Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ЦЕНТР ПЕРВИННОЇ МЕДИКО-САНІТАРНОЇ ДОПОМОГИ №6" КРИВОРІЗЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ |
Код ЄДРПОУ: | 37862109 |
Місцезнаходження: | 50000, Україна , Дніпропетровська обл., м. Кривий Ріг, площа Визволення, буд. 5а |
Контактна особа: |
Олена Лазаренко +380676300475 zakupki6@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 21 лютого 2023 11:27 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 03 березня 2023 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 03 березня 2023 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 06 березня 2023 11:00 |
Початок аукціону: | 06 березня 2023 11:01 |
Очікувана вартість: | 190 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 1 900,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Послуги
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:50110000-9: Послуги з ремонту і технічного обслуговування мототранспортних засобів і супутнього обладнання
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Надання послуг | Пiсляоплата | 15 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
27 лютого 2023 09:41 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
27 лютого 2023 09:39 |
Тендерна документація 2023(нова редакція).doc | |
27 лютого 2023 09:39 |
Додаток 5 - проєкт договору (нова редакція).docx | |
27 лютого 2023 09:39 |
Додаток 4 Технічні характеристики (нова редакція).docx | |
27 лютого 2023 09:39 |
Додаток 1 Цінова пропозиція 2023 (нова редакція).doc | |
27 лютого 2023 09:39 |
зМІНИ ЩО ВНОСЯТЬСЯ.docx | |
21 лютого 2023 11:27 |
Додаток 8 Лист - згода 2023.docx | |
21 лютого 2023 11:27 |
Додаток 3 Підстави по ст. 17 2023.doc | |
21 лютого 2023 11:27 |
Додаток 7 Відомості про учасника 2023.doc | |
21 лютого 2023 11:27 |
Додаток 2 Кваліфікаційні критерії ст. 16 2023.doc | |
21 лютого 2023 11:27 |
Додаток 9 Лист - згода з умовами проєкту договору 2023.doc | |
21 лютого 2023 11:27 |
Додаток 6 Перелік інших документів 2023.doc |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Вимоги про усунення порушення
Згідно з пунктом 40 Особливостей, якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель.
Враховуючи вищезазначене уповноважена особа Замовника допустилася помилок при розгляді тендерної пропозиції та порушила постанову КАБІНЕТУ МІНІСТРІВ УКРАЇНИ № 1178 від 12 жовтня 2022 р. не надавши ФОП Ульяхов Сергій Іванович можливість у строк передбачений чиним законодавством виправити невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції.
Вимагаю, скасувати протокольне рішення уповноваженої особи №75В-1178 від 10 березня 2023р. про відхилення тендерної пропозиції ФОП Ульяхов Сергій Іванович та надати 24 години на виправлення тендерної пропозиції.
В разі незадовільнення вимоги ФОП Ульяхов Сергій Іванович, будемо вимушені звернутися зі скаргою до АМКУ.
Згідно другого пункту у Вашій тендерній пропозиції не надано довідку щодо наявності у Вас - комп'ютерного діагностичного обладнання, програмного забезпечення. У своїй вимозі Ви силаєтеся на статтю 40 Особливостей, якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель.
Щодо відхилення Вашої тендерної пропозиції, я силаюся на статтю 40 Особливостей крім випадків про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції (в таких випадках не надається 24 години на виправлення).Саме обладнання яким Ви будете виконувати послуги впливає на технічні характеристики предмета закупівлі, а в першому випадку Ви надали інформацію - довідку Додаток 2.2 МТБ.pdf, яка суперечить предмету закупівлі.
Виходячи вищезазначених обґрунтувань залишаю своє протокольне рішення №75В-1179 від 10.03.2023 року про відхилення тендерної пропозиції ФОП "УЛЯХОВА СЕРГІЯ ІВАНОВИЧА" відповідно до підпункту 2 пункту 41 Особливостей дійсним.
