Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "САНСЕРВІС" КРИВОРІЗЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ |
Код ЄДРПОУ: | 30644336 |
Вебсайт: | http://krmisto.gov.ua/ua/tenders/manage/foundation.html |
Місцезнаходження: | 50007, Україна , Дніпропетровська обл., місто Кривий Ріг, ПРОСПЕКТ ГЕРОЇВ-ПІДПІЛЬНИКІВ, будинок 15, приміщення 15 |
Контактна особа: |
Надія Анатоліївна Скляр +380675439227 zakupkasanservis@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 21 лютого 2023 13:23 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 02 березня 2023 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 02 березня 2023 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 05 березня 2023 15:00 |
Очікувана вартість: | 18 000 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 180 000,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Послуги
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:45230000-8: Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Надання послуг | Замовник має право на відстрочку платежу строком до 180 банківських днів з дня підписання Сторонами акту(ів) наданих послуг | Пiсляоплата | 10 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
28 лютого 2023 15:12 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
28 лютого 2023 15:11 |
Опис змін 28.02.2023.pdf | |
28 лютого 2023 15:11 |
ТД парк Шахтарський (21 02 2023(34-УО) нова редакція 28.02.2023.docx | |
21 лютого 2023 13:23 |
ТД парк Шахтарський 21 02 2022(34-УО).docx |
28 лютого 2023 15:12 |
Електронний підпис
Друкувати оголошення PDF
|
|||
28 лютого 2023 15:11 |
Опис змін 28.02.2023.pdf
|
|||
28 лютого 2023 15:11 |
ТД парк Шахтарський (21 02 2023(34-УО) нова редакція 28.02.2023.docx
|
|||
21 лютого 2023 13:23 |
ТД парк Шахтарський 21 02 2022(34-УО).docx
|
Інформація про моніторинг
- UA-M-2023-04-05-000011 ● 8ce2e145338e441caffe652982751b25
- Статус: завершено ● Дата: 20 вересня 2023
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 05 квітня 2023 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 05 квітня 2023 15:10 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
Н А К А З
05.04.2023 № 92
Київ
Про початок моніторингу
процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43,
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Департаменту моніторингу закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
Заступник Голови Юлія СОЛЯНІК
Додаток
до наказу Державної аудиторської служби України
«Про початок моніторингу процедур
закупівель»
Витяг з переліку
процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу
23 UA-2023-02-21-007993-a 21.02.2023 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Директор Департаменту моніторингу закупівель Сергій ЧЕРНЕГА
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2023-04-14 10:47:02
Про надання пояснень
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі «Поточний ремонт парку «Шахтарський» (поточний ремонт покриття пішохідної алеї) в Покровському районі м. Кривого Рогу» (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2023-02-21-007993-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів):
1. Надати інформацію та відповідні документи на підставі яких вами здійснено обґрунтування розміру бюджетних призначень, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обгрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2023-04-19 16:36:44
Про надання пояснення на запит ДАСУ від 14.04.2023
У межах проведення моніторингу закупівлі послуг «Поточний ремонт парку «Шахтарський» (поточний ремонт покриття пішохідної алеї) в Покровському районі м.Кривого Рогу», Код за ДК 021:2015 – 45230000-8 - Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь (за списком номенклатурних позицій: «Поточний ремонт парку «Шахтарський» (поточний ремонт покриття пішохідної алеї) в Покровському районі м.Кривого Рогу», Код за номенклатурною позицією за ДК 021:2015 – 45233251-3 - Відновлення покриття.) (інформацію опубліковано в системі електронних закупівель за номером ID: UA-2023-02-21-007993-a) щодо порушеного питання: «1. Надати інформацію та відповідні документи на підставі яких вами здійснено обґрунтування розміру бюджетних призначень, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість?»
