерної пропозиції учасника (банківської гарантії) має дорівнювати або перевищувати 90 днів із дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій. Банківська гарантія повинна бути оформлена з повним грошовим покриттям на весь строк дії банківської гарантії. На підтвердження наявності грошового покриття, надається довідка з банку про наявність повного грошового покриття та виписка з Банку, яка підтверджує зачислення грошового покриття. Перерахування коштів здійснюється на: п/р UA813510050000026004427111500 у банку АТ «УкрСиббанк» м. Дніпро, одержувач Комунальне підприємство «Дніпроводоканал» Дніпровської міської ради, код ЄДРПОУ 03341305 Разом із банківською гарантією надаються у електронному форматі копія ліцензії виданої банку (або копія витягу з Державного реєстру банків про право банку на здійснення банківської діяльності) та копія документа про повноваження особи, котра підписує банківську гарантію. Якщо у банківській гарантії є посилання на договір про надання банківської гарантії, учасник обов’язково має надати такий договір у складі тендерної пропозиції. Також у складі пропозиції необхідно надати копію платіжного документа (підписаного та скріпленого печаткою банківської установи, яка видала гарантію) з зазначенням номеру банківської гарантії або договору до неї, що підтверджує перерахування коштів на забезпечення (покриття за даною гарантією). Усі витрати, пов’язані з поданням забезпечення тендерної пропозиції, здійснюються за рахунок Учасника. Замовник має право звернутися з відповідним запитом до установи, що надала гарантію, з метою підтвердження достовірності інформації щодо оформлення та надання учаснику гарантії згідно з вимогами чинного законодавства України |
Розмір надання забезпечення пропозицій учасників: | 145000 UAH |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Послуги
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:90470000-2: Послуги з чищення каналізаційних колекторів
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Дата подання заявки | попередня оплата у розмірі 30% від вартості замовлення протягом 15 (п’ятнадцяти) календарних днів з дати подання заявки Замовником | Аванс | 15 | Календарні | 30 |
Надання послуг | остаточна оплата у розмірі 70% протягом 30 (тридцяти) календарних днів з дати підписання актів наданих послуг складених за формою КБ-2в та довідки за формою КБ-3 | Пiсляоплата | 30 | Календарні | 70 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
28 лютого 2023 15:45 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
28 лютого 2023 15:44 |
перелік змін від 28.02.23.docx | |
28 лютого 2023 15:44 |
ТД від 28.02.2023.pdf | |
24 лютого 2023 09:20 |
перелік змін від 24.02.2023.docx | |
24 лютого 2023 09:20 |
ТД.pdf | |
21 лютого 2023 14:23 |
ТД.pdf | |
21 лютого 2023 14:23 |
Проект договору чищення.doc |
28 лютого 2023 15:45 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
||||||
28 лютого 2023 15:44 |
перелік змін від 28.02.23.docx
|
||||||
28 лютого 2023 15:44 |
ТД від 28.02.2023.pdf
|
||||||
24 лютого 2023 09:20 |
перелік змін від 24.02.2023.docx
|
||||||
24 лютого 2023 09:20 |
ТД.pdf
|
||||||
21 лютого 2023 14:23 |
ТД.pdf
|
||||||
21 лютого 2023 14:23 |
Проект договору чищення.doc
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Відповідно до пункту 51 постанови Кабінету Міністрів України «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» від 12.10.2022 № 1178 фізична/юридична особа має право не пізніше ніж за три дні до закінчення строку подання тендерної пропозиції звернутися через електронну систему закупівель до замовника за роз’ясненнями щодо тендерної документації та/або звернутися до замовника з вимогою щодо усунення порушення під час проведення тендеру.
З Вашого питання не зрозуміло щодо якого пункту тендерної документації необхідно надати роз’яснення та/або які необхідно усунути порушення.
Відповідно до вищезазначеного, пропонуємо Вам підготувати звернення у відповідності до положень закупівельного законодавства та повторно звернутися до Замовника шляхом оприлюднення його в електронній системі закупівель
Інформація про моніторинг
- UA-M-2023-05-09-000027 ● ba248eaa061441ae96ea0155c9c2613e
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 09 травня 2023 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 09 травня 2023 10:47 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
В ТЕРНОПІЛЬСЬКІЙ ОБЛАСТІ
Н А К А З
09.05.2023 № 38-з
Тернопіль
Про початок моніторингу
процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2, 12 пункту 4, підпункту 13 пункту 10 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Тернопільській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 22.02.2022 №117
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку процедур закупівель для моніторингу, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у додатку до цього наказу.
3. Контроль за виконанням даного наказу залишаю за собою.
В.о. начальника Ганна ШКЛЯР
Додаток
до наказу
Управління Західного офісу
Держаудитслужби в Тернопільській області
від 09.05.2023 №38-з
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу, опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі, унікальний номер та дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу:
8. UA-2023-02-21-009527-a від 21.02.2023 - виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2023-05-10 10:42:13
Запит про надання пояснення
У межах проведення моніторингу процедури на закупівлю «Послуги з чищення каналізаційних колекторів КП «Дніпроводоканал», ДК 021:2015:90470000-2: Послуги з чищення каналізаційних колекторів», (інформацію про закупівлю опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером UA-2023-02-21-009527-a), та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», виникла потреба в отриманні пояснення з документальним підтвердженням.
Яким чином та на підставі яких документів замовником здійснено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, визначено розмір витрат та очікувану вартість предмета закупівлі, з наданням відповідних підтверджуючих документів?
Також, необхідно надати посилання на сторінку власного веб-сайту (або офіційного веб-сайту головного розпорядника бюджетних коштів), на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами).
Пояснення, інформацію та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2023-05-15 16:48:02
Відповідь на звернення
Очікувану вартість визначено, як середньоарифметичне за такою формулою: Цод = (Ц1 +… + Цк) / К, де
Ц - очікувана вартість
Ц1 - ціни, отримані за результатами запитів
К – кількість запитів
Технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі викладено в додатку 3 тендерної документації
Обґрунтування розміру витрат здійснено на підставі запланованих надходжень коштів від господарської діяльності підприємства
Надання інформації про усунення порушення замовником
Закупівля послуг з чищення каналізаційних колекторів КП «Дніпроводоканал» проводилась у відповідності до постанови Кабінету Міністрів України «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» від 12.10.2022 № 1178 (в редакції постанови Кабінету Міністрів України від 30 грудня 2022 року № 1495). Вищезазначеним нормативно-правовим документом чітко встановлено, що Замовник зобов’язаний відхилити тендерну пропозицію переможця процедури закупівлі в разі, коли наявні підстави, визначені статтею 17 Закону України «Про публічні закупівлі». Разом з цим, Замовник не вимагає документального підтвердження публічної інформації, що оприлюднена у формі відкритих даних згідно із Законом України “Про доступ до публічної інформації” та/або міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним, або публічної інформації, що є доступною в електронній системі закупівель, крім випадків, коли доступ до такої інформації є обмеженим на момент оприлюднення оголошення про проведення відкритих торгів. Станом на момент оприлюднення оголошення про проведення відкритих торгів доступ до Єдиного реєстру підприємств, щодо яких порушено провадження у справі про банкрутство, а також Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов’язані з корупцією правопорушення було обмежено. Також, зазначаємо, що наразі відсутній єдиний державний реєстр, доступ до якого є вільним, із антикорупційними програмами учасників(учасників – переможців) та документів про призначення уповноваженого з реалізації антикорупційної програми учасників(учасників – переможців) і зазначені документи не є публічною інформацією. Відповідно до вищезазначеного та для уникнення порушень закупівельного законодавства, у зв’язку із неможливістю перевірити інформацію у будь-який інший спосіб, замовник витребував у переможця тендеру документи по пунктам 2,8,10(лише якщо вартість закупівлі товару (товарів), послуги (послуг) або робіт дорівнює чи перевищує 20 мільйонів гривень (у тому числі за лотом)) статті 17 Закону України «Про публічні закупівлі». Поряд з цим, Змовник звертається до Вас із проханням надати вичерпну інформацію яким чином необхідно було діяти Замовнику в лютому 2023 року, щоб уникнути порушення встановленого у висновку? Враховуючи вищевикладене, повідомляємо, що дії Замовника, зазначені у висновку, були здійснені виключно в межах чинного законодавства.
2023-05-22 14:32:30
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 16 травня 2023 |
Кінцевий строк оскарження: | 31 травня 2023 |
Порушення виявлено
- Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 05 березня 2023 00:00
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ПНЕВМОТРАНССПЕЦЕКСПЕДИЦІЯ" |
4 971 379,03
UAH з ПДВ
|
4 971 379,03
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ПНЕВМОТРАНССПЕЦЕКСПЕДИЦІЯ" #39878922 |
Переможець |
4 971 379,03
UAH з ПДВ
|
08 березня 2023 09:58
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 07 березня 2023 18:36
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
09 лютого 2024 13:02
|
ДУ1 розірвання дог.134Т чищення колекторів ПНЕВМОТРАНССПЕЦЕКСПЕДИЦІЯ.pdf | укладений |
09 лютого 2024 13:01
|
Електронний підпис | укладений |
16 березня 2023 14:00
|
Договір 134Т чищення колекторів.pdf | укладений |
16 березня 2023 13:59
|
Ціни за одиницю:
Конкретна назва предмета закупівлі | Кількість | Одиниці виміру | Ціна за одиницю |
---|---|---|---|
Послуги з чищення каналізаційних колекторів КП «Дніпроводоканал» | 1 | послуга |
4 971 379,03
UAH з ПДВ
|