Інформація про моніторинг
- UA-M-2023-03-28-000018 ● c4611db84b89406b8c030cdf9a662db3
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 05 квітня 2023 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 06 квітня 2023 17:40 |
05.04.2023 № 77 Дніпро
Про початок здійснення
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23 із змінами,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель Східного офісу Держаудитслужби забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
Начальник Валентин ДОВГИЙ
Додаток
до наказу Східного офісу
Держаудитслужби
від 05.04.2023 № 77
Витяг з переліку процедур закупівель, щодо яких здійснюється моніторинг
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу назва замовника
36 UA-2023-02-21-005167-a
21.02.2023 КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ЦЕНТР ПЕРВИННОЇ МЕДИКО-САНІТАРНОЇ ДОПОМОГИ №6" КРИВОРІЗЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ, код ЄДРПОУ 37862109
Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Начальник відділу Тетяна ПЕРЕВЕРЗЄВА
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2023-04-07 13:51:57
Запит про надання пояснень (Інформації, документів)
Відповідно до абз. 2 ст. 2, ст. 5 Закону України від 26.01.1993 № 2939-ХІІ «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та частини 5 статті 8 Закону України від 25.12.2015 № 922-VІІІ «Про публічні закупівлі», із змінами та доповненнями (далі Закон № 922-VІІІ), в межах здійснення Східним офісом Держаудитслужби моніторингу процедури закупівлі ««Послуги з ремонту і технічного обслуговування мототранспортних засобів і супутнього обладання»» (за ДК 021:2015:50110000-9: Послуги з ремонту і технічного обслуговування мототранспортних засобів і супутнього обладнання) (UA-2023-02-21-005167-a) очікуваною вартістю 190 000,00 грн., яку проведено КОМУНАЛЬНИМ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ЦЕНТР ПЕРВИННОЇ МЕДИКО-САНІТАРНОЇ ДОПОМОГИ №6" КРИВОРІЗЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ (далі Замовник) виникла необхідність в отриманні пояснень (інформації, документів).
Повідомляємо, що відповідно до відомостей наданих учасником ФОП УЛЬЯНОВ СЕРГІЙ МИКОЛАЙОВИЧ, а саме Витяг з реєстру платників єдиного податку файл - Витяг єдиного Ульянов СМ.PDF, у учасник ставка у відсотках до доходу – 5.
Відповідно до даних наданих Головного управління ДПС у Дніпропетровській області ФОП УЛЬЯНОВ СЕРГІЙ МИКОЛАЙОВИЧ є платником єдиного податку 3-ї групи, відсоткова ставка єдиного податку 2 відсотки доходу. (Лист Головного управління ДПС у Дніпропетровській області від 24.03.2023 № 11032/5/04-36-24-03-07).
Пунктом 1 Розділу V. Оцінка тендерної пропозиції ТД визначено. що у разі отримання достовірної інформації про невідповідність переможця процедури закупівлі вимогам кваліфікаційних критеріїв, підставам, установленим частиною першою статті 17 Закону, або факту зазначення у тендерній пропозиції будь-якої недостовірної інформації, що є суттєвою під час визначення результатів відкритих торгів, замовник відхиляє тендерну пропозицію такого учасника процедури закупівлі.
Пояснення/інформацію необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня отримання цього запиту з питань, які є предметом дослідження в рамках моніторингу процедури закупівлі. При цьому до пояснень необхідно долучити їх документальне підтвердження (інформацію, документи).
Додаток: лист Головного управління ДПС у Дніпропетровській області на _2_ арк.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2023-04-11 13:52:57
ВІДПОВІДЬ НА ЗАПИТ
На Ваш запит від 07.04.2023 року щодо закупівлі «Послуги з ремонту і технічного обслуговування мототранспортних засобів і супутнього обладання» − 50110000-9 (Послуги з технічного обслуговування автомобілів) за ДК 021:2015 Єдиного закупівельного словника, щодо визначення переможцем ФОП Ульянов Сергій Миколайович надаємо наступну інформацію:
В своїй тендерній пропозиції ФОП Ульянов С.М. надав Витяг з реєстру платників єдиного податку, де зазначено, що він відноситься до 3 групи зі ставкою податку 5 відсотків. Згідно нашої документації дані документи є обов’язковими для подання всіх учасників, які приймали участь у закупівлі.(згідно додатку №6 до тендерної документації).
Розгляд та оцінка тендерної пропозиції відбувається відповідно до пунктів 37 і 38 згідно постанови КМУ від 12.10.2022 р. №1178. На момент перевірки ФОП Ульянова С.М., щодо якої групи та до якої ставки єдиного податку учасник належить не було можливості у зв’язку з тим, що реєстри закриті для вільного доступу.
Замовник здійснив своє право на перевірку інформації у відкритих джерелах та превірив дані з аналітичної сиcтеми YouControl, ДП «НАІС» , оскільки YouControl , ДП «НАІС» має змогу отримувати інформацію з ЄДР,ДРРП на основі офіційних договорів. Згідно інформації сиcтеми YouControl ФОП Ульянов С.М. – платником єдиного податку 3 групи зі ставкою у відсотках доходу -5 % (на дату перевірки). У зв’язку з чим Замовник не мав сумнівів та підстав, щоб додатково перевіряти документи які надав учасник. Відповідно ст. 39 постанови КМУ від 12.10.2022 р. №1178 - Замовник має право звернутися за підтвердженням інформації, наданої учасником, до органів державної влади, підприємств, установ, організацій відповідно до їх компетенції.
Таким чином, перевірка достовірності наданих учасником документів – ПРАВО, а не обов’язок замовника.
Також зауважимо, що перехід з однієї ставки на іншу має значення при укладанні, або виконанні договорів для платників ПДВ. Повідомляємо, що КНП «ЦПМСД №6» КМР не є платником ПДВ. Також статус не платника ПДВ має ФОП Ульянов С.М.
На Ваш запит 2023-04-07 13:51:57, щодо закупівлі було надіслано лист про надання роз’яснення ФОП Уляновим С.М. щодо виникнення ситуації з оподаткуванням єдиного податку. (надана довідка від 07.04.2023 року за номером №2023-0704/1, довідка додається до Вашого запиту).
Пунктом 1 Розділу V. Оцінка тендерної пропозиції ТД визначено. що у разі отримання достовірної інформації про невідповідність переможця процедури закупівлі вимогам кваліфікаційних критеріїв, підставам, установленим частиною першою статті 17 Закону, або факту зазначення у тендерній пропозиції будь-якої недостовірної інформації, що є суттєвою під час визначення результатів відкритих торгів, замовник відхиляє тендерну пропозицію такого учасника процедури закупівлі.
Але в даній ситуації дана інформація не є суттєвою та не впливає на предмет закупки і його надану цінову пропозицію.
Надання пояснення з власної ініціативи
Дата: 2023-04-11 12:40:44
ВІДПОВІДЬ НА ЗАПИТ
На Ваш запит від 07.04.2023 року щодо закупівлі «Послуги з ремонту і технічного обслуговування мототранспортних засобів і супутнього обладання» − 50110000-9 (Послуги з технічного обслуговування автомобілів) за ДК 021:2015 Єдиного закупівельного словника, щодо визначення переможцем ФОП Ульянов Сергій Миколайович надаємо наступну інформацію:
В своїй тендерній пропозиції ФОП Ульянов С.М. надав Витяг з реєстру платників єдиного податку, де зазначено, що він відноситься до 3 групи зі ставкою податку 5 відсотків. Згідно нашої документації дані документи є обов’язковими для подання всіх учасників, які приймали участь у закупівлі.(згідно додатку №6 до тендерної документації).
Розгляд та оцінка тендерної пропозиції відбувається відповідно до пунктів 37 і 38 згідно постанови КМУ від 12.10.2022 р. №1178. На момент перевірки ФОП Ульянова С.М., щодо якої групи та до якої ставки єдиного податку учасник належить не було можливості у зв’язку з тим, що реєстри закриті для вільного доступу.
Замовник здійснив своє право на перевірку інформації у відкритих джерелах та превірив дані з аналітичної сиcтеми YouControl, ДП «НАІС» , оскільки YouControl , ДП «НАІС» має змогу отримувати інформацію з ЄДР,ДРРП на основі офіційних договорів. Згідно інформації сиcтеми YouControl ФОП Ульянов С.М. – платником єдиного податку 3 групи зі ставкою у відсотках доходу -5 % (на дату перевірки). У зв’язку з чим Замовник не мав сумнівів та підстав, щоб додатково перевіряти документи які надав учасник. Відповідно ст. 39 постанови КМУ від 12.10.2022 р. №1178 - Замовник має право звернутися за підтвердженням інформації, наданої учасником, до органів державної влади, підприємств, установ, організацій відповідно до їх компетенції.
Таким чином, перевірка достовірності наданих учасником документів – ПРАВО, а не обов’язок замовника.
Також зауважимо, що перехід з однієї ставки на іншу має значення при укладанні, або виконанні договорів для платників ПДВ. Повідомляємо, що КНП «ЦПМСД №6» КМР не є платником ПДВ. Також статус не платника ПДВ має ФОП Ульянов С.М.
На Ваш запит 2023-04-07 13:51:57, щодо закупівлі було надіслано лист про надання роз’яснення ФОП Уляновим С.М. щодо виникнення ситуації з оподаткуванням єдиного податку. (надана довідка від 07.04.2023 року за номером №2023-0704/1, довідка додається до Вашого запиту).
Пунктом 1 Розділу V. Оцінка тендерної пропозиції ТД визначено. що у разі отримання достовірної інформації про невідповідність переможця процедури закупівлі вимогам кваліфікаційних критеріїв, підставам, установленим частиною першою статті 17 Закону, або факту зазначення у тендерній пропозиції будь-якої недостовірної інформації, що є суттєвою під час визначення результатів відкритих торгів, замовник відхиляє тендерну пропозицію такого учасника процедури закупівлі.
Але в даній ситуації дана інформація не є суттєвою та не впливає на предмет закупки і його надану цінову пропозицію.
Відповіді ще немає
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2023-04-12 18:34:26
Запит про надання пояснень (Інформації, документів)
Відповідно до абз. 2 ст. 2, ст. 5 Закону України від 26.01.1993 № 2939-ХІІ «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та частини 5 статті 8 Закону України від 25.12.2015 № 922-VІІІ «Про публічні закупівлі», із змінами та доповненнями (далі Закон № 922-VІІІ), в межах здійснення Східним офісом Держаудитслужби моніторингу процедури закупівлі «Послуги з ремонту і технічного обслуговування мототранспортних засобів і супутнього обладання» (за ДК 021:2015: 50110000-9 — Послуги з ремонту і технічного обслуговування мототранспортних засобів і супутнього обладнанняи) (UA-2023-02-21-005167-a) очікуваною вартістю 190 000,00 грн., яку проведено КОМУНАЛЬНИМ НЕКОМЕРЦІЙНИМ ПІДПРИЄМСТВОМ "ЦЕНТР ПЕРВИННОЇ МЕДИКО-САНІТАРНОЇ ДОПОМОГИ №6" КРИВОРІЗЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ (далі Замовник) виникла необхідність в отриманні пояснень (інформації, документів).
В пункті 1 розділу 3 тендерної документації зазначено, що вимагаються замовником у цій тендерній документації, а саме: …інформації та документів, що підтверджують відповідність учасника кваліфікаційним критеріям відповідно до статті 16 Закону (перелік критеріїв та інформацію щодо способу їх підтвердження наведено в Додатку № 2 до тендерної документації);
В пункті 1 Додатку №2 до тендерної документації Замовник вимагає надання копії договору з усіма додатками, який вказано у довідці відповідно до цього додатку. Аналізом тендерної пропозиції учасника ФОП УЛЬЯНОВ С.М. встановлено наявність сканованої копії договору від 17.05.2021 № 5-СП, укладеного між КОМУНАЛЬНИМ НЕКОМЕРЦІЙНИМ ПІДПРИЄМСТВОМ "ЦЕНТР ПЕРВИННОЇ МЕДИКО-САНІТАРНОЇ ДОПОМОГИ №6" КРИВОРІЗЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ (Замовник) та ФОП УЛЬЯНОВИМ С.М. (Підрядник), предмет закупівлі - Послуги з ремонту автомобілів, ціна договору –
