Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
«Капітальний ремонт адміністративної будівлі за адресою м. Київ, бульвар Дружби народів, 28. Коригування» (7 п.к.)»
Очікувана вартість
19 284 905,00 UAH
UA-2023-02-21-004299-a ● dd73a28fbc5f4a13a2ed58b35b9902b4
Відкриті торги з особливостями
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Національне агентство з питань запобігання корупціїї |
Код ЄДРПОУ: | 40381452 |
Вебсайт: | https://nazk.gov.ua/ |
Місцезнаходження: | 01103, Україна , Київська обл., місто Київ, бульвар Миколи Міхновського, буд. 28 |
Контактна особа: |
Світлана Чайковська +380442000883 s.chaikovska@nazk.gov.ua |
Категорія: | Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 21 лютого 2023 11:33 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 18 березня 2023 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 18 березня 2023 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 21 березня 2023 10:00 |
Початок аукціону: | 21 березня 2023 10:03 |
Очікувана вартість: | 19 284 905,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 192 849,05 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Вид та умови надання забезпечення пропозицій учасників: | Забезпечення тендерної пропозиції надається Учасником у формі електронної банківської гарантії із зобов’язанням банку у разі виникнення обставин, передбачених у пункті 3 розділу ІІІ тендерної документації, відшкодувати на рахунок Національного агентства з питань запобігання корупції кошти у сумі забезпечення тендерної пропозиції, визначеній у тендерній документації. Умови, форма та зміст гарантії повинні відповідати вимогам Наказу Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 14.12.2020 № 2628. |
Розмір надання забезпечення пропозицій учасників: | 95000 UAH |
Розмір та умови надання забезпечення виконання договору про закупівлю: | Учасник-переможець повинен внести не пізніше дати укладення договору про закупівлю, забезпечення виконання договору у вигляді електронної банківської гарантії у розмірі 5 (п’ять) відсотків вартості договору. |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Роботи
З питань оформлення тендерних пропозицій – Чайковська Світлана Сергіївна, завідувач сектору публічних закупівель Управління матеріально-технічного забезпечення та експлуатації, уповноважена особа щодо здійснення процедур закупівель Національного агентства з питань запобігання корупції, тел.: (044) 200-08-83,
e-mail: s.chaikovska@nazk.gov.ua.
З питань, пов’язаних з наданням консультацій щодо технічних вимог – Кулик Наталя Анатоліївна, головний спеціаліст відділу ресурсного забезпечення Управління матеріально-технічного забезпечення та експлуатації,
тел.: (044) 200-08-39, e-mail: n.kulyk@nazk.gov.ua.
Документи тендерної пропозиції, які складаються безпосередньо Учасником відповідно до вимог тендерної документації, повинні бути викладені УКРАЇНСЬКОЮ мовою.
Розгорнути
Згорнути
e-mail: s.chaikovska@nazk.gov.ua.
З питань, пов’язаних з наданням консультацій щодо технічних вимог – Кулик Наталя Анатоліївна, головний спеціаліст відділу ресурсного забезпечення Управління матеріально-технічного забезпечення та експлуатації,
тел.: (044) 200-08-39, e-mail: n.kulyk@nazk.gov.ua.
Документи тендерної пропозиції, які складаються безпосередньо Учасником відповідно до вимог тендерної документації, повинні бути викладені УКРАЇНСЬКОЮ мовою.
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
Капітальний ремонт і реставрація
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
01103, Україна, Київська область, Київ, бульвар Миколи Міхновського, 28
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
15 вересня 2023
ДК 021:2015: 45453000-7 — Капітальний ремонт і реставрація
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Підписання договору | Відповідно до постанови Кабінету Міністрів України від 04.12.2019 № 1070 «Деякі питання здійснення розпорядниками (одержувачами) бюджетних коштів попередньої оплати товарів, робіт і послуг, що закуповуються за бюджетні кошти», Порядку державного фінансування капітального будівництва, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 27.12.2001 № 1764, та наказу Національного агентства з питань запобігання корупції від 07.08.2020 № 341/20 «Про затвердження Положення щодо здійснення Національним агентством з питань запобігання корупції в поточному бюджетному періоді попередньої оплати товарів, робіт і послуг, що згідно з договорами про закупівлю передбачається поставити, виконати і надати протягом поточного чи наступного бюджетного періоду», Замовник перераховує Підряднику на небюджетний рахунок, відкритий на його ім’я в органі Державної казначейської служби України, попередню оплату у розмірі 30 відсотків від загальної вартості Робіт, яка визначена у Додатку 2 (Протокол погодження договірної ціни) протягом 10 (десяти) робочих днів після підписання Сторонами Договору. Використання зазначених коштів Підрядником з небюджетного рахунку, відкритого на його ім’я в органі Державної казначейської служби України, здійснюється виключно на придбання і постачання необхідних для виконання Робіт матеріалів, конструкцій, виробів з наданням підтвердних документів органу Державної казначейської служби України для здійснення платежів. Підрядник зобов’язується використати одержану попередню оплату протягом 150 (сто п’ятдесят) календарних днів з дня одержання попередньої оплати, з наданням Замовнику документів, визначених у розділу ІХ Договору. По закінченні терміну, визначеного у пункті 10.3 Договору, невикористані суми попередньої оплати Підрядник повертає на рахунок Замовника, зазначений у розділі ХХІІІ Договору протягом 5 (п’яти) робочих днів. Датою оплати вважається дата списання коштів з рахунку Замовника на користь Підрядника. | Аванс | 10 | Робочі | 30 |