КП «САНСЕРВІС» КМР (далі – Замовник) надає наступні пояснення (інформацію та документи), які полягають у наступному:
Уповноваженою особою Замовника 21.02.2023р. було оголошено процедуру закупівлі відкриті торги з особливостями на закупівлю послуг «Поточний ремонт парку «Шахтарський» (поточний ремонт покриття пішохідної алеї) в Покровському районі м.Кривого Рогу», Код за ДК 021:2015 – 45230000-8 - Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь (за списком номенклатурних позицій: «Поточний ремонт парку «Шахтарський» (поточний ремонт покриття пішохідної алеї) в Покровському районі м.Кривого Рогу», Код за номенклатурною позицією за ДК 021:2015 – 45233251-3 - Відновлення покриття.) (інформацію опубліковано в системі електронних закупівель за номером ID: UA-2023-02-21-007993-a )» (далі – послуга) на очікувану вартість закупівлі на 2023р. в межах суми виділених коштів з місцевого бюджету на суму 18 000 000,00 UAH з ПДВ за номером ID: UA-2023-02-21-007993-a. Визначення очікуваної вартості предмета закупівлі обраховано згідно з діючими цінами на 2023 рік, отриманими від можливих надавачів послуг з комерційних пропозицій з урахуванням примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі згідно наказу Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 18.02.2020 № 275 із змінами. Відповідно розмір очікуваного бюджетного призначення сформований на підставі дефектного акту комісії підприємства, що здійснювала візуальний огляд території парку Шахтарський, який перебуває на балансовому обліку підприємства з урахуванням наявної потреби в закупівлі даних послуг з метою дотримання безпеки пересування відвідувачів парку та з метою благоустрою і дотримання у належному стані території парку з урахуванням Закону України «Про благоустрій населених пунктів», Замовником здійснено запит попередніх цінових пропозицій з метою моніторингу цін (аналіз моніторингу цін разом з комерційними пропозиціями додається), згідно кошторисних призначень на 2023 рік
Враховуючи обмеження на сайті для публікації по кількості знаків, через майданчик завантажено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі для підтягування за посиланням https://krmisto.gov.ua/, оскільки власного веб-сайту підприємство не має. Закупівля цих послуг з певними технічними і якісними характеристиками обґрунтована наявними потребами Замовника з метою регулярного проведення заходів щодо запобігання передчасного зносу об'єктів благоустрою, забезпечення нормальних умов їх функціонування, створення сприятливих умов пересування мешканців міста. Відповідно до Законів України «Про місцеве самоврядування в Україні», «Про благоустрій в населених пунктах», органи місцевого самоврядування в галузі житлово-комунального господарства організовують благоустрій в населених пунктах.Технічні та якісні характеристики предмета закупівлі: «Поточний ремонт парку «Шахтарський» (поточний ремонт покриття пішохідної алеї) в Покровському районі м. Кривого Рогу» визначено за результатами технічного огляду алеї та оцінки її стану. Також, характеристики предмета закупівлі визначено відповідно до Наказів Державного комітету України з питань житлово-комунального господарства від 23.09.2003 № 154 «Про затвердження Порядку проведення ремонту та утримання об’єктів благоустрою населених пунктів», зі змінами та Міністерства регіонального розвитку, будівництва та житлово-комунального господарства України від 14.02.2012 № 54 «Про затвердження Технічних правил ремонту і утримання вулиць та доріг населених пунктів». Тому для дотримання принципів Закону та Особливостей, а саме максимальної економії та ефективності замовником було прийнято рішення провести закупівлю цих послуг на підставі Дефектного акту з урахуванням технічних вимог і якісних характеристик, що визначені діючими нормативно-правовими актами та аналізу моніторингу цінових пропозицій можливих надавачів послуг.
Додатки: 1. Сканкопія «аналіз моніторингу цін» у кількості 1 шт. разом з
сканкопіями комерційних пропозицій – 3 шт. ,
2. Сканкопія Обгрунтування – 1 шт.
3. Сканкопія Дефектного акту
4. Сканкопія Наказу № 289/1 від 20.12.2022 «Про створення комісії по візуальному огляду та визначенню обсягів для поточного ремонту покриття пішоходної алеї в парку Шахтарський».
З повагою,
уповноважена особа з організації та
здійснення закупівель, начальник
відділу публічних закупівель та
матеріально-технічного постачання Н.А. Скляр
- Аналіз моніторингу цін по поточ ремонту в парку Шахтарський.PDF
- Дефектний акт по парку Шахтарський.PDF
- Комерційна пропозиція для КП САНСЕРВІС_від ВАЙТ.pdf
- КП Весташляхбуд на поточ ремонт Шахтарський.PDF
- Наказ по огляду парку Шахтарський.PDF
- Обгрунтування тех відділу.PDF
- Пояснення УО для ДАСУ на запит від 14.04.2023.PDF
- Шахтарский парк предложение(2)_copy.pdf
- Електронний підпис
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 28 квітня 2023 |
Кінцевий строк оскарження: | 04 травня 2023 |
Порушення не виявлено
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 05 березня 2023 15:00
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВ "ВЕСТАШЛЯХБУД" |
13 819 208,40
UAH з ПДВ
|
13 819 208,40
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
ТОВ "ВЕСТАШЛЯХБУД" #31933268 |
Переможець |
13 819 208,40
UAH з ПДВ
|
09 березня 2023 13:35
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 08 березня 2023 17:11
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
06 січня 2024 09:28
|
Електронний підпис | зміни до договору |
06 червня 2023 16:22
|
Додаткова угода 1 до Д 48-Б від 15.03.23.PDF | зміни до договору |
06 червня 2023 16:18
|
Електронний підпис | укладений |
15 березня 2023 15:01
|
Договір 48-Б від 15.03.2023 ТОВ Весташляхбуд.PDF | укладений |
15 березня 2023 14:59
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 06 червня 2023 |
Дата публікації змін до договору: | 06 червня 2023 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | На підставі листа Виконавця вихідний №250 від 29.05.2023 та відповідно до обсягу фактично наданих послуг, Сторони дійшли згоди зменшити обсяги закупівлі та суму договора на 377 451,60 грн. |
Номер договору про закупівлю: | 48-Б |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |