Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО ""ІНФОРМАТИКА"" ВИКОНАВЧОГО ОРГАНУ КИЇВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ (КИЇВСЬКОЇ МІСЬКОЇ ДЕРЖАВНОЇ АДМІНІСТРАЦІЇ) |
Код ЄДРПОУ: | 31024875 |
Місцезнаходження: | 03186, Україна , м. Київ обл., вулиця Левка Мацієвича, будинок 3 |
Контактна особа: |
ДОРОШЕНКО Алла Петрівна 380674493064 sprosh@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 21 лютого 2023 12:57 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 26 лютого 2023 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 26 лютого 2023 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 01 березня 2023 11:00 |
Очікувана вартість: | 72 000 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 720 000,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Розмір та умови надання забезпечення виконання договору про закупівлю: | Замовником вимагається не пізніше дати укладення договору внесення Учасником-переможцем забезпечення виконання договору у формі: банківської гарантії (у формі електронного або паперового документу), оформленої відповідно до «Положення про порядок здійснення банками операцій за гарантіями в національній та іноземних валютах» затвердженого Постановою Правління Національного банку України від 15.12.2004 № 639. Банківська гарантія оформлюється в банку, крім банків, щодо яких прийнято рішення НБУ про визнання неплатоспроможними. Гарантія має містити: - дату, номер і назву документа, в якому передбачена вимога щодо надання гарантії – Тендерна документація на закупівлю «Обладнання для керування зовнішнім освітленням» (код за ДК 021:2015 31210000-1: Електрична апаратура для комутування та захисту електричних кіл); - номер закупівлі, посилання на тендер на офіційному сайті http://prozorro.gov.ua»; - назву бенефіціара, його місцезнаходження – «Комунальне підприємство «Інформатика» виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації, вул. Левка Мацієвича, 3, м. Київ, 03186)»; - назву банку бенефіціара та адресу – Акціонерне товариство «Ощадбанк», вул. Госпітальна, 12-Г, м. Київ, 01601, IBAN: UA393226690000026002300367381»; - дату закінчення дії та обставини, за яких строк дії гарантії є закінченим – «Строк дії банківської гарантії по 01.02.2024 включно». - Гарантія не може бути відкликана гарантом»; - умови, за яких надається право вимагати платіж – «невиконання умов договору за предметом «Обладнання для керування зовнішнім освітленням» (код за ДК 021:2015 31210000-1: Електрична апаратура для комутування та захисту електричних кіл); - умови щодо зменшення/збільшення суми гарантії – «Сума гарантії залишається незмінною». - має містити чіткий період її дії та строк, протягом якого банк – гарант перераховує грошові кошти забезпечення у разі настання гарантійного випадку; - Розмір забезпечення виконання договору: 1 % від вартості договору. Гарантія не повинна містити посилань, що можуть давати підстави для зменшення чи коригування її суми внаслідок гарантійного випадку, зокрема таких посилань як «банк гарантує сплату в межах загальної суми…», «банк гарантує сплатити суму, що не перевищує…» тощо. Банківська гарантія не повинна містити умов, що ускладнюють або унеможливлюють задоволення вимог замовника з отримання грошових коштів від гаранта по забезпеченню, наданого учасником у формі банківської гарантії. Строк дії гарантії повинен перевищувати строк дії договору не менше ніж на 30 днів. У разі надання банківської гарантії в електронному вигляді, така гарантія надається у форматі, що дає можливість перевірити КЕП особи, яка підписала гарантію, та кваліфіковану електронну печатку банку-гаранта. Банківська гарантія в паперовому вигляді надається замовнику за адресою: КП «Інформатика», 03113, м. Київ, вул. Дегтярівська, 37, тел.(044) 366-86-54; Банківська гарантія в електронному вигляді, надсилається на електронну адресу замовника: Е-mail: informatika@kmda.gov.ua Відповідальна особа за отримання вищезазначених документів – начальник відділу діловодства Копитіна Інна Юріївна, контактний телефон (093) 427-56-17; Повноваження особи, яка підписує банківську гарантію, повинні бути підтверджені сканованою копією відповідного документа (протоколу, наказу, доручення, довіреності тощо). Усі витрати, пов’язані з поданням забезпечення виконання договору, здійснюються за рахунок Учасника. 2) Замовник повертає забезпечення виконання договору про закупівлю: - після виконання переможцем процедури закупівлі договору про закупівлю; - за рішенням суду щодо повернення забезпечення договору у випадку визнання результатів процедури закупівлі недійсними або договору про закупівлю нікчемним; - у випадках, передбачених статтею 43 Закону; - згідно з умовами, зазначеними в договорі про закупівлю, але не пізніше ніж протягом п’яти банківських днів, з дня настання зазначених обставин. Кошти, що надійшли як забезпечення виконання договору про закупівлю, якщо вони не повертаються учаснику у випадках, визначених Законом, підлягають перерахуванню до відповідного бюджету, а в разі здійснення закупівлі замовниками не за бюджетні кошти - перераховуються на рахунок таких замовників. У разі ненадання переможцем процедури закупівлі забезпечення виконання договору про закупівлю, така пропозиція відхиляється Замовником відповідно до статті 31 Закону та абз.5 пп.3 п.41 Особливостей. |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:31210000-1: Електрична апаратура для комутування та захисту електричних кіл
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Розрахунок за поставлений Товар здійснюються Покупцем протягом 20 (двадцяти) банківських днів з дати підписання Сторонами Акту приймання-передачі Товару та видаткової накладної. | Пiсляоплата | 20 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
21 лютого 2023 13:03 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
21 лютого 2023 12:55 |
6.1_31210000_1_ТД_Обладнання для керування зовнішнім освітленням.doc |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Відповідно до п. 151 постанови КМУ «Про встановлення карантину та запровадження посилених протиепідемічних заходів на території із значним поширенням гострої респіраторної хвороби COVID-19, спричиненої коронавірусом SARS-CoV-2» від 22.07.2020 р. № 641 - заборонено на період дії карантину здійснення розпорядниками (одержувачами) бюджетних коштів попередньої оплати товарів, робіт і послуг, що закуповуються за бюджетні кошти, а Державній казначейській службі здійснення відповідних платежів, крім випадків визначених цією постановою.
Постановою КМУ від 23 грудня 2022 р. № 1423 дію карантину через COVID-19 продовжено до 30 квітня 2023 року.
Предмет закупівлі не підпадає під перелік товарів, щодо яких допускається здійснення передоплати.
Інформація про моніторинг
- UA-M-2023-03-09-000011 ● 0a64d9e87acb4373b2e790dee2c7f3a8
- Статус: порушення не виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 07 березня 2023 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 09 березня 2023 13:50 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
07.03.2023 № 62
Київ
Про початок моніторингу
процедур закупівель
Відповідно до Закону України «Про правовий режим воєнного стану», частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Північний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Державної аудиторської служби України від 02 червня 2016 року № 23,
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу моніторингу закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
3. У разі виникнення обставин непереборної сили, зумовлених воєнними діями, розпочатий моніторинг процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу, підлягає зупиненню до усунення/зникнення таких обставин.
Начальник Олександр КАРАБАНОВ
Додаток до наказу Північного офісу Держаудитслужби
від 07.03.2023 № 62
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
3 UA-2023-02-21-007442-a 21.02.2023
виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній
системі закупівель
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2023-03-10 08:52:28
Запит про надання пояснень
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі предметом якої є обладнання для керування зовнішнім освітленням, замовником якої є Комунальне підприємство «Інформатика» Виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації), (далі – Замовник), (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2023-02-21-007442-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII, підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 р. № 43, постала потреба у отриманні пояснень.
Яким чином та на підставі яких документів Замовником здійснено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат та визначено його очікувану вартість?
Також надати посилання на сторінку власного вебсайту, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі.
Пояснення (інформацію, документи) необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2023-03-13 16:54:18
Відповідь на запит Держаудитслужби
Комунальне підприємство «Інформатика» (далі – КП «Інформатика»), щодо запиту на пояснення при проведенні моніторингу (ID номер моніторингу - UA-M-2023-03-09-000011), який надійшов в електронній системі закупівель 2023-03-10 08:52:28 до процедури закупівлі за предметом Обладнання для керування зовнішнім освітленням (код за ДК 021:2015 31210000-1: Електрична апаратура для комутування та захисту електричних кіл) повідомляє наступне.
КП «Інформатика», як співвиконавець Комплексної міської цільової програми «Електронна столиця» на 2019-2023 роки, затвердженої рішенням Київської міської ради від 18.12.2018 № 461/6512 (зі змінами), реалізує захід, визначений п. 6.1 «Створення, розвиток та супроводження програмно-апаратного комплексу управління та контролю мереж зовнішнього освітлення міста Києва (в тому числі виготовлення проєктної документації)» шляхом здійснення закупівлі за предметом Обладнання для керування зовнішнім освітленням (код за ДК 021:2015 31210000-1: Електрична апаратура для комутування та захисту електричних кіл) у відповідності до Закону України «Про публічні закупівлі» з урахуванням постанови Кабінету Міністрів України «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» від 12.10.2022 № 1178 (зі змінами).
Необхідні технічні та якісні характеристики до закупівлі за предметом Обладнання для керування зовнішнім освітленням (код за ДК 021:2015 31210000-1: Електрична апаратура для комутування та захисту електричних кіл) були визначені фахівцями КП «Інформатика», відповідно до необхідності забезпечення подальшого розвитку програмно-апаратного комплексу управління та контролю мереж зовнішнього освітлення міста Києва шляхом розширення мереж освітлення обладнанням для економії використання електричної енергії, усунення аварійних ситуацій шляхом створення централізованої системи автоматизованого управління міським освітленням – програмно-апаратного комплексу автоматичного та диспетчерського управління освітленням, зазначені в Технічних вимогах до закупівлі (додається), що погоджені робочою групою з розробки та погодження технічних вимог до закупівель робіт, товарів і послуг при виконанні заходів Комплексної міської цільової програми «Електронна столиця» на 2019 - 2023 роки у 2021 – 2023 роках Департаменту інформаційно-комунікаційних технологій виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації), згідно Протоколу № 12 від 15.02.2023 року (додається.)
Обґрунтування доцільності закупівлі, її обсягів, якісних характеристик та очікуваної вартості на 2023 рік (додається).
Очікувану вартість було визначено КП «Інформатика», відповідно до Розпорядження виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) від 11 вересня 2009 року № 1036 «Про вдосконалення порядку здійснення внутрішнього фінансового контролю підприємств, установ та організацій комунальної форми власності міста та районів міста Києва, а також державних підприємств, що перебувають у сфері управління виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації)» (із змінами), з урахуванням Методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі, затвердженої наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 18.02.2022 № 275 шляхом вивчення ринку, надсилання запитів та отриманих комерційних пропозицій (додаються). Після опрацювання отриманих комерційних пропозицій та з урахуванням граничного розміру бюджетного призначення на зазначену закупівлю згідно з Паспортом бюджетної програми місцевого бюджету на 2023 рік (витяг додається), було сформовано очікувану вартість закупівлі у розмірі 72 000 000,00 грн. з ПДВ.
Стосовно посилання на сторінку власного веб-сайту на якому розміщено обґрунтування технічних, кількісних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі, повідомляємо наступне.
У зв’язку з введенням воєнного стану в Україні, відповідно Указу Президента України №64/2022 від 24.02.2022 (зі змінами), та на виконання постанови Кабінету Міністрів України від 12.03.2022 № 263 «Деякі питання забезпечення функціонування інформаційно-комунікаційних систем, електронних комунікаційних систем, публічних електронних реєстрів в умовах воєнного стану», доступ до власного веб-сайту КП «Інформатика» (https://informatika.kyivcity.gov.ua/) тимчасово заблоковано.
Водночас зазначаємо, що з метою дотримання вимог постанови Кабінету Міністрів України від 11.10.2016 № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами) та розпорядження виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) № 1036 від 11.09.2009 «Про вдосконалення порядку здійснення внутрішнього фінансового контролю підприємств, установ та організацій комунальної форми власності міста та районів міста Києва, а також державних підприємств, що перебувають у сфері управління виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації)» (зі змінами) обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, а також очікуваної вартості предмета закупівлі розміщено на офіційному веб-сайті головного розпорядника бюджетних коштів Київської міської державної адміністрації – Офіційний інтернет-портал «Київаудит» за посиланням
https://kyivaudit.gov.ua/vr/ka/cabinet.nsf/0/12373EA98442677BC225895D00456DDA/$file/%D0%9E%D0%91%D0%93.pdf
Додатки:
1. Копія інформації про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики (Технічні вимоги) предмета закупівлі – на 7 арк.;
2. Копія протоколу № 12 від 15.02.2023 року засідання робочої групи з розробки та погодження технічних вимог до закупівель робіт, товарів і послуг при виконанні заходів Комплексної міської цільової програми «Електронна столиця» на 2019 - 2023 роки у 2021 – 2023 роках - на 5 арк.;
3. Копія обґрунтування доцільності закупівлі, її обсягів, якісних характеристик та очікуваної вартості на 2023 рік – на 2 арк.;
4. Копії комерційних пропозицій – на 3 арк.;
5. Копія витягу з паспорту бюджетної програми місцевого бюджету на 2023 рік – на 5 арк.
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 23 березня 2023 |
Кінцевий строк оскарження: | 29 березня 2023 |
Порушення не виявлено
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 01 березня 2023 11:00
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ДП "Хідден" ТОВ "Хідден Енерджі" |
71 983 866,90
UAH з ПДВ
|
71 983 866,90
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ДП "Хідден" ТОВ "Хідден Енерджі" #43201634 |
Переможець |
71 983 866,90
UAH з ПДВ
|
01 березня 2023 19:11
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
02 травня 2023 15:52
|
Електронний підпис | укладений |
08 березня 2023 10:45
|
Договір №8032023 від 08.03.2023.PDF | укладений |
08 березня 2023 10:39
|
Ціни за одиницю:
Конкретна назва предмета закупівлі | Кількість | Одиниці виміру | Ціна за одиницю |
---|---|---|---|
Обладнання для керування зовнішнім освітленням | 55 | одиниця |
1 308 797,58
UAH з ПДВ
|