Виконання робіт | Оплата виконаних Робіт у розмірі 70 відсотків договірної ціни проводиться в міру виконання Робіт згідно з Календарним графіком виконання Робіт (Додаток 1 Договору), що є невід’ємною частиною цього Договору. З метою своєчасної реєстрації фінансових зобов’язань за цим Договором у Державній казначейській службі України Підрядник надає Замовнику належним чином оформлені документи, визначені у пункті 9.2 Договору. Проміжні платежі за виконані Роботи здійснюються в межах не більш як 65% від загальної вартості Робіт, визначеної пунктом 8.1 Договору, остаточний розрахунок (оплата решти 5% від загальної вартості Робіт, визначеної пунктом 8.1 цього Договору Підряднику) здійснюється протягом 14 (чотирнадцяти) календарних днів після підписання акта про виконані роботи в повному обсязі, з урахуванням виконання всіх етапів та видів робіт, передбачених Календарним графіком виконання робіт (Додаток 1 Договору). Розрахунок за фактично виконані Роботи здійснюється протягом 14 (чотирнадцяти) днів з дати підписання Сторонами документів, визначених пунктом 9.2 Договору. Розрахунки проводяться у безготівковій формі шляхом перерахунку коштів на рахунок Підрядника, вказаний у розділі ХХІІІ Договору. У разі затримки у виділенні бюджетних асигнувань розрахунки здійснюються протягом трьох банківських днів з дати отримання Замовником бюджетних асигнувань на здійснення закупівлі на свій реєстраційний рахунок. Будь-які штрафні санкції в такому випадку до Замовника не застосовуються. | Пiсляоплата | 14 | Календарні | 70 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
14 березня 2023 18:11 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
14 березня 2023 18:09 |
Перелік змін 14.03.2023.docx | |
14 березня 2023 18:09 |
3.2.pdf | |
14 березня 2023 18:09 |
3.1.pdf | |
14 березня 2023 18:09 |
Тендерна документація зі змінами.docx | |
21 лютого 2023 16:26 |
додаток 3.3.pdf | |
21 лютого 2023 11:02 |
Додаток 5.docx |
14 березня 2023 18:11 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
|||||||||
14 березня 2023 18:09 |
Перелік змін 14.03.2023.docx
|
|||||||||
14 березня 2023 18:09 |
3.2.pdf
|
|||||||||
14 березня 2023 18:09 |
3.1.pdf
|
|||||||||
14 березня 2023 18:09 |
Тендерна документація зі змінами.docx
|
|||||||||
21 лютого 2023 16:26 |
додаток 3.3.pdf
|
|||||||||
21 лютого 2023 11:02 |
Додаток 5.docx
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Розмір заробітньої плати в розрахунку вартості
Дата подання: 06 березня 2023 15:33
Дата відповіді: 08 березня 2023 13:46
Чому "Розмір кошторисної заробітної плати, який враховується при визначенні вартості ОБ’ЄКТА для середнього розряду складності у будівництві 3,8 при виконанні робіт у звичайних умовах (з урахуванням всіх доплат) не повинен перевищувати 12 101,81 грн ". Чим Ви керуєтесь встановлюючи таке обмеження?
Відповідь: Доброго дня!
Дякуємо за запитання!
Розмір кошторисної заробітної плати, який враховується при складанні кошторисної документації (на стадії розроблення проектної документації), визначається замовником у складі вихідних даних на проектування для звичайних умов будівництва за розрядом складності робіт 3,8, але не нижче ніж середньомісячна заробітна плата у будівництві (у розрахунку на одного штатного працівника) за попередній звітний рік, що оприлюднюється центральним органом виконавчої влади в галузі статистики, збільшена на прогнозний індекс споживчих цін на поточний рік (у середньому до попереднього року), який є складовою основних прогнозних макропоказників економічного і соціального розвитку України, що схвалюються Кабінетом Міністрів України.». Проектна документація по об'єкту: Капітальний ремонт адміністративної будівлі за адресою м. Київ, бульвар Дружби народів,28 (коригування) була відкоригована та затверджена Національним агентством з питань запобігання корупції в 2022 році. Роботи з капітального ремонту поділяються на пускові комплекси і виконуються за кошти Державного бюджету. Згідно затвердженої проектної документації рівень середньомісячної заробітної плати робітників при розряді робіт 3,8 складає
12101,81 грн.
Дякуємо за запитання!
Розмір кошторисної заробітної плати, який враховується при складанні кошторисної документації (на стадії розроблення проектної документації), визначається замовником у складі вихідних даних на проектування для звичайних умов будівництва за розрядом складності робіт 3,8, але не нижче ніж середньомісячна заробітна плата у будівництві (у розрахунку на одного штатного працівника) за попередній звітний рік, що оприлюднюється центральним органом виконавчої влади в галузі статистики, збільшена на прогнозний індекс споживчих цін на поточний рік (у середньому до попереднього року), який є складовою основних прогнозних макропоказників економічного і соціального розвитку України, що схвалюються Кабінетом Міністрів України.». Проектна документація по об'єкту: Капітальний ремонт адміністративної будівлі за адресою м. Київ, бульвар Дружби народів,28 (коригування) була відкоригована та затверджена Національним агентством з питань запобігання корупції в 2022 році. Роботи з капітального ремонту поділяються на пускові комплекси і виконуються за кошти Державного бюджету. Згідно затвердженої проектної документації рівень середньомісячної заробітної плати робітників при розряді робіт 3,8 складає
12101,81 грн.
Кваліфікаційні критерії
Дата подання: 10 березня 2023 09:25
Дата відповіді: 12 березня 2023 12:56
у Додатку 1 п.1 п.п2 Замовник просить надати документи,що підтверджують освіту та досвід роботи на займаній посаді наступних працівників... Якщо працівники робітничих професій працюють за договором цивільно-правового характеру, чи може документ, що повідчує його кваліфікацію по робітничій спеціальності (свідоцтво про кваліфікацію) бути підтвердження вимоги Замовника про освіту і досвід?
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Доброго дня!
Дякуємо за ваше запитання!
Для підтвердження кваліфікаційного критерію відповідно до ст. 16 Закону, а саме наявності працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід Учаснику слід надати наступні документи/інформації:
копії дипломів про отримання відповідної освіти та\або копії інших документів що підтверджують отримання відповідної кваліфікації ;
копії трудових книжок та наказів про прийняття на посаду або наказів про сумісництво (при наявності) або копії цивільно-правових угод (контрактів) з особами.
Підтвердити - означає надати докази. Саме надання вказаних документів дозволить Замовнику, визначитися з відповідністю учасника встановленому кваліфікаційному критерію, а також наскільки такий учасник в змозі забезпечити якісне виконання робіт. Підтверджувати документально знання та досвід працівників учасника шляхом подання інших документів, не є доцільним, оскільки саме вище перелічені документи містять необхідну для замовника інформацію.
Дякуємо за ваше запитання!
Для підтвердження кваліфікаційного критерію відповідно до ст. 16 Закону, а саме наявності працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід Учаснику слід надати наступні документи/інформації:
копії дипломів про отримання відповідної освіти та\або копії інших документів що підтверджують отримання відповідної кваліфікації ;
копії трудових книжок та наказів про прийняття на посаду або наказів про сумісництво (при наявності) або копії цивільно-правових угод (контрактів) з особами.
Підтвердити - означає надати докази. Саме надання вказаних документів дозволить Замовнику, визначитися з відповідністю учасника встановленому кваліфікаційному критерію, а також наскільки такий учасник в змозі забезпечити якісне виконання робіт. Підтверджувати документально знання та досвід працівників учасника шляхом подання інших документів, не є доцільним, оскільки саме вище перелічені документи містять необхідну для замовника інформацію.
тендерна документація
Дата подання: 10 березня 2023 10:45
Дата відповіді: 12 березня 2023 11:57
у п. 7 тендерної документації "Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, у тому числі відповідну технічну специфікацію (у разі потреби – плани, креслення, малюнки чи опис предмета закупівлі)" зазначено, що Учасник процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції повинен надати інформацію відповідно до додатку 3 до цієї тендерної документації, без застосування словосполучень «повинен надавати», «повинен … забезпечувати», «повинен відповідати», «повинен забезпечити», «не менше …», «не більше …». Вивчивши Додаток 3 не виявили словосполучень, які Замовник вимагає не застосовувати. Прохання надати розяснення, що саме малося на увазі або, якщо виникла помилка, внести зміни в тендерну документацію.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Доброго дня!
Дякуємо за ваше запитання!
Абзацом 2 частини 7 розділу «IIІ. Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації передбачено, що Учасник процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції повинен надати інформацію відповідно до додатку 3 до цієї тендерної документації, без застосування словосполучень «повинен надавати», «повинен … забезпечувати», «повинен відповідати», «повинен забезпечити», «не менше …», «не більше …», яка підтверджує відповідність тендерної пропозиції Учасника технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмета закупівлі, установленим Замовником додатком 3 до тендерної документації.
Враховуючи вищевикладене, зазначаємо, що у разі наявності вказаних словосполучень у додатку 3 до тендерної документації Учасник повинен надати інформації про відповідність тендерної пропозиції учасника технічним, якісним та кількісним характеристикам предмета закупівлі (у тому числі подання відповідної технічної специфікації) згідно із вимогами додатка 3 у стверджувальній формі (наприклад: «повинен надавати» - «учасник надає», «повинен … забезпечувати» - «учасник забезпечує», «повинен відповідати» - «учасник відповідає», «повинен забезпечити» - «учасник забезпечуватиме», «не менше …» - «учасником зазначається точне значення», «не більше …» - «учасником зазначається точне значення»).
Дякуємо за ваше запитання!
Абзацом 2 частини 7 розділу «IIІ. Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації передбачено, що Учасник процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції повинен надати інформацію відповідно до додатку 3 до цієї тендерної документації, без застосування словосполучень «повинен надавати», «повинен … забезпечувати», «повинен відповідати», «повинен забезпечити», «не менше …», «не більше …», яка підтверджує відповідність тендерної пропозиції Учасника технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмета закупівлі, установленим Замовником додатком 3 до тендерної документації.
Враховуючи вищевикладене, зазначаємо, що у разі наявності вказаних словосполучень у додатку 3 до тендерної документації Учасник повинен надати інформації про відповідність тендерної пропозиції учасника технічним, якісним та кількісним характеристикам предмета закупівлі (у тому числі подання відповідної технічної специфікації) згідно із вимогами додатка 3 у стверджувальній формі (наприклад: «повинен надавати» - «учасник надає», «повинен … забезпечувати» - «учасник забезпечує», «повинен відповідати» - «учасник відповідає», «повинен забезпечити» - «учасник забезпечуватиме», «не менше …» - «учасником зазначається точне значення», «не більше …» - «учасником зазначається точне значення»).
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2023-02-21-004299-a.b1
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ТОВ "БК КБР", Код ЄДРПОУ:40990651
Дата подання: 31 березня 2023 17:41
Вимога про усунення порушення законодавства у сфері публічних закупівель (рішення, дії замовника, що суперечать законодавству у сфері публічних закупівель і внаслідок яких порушено право та законні інтереси суб’єкта оскарження)
21.02.2023 НАЦІОНАЛЬНЕ АГЕНТСТВО З ПИТАНЬ ЗАПОБІГАННЯ КОРУПЦІЇ (код ЄДРПОУ 40381452; далі – Замовник) оприлюднило в електронній системі закупівель у порядку, встановленому Уповноваженим органом, Законом України «Про публічні закупівлі» (ВРУ; Закон від 25.12.2015 № 922-VIII; далі – Закон), а також особливостями здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» (затвердженими Постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» (Постанова від 12.10.2022 № 1178; КМУ); далі – Особливості), інформацію про закупівлю «Капітальний ремонт адміністративної будівлі за адресою м. Київ, бульвар Дружби народів, 28. Коригування (7 п.к.) (ДК 021:2015: 45453000-7 — Капітальний ремонт і реставрація)» згідно оголошення про проведення відкритих торгів UA-2023-02-21-004299-a.
21.03.2023 електронною системою закупівель після закінчення строку для подання тендерних пропозицій, визначеного замовником в оголошенні про проведення відкритих торгів, здійснено автоматично розкриття тендерних пропозицій з інформацією та документами, що підтверджують відповідність учасників кваліфікаційним критеріям, а також з інформацією та документами, що містять технічний опис предмета закупівлі, відповідно до абзацу другого частини першої статті 28 Закону. Протокол розкриття тендерних пропозицій сформовано та оприлюднено електронною системою закупівель автоматично в день розкриття тендерних пропозицій.
27.03.2023 за результатами розгляду на відповідність вимогам тендерної документації тендерної пропозиції, яка визначена найбільш економічно вигідною, Замовником в електронній системі закупівель відповідно до пункту 7 частини першої статті 10 Закону, а також пункту 38 Особливостей складено та оприлюднено протокол розгляду тендерної пропозиції ТОВАРИСТВА З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «ЄВРОБУД ГРУП» (код ЄДРПОУ 40658777, далі – ТОВ «ЄВРОБУД ГРУП») (Протокол розгляду тендерних пропозицій уповноваженої особи щодо здійснення процедур закупівель Національного агентства з питань запобігання корупції від 27.03.2023 № 63-01/12-4), згідно якого встановлено відповідність вимогам тендерної документації тендерної пропозиції ТОВ «ЄВРОБУД ГРУП» (тендерна пропозиція відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації).
Учасник процедури закупівлі вважає рішення Замовника щодо відповідності вимогам тендерної документації тендерної пропозиції ТОВ «ЄВРОБУД ГРУП» таким, що суперечить законодавству у сфері публічних закупівель і внаслідок яких порушено право та законні інтереси Учасника процедури закупівлі.
Відповідно до пункту 1 розділу ІІІ тендерної документації тендерна пропозиція подається в електронному вигляді через електронну систему закупівель шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, де зазначається необхідна інформація та шляхом завантаження необхідних документів, що вимагаються замовником у цій тендерній документації, зокрема, заповненого додатку 4 до цієї тендерної документації (в тому числі кошторисна документація відповідно до вимог Кошторисних норм України «Настанова з визначення вартості будівництва»).
Відповідно до Додатку 4 до тендерної документації розрахунок ціни тендерної пропозиції (договірної ціни) Учасник повинен надати за формою договірної ціни, визначеної згідно з Кошторисними нормами України «Настанова з визначення вартості будівництва» а саме: договірну ціну, пояснювальну записку, об'єктний кошторис, локальний кошторис, відомість ресурсів, розрахунок загальновиробничих витрат до локального кошторису, зведений кошторисний розрахунок в сканованому вигляді формату .pdf та в файлі .imd програмного комплексу АВК-5 версії не нижче 3.8.0 або іншими програмними комплексами, які взаємодіють з АВК-5.
У зведеному кошторисному розрахунку вартості об’єкта будівництва та/або договірній ціні, який (які) надається Учасником у складі тендерної пропозиції, мають бути передбачені (враховані) кошти на покриття додаткових витрат, пов’язаних з інфляційними процесами, не більше ніж 907 064,40 грн (дев'ятсот сім тисяч шістдесят чотири гривні 40 копійок) з ПДВ та підтверджені розрахунками. Кошти на покриття ризиків передбачені відповідно до п. 5.31 Кошторисних норм України «Настанова з визначення вартості будівництва».
Розмір кошторисної заробітної плати, який враховується при визначенні вартості ОБ’ЄКТА для середнього розряду складності у будівництві 3,8 при виконанні робіт у звичайних умовах (з урахуванням всіх доплат) не повинен перевищувати 12 101,81 грн та встановлюється незмінним на весь період будівництва Об’єкта. Кошторисна документація є невід’ємною частиною тендерної пропозиції Учасника і є підтвердженням відповідності запропонованої пропозиції Учасника умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі, встановленим замовником згідно з додатком 3 до цієї тендерної документації.
Якщо тендерна пропозиція Учасника не містить всю інформацію, яка визначена додатком 3 цієї тендерної документації або відсутня взагалі, ця пропозиція вважається такою, не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, та відхиляється Замовником.
ТОВ «ЄВРОБУД ГРУП» надано у складі тендерної пропозиції тендерну пропозицію на загальну вартість 16 970 504,62 грн. з ПДВ. Також надано договірну ціну на суму 16 970 504,62 грн. з ПДВ.
В свою чергу надана інформаційна модель договірної ціни (imd) складена на суму 16 960 003,10 грн. з ПДВ.
Невідповідність між вищезазначеними сумами випливає з того, що в наданій інформаційній моделі договірної ціни до пункту 179 локального кошторису № 02-01-01 застосовано к дем.=0,8 (всього вартість одиниці, грн. – 11877,09), а в локальному кошторисі № 02-01-01 відповідний коефіцієнт не застосовано (всього вартість одиниці, грн. – 14846,36).
Також в складі тендерної пропозиції ТОВ «ЄВРОБУД ГРУП» відсутні розрахунки, що підтверджують кошти на покриття додаткових витрат, пов’язаних з інфляційними процесами, не більше ніж 907 064,40 грн (дев'ятсот сім тисяч шістдесят чотири гривні 40 копійок) з ПДВ.
Під час розгляду тендерної пропозиції ТОВ «ЄВРОБУД ГРУП» Замовником виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані ТОВ «ЄВРОБУД ГРУП» у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією. 23.03.2023 Замовник розмістив повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей до 24.03.2023, 14:15 в електронній системі закупівель, а саме:
ПОВІДОМЛЕННЯ з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах, що подані учасником у тендерній пропозиції та/або подання яких вимагалось тендерною документацією щодо закупівлі за предметом «Капітальний ремонт адміністративної будівлі за адресою м. Київ, бульвар Дружби народів, 28. Коригування (7 п.к.)» (код 45453000-7 «Капітальний ремонт і реставрація» національного класифікатора України ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник»). І. Перелік виявлених невідповідностей. На підтвердження відповідності зазначеним вимогам учасником ТОВ «ЄВРОБУД ГРУП» у складі тендерної пропозиції надав зокрема копії таких документів: 1. Лист-гарантія від 27.02.2023 № 28. 2. Лист-гарантія від 27.02.2023 № 37. 3. Довідка від 27.02.2023 № 34. 4. Локальний кошторис на будівельні роботи на Капітальний ремонт 5 поверх – 7 п.к. Капітальний ремонт адміністративної будівлі за за адресою м. Київ, бульвар Дружби народів, 28 7 п.к. № 02-01-01. 5. Договір про закупівлю робіт від 05.02.2019 № 05-02-2019. Під час розгляду цих документів були виявлені такі невідповідності: Договір про закупівлю робіт від 05.02.2019 № 05-02-2019 що наданий учасником ТОВ «ЄВРОБУД ГРУП» у складі тендерної пропорції наданий не в повному обсязі, в складі пропозиції відсутні документи для підтвердження кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям згідно із додатком 1 до тендерної документації. Лист-гарантія від 27.02.2023 № 28 та лист-гарантія від 27.02.2023 № 37 надані учасником ТОВ «ЄВРОБУД ГРУП» не відповідно до форми додатку 9 до тендерної документації. Крім того, у Локальному кошторисі на будівельні роботи на Капітальний ремонт 5 поверх – 7 п.к. Капітальний ремонт адміністративної будівлі за за адресою м. Київ, бульвар Дружби народів, 28 7 п.к. № 02-01-01 що наданий учасником ТОВ «ЄВРОБУД ГРУП» у складі тендерної пропорції наявна невідповідність. ІІ. Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності. Абзацом 2 частини 1 розділу «IIІ. Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації передбачено подання учасником у складі тендерної пропозиції шляхом завантаження через електронну систему закупівель інформації та/або документів, що підтверджують відповідність Учасника/об’єднання учасників установленим кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям згідно із додатком 1 до тендерної документації. Таблицею додатку 1 до тендерної документації передбачено кваліфікаційний критерій відповідно до статті 16 Закону, а саме: Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів), що підтверджується копією/ями аналогічного/их договору/договорів (не менше 1-го договору) з усіма додатками (у разі їх наявності) та позитивний лист-відгук від контрагента за договором з обов’язковим зазначенням предмета договору, номеру і дати договору. Під аналогічним договором/договорами слід розуміти договір/договори, за яким виконувались такі види робіт: опоряджувальні та роботи пов’язані з побудовою системи пожежного захисту, системи водопостачання та каналізації, системи теплопостачання, систем вентиляції та кондиціювання, електромонтажні роботи тощо цивільної(их) будівлі (будівель). На підтвердження факту виконання робіт (опоряджувальні та роботи пов’язані з побудовою системи пожежного захисту, системи водопостачання та каналізації, системи теплопостачання, систем вентиляції та кондиціювання, електромонтажні роботи тощо цивільної(их) будівлі (будівель)), Учасник надає такі документи: акти приймання-передачі виконаних підрядних робіт КБ-2в та довідки КБ-3, що засвідчують факт часткового або повного виконання договору, тощо. Абзацами 12 та 13 частини 1 розділу «IIІ. Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації передбачено подання учасником у складі тендерної пропозиції шляхом завантаження через електронну систему закупівель інформації про відповідність тендерної пропозиції учасника технічним, якісним та кількісним характеристикам предмета закупівлі (у тому числі подання відповідної технічної специфікації) згідно із вимогами додатка 3 до тендерної документації (відповідно до вимог Кошторисних норм України «Настанова з визначення вартості будівництва») та заповненого додатку 4 до цієї тендерної документації (в тому числі кошторисна документація відповідно до вимог Кошторисних норм України «Настанова з визначення вартості будівництва») Абзацом 15 частини 1 розділу «IIІ. Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації передбачено подання учасником у складі тендерної пропозиції шляхом завантаження через електронну систему закупівель листа-гарантії передбаченого додатком 9 до тендерної документації. ІІІ. Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: 1. Довідку за підписом уповноваженої особи учасника згідно із додатком 9 до тендерної документації. 2. Документальне підтвердження досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів), що підтверджується відповідно до додатку 1 до тендерної документації. 3. Усунути невідповідність у Локальному кошторисі на будівельні роботи.