131 326,62 гривень. Відповідно до даних пошуково-аналітичної системи https://prozorro.gov.ua/tender до договору від 17.05.2021 № 5-СП, який укладений між КОМУНАЛЬНИМ НЕКОМЕРЦІЙНИМ ПІДПРИЄМСТВОМ "ЦЕНТР ПЕРВИННОЇ МЕДИКО-САНІТАРНОЇ ДОПОМОГИ №6" КРИВОРІЗЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ (Замовник) та ФОП УЛЬЯНОВИМ С.М. (Підрядник) за результатами процедури закупівлі UA-2021-04-21-002128-c, було укладено додаткову угод від 17 червня 2021 №1, що КОМУНАЛЬНИМ НЕКОМЕРЦІЙНИМ ПІДПРИЄМСТВОМ "ЦЕНТР ПЕРВИННОЇ МЕДИКО-САНІТАРНОЇ ДОПОМОГИ №6" КРИВОРІЗЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ підтверджено шляхом опублікування в електронній системі закупівель. Проте, учасником ФОП УЛЬЯНОВИМ С.М. для підтвердження досвіду виконання аналогічного за предметом закупівлі сканкопію договору від 17.05.2021 № 5-СП надано без додаткової угод, якою внесено зміни до істотних умов договору. Отже, учасником ФОП УЛЬЯНОВИМ С.М. для підтвердження кваліфікаційного критерію інформація надана недостовірна.
Крім того п. 2 додатку 2 тендерної документації передбачена інформаційна довідка, за власноручним підписом уповноваженої особи Учасника та завірена печаткою, складена у довільній формі, про наявність: виробничих споруд (за якою адресою та кількість). В зазначеній довідці відсутня інформація щодо адреси виробничої споруди.
Пояснення/інформацію необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня отримання цього запиту з питань, які є предметом дослідження в рамках моніторингу процедури закупівлі. При цьому до пояснень необхідно долучити їх документальне підтвердження (інформацію, документи).
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2023-04-14 12:35:26
Відповідь на ЗАПИТ
На Ваш запит від 12.04.2023 року щодо закупівлі «Послуги з ремонту і технічного обслуговування мототранспортних засобів і супутнього обладання» − 50110000-9 (Послуги з технічного обслуговування автомобілів) за ДК 021:2015 Єдиного закупівельного словника, щодо визначення переможцем ФОП Ульянов Сергій Миколайович повідомляємо наступне:
Згідно тендерної документації учасникам процедури необхідно було надати на підтвердження досвіду виконання аналогічного за предметом закупівлі договору Учасник має надати: - довідку, за власноручним підписом уповноваженої особи учасника та завірена печаткою, про наявність досвіду виконання аналогічного за предметом закупівлі договору згідно форми, поданої нижче;
- сканкопiю аналогічного договору (з усіма додатками, зазначеними в договорі, як невід'ємні, та додатковими угодами за наявності таких), інформація по якому відображена в Довідці;
- сканкопiю видаткових накладних/актів приймання-передачі по договору, інформація по якому відображена учасником в Довідці.
Переможцем закупівлі ФОП Ульянов Сергій Миколайович було надано відсканований аналогічний договір та акти виконаних послуг.
Під час перевірки аналогічного договору уповноваженою особою не було викликано не яких сумнівів у досдовірності наданої інформації, щодо аналогічного договору у зв’язку з тим, що сума актів виконаних послуг дорівнювала сумі договору. Згідно Вашого запиту, Ви повідомляєте, що в завантаженому аналогічному договорі не було додаткової угоди, яка міститься в електронній системі закупівель. Проаналізувавши дану додаткову угоду, повідомляємо, що вона укладена у зв’язку з тим, що Допущення технічної помилки в специфікації в номері авто ВАЗ 2107 АЕ 23-06ВА зазначити ВАЗ 2107 АЕ 06-23ВА так, як в системі PROZORRO технічно не можливо зазначити, що додаткова угода укладена у зв’язку з допущеною помилкою було вибрано саме:
• покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю, а в коментарях зазначе справжня причини укладання додаткової угоди до договору - Допущення технічної помилки в специфікації в номері авто ВАЗ 2107 АЕ 23-06ВА зазначити ВАЗ 2107 АЕ 06-23ВА.