Відповідно до пункту 40 Особливостей якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель.
Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерній пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або відсутності інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції). Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо.
Замовник не може розміщувати щодо одного і того ж учасника процедури закупівлі більше ніж один раз повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції, крім випадків, пов’язаних з виконанням рішення органу оскарження.
Невідповідності договірної ціни та локальних кошторисів між інформаційною моделлю та у вигляді формату pdf були виправлені ТОВ «ЄВРОБУД ГРУП» через вимогу про усунення невідповідностей, яку висунув Замовник, а також ТОВ «ЄВРОБУД ГРУП» було додано розрахунки, що підтверджують кошти на покриття додаткових витрат, пов’язаних з інфляційними процесами, не більше ніж 907 064,40 грн (дев'ятсот сім тисяч шістдесят чотири гривні 40 копійок з ПДВ.
Як вже зазначено вище, невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо.
Отже, Замовник не мав права висувати вимогу про усунення невідповідностей в частині локального кошторису на будівельні роботи на Капітальний ремонт 5 поверх – 7 п.к. Капітальний ремонт адміністративної будівлі за за адресою м. Київ, бульвар Дружби народів, 28 7 п.к. № 02-01-01.
Розгорнути
Згорнути
21.03.2023 електронною системою закупівель після закінчення строку для подання тендерних пропозицій, визначеного замовником в оголошенні про проведення відкритих торгів, здійснено автоматично розкриття тендерних пропозицій з інформацією та документами, що підтверджують відповідність учасників кваліфікаційним критеріям, а також з інформацією та документами, що містять технічний опис предмета закупівлі, відповідно до абзацу другого частини першої статті 28 Закону. Протокол розкриття тендерних пропозицій сформовано та оприлюднено електронною системою закупівель автоматично в день розкриття тендерних пропозицій.
27.03.2023 за результатами розгляду на відповідність вимогам тендерної документації тендерної пропозиції, яка визначена найбільш економічно вигідною, Замовником в електронній системі закупівель відповідно до пункту 7 частини першої статті 10 Закону, а також пункту 38 Особливостей складено та оприлюднено протокол розгляду тендерної пропозиції ТОВАРИСТВА З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «ЄВРОБУД ГРУП» (код ЄДРПОУ 40658777, далі – ТОВ «ЄВРОБУД ГРУП») (Протокол розгляду тендерних пропозицій уповноваженої особи щодо здійснення процедур закупівель Національного агентства з питань запобігання корупції від 27.03.2023 № 63-01/12-4), згідно якого встановлено відповідність вимогам тендерної документації тендерної пропозиції ТОВ «ЄВРОБУД ГРУП» (тендерна пропозиція відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації).
Учасник процедури закупівлі вважає рішення Замовника щодо відповідності вимогам тендерної документації тендерної пропозиції ТОВ «ЄВРОБУД ГРУП» таким, що суперечить законодавству у сфері публічних закупівель і внаслідок яких порушено право та законні інтереси Учасника процедури закупівлі.
Відповідно до пункту 1 розділу ІІІ тендерної документації тендерна пропозиція подається в електронному вигляді через електронну систему закупівель шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, де зазначається необхідна інформація та шляхом завантаження необхідних документів, що вимагаються замовником у цій тендерній документації, зокрема, заповненого додатку 4 до цієї тендерної документації (в тому числі кошторисна документація відповідно до вимог Кошторисних норм України «Настанова з визначення вартості будівництва»).
Відповідно до Додатку 4 до тендерної документації розрахунок ціни тендерної пропозиції (договірної ціни) Учасник повинен надати за формою договірної ціни, визначеної згідно з Кошторисними нормами України «Настанова з визначення вартості будівництва» а саме: договірну ціну, пояснювальну записку, об'єктний кошторис, локальний кошторис, відомість ресурсів, розрахунок загальновиробничих витрат до локального кошторису, зведений кошторисний розрахунок в сканованому вигляді формату .pdf та в файлі .imd програмного комплексу АВК-5 версії не нижче 3.8.0 або іншими програмними комплексами, які взаємодіють з АВК-5.
У зведеному кошторисному розрахунку вартості об’єкта будівництва та/або договірній ціні, який (які) надається Учасником у складі тендерної пропозиції, мають бути передбачені (враховані) кошти на покриття додаткових витрат, пов’язаних з інфляційними процесами, не більше ніж 907 064,40 грн (дев'ятсот сім тисяч шістдесят чотири гривні 40 копійок) з ПДВ та підтверджені розрахунками. Кошти на покриття ризиків передбачені відповідно до п. 5.31 Кошторисних норм України «Настанова з визначення вартості будівництва».
Розмір кошторисної заробітної плати, який враховується при визначенні вартості ОБ’ЄКТА для середнього розряду складності у будівництві 3,8 при виконанні робіт у звичайних умовах (з урахуванням всіх доплат) не повинен перевищувати 12 101,81 грн та встановлюється незмінним на весь період будівництва Об’єкта. Кошторисна документація є невід’ємною частиною тендерної пропозиції Учасника і є підтвердженням відповідності запропонованої пропозиції Учасника умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі, встановленим замовником згідно з додатком 3 до цієї тендерної документації.
Якщо тендерна пропозиція Учасника не містить всю інформацію, яка визначена додатком 3 цієї тендерної документації або відсутня взагалі, ця пропозиція вважається такою, не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, та відхиляється Замовником.
ТОВ «ЄВРОБУД ГРУП» надано у складі тендерної пропозиції тендерну пропозицію на загальну вартість 16 970 504,62 грн. з ПДВ. Також надано договірну ціну на суму 16 970 504,62 грн. з ПДВ.
В свою чергу надана інформаційна модель договірної ціни (imd) складена на суму 16 960 003,10 грн. з ПДВ.
Невідповідність між вищезазначеними сумами випливає з того, що в наданій інформаційній моделі договірної ціни до пункту 179 локального кошторису № 02-01-01 застосовано к дем.=0,8 (всього вартість одиниці, грн. – 11877,09), а в локальному кошторисі № 02-01-01 відповідний коефіцієнт не застосовано (всього вартість одиниці, грн. – 14846,36).
Також в складі тендерної пропозиції ТОВ «ЄВРОБУД ГРУП» відсутні розрахунки, що підтверджують кошти на покриття додаткових витрат, пов’язаних з інфляційними процесами, не більше ніж 907 064,40 грн (дев'ятсот сім тисяч шістдесят чотири гривні 40 копійок) з ПДВ.
Під час розгляду тендерної пропозиції ТОВ «ЄВРОБУД ГРУП» Замовником виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані ТОВ «ЄВРОБУД ГРУП» у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією. 23.03.2023 Замовник розмістив повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей до 24.03.2023, 14:15 в електронній системі закупівель, а саме:
ПОВІДОМЛЕННЯ з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах, що подані учасником у тендерній пропозиції та/або подання яких вимагалось тендерною документацією щодо закупівлі за предметом «Капітальний ремонт адміністративної будівлі за адресою м. Київ, бульвар Дружби народів, 28. Коригування (7 п.к.)» (код 45453000-7 «Капітальний ремонт і реставрація» національного класифікатора України ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник»). І. Перелік виявлених невідповідностей. На підтвердження відповідності зазначеним вимогам учасником ТОВ «ЄВРОБУД ГРУП» у складі тендерної пропозиції надав зокрема копії таких документів: 1. Лист-гарантія від 27.02.2023 № 28. 2. Лист-гарантія від 27.02.2023 № 37. 3. Довідка від 27.02.2023 № 34. 4. Локальний кошторис на будівельні роботи на Капітальний ремонт 5 поверх – 7 п.к. Капітальний ремонт адміністративної будівлі за за адресою м. Київ, бульвар Дружби народів, 28 7 п.к. № 02-01-01. 5. Договір про закупівлю робіт від 05.02.2019 № 05-02-2019. Під час розгляду цих документів були виявлені такі невідповідності: Договір про закупівлю робіт від 05.02.2019 № 05-02-2019 що наданий учасником ТОВ «ЄВРОБУД ГРУП» у складі тендерної пропорції наданий не в повному обсязі, в складі пропозиції відсутні документи для підтвердження кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям згідно із додатком 1 до тендерної документації. Лист-гарантія від 27.02.2023 № 28 та лист-гарантія від 27.02.2023 № 37 надані учасником ТОВ «ЄВРОБУД ГРУП» не відповідно до форми додатку 9 до тендерної документації. Крім того, у Локальному кошторисі на будівельні роботи на Капітальний ремонт 5 поверх – 7 п.к. Капітальний ремонт адміністративної будівлі за за адресою м. Київ, бульвар Дружби народів, 28 7 п.к. № 02-01-01 що наданий учасником ТОВ «ЄВРОБУД ГРУП» у складі тендерної пропорції наявна невідповідність. ІІ. Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності. Абзацом 2 частини 1 розділу «IIІ. Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації передбачено подання учасником у складі тендерної пропозиції шляхом завантаження через електронну систему закупівель інформації та/або документів, що підтверджують відповідність Учасника/об’єднання учасників установленим кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям згідно із додатком 1 до тендерної документації. Таблицею додатку 1 до тендерної документації передбачено кваліфікаційний критерій відповідно до статті 16 Закону, а саме: Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів), що підтверджується копією/ями аналогічного/их договору/договорів (не менше 1-го договору) з усіма додатками (у разі їх наявності) та позитивний лист-відгук від контрагента за договором з обов’язковим зазначенням предмета договору, номеру і дати договору. Під аналогічним договором/договорами слід розуміти договір/договори, за яким виконувались такі види робіт: опоряджувальні та роботи пов’язані з побудовою системи пожежного захисту, системи водопостачання та каналізації, системи теплопостачання, систем вентиляції та кондиціювання, електромонтажні роботи тощо цивільної(их) будівлі (будівель). На підтвердження факту виконання робіт (опоряджувальні та роботи пов’язані з побудовою системи пожежного захисту, системи водопостачання та каналізації, системи теплопостачання, систем вентиляції та кондиціювання, електромонтажні роботи тощо цивільної(их) будівлі (будівель)), Учасник надає такі документи: акти приймання-передачі виконаних підрядних робіт КБ-2в та довідки КБ-3, що засвідчують факт часткового або повного виконання договору, тощо. Абзацами 12 та 13 частини 1 розділу «IIІ. Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації передбачено подання учасником у складі тендерної пропозиції шляхом завантаження через електронну систему закупівель інформації про відповідність тендерної пропозиції учасника технічним, якісним та кількісним характеристикам предмета закупівлі (у тому числі подання відповідної технічної специфікації) згідно із вимогами додатка 3 до тендерної документації (відповідно до вимог Кошторисних норм України «Настанова з визначення вартості будівництва») та заповненого додатку 4 до цієї тендерної документації (в тому числі кошторисна документація відповідно до вимог Кошторисних норм України «Настанова з визначення вартості будівництва») Абзацом 15 частини 1 розділу «IIІ. Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації передбачено подання учасником у складі тендерної пропозиції шляхом завантаження через електронну систему закупівель листа-гарантії передбаченого додатком 9 до тендерної документації. ІІІ. Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: 1. Довідку за підписом уповноваженої особи учасника згідно із додатком 9 до тендерної документації. 2. Документальне підтвердження досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів), що підтверджується відповідно до додатку 1 до тендерної документації. 3. Усунути невідповідність у Локальному кошторисі на будівельні роботи.