Згідно частини 3 статті 180 ГКУ, істотними умовами договору вважається: предмет договору; ціна; термін дії договору. У даній додатковій угоді не зачипається жодна з трьох істотних умов договору.
За другим Вашим запитом, щодо не надання переможцем ФОП Ульянов Сергій Миколайович в довідці адреси виробничих споруд. Повідомляємо згідно наданої довідки ФОП Ульянов Сергій Миколайович зазначено, що споруда в якій знаходиться СТО є орендованим приміщенням (договір прилагається), в договорі вказано, що приміщення орендується в ТОВ «Д.І.О – Трейдер Інтернаціонал» за адресою м. Кривий Ріг, вул. Вокзальна, 27б, загальною площею 70,0 м. кв.
Учасником ФОП Ульянов Сергій Миколайович у складі тендерної пропозиції були надані всі необхідні документи, що підтверджують його відповідність встановленим кваліфікаційним критеріям, тому підстави для відхилення тендерної пропозиції з мотивів невідповідності даного учасника кваліфікаційним критеріям були відсутні.
Пунктом 39 Особливостей встановлено, що у разі отримання достовірної інформації про невідповідність учасника процедури закупівлі вимогам кваліфікаційних критеріїв, наявність підстав, визначених пунктом 44 цих особливостей, або факту зазначення у тендерній пропозиції будь-якої недостовірної інформації, що є суттєвою під час визначення результатів відкритих торгів, замовник відхиляє тендерну пропозицію такого учасника процедури закупівлі.
Уповноважена особа наголошує, що на момент розгляду тендерної пропозиції та укладання договору з переможцем процедури закупівлі, не було виявлено підстав для відхилення тендерної пропозиції та не виявлено недостовірності інформації, що є суттєвою під час визначення результатів відкритих торгів.
Разом з тим, уповноважена особа повідомляє, що немає підстав для відхилення тендерної пропозиції ФОП Ульянов Сергій Миколайович, оскільки надана Східним офісом Держаудитслужби інформація не є суттєвою під час визначення результатів відкритих торгів для Замовника, не призводить до спотворення процедури закупівлі та не впливає на вартість тендерної пропозиції /суми договору
Надання інформації про усунення порушення замовником
На виконання висновку про результати моніторингу Східного офісу Держаудитслужби від 25.04.2023 року про зобов'язання щодо усунення порушень законодавства у сфері публічних закупівель.Було розірвано Договір від 22.03.2023 року №2023/11-ВТ та укладена додаткова угода№1 від 27.04.2023 року, яка завантажена до електронної системи закупівель.
2023-04-27 11:37:34
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 25 квітня 2023 |
Кінцевий строк оскарження: | 10 травня 2023 |
Порушення виявлено
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 06 березня 2023 11:00
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ФОП "УЛЬЯХОВ СЕРГІЙ ІВАНОВИЧ" |
153 085,00
UAH з ПДВ
|
153 085,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ФОП "УЛЬЯНОВ СЕРГІЙ МИКОЛАЙОВИЧ" |
177 125,00
UAH з ПДВ
|
177 125,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ФОП "УЛЬЯХОВ СЕРГІЙ ІВАНОВИЧ" #2453801919 |
Відхилено |
153 085,00
UAH з ПДВ
|
10 березня 2023 10:02
|
ФОП "УЛЬЯНОВ СЕРГІЙ МИКОЛАЙОВИЧ" #2714811979 |
Переможець |
177 125,00
UAH з ПДВ
|
15 березня 2023 12:43
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
27 квітня 2023 11:31
|
Додаткова угода №1 Ульянова.pdf | укладений |
27 квітня 2023 11:30
|
Електронний підпис | укладений |
22 березня 2023 14:11
|
202311-ВТ.pdf | укладений |
22 березня 2023 14:08
|
Виконання договору
Строк дії за договором: | 22 березня 2023 — 27 квітня 2023 |
Сума оплати за договором: |
140 732,00
UAH
|
Причини розірвання договору: | На виконання висновку про результати моніторингу Східного офісу Держаудитслужби від 25.04.2023 року про зобов'язання щодо усунення порушень законодавства у сфері публічних закупівель. |