Відповідно до пункту 40 Особливостей якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель.
Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерній пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або відсутності інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції). Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо.
Замовник не може розміщувати щодо одного і того ж учасника процедури закупівлі більше ніж один раз повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції, крім випадків, пов’язаних з виконанням рішення органу оскарження.
Невідповідності договірної ціни та локальних кошторисів між інформаційною моделлю та у вигляді формату pdf були виправлені ТОВ «ЄВРОБУД ГРУП» через вимогу про усунення невідповідностей, яку висунув Замовник, а також ТОВ «ЄВРОБУД ГРУП» було додано розрахунки, що підтверджують кошти на покриття додаткових витрат, пов’язаних з інфляційними процесами, не більше ніж 907 064,40 грн (дев'ятсот сім тисяч шістдесят чотири гривні 40 копійок з ПДВ.
Як вже зазначено вище, невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо.
Отже, Замовник не мав права висувати вимогу про усунення невідповідностей в частині локального кошторису на будівельні роботи на Капітальний ремонт 5 поверх – 7 п.к. Капітальний ремонт адміністративної будівлі за за адресою м. Київ, бульвар Дружби народів, 28 7 п.к. № 02-01-01.
Рішення замовника: Вимога не задоволена
03 квітня 2023 10:17
Відповідно до п.40 Постанови від 12 жовтня 2022 р. № 1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерній пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або відсутності інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції). Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо. Замовник має право надати 24 години на усунення невідповідностей виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі. Предмет закупівлі не змінено. Підстав для задоволення Вашої вимоги не вбачається.
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 21 березня 2023 10:00
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВ "ЄВРОБУД ГРУП" |
16 970 504,62
UAH з ПДВ
|
16 970 504,62
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ "БК КБР" |
18 319 859,60
UAH з ПДВ
|
18 319 859,60
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
ТОВ "ЄВРОБУД ГРУП" #40658777 |
Переможець |
16 970 504,62
UAH з ПДВ
|
27 березня 2023 12:44
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 24 березня 2023 14:15
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | зміни до договору |
23 жовтня 2023 18:08
|
Додаткова Угода 2 (Договір 65-23)).pdf | зміни до договору |
23 жовтня 2023 18:06
|
Кошторис 7 п.к. (5).pdf | зміни до договору |
23 жовтня 2023 18:06
|
Електронний підпис | зміни до договору |
20 жовтня 2023 09:43
|
Кошторисний розрахунок (7п.к.) (2).pdf | зміни до договору |
20 жовтня 2023 09:41
|
ДУ 2 (до договору від 04.04.2023 65_23) (1).pdf | зміни до договору |
20 жовтня 2023 09:29
|
Електронний підпис | зміни до договору |
12 вересня 2023 16:30
|
ДУ65_23.pdf | зміни до договору |
12 вересня 2023 16:22
|
Кошторисний розрахунок (7п.к.).pdf | зміни до договору |
12 вересня 2023 15:57
|
ДУ1до 65_23 08.09.23.pdf | зміни до договору |
12 вересня 2023 15:57
|
Електронний підпис | укладений |
04 квітня 2023 18:14
|
Кошторисна документація.pdf | укладений |
04 квітня 2023 18:10
|
65_23.pdf | укладений |
04 квітня 2023 18:10
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 08 вересня 2023 |
Дата публікації змін до договору: | 12 вересня 2023 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | - покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю; - продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю; - міни ціни в договорі про закупівлю у зв’язку зі зміною ставок податків і зборів, зміною системи оподаткування та/або зміною умов щодо надання пільг з оподаткування - пропорційно до зміни таких ставок та/або пільг з оподаткування (Постанова). |
Номер договору про закупівлю: | 65/23 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | Додаткова угода № 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 18 жовтня 2023 |
Дата публікації змін до договору: | 20 жовтня 2023 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника; продовження строку дії договору про закупівлю та/або строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови, що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю. |
Номер договору про закупівлю: | 65/23 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | Додаткова угода № 2 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 18 жовтня 2023 |
Дата публікації змін до договору: | 23 жовтня 2023 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника ; продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю. |
Номер договору про закупівлю: | 65/23 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | Додаткова угода № 2 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |